Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 24
    • 25
    • 17 / 25
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    490
    3713
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos3 last edited by

      παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Όταν βάζεις καινούργια μπουζί, αυτό που περιμένεις είναι να γυρνάει σχετικά ελεύθερα μέχρι να πατήσει η ροδέλα. Μετά γυρνάει πιο δύσκολα μέχρι να τσαλακώσει τη ροδέλα και μετά σταματάει.

        Θα πρέπει λοιπόν να τσαλακώσεις τη ροδέλα και όταν σταματήσει, να βάλεις λίγη δύναμη ακόμα για να σφίξει. Το πόση δύναμη θα βάλεις, εξαρτάται από το μέγεθος του εργαλείου που χρησιμοποιείς. Αν έχει κοντή λαβή, τότε πιο πολύ και όσο μεγαλώνει πιο λίγο.

        Δεν χαλάνε εύκολα τα σπειρώματα, αρκεί να μην κάνεις υπερβολές και να λάβεις υπόψιν το μέγεθος του εργαλείου.

        Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Δεν ξέρω που να το βάλω.
          Εδώ http://workshop-manuals.com/ μπορείτε να βρείτε τα manual για συνεργείο πολλών αυτοκινήτων. Περιέχουν πληροφορίες και για ανακλήσεις και γενικά όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Ο χρήστης panos3 έγραψε:
            παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.

            Αν το μπουζοκλειδο με το λαστιχο ειναι τυπου 'καρυδακι' αρα μπαινει σε καστανια με προεκταση κλπ και ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
            μολις βγαλεις ενα μπουζι απο τα παλια, βαλε και βγαλε το απο το λαστιχο καμμια 20-30αρια φορες, να χαλαρωσει λιγο το λαστιχο, γιατι εμενα μου εμενε το καρυδακι μεσα και ειχα ριξει ουκ ολιγα βρισιδια.

            Επισης, στην ιδια περιπτωση, μπορεις να σφιξεις κρατωντα την καστανια απο πιο μεσα οχι απο την ακρη, για να ασκεις λιγοτερη δυναμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

              παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.

              Αν το μπουζοκλειδο με το λαστιχο ειναι τυπου 'καρυδακι' αρα μπαινει σε καστανια με προεκταση κλπ και ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
              μολις βγαλεις ενα μπουζι απο τα παλια, βαλε και βγαλε το απο το λαστιχο καμμια 20-30αρια φορες, να χαλαρωσει λιγο το λαστιχο, γιατι εμενα μου εμενε το καρυδακι μεσα και ειχα ριξει ουκ ολιγα βρισιδια.

              Επισης, στην ιδια περιπτωση, μπορεις να σφιξεις κρατωντα την καστανια απο πιο μεσα οχι απο την ακρη, για να ασκεις λιγοτερη δυναμη.

              Σωστό!

              Υπάρχει και άλλος τρόπος. Βάζεις λίγο λαδάκι στην πορσελάνη του μπουζί (εκεί που πιάνει το λάστιχο). Έτσι δεν έχεις πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                παιδια σε λιγο καιρο θα αλλαξω τα μπουζι.εχω μπουζοκλειδο το οποιο συγκρατει το μπουζι να μην πεσει με λαστιχο.το θεμα ειναι δεν εχω ξανασφιξει μπουζι και δεν εχω δυναμοκλειδο.πως θα καταλαβω οτι τα εχω σφιξει σωστα?οταν φτασει στη ροδελα θα σφιξει το μπουζι και θα του δωσω και αλλη μιση στροφη ακομα?το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκευχαριστω.

                Αν το μπουζοκλειδο με το λαστιχο ειναι τυπου 'καρυδακι' αρα μπαινει σε καστανια με προεκταση κλπ και ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
                μολις βγαλεις ενα μπουζι απο τα παλια, βαλε και βγαλε το απο το λαστιχο καμμια 20-30αρια φορες, να χαλαρωσει λιγο το λαστιχο, γιατι εμενα μου εμενε το καρυδακι μεσα και ειχα ριξει ουκ ολιγα βρισιδια.

                Επισης, στην ιδια περιπτωση, μπορεις να σφιξεις κρατωντα την καστανια απο πιο μεσα οχι απο την ακρη, για να ασκεις λιγοτερη δυναμη.

                Υπάρχουν καστάνιες και προεκτάσεις που 'κλειδώνουν' μεταξύ τους και δεν γίνονται κομμάτια όταν δεν το θες .
                http://www.fitnfix.gr/images/fitnfix_photo1455.jpg το σημείο που ενδιαφέρει είναι η μπιλια

                Αν δεν έχεις μπορείς απλά να δέσεις με ταινία το καρυδάκι με την προέκταση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panos3 last edited by

                  οκ ευχαριστω παιδια.δεν εχω μπουζοκλειδο στη καστανια.εχω το κλασσικο μπουζοκλειδο Τ με την κοντη λαβη.αν θελω να βγαλω τα μπουζι στα 10000χλμ για να τα δω τι κανω?γυρναω μεχρι να σταματησει και δινω 1/4 της στροφης?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                    Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.

                    Κάποιες φορές το σπείρωμα είναι τόσο βρώμικο και φέρνει τόση αντίσταση στο βίδωμα που είναι δύσκολο να καταλάβεις αν με τη δύναμη που βάζεις παραμορφώνεις τη ροδέλα ή όχι. Με λίγο γράσο χαλκού στο σπείρωμα και μερικά μπρος-πίσω κατά το βίδωμα το μπουζί μπαίνει νεράκι και με τέλεια αίσθηση. Οπότε μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη σιγουριά το ζούλιγμα της ροδέλας με την τελική μισή στροφή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης harlek έγραψε:

                      Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.

                      Κάποιες φορές το σπείρωμα είναι τόσο βρώμικο και φέρνει τόση αντίσταση στο βίδωμα που είναι δύσκολο να καταλάβεις αν με τη δύναμη που βάζεις παραμορφώνεις τη ροδέλα ή όχι. Με λίγο γράσο χαλκού στο σπείρωμα και μερικά μπρος-πίσω κατά το βίδωμα το μπουζί μπαίνει νεράκι και με τέλεια αίσθηση. Οπότε μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη σιγουριά το ζούλιγμα της ροδέλας με την τελική μισή στροφή.

                      Δίνει κανένας κατασκευαστής σύσφιξη με μοίρες; Στο δικό μου λέει ροπή. Αν το σφίξεις λαδωμένο κλπ, η τελική ροπή που θα βλέπουν τα σπειρώματα θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πρέπει, αν την αντέχουν.

                      Μισή στροφή μετά το τσαλάκωμα της ροδέλας μου φαίνεται πάρα πολύ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Σφίξιμο με το χέρι και μετά σφίξιμο με μοίρες, ανάλογα με τον τύπο της έδρας. Φυσικά και δίνουν κατασκευαστές τέτοιες τιμές.

                        Πχ για bosch με επίπεδη έδρα 90 μοίρες και για κωνική έδρα 15 μοίρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ok.

                          180 μοίρες; Δεν είναι υπερβολικό;

                          Επίσης, σε σφίξιμο με το χέρι δε μπορείς να τσαλακώσεις τη ροδέλα και 90 μοίρες δεν φτάνουν για να γίνει αυτό. Τι παίζει;

                          Στο δικό μου λέει 18Νm. Αν αυτό γίνει με λαδωμένο σπείρωμα, είναι αυτονόητο ότι η δύναμη που θα δέχεται στο τέλος το σπέιρωμα θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πρέπει. Επικίνδυνο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gatsoulos last edited by

                            Ο χρήστης harlek έγραψε:

                            Επίσης, σε καμία περίπτωση μη βάλεις κάτι (γράσο, λάδι) στα σπειρώματα. Αν το κάνεις, θα γλιστράνε πολύ και θα μπορείς να βάλεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη χωρίς να το καταλάβεις. Κινδυνεύεις έτσι να χαλάσεις τα σπειρώματα.

                            Κάποιες φορές το σπείρωμα είναι τόσο βρώμικο και φέρνει τόση αντίσταση στο βίδωμα που είναι δύσκολο να καταλάβεις αν με τη δύναμη που βάζεις παραμορφώνεις τη ροδέλα ή όχι. Με λίγο γράσο χαλκού στο σπείρωμα και μερικά μπρος-πίσω κατά το βίδωμα το μπουζί μπαίνει νεράκι και με τέλεια αίσθηση. Οπότε μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη σιγουριά το ζούλιγμα της ροδέλας με την τελική μισή στροφή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Η Denso λέει οχι σε γρασσα κλπ

                              Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Μ'αρέσει το δώρο που μου έκανε ο συγκάτοικος:

                                Δεν έχω βέβαια καρυδάκια 3/8', τα σετ μου είναι μισής ή τετάρτου οπότε θα χρειαστεί σιγά σιγά να επενδύσω σε τέτοια.
                                Θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες αναφορά για αλλαγή ακρόμπαρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Για την κουζίνα;;;;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Μ'αρέσει το δώρο που μου έκανε ο συγκάτοικος:

                                    Δεν έχω βέβαια καρυδάκια 3/8', τα σετ μου είναι μισής ή τετάρτου οπότε θα χρειαστεί σιγά σιγά να επενδύσω σε τέτοια.
                                    Θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες αναφορά για αλλαγή ακρόμπαρων.

                                    Kαλοδούλευτη ο Rolls Roys των κλειδιών Κωνσταντίνε.

                                    Πάρε ένα αντάπτορα 3/8 σε 1/2 για να την χρησιμοποιήσεις άμεσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                      Πάρε ένα αντάπτορα 3/8 σε 1/2 για να την χρησιμοποιήσεις άμεσα.

                                      +1 ακομη και σε snap-on ο ανταπτορας 4-5 λιρες θα κανει.
                                      εχει και εγγυηση εφορου ζωης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Μ'αρέσει το δώρο που μου έκανε ο συγκάτοικος:

                                        Δεν έχω βέβαια καρυδάκια 3/8', τα σετ μου είναι μισής ή τετάρτου οπότε θα χρειαστεί σιγά σιγά να επενδύσω σε τέτοια.
                                        Θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες αναφορά για αλλαγή ακρόμπαρων.

                                        Τα εχετε? Αυτο κανει περισσοτερο απο μερικα δαχτυλιδια

                                        +1 για ανταπτορα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gatsoulos last edited by

                                          Με γεια.
                                          Αυτο θα το λυπασαι να το λερωσεις!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Όχι δεν τα έχουμε , είναι ένα δωράκι λόγω συγκεκριμένων συνθηκών/καταστάσεων.

                                            Έγινε η αλλαγή δύο ακρόμπαρων σήμερα, σύνολο 40 λεπτά. Μεγάλη ευκολία να έχεις όλα τα εργαλεία διαθέσιμα.

                                            Τα καινούρια, Lemforder, 32 ευρώ σύνολο. Αγορά από http://www.eurocarparts.co.uk και εκμεταλλεύτηκα ένα κουπόνι για 25% έκπτωση που είχα.
                                            Το αριστερό είχε αλλαχτεί πριν από 38.000 χλμ και 4 χρόνια. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες παρακάτω, δεν άντεξε, η φούσκα σχίστηκε, είχε χαλαρώσει λίγο αλλά κενό δεν είχε. Μάρκα δεν θυμάμαι.


                                            Το δεξί είναι το εργοστασιακό (153.000 χλμ, 8 ετών πλέον), είχε σχιστεί η φούσκα του ψηλά, είχε ακόμα γράσο μέσα αλλά είχε χαλαρώσει πολύ και είχε λίγο κενό.

                                            Αυτό που μου την έσπασε είναι ότι πριν από μερικούς μήνες που είχα πάει το αμάξι για ευθυγράμμιση, τους είχα πει να τσεκάρουν τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια γιατί είχα μια ασάφεια και έναν χτύπο δεξιά. Αυτοί είπαν ότι δεν είχαν κάτι οπότε μάλλον με έγραψαν.

                                            Τέλος πάντων, μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία, δυστυχώς δεν είναι λεπτομερής καθώς ο φίλος μου που φωτογράφιζε είχε αλλού το μυαλό του.

                                            Βγάζοντας τις ρόδες (πώς φαίνεται ο έμπειρος, η δουλειά γίνεται με κλειστά τα μάτια):

                                            Το θέαμα. Έχω στρίψει λίγο τον τροχό για να φανεί το σκίσιμο.

                                            Ξεσφίγγοντας το παξιμάδι του ακρόμπαρου:

                                            Ένα τέταρτο ξεσφιγμα το παξιμάδι του ημίμπαρου:

                                            Ο εξολκέας στη θέση του (ο μικρότερος δεν χωρούσε):

                                            Ο φίλος μου ελέγχοντας το μήκος του καινούριου έναντι του παλιού γιατί δεν με πίστευε ότι δεν είναι ίδια (λίγο γράσο χαλκού στα πάσα του καινούριο):

                                            Βιδώνοντας το καινούριο στο ημίμπαρο:

                                            Μετά βίδωμα του nylock παξιμαδιού στο μουαγιέ, σφίξιμο του παξιμαδιού στο ημίμπαρο, τσεκάρισμα κλπ. Έτριψα και τα μουαγιέ και έβαλα λιιιιιιιγο γράσο χαλκού στην περιφέρειά τους για να μην ξανακολλήσουν οι ζάντες πάνω ( ) και όλα καλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 17 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr