-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
ξερει κανεις αν μπορουμε να μετρησουμε με ωμομετρο το δευτερευον πηνιο του πολλαπλασσιαστη σε πολλαπλασσιαστη τετοιου τυπου?http://www.mister-auto.gr/el/p-llaplasi ... 00322.html
εχει 3 πιν που μπαινει η φισα.αριστερα-δεξια μετραμε το πρωτευον πηνιο(μετρησα εναν δικο μου χαλασμενο και εδειξε 1,8Ω).το μεσσαιο πιν ειναι λογικα ειναι ο παλμος.
οποιος ξερει αν γινετε να μετρησουμε την αντισταση των δευτερευων πηνιων σε τετοιους πολλαπλασσιαστες ας απαντησει.ευχαριστω εκ των προτερων.Πριν καιρό δεν έπαιρνε μπρος το αμάξι, δεν άναβε λαμπάκι (δηλαδή δεν ήταν η ηλεκτρονική) αλλά μετρούσα τον πολλαπλασιαστή και οι τιμές ήταν κανονικές - μόνο το πρωτεύον είχε ελάχιστα πιο χαμηλή αντίσταση.
Ο πολλαπλασιαστής έβγαζε σπινθήρα αλλά ήταν πολύ πολύ ασθενικός (ή καθόλου) και δεν ξεκινούσε. Πάντως με το ωμόμετρο νόμιζα ότι ήταν εντάξει.
Τα άλλαξα όλα (με φτηνά ιμιτασιόν) και δουλεύει καλύτερα από καινούριο. -
o δικος μου πολλαπλασσιστης υπολειτουργουσε αφου εκανε διακοπες ο κινητηρας.1.8 Ω(το οριο ειναι 1.6Ω απο διαφορα βιβλια που εχω δει) στο πρωτευον.θα μετρησω και εναν καλο πολλαπλασσιαστη να δω.παντως δεν νομιζω να μπορεις να μετρησεις το δευτερευον πηνιο σε τετοιον πολλαπλασσιαστη.με ολες τις ακιδες με εκει που πιανει το μπουζι σε ολες τις κλιμακιες εχει απειρη αντισταση.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
θα μετρησω και εναν καλο πολλαπλασσιαστη να δω.παντως δεν νομιζω να μπορεις να μετρησεις το δευτερευον πηνιο σε τετοιον πολλαπλασσιαστη.με ολες τις ακιδες με εκει που πιανει το μπουζι σε ολες τις κλιμακιες εχει απειρη αντισταση.Το τρανζίστορ νομίζω ότι πρέπει να βρίσκεται στο πρωτεύον. Το δευτερεύον δεν πρέπει να έχει τίποτα. Το ότι δε μπορείς να το μετρήσεις μάλλον σημαίνει διακοπή στο σύρμα του. Για ποιον άλλο λόγο να μη μπορείς να μετρήσεις κάποια αντίσταση;
Καλύτερα κάνε μια σύγκριση με τους άλλους.
Τι αμάξι είναι;
-
δεν εχει διακοπη στο συρμα του γιατι υπολειτουργουσε.εκανε διακοπες ο κινητηρας αλλα οχι παντα.ηταν ετοιμος να κοπει το συρμα.ουτε το διαγνωστικο κρατουσε βλαβη αφου δεν ειχε καει τελειως.το αμαξι ειναι πουντο μκ2βσπορτινγκ και ο πολλαπλασσιαστης ειναι ιδιος με το παραπανω λινκ που παρεθεσα.
μπορουν να μονωθουν απο τη ζεστη ωστε να εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης?
-
Στο δευτερεύον ενός πολλαπλασιαστή είναι δυνατόν να υπάρχει διακοπή στο σύρμα αλλά να δίνει σπινθήρα. Αυτό συμβαίνει γιατί η υψηλή τάση πηδάει τη διακοπή. Δημιουργεί βέβαια τοπικές υπερθερμάνσεις και τελικά καίγεται τελείως.
-
οκ θα μετρησω εναν καλο να δω.ευχαριστω
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
δεν εχει διακοπη στο συρμα του γιατι υπολειτουργουσε.εκανε διακοπες ο κινητηρας αλλα οχι παντα.ηταν ετοιμος να κοπει το συρμα.ουτε το διαγνωστικο κρατουσε βλαβη αφου δεν ειχε καει τελειως.το αμαξι ειναι πουντο μκ2βσπορτινγκ και ο πολλαπλασσιαστης ειναι ιδιος με το παραπανω λινκ που παρεθεσα.μπορουν να μονωθουν απο τη ζεστη ωστε να εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης?
Λογικά, ένας τρόπος να αντέχουν περισσότερο οι πολλαπλασιαστές σου είναι να κλείνεις τα διάκενα των μπουζί και/ή να τα αλλάζεις κάπως πιο συχνά. Το δικό σου πχ θέλει 0,9, μπορείς να το κάνεις 0,7.
Ήμουν έτοιμος να σου πως και για ιριδίου αλλά οι τιμές είναι
-
μπορει να επεσα σε μαιμου παρτιδα ngk.οταν τα βγαλω θα δω γιατι τα ειχα παρει απο ebay.20.000χλμ τα κραταω.155.000χλμ κρατησε ο πολλαπλασσιαστης.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
155.000χλμ κρατησε ο πολλαπλασσιαστης.Ε, δεν το λες και πρόβλημα που να αξίζει να ασχοληθείς πολύ. Καλή αντοχή έχουν.
-
το μπουζι χρειαζετε αλλαγη αφου αλλαξα τον πολλαπλασσιαστη?τωρα το αμαξι δουλευει μια χαρα.σε 5000χλμ θα τα αλλαξω ολα τα μπουζι.τωρα εχουν 15.000χλμ.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
το μπουζι χρειαζετε αλλαγη αφου αλλαξα τον πολλαπλασσιαστη?τωρα το αμαξι δουλευει μια χαρα.σε 5000χλμ θα τα αλλαξω ολα τα μπουζι.τωρα εχουν 15.000χλμ.ΑΝ δουλεύει εντάξει μην ασχολείσαι. Ακολούθα μόνο το πρόγραμμα συντήρησης.
-
Και μια πληροφορία που βρήκα.
Επειδή μερικοί πολλαπλασιαστές έχουν μια δίοδο στο δευτερεύον, δε μπορεί να γίνει έλεγχος με ωμόμετρο. Σ' αυτές τις περιπτώσεις κάνουμε το εξής:
Note:
Should a high-voltage diode be built into an ignition coil to suppress sparks,
resistance measurement at the secondary coil is not possible.
In this case, the following method is helpful:
Connect a voltmeter in series between the secondary winding of the ignition coil
and a battery. If the battery is connected in the diode‘s conducting direction, the
voltmeter must display a voltage. After reversing the polarity of the connections in
the blocking direction of the diode, no voltage may be displayed. If no voltage is
indicated in either direction, an interruption in the secondary circuit must be assu-
med. If a voltage is indicated in both directions, the high-voltage diode is faulty.Από εδώ http://www.hella.com/ePaper/Sensoren/Zu ... cument.pdf
-
δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?Αν ο πολλαπλασιαστής έχει δίοδο στο δευτερεύον, παίρνεις τον πολλαπλασιαστή στα χέρια σου και συνδέεις μια μπαταρία (φαντάζομαι 9v τουλάχιστον) και βολτόμετρο ως εξής:
θέση μπουζί -> πόλος μπαταρίας 1
πόλος μπαταρίας 2 -> ακροδέκτης βολτόμετρου 1
ακροδέκτης βολτόμετρου 2 -> επιστροφή δευτερεύοντος πάνω στον κοννέκτορ του πολλαπλασιαστήΑν δεν δείχνει τίποτα, αντιστρέφεις την πολικότητα της μπαταρίας. Σε κάθε περίπτωση δοκιμάζεις σε όλους τους ακροδέκτες του κοννέκτορ, μια που δεν ξέρεις σε ποιον συνδέεται το δευτερεύον του πολλαπλασιαστή.
Εφόσον η μπαταρία συνδέεται στο δευτερεύον, όποια τάση παραχθεί θα είναι χαμηλότερη. Άνευ σημασίας δηλαδή.
Νόμιζα ότι έλυσες το πρόβλημά σου.
-
Βοηθαει καθολου αυτο?>Ο χρήστης panos3 έγραψε:
δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?
http://es.easyautodiagnostics.com/cop_coil_2wire/cop_coil_overview_1.php
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?Το πηνίο είναι βγαλμένο απο το αυτοκίνητο. Στην μία άκρη του πηνίου συνδέεις τον πόλο μιας μπαταρίας, κατα προτίμηση μια αλκαλική πλακέ των 9V ή χρησιμοποιείς την μπαταρία του αυτοκινήτου, όχι όμως αλκαλική 1,5 volt. Στον άλλο πόλο βάζεις το ενα καλώδιο του βολτόμετρου (δέν έχει σημασία αν θα βάλεις το μαύρο ή το κόκκινο) και το δεύτερο καλώδιο το βάζεις στην άλλη άκρη του πηνίου.
Μετά επαναλαμβάνεις το ίδιο με αντεστραμένη πολικότητα της μπαταρίας. Πρέπει τη μία φορά να δείς μηδέν τάση και την δεύτερη φορά την τάση της μπαταρίας μείον το forward voltage drop της διόδου.
Μπορείς να κάνεις το ίδιο χωρίς μπαταρία, βάζοντας το πολύμετρο στη θέση ελέγχου για διόδους, όμως πολλά πολύμετρα δέν δίνουν αρκετή τάση και αν η δίοδος έχει μεγάλο forward voltage drop θα την δείχνει σαν ανοιχτό κύκλωμα. Με τη μπαταρία ξεπερνάς αυτό το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
δεν το πολυκαταλαβα.δηλαδη συνδεω το ενα ακρο του βολτομετρου εκει που τελειωνει ο πολλαπλασσιαστης και το αλλο στη μπαταρια?σε ποιο πολο?με ανοιχτο διακοπτη δεν θα εχω υψηλη ταση?
Αν ο πολλαπλασιαστής έχει δίοδο στο δευτερεύον, παίρνεις τον πολλαπλασιαστή στα χέρια σου και συνδέεις μια μπαταρία (φαντάζομαι 9v τουλάχιστον) και βολτόμετρο ως εξής:
θέση μπουζί -> πόλος μπαταρίας 1
πόλος μπαταρίας 2 -> ακροδέκτης βολτόμετρου 1
ακροδέκτης βολτόμετρου 2 -> επιστροφή δευτερεύοντος πάνω στον κοννέκτορ του πολλαπλασιαστήΑν δεν δείχνει τίποτα, αντιστρέφεις την πολικότητα της μπαταρίας. Σε κάθε περίπτωση δοκιμάζεις σε όλους τους ακροδέκτες του κοννέκτορ, μια που δεν ξέρεις σε ποιον συνδέεται το δευτερεύον του πολλαπλασιαστή.
Εφόσον η μπαταρία συνδέεται στο δευτερεύον, όποια τάση παραχθεί θα είναι χαμηλότερη. Άνευ σημασίας δηλαδή.
Νόμιζα ότι έλυσες το πρόβλημά σου.
οκ το καταλαβα.το εχω λυσει το προβλημα για μελλοντικη χρηση ρωταω.
-
εκανα την παραπανω συνδεσμολογια στο χαλασμενο πολλαπλασσιαστη μου με 9v μπαταρια.απο τη μια μερια περναει ταση 5.5v και απο την αναποδη τιποτα(δευτερευον πηνιο).σωστα δεν ειναι τα αποτελεσματα?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
εκανα την παραπανω συνδεσμολογια στο χαλασμενο πολλαπλασσιαστη μου με 9v μπαταρια.απο τη μια μερια περναει ταση 5.5v και απο την αναποδη τιποτα(δευτερευον πηνιο).σωστα δεν ειναι τα αποτελεσματα?Μάλλον. Η πτώση τάσης μάλλον προέρχεται από τη δίοδο.
Μπορείς να δοκιμάσεις και κανέναν καλό να κάνουμε σύγκριση;
-
'Εργαλεια' για σπιτικη χρηση:
Leroy Merlin καρυδακι μπουζοκλειδο 2€
Καστάνια 1/2' με κουμπακι απελευθερωσης ~10€ και οι μικροτερες το ιδιο κανουν.
Μαρκα Dexter, (η δικιά τους), οτι εχω παρει μεχρι στιγμης για δουλειες σπιτιου, μια χαρα παιζει.
Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες