-
παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.
-
Όταν βάζεις καινούργια μπουζί, αυτό που περιμένεις είναι να γυρνάει σχετικά ελεύθερα μέχρι να πατήσει η ροδέλα. Μετά γυρνάει πιο δύσκολα μέχρι να τσαλακώσει τη ροδέλα και μετά σταματάει.
Θα πρέπει λοιπόν να τσαλακώσεις τη ροδέλα και όταν σταματήσει, να βάλεις λίγη δύναμη ακόμα για να σφίξει. Το πόση δύναμη θα βάλεις, εξαρτάται από το μέγεθος του εργαλείου που χρησιμοποιείς. Αν έχει κοντή λαβή, τότε πιο πολύ και όσο μεγαλώνει πιο λίγο.
Δεν χαλάνε εύκολα τα σπειρώματα, αρκεί να μην κάνεις υπερβολές και να λάβεις υπόψιν το μέγεθος του εργαλείου.
Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.
-
Δεν ξέρω που να το βάλω.
Εδώ http://workshop-manuals.com/ μπορείτε να βρείτε τα manual για συνεργείο πολλών αυτοκινήτων. Περιέχουν πληροφορίες και για ανακλήσεις και γενικά όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν! -
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.Αν το μπουζοκλειδο με το λαστιχο ειναι τυπου 'καρυδακι' αρα μπαινει σε καστανια με προεκταση κλπ και ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
μολις βγαλεις ενα μπουζι απο τα παλια, βαλε και βγαλε το απο το λαστιχο καμμια 20-30αρια φορες, να χαλαρωσει λιγο το λαστιχο, γιατι εμενα μου εμενε το καρυδακι μεσα και ειχα ριξει ουκ ολιγα βρισιδια.Επισης, στην ιδια περιπτωση, μπορεις να σφιξεις κρατωντα την καστανια απο πιο μεσα οχι απο την ακρη, για να ασκεις λιγοτερη δυναμη.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.
Αν το μπουζοκλειδο με το λαστιχο ειναι τυπου 'καρυδακι' αρα μπαινει σε καστανια με προεκταση κλπ και ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
μολις βγαλεις ενα μπουζι απο τα παλια, βαλε και βγαλε το απο το λαστιχο καμμια 20-30αρια φορες, να χαλαρωσει λιγο το λαστιχο, γιατι εμενα μου εμενε το καρυδακι μεσα και ειχα ριξει ουκ ολιγα βρισιδια.Επισης, στην ιδια περιπτωση, μπορεις να σφιξεις κρατωντα την καστανια απο πιο μεσα οχι απο την ακρη, για να ασκεις λιγοτερη δυναμη.
Σωστό!
Υπάρχει και άλλος τρόπος. Βάζεις λίγο λαδάκι στην πορσελάνη του μπουζί (εκεί που πιάνει το λάστιχο). Έτσι δεν έχεις πρόβλημα.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.
Αν το μπουζοκλειδο με το λαστιχο ειναι τυπου 'καρυδακι' αρα μπαινει σε καστανια με προεκταση κλπ και ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
μολις βγαλεις ενα μπουζι απο τα παλια, βαλε και βγαλε το απο το λαστιχο καμμια 20-30αρια φορες, να χαλαρωσει λιγο το λαστιχο, γιατι εμενα μου εμενε το καρυδακι μεσα και ειχα ριξει ουκ ολιγα βρισιδια.Επισης, στην ιδια περιπτωση, μπορεις να σφιξεις κρατωντα την καστανια απο πιο μεσα οχι απο την ακρη, για να ασκεις λιγοτερη δυναμη.
Υπάρχουν καστάνιες και προεκτάσεις που 'κλειδώνουν' μεταξύ τους και δεν γίνονται κομμάτια όταν δεν το θες .
http://www.fitnfix.gr/images/fitnfix_photo1455.jpg το σημείο που ενδιαφέρει είναι η μπιλιαΑν δεν έχεις μπορείς απλά να δέσεις με ταινία το καρυδάκι με την προέκταση.
-
οκ ευχαριστω παιδια.δεν εχω μπουζοκλειδο στη καστανια.εχω το κλασσικο μπουζοκλειδο Τ με την κοντη λαβη.αν θελω να βγαλω τα μπουζι στα 10000χλμ για να τα δω τι κανω?γυρναω μεχρι να σταματησει και δινω 1/4 της στροφης?
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.Κάποιες φορές το σπείρωμα είναι τόσο βρώμικο και φέρνει τόση αντίσταση στο βίδωμα που είναι δύσκολο να καταλάβεις αν με τη δύναμη που βάζεις παραμορφώνεις τη ροδέλα ή όχι. Με λίγο γράσο χαλκού στο σπείρωμα και μερικά μπρος-πίσω κατά το βίδωμα το μπουζί μπαίνει νεράκι και με τέλεια αίσθηση. Οπότε μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη σιγουριά το ζούλιγμα της ροδέλας με την τελική μισή στροφή.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.
Κάποιες φορές το σπείρωμα είναι τόσο βρώμικο και φέρνει τόση αντίσταση στο βίδωμα που είναι δύσκολο να καταλάβεις αν με τη δύναμη που βάζεις παραμορφώνεις τη ροδέλα ή όχι. Με λίγο γράσο χαλκού στο σπείρωμα και μερικά μπρος-πίσω κατά το βίδωμα το μπουζί μπαίνει νεράκι και με τέλεια αίσθηση. Οπότε μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη σιγουριά το ζούλιγμα της ροδέλας με την τελική μισή στροφή.
Δίνει κανένας κατασκευαστής σύσφιξη με μοίρες; Στο δικό μου λέει ροπή. Αν το σφίξεις λαδωμένο κλπ, η τελική ροπή που θα βλέπουν τα σπειρώματα θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πρέπει, αν την αντέχουν.
Μισή στροφή μετά το τσαλάκωμα της ροδέλας μου φαίνεται πάρα πολύ.
-
Σφίξιμο με το χέρι και μετά σφίξιμο με μοίρες, ανάλογα με τον τύπο της έδρας. Φυσικά και δίνουν κατασκευαστές τέτοιες τιμές.
Πχ για bosch με επίπεδη έδρα 90 μοίρες και για κωνική έδρα 15 μοίρες.
-
Ok.
180 μοίρες; Δεν είναι υπερβολικό;
Επίσης, σε σφίξιμο με το χέρι δε μπορείς να τσαλακώσεις τη ροδέλα και 90 μοίρες δεν φτάνουν για να γίνει αυτό. Τι παίζει;
Στο δικό μου λέει 18Νm. Αν αυτό γίνει με λαδωμένο σπείρωμα, είναι αυτονόητο ότι η δύναμη που θα δέχεται στο τέλος το σπέιρωμα θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πρέπει. Επικίνδυνο.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.
Κάποιες φορές το σπείρωμα είναι τόσο βρώμικο και φέρνει τόση αντίσταση στο βίδωμα που είναι δύσκολο να καταλάβεις αν με τη δύναμη που βάζεις παραμορφώνεις τη ροδέλα ή όχι. Με λίγο γράσο χαλκού στο σπείρωμα και μερικά μπρος-πίσω κατά το βίδωμα το μπουζί μπαίνει νεράκι και με τέλεια αίσθηση. Οπότε μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη σιγουριά το ζούλιγμα της ροδέλας με την τελική μισή στροφή.
-
Η Denso λέει οχι σε γρασσα κλπ
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
-
Για την κουζίνα;;;;;;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μ'αρέσει το δώρο που μου έκανε ο συγκάτοικος:
Δεν έχω βέβαια καρυδάκια 3/8', τα σετ μου είναι μισής ή τετάρτου οπότε θα χρειαστεί σιγά σιγά να επενδύσω σε τέτοια.
Θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες αναφορά για αλλαγή ακρόμπαρων.Kαλοδούλευτη ο Rolls Roys των κλειδιών Κωνσταντίνε.
Πάρε ένα αντάπτορα 3/8 σε 1/2 για να την χρησιμοποιήσεις άμεσα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πάρε ένα αντάπτορα 3/8 σε 1/2 για να την χρησιμοποιήσεις άμεσα.
+1 ακομη και σε snap-on ο ανταπτορας 4-5 λιρες θα κανει.
εχει και εγγυηση εφορου ζωης. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μ'αρέσει το δώρο που μου έκανε ο συγκάτοικος:
Δεν έχω βέβαια καρυδάκια 3/8', τα σετ μου είναι μισής ή τετάρτου οπότε θα χρειαστεί σιγά σιγά να επενδύσω σε τέτοια.
Θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες αναφορά για αλλαγή ακρόμπαρων.Τα εχετε? Αυτο κανει περισσοτερο απο μερικα δαχτυλιδια
+1 για ανταπτορα
-
Με γεια.
Αυτο θα το λυπασαι να το λερωσεις! -
Όχι δεν τα έχουμε , είναι ένα δωράκι λόγω συγκεκριμένων συνθηκών/καταστάσεων.
Έγινε η αλλαγή δύο ακρόμπαρων σήμερα, σύνολο 40 λεπτά. Μεγάλη ευκολία να έχεις όλα τα εργαλεία διαθέσιμα.
Τα καινούρια, Lemforder, 32 ευρώ σύνολο. Αγορά από http://www.eurocarparts.co.uk και εκμεταλλεύτηκα ένα κουπόνι για 25% έκπτωση που είχα.
Το αριστερό είχε αλλαχτεί πριν από 38.000 χλμ και 4 χρόνια. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες παρακάτω, δεν άντεξε, η φούσκα σχίστηκε, είχε χαλαρώσει λίγο αλλά κενό δεν είχε. Μάρκα δεν θυμάμαι.
Το δεξί είναι το εργοστασιακό (153.000 χλμ, 8 ετών πλέον), είχε σχιστεί η φούσκα του ψηλά, είχε ακόμα γράσο μέσα αλλά είχε χαλαρώσει πολύ και είχε λίγο κενό.
Αυτό που μου την έσπασε είναι ότι πριν από μερικούς μήνες που είχα πάει το αμάξι για ευθυγράμμιση, τους είχα πει να τσεκάρουν τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια γιατί είχα μια ασάφεια και έναν χτύπο δεξιά. Αυτοί είπαν ότι δεν είχαν κάτι οπότε μάλλον με έγραψαν.
Τέλος πάντων, μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία, δυστυχώς δεν είναι λεπτομερής καθώς ο φίλος μου που φωτογράφιζε είχε αλλού το μυαλό του.
Βγάζοντας τις ρόδες (πώς φαίνεται ο έμπειρος, η δουλειά γίνεται με κλειστά τα μάτια):
Το θέαμα. Έχω στρίψει λίγο τον τροχό για να φανεί το σκίσιμο.
Ξεσφίγγοντας το παξιμάδι του ακρόμπαρου:
Ένα τέταρτο ξεσφιγμα το παξιμάδι του ημίμπαρου:
Ο εξολκέας στη θέση του (ο μικρότερος δεν χωρούσε):
Ο φίλος μου ελέγχοντας το μήκος του καινούριου έναντι του παλιού γιατί δεν με πίστευε ότι δεν είναι ίδια (λίγο γράσο χαλκού στα πάσα του καινούριο):
Βιδώνοντας το καινούριο στο ημίμπαρο:
Μετά βίδωμα του nylock παξιμαδιού στο μουαγιέ, σφίξιμο του παξιμαδιού στο ημίμπαρο, τσεκάρισμα κλπ. Έτριψα και τα μουαγιέ και έβαλα λιιιιιιιγο γράσο χαλκού στην περιφέρειά τους για να μην ξανακολλήσουν οι ζάντες πάνω ( ) και όλα καλά.
Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες