-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ναι αλλά ξέρεις ο Dom είχε κάθε συμφέρον να το λέει αυτό. Για εμένα αν η ομάδα δεν στείλει συμβόλαιο προς υπογραφή όλα τα άλλα είναι απλά λόγια. Με οτιδήποτε κίνητρο.Δεν αποκλειεται να εχεις δικιο .....πραγμα που θα σημαινει οτι τελικα οι μονοι που οχι μονο ενδιαφερθηκαν, αλλα σκιστηκαν κιολας να στρωσουν κοκκινο χαλι στο κελεπουρι..... ειναι τα τζιμανια της Ferrari...
-
Χωρίς να είμαι μέσα σε καμια ομάδα μου φαίνεται προφανές οτι ο Kimi πήγε στη Ferrari και δεν πήγε στην RBR για όλα τα παραπάνω που λέει ο kantoniou.
Και για να είμαστε σοβαροί... Γιατί να πάει σε μια ομάδα που περιστρέφεται γύρω απο έναν οδηγό, και τον οποίον ήδη απο το 2010 'εσπρωξε' (μέχρι τον τίτλο) ελέω Mateschitz απέναντι στον έτερο οδηγό της ομάδας, αν δεν είχε σαφείς δεσμευεσεις για equal status? Και ο οποίος έκτοτε έχει και άλλα 3 ( ) Π.Π. στην τσέπη.... Είναι τόσο δειλία αυτό? Εγω λέω ότι μάλλον το αντίθετο θα ήταν αφελές σαν αποφαση...
Ή και γιατί να μείνει στη Lotus που κάθε φορά ξεφουσκώνει κατα τη διάρκεια της χρονιας, είτε λόγω έλλειψης πόρων, είτε human resources? Ο άνθρωπος το έχει πει, τον ενδιαφερει να κερδίζει, όχι να βγαίνει δευτεροτρίτος. Και η Ferrari είναι μια απο τις 3 ομάδες που με τις παρούσες συνθήκες φαίνεται να μπορουν να το κάνουν.Εν τέλει του χρόνου θα ξέρουμε πόσα απιδια πιανει ο σακκος του καθενός...
-
Alba προσπαθώ να καταλάβω τη εμμονή σου αλλά δεν δικαιολογείται όλη αυτή η σοδειά από ξύδι.
Ο Μίμης ήρθε στη Ferrari γιατί θέλουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό από τη συνταγή που είχαν τα προηγούμενα χρόνια.
Μια διαφορετική συνταγή θα ήταν να αντικατασταθεί ο Κούλης.
Αυτό όπως φαίνεται είναι εκτός συζήτησης αυτή τη στιγμή, οπότε σκέφτηκαν να φέρουν ένα κορυφαίο πιλότο αντί για κάποιον Γεσμαν ή 'ταλαντούχο' (που θα γινόταν Γεσμαν στην πορεία).Προσωπική εκτίμηση: αυτό είναι το τελευταίο χαρτί του Κούλη.
Άμα δεν του κάτσει ούτε τίτλος Κατασκευαστών τότε -όπως είπε και ο Webber- το 2016 έρχονται Vettel πακέτο με τον καράφλα, οι οποίοι αφού θα έχουν ξεφτυλίσει το σύμπαν (αν συνεχίσει να μαζεύει σώβρακα ο Vettel θα του λείπει μόνο μια κούπα για να ισοφαρίσει το σερβίτσιο του MS) και θα έρθουν να ολοκληρώσουν το χαβαλέ με κόκκινη φόρμα.Αλλά ειλικρινά τόση σπέκουλα και ανάλυση δεν έχει νόημα.
Εν τέλει του χρόνου θα ξέρουμε πόσα απιδια πιανει ο σακκος του καθενός...
Ακριβώς.
-
Ψιλοασχετο, αλλα με εκνευριζει αφανταστα να διαβαζω ανοητες συγκρισεις, τη στιγμη που ξερω οτι αυτοι που τις γραφουν θυμουνται πολυ καλα την αληθεια.
Και το 2009 ο Fisichella ηταν σε εξαιρετικη φορμα, αλλα το μονοθεσιο της Ferrari με το KERS ωσαν δουρειο ιππο και την αλλοπροσαλη συμπεριφορα του στην πιστα η οποια φαινοταν απο τους πρωτους γυρους να προβληματιζει εντονα και τους δυο πολυπειρους πιλοτους της, σε συνδυασμο με την πληρη απαγορευση δοκιμων κατεστησαν ΑΔΥΝΑΤΟ ακομα καο για τον επι σειρα ετων δοκιμαστη-χαμαλη Badoer να κανει κατι καλυτερο απο την τελευταια θεση.
Ομοιως, ολοι οσοι μπηκαν μεσουσης εκεινης της σεζον σε μονοθεσια, πατωσαν πανηγυρικα. Νομιζω μονο ο Grosjean ειχε δειξει κατι καλουτσικο, συγκριτικα με ολους τους αλλους και οχι με τον Alonso φυσικα.
Επομενως σχολια του στυλ 'εδειρε τον Fisichella' ειναι απλως ηλιθια και το ξερουμε ολοι.
Ο Raikkonen κερδισε στο Βελγιο γιατι εγκατελειψαν ολοι αλλοι, εκοψε δρομο στην εκκινηση, ειχε KERS και δεν μπορουσε να τον περασει η Force India και φυσικα ειναι ενας πολυπειρος και ψυχραιμος πιλοτος που σε ολον τον αγωνα εμεινε αλανθαστος ενα sec μπροστα απ τον Fisichella. Και στην Monza ο κινητηρας Ferrari παντα τα πηγαινει περιφημα. Αλλα και παλι δεν κερδισε γιατι ο Brawn εκανε ενα pit stop. Αυτα για το μακρινο 2009 που καποιοι θεωρουν οτι ο Raikkonen εδωσε ρεστα.
Απ' το 2010 και μετα σχεδον καθε αγωνας του Alonso με τη Ferrari ειναι μια υπερβολη. Αν πχ βλεπατε καποιοι τον Raikkonen νε κανει ο,τι ο Alonso φετος στο Spa, ακομα θα γραφατε διθυραμβους για τον τελειοτερο αγωνα πιλοτου στην ιστορια της Formula 1.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ειναι γρηγορος, ωριμος, φερνει βαθμους, δινει το τεχνικο feedback που χρειαζεται και παιρνει απο το αυτοκινητο το μεγιστο.
Αν ίσχυε το μέγιστο δε θα χρειάζονταν πότε βοήθεια από team orders. Αρά δεν ισχύει, σόρι.
Ισχυει και για τον Αλονσο αυτο ή μονο για τον Κιμι;
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Απ' το 2010 και μετα σχεδον καθε αγωνας του Alonso με τη Ferrari ειναι μια υπερβολη. Αν πχ βλεπατε καποιοι τον Raikkonen νε κανει ο,τι ο Alonso φετος στο Spa, ακομα θα γραφατε διθυραμβους για τον τελειοτερο αγωνα πιλοτου στην ιστορια της Formula 1.True. Αλλα και αν εχανε ο Κιμι τους τιτλους του 2010 και τους 2012 θα διαβαζαμε για τον μεθυστακα που δεν μπορει να περασει τον Πετροφ ή βρισκεται πισω απο τον Μασα στη βροχη και εφτασε να διεκδικει τον τιτλο επειδη τον βοηθαει ο Φελιπαο με τις κομενες σφραγιδες στα κιβωτια.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ναι αλλά ξέρεις ο Dom είχε κάθε συμφέρον να το λέει αυτό. Για εμένα αν η ομάδα δεν στείλει συμβόλαιο προς υπογραφή όλα τα άλλα είναι απλά λόγια. Με οτιδήποτε κίνητρο.
Δεν αποκλειεται να εχεις δικιο .....πραγμα που θα σημαινει οτι τελικα οι μονοι που οχι μονο ενδιαφερθηκαν, αλλα σκιστηκαν κιολας να στρωσουν κοκκινο χαλι στο κελεπουρι..... ειναι τα τζιμανια της Ferrari...
Τελικα ο Τουρινι ειναι ή δεν ειναι αλανθαστος; Γιατι οταν λεει οτι η RBR ενδιαφερθηκε σοβαρα τον βγαζουμε μαλακα, αλλα οταν λεει οτι ο Κουλης ξεγελασε τον μπεμπη τον Μοντεχρηστο ειναι γκαραντι...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τελικα ο Τουρινι ειναι ή δεν ειναι αλανθαστος; Γιατι οταν λεει οτι η RBR ενδιαφερθηκε σοβαρα τον βγαζουμε μαλακα, αλλα οταν λεει οτι ο Κουλης ξεγελασε τον μπεμπη τον Μοντεχρηστο ειναι γκαραντι...
O Turrini,ο οποιος ειναι υπερ της προσληψης Raikkonen, σχετικα με το θεμα RBR-Kimi δεν εκφερει προσωπικη αποψη αφου δεν εχει προσωπικη γνωση,αλλα απλα μεταφερει ο,τι του λεει ο Dom.Αν ο Dom μπλοφαρε η οχι ο Turrini δεν μπορει να το ξερει.Ουδεποτε δε εγραψε οτι ο LdM πιαστηκε κοροιδο....η μη μονον οτι αμφιταλαντευτηκε για το ΟΚ μεχρι τελους.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Alba προσπαθώ να καταλάβω τη εμμονή σου αλλά δεν δικαιολογείται όλη αυτή η σοδειά από ξύδι.Ο Μίμης ήρθε στη Ferrari γιατί θέλουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό από τη συνταγή που είχαν τα προηγούμενα χρόνια.
Μια διαφορετική συνταγή θα ήταν να αντικατασταθεί ο Κούλης.
Αυτό όπως φαίνεται είναι εκτός συζήτησης αυτή τη στιγμή, οπότε σκέφτηκαν να φέρουν ένα κορυφαίο πιλότο αντί για κάποιον Γεσμαν ή 'ταλαντούχο' (που θα γινόταν Γεσμαν στην πορεία).Προσωπική εκτίμηση: αυτό είναι το τελευταίο χαρτί του Κούλη.
Άμα δεν του κάτσει ούτε τίτλος Κατασκευαστών τότε -όπως είπε και ο Webber- το 2016 έρχονται Vettel πακέτο με τον καράφλα, οι οποίοι αφού θα έχουν ξεφτυλίσει το σύμπαν (αν συνεχίσει να μαζεύει σώβρακα ο Vettel θα του λείπει μόνο μια κούπα για να ισοφαρίσει το σερβίτσιο του MS) και θα έρθουν να ολοκληρώσουν το χαβαλέ με κόκκινη φόρμα.Eddie αν το πειραμα αποτυχει τον Κουλη,με το δοντι που εχει,τον βλεπω οχι απολυμενο,να διδασκει αρχες οικονομικων επιστημων σε καποιο λυκειο του Milano....αλλα προεδρο της Ferrari
Eιλικρινα τωρα.Ποια νεα συνταγη;Οταν ειναι γνωστο οτι σημερα ενα 70-80% του αποτελεσματος εξαρταται απο το μονοθεσιο,ενα 10-20% απο το pit wall και μετα βιας ενα 10% απο τους οδηγους,ειναι αστειο να μιλαμε για νεα συνταγη.Δηλ. τι ακριβως περιμενεις να σου δωσει παραπανω ο Kimi;Να παρει τα αποτελεσματα που δεν μπορει ο Alonso η να μαζεψει τους διπλασιους ποντους απο το Massa;
Καποιοι βετερανοι της ιντριγκας (Prost-Schumacher....τι να ξερουν οι μαλακες;)προειδοποιησαν ηδη για το εκρηκτικο του μειγματος,που θα πυροδοτηθει στην πρωτη στραβη,ιδιαιτερα αν το μονοθεσιο δεν ειναι ιδιαιτερα ανταγωνιστικο (καθολου απιθανο).Σε αυτη την περιπτωση θα περιμενεις για μια διετια για το νεο σωτηρα.....Το εξοργιστικοτερο ολων ειναι οτι μια τετοια κατασταση θα κληθει να διαχειριστει αυτος ακριβως που τη δημιουργησε,και του οποιου οι σχεσεις με τον Alonso ειναι μετα το καλοκαιρι σε φθινουσα πορεια.
