-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;
Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!
Το auto calibration μπορεί να βγάλει χάρτη στον γάμο του καραγκιόζη. Όποιος δεν ξέρει να πειράζει χάρτη χειροκίνητα και δεν έχει ώρα να κάνει δοκιμές στον δρόμο, να ξαναγίνει ότι ήταν, φαναρτζής, λαστιχάς, αμορτισεράς και να μην υπόσχεται συνέχεια της εργοστασιακής εγγύησης σε κάτι που δεν ξέρει πως να ρυθμίσει στο 100%, όπως το ίδιο το εργοστάσιο. Μια μέτρηση με πυρόμετρο να δείξει στο δικαστήριο το εργοστάσιο, σε σχέση με τους +100-150 βαθμούς του χάρτη υγραερίου του 'πιστοποιημένου' μάστορα που ξέρει να κάνει μόνο auto calibration, θα λήξει το θέμα εκεί...
Πες μουν εναν που φτιαχνει χειροκινητα τον χαρτη να του παω ενα σωρο πελατεια.
Ακομη και οι παλιοι στο χωρο του υγραεριου(οχι οι σημερινοι που ανοιγουν σαν σουβλατζιδικα) ενα γρηγορο καλυμπραρισμα κανουν και δρομο!στην αυτορυθμιση αργα ή γρηγορα θα εμφανιστουν τα προβληματα. χειροκινητο χαρτη φτιαχνουν παρα πολλοι αλλιως θα ειχαμε 80000 αυτοκινητα με προβληματα, σημερα υπαρχουν παρα πολλα αυτοκινητα που εχουν κανει πανω απο 100000km και πολλα με 150000km+ με αεριο, σιγουρα δεν ειναι μονο με αυτορυθμιση.
πριν 3 χρονια ηταν κατι νεο το αεριο για ολους μας, εκπαιδευτικαμε, διαβασαμε, δοκιμασαμε, ανταλλαξαμε μεταξυ μας αποψεις προβληματα βρηκαμε λυσεις, εξοπλιστικαμε στρωσαμε κεφαλι κατω και τελικα πολλοι απο το χωρο σημερα ειναι σε παρα πολυ καλο επιπεδο.
Ντρέπεσαι να πεις 800000κμ? 950000κμ? 1000000+κμ?. Σίγουρα επισκευασμένα κάποτε…..
Και με τρις λέξεις όλη η ουσία!. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!.
Μα αναρωτούμε προς τι τα τόσα χιλιόμετρα στον δρόμο?. Το εργοστάσιο του κιτ, δεν στέλνει mail τον προγραμματισμό?. Δεν αποδέχεται παρατηρήσεις για να διορθώσει?. Ποιος ξέρει καλύτερα από αυτούς?.
Α. -
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Ο δικός μου εγκαταστατης απο το Φάληρο φθάνει μέχρι τη Χαλκίδα και πισω για τις ρυθμίσεις , σε ένα Audi s3 έφτασε με μέχρι τον Άγιο Κωνσταντίνο διότι στις 5500 με 220 χιλ ψιλό έκοβε σε ένα συγκεκριμένο σημείο και με συγκεκριμένο φορτίο ...
……….Τελικά αυτός στον δρόμο, και οι βοηθοί στην εγκατάσταση!!!!!!!!........
Α. -
Ντρέπεσαι να πεις 800000κμ? 950000κμ? 1000000+κμ?. Σίγουρα επισκευασμένα κάποτε…..
Και με τρις λέξεις όλη η ουσία!. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!.
Μα αναρωτούμε προς τι τα τόσα χιλιόμετρα στον δρόμο?. Το εργοστάσιο του κιτ, δεν στέλνει mail τον προγραμματισμό?. Δεν αποδέχεται παρατηρήσεις για να διορθώσει?. Ποιος ξέρει καλύτερα από αυτούς?.
Α.[/quote]μαστορα μου με ολο τον σεβασμο σε εναν μεγαλυτερο και αρχαιοτερο απο μενα, αλλα το 'ναι μεν αλλα' μου θυμιζει Ποντιο Πιλατο που ηθελε να βγαλει την ουρα του απ εξω, με τα χιλιομετρα που γραφεις υπαρχουν και αυτοκινητα μονο με βενζινα, αυτα δεν εχουν κανει επισκευη? εχουν κανει αυτα τα χιλιομετρα χωρις να ανοιξουν κινητηρα? και αν ναι καποια, γιατι σιγουρα θα υπαρχουν καποια, σε τι ποσοστο ειναι, μηπως πολυ μικροτερο απο 1%?
τι θα επρεπε δηλαδη να πουμε και για την βενζινα ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ?Υ.Γ. υπαρχει πελατης μου με MITSUBHSHI LANCER 2000cc πρωην ταξι μοντελο 1999 με πανω απο 1.100.000 km τα 850.000km με υγραεριο (το βρηκα ετσι, δεν εκανα την τοποθετηση εγω) και δεν εχει αλλαξει ουτε φλαντζα κεφαλης, εκει δεν παει το ναι μεν αλλα?
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Ο δικός μου εγκαταστατης απο το Φάληρο φθάνει μέχρι τη Χαλκίδα και πισω για τις ρυθμίσεις , σε ένα Audi s3 έφτασε με μέχρι τον Άγιο Κωνσταντίνο διότι στις 5500 με 220 χιλ ψιλό έκοβε σε ένα συγκεκριμένο σημείο και με συγκεκριμένο φορτίο ...
Στο δικό μου έχω τον μάστορα να ρυθμίζει συνέχεια εδώ και ~190000χλμ . Τον λένε EOBD.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ντρέπεσαι να πεις 800000κμ? 950000κμ? 1000000+κμ?. Σίγουρα επισκευασμένα κάποτε…..
Και με τρις λέξεις όλη η ουσία!. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!.
Μα αναρωτούμε προς τι τα τόσα χιλιόμετρα στον δρόμο?. Το εργοστάσιο του κιτ, δεν στέλνει mail τον προγραμματισμό?. Δεν αποδέχεται παρατηρήσεις για να διορθώσει?. Ποιος ξέρει καλύτερα από αυτούς?.
Α.μαστορα μου με ολο τον σεβασμο σε εναν μεγαλυτερο και αρχαιοτερο απο μενα, αλλα το 'ναι μεν αλλα' μου θυμιζει Ποντιο Πιλατο που ηθελε να βγαλει την ουρα του απ εξω, με τα χιλιομετρα που γραφεις υπαρχουν και αυτοκινητα μονο με βενζινα, αυτα δεν εχουν κανει επισκευη? εχουν κανει αυτα τα χιλιομετρα χωρις να ανοιξουν κινητηρα? και αν ναι καποια, γιατι σιγουρα θα υπαρχουν καποια, σε τι ποσοστο ειναι, μηπως πολυ μικροτερο απο 1%?
τι θα επρεπε δηλαδη να πουμε και για την βενζινα ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ?Υ.Γ. υπαρχει πελατης μου με MITSUBHSHI LANCER 2000cc πρωην ταξι μοντελο 1999 με πανω απο 1.100.000 km τα 850.000km με υγραεριο (το βρηκα ετσι, δεν εκανα την τοποθετηση εγω) και δεν εχει αλλαξει ουτε φλαντζα κεφαλης, εκει δεν παει το ναι μεν αλλα?[/quote]
Καλέ μου συνάδελφε, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ = συμφωνώ υπό προϋποθέσεις!. Ο άλλος έπλυνε τα χέρια του και έκανε ότι θελαν οι ψηφοφόροι!!!!!......
Σίγουρα όταν υπάρχουν οι προϋποθέσεις υπάρχει μακροζωία.
Η τεχνική εξέλιξη δεν σταματά. Πάντα ξέρουμε κάτι λιγότερο από το τι κυκλοφορεί!. Διάτρητες βαλβίδες κατ’ άξονα δεν είχα το 66!. Έδρες που δύσκολα της κόβει το βίντι, δεν είχα το 66!. Ελατήρια πιέσεως που εξακολουθούν να δουλεύουν και πυρωμένα δεν είχα το 66!.
Πάντοτε ήμουν fan της εξτρά λίπανσης, και στην βενζίνα από τότε που βγήκε η αμόλυβδη!.
Ψαχνόμαστε και προχωράμε!!!!.
Κάλο απόγευμα.
Α. -
Αντωνη μου αυτα δεν τα ειχες ουτε το 30 γιατι απλα τοτε κυκλοφορουσαν αμαξες με αλογα. Συγκρινεις το 66 με το 2013, δηλαδη 50 χρονια μετα? Απο 100000 αυτοκινητα που ειχε η Αθηνα με μεσο ορο ιπποδυναμης 30 αλογα, για να μην πω μουλαρια και μαλιστα αργοκινητα, στα 3 εκατομμυρια σημερινα αυτοκινητα με μεσο ορο 100+ αλογα και με οδηγους να τα σκιζουν καθημερινα γιατι απλα δεν αποτελει το ιδιο μεγεθος περιουσιας το ΙΧ οπως το 66?
Παροτι εισαι καλοπροαιρετος ο συλλογισμος σου ειναι εντελως λαθος και φυσικα δεν αποτελει μετρο συγκρισης.
Και αυτο το ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ, Αντωνη μου φιλικα θα στο πω μην το παραθετεις πια, δεν λεει απολυτως τιποτα, ειναι μια χιλιοειπωμενη γενικοτητα. Αυτο ισχυει σχεδον σε οτι κανουμε γιατι παντα υπαρχει η αλλη οψη, η αλλη γνωμη. Δεν διαφωτιζει τιποτα ειδικα, απλα συναινει σε κατι υπο προυποθεσεις, που για καθε περιπτωση διαφερουν και για καθε περιπτωση θα πρεπει να αναφερονται αναλυτικα αν θελουμε κατι τετοιο να ισχυει.Καλο Χειμωνα.
-
Παντελη ισως και οχι.
Οπως εγω το εχω αντιληφθει και το 'μεταλαμπαδευω' το 'ναι μεν αλλα' εχει χρηση ακριβώς στο να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ τον ΚΑΘΕ ενα πιθανο χρηστη υγραεριου στο ΑΝ τον συμφαιρει, αυτον συγκεκριμενα, να βαλει υγραεριο ή οχι.
Κατι σαν 'ναι μεν συφαιρει αλλα υπο προυποθεσεις που πρεπει να εξεταστουν' για ΚΑΘΕ ΜΙΑ συγκεκριμενη περιπτωση.
Πχ τι να βαλεις αεριο σε αυτοκινητο 3.4 κυβικών που ομως... κανει το πολυ 5.000 το χρονο... ( υπαρκτο παραδειγμα φιλου που τον απετρεψα το LC να το κανει υγραεριο)
το 'ναι μεν αλλα' του ΜαστροΑντωνη το συμπληρωνω με το 'χαρτι και μολυβι'
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Παντελη ισως και οχι.Οπως εγω το εχω αντιληφθει και το 'μεταλαμπαδευω' το 'ναι μεν αλλα' εχει χρηση ακριβώς στο να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ τον ΚΑΘΕ ενα πιθανο χρηστη υγραεριου στο ΑΝ τον συμφαιρει, αυτον συγκεκριμενα, να βαλει υγραεριο ή οχι.
Κατι σαν 'ναι μεν συφαιρει αλλα υπο προυποθεσεις που πρεπει να εξεταστουν' για ΚΑΘΕ ΜΙΑ συγκεκριμενη περιπτωση.
Πχ τι να βαλεις αεριο σε αυτοκινητο 3.4 κυβικών που ομως... κανει το πολυ 5.000 το χρονο... ( υπαρκτο παραδειγμα φιλου που τον απετρεψα το LC να το κανει υγραεριο)
το 'ναι μεν αλλα' του ΜαστροΑντωνη το συμπληρωνω με το 'χαρτι και μολυβι'
Fokion,
σωστο, αυτο λεω και εγω, το 'ναι μεν αλλα' να συνοδευεται απο χαρτι και μολυβι οχι με γενικοτητες γιατι αυτη η εκφραση ειναι περισσοτερο αποτρεπτικη και δεν αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα που στην συντριπτικη πλειοψηφια εχει ικανοποιημενους χρηστες. Το σωστοτερο ειναι το 'ναι, υπο προυποθεσεις' και να αριθμουνται οι προυποθεσεις για καθε περιπτωση, πχ τα χιλιομετρα, ο κινητηρας, η χρηση, το κοστος, ποσο σκοπευει καποιος να κρατησει το αυτοκινητο κλπ κλπ δεν ειναι πολλα ειναι περιπου 6-7 παραμετροι που θα πρεπει να εξεταζονται και πρεπει να ειναι συγκεκριμενοι. Το 'ναι μεν αλλα' ειναι σαν να του λες 'ενταξει βαλτο' αλλα αμα του βγει κατι στραβο μετα να λες 'ειδες που στο ελεγα?'
Κατι που ακουγεται αποθαρρυντικο ενω δεν πρεπει να ειναι ετσι γιατι ενα πολυ μικρο ποσοστο καταληγει με προβληματα και αυτο συνηθως λογω κακης εγκαταστασης ειτε φταιει ο εγκαταστατης ειτε φταιει η επιλογη του κιτ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειτε και τα δυο μαζι. -
Να μην ξεχνάμε ότι μπορεί να φταίει και το ίδιο το αυτοκίνητο.
Αν έχει προβλήματα, τι να κάνει το υγραέριο;
-
Παντελή θυμαμαι - μπορει να κανω και λαθος βεβαια - οτι οταν ο ΜαστροΑντωνεις ειχε καταλυξει σε αυτο το αποφθεγμα ΤΟΤΕ το ειχε αναλυσει. Θα μου πεις ποιος παει στην 500τοσο σελιδα να το βρει - ορθον...
@alexeft
και... 'ναι μεν αλλα'γιατι ΟΥΤΕ αυτο ειναι κατ' αναγκην αποτρεπτικό - παραδειγμα του λογου μου.
254.000 και κατι ψιλα τα χλμ που γραφει το κοντερ - φημες λενε οτι οταν το πηρα δεν ειχε 82.000 αλλα.... 182.000
στα 186.000 κοντερισια τελος παντων καιει φλατζα και στο καπακι κανει 24ωρο 1000χλμ εκτος δρομου
Ταυτοχρονα με το ανοιγμα του καπακιου διαγνωστηκαν οι βαλβιδες να χορευουν..... μαμπο μεσα στος οδηγους και το μονο που αλλαχτηκε ηταν τα τσιμουχακια τους καθοτι δεν υπηρχε ρευστο για πληρη επισκευη.Καποια στιγμη τραβαει κι ενα ρηγμα καπου - το εχει ακομα - 'επισκευασμενο' αποτελεσματικά προς το παρον ( εδω και 15.000χλμ) με wondarweld, εξου και δεν ξερουμε που.
ε με ολα τα παραπανω του βαζουμε και υγραεριο 22.000χλμ τωρα και κατι ψιλά
παρ΄ολα αυτα τα..... μικροπταισματακια τσουλαει μια χαρα, ΒΕΒΑΙΩΣ με τον δεοντα σεβασμό 'για οικονομια το βαλαμε' δηλ σπανια πανω απο 4.000 στροφες κ.λ.π. κ.λ.π.
με την διαφορά λοιπον εχω εξοικονομησει οχι την αγορα αλλου μοτερ αλλα.... ολοκληρου αυτοκινητου ( αν δεις που εχουν πεσει )
-
εχω την εντυπωση οτι ο μαστραντωνης αναφερεται σε θεμα βλαβων και οτι αργα ή γρηγορα με την χρηση υγραεριου θα εχουμε και βλαβη.
ενα ακομα σημειο που διαφωνω με τον μαστορα ειναι στο θεμα της λιπανσης, πιστευω οτι η λιπανση με βενζινα ειναι η καλυτερη προστασια που μπορουμε να δωσουμε στον κινητηρα μας, ειδικα για το θεμα της λαδιερας ειμαι αντιθετος οχι γιατι προκαλει βλαβη αλλα δεν μπορει να παρεχει προστασια στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και το μεγαλυτερο προβλημα κατα την χρηση υγραεριου γιατι πριν φτασει σε αυτες εχει καει το λαδι στον θαλαμο καυσεως. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Παντελη ισως και οχι.Οπως εγω το εχω αντιληφθει και το 'μεταλαμπαδευω' το 'ναι μεν αλλα' εχει χρηση ακριβώς στο να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ τον ΚΑΘΕ ενα πιθανο χρηστη υγραεριου στο ΑΝ τον συμφαιρει, αυτον συγκεκριμενα, να βαλει υγραεριο ή οχι.
Κατι σαν 'ναι μεν συφαιρει αλλα υπο προυποθεσεις που πρεπει να εξεταστουν' για ΚΑΘΕ ΜΙΑ συγκεκριμενη περιπτωση.
Πχ τι να βαλεις αεριο σε αυτοκινητο 3.4 κυβικών που ομως... κανει το πολυ 5.000 το χρονο... ( υπαρκτο παραδειγμα φιλου που τον απετρεψα το LC να το κανει υγραεριο)
το 'ναι μεν αλλα' του ΜαστροΑντωνη το συμπληρωνω με το 'χαρτι και μολυβι'
Καλέ μου φίλε ΑΣΦΑΛΩΣ κατάλαβες ότι εννοώ με το 100%!. Δεν αποτρέπω, προτρέπω τον έλεγχο και πρώτα από όλα το 'χαρτί και μολύβι'. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ με χαρτί και μολύβι!.
ΝΑΙ ΜΕΝ να βάλεις, ΑΛΛΑ να διαβάσεις εάν μπαίνει σε εσένα ή τι θα έπρεπε να κάνεις για να μπει!. Σίγουρα με ‘’χαρτί και μολύβι’’ για να δεις τι θα κερδίσεις και τι θα χάσεις, διότι χάνεις και όλας…. Δεν είναι πανάκια το αέριο.
Για την λαδιέρα εάν μπορούσα θα έβαζα βέτο!. Αν και ο ΦΕΚ την περιλαμβανει. Εάν στην αμόλυβδη χρειάζεται, όπως γράφει ο φίλος συνάδελφος, δεν χρειάζεται στο ‘στεγνότερο’ αέριο?. Όλα αυτά τα βελτιωτικά που πλέον βάζουν και διαφημίζουν στα πρατήρια στην αμόλυβδη είναι προς χάριν μόνον της διαφήμισης?!. Στην βενζίνα δεν προστατεύετε το ελατήριο της πίεσης? Δεν προστατεύονται εν μέρη οι βαλβίδες εισαγωγής και οι έδρες αυτών?.
Στο αέριο οι εξαγωγής ζορίζονται από λάθος ρυθμίσεις, και διότι δεν γνωρίζουν την ηλεκτρονική διάταξη ‘ρολόι’……
Ευχαριστώ φίλε!.
Α.
ΥΓ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ με ‘’χαρτί και μολύβι’’ έδεσε!!!!!...... -
@ alexeft
Τι να σε κάνω που δεν εχει eobd το Prins είνσι και το παλιό, με 80 χιλιάδες και χιλιόμετρα με αέριο και εγω τωρα με τό νέο ταμπλετ που τρέχει win 8 online είμαι με τον εγκέφαλο και το after market προγράμμα και to bluetooth κάνω παπάδες .. Έχω φέρει μπαμ τα τρίμ και έχω ρίξει τη κατανάλωση στο + 12 % απο τη βενζίνη χωρις να είνσι το ml φτωχο η πλούσιο ..
-
Καλησπέρα παιδιά εγω σε ενα mercedes c200 k που εχω και εχω βάλει και εγω το atiker τώρα τελευταία παρατηρώ ότι οταν είναι κρύο το πρωί μου κάνει μερικα μπέρδεμα τα στο ρελαντί για μερικα δευτερόλεπτα και μετα είναι εντάξει.. Το σύστημα που εχω βάλει είναι το OBDII και απο ότι μου λέει ο μάστορας που μου το έβαλε του λέει σχεδόν 0 αυτο διόρθωση.. Για πείτε μου κατα την γνώμη σας γιατι μου το κάνει αυτο??
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
ενα ακομα σημειο που διαφωνω με τον μαστορα ειναι στο θεμα της λιπανσης, πιστευω οτι η λιπανση με βενζινα ειναι η καλυτερη προστασια που μπορουμε να δωσουμε στον κινητηρα μας, ειδικα για το θεμα της λαδιερας ειμαι αντιθετος οχι γιατι προκαλει βλαβη αλλα δεν μπορει να παρεχει προστασια στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και το μεγαλυτερο προβλημα κατα την χρηση υγραεριου γιατι πριν φτασει σε αυτες εχει καει το λαδι στον θαλαμο καυσεως.
Αν η λαδιέρα τελικά λιπαίνει τις βαλβίδες εξαγωγής, προφανώς δεν το κάνει το ίδιο το λάδι που όπως λες καίγεται, αλλά κάποιο κατάλοιπο της καύσης αυτού. Όπως γινόταν και το μόλυβδο στην παλιά βενζίνη.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Παντελη ισως και οχι.
Οπως εγω το εχω αντιληφθει και το 'μεταλαμπαδευω' το 'ναι μεν αλλα' εχει χρηση ακριβώς στο να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ τον ΚΑΘΕ ενα πιθανο χρηστη υγραεριου στο ΑΝ τον συμφαιρει, αυτον συγκεκριμενα, να βαλει υγραεριο ή οχι.
Κατι σαν 'ναι μεν συφαιρει αλλα υπο προυποθεσεις που πρεπει να εξεταστουν' για ΚΑΘΕ ΜΙΑ συγκεκριμενη περιπτωση.
Πχ τι να βαλεις αεριο σε αυτοκινητο 3.4 κυβικών που ομως... κανει το πολυ 5.000 το χρονο... ( υπαρκτο παραδειγμα φιλου που τον απετρεψα το LC να το κανει υγραεριο)
το 'ναι μεν αλλα' του ΜαστροΑντωνη το συμπληρωνω με το 'χαρτι και μολυβι'
Καλέ μου φίλε ΑΣΦΑΛΩΣ κατάλαβες ότι εννοώ με το 100%!. Δεν αποτρέπω, προτρέπω τον έλεγχο και πρώτα από όλα το 'χαρτί και μολύβι'. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ με χαρτί και μολύβι!.
ΝΑΙ ΜΕΝ να βάλεις, ΑΛΛΑ να διαβάσεις εάν μπαίνει σε εσένα ή τι θα έπρεπε να κάνεις για να μπει!. Σίγουρα με ‘’χαρτί και μολύβι’’ για να δεις τι θα κερδίσεις και τι θα χάσεις, διότι χάνεις και όλας…. Δεν είναι πανάκια το αέριο.
Για την λαδιέρα εάν μπορούσα θα έβαζα βέτο!. Αν και ο ΦΕΚ την περιλαμβανει. Εάν στην αμόλυβδη χρειάζεται, όπως γράφει ο φίλος συνάδελφος, δεν χρειάζεται στο ‘στεγνότερο’ αέριο?. Όλα αυτά τα βελτιωτικά που πλέον βάζουν και διαφημίζουν στα πρατήρια στην αμόλυβδη είναι προς χάριν μόνον της διαφήμισης?!. Στην βενζίνα δεν προστατεύετε το ελατήριο της πίεσης? Δεν προστατεύονται εν μέρη οι βαλβίδες εισαγωγής και οι έδρες αυτών?.
Στο αέριο οι εξαγωγής ζορίζονται από λάθος ρυθμίσεις, και διότι δεν γνωρίζουν την ηλεκτρονική διάταξη ‘ρολόι’……
Ευχαριστώ φίλε!.
Α.
ΥΓ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ με ‘’χαρτί και μολύβι’’ έδεσε!!!!!......Άντε πάλι με τις ρυθίσεις. Αφού είπαμε ότι τις αν οι ρυθμίσεις δε βγάζουν το λονγκ τερμ φιούελ τριμ εκτός, τα υπόλοιπα τα κανονίζει ο λάμδα, εκτός αν μιλάμε για γκάζια και λειτουργία ανοικτού βρόχου.
Να τελειώνουμε με αυτή την ψευδοεπιστήμη επιτέλους.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
@ alexeftΤι να σε κάνω που δεν εχει eobd το Prins είνσι και το παλιό, με 80 χιλιάδες και χιλιόμετρα με αέριο και εγω τωρα με τό νέο ταμπλετ που τρέχει win 8 online είμαι με τον εγκέφαλο και το after market προγράμμα και to bluetooth κάνω παπάδες .. Έχω φέρει μπαμ τα τρίμ και έχω ρίξει τη κατανάλωση στο + 12 % απο τη βενζίνη χωρις να είνσι το ml φτωχο η πλούσιο ..
Χαρά στην όρεξή σου.
-
Ο χρήστης θεοφιλοσ έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά εγω σε ενα mercedes c200 k που εχω και εχω βάλει και εγω το atiker τώρα τελευταία παρατηρώ ότι οταν είναι κρύο το πρωί μου κάνει μερικα μπέρδεμα τα στο ρελαντί για μερικα δευτερόλεπτα και μετα είναι εντάξει.. Το σύστημα που εχω βάλει είναι το OBDII και απο ότι μου λέει ο μάστορας που μου το έβαλε του λέει σχεδόν 0 αυτο διόρθωση.. Για πείτε μου κατα την γνώμη σας γιατι μου το κάνει αυτο??Καμία γνώμη για το τι μπωρει να συμβαίνει παιδια??
-
Ο χρήστης θεοφιλοσ έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά εγω σε ενα mercedes c200 k που εχω και εχω βάλει και εγω το atiker τώρα τελευταία παρατηρώ ότι οταν είναι κρύο το πρωί μου κάνει μερικα μπέρδεμα τα στο ρελαντί για μερικα δευτερόλεπτα και μετα είναι εντάξει.. Το σύστημα που εχω βάλει είναι το OBDII και απο ότι μου λέει ο μάστορας που μου το έβαλε του λέει σχεδόν 0 αυτο διόρθωση.. Για πείτε μου κατα την γνώμη σας γιατι μου το κάνει αυτο??
Καμία γνώμη για το τι μπωρει να συμβαίνει παιδια??
Συγνώμη, σε ξεχάσαμε.
Μην ανησυχείς, το μπέρδεμα το κάνει στην αλλαγή, μέχρι να γεμίσει ο σωλήνας που πάει στα μπεκ με υγραέριο. Είναι μια προσωρινή ατροφία (δεν πάει αρκετό καύσιμο δηλαδή στον κινητήρα) που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.
Καλές βόλτες.
-
Ο χρήστης θεοφιλοσ έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά εγω σε ενα mercedes c200 k που εχω και εχω βάλει και εγω το atiker τώρα τελευταία παρατηρώ ότι οταν είναι κρύο το πρωί μου κάνει μερικα μπέρδεμα τα στο ρελαντί για μερικα δευτερόλεπτα και μετα είναι εντάξει.. Το σύστημα που εχω βάλει είναι το OBDII και απο ότι μου λέει ο μάστορας που μου το έβαλε του λέει σχεδόν 0 αυτο διόρθωση.. Για πείτε μου κατα την γνώμη σας γιατι μου το κάνει αυτο??
Καμία γνώμη για το τι μπωρει να συμβαίνει παιδια??
με βενζινη ετσι;
αυτο συμβαινει σε ενα μεγαλο ποσοστο αυτοκινητα που καινε υγραεριο, μεχρι τωρα δεν εχει βρεθει μια ακρη αλλα πιστευω εχει να κανει πιθανοτατα με διαρροη σε σωληνακι υποπιεσης, η προθερμανση του λ....εστιαζομαι σε αυτα τα 2 πρωτα να ψαξω αφου εχω ηδη αντικαταστησει φιλτρο βενζινης & αερος
Υγραεριοκίνηση!