Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Jiangling Landwind 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Jiangling Landwind 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 12
    • 13
    • 5 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    254
    489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros19 last edited by

      To να λες
      'Οι κινεζοι οπου πηγανε κατεστρεψαν τον τοπο' ειναι ρατσισμος.
      Δε χρειαζεται να καθησω να γραψω ορισμους, ανοιξτε ενα λεξικο και διαβαστε Αλλα αυτο που εχω γραψει παραπανω ειναι ρατσιστικη αποψη, νομιζω??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Πρώτα ήταν οι Αλβανοί, τώρα είναι και οι Κινέζοι!
        Ποτέ δεν είμαστε εμείς!!!

        Παίδες, δυστυχώς οι Κινέζοι κάνουν αυτο που πρέπει!

        Αναγνωρίζουν τι θέλει μια αγορά και μετά χρησιμοποιούν τα ισχυρά τους σημεία για να την κερδίσουν!
        Αυτοί έχουν σαν ισχυρά σημεία το φθηνό εργατικό!Ομως δεν φτάνει ΠΟΤΕ μόνο αυτό για να πετύχεις!Απαιτείται στρατηγική!Και φαίνεται να την εχουν!

        Σε μια εποχή ύφεσης έχουν φθηνά προϊόντα!Και κερδίζουν μερίδιο αγοράς!
        Και καλά κάνουν!

        Πότε εμείς σκεφτήκαμε με τον ίδιο τρόπο?
        Πότε σκεφτήκαμε να χρησιμοποιήσουμε τους Αλβανούς σαν φθηνά εργατικά χέρια για ανάπτυξη και όχι για μεγέθυνση των κερδών μας?!!

        Αφήστε τα!
        Δεν φταίνει οι άλλοι!Εμείς φταίμε!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Αν κάποιος ρωτούσε στο εξωτερικό για μας όταν μετά τον πόλεμο πήγαν όλοι για δουλειά σε Ευρώπη-Αμερική-Αυστραλία τα ίδια θα άκουγε περίπου.Το να λες εγώ θυμάμαι 2 τύπους που έκανα αυτό ή το άλλο δεν είναι επιχείρημα.Ειδικά με τους Κινάζους που ναι αμέτρητοι.Σα να λένε οι ξένοι οτι οι Έλληνες είμαστε αντι-αλβανοί, επειδή 15 μαλακισμένα έσκισαν τη σημαία τους.
          Πιστεύω οτι οι οικονομικές συνθήκες και τα χαμηλά εργατικά ρ'ιχνουν τις τιμές.Η ποιότητα είναι σαφώς μειωμένη, αλλά πολλές εταιρείες το προτιμούν.Αυτό που έγραψε ο skullone το έχω ακούσει κι εγώ, αν και με λιγότερες λεπτομέρειες.Και;Πάλι οι κιθάρες πουλάνε και εξακολουθούν να θεωρούνται πολύ καλές.Ποιός άλλωστε θα την ανοίξει να δει το χαρτονένιο σώμα;Αυτή είναι η νοοτροπία των εταιρειών γενικότερα.Παράδειγμα:Η Samsung έχει εντοπίσει πρόβλημα στη γραμμή παραγωγής ενός εργοστασίου της, με αποτέλεσμα το 20% να βγαίνουν ελατωματικά.Για να το φτιάξει πρέπει να πάυσει τη λειτουργία του εργοστασίου κτλ.Υπολογίζοντας το κόστος, κρίνει πιο συμφέρον να συνεχίσει να παράγει με αυτά τα στάνταρ και να αντικαταστά όσα προβληματικά προκύπτουν, παρά να λύσει το πρόβλημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Για τις Squier που ανέφερα, να σας πω τι έκανε η Fender: Αντί να διορθώσει τη διασφάλιση ποιότητας, απλώς έδωσε περισσότερα λεφτά για διαφήμιση και έβαλε ένα σωρό περιοδικά (π.χ. το Guitarist) να την εκθειάζουν. Το αποτέλεσμα είναι, ενώ αυξάνεται ο αριθμός των δυσαρεστημένων πελατών, να αυξάνονται περισσότερο οι πωλήσεις!

            Την ίδια στιγμή που οι αντιπροσωπείες λένε τα εξής:

            1. Squier - 45% με ελαττώματα
            2. Fender Μεξικού - 20% με ελαττώματα
            3. Fender ΗΠΑ - 20% με ελαττώματα

            Όταν μιλώ για ελαττώματα, μιλώ για τα προφανή: κακοευθυγραμμισμένα μανίκια, κακοβαλμένα εξαρτήματα, ελαττωματικούς διακόπτες κλπ.

            Και ξέρετε ποιο είναι το αστείο της υπόθεσης; Η CBS είχε αρχίσει να κάνει περικοπές στο κόστος, βάζοντας τους λογιστές της να καταδυναστεύουν κάθε τμήμα της εταιρείας. Φανταστείτε ότι χρησιμοποιούσαν για χρόνια ακατάλληλα σύρματα για τους μαγνήτες, άσχετα κράματα, τρίτης και τέταρτης διαλογής ξύλα... Τα ίδια τράβαγε και η Gibson, που είχε εξαγορασθεί από τη Norlin. Τελικά, μεταξύ 1985 και 1986, η Fender πουλήθηκε σε παλιούς εργαζομένους της, σχεδόν ξοφλημένη, μισοδιαλυμένη, ταλαιπωρημένη από την άνοδο του υβριδίου που λέγεται 'Superstrat' και που εκδοχές του παράγονται με επιτυχία από Jackson, Charvel, Ibanez κλπ... Για $13Μ. Για την ιστορία, αυτό ήταν το ποσόν που είχε δώσει η CBS όταν την αγόρασε, μεταξύ '65 και '66. Μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

            Επανερχόμενος τώρα στους Κινέζους, δεν κρύβω τη δυσαρέσκειά μου για το γεγονός ότι τα μαγαζιά τους δεν κόβουν αποδείξεις και, με την κάλυψη του κινεζικού κράτους, κάνουν ένα σωρό κόλπα με υποτιμολογήσεις και δηλώσεις εμπορευμάτων ως 'δειγμάτων'. Ούτε μου αρέσει η 'ποιότητα' των ως τώρα εμπορευμάτων τους. Για τη συμπεριφορά τους στα ξένα πανεπιστήμια δεν γνωρίζω, πάντως εδώ που είχαμε Κινέζους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς, δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ πρόβλημα. Θα συμφωνήσω με τον kouk ότι οι Κινέζοι κάνουν τη δουλειά τους. ΕΜΕΙΣ τι κάνουμε; Ο Κινέζος θα χτυπήσει το φθηνό προϊόν, ΟΚ; Εμείς τόσα χρόνια είχαμε στη διάθεσή μας να καθιερωθούμε με φθηνά προϊόντα και τώρα να αναβαθμιστούμε και να πουλάμε ποιότητα και 'image'.

            Τι κάναμε όλα αυτά τα χρόνια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης skullone έγραψε:
              Τι κάναμε όλα αυτά τα χρόνια;

              Tι καναμε?

              Ρεμουλες παντος ειδους
              απατες επισης παντος ειδους
              προσπαθουσαμε να κλεψουμε το κρατος διοτι και αυτο εκλεβε εμας,
              παιζαμε στο χρηματιστηριο και στα καζινο,
              αγοραζαμε audi για να μπουμε στο ματι του γειτονα,
              φτιαχναμε δημοσια εργα απο χαρτι
              διαλυσαμε την οποιαδηποτε σοβαρη βιομηχανια υπηρχε
              δωσαμε σε ημετερους τις επιδοτησεις της ΕΕ
              ξημεροβραδιαζομασταν στα σκυλλαδικα
              προσπαθουσαμε να μπουμε στο Δημοσιο για να αραξουμε
              παιρναμε διακοπο-δανεια, σκουπιδο-δανεια, βγαζαμε καθε λογης πιστωτικη καρτα,

              να γραψω και αλλα???

              Δε λεω οτι ολοι καναμε τα παραπανω, σιγουρα ομως πολλοι ασχοληθηκαν με ολα τα παραπανω!
              Και σημερα ερχομαστε και λεμε οτι δεν ειμαστε ανταγωνιστικοι σαν οικονομια, τρομαρα μας!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                Καλα κανουνε και δουλευουνε για ενα πιατο ρυζι! Σαμπως εμεις που δουλευουμε για περισσοτερο μας μενει κατι????

                Ακριβώς έτσι είναι!

                Η πλάκα είναο πως αν αποφάσιζε ο Δυτικός 'Πολιτισμός' να δουλέψει για ένα πιάτο ρύζι, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα χρειαζόταν τα ΜΡ3 πλέιερς με 2ΤΒ μνήμης, οπότε ο Κινέζος θα έμενε άνεργος να καλλιεργεί την γη... κάτω από το μαξιλάρι του (τόση διαθέτει), ενώ εμείς θα είχαμε από μια φυτεία ο καθένας...

                Αλλά τότε θα είχαμε την ευχέρεια να ζητήσουμε το κάτι παραπάνω, και πάλι στα ίδια θα είμασαν.

                Φαύλος κύκλος, αλλά θα ΣΠΑΣΕΙ από μόνος του!!! Ναι, οι Κινέζοι θα σαρώσουν τις αγορές, θα γίνουν πλούσιοι (όσο πλούσιοι μπορούν να γίνουν ΤΟΣΟ πολλοί) και εμείς ΑΝΕΡΓΟΙ.
                ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;;
                ΑΝ υπάρχουν κάποια λεφτά, θα είναι οι Κινέζοι που τα έχουν! Και εμείς θα τους καλλιεργούμε ρύζι...

                (μου θυμίζει το πετρέλαιο αντί τροφίμων του Ιρακ...)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirbasil last edited by

                  Σ'ότι αφορά τους Κινέζους, σε μια-δυο δεκαετίες ο 'ρατσισμός' θα γίνει πολύ απλά 'ρεαλισμός'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Για να μην ανοιχθεί νέο θέμα:

                    http://www.bbc.co.uk/greek/business/sto ... over.shtml

                    Κινέζοι και ROVER. Μια κλασική φίρμα σε κινέζικα χέρια. Και που είστε ακόμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Για να μην ανοιχθεί νέο θέμα:

                      http://www.bbc.co.uk/greek/business/sto ... over.shtml

                      Κινέζοι και ROVER. Μια κλασική φίρμα σε κινέζικα χέρια. Και που είστε ακόμα.

                      μην απορήσεις αν η Rover που φυτοζωεί τα τελευταία χρόνια, γίνει μεγάλη και τρανή στα χέρια των κινέζων

                      επίσης (άσχετο), να είστε σίγουροι ότι οι κινέζοι το 2008 θα κάνουν την καλύτερη Ολυμπιάδα που έγινε ποτέ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Και κυρίως ότι οι Κινέζοι πλέον θα παράγουν μέσα στην ΕΕ!
                        Αρα δεν θα υπάρχει και θέμα δασμών κλπ επιβαρύνσεων!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Προσωπκά καθόλου δεν αμφιβάλλω Σπύρο. Κι όπως λέει σωστά ο kouk, η απόβαση άρχισε. Εμάς θα μας προτιμήσει κανείς σχιστομάτης τελικά; Οι Γιαπωνέζοι δεν, οι Κορεάτες δεν, ούτε οι Κινέζοι ρε γαμώτο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Προσωπκά καθόλου δεν αμφιβάλλω Σπύρο. Κι όπως λέει σωστά ο kouk, η απόβαση άρχισε. Εμάς θα μας προτιμήσει κανείς σχιστομάτης τελικά; Οι Γιαπωνέζοι δεν, οι Κορεάτες δεν, ούτε οι Κινέζοι ρε γαμώτο;

                            να μας προτιμήσει γιατί βρε Μάνο? Να μας κάνει τι? Για εργοστάσιο στην Ελλάδα μιλάς?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Ναι, τι άλλο; Από μισθούς είμαστε χαμηλότερα από τα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη, στην ΕΕ ανήκουμε, σε βολικό γεωγραφικό σημείο βρισκόμαστε. Υπάρχουν προβλήματα οργάνωσης, ρεμούλας και γραφειοκρατίας, αυτά μας κρατάνε χωρίς ξένες επενδύσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                Υπάρχουν προβλήματα οργάνωσης, ρεμούλας και γραφειοκρατίας, αυτά μας κρατάνε χωρίς ξένες επενδύσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                                  Άσχετο με το αυτοκίνητο του θέματος αλλά σχετικό με τους Κινέζους. Δείτε για μια ακόμη φορά τι μπορούν να κατασκευάσουν οι Κινέζοι όταν έχουν έμπνευση :

                                  http://forum.auto.sina.com.cn/upload/25 ... /12824.jpg
                                  http://forum.auto.sina.com.cn/upload/25 ... /12825.jpg
                                  http://forum.auto.sina.com.cn/upload/25 ... /12827.jpg

                                  BMW,Rover,Ηοnda κ.α. στη συσκευασία του ενός σύντομα (το καλοκαίρι) και στην Ευρώπη.

                                  Πολύ καλό...καμία σχέση με το παρωχημένο Landwind.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Ναι, τι άλλο; Από μισθούς είμαστε χαμηλότερα από τα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη, στην ΕΕ ανήκουμε, σε βολικό γεωγραφικό σημείο βρισκόμαστε. Υπάρχουν προβλήματα οργάνωσης, ρεμούλας και γραφειοκρατίας, αυτά μας κρατάνε χωρίς ξένες επενδύσεις.

                                    Από μισθούς ήμασταν χαμηλότερα μέχρι προ 11 μηνών, άλλες χώρες έχουν (υποτυπώδη έστω) υποδομή, πολύ χαμηλότερους μισθούς και απαιτήσεις και οι κυβερνήσεις θα έστηναν και... για να έρθουν επενδύσεις.

                                    Εμείς αντίθετα θα πούμε πως αφού είναι αυτοκινητοβιομηχανία, έχει λεφτά, άρα απαιτώ άλλο μισθό (Γερμανία, όχι παίζουμε...), άσε που εγώ με τα διπλώματα δεν θα σφίξω βίδα!!! Να φέρουν ΑΛΒΑΝΟ να τα κάνει, και εγώ θα κάνω τον επιστάτη. Όλοι μας επιστάτες.

                                    Οι δε κυβερνήσεις θα πιάσουνε την καλή και θα βρούνε την κότα με το χρυσό αβγό, και θα την... ΑΡΜΕΞΟΥΝ... Γνωστά πλέον...

                                    Όσο για την τοποθεσία... Βούρκος!!!
                                    Τρένα για μεταφορά πρώτων υλών, αλλά και προϊόντων δεν υπάρχουν, θα πρέπει να γίνονται όλα οδικώς, και οδικώς από πού; Από τον Μαλιακό, ή από το Ξυλόκαστρο; Ίσως από Άρτα...

                                    Α, και έτσι και καταλάβω πως θέλουν να επενδύσουν στην περιοχή μου καταλαβαίνεις πως το χωράφι που έχω βάλει αγγελία για 50 ευρώ θα το πουλάω από μύριο και πάνω,ε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      George δες απλά την Τουρκία, τίποτα άλλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Δεν τα βλέπω τόσο μαύρα τα πράγματα. Οι μεταφορές μας δεν είναι άσχημες, αυτή η Κορίνθου-Πατρών να βελτιωθεί και θα λυθεί το πρόβλημα. Ναυτιλία και λιμάνια έχουμε καλά, στην ΕΕ είμαστε, οι μισθοί ΕΙΝΑΙ χαμηλοί (δε νομίζω ότι στο Βέλγιο προσλαμβάνουν πτυχιούχους για να σφίγγουν βίδες, έτσι δεν είναι; ), το γεωγραφικό σημείο προσφέρεται για εξαγωγή σε Ευρώπη (αδασμολόγητα)-Δυτική Ασία/Αραβία-Β. Αφρική. Απλώς πρέπει η κυβέρνηση να στήσει λίγο τα οπίσθια με ευνοϊκές ρυθμίσεις για το αλλαδαπό κεφάλαιο, αδιαφορώντας για τα σοσιαλρετάλια και τις μεγάλες παρόλες τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Δεν νομιζω οτι θα επενδυσουν οι Κινεζοι στην Ελλαδα, για τον πολυ απλο λογο οτι δεν ειμαστε σοβαρη χωρα και δεν εχουμε σοβαρες κυβερνησεις. Υπαρχουν και πολυ προσφατα παραδειγματα περι αυτου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Τι πολύ πρόσφατα;
                                            Γιατί ΟΣΟ ΖΩ σοβαρή κυβέρνηση ή αντιπολίτευση, ή έστω σοβαρά εκπροσωπούμενα κόμματα, ή έστω σοβαρό αντίλογο από άλλους ποτέ δε θυμάμαι...

                                            Ναι, που και που αναλαμπές, αλλά σταθερότητα (αρα και σοβαρότητα) δεν είδα...

                                            Ίσως φταίει ο καλός καιρός, λέω να μετακομίσουμε τη Βουλή στο... Λονδίνο, μπας και βάλουν κώλο κάτω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 5 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr