-
Μια στιγμή, έχει δίκιο ο tryphon: ίδια λάστιχα, ίδια κιλά ανά ίππο αλλά η 037 ελαφρύτερη, αναρτήσεις κτλ., για ποιό λόγο θα επικρατούσε η F430, τι πλεονέκτημα έχει ? (σε διαδρομή δρόμου-ράλι, όχι στον αυτοκινητόδρομο)
Με λάστιχα εποχής φυσικά αλλάζει το πράγμα.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μπσαγμενη αναλυση.Κοίτα να δεις αν δεν καταλαβαίνεις τι διαφορά κάνουν τα -600 κιλά σε μια στροφή η ένα κιβώτιο που τελικιωνει στα 160 σε σχέση με άλλο που φτάνει τα 320 δεν νομίζω ότι μπορώ να σε βοηθήσω.
Υπάρχουν όμως σχολές που ίσως μπορέσουν. -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
μπσαγμενη αναλυση.
Κοίτα να δεις αν δεν καταλαβαίνεις τι διαφορά κάνουν τα -600 κιλά σε μια στροφή η ένα κιβώτιο που τελικιωνει στα 160 σε σχέση με άλλο που φτάνει τα 320 δεν νομίζω ότι μπορώ να σε βοηθήσω.
Υπάρχουν όμως σχολές που ίσως μπορέσουν.α επειδη ειναι 600 κιλα ελαφρυτερο και το αλλο πιανει 320 θα χασει?
Μ αρεσει που εισαι και σιγουρος βρε μπαγασα. -
dim8 για δώσε εσύ μια σοβαρή ανάλυση
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μια στιγμή, έχει δίκιο ο tryphon: ίδια λάστιχα, ίδια κιλά ανά ίππο αλλά η 037 ελαφρύτερη, αναρτήσεις κτλ., για ποιό λόγο θα επικρατούσε η F430, τι πλεονέκτημα έχει ? (σε διαδρομή δρόμου-ράλι, όχι στον αυτοκινητόδρομο)Με λάστιχα εποχής φυσικά αλλάζει το πράγμα.
Νασο δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για το πιο θα ειναι γρηγοροτερο γιατι παιζουν ρολο πολλοι παραμετροι αυτης της ατυπης κοντρας.Σε ποια ακριβως διαδρομη θα γινοταν? σε μια ειδικη σφιχτη με μικρη μωτ θα ειχε πλεονεκτημα η 037,σε μια με μεγαλη μωτ θα ειχε η 452.Η διαδρομη τι ειδος οδοστρωματος θα εχει,σχετικα ομαλο για να μπορει να δουλεψει η 452 χωρις αυξημενες απαιτησεις διαδρομης αναρτησης,η καποια με αρκετα κακη ασφαλτο που θα βολευτει η 037.Ποσα ενδιαμεσα τμηματα ευθειων θα εχει η ειδικη αυτη,εαν εχει πολλα η 452 ειναι ικανη σε ενα 80-200 να σου παρει 2-3 δευτερα ευκολα,οσα θα εχει παρει η 037 σε μερικα χλμ.Ποσο γλυστερη θα ειναι? οσο πιο γλυστερη η διαδρομη θα εχει πλεονεκτημα το ελαφρυ 037,και μειονεκτημα η βαρια και πολυ δυνατη 452.
Με την απορια θα μεινουμε,εκτος απο τον Τρυφωνα βεβαια. -
Η ερώτηση ήταν: ' σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο'. αν έχεις πάει ξέρεις τι δρόμοι είναι και θα έπρεπε να απαντήσεις στο ερώτημα χωρίς την βοήθεια άλλων.
Η απάντηση είναι η ίδια και η διαφορά θα μετριόταν σε πάνω από 2 δευτερόλεπτα το χιλιόμετρο.
Αλλά νέα παιδιά σαν και σένα που μεγάλωσαν με αυτοκίνητα 1,5 τόνου δεν μπορούν να καταλάβουν τέτοια πράγματα.Χρειάζονται κάποιον που ξέρει και 2/3 άλλα πράγματα να τους τα εξηγήσουν, αν δεν είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως, δεν πειράζει δεν χάνεις και τίποτα αυτές οι εποχές δε θα επιστρέψουν έτσι και αλλιως οπότε τέτοιες γνώσεις σου είναι περιττές (εκτός καφενείου όπου κάνεις τον έξυπνο).
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Η ερώτηση ήταν: ' σε μια κλασικη ασφαλτινη ειδικη Μοντε-Κορσικης-Σαν Ρεμο'. αν έχεις πάει ξέρεις τι δρόμοι είναι και θα έπρεπε να απαντήσεις στο ερώτημα χωρίς την βοήθεια άλλων.κοιτα να δεις ποσο ασχετος εισαι.
Στο Μοντε οπως και σε ολα τα ραλλυ σχεδον,δεν ειναι ολες οι ειδικες το ιδιο γρηγορες.Υπαρχουν ειδικες με μωτ 85 χλμ/ωρα,
http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2012
οπως και ειδικες με μωτ 121 χλμ/ωρα
http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2012
ειδες Τρυφωνακο που παροτι εχεις παει πετας την κοτσανα ''κλασσικη ειδικη Μοντε καρλο''?Δεν εισαι ο μοναδικος βεβαια που δεν καταλαβαινει τι βλεπει ,εχουν και αλλοι μπσαγμενοι τετοιο θεμα.
για να μην μιλησουμε για την διαφορετικοτητα προσφυσης/ποιοτητας οδοστρωματος,υψομετρικες διαφορες των 700+ μετρων μεταξυ αρχης/τελους ειδικης ,στηθωμα δλδ εκει που η 452 σε μια ευθεια των 300 μετρων με 10% κλιση απλα θα την χασεις,μιας και θα εχει βγει απο καμπη με 60-70-90 χλμ και θα μπορεσει να επιταχυνει μεχρι και 24ο χλμ περιπου οταν η 037 θα μεινει στα 180-190.Η απάντηση είναι η ίδια και η διαφορά θα μετριόταν σε πάνω από 2 δευτερόλεπτα το χιλιόμετρο..
2 δευτερα το χλμ?
Αλλά νέα παιδιά σαν και σένα που μεγάλωσαν με αυτοκίνητα 1,5 τόνου δεν μπορούν να καταλάβουν τέτοια πράγματα..
Τρυφωνα οταν το 1990 ειχα 830 κιλα και 210 αλογα με 27 κιλα ροπη,εσυ πηγαινες στο περιπτερο να αγορασεις τους 4 τροχους.
Χρειάζονται κάποιον που ξέρει και 2/3 άλλα πράγματα να τους τα εξηγήσουν, αν δεν είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως, δεν πειράζει δεν χάνεις και τίποτα αυτές οι εποχές δε θα επιστρέψουν έτσι και αλλιως οπότε τέτοιες γνώσεις σου είναι περιττές (εκτός καφενείου όπου κάνεις τον έξυπνο).
Αυτος ποιος εισαι,ΕΣΥΥΥΥΥΥ?????
-
Και με όλες αυτές τι γνώσεις και εμπειρίες πιστεύεις οτι το F 430 πάει πιο γρήγορα ε;
Σε θαυμάζω πραγματικά, στείλε φώτο με αυτόγραφο να βάλω πίσω από καντήλι. -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Και με όλες αυτές τι γνώσεις και εμπειρίες πιστεύεις οτι το F 430 πάει πιο γρήγορα ε;
Σε θαυμάζω πραγματικά, στείλε φώτο με αυτόγραφο να βάλω πίσω από καντήλι.δεν ειπα οτι η 452 ειναι πιο γρηγορη.Ειπα οτι εαν δεν ξερεις την διαδρομη,την χαραξη και ολα τα στοιχεια της,δεν μπορεις να κανεις ουτε καν ασφαλη προβλεψη.
Εσυ εβγαλες το μπσαγμενο 2 δευτερα το χλμ,που ειναι σαχλαμαρα και εκτος πραγματικοτητας. -
Είναι σίγουρο ότι σε καμία διαδρομή των εν λόγω ραλλυ δεν έχει ελπίδα καμία μοντέρνα Φερραρι.
Αν εσύ πιστεύεις κάτι άλλο με γεια σου. Υποκλίνομαι στην εμπειρία σου και τις γνώσεις σου.Υ.Γ.
Έχεις δει τουλάχιστον από κοντά 037, να τρέχει σε άσφαλτο, σίγουρα ναι φαντάζομαι δεδομένων των όσων αραδιάζεις παραπάνω (δεν ρωτάω οδηγήσει παρατηρείς;) η κάποια μοντέρνα Φερραρι ώστε να έχει και εμπεριστατωμένη γνώση -
Αλλά μην ακούς εμένα άκου τον Chris Harris που μπαινοβγαίνει σε όλες τις τελευταίες Φερραρι (αλλα κα F40, F50, κλπ.)
Κοίτα τρόμο στην 037 με τον Andreucci:
Κοίτα και το βίντεο;
Youtube Videoκαι πες μου αν νομίζεις οτι το φορτηγό της Φερραρι έχει ελπίδα.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Είναι σίγουρο ότι σε καμία διαδρομή των εν λόγω ραλλυ δεν έχει ελπίδα καμία μοντέρνα Φερραρι.
Αν εσύ πιστεύεις κάτι άλλο με γεια σου. Υποκλίνομαι στην εμπειρία σου και τις γνώσεις σου.μην προσπαθεις να καλυψεις την σαχλαμαρα που ειπες προσπαθωντας να βαλεις λογια στο στομα μου που δεν ειπα.
Εγω ειπα δεν μπορεις να ξερεις εαν δεν εχεις εστω καποια δεδομενα που και παλι απλα προβλεψη θα κανεις.
Εσυ εβγαλες αποτελεσμα μετρησιμο,που ειναι εκτος τοπου και χρονου.
Αρα εσυ το παιζεις γνωστης σε ενα τοσο δυσκολο ερωτημα,οχι εγω.Έχεις δει τουλάχιστον από κοντά 037, να τρέχει σε άσφαλτο, σίγουρα ναι φαντάζομαι δεδομένων των όσων αραδιάζεις παραπάνω (δεν ρωτάω οδηγήσει παρατηρείς;) η κάποια μοντέρνα Φερραρι ώστε να έχει και εμπεριστατωμένη γνώση
βολτα με 037 με εχουν παει εδω στην Ελλαδα,και ειχα την ευκαιρια να την χαζεψω αρκετες φορες απο κοντα γδυμενη.Εργοστασιακη με τορινεζικα νουμερα.
σε φερραρι εχω μπει σε αρκετες,και σε δρομο και σε πιστα. -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Αλλά μην ακούς εμένα άκου τον Chris Harris που μπαινοβγαίνει σε όλες τις τελευταίες Φερραρι (αλλα κα F40, F50, κλπ.)Κοίτα τρόμο στην 037 με τον Andreucci:
Κοίτα και το βίντεο;
Youtube Videoκαι πες μου αν νομίζεις οτι το φορτηγό της Φερραρι έχει ελπίδα.
το εχω δει το βιντεο.Ναι μπορει να εχει ελπιδα.Μην υπερεκτιμας την 037 μετα απο 30 χρονια εξελιξης που εχουν αλλα αυτοκινητα.Ηταν πολυ καλη και αριστη στην ασφαλτο στην εποχη της,αλλα η εξελιξη προχωραει γρηγορα.