Ο μεγας Fiorio,μπροστα στον οποιο οι σημερινοι αγωνιστικοι διεθυντες μοιαζουν αρσακειαδες,δεν μπορεσε να φερει σε λογαριασμο το διδυμο Prost-Mansell και απο το 91 και μετα αρχισε να παρακαμπτεται απο τον Prost,ο οποιος ειχε τη στηριξη των Romiti-Fusaro,οι οποιοι αποφασισαν να τον ακουσουν και να αποπεμψουν το Scalabroni....για να καταληξουν απο την ελπιδοφορα 641 στο φορτηγο 641/2.
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Και για να είμαστε σοβαροί... Γιατί να πάει σε μια ομάδα που περιστρέφεται γύρω απο έναν οδηγό, και τον οποίον ήδη απο το 2010 'εσπρωξε' (μέχρι τον τίτλο) ελέω Mateschitz απέναντι στον έτερο οδηγό της ομάδας, αν δεν είχε σαφείς δεσμευεσεις για equal status?Gilles ο Γουέμπερ έχασε τον τίτλο το 2010 επειδή στούκαρε και πήγε στο τέλος, όχι επειδή συνωμότησε η ομάδα του. Πραγματικά έχω εκπλαγεί για το ρυθμό με τον οποίο διαβάζω ανακρίβειες ή ωραιοποιημένες αναμνήσεις για τόσο πρόσφατα γεγονότα (αυτό ήταν γενικό σχόλιο, όχι για σένα)
καντονιου θα έπρεπε το 1-2 ραδιο στα 4 χρόνια να καταλάβετε και οι ίδιοι το πόσο γελοίο ακούγεται σε σύγκριση με τα 3 ράδια στους 5 τελευταίους αγώνες.
Απ' το 2010 και μετα σχεδον καθε αγωνας του Alonso με τη Ferrari ειναι μια υπερβολη. Αν πχ βλεπατε καποιοι τον Raikkonen νε κανει ο,τι ο Alonso φετος στο Spa, ακομα θα γραφατε διθυραμβους για τον τελειοτερο αγωνα πιλοτου στην ιστορια της Formula 1.
True. Αλλα και αν εχανε ο Κιμι τους τιτλους του 2010 και τους 2012 θα διαβαζαμε για τον μεθυστακα που δεν μπορει να περασει τον Πετροφ ή βρισκεται πισω απο τον Μασα στη βροχη και εφτασε να διεκδικει τον τιτλο επειδη τον βοηθαει ο Φελιπαο με τις κομενες σφραγιδες στα κιβωτια.
Τεράστια αλήθεια.
Και επειδή εχω βαρεθεί να διαβάζω από τον Αλέξανδρο για τον Κίμι που χάρισε στην ομάδα τον τίτλο του 2008. Αν φέτος στο γάβρο ο Σαβιόλα βάλει 4 γκολ και ο Μπλακατσουκανιάρας από τη β' ομάδας 20, στο τέλος της χρονιας φαντάζομαι δε θα λέει το γαβριστάν ότι ο Σαβιόλα μας χάρισε τον τίτλο (αν και μ'αυτούς όλα να τα περιμένεις)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αν ίσχυε το μέγιστο δε θα χρειάζονταν πότε βοήθεια από team orders. Αρά δεν ισχύει, σόρι.Όταν δίδονται team orders υπέρ του Schumi και του Alonso είναι στρατηγική. Όταν δίδονται υπέρ του Κίμι είναι φινλανδική κουλαμάρα!!!
προς οφελος του δοκιμασμενα ασταθους και αναξιοπιστου
Η ζώνη του λυκόφωτος. Το έχεις καταλάβει ότι μιλάς για τον οδηγό με το all time record συνεχόμενων τερματισμών στους βαθμούς; 27 συνεχόμενους αγώνες μάζευε πόντους και θα συνέχιζε αν δεν τον πρόδιδαν τα φρένα του στο Spa. Να χαρώ εγώ αστάθεια!!!
Και το 2009 ο Fisichella ηταν σε εξαιρετικη φορμα, αλλα το μονοθεσιο της Ferrari με το KERS ωσαν δουρειο ιππο και την αλλοπροσαλη συμπεριφορα του στην πιστα η οποια φαινοταν απο τους πρωτους γυρους να προβληματιζει εντονα και τους δυο πολυπειρους πιλοτους της, σε συνδυασμο με την πληρη απαγορευση δοκιμων κατεστησαν ΑΔΥΝΑΤΟ ακομα καο για τον επι σειρα ετων δοκιμαστη-χαμαλη Badoer να κανει κατι καλυτερο απο την τελευταια θεση.
Ομοιως, ολοι οσοι μπηκαν μεσουσης εκεινης της σεζον σε μονοθεσια, πατωσαν πανηγυρικα. Νομιζω μονο ο Grosjean ειχε δειξει κατι καλουτσικο, συγκριτικα με ολους τους αλλους και οχι με τον Alonso φυσικα.
Επομενως σχολια του στυλ 'εδειρε τον Fisichella' ειναι απλως ηλιθια και το ξερουμε ολοι.
Σωστά όλα αυτά.
Ο Raikkonen κερδισε στο Βελγιο γιατι εγκατελειψαν ολοι αλλοι, εκοψε δρομο στην εκκινηση, ειχε KERS και δεν μπορουσε να τον περασει η Force India και φυσικα ειναι ενας πολυπειρος και ψυχραιμος πιλοτος που σε ολον τον αγωνα εμεινε αλανθαστος ενα sec μπροστα απ τον Fisichella. Και στην Monza ο κινητηρας Ferrari παντα τα πηγαινει περιφημα. Αλλα και παλι δεν κερδισε γιατι ο Brawn εκανε ενα pit stop. Αυτα για το μακρινο 2009 που καποιοι θεωρουν οτι ο Raikkonen εδωσε ρεστα.
Προσωπικά θεωρώ πως το 2009 ο Κίμι έδωσε ρέστα και κατάφερνε να μαζεύει βαθμούς με ένα μονοθέσιο που μόνο με την φετινή McLaren συγκρίνεται. Από εκεί και πέρα η νίκη οφείλεται εν πολλοίς στο KERS αλλά το γεγονός πως ο Κίμι ήταν εκεί για να εκμεταλλευτεί καταστάσεις κάνει την νίκη σπουδαία. Ο έταιρος πιλότος μας ήταν απασχολημένος με το να τρώει γύρους (όχι αυτούς με πίτα, τους άλλους )...
η να μαζεψει τους διπλασιους ποντους απο το Massa;
Αυτό ακριβώς περιμένει η Ferrari.
Ο μεγας Fiorio,μπροστα στον οποιο οι σημερινοι αγωνιστικοι διεθυντες μοιαζουν αρσακειαδες,δεν μπορεσε να φερει σε λογαριασμο το διδυμο Prost-Mansell
Ξεχνάς ότι αν τα πράγματα γίνουν άσχημα, τα κάστανα από την φωτιά δεν θα κληθεί να τα βγάλει ο Dom αλλά ο Luca. Δεν δίστασε ήδη μια φορά να τα χώσει στον Alonso φέτος για πολύ μικρότερο ατόπημα. Οπότε no worries.
καντονιου θα έπρεπε το 1-2 ραδιο στα 4 χρόνια να καταλάβετε και οι ίδιοι το πόσο γελοίο ακούγεται σε σύγκριση με τα 3 ράδια στους 5 τελευταίους αγώνες.
Ε όχι δα. Μόνο εμείς φτάσαμε στο σημείο να σπάμε σφραγίδες κιβωτίων. Σωστή απόφαση μεν, εντελώς άδικη για τον Μάσσα δε.
Και επειδή εχω βαρεθεί να διαβάζω από τον Αλέξανδρο για τον Κίμι που χάρισε στην ομάδα τον τίτλο του 2008.
Ποτέ δεν είπα πως ο Κίμι χάρισε τον Τίτλο. Είπα πως συνείσφερε στην νίκη σε σημαντικό βαθμό. Άλλωστε ο Μάσσα πήρε περισσότερους βαθμούς το 08.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ζώνη του λυκόφωτος. Το έχεις καταλάβει ότι μιλάς για τον οδηγό με το all time record συνεχόμενων τερματισμών στους βαθμούς; 27 συνεχόμενους αγώνες μάζευε πόντους και θα συνέχιζε αν δεν τον πρόδιδαν τα φρένα του στο Spa. Να χαρώ εγώ αστάθεια!!!
Απιθανο κατορθωμα....ιδιαιτερα απο τη στιγμη που βαθμολογειται το μισο grid,που σιγουρα δεν θα εχει συμβει κατα το παρελθον....χωρις να το παρουμε χαμπαρι....(αφου τοτε επιβραβευοταν με βαθμους μονο η εξαδα)και σχεδον αδυνατον να επαναληφθει στο μελλον (not)
Στατιστικη δηλ. που συσκοτιζει την αληθεια η καλυτερα δεν λεει απολυτως τιποτα,γιατι ετσι και αλλιως αλλο το βαρος των συνεχομενων τερματισμων με αρκετα πλασαρισματα πανω απο την πενταδα και αλλο το βαρος των εξισου πολλων τερματισμων,με μια η δυο διακοπες λογω εγκαταλειψης,αλλα με τη συντριπτικη πλειοψηφια των πλασαρισματων εντος βαθρου.
Και βεβαια αλλο να το πετυχεις με μια μικρομεσαια ομαδα που εχει ανταγωνιστικο μονοθεσιο,αλλα με πιλοτο απαλλαγμενο απο το βαρος του τυπου,των οπαδων και των χορηγων,που απο τη μεση της σεζον και μετα δεν κυνηγα τιποτα και αλλο με το ψυχολογικο φορτιο του οδηγου της ferrari,που και το ποτε θα κλασεις μπαινει στο μικροσκοπιο του ιταλικου τυπου και της λαιλαπας των οπαδων (ring a bell?).
η να μαζεψει τους διπλασιους ποντους απο το Massa;
Αυτό ακριβώς περιμένει η Ferrari.
τον ιδανικο Νο2 δηλαδη
Ξεχνάς ότι αν τα πράγματα γίνουν άσχημα, τα κάστανα από την φωτιά δεν θα κληθεί να τα βγάλει ο Dom αλλά ο Luca. Δεν δίστασε ήδη μια φορά να τα χώσει στον Alonso φέτος για πολύ μικρότερο ατόπημα. Οπότε no worries.
αυτο ακριβως φοβαμαι περισσοτερο απ'ολα......
....στα αποκλαλυπτηρια του νεου μονοθεσιου μαζι με τον Alonso και το Luca, ποιος απο τους 'διδυμους' αδελφους θα σηκωσει την κουκουλα; -
Η μυστικη συμφωνια Αlonso - Kimi
1-οχι ιεραρχια
2-πανω απο ολα η ομαδα (οχι καραγκιοζιλικια στυλ Βutton-Perez)
3-σε βοηθαω μονο αν στο μεσον της σεζον εισαι μπροστα μου στη βαθμολογια
4-ανταλλαγη πληροφοριων και δεδομενων
5-χρειαζομαστε και ολιγη κωλοφαρδια
http://blog.quotidiano.net/turrini/2013 ... do-e-kimi/σε ελευθερη αποδοση:
1- Με Alo ποτε δεν χρειαστηκαν ιεραρχιες.Περιθωριο 3 αγωνων και ο Kimi θα ειναι ηδη εκθρονισμενος.
2-Δεν αλλαζει τιποτα. Για Alo-Massa ισχυαν τα ιδια...οπως και σε καθε ομαδα που ηταν ο σπανιολος.
3-αμεση συναρτηση με το 1.Αν ο Alo διεκδικει ο Kimi θα κανει τη δουλα.
4-ας το ελπισουμε, ειδαλλως ο Kimi θα χαθει στους διαδρομους του Maranello.
5-ειναι ωρα η θεοστραβη τυχη να γυρισει την πλατη στον Kimi και να βοηθησει επιτελους το NandoJust kidding KImi boys....
-
-
Ε ρε ήττα που θα φας...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
2-πανω απο ολα η ομαδα (οχι καραγκιοζιλικια στυλ Βutton-Perez)
2-Δεν αλλαζει τιποτα. Για Alo-Massa ισχυαν τα ιδια...οπως και σε καθε ομαδα που ηταν ο** σπανιολος**.να ρωτήσουμε και τον Ron Dennis τι λέει για αυτό;
-
Ο χρήστης georgechatz έγραψε:
2-πανω απο ολα η ομαδα (οχι καραγκιοζιλικια στυλ Βutton-Perez)
2-Δεν αλλαζει τιποτα. Για Alo-Massa ισχυαν τα ιδια...οπως και σε καθε ομαδα που ηταν ο** σπανιολος**.να ρωτήσουμε και τον Ron Dennis τι λέει για αυτό;
Aν εμπιστεύεσαι τη γνώμη κλεπταποδοχων...ρώτησέ τον.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
2-πανω απο ολα η ομαδα (οχι καραγκιοζιλικια στυλ Βutton-Perez)
2-Δεν αλλαζει τιποτα. Για Alo-Massa ισχυαν τα ιδια...οπως και σε καθε ομαδα που ηταν ο** σπανιολος**.να ρωτήσουμε και τον Ron Dennis τι λέει για αυτό;
Aν εμπιστεύεσαι τη γνώμη κλεπταποδοχων...ρώτησέ τον.
δηλαδη ο alonso οτι έκανε το 07 στη Mclaren απο Ουγγαρία και μετά ήταν για το καλο της ομαδας...
μάλλον αμφισβητείς και τις απειλές τύπου 'κανε με νο.1 αλλιώς όλα στη FIA'... -
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
1:02
Προσωπικά τον σέβομαι και του αναγνωρίζω το τσαγανό,οντας μία ζωή νούμερο δύο τεράστιων ονομάτων,να διεκδικήσει με τις δυνάμεις του και χωρίς να περιμένει βοήθεια από πουθενά το πρωτάθλημα,το οποίο του το στέρησε ξεκάθαρα η ανικανότητα της ομάδας του.Οποιαδήποτε σύγκριση με την καρικατούρα που ακούει στο όνομα Irvine,δέον όπως αποφευχθεί.
Κρίμα που μετά το 2011 δέχθηκε να πάρει μέρος στην κωμωδία που στήθηκε εις βάρος του,γινόμενος σάκος του μποξ για εκπομπές,ειδήσεις,εφημερίδες,μέχρι τον τελευταίο οπαδό.Αν είχε φύγει μόνος του όταν έπρεπε και με όση αυτοπεποίθηση του είχε μείνει μετά το ατύχημα,μπορεί να είχε κάποια μικρή ελπίδα να επανέλθει στην αξιοπρέπεια που μέχρι το 2009 αναμφισβήτητα είχε.
Τώρα πια είναι πολύ αργά για να του ευχηθώ οτιδήποτε άλλο από καλή συνέχεια εκτός φ1. -
Alba και το ρεκόρ των ταχύτερων γύρων κι αυτό μουσαντένιο; Συνέχισε να γελοιοποιείσαι...
Μεταγραφές: Σεζόν 2013 & 2014