-
οχι οταν το ξανακανει θα το κανω.... απλα σκεφτηκα μηπως επειδη καθαρισα την μπαταρια παιρνει καλυτερα ρευμα η τρομπα βενζινης και λειτουργει καλα..... μπορει να λεω και βλεκειες....
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
οχι οταν το ξανακανει θα το κανω.... απλα σκεφτηκα μηπως επειδη καθαρισα την μπαταρια παιρνει καλυτερα ρευμα η τρομπα βενζινης και λειτουργει καλα..... μπορει να λεω και βλεκειες....δε χρειαζεται να το ξανακανει, αν εισαι αδειος , βαλεις 10 ευρω πχ το πολυ και πας μια βολτα μερικα χιλομετρα, οταν επιστρεψεις*, αν ανοιξεις την ταπα θα ακουσεις το ξεφυσημα και το διαρκες τριξιμο που θα κανει το τεποζιτο.
το κρακ κρακ που ακους εσυ, ειναι οταν εχει φτασει στα ήμαρτα η φαση που περιγραφω*βραδυ εννοειται να μη εχει θορυβο το περιβαλλον.
-
τελικα το φιλτρο κανιστρου φταιει.... το ντεποζιτο εχει κανει λακουβα!! πειτε μου λιγο πως ειναι το ανταλλακτικο στα αγγλικα να κοιταξω λγο τιμες!! ευχαριστω
-
charcoal canister
-
το αμερικάνικο μάνουαλ πάντως το λέει vapour hose and fuel filler cap
-
κατι τελευταιο μπορειτε να μου πειτε μια φυσιολογικη τιμη?
-
Εχει ενα σωρο πραματα μεσα, δεν ειναι σκετο κουτι
φτηνουτσικο δεν ειναι
δε πας πουθενα ναρωτησεις για καθαρισμα μπας και γλυτωσεις τιποτα?
-
α νομιζα οτι ειναι μονο ενα φιλτρο να αλλαξω οχι ολο αυτο..... δηλαδη αν ειναι να το καθαρισουν τι καθαριζουν ακριβως? καπου διαβασα σε ενα φορουμ οτι αυτα που περιεχει μεσα φευγουν και μπαινουν στους σωληνες δεν ξερω αν ισχυει κατι τετοιο...
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχει ενα σωρο πραματα μεσα, δεν ειναι σκετο κουτιφτηνουτσικο δεν ειναι
δε πας πουθενα ναρωτησεις για καθαρισμα μπας και γλυτωσεις τιποτα?
+1
σε εμένα το κουτί έλυσε μπροστά από τον προφυλακτήρα με ότι είχε μέσα του και το καθάρισε (το 1 και το 2 στην φωτό) και δουλεύει άψογα, δεν έβγαλε όλα τα σωληνάκια.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Εχει ενα σωρο πραματα μεσα, δεν ειναι σκετο κουτι
φτηνουτσικο δεν ειναι
δε πας πουθενα ναρωτησεις για καθαρισμα μπας και γλυτωσεις τιποτα?
+1
σε εμένα το κουτί έλυσε μπροστά από τον προφυλακτήρα με ότι είχε μέσα του και το καθάρισε (το 1 και το 2 στην φωτό) και δουλεύει άψογα, δεν έβγαλε όλα τα σωληνάκια.
δηλαδη μπορω να το καθαρισω? ποσο σου πηρε?
-
5 - 10 λεπτά από την εργασία του σέρβις, το έκανα μαζί με άλλες δουλειές. Ο μηχανικός το βρήκε και μου έδειξε δλδ κι εγώ δεν το΄ηξερα. Μόνος σου δεν ξέρω, δεν είναι τίποτα επιστημονικό αλλά θα παιδευτείς, πρέπει να ξαπλώσεις από κάτω, με ανεβασμένο αυτοκίνητο είναι εύκολα προσβασιμο.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
5 - 10 λεπτά από την εργασία του σέρβις, το έκανα μαζί με άλλες δουλειές. Ο μηχανικός το βρήκε και μου έδειξε δλδ κι εγώ δεν το΄ηξερα. Μόνος σου δεν ξέρω δεν είναι τίποτα επιστημονικό αλλά θα παιδευτείς, πρέπει να ξαπλώσεις από κάτω, με ανεβασμένο αυτοκίνητο είναι εύκολο.σε λεφτα εννοουσε βρε, αυτο τον καιει τον ανθρωπο
-
το κατάλαβα άλλωστε νομίζω μας καίει όλους , αλλά το έγραψα για να πω ότι δεν ξέρω το κόστος μιας και ήτανε στο 'πακέτο' αλλά δεν είναι τίποτα το τρομερό. Άντε αν πας μόνο γι'αυτό με το ανέβα - κατέβα 15 λεπτά ίσως λέω και πολύ. Κόστος τι να πω 10 -15 € ανάλογα τι χρεώνει το κάθε συνεργείο και τι σχέσεις έχει ο καθένας. Άλλο να πας σαν άγνωστος άλλο να πας σαν τακτικός πελάτης. Το σημαντικό είναι να ξέρει ο μηχανικός το συγκεκριμμένο ζήτημα και να μην ψάχνει να ανακαλύψει τον τροχό. Όπως είχα ξαναγράψει παλιότερα σε γενικό συνεργείο που πήγαινα κάποτε ούτε που το είχανε προσέξει.
-
υπαρχει διαφορα καθαρισμου και αντικαταστασης? τι ακριβως καθαριζει?
-
Ακόμα δεν πήγες να το κοιτάξεις;
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
υπαρχει διαφορα καθαρισμου και αντικαταστασης? τι ακριβως καθαριζει?λοιπον εκει μεσα εχει και σωληνες που λογωκακης σχεδιασης πανε τα μπαλακια του ανθρακα και τις βουλωνουν, εχει βαλβιδες απο προς το ρεζερβουαρ, την ειαγωγη και των εξωτερικο κοσμο, κλπ
σε ενα βιντεο στο νετ πανε και αλλαζουν ενα μοτερακι (αντλια).
κανε μια βολτααπο ενα εξουσιοδοτημενο και ρωτα, οι ερωτησεις ειναι τσαμπα.
-
λοιπον μολις γυρισα απο το εξουσιοδοτημενο που το πηγαινω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης και απο θεμα τιμης..... μου ειπε οτι δεν καθαριζει γιατι ειναι επικινδυνο γι' αυτον και μονο αλλαγη γινεται 110 ευρω μαζι με μια βαλβιδα στο μερος της μηχανης.... τι λετε να κανω? μηπως με δουλευει?
-
1ον έχεις ξεκαθαρίσει ότι το πρόβλημα σου είναι όντως αυτό;
2ον το βιβλίο λέει έλγχος κάθε κάποια χιλιόμετρα εφόσον είναι τόσο καλός στην δουλειά του γιατί δεν στο είδε στο σέρβις και έπρεπε να ρωτάς στα φόρουμ;
3ον Επικίνδυνο στο τι; να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο ας πούμε; να χαλάσει κάποιο εξάρτημα στην τροφοδοσία; στο τι; πραγματικά θα ήθελα την απάντηση την επόμενη φορά να το αλλάξω αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο. -
Η 'βαλβιδα στο μερος της μηχανης' αν χαλασει συνηθως αναβει λαμπακι check engine. Ειναι στηριγμενη στο τοιχωμα μεταξυ μηχανης και επιβατων, πισω απο την εισαγωγη, ψηλα. εχει βυσμα με 2 ακροδεκτες, και απο μια εισοδο και εξοδο. Βγαλε το βυσμα και μετρα ωμικη αντισταση αν ειναι 26Ω στους 20 C θωρητικα ειναι ενταξει. Με το διαγνωστικο της αντιπροσωπειας την ανοιγοκλεινεις κιολας για να δεις αν δουλειει το solenoid. ψαξε στο νετ για Purge control valve
ειναι ακριβως στο κεντρο της εικονας, χωρις τα σωληνακια:
για τα υπολοιπα πουειπε ο μαστορας, εχω τις ιδιες αποριες με gakost
-
Τη βαλβιδα μου ειπε να την αλλαξουμε χωρις να την ελεγξει... Check δε μου εχει αναψει οποτε δεν πρεπει να εχει προβλημα... Εχω καταληξει οτι ειναι αυτο το προβλημα γιατι εκτος απο εσας μου το ειπε και αυτος οτι αυτο ειναι το προβλημα.. οταν του ειπα να το καθαρισει μου λεει δε θα παθω εγω καρκινο για να το καθαρισω... Πηγα και το απογευμα σε ενα bosch service που οταν καν ηξεραν τι ειναι αυτο....
περιεργος θορυβος