Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 321
    • 322
    • 323
    • 324
    • 325
    • 355
    • 356
    • 323 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    7111
    87540
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Μοναδικό option αλλά με πινακίδες Εμιράτων στην Ελλάδα θα με σταματάνε σε κάθε 2ο φανάρι η Τροχαία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Μοναδικό option αλλά με πινακίδες Εμιράτων στην Ελλάδα θα με σταματάνε σε κάθε 2ο φανάρι η Τροχαία

        ...στην θεση σου παντως, μαλλον αυτο θα εκανα... Η τροχαια ισως την ημερα να σε σταματησει καμμια φορα. Τα βραδια ομως σε εξοδο, ή σε καποια απομακρυσμενη διαδρομη , δεν θεωρω οτι θα σου δημιουργησει προβλημα...
        Α, και στις στημενες καμερες, θα εβγαζα το αχτι μου...

        P.S Εξαλλου εχουμε γεμισει με τοσα πολλα με Βουλγαρικες πινακιδες, που δεν θα προλαβαινουν να τους σταματανε , αυτες των Εμιρατων θα τις αφηνουνε. Εχει ακουστει επισης οτι καποιες φορες περισσοτερο τελικα βρισκουν τον μπελα τους αστυνομικοι που 'ενοχλησαν' τον γονο μεγαλης οικογενειας απο τα Εμιρατα, παρα οι ιδιοι οι κατοχοι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dim8 last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          ψαχνω να βρω βιντεακι απεγνωσμενα που η 996 ττ με 140 αλογα παραπανω και 20 κιλα ροπη παραπανω να περασει ενα εβο,εστω 7αρι

          Γρηγορη τζαμπα εψαχνες να βρεις βιντεακι βρε λεβεντη μου.
          Δειχνει τα ιδια με αυτα που σου ελεγα χθες.Κριμα που δεν με προσεχες.
          Προσεξε με εστω για τελευταια φορα,για να μην ποσταρεις βιντεακια που δειχνουν μια 996ττ που κανει 0-200 7 δευτερολεπτα(επτα,επτα επτα) ταχυτερα απο ενα 9αρι,απο 7αρι μπορει και 8 δευτερολεπτα,μεσα σε 4 γυρους να παιρνει την τρομακτικη διαφορα των 1,3 δευτερολεπτων.
          Μιλαμε για πλαισιο,οδηγικη συμπεριφορα και τιμονι βγαλμενο μεσα απο πιστες,και κατω απο την αυστηρη επιβλεψη του Ρερλ.
          πιστευω να καταλαβαινεις οτι το 996ττ ηταν αργοτερο σε οποιαδηποτε στροφη στο βιντεακι που εβαλες.Καθαρισε η διαφορα ισχυος και εσυ πανηγυριζεις. Τι εγινε ρε συ Γρηγορη,που ειναι η διαφορα της επιταχυνσης μεσα σε 4 γυρους?
          Αυτο δεν λεγεται κουσουρι.Λεγεται ρδελο.
          Me to γτ-ρ και στα ιδια αλογα το 996ττ γυρναγε 0,6 αργοτερα σε καθε γυρο,ενω ηταν ταχυτερο το 996 στην ευθεια οπως φαινεται και απο τα βιντεο.
          Και μετα μου λες οτι σε 2 γυρους σε Μεγαρα καταλαβες την 996ττ.
          Δοκιμασε για αρχη να καταλαβαινεις τα βιντεακια που βλεπεις,να μπορεις να βγαζεις σωστα συμπερασματα,και μολις το καταφερεις εδω ειμαι για να σου λυσω οτι απορια εχεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης dim8 έγραψε:

            Προσεξε με εστω για τελευταια φορα,για να μην ποσταρεις βιντεακια που δειχνουν μια 996ττ που κανει 0-200 7 δευτερολεπτα(επτα,επτα επτα) ταχυτερα απο ενα 9αρι,απο 7αρι μπορει και 8 δευτερολεπτα,μεσα σε 4 γυρους να παιρνει την τρομακτικη διαφορα των 1,3 δευτερολεπτων.

            Σε ποια πίστα αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης dim8 έγραψε:

              ψαχνω να βρω βιντεακι απεγνωσμενα που η 996 ττ με 140 αλογα παραπανω και 20 κιλα ροπη παραπανω να περασει ενα εβο,εστω 7αρι

              Γρηγορη τζαμπα εψαχνες να βρεις βιντεακι βρε λεβεντη μου.

