Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πάντως δεν είναι κακό η Citroen να δοκιμάσει, πρέπει να βρει κάτι καλύτερο από το τωρινό lineup.
να δοκιμασει,σαφως και πρεπει να δοκιμασει μιας και το σημερινο σεναριο μονο στα ασφαλτινα ραλλυ μπορει να παρει μια 2η θεση,αλλα ο Κουμπιτσα δεν εχει δοκιμαστει στο χωμα απεναντι σε αλλους πυραυλους με αντιστοιχο αυτοκινητο.
Ντουζινες οδηγοι με σ2000 εβγαζαν ματια,μολις ανεβηκαν σκαλι,τα βρηκαν μπαστουνια.
Την θεωρω πολυ πιο παρακινδυνευμενη απο Μικ πχ αυτη την επιλογη.Παντα μιλαμε για θεση Νο2,οχι για το 3ο αυτοκινητο.
Πιστευω οτι η πιο συμφερουσα επιλογη της Σιτροεν(και για το αθλημα) ειναι να παρει τον Νεβιλ.
Εαν γινει κανα τσαφ και η vw παρει τον Νεβιλ,ειναι για να ''κλεινει το μαγαζί''.
θα βρεθει με τους 3 ΜΟΝΑΔΙΚΑ ικανους για νικη,και οι αλλοι δεν θα εχουν να ψωνισουν τιποτα, ανεξαρτητα απο το υψος των χρηματων που θα μπορουν να διαθεσουν.
βεβαια ο Νεβιλ δεν εχει κανενα λογο να παει να κανει τον κομπαρσο,πισω απο Οζιε και Λατβαλα,τον βλεπω να ερχετε η σειρα του μολις χορτασει πρωταθληματα ο Οζιε,οποτε αφου η Φορντ μονιμως δεν μπορει να εγγυηθει τιποτα για πανω απο 10 μηνες,καλα θα κανει να παρει 2-3 χαρτια απο την Σιτροεν(τωρα με το αυγο στον κολο στους Γαλλους, μπορει και πολυ παραπανω) να εχει το Νο1,και προοπτικη για την μετα Σιτροεν εποχη.Το αυτοκινητο ειναι αποδεδειγμενα καλο(οχο πως το Φιεστα δεν ειναι) δεν εχει κανεναν λογο να μην παει.Απο την 1η χρονια διεκδικει ,αν μπορει παντα,πρωταθλημα.
Κυκλοφορει οτι ειχε προταση 3ετη απο Χιουνται,αλλα αγνωστη ποσοτητα οσο και ποιοτητα,και σιγουρα εαν και εφοσον νικες απο το 2015 και βλεπουμε..
Τα χρονια ομως που θα κατσει καποιος στο πικ του,ειναι αγνωστο,και λιγοι εκατσαν για πολλα.