-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Το σκεφτηκα κι εγω αυτο, αλλα το απερριψα με συνοπτικες διαδικασιες. Μπορω να επιλεξω ταξι;;;
Υπάρχει και κάτι καλύτερο.Να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου όπως γουστάρεις και να γράψεις όλα αυτά που σου γράψαμε στα παλιά σου τα παπούτσια.Στην φύση όλα υπόκεινται σε φθορά.Τελεία και παύλα.Αν το αυτοκίνητο καταφέρει να σου γίνει βραχνάς και όχι φίλος και βοηθός τότε δεν αξίζει τον κόπο.
Σου τα γράφει αυτά ένας άνθρωπος που από μικρός είχε δώσει στα αυτοκίνητα ιδιότητες που ταίριαζαν σε θεούς και όχι σε σίδερα.
Τα θαυμάζουμε τα αγπάμε, αλλά προσοχή, δεν αξίζει τον κόπο να φουσκώνουμε το συκώτι μας για αυτά.
Είναι σίγουρα υπέροχα ανθρώπινα δημιουργήματα, αλλά έως εκεί.
Η ηλικία μου είναι 40 και τα έχω χρυσοπληρώσει από μικρό παιδί.
Τελικά δεν αξίζει τον κόπο τόσο πολύ!
Οι άνθρωποι αξίζουν περισσότερο -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Το σκεφτηκα κι εγω αυτο, αλλα το απερριψα με συνοπτικες διαδικασιες. Μπορω να επιλεξω ταξι;;;
Τότε αναγκαστικά θα επιλέξεις την κουρτίνα 3
Σοβαρά τώρα , ο Didier καλά τα λέει
-
Σας ευχαριστω ολους. Απεχω πολυ φιλε thvarveris απο το να γινω 'σκλαβος' του αυτοκινητου. Απλα, επειδη μπορω σχετικα ευκολα να αποφυγω αυτη τη μετακινηση του οχηματος, η οποια πολλες φορες τις καθημερινες ειναι και η μοναδικη, σκεφτηκα να ρωτησω, ωστε αν εχει αρνητικες συνεπειες (με δεδομενη και την αλλαγη λαδιων καθε 30.000 χλμ) να την καταργησω.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Σας ευχαριστω ολους. Απεχω πολυ φιλε thvarveris απο το να γινω 'σκλαβος' του αυτοκινητου. Απλα, επειδη μπορω σχετικα ευκολα να αποφυγω αυτη τη μετακινηση του οχηματος, η οποια πολλες φορες τις καθημερινες ειναι και η μοναδικη, σκεφτηκα να ρωτησω, ωστε αν εχει αρνητικες συνεπειες (με δεδομενη και την αλλαγη λαδιων καθε 30.000 χλμ) να την καταργησω.Από το καθόλου καλύτερα το λίγο.Αν το αφήσεις παρκαρισμένο θα 'μαραζώσει'
Καλές βόλτες! -
Μία άλλη επίπτωση θα είναι και στην κατανάλωση...
Επειδή ο κινητήρας δεν ζεσταίνεται, η κατανάλωση καυσίμου θα είναι τρομακτικά ανεβασμένη...
Με το 206 κανονικά έχω περί τα 8,6lt/100km, ενώ με κίνηση στην πόλη και σε σχετικά μικρές διαδρομές βλέπω συχνότατα και πάνω από 11...
-
Σε μερικά manual αυτοκινήτων λέει οτι αν χρησιμοποιούνται για μικρές διαδρομές χρειάζονται συχνότερα service.
Τη λύση ηλεκτροκίνητου πατινιού την έχεις σκεφτεί..;;
-
Η δεύτερη λύση στο πρόβλημα της συγκεντρωμένης υγρασίας (η πρώτη είναι οι συχνότερες αλλαγές λιπαντικού) βρίσκεται στις περιοδικά μεγάλες διαδρομές-βόλτες. Κάπου-κάπου χρειάζεται να κάνεις διαδρομές 30-40 χιλιομέτρων ή παραπάνω ώστε να προλαβαίνει να εξατμίζεται η υγρασία.
-
Είμαι ενθουσιασμένος από τις απαντήσεις των άλλων συνομιλητών πάνω στο θέμα των λιπαντικών!! Το φόρουμ μας πετάει!!
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Το forum των 4Τ ωφελεί σοβαρά την υγεία
-
Βάλε και το γεγονός ότι όταν το μοτέρ δουλεύει με πλούσια μίγματα συνέχεια μαυρίζει τα μπουζί και αρχίζουν οι διακοπές από ρεύμα.
Για τα λάδια ισχύει ό,τι σε όλες τις μηχανές. Χρόνος λειτουργίας. Άλλο 30000χλμ μέσα στην πόλη και άλλο στην εθνική. Πάμε ανάλογα με την χρήση και όχι με αυτά που μας λένε. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Βάλε και το γεγονός ότι όταν το μοτέρ δουλεύει με πλούσια μίγματα συνέχεια μαυρίζει τα μπουζί και αρχίζουν οι διακοπές από ρεύμα.
Για τα λάδια ισχύει ό,τι σε όλες τις μηχανές. Χρόνος λειτουργίας. Άλλο 30000χλμ μέσα στην πόλη και άλλο στην εθνική. Πάμε ανάλογα με την χρήση και όχι με αυτά που μας λένε.Καλά τα λες φίλε μου, εμείς τα γνωρίζουμε αλλά ο χ, ψ και η κυρία Κούλα δεν τα γνωρίζει και βέβαια οι αντιπροσωπείες ΔΕΝ τους τα λένε.
Τους λένε, ελάτε σε 20,000 χλμ ότι λέει το service book.Οχι ότι έχουν άδικο κ αυτοί.Eάν όμως αυτά γίνουν στην πόλη ...
-
Και φτάνει μετά το αυτοκίνητο να έχει προβλήματα με καυσαέρια και να μην περνάει κτέο ή να καίει πολλά λάδια και απορεί ο κάτοχος πώς έγινε αφού το συντηρούσε σύμφωνα με το βιβλίο....
-
Ναι, αλλά εδώ μπαίνει και η στατιστική.
Δηλαδή για ένα αυτοκίνητο μικρομεσαίο η πιθανότερη κατανομή διανυθέντων χιλιομέτρων μπορέι να είναι π.χ. 60% μέσα στην πόλη και 40% έξω από την πόλη.
Αυτός ο συσχετισμός ποσοστών ακολουθεί κανονική κατανομή, κάτι που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό κατόχων του εν λόγω αυτοκινήτου θα ακολoυθεί αυτό το 60/40.Συνεπώς το εργοστάσιο, που σχεδίασε - κατασκεύασε το αυτοκίνητο, έλαβε υπ' όψη του το γεγονός αυτό. Φυσικά ανάλογες οδηγίες έδωσε και στην εδώ αντιπροσωπεία.
Περίπου τα ίδια ισχύουν και με τις εγγυήσεις, καθώς και με την διαστασιολόγηση (συντελεστές ασφαλείας) κάποιων μηχανικών μερών.
-
Περπάτημα λέμε!
Λειτουργια με κρυο κινητηρα