-
Κατ'αρχήν να περιγράψω ότι αφού στέλνω για απόσυρση ένα saxo 1.1 μοντ.97 έψαχνα κάτι σε μεταχειρισμένο γύρω στα 1000cc μοντ. 2010 και μετά. Αφού όμως είδα τιμές (πάνω από 6.000 περίπου) αποφάσισα να δω κάτι σε καινούριο. Ένας γνωστός μου είπε για το c1 το οποίο κοντεύει τα 10.000, από την άλλη μου λέει κάποιος γιατί δεν βάζεις άλλα 2-3.000 να πάρεις το c3 πετρέλαιο; Ομολογώ πως μπερδεύτηκα...
Το αμάξι το θέλω κυρίως για πόλη (θεσ/νίκη), όχι τόσο απαραίτητο την χρονική στιγμή διότι υπάρχουν μικρά παιδιά χωρίς υποχρεώσεις ακόμη, ενώ για εκτός πόλης ταξίδια θα χρησιμοποιώ ένα golf gt που έχω.
Η βοήθειά που θέλω από εσάς είναι:
α) Ποιο μικρό συμφέρει περισσότερο για τα χρήματά του; (c1, mii, i10, fiesta, up κτλ.)
β) Καλύτερα 1.2 ή 1.4 πετρέλαιο ή 1000cc βενζίνη;
γ) Ποιο επισης για φτηνά ανταλλακτικά αξιοπιστία και κατανάλωση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ότι περισσότερα στοιχεία χρειαστείτε ρωτήστε με. -
Κατ'αρχήν να περιγράψω ότι αφού στέλνω για απόσυρση ένα saxo 1.1 μοντ.97 έψαχνα κάτι σε μεταχειρισμένο γύρω στα 1000cc μοντ. 2010 και μετά. Αφού όμως είδα τιμές (πάνω από 6.000 περίπου) αποφάσισα να δω κάτι σε καινούριο. Ένας γνωστός μου είπε για το c1 το οποίο κοντεύει τα 10.000, από την άλλη μου λέει κάποιος γιατί δεν βάζεις άλλα 2-3.000 να πάρεις το c3 πετρέλαιο; Ομολογώ πως μπερδεύτηκα...
Το αμάξι το θέλω κυρίως για πόλη (θεσ/νίκη), όχι τόσο απαραίτητο την χρονική στιγμή διότι υπάρχουν μικρά παιδιά χωρίς υποχρεώσεις ακόμη, ενώ για εκτός πόλης ταξίδια θα χρησιμοποιώ ένα golf gt που έχω.
Η βοήθειά που θέλω από εσάς είναι:
α) Ποιο μικρό συμφέρει περισσότερο για τα χρήματά του; (c1, mii, i10, fiesta, up κτλ.)
β) Καλύτερα 1.2 ή 1.4 πετρέλαιο ή 1000cc βενζίνη;
γ) Ποιο επισης για φτηνά ανταλλακτικά αξιοπιστία και κατανάλωση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ότι περισσότερα στοιχεία χρειαστείτε ρωτήστε με. -
Κατ'αρχήν να περιγράψω ότι αφού στέλνω για απόσυρση ένα saxo 1.1 μοντ.97 έψαχνα κάτι σε μεταχειρισμένο γύρω στα 1000cc μοντ. 2010 και μετά. Αφού όμως είδα τιμές (πάνω από 6.000 περίπου) αποφάσισα να δω κάτι σε καινούριο. Ένας γνωστός μου είπε για το c1 το οποίο κοντεύει τα 10.000, από την άλλη μου λέει κάποιος γιατί δεν βάζεις άλλα 2-3.000 να πάρεις το c3 πετρέλαιο; Ομολογώ πως μπερδεύτηκα...
Το αμάξι το θέλω κυρίως για πόλη (θεσ/νίκη), όχι τόσο απαραίτητο την χρονική στιγμή διότι υπάρχουν μικρά παιδιά χωρίς υποχρεώσεις ακόμη, ενώ για εκτός πόλης ταξίδια θα χρησιμοποιώ ένα golf gt που έχω.
Η βοήθειά που θέλω από εσάς είναι:
α) Ποιο μικρό συμφέρει περισσότερο για τα χρήματά του; (c1, mii, i10, fiesta, up κτλ.)
β) Καλύτερα 1.2 ή 1.4 πετρέλαιο ή 1000cc βενζίνη;
γ) Ποιο επισης για φτηνά ανταλλακτικά αξιοπιστία και κατανάλωση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ότι περισσότερα στοιχεία χρειαστείτε ρωτήστε με. -
Ο χρήστης konv έγραψε:
Κατ'αρχήν να περιγράψω ότι αφού στέλνω για απόσυρση ένα saxo 1.1 μοντ.97 έψαχνα κάτι σε μεταχειρισμένο γύρω στα 1000cc μοντ. 2010 και μετά. Αφού όμως είδα τιμές (πάνω από 6.000 περίπου) αποφάσισα να δω κάτι σε καινούριο. Ένας γνωστός μου είπε για το c1 το οποίο κοντεύει τα 10.000, από την άλλη μου λέει κάποιος γιατί δεν βάζεις άλλα 2-3.000 να πάρεις το c3 πετρέλαιο; Ομολογώ πως μπερδεύτηκα...
Το αμάξι το θέλω κυρίως για πόλη (θεσ/νίκη), όχι τόσο απαραίτητο την χρονική στιγμή διότι υπάρχουν μικρά παιδιά χωρίς υποχρεώσεις ακόμη, ενώ για εκτός πόλης ταξίδια θα χρησιμοποιώ ένα golf gt που έχω.
Η βοήθειά που θέλω από εσάς είναι:
α) Ποιο μικρό συμφέρει περισσότερο για τα χρήματά του; (c1, mii, i10, fiesta, up κτλ.)
β) Καλύτερα 1.2 ή 1.4 πετρέλαιο ή 1000cc βενζίνη;
γ) Ποιο επισης για φτηνά ανταλλακτικά αξιοπιστία και κατανάλωση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρωναφού δεν είναι 'τόσο απαραίτητο' τί τρώγεσαι? δώσε το σαξο κανα 700-800 ευρώ κ μη παρεις τίποτα
επίσης, αφού θες 'χαμάλη' μπορείς να παρεις κάτι ακόμα πιο παλιό (6-7 ετών) με 4 χιλιάρικα. πχ γκραντε πουντο ή 207. Τους βάζεις κ ενα σύστημα lpg κ ξεμπερδεύεις -
ΚΡΑΤΑ το αμαξακι σου....μαζεψε το και ασε τον στουρναρα να κουρευεται
-
Για τη χρήση που το θέλεις, τί πρόβλημα έχει ακριβώς το saxo και θέλεις να το δώσεις;
Με πρώτη ματιά φαίνεται μία χαρά επιλογή για αστική χρήση και όχι απαραίτητη όπως αναφέρεις. -
Αν ντε και καλά θες να δώσεις το saxo, ένα panda του 06/07 το βρίσκεις μέχρι 4500 €. >Είναι αξιόπιστο, οικονομικό και ότι πρέπει για αστικές μετακινήσεις (κι όχι μόνο)
Εαν δεν θέλει κάτι σημαντικό, απο θέμα επισκευής, το saxo, μια χαρά είναι κι αυτό.
-
Όπως είπαν και οι προηγούμενοι αν το Saxo δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα κράτα το. Μια χαρά είναι!!! Αλλιώς πάρε κανένα Panda!!!
-
Δηλαδη θα δωσεις ενα αμαξι πολης,εστω λιγο παλιο,για να παρεις ενα αμαξι πολης αφου για εξω εχεις το Golf.
Αν σου περισσευουν τα ευρω καλως,αλλιως δε βρισκω το λογο. -
Up.....χωρίς δεύτερη κουβέντα!!!!!!
-
Αμαξι έχεις... στην πολη θες να μετακινεισαι... θες μικρο και φτηνο για να κρατας τα κοστη χαμηλα απο οσο αντιλαμβανομαι.
ΠΑΡΕ SCOOTER .-
-
Είναι πολύς ο κόσμος που ''ζητάει'' αμάξια του χιλιάρικου μέχρι 1.300cc για να τα κυκλοφορεί αποκλειστικά στην πόλη...
Αν το βρεις χτυπημένο δεν θα σε νοιάξει καν, αν πάλι το χτυπήσεις μόνος σου δεν θα έχεις το άγχος που θα είχες αν ''καβαλούσες'' το Γκολφάκι σου ή ένα καινούριο μικρό. Επίσης καίει λίγο, ενώ η συντήρησή του είναι πολύ απλή!!Γνώμη μου: αφού θες να εκσυγχρονιστείς, κάν'το οικονομικά. Ένα αμάξι που πιστεύω πως θα κάλυπτε πολύ κόσμο τη σήμερον ημέρα είναι το Punto Mk2. Με ένα 2χίλιαρο έχεις πάρει μοντέλο του ''02, 16v και εξαιρετικό για την πόλη... Και όχι μόνο το Punto, αλλά οποιοδήποτε αμάξι εκείνης της γενιάς όπως Corsa, Clio, 206, Fiesta, Yaris, Getz κλπ...
Επίσης, ένα άλλο πολύ ωραίο αμαξάκι για την πόλη, απλό στη συντήρηση, με εξαιρετική μεταπωλητική και αξιόπιστο μοτεράκι είναι και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3939219/ Και πολύ βολικό για την πόλη λόγω αυτόματου! Αμάξι ''τριπλέτα'' (C1, 107, Aygo) θα αγόραζα άνετα ως μεταχειρισμένο, αλλά ως καινούρια τα θεωρώ υπερτιμημένα...
Αν πάλι επιμένεις για καινούριο, κοίτα το Kia Picanto 1.0 ή 1.2. Αν ξεπεράσει το χιλιάρικο θα είναι για πολύ λίγο και μόνο για το 1.2 (όχι το Spice Plus με την ηλιοροφή!) Αλλά και το βασικό Rio 1.2 (που αν δεις τον εξοπλισμό του μόνο βασικό δεν το λες) παίζει στα ίδια λεφτά. Αν θες νεύρο με επιδόσεις μικρομεσαίου 1.6 ατμόσφαιρα, βολικότητα για κίνηση στην πόλη, μικρό μέγεθος, ευκολότερο παρκάρισμα κοιτάς Picanto, ενώ αν δεν σε πειράζει η ορατότητα (που λογικά κάπως θα διορθώνεται με αισθητήρες παρκαρίσματος), και οι λίγο χειρότερες επιδόσεις (λόγω βάρους) αλλά θες καλύτερους χώρους και αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, κοιτάς το Rio. Και τα δύο έχουν 7 χρόνια εγγύηση...
Στην ενότητα ''πρόταση αγοράς'' του Drive Σεπτεμβρίου (αυτές τις μέρες μάλλον θα το προλάβεις άνετα στα περίπτερα) έχει το C3 Diesel και για την έκδοση 1.4 Trend δίνουν τιμή 11.640. Αν θα έδινα αυτά τα 2 επιπλέον χιλιάρικα σε σχέση με το C1? Μάλλον ναι!! Κυρίως επειδή ανεβαίνεις κατηγορία και επειδή σε αντιλαμβανόμενη ποιότητα το C3 είναι κλάσεις ανώτερο από το C1... Βέβαια το βασικό C3 από εξοπλισμό έχει όλα τα απαραίτητα και τίποτα παραπάνω, ενώ από επιδόσεις μην περιμένεις πολλά πράγματα... Στην πόλη θα είναι κομπλέ αλλά από ένα αμάξι με 0-100 14'' ίσως ξενερώσεις σε σχέση με το GT. Το δε Saxo έχει σίγουρα καλύτερες επιδόσεις (δεν ξέρω για ρεπρίζ βέβαια) λόγω βάρους...
Πλάκα-πλάκα κοιτάς ήδη 3 κατηγορίες τιμής με τη χρήση που θες να κάνεις στο αμάξι... Αν το μάζεμα του Saxo δεν κοστίζει πολλά, εξέτασε σοβαρά την περίπτωση αυτή που θα είναι μακράν η πιο οικονομική...
-
Το saxo (1.1 κιολας γιατι αν ηταν 1.4 δε φευγει τοσο ευκολα) με την προυποθεση οτι δεν ειναι σε τελειως μπαχαλο κατασταση θα το πουλησεις και θα σου βγει πολυ πιο οικονομικα απο το να το απεσυρες μεσω αντιπροσωπειας για καινουργιο.. Ενα 1000ρικακι θα το παρεις. Αν απο την αλλη θελει ενα μαζεμα,το κανεις και το κρατας.. αν οντως θες να το αλλαξεις ενα μετεχειρισμενο supermini 5ετιας ειναι η λυση στο θεμα σου...
-
Βρίσκω σωστή την επιλογή για αντικατάσταση του Saxo, εφόσον υπάρχουν τα χρήματα, διότι θα αγοραστεί ένα όχημα πιο ΑΣΦΑΛΕΣ και σύγχρονο.
Σε καινούριο μπορείς να κοιτάξεις την τριάδα Up-Mii-Citigo και να πάρεις όποιο βγαίνει φτηνότερα, επειδή έχεις VAG, άρα θα έχεις υπ' όψιν σου κάποιο αξιόπιστο συνεργείο που πηγαίνεις ήδη για το Golf.
Σε μτχ οι επιλογές είναι πολλές και πιστεύω πως ό,τι και να επιλέξεις θα είναι καλύτερο από το Saxo στους τομείς της ασφάλειας και της άνεσης. -
Eυχαριστώ πολύ όλους...
Ποιο απ'όλα... Έχω τρελλαθεί