Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μινιατουρες Κλασσικων Αυτοκινητων
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Μινιατουρες Κλασσικων Αυτοκινητων
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 65
    • 66
    • 54 / 66
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    102
    1307
    4108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      niga last edited by

      Αλέξανδρε πήγα να βάψω με πινέλο ένα 2CV με τα χρώματα της Humbrol που είχε η συσκευασία και στο πρώτο χέρι έγινε πολύ χάλια γιατί δεν έπιανε καλά το χρώμα.Θα επιχειρήσω το γυαλόχαρτο και μετά δεύτερο χέρι και βλέπουμε. Βάλεις καθόλου διαλυτικό σε αυτά τα χρώματα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Ο χρήστης NIGA έγραψε:
        Αλέξανδρε πήγα να βάψω με πινέλο ένα 2CV με τα χρώματα της Humbrol που είχε η συσκευασία και στο πρώτο χέρι έγινε πολύ χάλια γιατί δεν έπιανε καλά το χρώμα.Θα επιχειρήσω το γυαλόχαρτο και μετά δεύτερο χέρι και βλέπουμε. Βάλεις καθόλου διαλυτικό σε αυτά τα χρώματα;

        Χμμ, το βάζεις επάνω και κάνει σαν να τρέχει και δεν πιάνει, ε;
        Ακρυλικό ή enamel; Στα ακρυλικά το έχω πάθει και εγώ...

        Μήπως δεν το ανακάτεψες αρκετά; Ή, άλλη περίπτωση, να μην ήταν καλά καθαρισμένο το αμάξωμα (κανονικά θέλει πλύσιμο πριν τη βαφή με σαπούνι).
        Δοκίμασε με ντουκόχαρτο, 1500 ή πιο λεπτό, βρεγμένο. Αν είναι ακρυλικό βάλτο, όσο είναι φρέσκο, κάτω από τη βρύση με ζεστό νερό και τρίψ΄το!

        Διαλυτικό χρησιμοποιώ όπου χρειάζεται (enamel thinners, έχει και humbrol αλλά πουλάνε και σε πιο μεγάλες συσκευασίες πιο φτηνο no name) ειδικά σε κάποια χρώματα που έχω που είναι 20 και 25 χρονών! Σαν πείραμα για να προσδορίσω το κατάλληλο ιξώδες, βάφω μια επίπεδη επιφάνεια, στην οποία κατά το πρώτο πέρασμα με σχετικά στεγνό πινέλο αφήνει κάποιες γραμμές λεπτές, οι οποίες μετά από λίγα δευτερόλεπτα εξαφανίζονται. Θα έλεγα λίγο πιο πηχτό από εβαπορέ αλλά και πάλι εξαρτάται από το είδος του χρώματος (αλλιώς τα μεταλλικά αλλιώς τα παστέλ κ.ο.κ.).
        Μεγαλύτερη ευκολία είναι τα ακρυλικά (υδατοδιαλυτά) αλλά πρέπει να είσαι το γρήγορο πιστόλι γιατί στεγνώνουν γρήγορα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Βάψιμο με πινέλο....
          Τέλος πάντων,γενικά αποφεύγω τα ακρυλικά στα αμαξώματα γιατί είναι εξαιρετικά ευαίσθητα στις δαχτυλιες.Πριν το βάψιμο του αμαξώματος υποχρεωτικά χρειάζεται ένα πέρασμα με primer για να μπορέσει εν συνεχεια να πιάσει το τελικό χρώμα πάνω στο αμάξωμα.
          Σαν primer συνιστώ οποιοδήποτε ματ χρώμα με τη διάφορα πως δεν πρέπει να ανήκει στην ίδια οικογένεια με το τελικό χρώμα.Δηλ. Primer ματ ακρυλικό αν το βάψιμο μετά γίνει με χρώμα σμάλτου και το ανάποδο.
          Η τακτική αυτή βοηθά στο ξεβαμα του χρώματος αν κάτι δεν πάει καλά με τη βαφή και εφόσον το χρώμα δεν έχει στεγνώσει.
          Τότε αρκεί ένα kαθαρισμα με καθαρό οινόπνευμα,αν το χρώμα είναι ακρυλικό η με white spirit αν είναι σμάλτου.
          Τα ανωτέρω υλικά είναι τέλεια για την αραίωση των χρωμάτων (ακρυλικο+ καθαρο οινοπνευμα/σμαλτου+ white spirit),όπως και για τον καθαρισμό του αερογραφου (από τον οποίο εξαρτάται και το ποσοστό της αραίωσης του χρώματος).
          Για το βάψιμο των εσωτερικών μερών χρησιμοποιουμε πινέλο και δεν αραιώνουμε ποτέ το χρώμα.
          Κόλλα πάντα βενζινοκολλα της bison και logo με το κεφάλι της καρφιτσας για ειδικές μόνο αποστολές.
          Λεκέδες από logo καθαρίζονται με ασετον,αλλά όχι και από διαφανή κομμάτια.
          Γυαλιστερό οποιοδήποτε από τα εξειδικευμένα η ελαιόλαδο (αλλά αυτό θέλει κόλπο και σχετική εμπειρία.
          Αυτά....και να αγοράσετε αερογραφους....εν ανάγκη τους φθηνούς του εικοσαρικου και αν δεν υπάρχει κομπρεσέρ τότε έστω και φιάλη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apr last edited by

            E μα ...του χρειαζοτανε ....οταν ακουσα ...πινελο ο μεγαλος

            φιλια ΑLBA μου !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Alba, ευχαριστούμε για τη διαφωτιστική, όπως πάντα, παρέμβαση.
              Αερογράφος με σπρέυ αέρα δεν είναι και τόσο καλή ιδέα από ό,τι έψαξα και κατάλαβα διότι το κόστος είναι δυσανάλογα πολύ αν κάνεις 5 μοντέλα το χρόνο. Χρειάζεσαι ένα σπρέυ το μοντέλο τουλάχιστον αφου δεν μπορείς να διακινδυνεύσεις μια πτώση πίεσης λίγο πριν το τέλος. Καλύτερα να πάρεις ένα μικρό σπρέυ χρώματος ή , με άλλα λόγια, αν δεν έχεις ένα κομπρεσσέρ της προκοπής το ξεχνάς.

              Ο χρήστης APR έγραψε:
              :ysterical:
              E μα ...του χρειαζοτανε ....οταν ακουσα ...πινελο ο μεγαλος

              φιλια ΑLBA μου !

              Τώρα...
              Δια το χρονικώς και διαγνωστικώς εύστοχον της παρεμβάσεως του μάστορα, του αφιερώνεται το ακόλουθο τραγουδάκι:
              Youtube Video

              Tinterella di luna, μάστορα, το πώς και το γιατί ο Νίγκας και εγώ γίναμε ξαφνικά μοντελιστές που πρέπει να έχουμε και αξιώσεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apr last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                  Αυτά....και να αγοράσετε αερογραφους....εν ανάγκη τους φθηνούς του εικοσαρικου και αν δεν υπάρχει κομπρεσέρ τότε έστω και φιάλη.

                  Aυτό ακριβώς. Αν και αεροπλανάκιας εγώ, η αρχή είναι ίδια: από τις καλύτερες αγορές που έκανα (badger μονής δράσης + κομπρεσσεράκι). Αν κάνεις 5+ μοντέλα τον χρόνο, ΙΜΗΟ αξίζει καθώς έχει πολλά θετικά. Το αρνητικό είναι το κόστος και ο θόρυβος από το κομπρεσσέρ αν δεν είναι αθόρυβου τύπου. Υπάρχουν και DIY πατέντες με συμπιεστές από ψυγεία που φέρονται να ρίχνουν το κόστος αρκετά.

                  Τo σπρευ αέρα όντως είναι αρκετά ακριβό αν ο αριθμός των μοντέλων είναι πάνω από 3-4. Εγώ ξεκίνησα έτσι και με 2 για κάθε μοντέλο (δουλεύω 1:72 και 1:48 συνήθως) γιατί αφενός δεν ρίσκαρα να μείνω από αέρα ενώ βάφω, αφετέρου όσο χρησιμοποιείς πέφτει η πίεση, κρυώνει κλπ κλπ. Αν σκεφτεί κανείς την χρήση του σπρέυ αέρα, τότε μπορεί κάλλιστα να καταφύγει στην λύση της ρεζέρβας. Προφανώς και δεν τον νοιάζει η υγροποίηση (το κομπρεσσεράκι μου πχ έχει υδατοπαγίδα) οπότε είναι μια καλή, low cost αντιπρόταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 7
                    7pas100 last edited by

                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                    . Χρειάζεσαι ένα σπρέυ το μοντέλο τουλάχιστον

                      Ίσως, αν φτιάξεις το εικονιζόμενο Τ1 σε 1/4...
                    

                    Για 1/24 η φιάλη αέρα κρατούσε 3-4 καρότσες τουλάχιστον. Για πολιτικά οχήματα δε χρειάζεται αερογράφος με βελόνα, ένα απλό 'spray gun' των 30€ είναι υπεραρκετό, και δίνει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα απο το πινέλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsargy last edited by

                      Φίλος έχει φτιάξει κομπρεσέρ με μοτέρ-συμπιεστή από ψυγείο και ντεπόζιτο από πυροσβεστήρα. Δεν το έχω δει ακόμα, θα μου το φέρει (χαρίσει) την άλλη εβδομάδα. Όταν το δω από κοντά θα βάλω φωτογραφίες ώστε να γίνει η απαραίτητη αντιγραφή αν αξίζει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kondorgr last edited by

                        λοιπον καλησπερα και απο εμενα. μιας και πιασαμε τα περι μοντελισμου που ειναι και το στοιχειο μου θα προτεινω και εγω μερικα πραγματακια

                        τα χρωματα της humbrol διαλυονται και με καθαρο νεφτι. καλα αλλα το μανικι ειναι το καθαρισμα και του πινελου και του αερογραφου ειδικα αν ειναι και ακριβος (θα επανελθω παρακατω). επεισης θελουν τρομερα καλο ανακατεμα και ειδικα αν εχουν να χρησιμοποιηθουν χρονια στουμπονουν στον πατο, οποτε με μια οδοντογλυφιδα ανακατεβουμε ωστε οτι βρισκεται πολυ ρευστο απο πανω να διαλυσει το κατακαθι. ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. (εγω προσωπικα τα κατηργησα και χρησιμοποιω ακριλικα βλ. παρακατω)

                        τα καλυτερα ακρυλικα-υδατοδιαλυτα ειναι τα TAMIYA καθως επεισης και τα μοντελα της αυτης ιαπωνεζικης ετιρειας που φημιζονται για την λεπτομερεια και την ακριβεια στην εφαρμογη
                        τα ακρυλικα-υδατοδιαλυτα αν θελουμε λογω λαθους να τα βγαλουμε απο το κιτ, χρησιμοποιουμε το πιο φτηνο και πασυγνωστο σε ολους μας AZAX με διπλασιο αμονιαζολ (τα κανει αορατα) και κυριως χωρις κοπο και χωρις κινδυνο να καταστρεψουμε το πλαστικο, μιας και το οινοπνευμα επιρεαζει καποια πλαστικα, τα διαλυει.

                        βερνικι μπορουμε να βαλουμε και το ακριλικο αχρωμο γυαλιστερο της TAMIYA x22. απαιχτο

                        αερογραφος: μια πονεμενη ιστορια. αν παρεις για να πεις οτι πηρες κλαις τα φραγκα, γιατι θα πρεπει να ξαναδωσεις περισσοτερα για κατι αξιολογο. 70 και πανω. οσο συνθετοτερος τοσο καλυτερος, τοσο πιο δυσκολος στο καθαρισμα τοσο πιο αποτελεσματικος. θελει ψαξιμο. εγω τσιμπησα απο τον πατερα μου ενα καταπληκτικο εργαλειο. γυρω στα 100-120 ευρωπουλακια. αλλα κανει τρομερη δουλεια. φανταζομαι οτι θα κανει ακομα καλυτερη οταν θα βρω το κεφαλαιο να παρω η να φτιαξω κομπρεσερακι. προς το παρον δουλευω με φυαλη.

                        τα περσσοτερα μοντελα μου τα εβαψα με πινελο. θελει τεχνη χερι και διαθεση καθαρο μυαλο... λοιπον και ενα καλο τρικ που μου εμαθε ενας φιλος μοντελιστης, αν βεβαια δεν σας παρει χαμπαρι η γυναικα σας και φατε καμια κατσαρολα στο κεφαλι, ειναι τα ακρυλικα χρωματα σε χαμηλη θερμοκρεσια και για μερικα δευτερολεπτα να τα βαλετε πριν την χρηση στα μικροκυμματα ωστε να διαλυθουν τυχον μικροκοκοι στεραιοι του χρωματος για καλυτερη εφαρμογη. προσωπικα δεν το εχω επιχειρησει γιατι ηδη εφαγα προειδοποιηση. και δεν ρισκαρω την ακεραιοτητα των μοντελων μου......

                        καλο μονετλισμο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Ο χρήστης kondorgr έγραψε:
                          αερογραφος: μια πονεμενη ιστορια. αν παρεις για να πεις οτι πηρες κλαις τα φραγκα, γιατι θα πρεπει να ξαναδωσεις περισσοτερα για κατι αξιολογο. 70 και πανω. οσο συνθετοτερος τοσο καλυτερος, τοσο πιο δυσκολος στο καθαρισμα τοσο πιο αποτελεσματικος. θελει ψαξιμο. εγω τσιμπησα απο τον πατερα μου ενα καταπληκτικο εργαλειο. γυρω στα 100-120 ευρωπουλακια. αλλα κανει τρομερη δουλεια. φανταζομαι οτι θα κανει ακομα καλυτερη οταν θα βρω το κεφαλαιο να παρω η να φτιαξω κομπρεσερακι. προς το παρον δουλευω με φυαλη.

                          Πήρα, λοιπόν, ένα φτηνό αερογράφο μονής ενεργείας και εγώ (12 ευρώ).
                          Για πίεση χρησιμοποιώ μια παλιού τύπου (μεγάλη) τρόμπα 12V αλλά πήρα και για δοκιμή ένα σπρέυ.
                          Το συμπέρασμα είναι ότι ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Με το σπρέυ δεν έχω καταφέρει να το λειτουργήσω ακόμα (δεν επαρκεί η παροχή με τίποτα) ενώ με την τρόμπα είναι εξαιρετικά μικρή η 'ζώνη' στην οποία μπορείς να το ρυθμίσεις αυτό το πράγμα και να ψεκάσεις χρώμα... αφού έφαγα αρκετές ώρες μέχρι να καταλάβω πόσο λεπτόρευστο πρέπει να είναι το χρώμα (ευτυχώς το βρήκα σε βίντεο από έναν άλλο ταλαίπωρο που επίσης δεν ήξερε και πήγαινε ψάχνοντας) κατάφερα με την ψυχή στα δόντια (ειδικά με το ακρυλικό που στεγνώνει αμέσως) να βάψω ένα σκαθάρι που πήρα για αυτή τη δουλειά...
                          Το αποτέλεσμα (βάση ακρυλικό matt λευκό, μπόλικα_δεν έχω ιδέα πόσα με είχε πιάσει πανικός_ χέρια Humbrol 18 σμάλτο και τέλος ένα διάφανο βερνίκι) είναι αρκετά ικανοποιητικό για άσχετο σαν και εμένα, με καλή γυαλάδα αν και σε κάποια σημεία δεν κατάφερα να αποφύγω την κυτταρίτιδα ( ). Λίγο καλύτερο συνολικά από το πινέλο αλλά όχι και τόσο δραματικά!!! και σίγουρα πιο γρήγορο αλλά σου βγάζει την ψυχή. Φυσικά πασαλείφτηκα από την κορφή μέχρι τα νύχια και έκανα όλο το γραφείο μου κ&λο!

                          Γενικά, λοιπόν, καλό αλλά όχι και η μέρα με τη νύχτα, τουλάχιστον αν έχεις εμπειρία να βάφεις με πινέλο και για την περίπτωση του φτηνού αερογράφου, σε βαθμό που το συζητάμε αν αξίζει ή όχι τη φασαρία ...ίσως τελικά είναι, όπως σε όλους του μάστορες 'ό,τι έχεις μάθει να δουλεύεις'.

                          Tip, για όσους μπορούν να διαθέσουν ένα μικρο ποσό στο lidl σήμερα έχει προσφορά σετ κομπρεσσερ με αερογράφο 70ευρώ.

                          AOSHIMA (IMAI) 1303s

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Άλλη μια φωτό...
                            AOSHIMA (IMAI) 1303s

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kp61 last edited by

                              AOSHIMA (IMAI) 1303s
                              [/quote]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                Aνατριχιασες ε ?

                                Τωρα ξερω , το μονο που δεν θα ρωταω τον Διγετο ...ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΑΨΙΜΑΤΑ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης KP61 έγραψε:
                                  AOSHIMA (IMAI) 1303s

                                  Κάτι θυμήθηκες εσύ, ε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alba-parietti last edited by

                                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                    Με το σπρέυ δεν έχω καταφέρει να το λειτουργήσω ακόμα (δεν επαρκεί η παροχή με τίποτα) ενώ με την τρόμπα είναι εξαιρετικά μικρή η 'ζώνη' στην οποία μπορείς να το ρυθμίσεις αυτό το πράγμα και να ψεκάσεις χρώμα... αφού έφαγα αρκετές ώρες μέχρι να καταλάβω πόσο λεπτόρευστο πρέπει να είναι το χρώμα (ευτυχώς το βρήκα σε βίντεο από έναν άλλο ταλαίπωρο που επίσης δεν ήξερε και πήγαινε ψάχνοντας) κατάφερα με την ψυχή στα δόντια (ειδικά με το ακρυλικό που στεγνώνει αμέσως) να βάψω ένα σκαθάρι που πήρα για αυτή τη δουλειά...
                                    Το αποτέλεσμα (βάση ακρυλικό matt λευκό, μπόλικα_δεν έχω ιδέα πόσα με είχε πιάσει πανικός_ χέρια Humbrol 18 σμάλτο και τέλος ένα διάφανο βερνίκι) είναι αρκετά ικανοποιητικό για άσχετο σαν και εμένα, με καλή γυαλάδα αν και σε κάποια σημεία δεν κατάφερα να αποφύγω την κυτταρίτιδα ( ). Λίγο καλύτερο συνολικά από το πινέλο αλλά όχι και τόσο δραματικά!!! και σίγουρα πιο γρήγορο αλλά σου βγάζει την ψυχή. Φυσικά πασαλείφτηκα από την κορφή μέχρι τα νύχια και έκανα όλο το γραφείο μου κ&λο!

                                    ολο το μυστικο ειναι η αραιωση του χρωματος. Προφανως για να μην σου 'σηκωνει' χρωμα στον αερογραφο η φιαλη ,το χρωμα ηταν αρκετα πηχτο. Υπερβολικη αραιωση στο τελικο χρωμα σημαινει απο την αλλη.......οτι θα χασεις σε γυαλαδα (κατι που απο τις φωτο βλεπω οτι μαλλον δεν απεφυγες). Προσοχη με το σμαλτου της humbrol,καθως δεν συγχωρει τα 'δακρυσματα' ,ενω αλλεπαλληλος αριθμος ψεκασμων ειναι σιγουρο οτι θα οδηγησει σε 'κυτταριτιδα'.

                                    Στις επομενες αποπειρες, εχοντας αποκτησει σχετικη εμπειρια,θα εχεις μεγαλυτερη σιγουρια στις κινησεις σου και θαρρος,με συνεπεια καλυτερα αποτελεσματα.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                      Προφανως για να μην σου 'σηκωνει' χρωμα στον αερογραφο η φιαλη ,το χρωμα ηταν αρκετα πηχτο

                                      Δε σηκώνει ούτε σκέτο νερό με το αεροζόλ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        abarth last edited by

                                        τι να το κανεις το κομπρεσεράκι?? υπάρχει και αυτη η λύση!

                                        http://www.videoman.gr/40102

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          niga last edited by

                                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                          ολο το μυστικο ειναι η αραιωση του χρωματος. Προφανως για να μην σου 'σηκωνει' χρωμα στον αερογραφο η φιαλη ,το χρωμα ηταν αρκετα πηχτο. Υπερβολικη αραιωση στο τελικο χρωμα σημαινει απο την αλλη.......οτι θα χασεις σε γυαλαδα (κατι που απο τις φωτο βλεπω οτι μαλλον δεν απεφυγες). Προσοχη με το σμαλτου της humbrol,καθως δεν συγχωρει τα 'δακρυσματα' ,ενω αλλεπαλληλος αριθμος ψεκασμων ειναι σιγουρο οτι θα οδηγησει σε 'κυτταριτιδα'.

                                          Στις επομενες αποπειρες, εχοντας αποκτησει σχετικη εμπειρια,θα εχεις μεγαλυτερη σιγουρια στις κινησεις σου και θαρρος,με συνεπεια καλυτερα αποτελεσματα.....

                                          Mε τι αραιώνονται τα σμάλτου της humbrol;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Mε white spirit, ποτέ όμως μέσα στη συσκευασία τους,γιατί τότε θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί όλο το περιεχόμενο εντός ολίγων ωρών,καθώς το διάλυμα θα σχηματίσει επιφανειακά κρουστά και θα είναι ουσιαστικά ακατάλληλο για αερογραφο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 54 / 66
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr