Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 24
    • 25
    • 11 / 25
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    490
    3729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης panos3 έγραψε:
      ξερει κανεις αν μπορουμε να μετρησουμε με ωμομετρο το δευτερευον πηνιο του πολλαπλασσιαστη σε πολλαπλασσιαστη τετοιου τυπου?

      http://www.mister-auto.gr/el/p-llaplasi ... 00322.html

      εχει 3 πιν που μπαινει η φισα.αριστερα-δεξια μετραμε το πρωτευον πηνιο(μετρησα εναν δικο μου χαλασμενο και εδειξε 1,8Ω).το μεσσαιο πιν ειναι λογικα ειναι ο παλμος.
      οποιος ξερει αν γινετε να μετρησουμε την αντισταση των δευτερευων πηνιων σε τετοιους πολλαπλασσιαστες ας απαντησει.ευχαριστω εκ των προτερων.

      Πριν καιρό δεν έπαιρνε μπρος το αμάξι, δεν άναβε λαμπάκι (δηλαδή δεν ήταν η ηλεκτρονική) αλλά μετρούσα τον πολλαπλασιαστή και οι τιμές ήταν κανονικές - μόνο το πρωτεύον είχε ελάχιστα πιο χαμηλή αντίσταση.

      Ο πολλαπλασιαστής έβγαζε σπινθήρα αλλά ήταν πολύ πολύ ασθενικός (ή καθόλου) και δεν ξεκινούσε. Πάντως με το ωμόμετρο νόμιζα ότι ήταν εντάξει.
      Τα άλλαξα όλα (με φτηνά ιμιτασιόν) και δουλεύει καλύτερα από καινούριο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panos3 last edited by

        o δικος μου πολλαπλασσιστης υπολειτουργουσε αφου εκανε διακοπες ο κινητηρας.1.8 Ω(το οριο ειναι 1.6Ω απο διαφορα βιβλια που εχω δει) στο πρωτευον.θα μετρησω και εναν καλο πολλαπλασσιαστη να δω.παντως δεν νομιζω να μπορεις να μετρησεις το δευτερευον πηνιο σε τετοιον πολλαπλασσιαστη.με ολες τις ακιδες με εκει που πιανει το μπουζι σε ολες τις κλιμακιες εχει απειρη αντισταση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης panos3 έγραψε:
          θα μετρησω και εναν καλο πολλαπλασσιαστη να δω.παντως δεν νομιζω να μπορεις να μετρησεις το δευτερευον πηνιο σε τετοιον πολλαπλασσιαστη.με ολες τις ακιδες με εκει που πιανει το μπουζι σε ολες τις κλιμακιες εχει απειρη αντισταση.

          Το τρανζίστορ νομίζω ότι πρέπει να βρίσκεται στο πρωτεύον. Το δευτερεύον δεν πρέπει να έχει τίποτα. Το ότι δε μπορείς να το μετρήσεις μάλλον σημαίνει διακοπή στο σύρμα του. Για ποιον άλλο λόγο να μη μπορείς να μετρήσεις κάποια αντίσταση;

          Καλύτερα κάνε μια σύγκριση με τους άλλους.

          Τι αμάξι είναι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            δεν εχει διακοπη στο συρμα του γιατι υπολειτουργουσε.εκανε διακοπες ο κινητηρας αλλα οχι παντα.ηταν ετοιμος να κοπει το συρμα.ουτε το διαγνωστικο κρατουσε βλαβη αφου δεν ειχε καει τελειως.το αμαξι ειναι πουντο μκ2βσπορτινγκ και ο πολλαπλασσιαστης ειναι ιδιος με το παραπανω λινκ που παρεθεσα.

            μπορουν να μονωθουν απο τη ζεστη ωστε να εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Στο δευτερεύον ενός πολλαπλασιαστή είναι δυνατόν να υπάρχει διακοπή στο σύρμα αλλά να δίνει σπινθήρα. Αυτό συμβαίνει γιατί η υψηλή τάση πηδάει τη διακοπή. Δημιουργεί βέβαια τοπικές υπερθερμάνσεις και τελικά καίγεται τελείως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panos3 last edited by

                οκ θα μετρησω εναν καλο να δω.ευχαριστω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                  δεν εχει διακοπη στο συρμα του γιατι υπολειτουργουσε.εκανε διακοπες ο κινητηρας αλλα οχι παντα.ηταν ετοιμος να κοπει το συρμα.ουτε το διαγνωστικο κρατουσε βλαβη αφου δεν ειχε καει τελειως.το αμαξι ειναι πουντο μκ2βσπορτινγκ και ο πολλαπλασσιαστης ειναι ιδιος με το παραπανω λινκ που παρεθεσα.

                  μπορουν να μονωθουν απο τη ζεστη ωστε να εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης?

                  Λογικά, ένας τρόπος να αντέχουν περισσότερο οι πολλαπλασιαστές σου είναι να κλείνεις τα διάκενα των μπουζί και/ή να τα αλλάζεις κάπως πιο συχνά. Το δικό σου πχ θέλει 0,9, μπορείς να το κάνεις 0,7.

                  Ήμουν έτοιμος να σου πως και για ιριδίου αλλά οι τιμές είναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panos3 last edited by

                    μπορει να επεσα σε μαιμου παρτιδα ngk.οταν τα βγαλω θα δω γιατι τα ειχα παρει απο ebay.20.000χλμ τα κραταω.155.000χλμ κρατησε ο πολλαπλασσιαστης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                      155.000χλμ κρατησε ο πολλαπλασσιαστης.

                      Ε, δεν το λες και πρόβλημα που να αξίζει να ασχοληθείς πολύ. Καλή αντοχή έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panos3 last edited by

                        το μπουζι χρειαζετε αλλαγη αφου αλλαξα τον πολλαπλασσιαστη?τωρα το αμαξι δουλευει μια χαρα.σε 5000χλμ θα τα αλλαξω ολα τα μπουζι.τωρα εχουν 15.000χλμ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                          το μπουζι χρειαζετε αλλαγη αφου αλλαξα τον πολλαπλασσιαστη?τωρα το αμαξι δουλευει μια χαρα.σε 5000χλμ θα τα αλλαξω ολα τα μπουζι.τωρα εχουν 15.000χλμ.

                          ΑΝ δουλεύει εντάξει μην ασχολείσαι. Ακολούθα μόνο το πρόγραμμα συντήρησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Και μια πληροφορία που βρήκα.

                            Επειδή μερικοί πολλαπλασιαστές έχουν μια δίοδο στο δευτερεύον, δε μπορεί να γίνει έλεγχος με ωμόμετρο. Σ' αυτές τις περιπτώσεις κάνουμε το εξής:


                            Note:
                            Should a high-voltage diode be built into an ignition coil to suppress sparks,
                            resistance measurement at the secondary coil is not possible.
                            In this case, the following method is helpful:
                            Connect a voltmeter in series between the secondary winding of the ignition coil
                            and a battery. If the battery is connected in the diode‘s conducting direction, the
                            voltmeter must display a voltage. After reversing the polarity of the connections in
                            the blocking direction of the diode, no voltage may be displayed. If no voltage is
                            indicated in either direction, an interruption in the secondary circuit must be assu-
                            med. If a voltage is indicated in both directions, the high-voltage diode is faulty.

                            Από εδώ http://www.hella.com/ePaper/Sensoren/Zu ... cument.pdf

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos3 last edited by

                              δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                                δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?

                                Αν ο πολλαπλασιαστής έχει δίοδο στο δευτερεύον, παίρνεις τον πολλαπλασιαστή στα χέρια σου και συνδέεις μια μπαταρία (φαντάζομαι 9v τουλάχιστον) και βολτόμετρο ως εξής:

                                θέση μπουζί -> πόλος μπαταρίας 1
                                πόλος μπαταρίας 2 -> ακροδέκτης βολτόμετρου 1
                                ακροδέκτης βολτόμετρου 2 -> επιστροφή δευτερεύοντος πάνω στον κοννέκτορ του πολλαπλασιαστή

                                Αν δεν δείχνει τίποτα, αντιστρέφεις την πολικότητα της μπαταρίας. Σε κάθε περίπτωση δοκιμάζεις σε όλους τους ακροδέκτες του κοννέκτορ, μια που δεν ξέρεις σε ποιον συνδέεται το δευτερεύον του πολλαπλασιαστή.

                                Εφόσον η μπαταρία συνδέεται στο δευτερεύον, όποια τάση παραχθεί θα είναι χαμηλότερη. Άνευ σημασίας δηλαδή.

                                Νόμιζα ότι έλυσες το πρόβλημά σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Βοηθαει καθολου αυτο?>Ο χρήστης panos3 έγραψε:

                                  δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?

                                  http://es.easyautodiagnostics.com/cop_coil_2wire/cop_coil_overview_1.php

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                                    δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?

                                    Το πηνίο είναι βγαλμένο απο το αυτοκίνητο. Στην μία άκρη του πηνίου συνδέεις τον πόλο μιας μπαταρίας, κατα προτίμηση μια αλκαλική πλακέ των 9V ή χρησιμοποιείς την μπαταρία του αυτοκινήτου, όχι όμως αλκαλική 1,5 volt. Στον άλλο πόλο βάζεις το ενα καλώδιο του βολτόμετρου (δέν έχει σημασία αν θα βάλεις το μαύρο ή το κόκκινο) και το δεύτερο καλώδιο το βάζεις στην άλλη άκρη του πηνίου.

                                    Μετά επαναλαμβάνεις το ίδιο με αντεστραμένη πολικότητα της μπαταρίας. Πρέπει τη μία φορά να δείς μηδέν τάση και την δεύτερη φορά την τάση της μπαταρίας μείον το forward voltage drop της διόδου.

                                    Μπορείς να κάνεις το ίδιο χωρίς μπαταρία, βάζοντας το πολύμετρο στη θέση ελέγχου για διόδους, όμως πολλά πολύμετρα δέν δίνουν αρκετή τάση και αν η δίοδος έχει μεγάλο forward voltage drop θα την δείχνει σαν ανοιχτό κύκλωμα. Με τη μπαταρία ξεπερνάς αυτό το πρόβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panos3 last edited by

                                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                      δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?

                                      Αν ο πολλαπλασιαστής έχει δίοδο στο δευτερεύον, παίρνεις τον πολλαπλασιαστή στα χέρια σου και συνδέεις μια μπαταρία (φαντάζομαι 9v τουλάχιστον) και βολτόμετρο ως εξής:

                                      θέση μπουζί -> πόλος μπαταρίας 1
                                      πόλος μπαταρίας 2 -> ακροδέκτης βολτόμετρου 1
                                      ακροδέκτης βολτόμετρου 2 -> επιστροφή δευτερεύοντος πάνω στον κοννέκτορ του πολλαπλασιαστή

                                      Αν δεν δείχνει τίποτα, αντιστρέφεις την πολικότητα της μπαταρίας. Σε κάθε περίπτωση δοκιμάζεις σε όλους τους ακροδέκτες του κοννέκτορ, μια που δεν ξέρεις σε ποιον συνδέεται το δευτερεύον του πολλαπλασιαστή.

                                      Εφόσον η μπαταρία συνδέεται στο δευτερεύον, όποια τάση παραχθεί θα είναι χαμηλότερη. Άνευ σημασίας δηλαδή.

                                      Νόμιζα ότι έλυσες το πρόβλημά σου.

                                      οκ το καταλαβα.το εχω λυσει το προβλημα για μελλοντικη χρηση ρωταω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panos3 last edited by

                                        εκανα την παραπανω συνδεσμολογια στο χαλασμενο πολλαπλασσιαστη μου με 9v μπαταρια.απο τη μια μερια περναει ταση 5.5v και απο την αναποδη τιποτα(δευτερευον πηνιο).σωστα δεν ειναι τα αποτελεσματα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                                          εκανα την παραπανω συνδεσμολογια στο χαλασμενο πολλαπλασσιαστη μου με 9v μπαταρια.απο τη μια μερια περναει ταση 5.5v και απο την αναποδη τιποτα(δευτερευον πηνιο).σωστα δεν ειναι τα αποτελεσματα?

                                          Μάλλον. Η πτώση τάσης μάλλον προέρχεται από τη δίοδο.

                                          Μπορείς να δοκιμάσεις και κανέναν καλό να κάνουμε σύγκριση;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            'Εργαλεια' για σπιτικη χρηση:
                                            Leroy Merlin καρυδακι μπουζοκλειδο 2€
                                            Καστάνια 1/2' με κουμπακι απελευθερωσης ~10€ και οι μικροτερες το ιδιο κανουν.
                                            Μαρκα Dexter, (η δικιά τους), οτι εχω παρει μεχρι στιγμης για δουλειες σπιτιου, μια χαρα παιζει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 11 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr