Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μετατροπη μηχανικου σε υδραυλικο τιμονι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μετατροπη μηχανικου σε υδραυλικο τιμονι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    18
    6065
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfa33 last edited by

      θα ηθελα να ρωτισω ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια μετατροπη και τι ανταλακτικα θα χρειαστουν για το αλφα 33 που εχω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        alfa33 last edited by

        θα ηθελα να ρωτισω ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια μετατροπη και τι ανταλακτικα θα χρειαστουν για το αλφα 33 που εχω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfa33 last edited by

          θα ηθελα να ρωτισω ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια μετατροπη και τι ανταλακτικα θα χρειαστουν για το αλφα 33 που εχω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            trident1971 last edited by

            Αστο οπως ειναι, θα κανεις και μπρατσα και θα εχεις και 'πληροφορηση' απ' το δρομο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Το υδραυλικο της 33 εχει ψιλο για τα μπαζα αισθηση..αστο οπως ειναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alfa33 last edited by

                oταν λες ψιλο για τα μπαζα??

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Τα μπάζα ρε παιδί μου.....αλλά όχι τα μεγάλα τα ¨αγκωνάρια'!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfa33 last edited by

                    καποια φυσιολογικη απαντηση ρε παιδια?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
                      καποια φυσιολογικη απαντηση ρε παιδια?

                      Ασε την όπως είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Πρέπει να βρεις τα ανταλλακτικά από το μοντέλο (ή από άλλo) που έχει υ/τ, και μετά να βρεις και μηχανικό να στα περάσει.

                        Ο κύκλος στροφής θα μεγαλώσει.

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
                          oταν λες ψιλο για τα μπαζα??

                          Δεν ειχε την αισθηση που εχει το μη υδραυλικο και εχει κακη αισθηση για υδραυλικο..δεν ειναι πληροφοριακο..πως να στο πω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            ALFA
                            γιατι θες να το αλλαξεις? Σε κουραζει?
                            Απο οτι καταλαβαινω το αγορασες προσφατα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Tα αυτοκίνητα με μηχανικά τιμόνια έχουν και διαφορά στο στήσιμο με τα υδραυλικά, άλλες γωνίες κλπ για προφανείς λόγους, όπως πχ οι επιτόπιοι ελιγμοί, αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα με τα υδραυλικά τιμόνια είναι καλύτερα στημένα αφού οι σωστές γωνίες ( κάμπερ / κάστερ / ίχνος trail ) απαιτούν μεγαλύτερη δύναμη κάτι που μπορεί να γίνει με το υδραυλικό τιμόνι, και όχι με το μηχανικό.

                              Θα ήταν ενδιαφέρον να βρεθούν τα manual των 33 με και χωρίς υδραυλικό να δούμε αν πράγματι υπάρχουν σε αυτά διαφορές ή αν οι Ιταλοί ανακάλυψαν το απόλυτο στήσιμο χωρίς διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                costaslio last edited by

                                Ρωταει ο φίλος κάτι και του λέτε να το αφησει όπως είναι.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Τι ποιό φυσικό;
                                  ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα!

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    alfa33 last edited by

                                    ρε παιδια εγω δεν ρωτησα αμα πρεπει να το κανω η οχι εγω σας ειπα να μου πειτε τι απαιτηται και ποσο κανει πρωτα να ξερω και μετα να ρωτησω κανα μηχανικο....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                                      Ρωταει ο φίλος κάτι και του λέτε να το αφησει όπως είναι.....

                                      Τι ποιό φυσικό;
                                      ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα!

                                      Την γνώμη μου λέω ,απαγορεύεται;
                                      Αλλά που να ξέρω εγώ απο 33

                                      ρε παιδια εγω δεν ρωτησα αμα πρεπει να το κανω η οχι εγω σας ειπα να μου πειτε τι απαιτηται και ποσο κανει πρωτα να ξερω και μετα να ρωτησω κανα μηχανικο....

                                      Και που θα βρεις ανταλλακτικα;Στην καλύτερη περίπτωση για μεταχειρισμένα θα είναι 20ετίας καθώς η 33 σταμάτησε το 1994.
                                      Καινούργια;Ούτε μαμά τακάκια δεν βρίσκεις πλέον .
                                      Χρειάζεσαι σίγουρα κρεμαγιέρα,σωληνώσεις,τρόμπα.Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι στην ανάρτηση ως ανταλλακτικά .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aggelooos2000 last edited by

                                        Πρόσφατα έκανα αντίστοιχη μετατροπή σε astra του 1993. Κατ'αρχήν ξεχνάς τα καινούργια ανταλλακτικά, όχι γιατί δε θα τα βρεις αλλά γιατί η τιμή τους θα είναι πολλαπλάσια της αξίας του αυτοκινήτου. Εγώ λοιπόν πήγα σε μάντρα με αυτοκίνητα για απόσυρση και βρήκα ένα astra με ίδιο κινητήρα αλλά με υδραυλικό τιμόνι. Χρειάζεται να πάρεις τις σωληνώσεις μαζί με το δοχείο για τα υγρά, την αντλία του υδραυλικού μαζί με τη βάση της, την κρεμαγιέρα καθώς και τις τροχαλίες που πατάει ο ιμάντας του υδραυλικού. Εμένα αυτά όλα μου κόστισαν 150 ευρώ και 200 τα περαστικά. Μη μπεις στο κόπο να ψάξεις από αλλού τα ανταλλακτικά κομμάτι κομμάτι, θα σου βγει πολύ παραπάνω. Λογικά τα ανταλλακτικά είναι ίδια και για τους υπόλοιπους κινητήρες της 33 αλλά καλό θα είναι να σιγουρευτείς

                                        Δες σε κάτι τέτοιο: http://www.metecoparts.gr/MetecoParts.a ... 15/33.aspx

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Η μετατροπή είναι σχετικά έυκολη και με λίγο κόστος μιας και οι μάντρες είναι γεμάτες μεταχειρισμένα ανταλακτικά . Όσον αφορά το στήσιμο , τουλάχιστον στις 33 , είναι το ίδιο και δεν αλλάζει και όσον αφορά την αίσθηση του τιμονιού είναι η ίδια με αολά ελαφρύ τιμόνι εν στάση.

                                          Αν θες να το κάνεις ή να μάθεις παραπάνω πληροφορίες στείλε πμ να σου δώσω επαφή να ρωτήσεις για τα περιταίρω....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr