-
Ο χρήστης gmarkop έγραψε:
Και άλλος στην λίστα δίσκο-πλατό
Αγορά πριν 2 χρόνια SX4 4X4, ESP , 37.000 χλμ. Το πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία γιατί μου έκαναν θόρυβο τα αλλαγμένα «μαμάς» τακάκια από την αντιπροσωπία και μου είπαν ότι κάνουν έτσι γιατί είναι από οικολογικά υλικά. Δικαιολογία της Suzuki για τα άχρηστα ανταλλακτικά της .Tα τακακια που φοραγε απο το εργοστασιο δεν ηταν με οικολογικα υλικα;Εκεινα γιατι δεν σφυριζουν;
στους εξυπνακηδες μηχανικους -
Ο χρήστης gmarkop έγραψε:
Και άλλος στην λίστα δίσκο-πλατό
Αγορά πριν 2 χρόνια SX4 4X4, ESP , 37.000 χλμ. Το πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία γιατί μου έκαναν θόρυβο τα αλλαγμένα «μαμάς» τακάκια από την αντιπροσωπία και μου είπαν ότι κάνουν έτσι γιατί είναι από οικολογικά υλικά. Δικαιολογία της Suzuki για τα άχρηστα ανταλλακτικά της .Όταν το οδήγησε ο μηχανικός μου είπε ότι έχω πρόβλημα και δίσκο –πλατό ρουλεμάν και ότι κάποτε θα με αφήσει. Η αλήθεια είναι ότι είχε πατινάρει 1-2 φορές αλλά δεν του έδωσα σημασία .Τους είπα και εγώ πως είναι αδύνατο μέσα σε 37000 χλμ αμάξι κατηγορίας 20000€ να βγάζει δίσκο και μου είπαν ότι φταίει η χρήση του οδηγού (οδηγώ 20 χρόνια αυτοκίνητο –μηχανή).ΚΟΣΤΟΣ 500€
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
Μόνο διαφημίσεις ξέρουν να δείχνουν με SX4στην θάλασσα και στα χιόνια αλλά δεν σου λένε ότι θα σου κοστίζει η κάθε βόλτα 500€.
Υπάρχει κανείς που να έχει κινηθεί διαφορετικά (εγγύηση - αναφορά στην «μαμά» εταιρεία) και να έχει βγάλει άκρη??
Έχετε να προτείνετε κανένα καλό-φθηνό συνεργείο (να μην τα περνούν πια μόνο οι αντιπροσωπίες) για δίσκο πλατό στην Αθήνα?
Μπορεί να μπει κάποιος άλλος δίσκος? γιατί προφανώς και να τον αλλάξω θα μου βγάλει τα ίδια
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σαςΨαξε στο φορουμ για απαντησεις στις ερωτησεις σου.
-
Καθυστερημένα και μεταχρονικά απλά συμπληρώνω ότι τα περί κακής χρήσης του συμπλέκτη είναι μπούρδες. Μου άναψε ο συμπλέκτης στα 14.000 χιλ. και μου είπαν τις γνωστές αερολογίες. Αναγκάστηκα να τον χρυσοπληρώσω από τότε πρόσεχα σαν τα μάτια μου αποφεύγοντας σαν τον διάολο την όπισθεν. Στα 30.000 πάλι σε ανάλογη κίνηση όπισθεν σε μικρή ανηφόρα μου ξαναμύρισε ο δίσκος και με έπιασε πανικός. Τώρα έχω φτάσει τα 55.000 και για την ώρα αντέχει. Οδηγώ από το 1980 ι.χ και ταξί , γενικιά μ΄αρέσει η οδήγηση και δεν είμαι κανένας μπουνταλάς. Δυστυχώς ενώ το αμάξι μου δεν μου έχει βγάλει άλλα προβλήματα είναι σίγουρο ότι στον συμπλέκτη είναι προβληματικό και θέλει μεγάλη προσοχή .
-
Πραγματικα ειμαι εξοργισμενος απο τη suzuki και το δικτυο της..αγορασα ενα sx4 ολοκαινουργιο τον οκτωβρη του 12 και αυτη τη στιγμη που ειμαι στα 14500 πηγα για πρωτο service επρεπε να αλλαχθει επισης δισκος πλατο ρουλεμαν γιατι την τελευταια βδομαδα πατιναρε και δεν μπαιναν οι ταχυτητες..το θεμα της εγγυησης δεν υπαρχει φυσικα γιατι οπως λενε ειναι αναλωσιμο...(ξεφτιλα).....Το αμαξι ειναι δουλεμενο υποδειγματικα και το 95 τοις εκατω ειναι σε αυτοκινητοδρομο και γυρω στα 110(φυσιολογικες ταχυτητες)..το υπολοιπο 5% ειναι σε δρομο για χιονοδρομικο και φυσιολογικους χωματοδρομους...και μετα οι γνωστες δικαιολογιες απο τα κεντρικα της suzuki και την αντιπροσωπεια..αυτο που ειπαν ειναι πως το εβαλα μαλλον σε σαθρο εδαφος π.χ αμμο και το τρελανα 3 λεπτα συνεχομενα στο μαρσαρισμα...ο πιο ασχετος οδηγος να ημουν αυτο το πραμα δεν το εκανα..εχω κανει 200000κμ με μια παλια μερσεντες,συνολικα εχει 350000 και δισκο δεν εχουμε αλλαξει..εχω κανεις με honda varadero km πολλες δεκαδες χιλιαδες κμ.. εχω κανει ποσα κμ με opel kadett φορτωμενο σαν γαιδαρο, δισκο δεν αλλαξα(αλλαζαμε ανα 100000κμ εδω)...οι ανθρωποι δεν ειναι καθολου επαγγελματιες ειδικα απο τα κεντρικα...εχω χρησιμοποιησει ποσα αμαξια αυτο το πραγμα δεν το εχω ξαναδει...μηπως πρεπει να κανουμε κατι μαζικα απο την στιγμη που μας κοροιδευουν και μας ληστευουν στην κυριολεξια?το μονο σιγουρο μετα απο αυτο ειναι πως το δικτυο της σουζουκι δεν θα παρει λεφτα για κανενα service απο μενα,αλλωστε το σκεπτικο ειναι να κανεις service εκει για να ισχυει η εγγυηση..Τωρα που εγγυηση τους με γραφει θα την γραψω και εγω....Υπαρχει περιπτωση να δηλωνουν στα εργοστασια της σουζουκι ως ελλατωματικα τον δισκο πλατο και το ρουλεμαν και να τα παιρνουν δωρεαν ενω σε εμας να τα χρεωνουν???????Το μονο σιγουρο ειναι πως πρεπει να κινηθουμε μαζικα για να βγαλουμε ακρη γιατι μεμονομενα μας δουλευουν...Υ.Γ εχω παει ποσες φορες στο συνεργειο μια για στραβο κεντρικο αξονα μια για στραβομενα και ξεκολλημενα πλαστικα και τωρα για δισκο πλατω..τον αξονα τον φτιαξαν(φανταστειτε ξενερωμα για καινουργιο αμαξι) τα πλαστικα μου ειπαν απο το πρωτο καιρο τα στραβωσα εγω..οι ανθρωποι δεν παιζονται.......Το αμαξι δεν εχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ..Κουραγιο μας....
-
Τι να σου πω φιλε μου;Εγω ειμαι κατοχος ενος sx4 του 2008,εχω κανει μεχρι στιγμης 52000 χμ και σεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο.Βεβαια απο την αντιπροσωπεια ουτε για το δωρεαν ελεγχο δεν πηγαινω πια μετα το τελευταιο σερβις στα 30000 χμ αξιας 340 ευρω.
-
Οταν πηρες το αυτοκινητο σου εδωσαν το βιβλιαρακι την εγγυησης.
Εκει λεει και τις εξαιρεσεις. ( Λαμπες τακακια φιλτρα κ.λ.π. )
Βεβαια ηθικά επρεπε να στον αντικαταστησουν στην εγγυηση, ή εστω να σου πουν αν θα το καλυψουν ή οχι αφου το ανοιξουν και αναλλογως τι θα δουν...
Πχ αν ειναι ολα μπλε απο θερμοκρασία, αν εχει ξεπριτσινωθει παστα, αν εχει κοπει /σπασει καποιο απο τα ελατηριακια κ.λ.π....
-
Ενώ υπάρχουν πολλές περιπτώσεις για αστοχία του δίσκου σε λίγα χιλιόμετρα, δεν έχει ακουστεί κάτι για ανάλογο πρόβλημα στα diesel? Άραγε είναι πιο ανθεκτικός ο δίσκος εκεί; ή πουλήθηκαν τόσα λίγα που δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες να αναφέρουν;
-
Yπάρχει γενικώς μια ευαισθησία στο μοντέλο αυτό, στο net υπάρχουν αρκετές αναφορές, ακόμα και στην Ινδία που ονομάζεται Maruti SX4 έχουν πρόβλημα με τον δίσκο, αλλά εκεί τον αλλάζουν αμέσως δωρρεάν, επειδή για χρόνια ακούγεται το πρόβλημα για τον συμπλέκτη, μάλλον υπάρχει πρόβλημα.
'Ισως να τον ταλαιπωρεί ο τρόπος εμπλοκής της τετρακίνησης.
-
Καλησπέρα!
Είμαι και εγώ κάτοχος SX4 4X4 2008.
Έχω και εγώ πικρή εμπειρεία απο τα αναλώσιμα της suzuki....ειδικά αυτή η ''καραμέλα'' με τα οικολογικά τακάκια....
Τον δίσκο τον έχω ζορίσει κανα 2-3 φορές και δεν έχει βγάλει πρόβλημα...ακόμα......
Τον τελευταίο καιρό κοιτώ σε διάφορα site με after sales ανταλλακτικά με τα ίδια part number ή ισοδύναμα με αυτά της suzuki...κατ'αρχάς διαφορά στην τιμή...και μιλάω για μάρκες όπως bosch, valeo....
Έχει κανέις να προτείνει κανα ''σωστό'' συνεργείο;
Αυτό μας έχει φάει στην Ελλάδα.Αρπαχτές και αναξιοπιστία....
Υ.γ. Ρε παιδιά σας φαίνεται και εσάς κάπως ψόφιο στις μεγάλες κλίσεις ή είναι η ιδέα μου; όσες φορές έχω κάνει το λάθος να βάλω τετρακίνηση σε ανώμαλο δρόμο με κλίση δεν τράβαγε..... -
viewtopic.php?f=6&t=20530&p=2861151#p2861151
-
Δεν φταει η τετρακινηση αλλά οι πολυυυυ μακριες σχεσεις.
-
Έτσουξαν τα μάτια μου με αυτά που διάβασα....τι ταλαιπωρία βρε παιδιά...Τώρα δε θέλω να κάνω άντρες να κλαίνε...αλλά έχω το sx4 1600 από το 2009 (πρώτη κυκλοφορία) και τα τελευταία δύο χρόνια το κυκλοφορώ αποκλειστικά εγώ . Το 90% των χιλιομέτρων το κάνω μέσα σε πόλη και ώρες αιχμής, 'γκάζι φρένο γκάζι φρένο-δεν προλαβαίνω' και μάλιστα επειδή ακριβώς οι σχέσεις είναι 'πολύυυυ μακριές' από πρώτη -δεύτερη, δευτερη τρίτη, πολλές φορές το πατινάρω και το ξέρω . Μια ελάχιστη μυρωδιά μια φορά θυμάμαι μόνο. Δηλαδή είμαι πολύ τυχερή προς το παρόν. Σε χώμα λίγες φορές το πήγα και το 4χ4 πολύ σπάνια το έβαλα. Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι όταν το έχω παρκαρισμένο και βάζω μπρος για να φύγω, δεν μπαίνει η οπισθεν έυκολα. Αν το αφήσω λίγο να τσουλήσει τότε εντάξει...Έπεσα πάνω στη συζήτησή αυτή ψάχνοντας για συμβουλές για το service. Πρεπει να κάνω μεγάλο service και λόγω οικονομικών το σκέφτομαι να μην πάω σε αντιπροσωπεία. Από τη μια θέλω τη σιγουριά αλλά από την άλλη αν μου βγάλουν κάποιες βλάβες το κόστος θα είναι μεγάλο ...Τι θα μου προτείνατε;
-
Εγω,αγαπητη μου,μολις εληξε η εγγυηση εγινα Λούης απο την αντιπροσωπεια.Το θεμα ειναι να βρεις ενα αξιοπιστο συνεργειο που να γνωριζει το αμαξι.Το θεμα με την οπισθεν ειναι φυσιολογικο.Σχεδον ολα το κανουν.Ειναι θεμα συγχρονισμου του σαζμαν.Και το δικο μου,μεγαλο μερος της ζωης του στην πολη το διανυει.Καλη τυχη.
-
ευχαριστώ..Όντως το 'καλή τύχη' χρειάζεται...έχω κάποιο συνεργείο στο νου μου..να δω αν έχει εμπειρία από sx4...
-
Δεν χρειαζεται να εχει εμπειρια απο sx4 για ενα σερβις. Αρκει να εχει ορεξη για δουλεια και να ειναι γατονι.
-
Είδα στο έντυπο του service aπό την αντιπροσωπεία που λέει για 'διαγνωστικό έλεγχο ηλεκτρονικών συστημάτων με τη διαγνωστική συσκευή suzuki'. Αυτός ο έλεγχος μπορεί να γίνει αξιοπιστα και στα άλλα συνεργεία; Επίσης μπορεί κάποιος να πει τι διαφορά κόστους έχει το μεγάλο σέρβις σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
-
Ο χρήστης sx4 us έγραψε:
Είδα στο έντυπο του service aπό την αντιπροσωπεία που λέει για 'διαγνωστικό έλεγχο ηλεκτρονικών συστημάτων με τη διαγνωστική συσκευή suzuki'. Αυτός ο έλεγχος μπορεί να γίνει αξιοπιστα και στα άλλα συνεργεία; Επίσης μπορεί κάποιος να πει τι διαφορά κόστους έχει το μεγάλο σέρβις σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο;Την τεραστια διαφορα θα την δεις στην τιμη της εργασιας. Καθως στις αντιπροσωπειες χρεωνουν με την εργατοωρα, συν ΦΠΑ και παει στον θεο η τιμη. Ανταλλακτικα μπορεις να βρεις γνησιοτατα εξω σε μαγαζια με ανταλλακτικα suzuki καπου 20% φθηνοτερα σε σχεση με τα εξουσιοδοτημενα. Επισης πολυ πολυ φθηνοτερα αν βρεις ανταλλακτικα δευτερης ποιοτητας.
Διαγνωστικο εχουν τα περισσοτερα σοβαρα γενικα συνεργεια. Ρωτα πριν πας αν εχει.
Επισης αν πας σε εξωτερικο συνεργειο και αναλαβει ο μαστορας να σου φερει τα ανταλλακτικα πολυ πιθανον να μην ειναι γνησια suzuki χωρις αυτο να σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και χαμηλοτερης ποιοτητας.(υπαρχουν πολλες μαρκες, απο επωνυμα εως φθηνο-κινεζιες)
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Εγω,αγαπητη μου,μολις εληξε η εγγυηση εγινα Λούης απο την αντιπροσωπεια.Το θεμα ειναι να βρεις ενα αξιοπιστο συνεργειο που να γνωριζει το αμαξι.Το θεμα με την οπισθεν ειναι φυσιολογικο.Σχεδον ολα το κανουν.Ειναι θεμα συγχρονισμου του σαζμαν.Και το δικο μου,μεγαλο μερος της ζωης του στην πολη το διανυει.Καλη τυχη.εννοεις το κανουν ολα τα suzuki η και ολα τα ιαπωνικα;
η οπισθεν δεν εχει συγχρονιζε ενα απλο γραναζι ειναι και δεν μπορει να εμπλακει με την πρωτη σε μερικα καινουρια, με αποτελεσμα να την κοπανανε
ο κοσμος πλεον δεν εχει υπομονη αν δεν κουμπωνει με την πρωτη φορα, να αφησει και να ξαναπατησει συμπλεκτη και θα την παρει αθορυβα απλα κανιβαλισμος -
Αυτό το πρόβλημα με το συμπλέκτη έχει παρουσιαστεί και στα Sedici;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Εγω,αγαπητη μου,μολις εληξε η εγγυηση εγινα Λούης απο την αντιπροσωπεια.Το θεμα ειναι να βρεις ενα αξιοπιστο συνεργειο που να γνωριζει το αμαξι.Το θεμα με την οπισθεν ειναι φυσιολογικο.Σχεδον ολα το κανουν.Ειναι θεμα συγχρονισμου του σαζμαν.Και το δικο μου,μεγαλο μερος της ζωης του στην πολη το διανυει.Καλη τυχη.
εννοεις το κανουν ολα τα suzuki η και ολα τα ιαπωνικα;
η οπισθεν δεν εχει συγχρονιζε ενα απλο γραναζι ειναι και δεν μπορει να εμπλακει με την πρωτη σε μερικα καινουρια, με αποτελεσμα να την κοπανανε
ο κοσμος πλεον δεν εχει υπομονη αν δεν κουμπωνει με την πρωτη φορα, να αφησει και να ξαναπατησει συμπλεκτη και θα την παρει αθορυβα απλα κανιβαλισμοςΑυτο εννοούσα.
SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