-
Ερωτήσεις (κατόπιν εορτής)
Έψαχνα για την δουλειά έναν 'χαμάλη' 1/2 - 3/4 του τόνου σε κλουβάκι. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι φθηνός (πολύ φθηνός) και για φορολογικούς λόγους εκτός από οικονομικούς...
Κοίταζα τα Fiorino του 96-2000 και έβγαιναν αρκετά ακριβά, εκτός του ότι ήταν ταλαιπωρημένα. Μετά κοίταζα προς VW Caddy, Seat Inca μεριά, αλλά αυτά που δεν είχαν σάπιους (μέχρι αηδίας) πίσω θόλους, ήταν πανάκριβα για τα πολλά χλμ που είχαν.
Κατέληξα να κοιτάω Opel Combo από 96 έως 2000 μοντέλα. Υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε μεγάλη κλίμακα τιμών...απο πολύ φθηνά έως παράλογα ακριβά...
Βρήκα λοιπόν ένα με 250κ χλμ, κλασσικά σάπια αεροτομή, αλλά η υπόλοιπη καρότσα σε καλή κατάσταση για την ηλικία του, με μόνο πρόβλημα την φθορά της τσιμούχας της πόρτας του οδηγού. Έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού, τρόμπα βενζίνης και συρματόσχοινο συμπλέκτη πρόσφατα. Ο κινητήρας μπέρδευε στο ρελαντί λίγο όταν το έβαλα μπροστά και ενώ ήταν κρύο βέβαια...όταν μάρσαρα είχε πολύ γλυκό ήχο (ραπτομηχανή). Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε καν τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο, όταν τον ρώτησα αν έχει κάνει ποτέ γενική επισκευή...
Με λίγα λόγια το έκλεισα (αύριο θα το καπαρώσω) και στις 17 του μήνα θα το παραλάβω...
Τα χλμ που θα κάνει είναι πολλά (150 την ημέρα μέσος όρος Χ 6 ημέρες την εβδομάδα = 4000 τον μήνα). Τα φορτία δεν θα είναι μεγάλα...από 150 έως 600 κιλά και για λίγα χλμ. Οι ώρες και οι περιοχές που θα κινείται είναι τέτοιες που δεν αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφόρες, δεν θα υπάρχουν προσπεράσεις και γενικά δεν θα ζορίζεται πολύ.
Σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και να βρω έναν κινητήρα μετ/νο με καλό κορμό, να του κάνω γενική επισκευή και να τον αφήσω να περιμένει την κατάρρευση του υπάρχοντος (που μπορεί να αργήσει βέβαια)Πάμε στις ερωτήσεις τώρα:
α) Είχε ποτέ κανείς ένα ίδιο, για να μου γράψει τις εμπειρίες του?
β) Αυτός ο κινητήρας αντέχει το υγραέριο?
γ) Υπάρχουν κάποια σημεία που πάσχει?
δ) Τι θα πρέπει να έχω σαν στοκ, ώστε να προλαμβάνω πιθανές ζημιές χωρίς να χάνονται πολλές εργατώρες? -
Ερωτήσεις (κατόπιν εορτής)
Έψαχνα για την δουλειά έναν 'χαμάλη' 1/2 - 3/4 του τόνου σε κλουβάκι. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι φθηνός (πολύ φθηνός) και για φορολογικούς λόγους εκτός από οικονομικούς...
Κοίταζα τα Fiorino του 96-2000 και έβγαιναν αρκετά ακριβά, εκτός του ότι ήταν ταλαιπωρημένα. Μετά κοίταζα προς VW Caddy, Seat Inca μεριά, αλλά αυτά που δεν είχαν σάπιους (μέχρι αηδίας) πίσω θόλους, ήταν πανάκριβα για τα πολλά χλμ που είχαν.
Κατέληξα να κοιτάω Opel Combo από 96 έως 2000 μοντέλα. Υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε μεγάλη κλίμακα τιμών...απο πολύ φθηνά έως παράλογα ακριβά...
Βρήκα λοιπόν ένα με 250κ χλμ, κλασσικά σάπια αεροτομή, αλλά η υπόλοιπη καρότσα σε καλή κατάσταση για την ηλικία του, με μόνο πρόβλημα την φθορά της τσιμούχας της πόρτας του οδηγού. Έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού, τρόμπα βενζίνης και συρματόσχοινο συμπλέκτη πρόσφατα. Ο κινητήρας μπέρδευε στο ρελαντί λίγο όταν το έβαλα μπροστά και ενώ ήταν κρύο βέβαια...όταν μάρσαρα είχε πολύ γλυκό ήχο (ραπτομηχανή). Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε καν τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο, όταν τον ρώτησα αν έχει κάνει ποτέ γενική επισκευή...
Με λίγα λόγια το έκλεισα (αύριο θα το καπαρώσω) και στις 17 του μήνα θα το παραλάβω...
Τα χλμ που θα κάνει είναι πολλά (150 την ημέρα μέσος όρος Χ 6 ημέρες την εβδομάδα = 4000 τον μήνα). Τα φορτία δεν θα είναι μεγάλα...από 150 έως 600 κιλά και για λίγα χλμ. Οι ώρες και οι περιοχές που θα κινείται είναι τέτοιες που δεν αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφόρες, δεν θα υπάρχουν προσπεράσεις και γενικά δεν θα ζορίζεται πολύ.
Σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και να βρω έναν κινητήρα μετ/νο με καλό κορμό, να του κάνω γενική επισκευή και να τον αφήσω να περιμένει την κατάρρευση του υπάρχοντος (που μπορεί να αργήσει βέβαια)Πάμε στις ερωτήσεις τώρα:
α) Είχε ποτέ κανείς ένα ίδιο, για να μου γράψει τις εμπειρίες του?
β) Αυτός ο κινητήρας αντέχει το υγραέριο?
γ) Υπάρχουν κάποια σημεία που πάσχει?
δ) Τι θα πρέπει να έχω σαν στοκ, ώστε να προλαμβάνω πιθανές ζημιές χωρίς να χάνονται πολλές εργατώρες? -
Ερωτήσεις (κατόπιν εορτής)
Έψαχνα για την δουλειά έναν 'χαμάλη' 1/2 - 3/4 του τόνου σε κλουβάκι. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι φθηνός (πολύ φθηνός) και για φορολογικούς λόγους εκτός από οικονομικούς...
Κοίταζα τα Fiorino του 96-2000 και έβγαιναν αρκετά ακριβά, εκτός του ότι ήταν ταλαιπωρημένα. Μετά κοίταζα προς VW Caddy, Seat Inca μεριά, αλλά αυτά που δεν είχαν σάπιους (μέχρι αηδίας) πίσω θόλους, ήταν πανάκριβα για τα πολλά χλμ που είχαν.
Κατέληξα να κοιτάω Opel Combo από 96 έως 2000 μοντέλα. Υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε μεγάλη κλίμακα τιμών...απο πολύ φθηνά έως παράλογα ακριβά...
Βρήκα λοιπόν ένα με 250κ χλμ, κλασσικά σάπια αεροτομή, αλλά η υπόλοιπη καρότσα σε καλή κατάσταση για την ηλικία του, με μόνο πρόβλημα την φθορά της τσιμούχας της πόρτας του οδηγού. Έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού, τρόμπα βενζίνης και συρματόσχοινο συμπλέκτη πρόσφατα. Ο κινητήρας μπέρδευε στο ρελαντί λίγο όταν το έβαλα μπροστά και ενώ ήταν κρύο βέβαια...όταν μάρσαρα είχε πολύ γλυκό ήχο (ραπτομηχανή). Ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε καν τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο, όταν τον ρώτησα αν έχει κάνει ποτέ γενική επισκευή...
Με λίγα λόγια το έκλεισα (αύριο θα το καπαρώσω) και στις 17 του μήνα θα το παραλάβω...
Τα χλμ που θα κάνει είναι πολλά (150 την ημέρα μέσος όρος Χ 6 ημέρες την εβδομάδα = 4000 τον μήνα). Τα φορτία δεν θα είναι μεγάλα...από 150 έως 600 κιλά και για λίγα χλμ. Οι ώρες και οι περιοχές που θα κινείται είναι τέτοιες που δεν αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφόρες, δεν θα υπάρχουν προσπεράσεις και γενικά δεν θα ζορίζεται πολύ.
Σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και να βρω έναν κινητήρα μετ/νο με καλό κορμό, να του κάνω γενική επισκευή και να τον αφήσω να περιμένει την κατάρρευση του υπάρχοντος (που μπορεί να αργήσει βέβαια)Πάμε στις ερωτήσεις τώρα:
α) Είχε ποτέ κανείς ένα ίδιο, για να μου γράψει τις εμπειρίες του?
β) Αυτός ο κινητήρας αντέχει το υγραέριο?
γ) Υπάρχουν κάποια σημεία που πάσχει?
δ) Τι θα πρέπει να έχω σαν στοκ, ώστε να προλαμβάνω πιθανές ζημιές χωρίς να χάνονται πολλές εργατώρες? -
Κοιτα μην εχει φλαντζα κεφαλης.Το μπερδεμα που εκανε μπορει να ηταν απο κατεβασμενα νερα.Ειναι και χαρτινη η φλαντζα κεφαλης προσεξετο.Αλλιως το φτιαχνεις και νομιζω μπαινει και η μεταλλικη απο μεταγενεστερο μοτερ.
-
Ο χρήστης thomaslar έγραψε:
Κοιτα μην εχει φλαντζα κεφαλης.Το μπερδεμα που εκανε μπορει να ηταν απο κατεβασμενα νερα.Ειναι και χαρτινη η φλαντζα κεφαλης προσεξετο.Αλλιως το φτιαχνεις και νομιζω μπαινει και η μεταλλικη απο μεταγενεστερο μοτερ.Το κρατάω αυτό που λες για να το δω αύριο πριν δώσω προκαταβολή (δεν αλλάζει τίποτα, ίσως η τιμή μόνο )
Και για εύκολα τελειωμένους δίσκους μου είχαν πει γιαυτό το αυτοκίνητο, ο συγκεκριμένος είναι σε καλή κατάσταση... -
Δεν ξέρω με ποιόν τρόπο έγινε διπλό το θέμα...Βοήθεια Mods!!!
-
Ποσο το πηρες?
Για νεοτερομκαι πετρελαιο δεν σε παιρνει? τα χιλικμετρα πουβκανεις ειναι αρκετα! -
Το πήρα 800 ευρώ (αν δεν έχει θέμα φλάντζας). Το συγκεκριμένο είναι για έναν χρόνο και μετά πέταμα. Σκοπεύω σε έναν χρόνο να πάρω ένα Fiat Doblo-Fiorino 1,3d, Renault Kangoo 1,5d ή Opel Combo 1,3d . Φορολογικά δεν με παίρνει τώρα να δώσω πολλά χρήματα...
Τα πετρέλαια αυτής της ηλικίας είναι 1700 ή 1900 κε με ό,τι αυτό σημαίνει για το κόστος της ασφάλειας, άσε που αν σου βγάλουν μία τρόμπα πετρελαίου το ξαναγοράζεις...Και αυτό το σενάριο είναι ο λόγος που τα πουλάνε... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Το πήρα 800 ευρώ (αν δεν έχει θέμα φλάντζας). Το συγκεκριμένο είναι για έναν χρόνο και μετά πέταμα. Σκοπεύω σε έναν χρόνο να πάρω ένα Fiat Doblo-Fiorino 1,3d, Renault Kangoo 1,5d ή Opel Combo 1,3d . Φορολογικά δεν με παίρνει τώρα να δώσω πολλά χρήματα...
Τα πετρέλαια αυτής της ηλικίας είναι 1700 ή 1900 κε με ό,τι αυτό σημαίνει για το κόστος της ασφάλειας, άσε που αν σου βγάλουν μία τρόμπα πετρελαίου το ξαναγοράζεις...Και αυτό το σενάριο είναι ο λόγος που τα πουλάνε...Με τη πρωτηβπαραγραφω μπορω να συμφωνησω, εσυ ξερεις καλυτερα.
Για τη δευτερη ομως δεν, καπως ετσινσκεφτομουν και γω, αλλα τα πραγμτα δεν ειναι τοσο δραματικα. -
Πήγα και το έκλεισα. Το έβαλα εμπρός και το άφησα να ζεσταθεί...άργησε πολύ (μάλλον θετικό για φλάντζα αυτό). Κατόπιν του έριξα μερικές δυνατές γκαζιές και δεν είδα καθόλου λάδι από την εξάτμιση (δεύτερο θετικό)...με παραξένεψε τόσο που το έσβησα και κοίταξα αν έχει λάδια...
Η σάπια αεροτομή που είναι τελείως χάλια είδα ότι υπάρχει και σε πολυεστερική με 100€, οπότε θα φτιάξει (όσο γίνεται) η μόστρα...
Το έκανα μια βόλτα εντός του οικοπέδου (έχουν κατατεθεί οι πινακίδες) και εκτός από τον συμπλέκτη που απομονώνει χαμηλά, σε όλα τα άλλα δεν έδειξε τίποτα (συγχρονιστές 1ης-2ας, κομπιάσματα, θορύβους από τιμόνι κλπ)Ο προφυλακτήρας είναι ξαναβαμένος και ξεφλουδισμένος...είδα ότι καινούργιος έχει 35 ευρώ και εδώ στην Ελλάδα
Όποιος έχει κάποια εμπειρία από το συγκεκριμένο, ας με προϊδεάσει για τα τρωτά του σημεία γιατί εκτός από ένα Record αντίκα, δεν έχω ξαναπάρει Opel ποτέ στην ζωή μου...
-
Γουστάρουν ευθείες και όχι στροφές
-
Το συγκεκριμένο κινητήρα το είχε ο πατέρας μου σε κορσακι, μιλάμε για σκυλί μαύρο!
Σχεδόν 300χιλ έφτασε χωρίς να κανει κιχ, ακόμα κ πρόσφατα του είχαν τύχει μερικά αναγκαστικά ταξίδια Ελλάδα Γερμανία κ έβγαζε 20 με 30 ώρες ταξίδι μονοκοπανια (στάσεις μονο για βενζίνα) χωρίς να παραπονεθεί!
Το μόνο που θυμάμαι οτι σε αρκετά κορσα τρελενεται ο δείκτης της βενζίνης κ δείχνει ψιλό οτιναναι!
Sent from my N4 Paranoid 3.99 nightly, HellsCore B36 to your eye's!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γουστάρουν ευθείες και όχι στροφέςBill με 59 ατίθασα, όσο και να προσπαθείς, συντηρητικά θα στρίβεις (εκτός από γκρεμούς). Αν όμως σκεφτείς ότι τις ίδιες διαδρομές τις κάνω με matiz τώρα ...καλύτερο θα είναι ...
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Το συγκεκριμένο κινητήρα το είχε ο πατέρας μου σε κορσακι, μιλάμε για σκυλί μαύρο!Σχεδόν 300χιλ έφτασε χωρίς να κανει κιχ, ακόμα κ πρόσφατα του είχαν τύχει μερικά αναγκαστικά ταξίδια Ελλάδα Γερμανία κ έβγαζε 20 με 30 ώρες ταξίδι μονοκοπανια (στάσεις μονο για βενζίνα) χωρίς να παραπονεθεί!
Το μόνο που θυμάμαι οτι σε αρκετά κορσα τρελενεται ο δείκτης της βενζίνης κ δείχνει ψιλό οτιναναι!
Sent from my N4 Paranoid 3.99 nightly, HellsCore B36 to your eye's!!
Από ότι δείχνει έχει ακόμα αρκετή ζωή, οπότε τείνω να συμφωνήσω με αυτά που λες. Δεν είναι και καθόλου τσιτωμένο και αυτό είναι καλό, 59 άλογα από 1400cc είναι καλός συνδυασμός ...
Για τον δείκτη, όσο θα το δουλεύω με βενζίνη δεν θα έχω πρόβλημα γιατί η τακτική μου είναι να το γεμίζω κάθε μέρα...έτσι τσεκάρω και τα βενζινάδικα και τις διαφορές στην κατανάλωση άμεσα. Οι διαδρομές μου και τα φορτία είναι καρμπόν σε εβδομαδιαία βάση...
Από κατανάλωση άραγε τι λέει? Διάβασα ένα τεστ Αγγλικού περιοδικού και έβγαλε μικτή τεστ 8λ στα 100... -
Η απορια μου ειναι γιατι θες να το μαζεψεις, την ωρα που προκειται να το πουλησεις σε εναν χρονο! Ηταν μπλε παλια το αμαξι γιατι φαινεται η μετοπη αλλο χρωμα απο το αμαξωμα!
-
Το πιθανότερο είναι ότι η μετώπη έχει αλλαχθεί μετά από κάποιο τρακάρισμα.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Το πιθανότερο είναι ότι η μετώπη έχει αλλαχθεί μετά από κάποιο τρακάρισμα.και οι θόλοι με τα ράμφη??? Απλά ενα επαγγελματικό σε μάντρα πωλείται πιο εύκολα αν είναι λευκό.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Η απορια μου ειναι γιατι θες να το μαζεψεις, την ωρα που προκειται να το πουλησεις σε εναν χρονο! Ηταν μπλε παλια το αμαξι γιατι φαινεται η μετοπη αλλο χρωμα απο το αμαξωμα!Λες να το ανέσυραν απο το βυθό;
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Από κατανάλωση άραγε τι λέει? Διάβασα ένα τεστ Αγγλικού περιοδικού και έβγαλε μικτή τεστ 8λ στα 100...
αναλογικα κυβικών-υποδυναμης εχει σχετικά μεγαλη κατανάλωση! Ο πατερας μου που σαν συνταξιούχος παει κ αναναλογος ελεγε οτι κυμαίνεται γυρω στα 7 λιτρα πανω κατω οποτε τα 8 λιτρα σαν κομβο μου φαίνονται πολυ κοντα στη πραγματικοτητα!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Η απορια μου ειναι γιατι θες να το μαζεψεις, την ωρα που προκειται να το πουλησεις σε εναν χρονο! Ηταν μπλε παλια το αμαξι γιατι φαινεται η μετοπη αλλο χρωμα απο το αμαξωμα!Το αυτοκίνητο αυτό για έναν χρόνο τουλάχιστον θα είναι χαμάλης...θα κάνει 150-200 χλμ την ημέρα με ελαφρύ φορτίο. Θα πρέπει λοιπόν να μου βγάλει απροβλημάτιστα 50κ χλμ (ίσως και με υγραέριο).
Μετά αν έχει αντέξει θα το πουλήσω, αν όχι...θα το πετάξω.
Απαγορεύεται όμως να μην πάρει μπροστά ένα πρωί και να συχνάζει σε συνεργεία ώρες δουλειάς...Όλο το αυτοκίνητο είναι μπλε εσωτερικά...όπως λέει και ο postruck είναι βαμμένο εξωτερικά στο άσπρο (που έχει σουξέ)
Εμένα αυτό το χρωματάκι μου αρέσει...αλλά δίνει στόχο και αυτό δεν είναι καλό. οπότε θα παραμείνει λευκό και θα βαφτεί λευκό και το πράσινο πλαίσιο...
Απορίες σχετικά με Opel Combo 1,4 1996