Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 243
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 427
    • 428
    • 245 / 428
    Περί αυτοκίνησης
    93
    8559
    113580
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad_max_geo last edited by

      Ναι το προσεξα αργοτερα. Λοιπον αυτο που γινεται στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι στη μεσαια και στη δεξια λοριδα, (αριστερη στην Αγγλια) τα οχηματα κινουνται στην ιδια ταχυτητα για αυτο και γινεται αυτο το τσοκομπλοκο. Οταν εγω λεω πως κινουμαι στη μεσαια, κινουμαι με 120, που αυτη η κατασταση δε μπορει να δημιοργηθει επειδη ηδη θα εχω προσπερασει τα οχηματα που πανε με την ιδια ταχυτητα με τον τρακτορα. Επισης ισως και να βρισκομαι στην αριστερη. Αλλα λεω πως το να χρησιμοποιεις τη μεσαια ειναι ποιο σωστο, επειδη σε περιπτωση εκτακτης αναγκης εχεις 2 επιλογες για να αποφυγεις εμποδιο μπροστα σου. Ειτε αριστερα ειτε δεξια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gakost last edited by

        Καλά αυτά που λέτε αλλά:
        Σε δρόμο με 3 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και όριο 120 (που λίγοι το τηρούνε) που το κακό να πηγαίνεις στην μεσαία ακολουθώντας την ροή της κίνησης; Αν πας δεξιά κάθε λίγα μέτρα θα πρέπει να αλλάζεις λωρίδες λόγω κίνησης από τους νεοσαλίγγαρους, φορτηγά , λεωφορεία κοκ. που κινούνται με κάτω από 100 km/h . Είναι προτιμότερο να αλλάζεις συνέχεια λωρίδες; Όποιος θέλει να πάει με 1000 ας περάσει από τα αριστερά δεν εμποδίζεις κανένα. Αν είχε2 λωρίδες σαφώς και δεν έχεις άλλες επιλογές εφόσον αριστερά εμποδίζεις τους γρήγορα κινούμενους. Δεν λέω ότι είναι το νόμιμο αλλά πιστεύω το ασφαλέστερο στις Ελληνικές πραγματικές συνθήκες οδήγησης που πιο πολύ χρησιμοποιούν όλοι τα αλάρμ παρά τα φλας. Στην Βρετανία που τα λέει αυτά το όριο είναι 70 μιλια ~ 110κμ και πολλοί το τηρούνε και λόγω καμερών και λόγω παιδείας οπότε η διαφορά με τα βαριά οχήματα που πάνε λίγο κάτω από τα 100 λόγω κόφτη είναι μικρή. Στην Ελλάδα τα φορτηγά πάνε με την ίδια ταχύτητα αλλά τα αυτοκίνητα το σύνηθες είναι να πηγαίνουνε 120+ λίγο παραπάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costas-athan last edited by

          Ο χρήστης Scotch έγραψε:
          What's wrong with middle-lane hogging?

          Δεν ισχύει παγκοσμίως το ίδιο πάντως. Για παράδειγμα στις ΗΠΑ να τι ισχύει συγκεντρωμένο σε έναν αναλυτικότατο πίνακα, από το πανεπιστήμιο MIT, για όλες τις πολιτείες: http://www.mit.edu/~jfc/right.html

          Και για όσους δεν θέλουν να κάνουν τον κόπο να διαβάσουν το άρθρο ή για όσους δεν γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα, μόνο όσες πολιτείες έχουν πράσινη σήμανση απαγορεύουν την παραμονή στην αριστερή λωρίδα μετά το πέρας της προσπέρασης. (Επειδή στις ΗΠΑ υπάρχουν και έξοδοι στα αριστερά προφανώς επιτρέπεται και η χρήση της αριστερής λωρίδας από όσους προτίθενται να τις χρησιμοποιήσουν). Μόνο 8 από τις 50 πολιτείες ακολουθούν αυτή την τακτική. Όσες έχουν σήμανση με κόκκινο απαιτούν την απομάκρυνση από την αριστερή λωρίδα όσων δεν κινούνται με το όριο ταχύτητας (στο Maryland επιτρέπεται να παραμένεις στην αριστερή ακόμη κι αν κινείσαι με 10 MPH κάτω από το όριο ταχύτητας). Τέλος οι περισσότερες που έχουν σημανθεί με κίτρινο επιτρέπουν την συνεχόμενη παραμονή στην αριστερή λωρίδα εφόσον ο οδηγός κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη της ταχύτητας ροής (προσοχή όχι του ορίου ταχύτητας) του δρόμου και επομένως δεν παρακωλύουν την κυκλοφορία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestis-d last edited by

            Ο χρήστης gakost έγραψε:
            Καλά αυτά που λέτε αλλά:
            Σε δρόμο με 3 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και όριο 120 (που λίγοι το τηρούνε) που το κακό να πηγαίνεις στην μεσαία ακολουθώντας την ροή της κίνησης; Αν πας δεξιά κάθε λίγα μέτρα θα πρέπει να αλλάζεις λωρίδες λόγω κίνησης από τους νεοσαλίγγαρους, φορτηγά , λεωφορεία κοκ. που κινούνται με κάτω από 100 km/h . Είναι προτιμότερο να αλλάζεις συνέχεια λωρίδες; Όποιος θέλει να πάει με 1000 ας περάσει από τα αριστερά δεν εμποδίζεις κανένα. Αν είχε2 λωρίδες σαφώς και δεν έχεις άλλες επιλογές εφόσον αριστερά εμποδίζεις τους γρήγορα κινούμενους. Δεν λέω ότι είναι το νόμιμο αλλά πιστεύω το ασφαλέστερο στις Ελληνικές πραγματικές συνθήκες οδήγησης που πιο πολύ χρησιμοποιούν όλοι τα αλάρμ παρά τα φλας. Στην Βρετανία που τα λέει αυτά το όριο είναι 70 μιλια ~ 110κμ και πολλοί το τηρούνε και λόγω καμερών και λόγω παιδείας οπότε η διαφορά με τα βαριά οχήματα που πάνε λίγο κάτω από τα 100 λόγω κόφτη είναι μικρή. Στην Ελλάδα τα φορτηγά πάνε με την ίδια ταχύτητα αλλά τα αυτοκίνητα το σύνηθες είναι να πηγαίνουνε 120+ λίγο παραπάνω.

            Δυστυχως δε λεμε τι ειναι καλο ή κακο, λεμε τι ειναι νομιμο εδω και πολλες σελιδες. Και αυτο δεν ειναι νομιμο. Επισης με τις τιμες της βενζινης τα τελευταια 2 χρονια, με 140 στην εθνικη εισαι πιο γρηγορος απο το 95% των οδηγων, αρα μια χαρα τα τηρουν τα ορια των 120 (αθελα τους) πλεον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              costas-athan last edited by

              Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

              Καλά αυτά που λέτε αλλά:
              Σε δρόμο με 3 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και όριο 120 (που λίγοι το τηρούνε) που το κακό να πηγαίνεις στην μεσαία ακολουθώντας την ροή της κίνησης; Αν πας δεξιά κάθε λίγα μέτρα θα πρέπει να αλλάζεις λωρίδες λόγω κίνησης από τους νεοσαλίγγαρους, φορτηγά , λεωφορεία κοκ. που κινούνται με κάτω από 100 km/h . Είναι προτιμότερο να αλλάζεις συνέχεια λωρίδες; Όποιος θέλει να πάει με 1000 ας περάσει από τα αριστερά δεν εμποδίζεις κανένα. Αν είχε2 λωρίδες σαφώς και δεν έχεις άλλες επιλογές εφόσον αριστερά εμποδίζεις τους γρήγορα κινούμενους. Δεν λέω ότι είναι το νόμιμο αλλά πιστεύω το ασφαλέστερο στις Ελληνικές πραγματικές συνθήκες οδήγησης που πιο πολύ χρησιμοποιούν όλοι τα αλάρμ παρά τα φλας. Στην Βρετανία που τα λέει αυτά το όριο είναι 70 μιλια ~ 110κμ και πολλοί το τηρούνε και λόγω καμερών και λόγω παιδείας οπότε η διαφορά με τα βαριά οχήματα που πάνε λίγο κάτω από τα 100 λόγω κόφτη είναι μικρή. Στην Ελλάδα τα φορτηγά πάνε με την ίδια ταχύτητα αλλά τα αυτοκίνητα το σύνηθες είναι να πηγαίνουνε 120+ λίγο παραπάνω.

              Δυστυχως δε λεμε τι ειναι καλο ή κακο, λεμε τι ειναι νομιμο εδω και πολλες σελιδες. Και αυτο δεν ειναι νομιμο. Επισης με τις τιμες της βενζινης τα τελευταια 2 χρονια, με 140 στην εθνικη εισαι πιο γρηγορος απο το 95% των οδηγων, αρα μια χαρα τα τηρουν τα ορια των 120 (αθελα τους) πλεον.

              Εγώ δεν είμαι 100% σίγουρος ότι δεν είναι νόμιμο:

              1. O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς πoυ πρoσπερνά.

              Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύo τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, **μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.

              Πηγή: http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf**

              Το 'και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα' δημιουργεί μια αμφιβολία, αλλά το 'μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω' είναι ταυτόσημο με αυτό που ισχύει στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouliscd last edited by

                Εμένα μου έχει τύχει να κινούμαι στην δεξιά λωρίδα στην Αθηνών-Κορίνθου και να με προσπεράσει κάποιος από τη ΛΕΑ
                Σημειωτέον πως όλες οι υπόλοιπες λωρίδες ήταν άδειες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Costas Athan:

                  τα λεει πολυ απλα: μπορεις να παραμενεις στην αριστερη κ να προσπερνας οσους θελεις, σερί, ΕΚΤΟΣ ΑΝ υπαρχει καποιος αλλος που θελει να παει ακομα πιο γρηγορα.

                  Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                  Το μόνο κακό που έχει είναι ότι μαζεύει άσχετους σαν εσάς.

                  Δεν ειναι θεμα ασχετιλας, ειναι θεμα πως εχει συνηθισει καποιος... Εμενα προσωπικα ο πατερας μου παντα τη μεσαια χρησιμοποιει, στο οριο ταχυτητας (συνηθως τα 120) και αν θελει να προσπερασει, παει λιγα δευτερολεπτα στην αριστερη οταν ειναι αδεια και προσπερναει. Τωρα αν υπαρχουν ατομα που πανε πανω απο το οριο ταχυτητας στην αριστερη, δε φταιμε εμεις που παμε στην αριστερη για προσπεραση.

                  Φυσικα κ φταις αν βγαινεις στην αριστερη ενω ερχεται καποιος γρηγοροτερα, που ειναι ηδη στην αριστερη, κ τον αναγκαζεις να φρεναρει για σενα. Φυσικα κ επισης φταις αν παραμενεις στην αριστερη 'επειδη πας με το οριο' ενω καποιος θελει να παει πιο γρηγορα. Καποια στιγμη ισως να το καταλαβαιτε αυτο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    costas-athan last edited by

                    Πάντως αυτά που έγραψα επανειλημμένως για οδήγηση στην αριστερή εφόσον δεν παρακωλύεται η κίνηση (μιλάω καθαρά για το πρακτικό κομμάτι του θέματος και την κυκλοφοριακή συμφόρηση, όχι για τις νομοθεσίες κάθε χώρας) και πάρα πολλοί σχολίασαν πως είναι παραλογισμός, βλακείες, απαράδεκτη συμπεριφορά ισχύει με το νόμο στις ΗΠΑ (και μάλιστα ορισμένες πολιτείες θεωρούν ότι δεν παρακωλύεται η κυκλοφορία όχι μόνο όταν κινείσαι πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους, αλλά αρκεί να κινείσαι με το όριο ταχύτητας) και απ' ότι βλέπω και στον Καναδά:

                    1. (1) Any vehicle travelling upon a roadway at less than the normal speed of traffic at that time and place shall, where practicable, be driven in the right-hand lane then available for traffic or as close as practicable to the right hand curb or edge of the roadway. R.S.O. 1990, c. H.8, s. 147 (1).

                    Πηγή: http://www.e-laws.gov.on.ca/html/statutes/english/elaws_statutes_90h08_e.htm#BK223

                    που είναι η ίδια διάταξη με αυτές τις πολιτείες που στον πίνακα που ανέφερα έχουν σημανθεί με κίτρινο χρώμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sinanai last edited by

                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                      Καποια στιγμη ισως να το καταλαβαιτε αυτο.

                      Μπα, δεν παίζει. Εδώ ο άλλος επιμένει ότι είναι καλύτερα στη μέση για να 'χεις 2 επιλογές άμα γίνει τπτ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad-max-13 last edited by

                        εγω θα του απαντουσα οτι αυτος που ειναι στην μεση 'κινδυνευει' απο 2 λωριδες....lol

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kacey last edited by

                          Sinanai

                          δικιο εχει. Φυσικα κ ειναι καλυτερα για τον (οποιοδηποτε) οδηγο να καθεται κεντρο κ να εχει αποσταση κ περιθωριο κ απο τις δυο πλευρες του δρομου. Και σε ΑΔΕΙΟ δρομο, ή εφ'οσον δεν ενοχλεις τους αλλους (οπως εξηγω απο κατω), ας κατσει οπου θελει.

                          Costas Athan

                          Ναι ρε παλικαρε μου, αν εχεις το νου σου στους καθρεπτες σου κ αδειαζεις τη λωριδα για τον πιο γρηγορο χωρις να τον αναγκαζεις να φρεναρει (υπο φυσιολογικες συνθηκες, οχι εμφανιστηκε πισω απο τυφλη καμπη Ferrari με 280+ κ 'απαιτησε' να εξαφανιστεις), ενω ταυτοχρονα συνηθως κινεισαι γρηγοροτερα απο τη πλειοψηφια των υπολοιπων, δεν θα σου πει κανεις τιποτα. Απλα, δεν χωραει συζητηση οτι ειναι παρανομο. Ανουσιως μεν, αλλα ειναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης kacey έγραψε:
                            Costas Athan:

                            τα λεει πολυ απλα: μπορεις να παραμενεις στην αριστερη κ να προσπερνας οσους θελεις, σερί, ΕΚΤΟΣ ΑΝ υπαρχει καποιος αλλος που θελει να παει ακομα πιο γρηγορα.

                            Το μόνο κακό που έχει είναι ότι μαζεύει άσχετους σαν εσάς.

                            Δεν ειναι θεμα ασχετιλας, ειναι θεμα πως εχει συνηθισει καποιος... Εμενα προσωπικα ο πατερας μου παντα τη μεσαια χρησιμοποιει, στο οριο ταχυτητας (συνηθως τα 120) και αν θελει να προσπερασει, παει λιγα δευτερολεπτα στην αριστερη οταν ειναι αδεια και προσπερναει. Τωρα αν υπαρχουν ατομα που πανε πανω απο το οριο ταχυτητας στην αριστερη, δε φταιμε εμεις που παμε στην αριστερη για προσπεραση.

                            Φυσικα κ φταις αν βγαινεις στην αριστερη ενω ερχεται καποιος γρηγοροτερα, που ειναι ηδη στην αριστερη, κ τον αναγκαζεις να φρεναρει για σενα. Φυσικα κ επισης φταις αν παραμενεις στην αριστερη 'επειδη πας με το οριο' ενω καποιος θελει να παει πιο γρηγορα. Καποια στιγμη ισως να το καταλαβαιτε αυτο.

                            Ναι αλλα αμα εμπλακουμε σε ατυχημα (χτυπα ξυλο) ποιος θα φταιει τοτε? Εγω που κινουμουν στο οριο και βγηκα αριστερα επειδη ειδα που βρισκοσουν ενα χλμ ποιο πισω και μολις μπηκα στη λοριδα βρεθηκες ξαφνικα στον κωλο η εσυ που πηγαινες 3 φορες πανω απο το οριο? Καταλαβαινεις τι εννοω? Θα βγεις στην αριστερη εφοσον δεις οτι δεν σταματας αλλους χρηστες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              costas-athan last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:
                              Sinanai

                              δικιο εχει. Φυσικα κ ειναι καλυτερα για τον (οποιοδηποτε) οδηγο να καθεται κεντρο κ να εχει αποσταση κ περιθωριο κ απο τις δυο πλευρες του δρομου. Και σε ΑΔΕΙΟ δρομο, ή εφ'οσον δεν ενοχλεις τους αλλους (οπως εξηγω απο κατω), ας κατσει οπου θελει.

                              Costas Athan

                              Ναι ρε παλικαρε μου, αν εχεις το νου σου στους καθρεπτες σου κ αδειαζεις τη λωριδα για τον πιο γρηγορο χωρις να τον αναγκαζεις να φρεναρει (υπο φυσιολογικες συνθηκες, οχι εμφανιστηκε πισω απο τυφλη καμπη Ferrari με 280+ κ 'απαιτησε' να εξαφανιστεις), ενω ταυτοχρονα συνηθως κινεισαι γρηγοροτερα απο τη πλειοψηφια των υπολοιπων, δεν θα σου πει κανεις τιποτα. Απλα, δεν χωραει συζητηση οτι ειναι παρανομο. Ανουσιως μεν, αλλα ειναι.

                              Kacey δε νομίζω να συμφωνούν όλοι μαζί σου. Από την πρώτη σελίδα ακριβώς αυτό λέω και οι απαντήσεις που έχω πάρει είναι μάλλον εκ διαμέτρου αντίθετες με τη δική σου. Αν δεν παρέλειψα να διαβάσω την απάντηση κάποιου ανάμεσα στις πολλές, μάλλον είσαι ο πρώτος που γράφει πως αν δεν εμποδίζεται η κίνηση δεν έγινε και τίποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                unhackable last edited by

                                Γιατί επιμένετε να επιχειρηματολογείτε για το αυτονόητο σε κάποιον που ή τρολάρει ή είναι απλά ηλίθιος?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nintza last edited by

                                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                  Costas Athan:

                                  τα λεει πολυ απλα: μπορεις να παραμενεις στην αριστερη κ να προσπερνας οσους θελεις, σερί, ΕΚΤΟΣ ΑΝ υπαρχει καποιος αλλος που θελει να παει ακομα πιο γρηγορα.

                                  Το μόνο κακό που έχει είναι ότι μαζεύει άσχετους σαν εσάς.

                                  Δεν ειναι θεμα ασχετιλας, ειναι θεμα πως εχει συνηθισει καποιος... Εμενα προσωπικα ο πατερας μου παντα τη μεσαια χρησιμοποιει, στο οριο ταχυτητας (συνηθως τα 120) και αν θελει να προσπερασει, παει λιγα δευτερολεπτα στην αριστερη οταν ειναι αδεια και προσπερναει. Τωρα αν υπαρχουν ατομα που πανε πανω απο το οριο ταχυτητας στην αριστερη, δε φταιμε εμεις που παμε στην αριστερη για προσπεραση.

                                  Φυσικα κ φταις αν βγαινεις στην αριστερη ενω ερχεται καποιος γρηγοροτερα, που ειναι ηδη στην αριστερη, κ τον αναγκαζεις να φρεναρει για σενα. Φυσικα κ επισης φταις αν παραμενεις στην αριστερη 'επειδη πας με το οριο' ενω καποιος θελει να παει πιο γρηγορα. Καποια στιγμη ισως να το καταλαβαιτε αυτο.

                                  αν προσπερναω με 120 και το οριο ειναι 120,πως θα υπαερξει καποιος πιο γρηγορος απο μενα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Πατωντας περισσοτερο γκαζι. Αλλη εξυπναδα εχεις?

                                    Costas Athan

                                    Αν δεν ενοχλεις την κινηση καποιου (μεσα σε λογικα πλαισια, οπως σου περιεγραψα πιο πανω), δεν νομιζω να σου πει κανεις τιποτα. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ παρανομο κατα το γραμμα του νομου ομως.

                                    mad max geo

                                    'Θα βγεις στην αριστερη εφοσον δεις οτι δεν σταματας αλλους χρηστες.'

                                    Ε αυτο λεω κ εγω. Αν τωρα πραγματικα εμφανιστει καποιος απο το πουθενα επειδη πηγαινε με warp speed, κ οχι επειδη βαρεθηκες να ελεγξεις θεση του ΚΑΙ ταχυτητα του (ως ωφειλεις), βρειτε τα επιτοπου. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ωφειλεις να μην αλλαξεις λωριδα αν δημιουργησεις προβλημα σε αυτον που ειναι ηδη στη λωριδα κ ερχεται, και να το ελεγξεις συνυπολογιζοντας αποσταση ΚΑΙ ταχυτητα του.

                                    Ολα αυτα ομως στη χωρα του 'επεσες απο πισω = φταις αυτοματα' και του 'πρεπει να ρυθμιζεις τη ταχυτητα σου για να αντιμετωπισεις οτιδηποτε εκτακτο = πρεπει να πηγαινεις ετσι, ωστε να μπορεσεις να αποφυγεις εναν ελεφαντα που επεσε απο το διαστημα', κ αυτα τα αποφασιζουν κ δικαστες που μερικες φορες δεν οδηγουν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nintza last edited by

                                      αμα παταει περισσοτερο γκαζι απο μενα θα ξεπερασει το οριο,αρα θα ειναι παρανομος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Από πότε οι Αριστεροί τηρούν τους νόμους;

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nintza last edited by

                                          απο τοτε που οι φασιστες μπαινουν φυλακη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouliscd last edited by

                                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                            Από πότε οι Αριστεροί τηρούν τους νόμους;

                                            http://www.politifake.org/facebookview.php?id=5179

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 245 / 428
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr