-
θα ηθελα να ρωτισω ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια μετατροπη και τι ανταλακτικα θα χρειαστουν για το αλφα 33 που εχω.
-
θα ηθελα να ρωτισω ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια μετατροπη και τι ανταλακτικα θα χρειαστουν για το αλφα 33 που εχω.
-
θα ηθελα να ρωτισω ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια μετατροπη και τι ανταλακτικα θα χρειαστουν για το αλφα 33 που εχω.
-
Αστο οπως ειναι, θα κανεις και μπρατσα και θα εχεις και 'πληροφορηση' απ' το δρομο.
-
Το υδραυλικο της 33 εχει ψιλο για τα μπαζα αισθηση..αστο οπως ειναι.
-
oταν λες ψιλο για τα μπαζα??
-
Τα μπάζα ρε παιδί μου.....αλλά όχι τα μεγάλα τα ¨αγκωνάρια'!!
-
καποια φυσιολογικη απαντηση ρε παιδια?
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
καποια φυσιολογικη απαντηση ρε παιδια?Ασε την όπως είναι.
-
Πρέπει να βρεις τα ανταλλακτικά από το μοντέλο (ή από άλλo) που έχει υ/τ, και μετά να βρεις και μηχανικό να στα περάσει.
Ο κύκλος στροφής θα μεγαλώσει.
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
oταν λες ψιλο για τα μπαζα??Δεν ειχε την αισθηση που εχει το μη υδραυλικο και εχει κακη αισθηση για υδραυλικο..δεν ειναι πληροφοριακο..πως να στο πω...
-
ALFA
γιατι θες να το αλλαξεις? Σε κουραζει?
Απο οτι καταλαβαινω το αγορασες προσφατα. -
Tα αυτοκίνητα με μηχανικά τιμόνια έχουν και διαφορά στο στήσιμο με τα υδραυλικά, άλλες γωνίες κλπ για προφανείς λόγους, όπως πχ οι επιτόπιοι ελιγμοί, αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα με τα υδραυλικά τιμόνια είναι καλύτερα στημένα αφού οι σωστές γωνίες ( κάμπερ / κάστερ / ίχνος trail ) απαιτούν μεγαλύτερη δύναμη κάτι που μπορεί να γίνει με το υδραυλικό τιμόνι, και όχι με το μηχανικό.
Θα ήταν ενδιαφέρον να βρεθούν τα manual των 33 με και χωρίς υδραυλικό να δούμε αν πράγματι υπάρχουν σε αυτά διαφορές ή αν οι Ιταλοί ανακάλυψαν το απόλυτο στήσιμο χωρίς διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.
-
Ρωταει ο φίλος κάτι και του λέτε να το αφησει όπως είναι.....
-
Τι ποιό φυσικό;
ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα! -
ρε παιδια εγω δεν ρωτησα αμα πρεπει να το κανω η οχι εγω σας ειπα να μου πειτε τι απαιτηται και ποσο κανει πρωτα να ξερω και μετα να ρωτησω κανα μηχανικο....
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Ρωταει ο φίλος κάτι και του λέτε να το αφησει όπως είναι.....Τι ποιό φυσικό;
ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα!Την γνώμη μου λέω ,απαγορεύεται;
Αλλά που να ξέρω εγώ απο 33ρε παιδια εγω δεν ρωτησα αμα πρεπει να το κανω η οχι εγω σας ειπα να μου πειτε τι απαιτηται και ποσο κανει πρωτα να ξερω και μετα να ρωτησω κανα μηχανικο....
Και που θα βρεις ανταλλακτικα;Στην καλύτερη περίπτωση για μεταχειρισμένα θα είναι 20ετίας καθώς η 33 σταμάτησε το 1994.
Καινούργια;Ούτε μαμά τακάκια δεν βρίσκεις πλέον .
Χρειάζεσαι σίγουρα κρεμαγιέρα,σωληνώσεις,τρόμπα.Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι στην ανάρτηση ως ανταλλακτικά . -
Πρόσφατα έκανα αντίστοιχη μετατροπή σε astra του 1993. Κατ'αρχήν ξεχνάς τα καινούργια ανταλλακτικά, όχι γιατί δε θα τα βρεις αλλά γιατί η τιμή τους θα είναι πολλαπλάσια της αξίας του αυτοκινήτου. Εγώ λοιπόν πήγα σε μάντρα με αυτοκίνητα για απόσυρση και βρήκα ένα astra με ίδιο κινητήρα αλλά με υδραυλικό τιμόνι. Χρειάζεται να πάρεις τις σωληνώσεις μαζί με το δοχείο για τα υγρά, την αντλία του υδραυλικού μαζί με τη βάση της, την κρεμαγιέρα καθώς και τις τροχαλίες που πατάει ο ιμάντας του υδραυλικού. Εμένα αυτά όλα μου κόστισαν 150 ευρώ και 200 τα περαστικά. Μη μπεις στο κόπο να ψάξεις από αλλού τα ανταλλακτικά κομμάτι κομμάτι, θα σου βγει πολύ παραπάνω. Λογικά τα ανταλλακτικά είναι ίδια και για τους υπόλοιπους κινητήρες της 33 αλλά καλό θα είναι να σιγουρευτείς
Δες σε κάτι τέτοιο: http://www.metecoparts.gr/MetecoParts.a ... 15/33.aspx
-
Η μετατροπή είναι σχετικά έυκολη και με λίγο κόστος μιας και οι μάντρες είναι γεμάτες μεταχειρισμένα ανταλακτικά . Όσον αφορά το στήσιμο , τουλάχιστον στις 33 , είναι το ίδιο και δεν αλλάζει και όσον αφορά την αίσθηση του τιμονιού είναι η ίδια με αολά ελαφρύ τιμόνι εν στάση.
Αν θες να το κάνεις ή να μάθεις παραπάνω πληροφορίες στείλε πμ να σου δώσω επαφή να ρωτήσεις για τα περιταίρω....
μετατροπη μηχανικου σε υδραυλικο τιμονι