Sep 25, 2013, 11:08 PM

Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

Κακώς γιατί; Έχει κάποιες αρνητικές επιπτώσεις; Η Michelin πάντως δεν τις αναφέρει. Το αν είναι περιττό είναι άλλο θέμα.

Αν δεν ειχε αρνητικες επιπτωσεις θα φορουσαμε ολοι δεικτες ταχυτητας για 300 χλμ/ωρα...
Πρεπει να ταιριαζει στο αυτοκινητο σου, γιατι γι αυτο εχει φτιαχτει.
Οι εταιριες προτεινουν διαστασεις ελαστικων ΚΑΙ δεικτες ταχυτητας. Καποιο λογο εχουν.

Θα αγόραζαν όλοι ένα ακριβό ελαστικό, ειδικά αυτοί που οδηγούν συντηρητικά; Σε μια τέτοια περίπτωση ένα ελαστικό σπορ με υψηλό δείκτη ταχύτητας είναι περιττό. Κακό δε νομίζω πως κάνει. Οι ανάγκες όμως μπορούν να καλυφθούν πλήρως από ένα υποδεέστερο.

Δε βγαίνουν όλα τα αυτοκίνητα με την ίδια παθητική ασφάλεια. Σίγουρα κάποιος λόγος υπάρχει γι' αυτό. Ο λόγος όμως δεν είναι ότι η μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια είναι κακή για τους επιβάτες. Θέματα κόστους, ευχρηστίας, βάρους κλπ. είναι αυτά που οδηγούν στο συμβιβασμό. Γιατί περί συμβιβασμού πρόκειται.

Η μόνη πρόταση που έχω δει εγώ για το δείκτη ταχύτητας είναι να μην αγοράζει κανείς ελαστικό με μικρότερο από τον αρχικό. Αυτή είναι η μόνη οδηγία που έχω δει από τους κατασκευαστές.

You can always increase the speed rating of the tires on your vehicle for improved performance, but can never decrease it without reducing the vehicle top speed to that of the lower speed rating selected.

Πηγή: http://www.michelinman.com/tires-101/tire-basics/about-tires/tire-speed-ratings-and-tread-life.page

Αν έχεις πηγή που απαγορεύει την αύξηση του δείκτη ταχύτητας μπορείς να την παραθέσεις. Επαναλαμβάνω πως δεν έχω δει κάποιον κατασκευαστή ελαστικών ή αυτοκινήτων να δίνει διαφορετική οδηγία από αυτή της Michelin την οποία παρέθεσα παραπάνω.