-
ευχαριστώ. αυτό το σαιτ που λες εννοώ. Περίμενες κ ενα ανταλλακτικό, διακοπτακι? ήρθε?
πρωτη επίσκεψη στο συνεργείο για γρασάρισμα του κοχλία του κοντερ. Με το που ακουσα το θόρυβο, έχοντας διαβάσει το σαιτ, δεν ανησύχησα αλλά όσο να είναι σπαστικα. -
αν και ειναι ακομη νωρις, για πες μας για την ανεση των πισω αμορτισερ.. πως τα νοιωθεις?
θα σε συμβουλευα, αν δεν το εχεις κανει ηδη, να τα βαλεις στην πιο μαλακη σκαλα -
Ο χρήστης tm έγραψε:
αν και ειναι ακομη νωρις, για πες μας για την ανεση των πισω αμορτισερ.. πως τα νοιωθεις?
θα σε συμβουλευα, αν δεν το εχεις κανει ηδη, να τα βαλεις στην πιο μαλακη σκαλακαλα μου φαινονται ρε συ.... Σίγουρα κλάσεις καλύτερο από το παπι κ το typhoon που ειχα . Aλλά δεν έχω μετρο σύγκρισης από σύγχρονα σκουτερ, παρά μόνο από μηχανές.
Κατέβηκα στο γκαραζ να πειραματιστώ κ με την προφόρτιση. Είδα ότι δεν ρυθμίζεται , οπότε ανέβηκα να συνεχίσω τον καφέ μου (δε πιστεύω να το ήξερες κ να με δουλεύεις )
το μοτερ σε σχέση με το symphony του αδελφού μου είναι πολύ 'σφικτό' ενώ ακουγεται κ λίγο διαφορετικά (το δικό του εχει 2500χλμ τώρα). Πέρα από μια βολτα στο τετραγωνο που είχα κανει με το μηχανακι του αδελφού μου, όταν το είχε πρωτοπαρει, δεν το είχα οδηγήσει οπότε δεν ξερω πως ήταν αστρωτο το δικό του. Ελπίζω να είναι το στρώσιμο κ όχι να είναι το δικό μου για κάποιο λόγο χειρότερο -
στο kymco ρυθμίζεται η προφόρτιση στα πίσω αμορτισερ
-
λες να εκανα λάθος επιλογή τελικά?
περίεργη έλλειψη όντως, εδώ ρυθμίζεται στο κινέζικο παπί που είχα!
το yamaha xenter 150 που ανεφερε ο tm πιο πάνω εχει 3 χλρ Γενικά, μετά το σύμφονυ κ το αγκιλιτυ υπαρχει ένα τεράστιο σκαλί στην τιμή 700+ αν θες κάτι πιο επώνυμο ή 200αρι (παντα με 16αρηδες τροχους).Υπάρχει κ στα 2χλρ το honda vision αλλά είναι 110 κυβικά -
πουλαει καλά το σύμφονυ
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Top-10-dikyklwn-Ioylioy_97611.asp
2ο σε πωλήσεις παπι που κανει 2500+ wtf
το daytona παει πολύ καλά κ δικαιως.
το αγκιλιτυ χαλια, αλλά προφανώς φταιει ότι 'ερχοταν' το fl? -
καλα ο ελληνας το εχει ξεφτυλισει. παει και δινει 2.500 ευρω για παπι 135 κυβικα.
λιγο η κριση, λιγο το οτι θελουν να κινουντε ολοι οικονομικα, ανεβασανε τις τιμες στα παπια 300+ ευρω
και εχουν περισσοτερες πωλησεις. το 2005 ειχα παρει καινουριο το innova 2.000 ευρω ακριβως μαζι και εξοδα
πινακιδας, φουλ ντεποζιτο, λαδι και τα σχετικα. σημερα κοστιζει 2.250 . -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ευχαριστώ. αυτό το σαιτ που λες εννοώ. Περίμενες κ ενα ανταλλακτικό, διακοπτακι? ήρθε?
πρωτη επίσκεψη στο συνεργείο για γρασάρισμα του κοχλία του κοντερ. Με το που ακουσα το θόρυβο, έχοντας διαβάσει το σαιτ, δεν ανησύχησα αλλά όσο να είναι σπαστικα.Ιδιο username εχεις κ εκει μεσα?Ναι το διακοπτακι το αλλαξα. Κατι βλακιουλες μου εχει βγαλει το μηχανακι... Μη ψηθω αργοτερα και του αλλαξω τα βαριατορ!
-
το top 10 του mototriti ειναι λιγο ακυρο. που ειναι το suzuki address? το crypton 110 9η θεση? ζητημα ειναι
να υπαρχουν 100 τετοια σε ολη την ελλαδα. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
ευχαριστώ. αυτό το σαιτ που λες εννοώ. Περίμενες κ ενα ανταλλακτικό, διακοπτακι? ήρθε?
πρωτη επίσκεψη στο συνεργείο για γρασάρισμα του κοχλία του κοντερ. Με το που ακουσα το θόρυβο, έχοντας διαβάσει το σαιτ, δεν ανησύχησα αλλά όσο να είναι σπαστικα.Ιδιο username εχεις κ εκει μεσα?Ναι το διακοπτακι το αλλαξα. Κατι βλακιουλες μου εχει βγαλει το μηχανακι... Μη ψηθω αργοτερα και του αλλαξω τα βαριατορ!
το ίδιο κ περιμένουμε νεα από την 'επεμβαση' στο εργαλείο
το top 10 του mototriti ειναι λιγο ακυρο. που ειναι το suzuki address? το crypton 110 9η θεση? ζητημα ειναι
να υπαρχουν 100 τετοια σε ολη την ελλαδα.στοιχεία πρώτου εξαμήνου 2013 από το σαιτ του Ντάνη
http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-A’-eksamino-2013.html- απίστευτος ο έρωτας του έλληνα με το (πολύ ωραίο είναι η αλήθεια) beverly που κάνει 4-5 χιλιάρικα...
- το παπί των 2600 ευρώ άνετα πρώτο και πρέπει να είναι πολύ καλό (με κάποιο τρόπο που δεν μπορώ να καταλάβω), δεν εξηγείται αλλιώς
- τα pcx πέσαν πολύ σε πωλήσεις
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ευχαριστώ. αυτό το σαιτ που λες εννοώ. Περίμενες κ ενα ανταλλακτικό, διακοπτακι? ήρθε?
πρωτη επίσκεψη στο συνεργείο για γρασάρισμα του κοχλία του κοντερ. Με το που ακουσα το θόρυβο, έχοντας διαβάσει το σαιτ, δεν ανησύχησα αλλά όσο να είναι σπαστικα.Ιδιο username εχεις κ εκει μεσα?Ναι το διακοπτακι το αλλαξα. Κατι βλακιουλες μου εχει βγαλει το μηχανακι... Μη ψηθω αργοτερα και του αλλαξω τα βαριατορ!
το ίδιο κ περιμένουμε νεα από την 'επεμβαση' στο εργαλείο
Ακομα να το φτιαξει ο πατερας μου επειδη εχει μεινει χωρις αμαξι.
-
είχα ξεχάσει πόσο γαμάτο είναι το σκουτεράκι στην πόλη
μέχρι στιγμής έχω κάνει 400χλμ.
για το sym, θετικότατες εντυπώσεις για την κατηγορία του.
Ο κινητήρας του εχει αρκετη ροπή για να κινήσε άνετα χωρίς διαρκή πατιναρισματα, ακομα κ με δυο άτομα (145κ σύνολο). Οι αναρτήσεις του όντως σκληρές, αλλά δεν σκας στις λακουβες κ να νομίζεις ότι θα σπασει κτλ
Μόνο τα λάστιχα είναι άθλια. Είναι εντυπωσιακό πως λίγο νερό να έχει ο δρόμος, μπορείς να σπινιάρεις για πλακα -
Λαστιχα να αλλαξεις οπωσδηποτε τα μαμα ειναι για πεταμα. Και εγω αυτο προσπαθω να πω σε ολους που εχουν παπια. Παιρνουν το σκουτερ μου και το πανε τερμα γκαζι. Τους λεω δε θελει τερμα γκαζι, ανοιγεις το 1/3 και παει 60-80χλμ για τη πλακα του.
-
Κατανάλωση είστε να υποθέσω πάνω απο 4λ/100 χλμ; Επίσης chemic τί εννοείς χωρίς πατιναρίσματα; Πώς γίνεται να πατινάρει ένα αυτόματο σκούτερ;
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Κατανάλωση είστε να υποθέσω πάνω απο 4λ/100 χλμ; Επίσης chemic τί εννοείς χωρίς πατιναρίσματα; Πώς γίνεται να πατινάρει ένα αυτόματο σκούτερ;Εγω γυρω στα 3,6 την υπολογισα φετος το καλοκαιρι (ειμαι 110 κιλα και βαζω αρκετα δικαβαλα με μινιμουμ κιλα τα 70). Πατιναρισμα εννοει πως οπως πας δε πατιναρει σχεδον καθολου μετα απο καποια ταχυτητα και μετα.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Κατανάλωση είστε να υποθέσω πάνω απο 4λ/100 χλμ; Επίσης chemic τί εννοείς χωρίς πατιναρίσματα; Πώς γίνεται να πατινάρει ένα αυτόματο σκούτερ;κατανάλωση στο 3,5 κ εγώ όταν πηγαινα για μπανιο με το μηχανακι. αν κ κάνοντας ΜΟΝΟ μικρες διαδρομές του 1-2 χλμ όπως κανω συνήθως εγώ, η κατανάλωση πρέπει να είναι γύρω στο 4,5. Θα φουλαρω σήμερα κ θα δω.
πατινάρισμα δε ξέρω πως γίνεται αλλά γίνεται Θυμαμαι στο typhoon 50αρι που είχα γινόταν χαμόςόπως λεει κ ο mad, η απόλαυση με το symphony είναι το πως πιανει τα 60-70. Εχει γίνει καλή δουλειά στη μεταδοση κ έχει καλή ροπή προφανώς
-
Στη μεταδοση δε θα ελεγα επειδη το μηχανακι χανει πολυ στη μεταδοση απο οτι εχω καταλαβει για αυτο δεν εχει και μεγαλη τελικη. Ροπη ομως εχει... Οπως εχω πει και στο σκουτερ κλαμπ, πιστευω πως στο μελλον θα του τα αλλαξω τα βαριατορ, για να το μακρυνω λιγο, και να ρολλαρει με 100χλμ ανετα αντι για 80χλμ που ειναι τωρα.
-
θα το μακρύνεις οκ. θα αντεχει ο κινητήρας όμως να πιανει αυτά τα χιλιόμετρα ή μόνο σε κατηφορίτσα? μόνο με δοκιμή θα μάθουμε
από το λίγο που εχω οδηγήσει του αδελφού μου στην εθνική, γιατί το δικό μου ακόμα το στρώνω, όντως, αν μπορουσαμε να εχουμε +10χλμ τελικής το μηχανάκι θα ήταν τέλειο (για εμένα παντα κ σε σχεση με τα λεφτά που κανει). 90-100χλμ/ωρα ταχύτητα ταξιδιού χωρίς να 'σπαει' -
καλα 125 κ δεν πιανει 100χιλ ??
Το 125αρη Piaggio Skipper ST μου (10ετιας σχεδον) βγάζει ανετα τη 100αρα, οχι οτι μεσα στη πολη το πολυ χρειάζεσαι!
-
σε απόλυτη ευθεία τσίμα τσίμα τα πιανει. Αν είναι ανηφορίτσα πχ η εθνική αθηνών λαμίας στο ύψος της νεας φιλαδελφειας 90 αντε 95. αυτά βεβαια από τις δυο φορές που εχω βγει εθνική κ για το 150αρι, αν δεν νομιζω να εχουν διαφορά στην τελική με το 125. Κυρίως στην ροπή είναι η διαφορά τους. για την πολη κ γυρω γυρω στους περιφεριακους της, μια χαρά είναι.
απλά είχα παει πριν κατι μήνες για τεστ ραιντ του κυμκο kxcity (καπως ετσι) που ειναι 300αρι κ ήταν αλλη φαση να εχεις τα 130 για πλακα.Πήγαινες με 100 χαλαρά κ ωραία
symphony sr ή kymco agility (150cc)