-
Μαγκες, καλημερα ή καλησπέρα! Καινούργιος ειμαι στο site και ανεβασα αυτό το θεμα γιατί θελω βοηθεια. Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο θα αναφερθουμε στο ιστορικο Ford Escort MK2. Ειμαι λατρης των ιστορικων αλλα το συγκεκριμενο ειναι κατι μοναδικο για μενα. Καταρχην, θα ηθελα να μαθω τι κινητηρες 'δεχεται' το συγκεκριμενο αυτοκινητο και σε τι τιμες κυμαινονται. Τι διαφορικο συνίσταται, αναρτήσεις, κιβώτια ταχυτήτων κλπ... πριν ολοκληρωσω θα ηθελα να σας ενημερωσω πως σκοπος μου ειναι να εχω το Ford στημενο για χωμα. Οποτε δε με ενδιαφερει τοσο η ομορφια οσο η αντοχη. Περιμένω αποψεις!
-
Μαγκες, καλημερα ή καλησπέρα! Καινούργιος ειμαι στο site και ανεβασα αυτό το θεμα γιατί θελω βοηθεια. Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο θα αναφερθουμε στο ιστορικο Ford Escort MK2. Ειμαι λατρης των ιστορικων αλλα το συγκεκριμενο ειναι κατι μοναδικο για μενα. Καταρχην, θα ηθελα να μαθω τι κινητηρες 'δεχεται' το συγκεκριμενο αυτοκινητο και σε τι τιμες κυμαινονται. Τι διαφορικο συνίσταται, αναρτήσεις, κιβώτια ταχυτήτων κλπ... πριν ολοκληρωσω θα ηθελα να σας ενημερωσω πως σκοπος μου ειναι να εχω το Ford στημενο για χωμα. Οποτε δε με ενδιαφερει τοσο η ομορφια οσο η αντοχη. Περιμένω αποψεις!
-
Μαγκες, καλημερα ή καλησπέρα! Καινούργιος ειμαι στο site και ανεβασα αυτό το θεμα γιατί θελω βοηθεια. Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο θα αναφερθουμε στο ιστορικο Ford Escort MK2. Ειμαι λατρης των ιστορικων αλλα το συγκεκριμενο ειναι κατι μοναδικο για μενα. Καταρχην, θα ηθελα να μαθω τι κινητηρες 'δεχεται' το συγκεκριμενο αυτοκινητο και σε τι τιμες κυμαινονται. Τι διαφορικο συνίσταται, αναρτήσεις, κιβώτια ταχυτήτων κλπ... πριν ολοκληρωσω θα ηθελα να σας ενημερωσω πως σκοπος μου ειναι να εχω το Ford στημενο για χωμα. Οποτε δε με ενδιαφερει τοσο η ομορφια οσο η αντοχη. Περιμένω αποψεις!
-
Μιλαμε για ιστορικο οχημα ,θελεις να μεινεις στις προδιαγραφες της εποχης του και να δουλεψεις με ανταλλακτικα και μηχανες που τοποθετουνταν τοτε , η οτιδηποτε μπορει να μπει στην καροτσα του mk2 ?
-
Το δευτερο! Και για να γινω πιο σαφης, θελω να ειναι 'στημενο' για 'παιχνίδια' . Γι'αυτό το λογο θα ηθελα διαφορες γνωμες.
-
Παντως ακομα και για το 2ο δεν χρειαζεται να φυγεις μακρια απο τις προδιαγραφες της εποχης του .
Και εννοω μακρια απο την αποψη αλλο ενα απλο διπορτο Escort που βγηκε 1100 απο το εργοστασιο και αλλο μια ανακατασκευη π.χ. σε RS
Yπαρχουν και κινητηρες οπως ο διλιτρος Pinto που χρησιμοποιουνταν σαν βαση ,αλλα και πληθωρα aftermarket ανταλλακτικων ακομη και ομολογκαρισμενων για την εποχη εκεινη .
Και στην μεταδοση ,αναρτηση υπαρχουν αναλογες επιλογες απο gear-kit της quaife μεχρι κομπλε αξονες 'atlas ' που χρησιμοποιουσε η ιδια η Ford και πυργισκους για την πισω αναρτηση αν θες να πας πιο βαθια και σηκωνει η τσεπη σου .
Τωρα για ακραιες καταστασεις που ξεφευγουν απο την φιλοσοφια του αυτοκινητου και την φυση αυτου του forum υπαρχουν αλλες εναλλακτικες οπως και ο ιδιος θα εχεις δει. Σαν βαση χρησιμοποιουνται τα πισωκινητα Sierra οπου με διαφορες πατεντες με οτι σημαινει αυτο τοποθετουνται μηχανικα μερη ,μεταδοση ακομη και αξονες απο το συγκεκριμενο μοντελο .
Παντως οτιδηποτε και αν ακολουθησεις ξεκινας απο μια σωστη καροτσα εξισου δυσκολο κατα την αποψη μου .Γιατι δεν μιλαμε απλα για ενα καλο βαψιμο αλλα για καροτσα που αξιζει να ασχοληθεις . Να λυσεις και να ενισχυσεις στα γνωστα σημεια με ραψιμο καροτσας ,κλουβι κτλ
Πιο στιβαρη παντως θεωρειται απο πολλους η καροτσα του mk1 αλλα το να βρεις καλη διπορτη καροτσα mk1 ειναι ακομα πιο δυσκολο εως σπανιο εδω
Σαν μετρο για να ξεκινησεις ειναι ποσο θελεις να ξοδεψεις και που θελεις να φτασεις . -
Φυσικα απο αποψη κινητηρα θελω RS. Αλλα φυσικα και υπαρχουν διαφοροι RS κινητηρες. Κατι σε 1600cc εστιαζω και μπολικη ιπποδύναμη. Σε συνδυασμο και με ενα καλο μπλοκε διαφορικο και ενα 5αρι σασμαν. Κοιταζω τις καμποσες αγγελιες του car.gr και παρατηρω πως περισσοτερα ειναι τα MK2. Αν και το MK1 το γουσταρω πιο πολυ γιατί ειναι και πιο γεροδεμενο σωμα οπως ανεφερες πριν αλλα και επειδή μαρεσουν περισσότερο οι καμπυλες του... Λοιπόν εγώ αυτό που θελω τωρα ειναι να παρω γνωμες για τα μηχανικα κυρίως μερη που ανεφερα. Δεν ξερω τι παιζει απο τιμες. Απλα το μονο που εχω ακουσει πως ενας 2λιτρος κινητηρας RS 160 αλογων θα μου κοστισει γυρω στα 5000€. Διαφορικο απο οτι εχω ακουσει τα καλυτερα ειναι τα Atlas. Απο σασμαν θα ηθελα περισσότερη βοηθεια. Περιμένω απαντηση! Ευχαριστώ !!!
-
Για την ιπποδυναμη που ζητας τοτε μιλαμε για RS 2000 ,που ειναι και οτι πιο ταιριαστο σε mk2.
Aλλα για να βγαλεις τετοια ιπποδυναμη ,σχετικα αξιοπιστα, ακομα και το 2λιτρο θελει δουλεια και χρημα οπως φανταζεσαι. Δεν ειναι οτι ειναι δυσκολο αλλα εκτος του οτι μιλαμε για ενα μοτερ με βαση τα 110hp και εναν εκκεντροφορο ,οτι βρεθει θα εχει κανει χιλιαδες χιλιομετρα στα χερια καποιων που θα το εχουν ξεπατωσει & θα εχει περασει 1,2 ρεκτιφιε η θα εχουν γινει ενα σωρο πατεντες χωρις σοβαρο αποτελεσμα .
Το θετικο ειναι οτι υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων για το συγκεκριμενο μοτερ απο εισαγωγες ,καρμπυρατερ εκκεντροφορους ,βαλβιδες ,ωστηρια ,πιστονια μεχρι καπακια και μπλοκ ενισχυμενα . Μια ματια σε γνωστους βελτιωτες οπως ο burton η midland performance και θα χαθεις .Υπαρχουν και ετοιμα μοτερ που βγαζει η vulcan engines η ο wilcox οπως θυμαμαι προχειρα ,αλλα το κοστος ξεκινα απο εκει που αναφερες .
Αρκετοι ασχολουνται και εδω στην Ελλαδα απο μαστορια-αεριτζηδες μεχρι πραγματικους γνωστες αφου το συγκεκριμενο μοντελο εχει παραδοση εδω πανω απο 30 χρονια.
Για το σαζμαν και εδω εξαρταται τι θελεις να ξοδεψεις. Το 4αρι rocket οπως ονομαζεται ειναι σχετικα ανθεκτικο αλλα υπαρχουν πολλες λυσεις σε gear-kit με συγχρονιζε η χωρις που αντεχουν πολυ παραπανω απο την ιπποδυναμη που αναφερεις η καμπανες για να φορεθει το πενταρι απο sierra ( μιλαμε για το παλιο τυπου Τ5).
Επιγραμματικα ετσι μπορεις να κινηθεις λαμβανοντας υπ'οψη οτι οτιδηποτε αναφερω εχει να να κανει με μετατροπες που δεν ξεφευγουν πολυ απο τις προδιαγραφες και την εποχη του mk2.
Αλλιως στο δρομο η σε αγωνες σιγουρα εχεις δει απο υπερτροφοδοτουμενα ,μεχρι τετρακινητα mk2 με ανεξαρτητη αναρτηση .
Η επιλογη ειναι δικη σου -
Ευχαριστώ πολυ! Εχω ομως ενα παραπονο. μπαινω στα site της Burton, του Wilcox κλπ και δεν γραφει τιμες για κινητηρες. Ο κινητηρας που θελω και γουσταρω πολυ ειναι ο Cosworth BDA. Αλλα δεν λεει τιμη.
-
Αν είχαν τιμές για τους BDA να δεις παράπονο που θα είχες...
-
Εξαρταται απο τις προδιαγραφες. Στειλε τους ενα email με το τι ζητας και θα σου ραψουν ενα ωραιο κουστουμακι. Θα ειναι πολλα τα μηδενικα παντως.
-
Ωχχ! Λες να παθω κανα εγκεφαλικο?
-
Σιγουρα. Κατω απο 10-15 χιλιαρικα δεν νομιζω παντως.
Ρωτα τους. Δεν δαγκωνουν.
Δεν μπορεις να τα μαθεις ολα απο ενα φορουμ.
Γενικα αξιζει η αγορα ετοιμου αγωνιστικου, απο το να παρεις ενα κουφαρι ή ενα δρομισιο αυτοκινητο και να αρχισεις να το ντυνεις.
-
Αυτό φιλε ισχυει!!! Ομως σκεφτομαι το εξης: οταν αγοραζεις ενα ετοιμο δεν ξερεις 100% τις αδυναμιες και τα ελαττωματα του. Οταν ομως το φτιαξεις μονος σου ξερεις ακριβως τι εχει τι μπορεί να παθει κλπ. Με λιγα λογια μπορείς να υπολογισεις πολλα. Ευχαριστώ παντως για τις απαντησεις
-
Ο χρήστης GiannikosGiorgos έγραψε:
Αυτό φιλε ισχυει!!! Ομως σκεφτομαι το εξης: οταν αγοραζεις ενα ετοιμο δεν ξερεις 100% τις αδυναμιες και τα ελαττωματα του. Οταν ομως το φτιαξεις μονος σου ξερεις ακριβως τι εχει τι μπορεί να παθει κλπ. Με λιγα λογια μπορείς να υπολογισεις πολλα. Ευχαριστώ παντως για τις απαντησειςΔηλαδη για να κανεις πλακα στα μελη του φορουμ το ανοιξες το θεμα ?(υπ'οψην υπαρχει θεμα κλασικ ford)
Αν μπορεις και τα ξερεις ολα αυτα βρε που λες , τοτε τι ρωτας εδω μεσα να σου πουν ?
Εσυ οπως τα λες διατριβη στο μκ2 μπορεις να καταθεσεις να μαθουμε κι εμεις κατι ....................
Ετσι απο απλη περιεργεια ...εισαι πανω απο 18χρονων ?
-
Δε θα κατσω να ασχοληθω με τις ειρωνειες του καθε ακυρου. Ανοιξα αυτό το θεμα για να παρω καποιες απαντησεις στα ερωτηματα που θετω. Αν εσυ ή ο οποιοσδηποτε δεν μπορείς ή δε θες να δωσεις μια απαντηση σε αυτα που ρωταω τοτε μεινε απ'εξω. Δε σε υποχρεωσα να απαντησεις. Οποτε το 'ποντικακι' σου και σε αλλο θεμα. Αν εχουν και οι υπολοιποι καποιο προβλημα με αυτα που ρωταω θα μου το πουνε ιδιαιτερως. Γι'αυτό υπαρχουν και τα προσωπικα μηνυματα.
(Σε περιπτωση που δεν το θυμασαι, υπαρχουν κανονισμοι μεσα σε αυτό το forum. Ενας απο αυτους ειναι για τις ειρωνειες και τις προσβολες. Γιααα πηγαινε σε αυτη τη σελιδα και μετα τα λεμε) -
Ειρηνη υμιν τεκνα μου .
Προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος -
Το χαβα μου εγω μπας και γλυτωσουμε τιποτα αψιμαχιες απο αυριο το πρωι.
Ολοι οσοι εχουν ασχοληθει εστω και λιγο με την ανακατακευη ξερουμε οτι οταν πουλας η γενικα οταν πουλιεται ενα ανακατασκευασμενο οχημα σχεδον ποτε δεν θα πιασει τα λεφτα που εχουν δαπανηθει για να ερθει το αυτοκινητο στην συγκεκριμενη κατασταση . Αυτο ειναι κατι σαν νομος και συνηθως το κοστος πωλησης σε σχεση με το συνολικο κοστος κτησης αποκαταστασης πολλες φορες φτανει το 1/2.Οποτε απο οικονομικης πλευρας ιδιαιτερα οταν ειναι η 1η σου φορα καλυτερα να ξεκινας απο κατι ετοιμο .Οταν ξεκιναγα παλια με την ανακατασκευη ενος αυτοκινητου ειχα ακριβως την ιδια αποψη Να ξεκινησω απο το μηδεν για να ξερω τι εχω βαλει πανω στο αυτοκινητα ,και να ξερω ανα πασα στιγμη τις αδυναμιες και τα τρωτα σημεια του αυτοκινητου . Αργοτερα ομως εμαθα κατι αλλο . Δεν ειναι το κοστος της ανακατασκευης η της βελτιωσης αυτο καθ'εαυτο απο μονο του... δυστυχως πρεπει να υπολογισεις και τα λεφτα που θα χασεις απο τις κακοτεχνιες και τις τσαπατσοδουλειες του καθε 'μαστορα' που θα πεσεις σαν αρχαριος και οχι μονο ...πιστεψε με ειναι ορισμενες φορες ειναι πολλα.Αυτο αλλαζει οταν 'πιανουν τα χερια σου η αναλαβεις εσυ ο ιδιος την ανακατασκευη .Αν με ρωταγες να συστηνα καποιον θα μπορουσα να σου πω πολυ γρηγορα 10 περιπτωσεις να αποφυγεις και με το ζορι ενα το πολυ 2 τεχνιτες και αυτο με επιφυλαξη.
Στο θεμα μας εφοσον ξεκινας τωρα, μοτερ wilcox η ετοιμα BDT μοτερ ξεχνα τα γιατι μιλαμε για ποσα πανω απο 10000 . Ξεκινα με κατι φτηνο που να μαθεις πρωτα να το βελτιωνεις -επισκευασεις στα σημεια και μετα προχωρας σε κατι πιο εξελιγμενο κ.ο.κ
Τωρα ειδικα με την κριση τουλαχιστον υπαρχουν πιο προσγειωμενες τιμες -
Η ομολογκασιον του εσκορτ μκ1-2 ειναι 1601 κυβικα που σημαινει αυτοματα οτι σε πανε στα διλιτρα.
εκτος αν φτιαξεις 1600 twin cam.
ενημερωτικα αν θες την γνωμη μου βρες ενα ετοιμο ψαχτο εξονυχιστικα και παρτο.
αλλιως θα σου κοστισει τα τριπλασια το λιγοτερο και αρκετο χρονο απο την ζωη σου.
απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις τι θες να κανεις.
Ford Escort MK2