Σε αγωνες που εχουν γινει με γκρουπΒ αυτοκινητα οι χρονοι τους δεν ειναι κολακευτικοι για την ιποδυναμη που ειχαν,τα λιγα κιλα τους και τις μηδενικες απαγορευσεις σε περιορισμους.
Η δικια μου προβλεψη-εκτιμηση ειναι οτι θα ειναι πολυ κοντα με την διαφορα να γινεται αναλογα με τον τυπο της διαδρομης και κατα ποσο βολεβετε το ενα,και ποσο το αλλο.
το 2 δευτερα το χλμ δεν στεκει πουθενα.εντιτ ο Χαρρις ειναι λογικο να εντυπωσιαζεται για να πουλησει και να βγει ωριαο το βιντεακι,και γιατι δεν εχει ζησει αυτη την εποχη.
-
Όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις, αποτέλεσμά της εμπειρίας και του γιαμαμοτο που οδηγείς
Τελικά δεν μας είπες, πιο πάει πιο γρήγορα σε τέτοιους δρόμους, το 1600 κιλά η το 900 κιλά; -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις, αποτέλεσμά της εμπειρίας και του γιαμαμοτο που οδηγείς
Τελικά δεν μας είπες, πιο πάει πιο γρήγορα σε τέτοιους δρόμους, το 1600 κιλά η το 900 κιλά;ωραια η προσπαθεια σου να αποπροσανατολισεις την συζητηση για τη σαχλαμαρα μεγατονων που ειπες.
Αλλη μια φορα που πιαστηκες ασχετος Τρυφωνακο.πηγαινε βγαλε βολτα το σαπακι τωρα,και αμα ερθει καμια 458 απο πισω και σου παιξει τα φωτα,γραφτον στα αρχιδια σου,πατα το γκαζι και ριχτου 2 το χλμ
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
...εαν εχει πολλα η 452 ειναι ικανη σε ενα 80-200 να σου παρει 2-3 δευτερα ευκολα,οσα θα εχει παρει η 037 σε μερικα χλμ...Η διαφορα που εχουν τα αυτοκινητα στην επιταχυνση ειναι μικρη εως πολυ μικρη. Για μια επιταχυνση 80-200 η χρονικη διαφορα πολυ δυσκολα να ειναι 2-3 δευτερολεπτα αλλα και να ειναι αυτο δε σημαινει οτι η 037 θα μεινει τοσα δευτερα πισω απο την 430. Ξεχνας οτι οταν ενα αυτοκινητο μενει 3 δευτερα πισω σε μια ρεπριζ αυτα τα 3 δευτερα ειναι ο επιπλεον χρονος που χρειαζεται για να πιασει αυτη την ταχυτητα, ομως κατα τη διαρκεια αυτη εχει ηδη ταχυτητα και κινειται, αρα δε μενει 3 δευτερα πισω. Μπορει να μεινει καποια δεκατα του δευτερολεπτου.
...δλδ εκει που η 452 σε μια ευθεια των 300 μετρων με 10% κλιση απλα θα την χασεις,μιας και θα εχει βγει απο καμπη με 60-70-90 χλμ και θα μπορεσει να επιταχυνει μεχρι και 24ο χλμ περιπου οταν η 037 θα μεινει στα 180-190...
Η διαφορα στην επιταχυνση των αυτοκινητων οπως εγραψα και πανω ειναι πολυ μικρη. Δεν θα τη χασει σε μια ανηφορικη ευθεια 300 μετρων και βεβαια στο τελος της δεν υπαρχει περιπτωση η διαφορα ταχυτητας να ειναι 40-50 χλμ/ωρα, ουτε η 430 να εχει πιασει 240 χλμ.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Η διαφορα που εχουν τα αυτοκινητα στην επιταχυνση ειναι μικρη εως πολυ μικρη. Για μια επιταχυνση 80-200 η χρονικη διαφορα πολυ δυσκολα να ειναι 2-3 δευτερολεπτα αλλα και να ειναι αυτο δε σημαινει οτι η 037 θα μεινει τοσα δευτερα πισω απο την 430. Ξεχνας οτι οταν ενα αυτοκινητο μενει 3 δευτερα πισω σε μια ρεπριζ αυτα τα 3 δευτερα ειναι ο επιπλεον χρονος που χρειαζεται για να πιασει αυτη την ταχυτητα, ομως κατα τη διαρκεια αυτη εχει ηδη ταχυτητα και κινειται, αρα δε μενει 3 δευτερα πισω. Μπορει να μεινει καποια δεκατα του δευτερολεπτου.
μπορει να γινει αυτη η διαφορα γιατι η 458 ειναι πολυ πιο γρηγορη στην ευθεια απο μια 037.
Επισης μην ξεχνας οτι η 037 αναλογα την τελικη σχεση μεταδοσης θα σταματησει να επιταχυνει γυρω στα 190-200 χλμ/ωρα.
Μια 458 ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ στα 400 μετρα θα βγει γυρω στα 210 χλμ/ωρα.Εαν εκκινησουμε απο τα 80-100 χλμ/ωρα(εξοδο απο τελευταια καμπη πριν απο ευθεια) ποσα θα βγαλει μεσα σε μια ευθεια(η διαδοχικες ανοιχτες καμπες που περνανε) 300-400 μετρων?Ποσες φορες μπορει να γινει αυτο σε μια ανοιχτης χαραξης ειδικη των 20-25-30-40 χλμ? σε ολες τις μικρες ευθειες των 80-100-150 μετρων που παλι θα ειναι γρηγοροτερη? ποσες τετοιες επιταχυνσεις εχει μια 30αρα ειδικη?Η διαφορα στην επιταχυνση των αυτοκινητων οπως εγραψα και πανω ειναι πολυ μικρη. Δεν θα τη χασει σε μια ανηφορικη ευθεια 300 μετρων και βεβαια στο τελος της δεν υπαρχει περιπτωση η διαφορα ταχυτητας να ειναι 40-50 χλμ/ωρα, ουτε η 430 να εχει πιασει 240 χλμ.
οταν η 037 θα εχει τελειωσει στα 180-200 χλμ αναλογα την τελικη σχεση μεταδοσης μπορει και παραμπορει.Εδω τα Ν με τα 300 ψωραλογα στα 1450 κιλα προλαβαινουν και βγαζουν σε ασφαλτινες ειδικες 200-220 χλμ/ωρα.Φαντασου οτι αυτα κανουν 0-400 γυρω στα 15+ δευτερα(στομιο 33μμ) και η 458 τα κανει σε 11,3. Εαν μπορει ενα τοσο ''αργο'' αυτοκινητο να προλαβαινει να βγαζει 200-220 χλμ/ωρα φαντασου μια 458.Μια πιο αντιπροσωπευτικη μετρηση θα ειναι το 100-200.Εκει μια 458 πρεπει να παιζει γυρω στα 7,5-8 δευτερα οταν ενα εβοΝ πρεπει να ειναι στα 12-12,5 στην καλυτερη.
βρες επιδοσεις απο 037 και μολις αντιπαραθεσεις με 458 θα δεις την τεραστια διαφορα στην ευθεια. -
Τέρας γνώσεων σου λέω. Από οδηγικής δε, άλλο πράμα. Κρίμα να πηγαίνουν χαμένα τέτοια ταλέντα (που νομίζουν ότι ένα δρομισιο αυτοκίνητο κινείται πιο γρήγορα από ένα αγωνιστικό σε δρόμους για τους οποίους το δεύτερο είναι φτιαγμένο ).
Υ.Γ.
Σε ποια 037 μπήκες, που και πότε πλιζ. -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Τέρας γνώσεων σου λέω. Από οδηγικής δε, άλλο πράμα. Κρίμα να πηγαίνουν χαμένα τέτοια ταλέντα (που νομίζουν ότι ένα δρομισιο αυτοκίνητο κινείται πιο γρήγορα από ένα αγωνιστικό σε δρόμους για τους οποίους το δεύτερο είναι φτιαγμένο ).ρε συ Τρυφωνα μηπως ειναι λιγα τα 2 δευτερα το χλμ?
Τρυφωνα να οδηγας πιο γρηγορα απο τον Λατβαλα αποκλειεται.Κοιτα ποσο ρουφαει ο Λατβαλα me audi quattro e2 απο γιαμαμοτο με 100 αλογα κατω .
εδω τα ιστορικα
http://rally-base.com/2013/auto24-rally ... ?ssId=1835
εδω τα συγχρονα
http://rally-base.com/2013/auto24-rally ... ?ssId=1826
ψαξε ολες τις κοινες ειδικες και πεσμου ποιος τρωει και ποσο το χλμ.εδω θα δεις οτι οι μυθοι του γκρουπΒ μα τα λιγα κιλα 950-1000 χανουν απο γιαμαμοτο 1500 κιλων και -100 ιππων,
Στο γιαμαμοτο ο τοπικος Εσθονος ξυσταρχιδια σου,στο γκρουπΒ ο Λατβαλα ενας απο τους 3 ταχυτερους στον κοσμο.
Οπως βλεπεις η διαφορα ειναι χαοτικη υπερ του γιαμαμοτο,ακομα και αν ειναι 500 κιλα βαρυτερο και 100 αλογα λιγοτερο.
τελικα ειδες που ενα συγχρονο με 500 κιλα παραπανω να πηγαινει γρηγοροτερα?Τωρα τι καταλαβες που εγινες παλι ρεζιλι?
Υ.Γ.
Σε ποια 037 μπήκες, που και πότε πλιζ.σαλτα ρε απο εδω που θα σου πουμε ποτε πηγαμε βολτα,ποιος την εχει,και που την εχει.
Αν δεν ησουν σαχλαμαρας θα σου ελεγα. -
Dim8, τοση ωρα μιλαω για τη F430 οχι για την 458, με την F430 εχει η 037 ιδια κιλα/ιππο...
Ξαναλεω οτι ακομα και να ηταν στο 80-200 3 δευτερα πιο γρηγορη δεν θα παρει 3 δευτερα διαφορα υπερ της σε χρονο. Εστω οτι η F430 περνα απο το σημειο y την ωρα που πιανει τα 200 χλμ/ωρα , η 037 που ηδη κινειται με υψηλη ταχυτητα και πλησιαζει στο σημειο y θα περασει απο αυτο μερικα δεκατα του δευτερολεπτου αργοτερα, ας πουμε 0.5 δευτερα μετα, με ταχυτητα ας πουμε 190 χλμ/ωρα. Οταν η 037 πιασει τα 200 θα εχει περασει κατα πολυ το σημειο y... Η διαφορα χρονου στη ρεπριζ δεν ειναι ο επιπλεον χρονος που θελει το αργοτερο αμαξι να περασει απο το σημειο στο οποιο το γρηγοροτερο επιασε τα 200. Δεν μπορω να στο πω καλυτερα...
Επισης για το 80-200 η διαφορα στη ρεπριζ δε νομιζω οτι θα ειναι πανω απο 1 δευτερο.
Τελος η κλιμακωση της 037 θα ειναι τετοια ωστε να ταιριαζει στο χαρακτηρα της ειδικης και δεν θα της περιοριζει την τελικη ταχυτητα, νομιζω αυτο ειναι αυτονοητο.
Δεν τα λεω αυτα για να πω οτι η γρια θα ηταν γρηγοροτερη σε μια ειδικη αλλα γιατι καποια απο αυτα που γραφεις δεν ισχυουν.
Group B - Τότε και τώρα!