-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Σε τέτοιες διαφωνίες μέσα σε forum πάντα αιτία είναι ένα Hyundai, δε νομίζω ότι είναι τυχαίο!Aπλά δεν έχεις πετύχει τις εποχες που γινόταν ο μεγάλος πόλεμος
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε τέτοιες διαφωνίες μέσα σε forum πάντα αιτία είναι ένα Hyundai, δε νομίζω ότι είναι τυχαίο!
Aπλά δεν έχεις πετύχει τις εποχες που γινόταν ο μεγάλος πόλεμος
Πιθανόν να έχω πετύχει αλλά δε ξέρω αν ήταν ο 'μεγάλος πόλεμος'.
Είναι ενδιαφέρον πάντως να βλέπεις την γκάμα των μοντέλων της Hyundai (14 στον αριθμό) στο site της Αμερικής όπως και τις τιμές τους. https://www.hyundaiusa.com/index.aspx
Για παράδειγμα το Genesis Coupe , το 2λιτρο ξεκινάει από 24000$ ενώ το 3,8 από τα 28000$ άρα κάπου στα 20.000 ευρώ αλλά εδώ μόνο το δίλιτρο θα είχε πάνω από 30.000 ευρώ(η ομορφιά των φόρων). Για το συγκεκριμένο είχε υποθεί ότι δεν ήρθε Ελλάδα γτ είχε ανταγωνιστές στην κατηγορία του και δε θα πούλαγε, αυτό όμως δεν ευσταθεί γτ δεν έχει έρθει και σε άλλες ευρωπαϊκες χώρες σε αντίθεση το Veloster που υπάρχει και στη γείτονα χώρα Ιταλία.Αντιθέτως όμως η Toyota έφερε Ελλάδα το GT86 με τιμή από 36.000 ευρώ ενώ πχ στη Γερμανία , Ιταλία έχει 30,000 ευρω(Πορτογαλία 39.000ευρώ).
Στη γκάμα της Hyundai είμαστε χειρότερα με χώρες όπως η Βουλγαρία, Ρουμανία, Σκόπια, κλπ με εξαίρεση Ηyundai Τσεχίας που μάλλον λόγω εργοστασίου έχει πάνω από 10 διαφορετικά μοντέλα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το παραλήρημα αυτό μόνος σου το έπαθες. Εγώ είπα απλά πως υπάρχουν και άλλοι λόγοι να διαλέξει κανείς αυτοκίνητο εκτός από εξοπλισμό. Επίσης είπα πως με τιμές παρόμοιες με ποιο εδραιωμένους ανταγωνιστές θα έχουν πολύ δύσκολο έργο και μάλλον για αυτό δεν εισάγονται.Συμφωνώ. Παλιά αγόραζες hyundai γιατί ήταν χαμηλότερο σε τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό και συνάμα αξιόπιστο και ήσουν έτοιμος να συμβιβαστείς με την ποιότητα κατασκευής. Σήμερα έχει μείνει στο αξιόπιστο κάτι που το δίνει και ο ανταγωνισμός. Για το elantra το καινούργιο. Αν κάνει 18.000 ευρώ γιατί να το πάρεις; Για την αξιοπιστία του; Τη βρίσκεις και σε άλλες μάρκες. Για εμένα η hyundai έπρεπε να μείνει χαμηλά τιμολογιακά με την ανάλογη ποιότητα αλλά με την δεδομένη αξιοπιστία που έχει. Τώρα μπαίνει σε άλλα νερά Ο χρόνος θα δείξει αν κάνει σωστά ή λάθος
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Το παραλήρημα αυτό μόνος σου το έπαθες. Εγώ είπα απλά πως υπάρχουν και άλλοι λόγοι να διαλέξει κανείς αυτοκίνητο εκτός από εξοπλισμό. Επίσης είπα πως με τιμές παρόμοιες με ποιο εδραιωμένους ανταγωνιστές θα έχουν πολύ δύσκολο έργο και μάλλον για αυτό δεν εισάγονται.
Συμφωνώ. Παλιά αγόραζες hyundai γιατί ήταν χαμηλότερο σε τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό και συνάμα αξιόπιστο και ήσουν έτοιμος να συμβιβαστείς με την ποιότητα κατασκευής. Σήμερα έχει μείνει στο αξιόπιστο κάτι που το δίνει και ο ανταγωνισμός. Για το elantra το καινούργιο. Αν κάνει 18.000 ευρώ γιατί να το πάρεις; Για την αξιοπιστία του; Τη βρίσκεις και σε άλλες μάρκες. Για εμένα η hyundai έπρεπε να μείνει χαμηλά τιμολογιακά με την ανάλογη ποιότητα αλλά με την δεδομένη αξιοπιστία που έχει. Τώρα μπαίνει σε άλλα νερά Ο χρόνος θα δείξει αν κάνει σωστά ή λάθος
Ο χρόνος έχει ήδη δείξει, στο εξωτερικό το νέο elantra (αλλά και άλλα μοντελα) μοσχοπουλαει.
Από την άλλη πλευρά, σε μια γωνιά του κόσμου υπάρχει κι η Ελλαδίτσα με τους κολλημένους-ψωροπερηφανους Έλληνες που έχουν μείνει στα παλιά μοντέλα της (και συνεχίζω να λέω ότι σχολιάζουν οδηγικα-ποιοτικά κτλ μοντέλα που δεν έχουν δει ούτε από αποσταση) και σνομπαρουν τα νέα. Αυτοί ξέρουν καλυτερα!!!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Από την άλλη πλευρά, σε μια γωνιά του κόσμου υπάρχει κι η Ελλαδίτσα με τους κολλημένους-ψωροπερηφανους Έλληνες που έχουν μείνει στα παλιά μοντέλα της (και συνεχίζω να λέω ότι σχολιάζουν οδηγικα-ποιοτικά κτλ μοντέλα που δεν έχουν δει ούτε από αποσταση) και σνομπαρουν τα νέα. Αυτοί ξέρουν καλυτερα!!!Οooook!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από την άλλη πλευρά, σε μια γωνιά του κόσμου υπάρχει κι η Ελλαδίτσα με τους κολλημένους-ψωροπερηφανους Έλληνες που έχουν μείνει στα παλιά μοντέλα της (και συνεχίζω να λέω ότι σχολιάζουν οδηγικα-ποιοτικά κτλ μοντέλα που δεν έχουν δει ούτε από αποσταση) και σνομπαρουν τα νέα. Αυτοί ξέρουν καλυτερα!!!
Οooook!
Είπε εκείνος που σχολιάζει την Hyundai για τα τελευταία της μοντέλα με βάση παλιο νοικιαρικο accent και ακόμα καλύτερα με βάση τα...picanto και ceed (!!!)
Απλά επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Άσε μας τώρα που θα μας βγάλεις και τα Χιουντάι κάτι μεταξύ σε Μάζντα (αξιοπιστία, οδική συμπεριφορά) και Άλφα (επιδόσεις, σχεδιάση). Φτηνά και αξιοπρεπή αυτοκινητάκια είναι αλλά μέχρι εκεί.
-
Το προηγούμενο Ceed βρε (απλή ανταπόδοση) πουλιώταν εδώ μέχρι και πριν λίγους μήνες ... σε κάποιες δε εκθέσεις ξέχασαν να το βγάλουν κιόλας και υπάρχει και σήμερα ...
Δυστυχώς εσύ δεν μπορείς να επιβεβαιώσεις τα λεγόμενα σου, αφού δεν ζεις σε αντιπροσωπία της Hyundai κάπου στην Ευρώπη!
Αν νομίζεις ότι η τωρινή της εξέλιξη είναι αλματώδης ... καλά κάνεις και το πιστεύεις! Καλοτάξιδο και καλορίζικο να σου είναι! -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Από την άλλη πλευρά, σε μια γωνιά του κόσμου υπάρχει κι η Ελλαδίτσα με τους κολλημένους-ψωροπερηφανους Έλληνες που έχουν μείνει στα παλιά μοντέλα της (και συνεχίζω να λέω ότι σχολιάζουν οδηγικα-ποιοτικά κτλ μοντέλα που δεν έχουν δει ούτε από αποσταση) και σνομπαρουν τα νέα. Αυτοί ξέρουν καλυτερα!!!
Οooook!
Είπε εκείνος που σχολιάζει την Hyundai για τα τελευταία της μοντέλα με βάση παλιο νοικιαρικο accent και ακόμα καλύτερα με βάση τα...picanto και ceed (!!!)
Απλά επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Mε βάση ποιό θα έπρεπε να τα κρίνει, το Εχcel;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το προηγούμενο Ceed βρε (απλή ανταπόδοση) πουλιώταν εδώ μέχρι και πριν λίγους μήνες ... σε κάποιες δε εκθέσεις ξέχασαν να το βγάλουν κιόλας και υπάρχει και σήμερα ...Δυστυχώς εσύ δεν μπορείς να επιβεβαιώσεις τα λεγόμενα σου, αφού δεν ζεις σε αντιπροσωπία της Hyundai κάπου στην Ευρώπη!
Αν νομίζεις ότι η τωρινή της εξέλιξη είναι αλματώδης ... καλά κάνεις και το πιστεύεις! Καλοτάξιδο και καλορίζικο να σου είναι!Επιμένεις με το ceed; είναι μοντέλο Hyundai μάλλον κι αυτό ε;
Εγώ ναι, ζούσα επί χρόνια σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα κι ειχα-έχω προσωπική άποψη από πολύ νεότερα μοντέλα από αυτά που σχολιάζεις.
Όσο για την αλματώδη ποιοτική εξέλιξη δεν το λέω εγώ αλλά ο παγκόσμιος αυτοκινητιστικος τύπος. Αν ξέρεις έστω αγγλικά θα διαβάζεις, η τουλάχιστον ελληνικά γιατί κι ο εδώ τύπος τα ίδια λέει.
Από την άλλη πλευρά, σε μια γωνιά του κόσμου υπάρχει κι η Ελλαδίτσα με τους κολλημένους-ψωροπερηφανους Έλληνες που έχουν μείνει στα παλιά μοντέλα της (και συνεχίζω να λέω ότι σχολιάζουν οδηγικα-ποιοτικά κτλ μοντέλα που δεν έχουν δει ούτε από αποσταση) και σνομπαρουν τα νέα. Αυτοί ξέρουν καλυτερα!!!
Οooook!
Είπε εκείνος που σχολιάζει την Hyundai για τα τελευταία της μοντέλα με βάση παλιο νοικιαρικο accent και ακόμα καλύτερα με βάση τα...picanto και ceed (!!!)
Απλά επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Mε βάση ποιό θα έπρεπε να τα κρίνει, το Εχcel;
Το λες με τα σοβαρά σου αυτό; Δηλαδή εσένα μπορεί να σε κρίνει κάποιος με βάση τον πατέρα σου η τον παππού σου; Εσένα σε κρίνει κάποιος με βάση και μόνο...ΕΣΕΝΑ! Έτσι κι ένα μοντέλο αυτοκινήτου, το κρίνει κάποιος γι αυτό που είναι, όχι με βάση μοντέλα δεκαετιας πίσω και χαωδους διαφοράς σε όλους τους τομείς (οποίος το κάνει αυτό, το κάνει μόνο για δημιουργία εντυπώσεων, αλλά σε στοιχειωδώς νοήμονες συνομιλητες εκτίθεται όσο δεν παει για τη δική του νοημοσύνη)!! Έλεος δηλαδη!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Το λες με τα σοβαρά σου αυτό; Δηλαδή εσένα μπορεί να σε κρίνει κάποιος με βάση τον πατέρα σου η τον παππού σου; Εσένα σε κρίνει κάποιος με βάση και μόνο...ΕΣΕΝΑ!αλλά πέρνα μια βόλτα από το τοπικό στον Αντίλογο 'η εξέλιξη των ειδών'. Έχεις και εκεί να θέσεις τις απόψεις σου σίγουρα ...
Και ένα ένα να τα πετάς βρε (δευτερη ανταπόδοση) διότι δύσκολα και τα ελληνικά και τα αγγλικά καθώς φαίνεται. 'Ιδια' τα ... i30 και Ceed.
Και επειδή εδώ και 2 σελίδες δεν φαινεται να έχεις καταλάβει τι γράφτηκε, κανένας δεν σύγκρινε το Accent με το Ceed ή το Atos με το i10... το καθένα με τον εαυτό του συγκριθηκε, άντε και με τον τότε αντίστοιχο ανταγωνισμό.
Αν ήθελα να κάνω σύγκριση? Το 1991 κυκλοφορούσα με S Coupe' και το 2012 με ΤΤ. Η σχέση μεταξύ τους ... καμία. Ουτε καν στον όρο 'αυτοκίνητο'. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το 1991 κυκλοφορούσα με S Coupe' και το 2012 με ΤΤ. Η σχέση μεταξύ τους ... καμία.και ομως...
το κορεατικο κυνηγουσε πεζοδρομια..
το γερμανικο...γκομενες!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το λες με τα σοβαρά σου αυτό; Δηλαδή εσένα μπορεί να σε κρίνει κάποιος με βάση τον πατέρα σου η τον παππού σου; Εσένα σε κρίνει κάποιος με βάση και μόνο...ΕΣΕΝΑ!
αλλά πέρνα μια βόλτα από το τοπικό στον Αντίλογο 'η εξέλιξη των ειδών'. Έχεις και εκεί να θέσεις τις απόψεις σου σίγουρα ...
Και ένα ένα να τα πετάς βρε (δευτερη ανταπόδοση) διότι δύσκολα και τα ελληνικά και τα αγγλικά καθώς φαίνεται. 'Ιδια' τα ... i30 και Ceed.
Και επειδή εδώ και 2 σελίδες δεν φαινεται να έχεις καταλάβει τι γράφτηκε, κανένας δεν σύγκρινε το Accent με το Ceed ή το Atos με το i10... το καθένα με τον εαυτό του συγκριθηκε, άντε και με τον τότε αντίστοιχο ανταγωνισμό.
Αν ήθελα να κάνω σύγκριση? Το 1991 κυκλοφορούσα με S Coupe' και το 2012 με ΤΤ. Η σχέση μεταξύ τους ... καμία. Ουτε καν στον όρο 'αυτοκίνητο'.Ίδια ε;
Δεν σε βλέπω ρε παλικάρι να λες τα ίδια για Nissan renault και dacia, ίδια αμαξακια δεν έχουν;
Μήπως η Audi και η vw με seat, skoda; σκατα η Audi ποιοτικά κι οδηγικα λόγω seat ε;
Κι ένα κάρο αλλά παραδείγματα (Citroen Peugeot Toyota κτλ κτλ κτλ), μόνο το Hyundai Kia σου έχει μείνει εσένα; αντικειμενικότατος...not!Και ξαναλέμε...κανείς νοήμων άνθρωπος δεν κρίνει κάτι τωρινό, χωρίς να το έχει καν δει και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτών που το έχουν δει-οδηγησει, με μόνο του γνώμονα κατι πολύ παλιότερο, απλά και μόνο για να βγάλει και να δικαιολογήσει (με τελείως σαθρες βασεις) τον κομπλεξισμό του. Καταντάει γραφικός μέχρι αηδίας.
Όσο για το ειρωνικό για την εξέλιξη των ειδών...ευχαρίστως να σε σχολιάσω εκεί όταν όντως εξελιχθεις (νοητικά εστω)..μέχρι τότε ο σχολιασμός για σένα εκεί θα ναι οφ τοπικ!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Για να καταλάβω, η Kia είναι κάτι σαν low cost Hyundai?
Παρεμπιντόντως, έχεις μπει σε i30 και σε οποιοδήποτε άλλο συνομήλικο μοντέλο με πολλαπλούς πίσω;
-
Ε βασικά το προηγούμενο c'eed και i30 ήταν αρκετά όμοια στο δρόμο, με το δεύτερο να πλέει πολύ περισσότερο.
-
Βασικά, ο πίσω άξονας του i30 συμπεριφέρεται σαν τον ημιάκαμπτο του Astra, ο οποίος δεν ανήκει ούτε καν στο top3 των ημιάκαμπτων.
-
Μαζί σας σε όλα, αλλά τα σχόλια ξεκίνησαν από μοντέλα που δεν έχουν έρθει κι εντάθηκαν για το νέο elantra. Αν δεν δεχτούμε τα πολύ καλά σχόλια του ειδικού ξένου τύπου που το έχουν δοκιμάσει (τους κατοχους του ας τους αφήσουμε εκτός, θεωρώντας τους ως μη αντικειμενικους), τότε σε τι θα στηριχτούμε για να σχολιάσουμε το elantra του 2014; στα σχόλια μη κατόχων προηγούμενου i30, accent, picanto (!!!!!), ceed; να το θεωρήσουμε αυτό πιο έγκριτο κι αντικειμενικο;! sorry αλλά είμαι άνθρωπος της έρευνας και προτιμώ χειροπιαστές αποδείξεις από κομπλεξικα σχόλια.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Βέβαια αν τα σχόλια έκαναν τεμενάδες στα αμάξια, μια χαρά θα το αποδεχόσουν αλλά οκ, είσαι αντικειμενικός.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Ίδια ε;
Δεν σε βλέπω ρε παλικάρι να λες τα ίδια για Nissan renault και dacia, ίδια αμαξακια δεν έχουν;
Μήπως η Audi και η vw με seat, skoda; σκατα η Audi ποιοτικά κι οδηγικα λόγω seat ε;
Κι ένα κάρο αλλά παραδείγματα (Citroen Peugeot Toyota κτλ κτλ κτλ), μόνο το Hyundai Kia σου έχει μείνει εσένα; αντικειμενικότατος...not!Και ξαναλέμε...κανείς νοήμων άνθρωπος δεν κρίνει κάτι τωρινό, χωρίς να το έχει καν δει και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτών που το έχουν δει-οδηγησει, με μόνο του γνώμονα κατι πολύ παλιότερο, απλά και μόνο για να βγάλει και να δικαιολογήσει (με τελείως σαθρες βασεις) τον κομπλεξισμό του. Καταντάει γραφικός μέχρι αηδίας.
Όσο για το ειρωνικό για την εξέλιξη των ειδών...ευχαρίστως να σε σχολιάσω εκεί όταν όντως εξελιχθεις (νοητικά εστω)..μέχρι τότε ο σχολιασμός για σένα εκεί θα ναι οφ τοπικ!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Εχεις βγει με τόση παπαρολογία. Για την προσωπική επίθεση σε μένα απλώς είσαι αστείος και με διασκέδασες αλλά νομίζω πως αρκεί. Εφτασε και 12 το βράδυ!
Κάνε αυτό που μπορείς, βάλε κανα λινκ σχετικό με καινούρια μοντέλα να δούμε την εξέλιξη τους ... που βλέπουν αυτοι που τα οδηγούν!
Και κάτι τελευταίο. Ξεκαθάρισε λίγο τις σχέσεις Hyundai με Kia γιατί και αυτές μάλλον δεν τις αντιλαμβάνεσαι και πολύ σωστά.
-
Hyundai= KIA πλέον. Τώρα όσον αφορά τις τιμές η Hyundai τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί παρά πολύ και στο εσωτερικό των αυτοκινήτων-κάτοχος atos 2001 και accent 2007. Έχω οδηγήσει και το accent 2000 και μπορώ να πω πως και η ποιότητα του εσωτερικού έχει βελτιωθεί και το εξωτερικό design αλλά και ο οδηγικος χαρακτήρας τους. Από την στιγμή που έχουμε αυτή την πρόοδο είναι λογικό να αυξηθούν οι τιμές.
Τέλος έτυχε να μπω σε opel meriva του θείου μου και το εσωτερικό ήταν απαίσιο. Άποψη μου πάντα, έχω μπει και σε Mercedes όπου οκ ήταν φοβερό το εσωτερικό αλλά έκανε και 3 accent ;). Τώρα σχετικά επιδόσεων κλπ θα βγούμε πολύ offtopic και δεν έχει νόημα γιατί θα γίνει πάλι ανακύκλωση των όσων διάβασα.Στάλθηκε από το ST25i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
HYUNDAI FORUM