              ...μονο που αυτο το ποστ δεν ειναι δικο μου...Δεν ξερω απο που το βρηκες, παντως δεν το εγραψα εγω...

              Δειχνει τα ιδια με αυτα που σου ελεγα χθες.Κριμα που δεν με προσεχες.

              ...το ποιος προσεχει και τι, εχει ηδη αποδειχτει εδω και καμποσα -στα μεταξυ μας- ποστ...

              Προσεξε με εστω για τελευταια φορα,για να μην ποσταρεις βιντεακια που δειχνουν μια 996ττ που κανει 0-200 7 δευτερολεπτα(επτα,επτα επτα) ταχυτερα απο ενα 9αρι,απο 7αρι μπορει και 8 δευτερολεπτα,μεσα σε 4 γυρους να παιρνει την τρομακτικη διαφορα των 1,3 δευτερολεπτων.

              τι να προσεξω, που στην αρχη μιλαγες για 996ΤΤ γεματη κουσουρια, που οι αριθμοι ενω ισχυριζοσουν οτι την δειχνουν πιο σργη απο το -μεταγενεστερο κατα 5 χρονια σε επιπεδο εξελιξης- evo9, ή και γενικοτερα απο καθε φτερουγα, να αποδεικνυεται τελικα οτι οι ιδιοι οι αριθμοι σε διαψευδουν?

              Τωρα, αρχιζεις δικαιολογιες, και αναλογιες σε στυλ δημιουργικης λογιστικης, προσπαθοντας να μαζεψεις τα ασσυμαζευτα.
              Εσυ δεν ειπες οτι ειναι πιο αργη η 996ΤΤ? Ε, δεν ειναι τι να κανουμε, δυσκολοχωνευτο για εσενα προφανως, αλλα ετσι ειναι, καποια πραγματα παραμενουν γεγονοτα...

              Μιλαμε για πλαισιο,οδηγικη συμπεριφορα και τιμονι βγαλμενο μεσα απο πιστες,και κατω απο την αυστηρη επιβλεψη του Ρερλ.
              πιστευω να καταλαβαινεις οτι το 996ττ ηταν αργοτερο σε οποιαδηποτε στροφη στο βιντεακι που εβαλες.Καθαρισε η διαφορα ισχυος και εσυ πανηγυριζεις. Τι εγινε ρε συ Γρηγορη,που ειναι η διαφορα της επιταχυνσης μεσα σε 4 γυρους?
              Αυτο δεν λεγεται κουσουρι.Λεγεται ρδελο.

              Εγω ειδα οτι παροτι βαρυτερη, επειδη ειχε καλυτερη αναλογια κιλων/ιππο, την εβαλαν να εκκινησει πιο πισω, στην συνεχεια ομως καθαρισε, ταχυτερα αυτοκινητα απο evo, και στο τελος, με τελειωμενα ελαστικα, εκανε αλλους τρεις γυρους με 'φρεσκο' R34 Nismo με 450αλογα, και το 'καθαρισε' και αυτο. Τα υπολοιπα ειναι να εχουμε να λεμε...

              Me to γτ-ρ και στα ιδια αλογα το 996ττ γυρναγε 0,6 αργοτερα σε καθε γυρο,ενω ηταν ταχυτερο το 996 στην ευθεια οπως φαινεται και απο τα βιντεο.
              Και μετα μου λες οτι σε 2 γυρους σε Μεγαρα καταλαβες την 996ττ.

              ...με τελειωμενα λαστιχα, και ηδη ταλαιπωρημενο μοτερ απο προηγουμενο αγωνα, με υψηλες θερμοκρασιες...
              Ακομα και ετσι βεβαια, καθαρισε...

              Δοκιμασε για αρχη να καταλαβαινεις τα βιντεακια που βλεπεις,να μπορεις να βγαζεις σωστα συμπερασματα,και μολις το καταφερεις εδω ειμαι για να σου λυσω οτι απορια εχεις.

              ...οπως εσυ πχ που δεν λαμαβνεις υποψιν τυχον(?) διαφορες απο ενα αυτοκινητο με τελειωμενα ελαστικα, συγκριτικα με καποιο που φοραει φρεσκα, και κανει τον πρωτο αγωνα με 3 γυρους, και οχι τον 2ο στο καπακι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Πάντως η διαφορά στις μεγάλες πίστες είναι μεγάλη... Ένα έβο7 της ίδιας εποχής και με τον ίδιο οδηγό στο Ring είναι τουλάχιστον μισό λεπτό πιο αργό από το 996ΤΤ, στο δε LeMans, που η mulsanne μόνο είναι μεγαλύτερη από ό,τι οι Σέρρες, οι διαφορές θα είναι ακόμα πιο μεγάλες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim8 last edited by

                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                  Προσεξε με εστω για τελευταια φορα,για να μην ποσταρεις βιντεακια που δειχνουν μια 996ττ που κανει 0-200 7 δευτερολεπτα(επτα,επτα επτα) ταχυτερα απο ενα 9αρι,απο 7αρι μπορει και 8 δευτερολεπτα,μεσα σε 4 γυρους να παιρνει την τρομακτικη διαφορα των 1,3 δευτερολεπτων.

                  Σε ποια πίστα αυτό;

                  δεν μιλαω για πιστα.Μιλαω για την διαφορα επιταχυνσης που εχει μια 996ττ με ενα εβο 9 στο 0-200.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    @Κικιζας

                    αστο Γρηγορη,δεν καταλαβαινεις δυστυχως ουτε τι δειχνουν τα βιντεακια.
                    Το βιντεακι δειχνει πεντακαθαρα οτι με 140 αλογα απαραπανω και 20 κιλα ροπη,σε 4 γυρους μπορει να παρει 1,3 δευτερα.
                    Ειναι ακριβως το ιδιο που σου λεω εδω και 2 μερες.Την σωνει την παρτιδα η πολυ μεγαλυτερη ισχυ,και το οποιο κερδος ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μονο στην ευθεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      d-jet last edited by

                      Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                      Προσεξε με εστω για τελευταια φορα,για να μην ποσταρεις βιντεακια που δειχνουν μια 996ττ που κανει 0-200 7 δευτερολεπτα(επτα,επτα επτα) ταχυτερα απο ενα 9αρι,απο 7αρι μπορει και 8 δευτερολεπτα,μεσα σε 4 γυρους να παιρνει την τρομακτικη διαφορα των 1,3 δευτερολεπτων.

                      Σε ποια πίστα αυτό;

                      δεν μιλαω για πιστα.Μιλαω για την διαφορα επιταχυνσης που εχει μια 996ττ με ενα εβο 9 στο 0-200.

                      Λες >μεσα σε 4 γυρους να παιρνει την τρομακτικη διαφορα των 1,3 δευτερολεπτων.

                      ... που ακριβώς;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dim8 last edited by

                        στο βιντεο που ποσταρε ο Γρηγορης ολα χαρα για να μου αποδειξει το καλο πλαισιο και την σωστη οδηγικη συμπεριφορα της 996ττ.

                        ενω τα αυτοκινητα εχουν 7 δευτερα στο 0-200 διαφορα,σε 4 γυρους στην πιστα με καμια 30-40αρια φορες που εκαναν ρεπριζ απο 50-150,100-180 ,και οποιαδηπουε αλλη ρεπριζ που μπορει να εχει μια πιστα,ο Γρηγορης ειναι χαρουμενος που πηρε στο τελος 1,3 δευτερα απο ενα αυτοκινητο με 140 αλογα λιγοτερο.Ενα μαμα 996ττ στην εκκινηση απο ενα εβο 7 εχουν μονο εκει γυρω στο 1,3 διαφορα με γρηγοροτερο το 996.Αλλα ο Γρηγορης ειναι χαρουμενος γιατι μου απεδειξε οτι η οι 996 στριβουν πολυ σωστα και δεν εχουν κανενα θεμα με τιμονια και πλαισιο.
                        τζαμπα χανω το χρονο μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                          στο βιντεο που ποσταρε ο Γρηγορης ολα χαρα για να μου αποδειξει το καλο πλαισιο και την σωστη οδηγικη συμπεριφορα της 996ττ.

                          ενω τα αυτοκινητα εχουν 7 δευτερα στο 0-200 διαφορα,σε 4 γυρους στην πιστα με καμια 30-40αρια φορες που εκαναν ρεπριζ απο 50-150,100-180 ,και οποιαδηπουε αλλη ρεπριζ που μπορει να εχει μια πιστα,ο Γρηγορης ειναι χαρουμενος που πηρε στο τελος 1,3 δευτερα απο ενα αυτοκινητο με 140 αλογα λιγοτερο.Ενα μαμα 996ττ στην εκκινηση απο ενα εβο 7 εχουν μονο εκει γυρω στο 1,3 διαφορα με γρηγοροτερο το 996.Αλλα ο Γρηγορης ειναι χαρουμενος γιατι μου απεδειξε οτι η οι 996 στριβουν πολυ σωστα και δεν εχουν κανενα θεμα με τιμονια και πλαισιο.
                          τζαμπα χανω το χρονο μου.

                          1ον, καμμια χαρα, ουτε γελακια, ουτε εικονιδια. Ειναι ολα ξεκαθαρα. Θες να τα καταλαβεις οκ, δεν θελεις δεν πειραζει...

                          2ον, δεν εχω γραψει κανενα ποστ οπως εβαλες σε Quote οτι ηταν δικο μου, να αναφερω οτι ψαχνω για Video (απεγνωσμενα κιολας?) 'που η 996 ττ με 140 αλογα παραπανω και 20 κιλα ροπη παραπανω να περασει ενα εβο,εστω 7αρι'.

                          3ον, το video με το Gymkhana το ειδες? Το καθαρισε το R34 GT-R σε ΒΡΕΓΜΕΝΟ ή οχι?

                          4ον, τωρα να κατσω να αντικρουσω διαδικασιες-χρονους πιστοποιημενους, εστω απο ξενο Video με κουλους, αχρηστους, αγνωστους σχιστοματηδες ψευτο-δοκιμαστες, με λογια-υπολογισμους δικους σου και των φιλων σου, δεν προκειται να το κανω...

                          5ον μην ειναι τοσο σιγουρος οτι εσυ χανεις τον χρονο σου, περισσοτερο απ' οσο τον χανω εγω τελικα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Το σχόλιο 'κουλοί , άχρηστοι, σχιστομάτηδες' πάει για τους μετέχοντες στο Best Motoring?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              1ον, καμμια χαρα, ουτε γελακια, ουτε εικονιδια. Ειναι ολα ξεκαθαρα. Θες να τα καταλαβεις οκ, δεν θελεις δεν πειραζει....

                              τι να καταλαβω? οτι η 996 νικησε σε 4 γυρους για 1,3 δευτερο οταν σε δικο σου προηγουμενο λινκ ΔΙΚΟ ΣΟΥ μονο στην εκκινηση στο 0-100 η 996ττ κερδιζει 1,8?
                              http://fastestlaps.com/comparisons/mits ... turbo.html
                              και μου λες δεν θελω να καταλαβω

                              2ον, δεν εχω γραψει κανενα ποστ οπως εβαλες σε Quote οτι ηταν δικο μου, να αναφερω οτι ψαχνω για Video (απεγνωσμενα κιολας?) 'που η 996 ττ με 140 αλογα παραπανω και 20 κιλα ροπη παραπανω να περασει ενα εβο,εστω 7αρι'.

                              απεγνωσμενα εψαχνες Γρηγορη,γιατι αν ηθελες να δεις ποσο καλη ειναι μια 996 θα εβρισκες μια με 320 αλογα απεναντι σε καποιο εβο με 280 αλογα.Εμενα μου αρεσει που το χαρηκες παντως οτι εγραψες απαντηση γαματη που τεκμηριωνει 100% αυτα που ειδες στην δοκιμη των 2 γυρων

                              3ον, το video με το Gymkhana το ειδες? Το καθαρισε το R34 GT-R σε ΒΡΕΓΜΕΝΟ ή οχι?

                              3 μερες δεν μιλαμε αν η 996ττ καθαριζει το ρ 34.Τοσες μερες μιλαμε και λεμε οτι η 996ττ ΔΕΝ εχει σωστη συμπεριφορα και τα βιντεακια το δειχνουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ αυτο.
                              Παμε να στα αναλυσω καλυτερα,να καταλαβαινεις τουλαχιστον τι βλεπεις στα βιντεακια.
                              ταχυτερος γυρος 996ττ=1.40,915 εβο 7 1.41,209
                              σε γυρο time attack to evo7 εγραψε 1.40,227 ενω το ταχυτερο της 996ττ με τα +140 αλογα ηταν 1.40,915.(βιντεο 2ο στο 4,25 λεπτο)
                              στο βιντεο βλεπουμε στην εκκινηση την 996 να καθαριζει 3 αυτοκινητα στην ευθεια καθαρα απο θεμα δυναμης.
                              στη συνεχεια βλεπουμε το ρ34 με το 7αρι πλαι πλαι για 2 γυρους να μην μπορουν να παρουν σωστες γραμμες μιας και εστριβαν πλαι-πλαι σχεδον παντου.Λογω αυτου του γεγονοτος τους φτανει η 996 οπου στην πρωτη μεγαλη ευθεια απο 2 αυτοκινητα πισω περναει 3 μπροστα απο το 7αρι ,και στην ιδια ευθεια στον επομενο γυρο με χαρακτηριστικη ευκολια περναει και το ρ34.
                              Να σημειωθει οτι το ρ34 γυρισε τον ταχυτερο του χρονο με 140 αλογα και αυτο λιγοτερο μολις 40 εκατοστα αργοτερα απο το 996(1,40,958 vs 1,40,918 για το 996)Τι εγινε ρε Γρηγορη? που πηγαν τα 140 αλογα?
                              to r34 παρουσιαστηκε το 1999 ζυγιζει 1534 κιλα και εχει 280 αλογα.Αλλα εσυ πανυγηριζεις γιατι η 996ττ των 420 ιππων νικησε
                              κατσε να δουμε και κιλα/ιππο
                              ρ34=5,47
                              996ττ= 3,66

                              4ον, τωρα να κατσω να αντικρουσω διαδικασιες-χρονους πιστοποιημενους, εστω απο ξενο Video με κουλους, αχρηστους, αγνωστους σχιστοματηδες ψευτο-δοκιμαστες, με λογια-υπολογισμους δικους σου και των φιλων σου, δεν προκειται να το κανω...

                              βασικα τα βιντεακια του best motoring δεν τα θεωρω σωστα.Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα με διαφορετικους οδηγους,με ξεκινηματα απο σταση με αυτοκινητα 280 ιππων απεναντι σε 450 αλογα,σαζμαν που δεν δεχονται γρηγορες αλλαγες(στο εβο 7 απο το βιντεακι θησαυρο που εβαλες 10,43 λεπτο στο 1ο βιντεο)) και πολλα αλλα που δεν ειναι του παροντος.Εδω http://www.youtube.com/watch?v=1RYo0cbO0bY κερδιζει η απλη καρερα ς την τουρμπο,ενω το nsx r εχει κανει τον ταχυτερο γυρο,και η 360 εχει περασει ολες τις 911.Μιλαμε για την ιδια πιστα ......Εσυ βεβαια μπορεις να το κανεις και ευαγγελιο.
                              Ανθρακες ο θησαυρος Γρηγορη.
                              Το συμπερασμα που βγαζουμε απο τα βιντεακια που μας εβαλες με τοση χαρα,ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια που σου λεω και εγω.
                              Οτι καθαριζει μονο με την δυναμη.

                              5ον μην ειναι τοσο σιγουρος οτι εσυ χανεις τον χρονο σου, περισσοτερο απ' οσο τον χανω εγω τελικα...

                              και βεβαια χανεις τον χρονο σου προσπαθωντας να βρεις βιντεακι που να δειχνει οτι η 996ττ εχει σωστη οδηγικη συμπεριφορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetz last edited by

                                ΠΑΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

                                Πέσαν τα νούμερα, αρχίσαν τα κόμματα και τα κουοουτ, τέντωσε η συζήτηση.

                                Παίδες, παρατάω το sightseeing και τις σέρβες της περιοχής και απόψε βαράω ολονυχτία στο φόρουμ.

                                Ντοντ ντισαπόιντ μι.

                                ΥΓ για να καταλάβω, τόσην ώρα μιλάτε για το αν η turbo 911 είναι εκπληκτικά μελετημένη
                                αλλά βαριά και με δύστροπη
                                συμπεριφορά απο ένα σημείο και μετά?

                                 Τα αυτονόητα δηλαδή???!!!!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mango2 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  στα δε Εμιράτα είναι πεταμένα λεφτά η κατοχή οποιουδήποτε σοβαρού σπορ αυτοκινήτου από Evo μέχρι Ferrari (τι να το κάνεις, να παίρνεις γρήγορα τις ράμπες των αυτοκινητόδρομων ?), μόνο για SUV είναι η φάση.

                                  Αν λεγοντας εμιρατα εννοεις τα ηνωμενα αραβικα εμιρατα κ οχι πχ τη σαουδικη αραβια, γνωριζεις πολυ καλα οτι υπαρχει η πιστα στο yas marina του abu dhabi η οποια ειναι εκμεταλευσιμη πληρως .
                                  Μιλας για καινουριο η για μτχ ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                    1ον, καμμια χαρα, ουτε γελακια, ουτε εικονιδια. Ειναι ολα ξεκαθαρα. Θες να τα καταλαβεις οκ, δεν θελεις δεν πειραζει....

                                    τι να καταλαβω? οτι η 996 νικησε σε 4 γυρους για 1,3 δευτερο οταν σε δικο σου προηγουμενο λινκ ΔΙΚΟ ΣΟΥ μονο στην εκκινηση στο 0-100 η 996ττ κερδιζει 1,8?
                                    http://fastestlaps.com/comparisons/mits ... turbo.html
                                    και μου λες δεν θελω να καταλαβω

                                    ...να καταλαβεις το προφανες. Οτι σε 3 γυρους πιστας, με εκκινηση καμποσα μετρα πιο ΠΙΣΩ απο τον ανταγωνισμο, καταφερε να κερδισει οτι καλυτερο υπηρχε σε αντιστοιχη κατηγορια απο την Ιαπωνικη πλευρα...

                                    Επιπροσθετως, συνεχισε στο καπακι, αλλους τρεις γυρους με ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ελαστικα, απεναντι σε ΕΞΙΣΟΥ ΙΣΧΥΡΟ ιαπωνικο οπλο, (οτι καλυτερο ειχε ΤΟΤΕ στην κατηγορια η Ιαπωνια) με φρεσκα ελαστικα.
                                    Το αποτελεσμα επισης το ειδαμε και μαλιστα, σε ΙΑΠΩΝΙΚΟ εδαφος, και με ΙΑΠΩΝΕΣ (αχρηστους, ψευτο-οδηγους αγωνων...)
                                    οδηγους...

                                    2ον, δεν εχω γραψει κανενα ποστ οπως εβαλες σε Quote οτι ηταν δικο μου, να αναφερω οτι ψαχνω για Video (απεγνωσμενα κιολας?) 'που η 996 ττ με 140 αλογα παραπανω και 20 κιλα ροπη παραπανω να περασει ενα εβο,εστω 7αρι'.

                                    απεγνωσμενα εψαχνες Γρηγορη,γιατι αν ηθελες να δεις ποσο καλη ειναι μια 996 θα εβρισκες μια με 320 αλογα απεναντι σε καποιο εβο με 280 αλογα.Εμενα μου αρεσει που το χαρηκες παντως οτι εγραψες απαντηση γαματη που τεκμηριωνει 100% αυτα που ειδες στην δοκιμη των 2 γυρων

                                    Βρες το ποστ ολοκληρο, και παρεθεσε το...Αλλιως να ξερεις οτι το ποστ που εβαλες, ειδικα εαν το εκανες συνειδητα, υποκειται σε λογοκλοπη...(κατι που θελω να πιστευω πως ΔΕΝ το εκανες συνειδητα)

                                    3ον, το video με το Gymkhana το ειδες? Το καθαρισε το R34 GT-R σε ΒΡΕΓΜΕΝΟ ή οχι?

                                    3 μερες δεν μιλαμε αν η 996ττ καθαριζει το ρ 34.Τοσες μερες μιλαμε και λεμε οτι **η 996ττ ΔΕΝ εχει σωστη συμπεριφορα **και τα βιντεακια το δειχνουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ αυτο.

                                    ...για εσενα...Αυτος ο κοντοστουπης βεβαια, ο ασχετος Ιαπωνας που την κανει ενα γυρο στην πιστα Shuzenji, και μεταξυ αλλων λεει: 'good traction at the front', '...the car's settings makes it extremely stable at all times', οπως και '...although the slow movement after sliding, the car is finished beautifully, and the surface here is slippery, σαφεστατα δεν μπορει να συγκριθει με τις δικες σου πολλαπλασιες εμπειριες/γνωσεις, και των φιλων σου, αλλα ενταξει το βαζω ενδεικτικα, μιας και οσο να ναι απο εμενα ειναι σιγουρα λιγο(?) πιο αξιοπιστος...

                                    Παμε να στα αναλυσω καλυτερα,να καταλαβαινεις τουλαχιστον τι βλεπεις στα βιντεακια.
                                    ταχυτερος γυρος 996ττ=1.40,915 εβο 7 1.41,209
                                    σε γυρο time attack to evo7 εγραψε 1.40,227 ενω το ταχυτερο της 996ττ με τα +140 αλογα ηταν 1.40,915.(βιντεο 2ο στο 4,25 λεπτο)

                                    ...μαλιστα κε καθηγητα...Σε αυτη την πιστα λοιπον το evo 7 υπηρξε ταχυτερο κατα 0,7sec.
                                    So what? Αυτα τα 0,7sec κανουν αυτοματως την 996ΤΤ γεματη 'κουσουρια'?

                                    στο βιντεο βλεπουμε στην εκκινηση την 996 να καθαριζει 3 αυτοκινητα στην ευθεια καθαρα απο θεμα δυναμης.
                                    στη συνεχεια βλεπουμε το ρ34 με το 7αρι πλαι πλαι για 2 γυρους να μην μπορουν να παρουν σωστες γραμμες μιας και εστριβαν πλαι-πλαι σχεδον παντου.Λογω αυτου του γεγονοτος τους φτανει η 996 οπου στην πρωτη μεγαλη ευθεια απο 2 αυτοκινητα πισω περναει 3 μπροστα απο το 7αρι ,και στην ιδια ευθεια στον επομενο γυρο με χαρακτηριστικη ευκολια περναει και το ρ34.

                                    Δεν τα λες ΟΛΑ. Η 996ΤΤ κανει εκκινηση περιπου 18-20 μετρα ΠΙΟ ΠΙΣΩ απο το 7αρι.
                                    Το δε 7αρι, στις δυο πρωτες στροφες εχασε απο το R34, στην συνεχεια, εκανε με το ετσι θελω μπασιμο στην εσωτερικη να το περασει, το R34 εκανε ΧΩΡΟ για το 7αρι, μπορουσε, ειχε το δικαιωμα να ΜΗΝ το κανει, αλλα καθοτι δεν ηταν πραγματικος αγωνας αλλα περισσοτερο χαλαρη αναμετρηση, καθοταν ακρη αριστερα και μετα την εξοδο στροφης, το 7αρι ομως ΔΕΝ ΕΙΧΕ την δυναμη να περασει, και ετσι τo 'καθαρισε' κατευθειαν η Porsche. Την οποια και καθυστερησε στην συνεχεια το GT-R, παροτι για μολις δυο στροφες, και το οποιο ομως φορουσε οπως ειπωθηκε 'higher grip tires' . Σαν να μην εφτανε αυτο κανει και μια πλαγιολισθηση-χασιμο χρονου η 996ΤΤ στο 1:38, ΑΛΛΑ και παλι, κερδιζει τον αγωνα...

                                    Τα υπολοιπα ειναι ιστορια...

                                    Να σημειωθει οτι το ρ34 γυρισε τον ταχυτερο του χρονο με 140 αλογα και αυτο λιγοτερο μολις 40 εκατοστα αργοτερα απο το 996(1,40,958 vs 1,40,918 για το 996)Τι εγινε ρε Γρηγορη? που πηγαν τα 140 αλογα?
                                    to r34 παρουσιαστηκε το 1999 ζυγιζει 1534 κιλα και εχει 280 αλογα.Αλλα εσυ πανυγηριζεις γιατι η 996ττ των 420 ιππων νικησε
                                    κατσε να δουμε και κιλα/ιππο
                                    ρ34=5,47
                                    996ττ= 3,66

                                    ...απο μπακαλιστικους υπολογισμους αλλο τιποτα...Να σημειωθει επισης οτι τα R34 στην πραγματικοτητα απεδιδαν γυρω στους 330ιππους...Το οτι στις στροφες μετα απο ενα σημειο (πχ τα 1300-1400κιλα) οταν ενα αυτοκινητο ειναι βαρυτερο ακομα και κατα 90-100κιλα, εχει σαφες μειονεκτημα, ακομα και εαν ειναι με αναλογικα μεγαλυτερη ιπποδυναμη, προφανως και εδω για καποιο λογο το...'ξεχνας'...
                                    Απο την αλλη, τι εγινε, τι εκαναν τα 'higher grip tires' και το προβαδισμα και του r34, -Λιγοτερο βεβαια απο του evo 7 που εκκινησε 1ο- κατα την εκκινηση?

                                    4ον, τωρα να κατσω να αντικρουσω διαδικασιες-χρονους πιστοποιημενους, εστω απο ξενο Video με κουλους, αχρηστους, αγνωστους σχιστοματηδες ψευτο-δοκιμαστες, με λογια-υπολογισμους δικους σου και των φιλων σου, δεν προκειται να το κανω...

                                    βασικα τα βιντεακια του best motoring δεν τα θεωρω σωστα.Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα με διαφορετικους οδηγους,με ξεκινηματα απο σταση με αυτοκινητα 280 ιππων απεναντι σε 450 αλογα,σαζμαν που δεν δεχονται γρηγορες αλλαγες(στο εβο 7 απο το βιντεακι θησαυρο που εβαλες 10,43 λεπτο στο 1ο βιντεο)) και πολλα αλλα που δεν ειναι του παροντος.Εδω http://www.youtube.com/watch?v=1RYo0cbO0bY κερδιζει η απλη καρερα ς την τουρμπο,ενω το nsx r εχει κανει τον ταχυτερο γυρο,και η 360 εχει περασει ολες τις 911.Μιλαμε για την ιδια πιστα ......Εσυ βεβαια μπορεις να το κανεις και ευαγγελιο.

                                    Βασικα και εγω τα δικα σου λεγομενα σε στυλ, 'οι φιλοι μου', 'καναμε αυτο', μπλα, μπλα, δεν τα θεωρω ουτε καν ενδεικτικα...

                                    Ανθρακες ο θησαυρος Γρηγορη.
                                    Το συμπερασμα που βγαζουμε απο τα βιντεακια που μας εβαλες με τοση χαρα,ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια που σου λεω και εγω.
                                    Οτι καθαριζει μονο με την δυναμη.

                                    ...ενω εσυ με τα λεγομενα σου, χτυπησες φλεβα χρυσου...
                                    Οσο για την δυναμη, τοσες στροφες, σε 3 γυρους ειχε, και προβαδισμα 18-20μετρων το evo 7 απο την 996ΤΤ και καμποση 'κινηση' για την τελευταια μεχρι να το φτασει, τι εγινε γιατι δεν τα καταφερε το evo 7? Μονο ευθεια ηταν ολος ο αγωνας? Μηπως θες να μας πεις κιολας οτι ηταν dragster βρε και δεν το πηραμε χαμπαρι?

                                    5ον μην ειναι τοσο σιγουρος οτι εσυ χανεις τον χρονο σου, περισσοτερο απ' οσο τον χανω εγω τελικα...

                                    και βεβαια χανεις τον χρονο σου προσπαθωντας να βρεις βιντεακι που να δειχνει οτι η 996ττ εχει σωστη οδηγικη συμπεριφορα.

                                    ...οτι χανω τον χρονο μου, μαζι σου, τελικα ειναι το μονο σιγουρο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      ΚΙΚΙΖΑ υποσχέθηκες να μη χάσεις το χρόνο σου άλλο και να συνεχίσεις με οποιον ήθελε συνέχεια (ας γελάσω) μέσω πμ.

                                      δε βρέθηκε κανείς να εκτονωθείς και πάτησες τον όρκο σου;

                                      αυτά δεν είναι αντρίκια πράγματα, αλλά τι να σου λέω τωρα... αυτο το έχεις χάσει προ πολλού

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                                        ΚΙΚΙΖΑ **υποσχέθηκες να μη χάσεις το χρόνο σου άλλο **και να συνεχίσεις με οποιον ήθελε συνέχεια (ας γελάσω) μέσω πμ.

                                        δε βρέθηκε κανείς να εκτονωθείς και πάτησες τον όρκο σου;

                                        αυτά δεν είναι αντρίκια πράγματα, αλλά τι να σου λέω τωρα... αυτο το έχεις χάσει προ πολλού

                                        ...την λεξη 'υποσχεθηκα', που ακριβως την εγραψα? Βαλε ποστ...
                                        ...ενω το μεγαλυτερο trollaki του forum, -ΕΣΥ- ειναι ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ...

                                        κατα τα αλλα, οτι να ναι... Πολυ αντριλα μυριζει, εσυ εισαι...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ήμαρτον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 323 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr