-
Οτι θα διάβαζα για ευτελή υλικά κατασκευής στους ιταλικους diesel δεν το περίμενα.
-
Ζήτα από τις αντιπροσωπείες να σου δώσουνε μια λίστα με το κόστος των σέρβις μέχρι τα 100.000 κμ ή ότι θεωρείς εσύ λογικό ότι θα κάνεις στα επόμενα λίγα χρόνια να δεις διαφορές στο κόστος κίνησης. Όσον αφορά τα λαμπάκια η Toyota ξέρεις το όνομα που έχει στην αξιοπιστία (αν και όπως έγραψα η προσωπική μου άποψη είναι ότι έχει πλέον είναι μια από τα ίδια σε γενικές γραμμές ) αλλά και η Hyundai δεν πάει πίσω. Για τα λαμπάκια και τον εξτρά εξοπλισμό έχεις ένα δίκιο να σκέφτεσε έτσι αλλά μην ξεχνάς ότι και χωρίς έξτρα πάλι για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον όπως ήτανε παλιά απλά μηχανικά έχουν πολλά ηλεκτρονικά. Επίσης σημαντικό κόστος έχει και το φιλτρο μικροσωματιδίων. Ρώτα πόσο έχει και σε τι διάστημα αλλάζει. Τέλος για την εγγύηση να ξέρεις ότι τα 6 χρόνια της Toyota είναι 3+3 και τσέκαρε μετά τα 3 πρώτα της εργοστασιακής τι καλύπτει και τι όχι.
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
δηλαδη ρε παιδια με νορμαλ οδηγηση, ποση διαφορα μπορει να εχει στην καταναλωση ο diesel κινητηρας του yaris απο τον κινητηρα του i20 η απο εναν γαλλικο,ιταλικο diesel κινητηρα?πανω κατω στα ιδια δεν εναι η καταναλωση ,παντα με νορμαλ οδηγηση?οι ντίζελ 1,4 των κορεατών καίνε 0,5-1 παραπάνω από τον ανταγωνισμό
-
φιλοι μου, εδω και μια εβδομαδα εχω επιτελους στα χερια μου το i20 diesel 1400 με το κλειδι στο χερι 13.300!ευχαριστημενος με το αμαξι και την εξυπηρετηση τις αντιπροσωπειας,μου ειπαν σε 3000-4000χλμ να παω για εναν τυπικο ελεγχο.τωρα αργοτερα με το κοστος του servise θα δουμε...!καλα παει στο δρομο αν και το παω πολυ συντηρητικα. εκανα 500χλμ σε μια εβδομαδα και η καταναλωση εδειξε 4,5 με 4,7l στα 100χλμ.πιστευω καλα ειναι, αφου το φουλαρα με 45 ευρω σε βενζιναδικο της shell και με τα 37 ευρω εκανα τα 500χλμ.ελπιζω ετσι να συνεχισω και ως να φτασω τα 500.000χλμ!!για οτι νεοτερο θα ενημερωσω!!!!
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
φιλοι μου, εδω και μια εβδομαδα εχω επιτελους στα χερια μου το i20 diesel 1400 με το κλειδι στο χερι 13.300!ευχαριστημενος με το αμαξι και την εξυπηρετηση τις αντιπροσωπειας,μου ειπαν σε 3000-4000χλμ να παω για εναν τυπικο ελεγχο.τωρα αργοτερα με το κοστος του servise θα δουμε...!καλα παει στο δρομο αν και το παω πολυ συντηρητικα. εκανα 500χλμ σε μια εβδομαδα και η καταναλωση εδειξε 4,5 με 4,7l στα 100χλμ.πιστευω καλα ειναι, αφου το φουλαρα με 45 ευρω σε βενζιναδικο της shell και με τα 37 ευρω εκανα τα 500χλμ.ελπιζω ετσι να συνεχισω και ως να φτασω τα 500.000χλμ!!για οτι νεοτερο θα ενημερωσω!!!!καλοταξιδο να ειναι.
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
...καλοταξιδο
i20-1400 diesel 90ps