-
Καλά, αυτοί οι ΔΑΠιτο/ΟΝΝΕΔίτες είναι τα πρώτα λομόγια μεταξύ ίσων. Ας μην ανοίξουμε συζήτηση για το τί κάνουν στα πανεπιστήμια και για το πώς περνούν τα μαθήματα, γιατί η κυβέρνηση κάνει μεταρρυθμίσεις
-
Ενώ οι υπόλοιπες παρατάξεις είναι θεούσες, άμοιρες ευθυνών. Οκ!
Η πλάκα είναι πως οι τραμπουκισμοί & η βία που ασκούν οι εν λόγω παρατάξεις, θεωρείτε θεμιτή και εξισώνεται με την γαλλική επανάσταση! Ουσιαστικά τα μελλοντικά τσιράκια του συστήματος! ΕΛΕΟΣ!
ΜΟΝΟ όταν ξεσηκωθούν οι ανένταχτοι φοιτητές και τους σπάσουν τα κεφάλια, θα μπορούμε να μιλάμε για το αντίστοιχο της γαλλικής επανάστασης.
-
Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες εσύ;
-
Δεν ξέρω αν κολλάει στο θέμα, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω.
Περιστατικό σε δημοτικό λεωφορείο στο Μαρούσι, τη Δευτέρα (μας το περιέγραφε μία κοπέλα που 'ταν παρούσα):
Μπήκε στο λεωφορείο μια κοπέλα. Ο ελεγκτής που 'ταν μέσα, της λέει '3 ευρώ το εισιτήριο'.- Δυστυχώς δεν έχω καθόλου λεφτά, λέει η κοπέλα. Αν μπορείτε να με αφήσετε, είναι ανάγκη.
- Τότε κατεβείτε να πάρετε από περίπτερο με 50 λεπτά και να περιμένετε το επόμενο, λέει ο ελεγκτής.
- Μα δεν έχω καθόλου λεφτά, λέει η κοπέλα.
- Τότε πρέπει να κατεβείτε, της λέει ο ελεγκτής.
-Μα είναι ανάγκη λέει η κοπέλα. Πρέπει αν πάω στο νοσοκομείο για εξετάσεις (το λεωφορείο κάνει τέρμα στο Σισμανόγλειο). Είμαι άνεργη εδώ κι ένα χρόνο, δεν έχω καθόλου χρήματα. - Δεν γίνεται πρέπει να κατεβείτε.
Και...την κατέβασε!!
Ο νόμος εφαρμόσθη, είμαστε ευνομούμενο κράτος .
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες εσύ;Δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα. Αυτή είναι η άποψη μου για την πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Δεν ξέρω αν κολλάει στο θέμα, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω.
Περιστατικό σε δημοτικό λεωφορείο στο Μαρούσι, τη Δευτέρα (μας το περιέγραφε μία κοπέλα που 'ταν παρούσα):
Μπήκε στο λεωφορείο μια κοπέλα. Ο ελεγκτής που 'ταν μέσα, της λέει '3 ευρώ το εισιτήριο'.- Δυστυχώς δεν έχω καθόλου λεφτά, λέει η κοπέλα. Αν μπορείτε να με αφήσετε, είναι ανάγκη.
- Τότε κατεβείτε να πάρετε από περίπτερο με 50 λεπτά και να περιμένετε το επόμενο, λέει ο ελεγκτής.
- Μα δεν έχω καθόλου λεφτά, λέει η κοπέλα.
- Τότε πρέπει να κατεβείτε, της λέει ο ελεγκτής.
-Μα είναι ανάγκη λέει η κοπέλα. Πρέπει αν πάω στο νοσοκομείο για εξετάσεις (το λεωφορείο κάνει τέρμα στο Σισμανόγλειο). Είμαι άνεργη εδώ κι ένα χρόνο, δεν έχω καθόλου χρήματα. - Δεν γίνεται πρέπει να κατεβείτε.
Και...την κατέβασε!!
Ο νόμος εφαρμόσθη, είμαστε ευνομούμενο κράτος .
Απορία:δεν προθυμοποιήθηκε κανείς να της δώσει τα χρήματα;
Είχε γίνει κάτι παρόμοιο με τον Διαβόητο Λευτεράκη στην Πάτρα, ο οποίος ήθελε να κόψει πρόστιμο σε έναν μαύρο ο οποίος δεν ήξερε καλά-καλά Ελληνικά και είχε χτυπήσει λάθος εισιτήριο. Όταν είδα ότι δεν βγαίνει άκρη, πήγα και του είπα-του Λευτεράκη- να του πληρώσω εγώ το εισιτήριο, αφού ήταν εμφανές πως ο επιβάτης δεν καταλάβαινε τα-κάτι σαν-Ελληνικά του Λευτεράκη. Μετά από αυτό, τον άφησε ήσυχο -
Βασικά ένα εισιτήριο χρειάζονταν...
Τι να πεις...
-
Δεν ξέρω αν προθυμοποιήθηκε κανείς να της δώσει τα χρήματα, πάντως η κοπέλα φαινόταν ότι δεν έλεγε ψέμματα.
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Δεν ξέρω αν προθυμοποιήθηκε κανείς να της δώσει τα χρήματα, πάντως η κοπέλα φαινόταν ότι δεν έλεγε ψέμματα.Ηταν ΔΥ εμαθα,μην ψαρωνεις
-
αλλες εποχες καποιος θα εδεινε ενα εισητηριο.... που θα ειχε μαζυ του... κριμα ομως ειναι ξεφτυλα να μην υπαρχει ενας να την λυπηθει (ετσι οπως εχουμε γινει δεν πιστευει πλεον κανενας οτι ο αλλος πραγαματικα εχει αναγκη και δεν ειναι λαμογιο... οπως παλια οι τραγουδιστες στα τραινα...π.χ.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ξέρω αν προθυμοποιήθηκε κανείς να της δώσει τα χρήματα, πάντως η κοπέλα φαινόταν ότι δεν έλεγε ψέμματα.
Ηταν ΔΥ εμαθα,μην ψαρωνεις
ΔΥ σε λεοφωρείο;
Αν και τώρα, με το μνημόνιο, δεν αποκλείεται να το δούμε κι αυτό...Τάιγκερ, κυκλοφόρησε η φήμη ότι στους υπαλλήλους σου προσφέρεις μονιμότητα (ισόβια, τουλάχιστον για μια ζωή), μισθούς διπλάσιους απ' ότι η αγορά, άδεια αιμοδοσίας, επίδομα υπολογιστή κλπ κλπ και γενικά ό,τι προσφέρει το δημόσιο (για την ακρίβεια, ότι προσέφερε μέχρι πριν 2-3 χρόνια).
Ισχύει; -
Μονιμοτητα δεν υπαρχει στο δημοσιο,ειδικα οπως την περιγραφεις.
Αν ληξει συμβαση,καταργηθει θεση,αν υπαρξει σοβαρο πειθαρχικο παραπτωμα ή ποινικο παραπτωμα,ο υπαλληλος απολυεται,οχι με ταχυτατες διαδικασιες αλλα απολυεται.Η φημη ειναι ψευδης.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η κοινωνία των γύφτων θεωρεί δικαιολογημένη την αρπαγή μωρών--> δικαιολογούν τη βία για την υπεράσπιση αυτού
Η κοινωνία των Ζωνιανών θεωρεί δικαιολογημένη την πώληση λουκουμόσκονης* --> δικαιολογούν τη βία για την υπεράσπιση αυτού
Η κοινωνία των Χρυσαυγουλιτών θεωρεί δικαιολογημένο το πογκρόμ κατά μεταναστών --> δικαιολογείται η βία κατά των μεταναστών
Η κοινωνία των ΚΝΙΤΩΝ θεωρεί δικαιολογημένη την κατάληψη και καταστροφή του πανεπιστημίου --> δικαιολογείται ο τραμπουκισμός καθηγητών
Το τι ορίζει ως αποδεκτό η κοινωνία (και που έκανε σερβιέτα ο σεβάσμιος Κατρούγκαλος) είναι εξ' ορισμού σχετικό.
Oι “συνειρμοι” σου (απ' αυτα που ειπε ο Κατρουγκαλος) ειναι αφοπλιστικοι . Πραγματι αυτα καταλαβες ?
Στην ερωτηση του Πρετεντερη «ποιος βάζει τα όρια στην αντίδραση των πολιτών» , ο Κατρουγκαλος απαντησε «η κοινωνία» (δεν απαντησε 'οι ιδιοι οι πολιτες που αντιδρουν' ή 'μερος της κοινωνιας' ) και συνεχισε λεγοντας « τον 19ο αιώνα η απεργία ήταν παράνομη και μέσα από λαϊκούς αγώνες καθιερώθηκε ως εργασιακό δικαίωμα, και ότι ακόμα και σήμερα οι μαθητικές καταλήψεις είναι εκτός νόμου άλλα η πλειοψηφία της κοινωνίας δεν επιθυμεί τις συλλήψεις μαθητών».
Στο πρωτο αρθρο του συνταγματος αναφερεται οτι θεμελιο του πολιτευματος ειναι η λαϊκη κυριαρχια και οτι ολες οι εξουσιες πηγαζουν απο το Λαο, υπαρχουν υπερ αυτου και του Εθνους και ασκουνται οπως οριζει το Συνταγμα. Λεει, λοιπον, ο Κατρουγκαλος , οτι μια πραξη χαρακτηριζεται οχι μονο με τη στενη νομικη εννοια αλλα και με το αν εκφραζει τη θεληση της πλειοψηφιας της κοινωνιας .
