-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλα εγω προσωπικα να σου πω την αληθεια ποτε δεν ειχα ελεγξει το συστημα. Τωρα για την ωρα δε τους φτιαχνω, απλα να ξερω τι γινεται και τι μπορει να γινει. Ετσι και αλλιως το αμαξι εχει κλεισει τη δεκαετια και απο οτι ξερω καθε 10 χρονια το συστημα θελει ξυλωμα και αλλαγη ετσι δεν ειναι?
oxi
A. -
Θεωρητικά ναι.
(Ωστόσο δε ξέρω κανέναν που να έχει προβεί σε τέτοιου είδους αλλαγή σε αμάξι 10+ ετών ) -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Θεωρητικά ναι.
(Ωστόσο δε ξέρω κανέναν που να έχει προβεί σε τέτοιου είδους αλλαγή σε αμάξι 10+ ετών )
δεν ξέρω που το διάβασες……..
θέλω συγκεκριμένη απάντηση, όταν σε ρωτάω εγώ.
Α. -
Από το manual του fiat punto
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ετσι λενε αλλα δεν νομιζω οτι κανενας εχει αλλαξει προληπτικα...βεβαια ενας ελεγχοσ να ξερεις αν εχεις η οχι καλος ειναι. Αν δεν δουλευαν οι αεροσακοι και τους θεωρουσα απαραιτητους, πχ αμαξι κορης μου, θα το πουλαγα.σε c3 πλαινος 350 ευρω αεροσακος οδηγου με πυροκροτητη ζωνης και αισθητηρα, αλλαξα προ 2 ετων.
Και αλλαξες μονο τον αεροσακο και το συστημα λειτουργησε κανονικα?
Θεωρητικά ναι.
(Ωστόσο δε ξέρω κανέναν που να έχει προβεί σε τέτοιου είδους αλλαγή σε αμάξι 10+ ετών )
δεν ξέρω που το διάβασες……..
θέλω συγκεκριμένη απάντηση, όταν σε ρωτάω εγώ.
Α.Αντωνη και εγω αυτο ξερω, αλλα απο οτι διαβασα στο ιντερνετ δεν ισχυει απολυτα. Συνηθως απο το 1990 και μετα λενε οτι παει με τον μεσο ορο ζωης του αυτοκινητου. (αμα το παμε ετσι δηλαδη το δικο μου αμαξι ειναι 10 χρονων, 20.000χλμ τον χρονο θεωρειται ο μεσος ορος οποτε τωρα κατα τον μεσο ορο θα βρισκομουν προς στα 2/3 της ζωης του ας πουμε).
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Από το manual του fiat punto
Μάλιστα…. και σε ευχαριστώ!.
Τηλεφώνησα σε τρις ‘ομπρελάτους’, συναδέλφους fiat, που συνεργάζομαι.
Μέσος όρος απάντησης:
Σαφής όσο και ασαφής η απάντηση. και ρωτάω εγώ, δηλαδή όσοι χρήζουν αντικατάσταση, από πότε ήταν ανενεργοί?.......
Το ύφασμα της σακούλας είναι από λινό πλαστικοποιημένο, ή τουλάχιστον ήταν. Η ακινησία της θέσεις τους, εξασφαλίζει μακροβιότητα. Η ‘σκάστρα’ είναι σε στεγανή θέση, κατά συνέπεια και αυτής η μακροβιότητα, είναι εξασφαλισμένη.
Πάμε στο αισθητήριο. Αυτουνού η ζωή τίθεται υπό αίρεση!. Όταν κινήσε σε καλντερίμι, έχουμε έξτρα φθορά των επαφών.
Το θέμα είναι ότι για να μετρηθεί το σύστημα, πρέπει να αποσυμπλέξεις αισθητήρα από σκάστρα για να μην πυροδοτηθεί η σκάστρα, και αυτό χρειάζεται κάποιο χρόνο και χρήματα.
Οι αισθητήρες υπάρχουν και σαν ανταλλακτικά, και δεν χρειάζονται προγραμματισμό, όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Ορισμένοι είναι σε γενικού τύπου και υπάρχουν και στο after market.
Ελπίζω να σας έδωσα μια γενική εικόνα.
Α. -
Ευχαριστω κυρ Αντωνη αλλα εγω θα συνεχισω να ρωταω!
Δηλαδη για να επαναφερω το συστημα το δικο μου, πρεπει να το παω καπου να μου το μετρησουν, μετα να αλλαξω αισθητηρες (το αμαξι χτυπησε στα πλαγια) και μετα να αλλαξω εγκεφαλακι και αεροσακο?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ευχαριστω κυρ Αντωνη αλλα εγω θα συνεχισω να ρωταω!Δηλαδη για να επαναφερω το συστημα το δικο μου, πρεπει να το παω καπου να μου το μετρησουν, μετα να αλλαξω αισθητηρες (το αμαξι χτυπησε στα πλαγια) και μετα να αλλαξω εγκεφαλακι και αεροσακο?
Μπορεί ο αισθητήρας να είναι μέσα στο εγκεφαλάκι. Τότε εγκεφαλάκι και αερόσακο χωρίς μέτρημα.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ευχαριστω κυρ Αντωνη αλλα εγω θα συνεχισω να ρωταω!
Δηλαδη για να επαναφερω το συστημα το δικο μου, πρεπει να το παω καπου να μου το μετρησουν, μετα να αλλαξω αισθητηρες (το αμαξι χτυπησε στα πλαγια) και μετα να αλλαξω εγκεφαλακι και αεροσακο?
Μπορεί ο αισθητήρας να είναι μέσα στο εγκεφαλάκι. Τότε εγκεφαλάκι και αερόσακο χωρίς μέτρημα.
Α.Υπαρχει καποιο site το οποιο μπορω να δω σχετικα με τους αισθητηρες των αεροσακων για το αμαξι μου? Το δικο μου ειναι με 4 αεροσακους focus mk1!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ευχαριστω κυρ Αντωνη αλλα εγω θα συνεχισω να ρωταω!
Δηλαδη για να επαναφερω το συστημα το δικο μου, πρεπει να το παω καπου να μου το μετρησουν, μετα να αλλαξω αισθητηρες (το αμαξι χτυπησε στα πλαγια) και μετα να αλλαξω εγκεφαλακι και αεροσακο?
Μπορεί ο αισθητήρας να είναι μέσα στο εγκεφαλάκι. Τότε εγκεφαλάκι και αερόσακο χωρίς μέτρημα.
Α.Υπαρχει καποιο site το οποιο μπορω να δω σχετικα με τους αισθητηρες των αεροσακων για το αμαξι μου? Το δικο μου ειναι με 4 αεροσακους focus mk1!
Δεν ψάχνω σε site όλα τα ανταλλακτικά. Συνήθως έχω προμηθευτές με ειδικότητες, και έτσι παίρνω καλύτερες τιμές και εγγυήσεις. Βέβαια τους λέω ότι θέλω να αγοράσω!.
Βρες λυπών τι θέλεις και ρώτησε, θα περιμένω.
Α. -
Ευχαριστω κυρ Αντωνη!
-
Θα περίμενα ότι η σκάστρα σαν το ενεργό μέρος του συστήματος είναι αυτό του οποίου η μακροβιότητα κινδυνεύει περισσότερο... όλα τα εκρηκτικά έχουν ημερομηνία λήξης...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα περίμενα ότι η σκάστρα σαν το ενεργό μέρος του συστήματος είναι αυτό του οποίου η μακροβιότητα κινδυνεύει περισσότερο... όλα τα εκρηκτικά έχουν ημερομηνία λήξης...
Φίλε μου τα πλαστικοποιημένα φυσίγγια που φέρνω από Αμερική, δεν έχουν ημερομηνία λήξεις. (για το κυνήγι!). η πυρίτιδα δεν διαλύετε από την υγρασία!. Τα χύμα τα βάζεις στους 30 βαθμούς και στεγνώνουν. Αυτά που γυρίζουμε από κυνήγι, και όλη την νύχτα στο καρτέρι είναι υγρασιασμένα!.
Σίγουρα για τους αερόσακους απλά λέω την πείρα μου!.
Α. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα περίμενα ότι η σκάστρα σαν το ενεργό μέρος του συστήματος είναι αυτό του οποίου η μακροβιότητα κινδυνεύει περισσότερο... όλα τα εκρηκτικά έχουν ημερομηνία λήξης...Οι αισθητήρες επιτάχυνσης που χρησιμοποιούνται ευρέως σε τέτοιες εφαρμογές είναι τύπου MEMS. Είναι δηλαδή ηλεκτρομηχανικοί μηχανισμοί με κινητά μέρη, πολύ μικρής κλίμακας οι οποίοι κατασκευάζονται με τις ίδιες φωτολιθογραφικές τεχνικές που κατασκευάζουν και τα ολοκληρωμένα κυκλώματα.
Απ τη στιγμή που έχουν κινητά μερη και μές το αυτοκίνητο υπόκεινται συνέχεια σε κραδασμούς, είναι λογικό να χρειάζεται έλεγχος καλής λειτουργίας.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Θα περίμενα ότι η σκάστρα σαν το ενεργό μέρος του συστήματος είναι αυτό του οποίου η μακροβιότητα κινδυνεύει περισσότερο... όλα τα εκρηκτικά έχουν ημερομηνία λήξης...
Οι αισθητήρες επιτάχυνσης που χρησιμοποιούνται ευρέως σε τέτοιες εφαρμογές είναι τύπου MEMS. Είναι δηλαδή ηλεκτρομηχανικοί μηχανισμοί με κινητά μέρη, πολύ μικρής κλίμακας οι οποίοι κατασκευάζονται με τις ίδιες φωτολιθογραφικές τεχνικές που κατασκευάζουν και τα ολοκληρωμένα κυκλώματα.
Απ τη στιγμή που έχουν κινητά μερη και μές το αυτοκίνητο υπόκεινται συνέχεια σε κραδασμούς, είναι λογικό να χρειάζεται έλεγχος καλής λειτουργίας.
A.
-
Απορίες εδώ, για να μη 'ζαλίζω' άλλο το περί λιπαντικών..
- Σε περίπτωση που είναι κολλημένα τα ελατήρια ή υπάρχουν φθορές στον κύλινδρο δε θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερη η κατανάλωση του λαδιού;
- Αν βάλω 100ρα βενζίνη (ποτέ δεν έχω βάλει) θα αλλάξει κάτι-μήπως έχει παίξει ρόλο κακή ποιότητα βενζίνης; Αύξηση στην κατανάλωση δεν έχω παρατηρήσει, απώλεια δύναμης όμως ναι.
θα βγω στη γύρα το Σάββατο πάλι να ψάξω για μέτρηση συμπίεσης/leak down test και τιμές επισκευής.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Απορίες εδώ, για να μη 'ζαλίζω' άλλο το περί λιπαντικών..- Σε περίπτωση που είναι κολλημένα τα ελατήρια ή υπάρχουν φθορές στον κύλινδρο δε θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερη η κατανάλωση του λαδιού;
- Αν βάλω 100ρα βενζίνη (ποτέ δεν έχω βάλει) θα αλλάξει κάτι-μήπως έχει παίξει ρόλο κακή ποιότητα βενζίνης; Αύξηση στην κατανάλωση δεν έχω παρατηρήσει, απώλεια δύναμης όμως ναι.
θα βγω στη γύρα το Σάββατο πάλι να ψάξω για μέτρηση συμπίεσης/leak down test και τιμές επισκευής.
Αν είναι κολλημένα τα ελατήρια λαδιού σίγουρα θα έχεις κατανάλωση. Αν έχουν εξασθενήσει (μαλακώσει λόγω κόπωσης επίσης).
Για τις φθορές στον κύλινδρο, η κατανάλωση λαδιού εξαρτάται από τις φθορές. Έχω δει αμάξι με τους κυλίνδρους γυαλισμένους στο πάνω μέρος, αλλά η κατανάλωση ήταν 70ml στα 1000 χλμ!!!! Όταν μετρήθηκαν οι κύλινδροι αυτοί, το πάνω μέρος τους ήταν 1 δέκατο πιο φαρδύ κάθετα προς το στρόφαλο!!!!!!!!!!!
Το ότι δεν έχεις αύξηση κατανάλωσης με βάζει σε υποψίες ότι η συμπίεσή σου είναι οκ (άρα κύλινδροι και ελατήρια συμπίεσης είναι οκ).
Την απώλεια δύναμης την έχεις μόνο σε ψηλές στροφές; Αν ναι, μπορεί απλώς να έχεις χαλασμένα τσιμουχάκια και από το λάδι που κατεβάζουν να έχει πιάσει βρωμιά στην εισαγωγή. Αυτή η βρωμιά δεν το αφήνει να ανασάνει στις ψηλές στροφές που το χρειάζεται. Όπως παθαίνουν τα άμεσου ψεκασμού.
-
Ενδιαφέρον το τελευταίο. Δε θα έβγαζα όμως ντουμάνι;
-
Απορία turbo κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Σε κάθε αυτοκίνητο το turbo μπαίνει σε μια συγκεκριμένη ταχύτητα ή αν προτιμάτε σε συγκεκριμένες rpm. Αν δεν ισχύει αυτό τότε η απορία μου είναι λάθος. Αν ισχύει όμως δώστε τα φώτα σας. Τι γίνεται και ποιά είναι η φθορά (?) του turbo όταν η κίνηση στο δρόμο είναι τέτοια που ο οδηγός πρέπει να οδηγεί πάνω στα όρια του turbo? Πότε θα 'μπαίνει' και πότε θα 'βγαίνει'...
Δεν υπάρχει κάποια φθορά σε αυτή την περίπτωση?
Δεν ξέρω, γίνομαι κατανοητός? -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Απορία turbo κυριολεκτικά και μεταφορικά.Σε κάθε αυτοκίνητο το turbo μπαίνει σε μια συγκεκριμένη ταχύτητα ή αν προτιμάτε σε συγκεκριμένες rpm. Αν δεν ισχύει αυτό τότε η απορία μου είναι λάθος. Αν ισχύει όμως δώστε τα φώτα σας. Τι γίνεται και ποιά είναι η φθορά (?) του turbo όταν η κίνηση στο δρόμο είναι τέτοια που ο οδηγός πρέπει να οδηγεί πάνω στα όρια του turbo? Πότε θα 'μπαίνει' και πότε θα 'βγαίνει'...
Δεν υπάρχει κάποια φθορά σε αυτή την περίπτωση?
Δεν ξέρω, γίνομαι κατανοητός?Κινειται απο τα καυσαέρια.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........