-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Mikeerfol?
Ας μην έκανε τη μλκ ο Marquez
Τι μλκ έκανε; Στους αγώνες μοτοσυκλετών πάντοτε γίνονται τέτοιες μικρές επαφές. Εξάλλου η Honda είχε το καλώδιο του traction control σε εξωτερικό μέρος.
Ποιος το θυμάται;
-
Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
Mikeerfol?
Ας μην έκανε τη μλκ ο Marquez
Τι μλκ έκανε; Στους αγώνες μοτοσυκλετών πάντοτε γίνονται τέτοιες μικρές επαφές. Εξάλλου η Honda είχε το καλώδιο του traction control σε εξωτερικό μέρος.
Ποιος το θυμάται;
Ναι αλλά είναι δυνατόν ενώ είναι πίσω από άλλον αναβάτη να φρενάρει στο κανονικό braking point με ρίσκο να χτυπήσουν και να βγουν εκτός και οι 2;
-
Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
Mikeerfol?
Ας μην έκανε τη μλκ ο Marquez
Τι μλκ έκανε; Στους αγώνες μοτοσυκλετών πάντοτε γίνονται τέτοιες μικρές επαφές. Εξάλλου η Honda είχε το καλώδιο του traction control σε εξωτερικό μέρος.
Ποιος το θυμάται;
Ναι αλλά είναι δυνατόν ενώ είναι πίσω από άλλον αναβάτη να φρενάρει στο κανονικό braking point με ρίσκο να χτυπήσουν και να βγουν εκτός και οι 2;
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Mikeerfol?
Ας μην έκανε τη μλκ ο Marquez
Τι μλκ έκανε; Στους αγώνες μοτοσυκλετών πάντοτε γίνονται τέτοιες μικρές επαφές. Εξάλλου η Honda είχε το καλώδιο του traction control σε εξωτερικό μέρος.
Ποιος το θυμάται;
Ναι αλλά είναι δυνατόν ενώ είναι πίσω από άλλον αναβάτη να φρενάρει στο κανονικό braking point με ρίσκο να χτυπήσουν και να βγουν εκτός και οι 2;
Φαίνεται να χάνει το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας περισσότερο από όσο θέλει, και αφήνει τα φρένα για να μη πέσει. Δε ξέρω πάντως, είναι πολύπλοκο το ατύχημα.
-
Χάνει τα φρένα και γι'αυτό χάνει το πίσω μέρος, παραλίγο να είχαμε και μπλοκάρισμα πανικού , πάλι καλά που πρόλαβε και το σήκωσε πριν πάρει σβάρνα τον Pedrosa
ΕΔΙΤ: Όλα τα λεφτά το σχόλιο του Rossi “I think Marc should be penalised for two or three seasons – it will make racing a lot more easy!”
EDIT2: Το ημερολόγιο του 2014, http://www.msfree.gr/ms.php?id=31005Laguna έξω
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Χάνει τα φρένα και γι'αυτό χάνει το πίσω μέρος, παραλίγο να είχαμε και μπλοκάρισμα πανικού , πάλι καλά που πρόλαβε και το σήκωσε πριν πάρει σβάρνα τον Pedrosahttp://www.darcyf1.com/download.php?z=23639
Εδώ φαίνεται πως φρενάρουν την ίδια στιγμή, οπότε άφησε τα φρένα
-
άργησε να το σηκώσει όμως..
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
άργησε να το σηκώσει όμως..+1
-
δε νομιζω να το εκανε επιτηδες ο μικρος αυτο γιατι μπορει να επεφτε και ο ιδιος.
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
δε νομιζω να το εκανε επιτηδες ο μικρος αυτο γιατι μπορει να επεφτε και ο ιδιος.
Επίτηδες δε το έκανε. Αυτό είναι απίθανο.
-
τους έχει ξεσκίσει ο μικρός κ έχουν πεσει να τον φάνε
http://auto.in.gr/news/motogp/article/?aid=1231268313Για το συγκεκριμένο συμβάν, ο Jorge Lorenzo είχε δηλώσει ότι '... αυτό είναι το ένα παράδειγμα για το πώς ο τρόπος που οδηγεί ο M. Marquez θέτει σε κίνδυνο τον εαυτό του και τους άλλους αναβάτες'.
Ο δε D. Pedrosa είχε δηλώσει ότι 'οι υπεύθυνοι βλέπουν τα πράγματα όχι όσο χρειάζεται σοβαρά'άντε πάλι κλαψουμουνίαση. Δεν καταλαβαίνουν ότι ξεφτιλίζονται? ειδικά όταν υπάρχει ο θεός Rossi να τους απαντάει-δουλεύει ειρωνικά
για να δούμε τί θα αποφαση θα βγει μετά την 'ακροαματική διαδικασία' -
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=7307008
Ένας βαθμός ποινής στον Marquez, αφαίρεση των 25 βαθμών της νίκης από την Honda, για το ατύχημα στο Aragon.
Στο τέλος πρυτάνευσε η λογική, για ένα περιστατικό που πήρε τρομερά μεγάλες διαστάσεις χωρίς να αξίζει όλο αυτόν τον ντόρο που δημιουργήθηκε.Με ένα βαθμό ποινής στο προσωπικό του ποινολόγιο επιβαρύνθηκε ο Marc Marquez έπειτα από απόφαση της επιτροπής αγώνων των MotoGP για το συμβάν στο Aragon. Για να είμαστε ειλικρινείς, ακόμα και το ότι τιμωρήθηκε ο πιτσιρικάς για μια σχεδιαστική αμέλεια της Honda είναι «too much»...
Η επιτροπή συνεδρίασε την Πέμπτη 10/10 στη Sepang της Μαλαισίας όπου το 3ήμερο 11-13/10 διεξάγεται το 15ο Grand Prix της χρονιάς, με τους πρωταγωνιστές του συμβάντος Marc Marquez - Dani Pedrosa και ανθρώπους της Repsol Honda να καταθέτουν για το συμβάν.
Η απόφαση για τον 20χρονο αναβάτη ήταν επιβολή ενός βαθμού ποινής γεγονός που σημαίνει ότι για φέτος έχει συγκεντρώσει 3 βαθμούς μαζί με αυτούς που δέχθηκε στο Silverstone γιατί αγνόησε κίτρινες σημαίες στο warm-up. Σε περίπτωση που δεχθεί άλλον ένα βαθμό -φτάσει δηλαδή τους 4 συνολικά- τότε θα υποχρεωθεί να ξεκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση του γκριντ.
Μεγαλύτερη ποινή επιβλήθηκε στην Honda καθώς τις αφαιρέθηκαν από το Πρωτάθλημα κατασκευαστών οι 25 βαθμοί της νίκης του Marquez στο Aragon. Παραμένει μεν στην κορυφή της βαθμολογίας ωστόσο η διαφορά της από τη Yamaha έχει μειωθεί στους 14 βαθμούς.
Τέσσερις αγώνες πριν το τέλος του Πρωταθλήματος, ο Marquez οδηγεί την κούρσα με 278 βαθμούς. Ο Jorge Lorenzo ακολουθεί με 239, ενώ ο Dani Pedrosa είναι 3ος με 219.
Περιττό να πούμε ότι μετά το κάζο της Αραγονίας, η Repsol Honda τοποθέτησε ένα προστατευτικό από ανθρακόνημα στο καλώδιο του αισθητήρα του traction control που βρίσκεται στον πίσω τροχό, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία που σας παραθέτουμε...
-
Aν ο Marquez είχε μπροστά του Yamaha (Ducati αποκλείεται ) δε θα σχολιάζαμε καν το λάθος. Τέσπα, let's move on.
-
η χόντα πρέπει να είναι πολύ χαρούμενη που ο Πεντρόζα με τη γκρινια και την κλάψα του για το συμβαν τους έκοψε 25βαθμούς
περίεργη δεν είναι η απόφαση για τέτοια τιμωρία της χοντα? τί φταιει αυτή πόσο μάλλον πως ετσι κ αλλιώς ζημιώθηκε αφού κ ο Πεντρόζα χοντα οδηγεί? μήπως τιμωρήθηκε γιατί δεν είχε 'ασφαλίσει' το καλώδιο?Aν ο Marquez είχε μπροστά του Yamaha (Ducati αποκλείεται ) δε θα σχολιάζαμε καν το λάθος.
αν ήταν η γιαμάχα του άλλου κλαψομούνη του Λορένθο τα ίδια θα είχαμε. Αν ήταν ο Ρόσι θα έλεγε 'that's racing' κ θα τελείωνε το θέμα
-
Καλα αν ηταν ο Λορενθο θα εκανε σαν περιοδευουσα 19χρονη που ακουει Παντελιδη... για κανα μηνα και βαλε!
Δεν ειδα αυτο και τον προηγουμενο αγωνα και βλεπω εχει ζουμι η υποθεση οποτε μιας και την Κυριακη θα ειμαι με το ετερον ημισυ ωρα να δοκιμασω τα νευρα της σε τηλεμαραθωνιο 50fps 720p 2 σερι αγωνες.
Αξιο αναφορας παντως το ποσο συνηθισαν στα ηλεκτρονικα βοηθηματα, για να φευγει αμεσως φετα στο τερμα ανοιγμα του γκαζιου. Ξερει κανεις κατα ποιο τροπο ειναι ρυθμισμενο το traction control? (Συγκρινει ταχυτητα εμπρος και πισω τροχου; Μετριαζει τις αποτομες επιταχυνσεις απο σπιναρισμα;)
-
μήπως τιμωρήθηκε γιατί δεν είχε 'ασφαλίσει' το καλώδιο?
Ναι, γι'αυτό τιμωρήθηκε.
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Καλα αν ηταν ο Λορενθο θα εκανε σαν περιοδευουσα 19χρονη που ακουει Παντελιδη... για κανα μηνα και βαλε!Δεν ειδα αυτο και τον προηγουμενο αγωνα και βλεπω εχει ζουμι η υποθεση οποτε μιας και την Κυριακη θα ειμαι με το ετερον ημισυ ωρα να δοκιμασω τα νευρα της σε τηλεμαραθωνιο 50fps 720p 2 σερι αγωνες.
Αξιο αναφορας παντως το ποσο συνηθισαν στα ηλεκτρονικα βοηθηματα, για να φευγει αμεσως φετα στο τερμα ανοιγμα του γκαζιου. Ξερει κανεις κατα ποιο τροπο ειναι ρυθμισμενο το traction control? (Συγκρινει ταχυτητα εμπρος και πισω τροχου; Μετριαζει τις αποτομες επιταχυνσεις απο σπιναρισμα;)
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν σένσορες μπροστά και πίσω που ελέγχουν την ταχύτητα του κάθε τροχού.
Επίσης http://www.motogp.com/en/news/2013/Sepa ... psol+Honda
the crash was mainly due to the bike problem because of the broken cable and the backup system taking a bit too much time to kick in.
Υπάρχει εφεδρικό traction control?
-
μήπως τιμωρήθηκε γιατί δεν είχε 'ασφαλίσει' το καλώδιο?
Ναι, γι'αυτό τιμωρήθηκε.
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Καλα αν ηταν ο Λορενθο θα εκανε σαν περιοδευουσα 19χρονη που ακουει Παντελιδη... για κανα μηνα και βαλε!Δεν ειδα αυτο και τον προηγουμενο αγωνα και βλεπω εχει ζουμι η υποθεση οποτε μιας και την Κυριακη θα ειμαι με το ετερον ημισυ ωρα να δοκιμασω τα νευρα της σε τηλεμαραθωνιο 50fps 720p 2 σερι αγωνες.
Αξιο αναφορας παντως το ποσο συνηθισαν στα ηλεκτρονικα βοηθηματα, για να φευγει αμεσως φετα στο τερμα ανοιγμα του γκαζιου. Ξερει κανεις κατα ποιο τροπο ειναι ρυθμισμενο το traction control? (Συγκρινει ταχυτητα εμπρος και πισω τροχου; Μετριαζει τις αποτομες επιταχυνσεις απο σπιναρισμα;)
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν σένσορες μπροστά και πίσω που ελέγχουν την ταχύτητα του κάθε τροχού.
Επίσης http://www.motogp.com/en/news/2013/Sepa ... psol+Honda
the crash was mainly due to the bike problem because of the broken cable and the backup system taking a bit too much time to kick in.
Υπάρχει εφεδρικό traction control?
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Επίσης http://www.motogp.com/en/news/2013/Sepa ... psol+Honda
the crash was mainly due to the bike problem because of the broken cable and the backup system taking a bit too much time to kick in.
Υπάρχει εφεδρικό traction control?
Λογικα ναι, εφεδρικο οχι ακριβως, αλλα διαφορετικος τροπος λειτουργιας.
Απ'οσα μελετησα ειναι συνδυασμος αισθητηρων ταχυτητας εμπρος-πισω τροχου, GPS-assisted για τις περιπτωσεις που ο τροχος σηκωνεται απο το εδαφος αλλα ελεγχει και το πως αλλαζει η ταχυτητα του κινητηρα αναλογα το ανοιγμα του γκαζιου.
Αν δηλαδη ξαφνικα οι στροφες ανεβουν αποτομα περα απο το αναμενομενο, 'κοβει' (με τους γνωστους τροπους) την αποδοση οσο χρειαζεται. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Aν ο Marquez είχε μπροστά του Yamaha (Ducati αποκλείεται ) δε θα σχολιάζαμε καν το λάθος.
αν ήταν η γιαμάχα του άλλου κλαψομούνη του Λορένθο τα ίδια θα είχαμε. Αν ήταν ο Ρόσι θα έλεγε 'that's racing' κ θα τελείωνε το θέμα
Δεν θα είχε κόψει όμως το καλώδιο του TC (η Yamaha έχει όλο το μηχανισμό εσωτερικά και η Ducati έχει διπλό καλώδιο), ο Lorenzo δε θα είχε πέσει, και η κουβέντα θα τελείωνε (ή μάλλον δε θα άρχιζε).
-
...Ο Μπράντλ χειρουργημένος δεν βλέπω να αγωνίζεται... πολύ θα ήθελα να δώ στη θέση του τον Στόνερ!.. έχει ακουστεί κάτι?..
ΜΟΤΟGP 2013