Ο Κατρουγκαλος λεει τα αυτονοητα και τα οποια μαλιστα εχουν φιλελευθερη προελευση (με την εννοια του αντιθετου προς το απολυταρχικο). Τονιζει τη σημασια της λαϊκης κυριαρχιας, της αυτοδιαθεσης και τελικα της ελευθεριας.
Ως προς τα παραδειγματα σου , ακριβως βασει της λογικης του (και αντιθετα απο αυτα που γραφεις) η (πχ) αρπαγη μωρων ΔΕΝ ειναι αποδεκτη επειδη δεν εκφραζει τη θεληση της πλειοψηφιας της κοινωνιας .
-
Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι η πλειοψηφια γονιων-μαθητων θελει τις καταληψεις;
-
...δεν επιθυμεί συλλήψεις μαθητών γράφει...
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι η πλειοψηφια γονιων-μαθητων θελει τις καταληψεις;Το ερώτημά σου είναι άσχετο με την κουβέντα.
Το θέμα είναι αν τις καταλήψεις η κοινωνία της θεωρεί βία σε σημείο να μπαίνουν φυλακή οι μαθητές.
Πιστεύεις πως είναι αποδεκτή η φυλάκιση μαθητών από την κοινωνία επειδή κάνουν κατάληψη σχολείων; Αυτό είναι το ερώτημα που έχει σχέση με την κουβέντα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μονιμοτητα δεν υπαρχει στο δημοσιο,ειδικα οπως την περιγραφεις.
Αν ληξει συμβαση,καταργηθει θεση,αν υπαρξει σοβαρο πειθαρχικο παραπτωμα ή ποινικο παραπτωμα,ο υπαλληλος απολυεται,οχι με ταχυτατες διαδικασιες αλλα απολυεται.Και πόσα τέτοια έχουν γίνει ?
Να, ας πούμε ο δολοφόνος του δημάρχου στην Καβάλα έχει απολυθεί ? -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μονιμοτητα δεν υπαρχει στο δημοσιο,ειδικα οπως την περιγραφεις.
Αν ληξει συμβαση,καταργηθει θεση,αν υπαρξει σοβαρο πειθαρχικο παραπτωμα ή ποινικο παραπτωμα,ο υπαλληλος απολυεται,οχι με ταχυτατες διαδικασιες αλλα απολυεται.έχεις φοβερό χιούμορ τάιγκερ.
Η φημη ειναι ψευδης.
Δηλαδή...δηλαδή...όλα αυτά που θεωρείς σωστό να παρέχονται στου δυ, αυτούς που πληρώνουμε εσύ κι εγώ, δεν τα παρέχεις σε αυτούς που πληρώνεις μόνο εσύ;;;;
I fall from the clouds!! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μονιμοτητα δεν υπαρχει στο δημοσιο,ειδικα οπως την περιγραφεις.
Αν ληξει συμβαση,καταργηθει θεση,αν υπαρξει σοβαρο πειθαρχικο παραπτωμα ή ποινικο παραπτωμα,ο υπαλληλος απολυεται,οχι με ταχυτατες διαδικασιες αλλα απολυεται.Και πόσα τέτοια έχουν γίνει ?
Να, ας πούμε ο δολοφόνος του δημάρχου στην Καβάλα έχει απολυθεί ?Περίμενε να πάρεις απάντηση από τον τάιγκερ τώρα...
-
@αεροζολ
Ο σεβάσμιος Κατρούγκαλος μιλάει Ελληνικά.
Είναι λίγο βαρετό κάθε φορά να πλακώνουν 5-10 καλοθελητές με ρητορική επιπέδου 'Δεν εννοούσε αυτό ο ποιητής', 'Ααα εσύ αυτό κατάλαβες;' κλπ.Η κοινωνία είναι 10 μύρια (χοντρικά).
Το σχόλιο μου έχει να κάνει με το ότι ο σεβάσμιος βιάστηκε να δικαιολογήσει αυτά που ορέγεται ο ίδιος (ΠΑΜΕ, κλείσιμο πανεπιστημίων, 'μαχητικές διαδηλώσεις').
Αυτά λοιπόν που έσπευσε να δικαιολογήσει (approved by Katruga) αγνοεί επιδεικτικά αν τα καταδικάζει σημαντική μερίδα της κοινωνίας.Το παράδειγμα για την απεργία το 19ο αιώνα ήταν ελαφρώς άκυρο γιατί η κοινωνική αποδοχή του δικαιώματος στην απεργία δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την κοινωνική αποδοχή των καφρίλων που γίνονται στα πανεπιστήμια.
Γαλήνιος και πράος ο σεβάσμιος αλλά όταν τον ρώταγαν 'ένα κι ένα πόσο κάνει;' αυτός απαντούσε 'Ξέρετε ο καθηγητής Μμμμύλερ, το 1875 είχε πει...'.
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]