Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 153
    • 154
    • 17 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    6510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

      ... ουτε bmw που κρυβει τα μειονεκτηματα των αναρτησεων της φορτωνοντας το με ηλεκτρονικα αλλα το vdc ερχεται να συμπληρωσει το ηδη αριστο πακετο σε τεχνικο επιπεδο.Το μονο σιγουρο ειναι οτι οπως με την 156 πριν μερικα χρονια ετσι
      και με την 159 ο περιουσιος λαος για μια ακομη φορα θα αντιγραψει τα νεα ψαλιδια-αξονα πολλαπλων συνδεσμων που συνεβαλαν στο να εχει η 159 την μεγαλυτερη ταχυτητα στην κατηγορια της στην αλλαγη λωριδας.

      Μήπως ξεχνάς οτι το DSC στις BMW απενεργοποιείται πλήρως με αποτέλεσμα να μπορεί να οδηγηθεί όπως ακριβώς επιθυμεί ο οδηγός και όχι με ποιό τρόπο θα ξεγελάσει τα ηλεκτρονικά. Επίσης αναφέρεις αδυναμία στις αναρτήσεις των BMW. Που ακριβώς υστερούν,γιατί πρέπει να είσαι ο μόνος που το υποστηρίζεις αυτό.
      Το VDC όχι μόνο δε συμπληρώνει τα ομολογουμένως πολύ χαρακτηριστικά της 156 π.χ. αλλά αποτελεί απο ότι διαβάζω και έχουν γράψει οι πάντες τροπέδη αυτών.
      Τέλος για την αλλαγή λωρίδας που αναφέρεις να ξέρεις πως σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης και τα λάστιχα τόσο τύπος όσο και οι διατάσεις καθώς και ο συνδιασμός ελατηρίων-αμορτισέρ (πρώτης τοποθέτησης όλα). Μη κάνεις λες και η Alfa ανακάλυψε τον τροχό. Άν ήταν έτσι τότε και τα Civic EG με τα διπλά ψαλίδια θα έπρεπε να είναι κλάσεις ανώτερα στο δρόμο απο τις Αλφα 145 που είχαν τα ταπεινά McPherson.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης sakiss έγραψε:
        Tιποτε σπουδαιο.....απλως ολα αυτα τα συστηματα μαζι με asr-vdc-3 torsen και ebd-abs θα συνεργαζονται μαζι προσφερωντας μεγιστο ελεγχο,κρατηματα και φυσικα αυτος που θα ξερει θα μπορει να ευχαριστηθει και την πισωκινητα ρυθμισμενη τετρακινηση παιζοντας με την προσφυση του οδοστρωματος που εχει σαν συνεπεια την μεταβολη του ποσοστου ροπης στους δυο αξονες.

        Αυτο που δεν θελει να καταλαβει ο Ικαρος(εξεπιτηδες το κανει για να μας τσιγκλαει) ειναι οτι η αλφα δεν ειναι π.χ τοyota η Merc που στηριζουν το αυτοκινητο πανω στα ηλεκτρονικα για να μειωσουν το κοστος εξελιξης αναρτησεων αλλα και στησιματος στο δρομο ουτε bmw που κρυβει τα μειονεκτηματα των αναρτησεων της φορτωνοντας το με ηλεκτρονικα αλλα το **vdc ερχεται να συμπληρωσει το ηδη αριστο πακετο **σε τεχνικο επιπεδο.Το μονο σιγουρο ειναι οτι οπως με την 156 πριν μερικα χρονια ετσι
        και με την 159
        ο περιουσιος λαος για μια ακομη φορα θα αντιγραψει τα νεα ψαλιδια-αξονα πολλαπλων συνδεσμων που συνεβαλαν στο να εχει η 159 την μεγαλυτερη ταχυτητα στην κατηγορια της στην αλλαγη λωριδας.

        Τώρα με μπέρδεψες, τελικά με τι θα συγκριθεί η Alfa; με Porsche, BMW, Audi ή Toyota Mercedes;

        Ποιο αυτοκίνητο αντέγραψε την 156 στην ανάρτηση;

        Όταν κάτι είναι άριστο, δεν χρειάζεται συμπλήρωση. Εκτός κι αν είναι 'προ-άριστο' (τι θυμήθηκα τώρα )

        Καλά, διπλά ψαλίδια μπροστά-πολλαπλούς συνδέσμους πίσω έχει και η Cadillad CTS κι είναι και πισωκίνητη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Ο χρήστης kubiak έγραψε:

          Γιατί το λες αυτό;
          Συμφωνώ πως η Αλφα έχει πανέμορφα αυτοκίνητα, τόσο παλαιότερα, όσο και σύγχρονα.Η 159 για παράδειγμα...Και το ομορφότερο αυτοκίνητο που έχω δει ποτέ είναι η αγωνιστική Tipo 33...Μάλιστα μπορεί να μην είμαι αλφίστα, όμως αγαπώ πολύ τα ιταλικά αυτοκίνητα και κυρίως την Αλφα...
          Απλά η Μπρέρα προσωπικά δε μου αρέσει.Κακό είναι αυτό;Μπορεί όταν την δω από κοντά να... λερωθώ σα τον skullone και να αρχίσω να γράφω ποιήματα εδώ μέσα.
          Όπως τη βλέπω δε με ενθουσιάζει και το 'πρόβλημα' το εντοπίζω στο πίσω μέρος.Δεν μ αρέσει που κόβεται έτσι απότομα, λες και έχει έλλειψη ουράς.Και η πίσω κολώνα κάπως μου κάθεται-υποκειμενικά είναι αυτά!
          Επαναλαμβάνω πως μπορεί όταν την δω από κοντά να γράφω άλλα...

          Για άλλο λόγο το έγραψα... : ))

          Για το λόγο ότι η Audi διακρίνεται για τις αυστηρές και κάπως κλασσικές γραμμές/σχέδιά της (άντε να εξαιρέσουμε το TT)... Γενικότερα τους Γεςρμανούς -ΣΥΝΗΘΩΣ- δεν τους διακρίνει αυτό το φίνο και εκλεπτυσμένο που διακρίνει τους Ιταλούς... Τώρα βέβαια που όλοι έχουν μπλέξει τα μπούτια τους με όλους, είναι λίγο δύσκολος ο διαχωρισμός αλλά η Thin Red Line, κατά την άποψή μου, εξακολουθεί να υφίσταται...

          Η ένσταση, (χωρίς καμία διάθεση προσβολής/επίθεσης από τη πλευρά μου - ελπίζω να μην το πήρες έτσι), είχε να κάνει με το ότι τη Brera την ονειρευόμουν στους δρόμους από τη στιγμή που την είδα σαν πρωτότυπο (όπως και το ΤΤ, όπως και το Salsa, όπως και αρκετά άλλα)... Το Α3 από την άλλη, δε μου προκάλεσε ότι μου προκάλεσαν αυτά τα οχήματα...
          Αυτή είναι η ένστασή μου, ότι δε βλέπω την οπτική σχέση της Brera με το A3... Το πιο είναι όμορφο (είτε μεταξύ τους ή μόνα τους) είναι λίγο πολύ υποκειμενικό ( ανήκουν και σε διαφορετικές κατηγορίες, ή μήπως κάνω λάθος; )...

          Εννοείται δε δε το πήρα έτσι!Αλίμονο να μην δεχόμαστε αντίλογο!Δεν το πήρα έτσι γιατί ήταν ξεκάθαρος ο τρόπος της απάντησης σου.
          Προφανώς η Μπρέρα είναι πιο όμορφη και ακόμα περισσότερο σε άλλη κατηγορία σε σχέση με το Α3...ΚΑι δε διαφωνώ μαζί σου για το σχεδιασμό των Άουντι-των Γερμανικών γενικότερα.Δε με ενθουσιάζουν, εκτός από περιπτώσεις TT, SLK κτλ.Τα θεωρώ πλύ βαρετά αυτοκίνητα, ενώ αντίθετα τα ιταλικά έχουν πάντα κάτι-λεπτομέρεια έστω!- να σου τραβήξουν το μάτι!
          Η Μπρέρα είναι πολυβραβευμένη-νομίζω το πιο πολυβραβευμένο πρωτότυπο-αλλά προσωπικά δε με ενθουσιάζει.Έχει κάποιες φανταστικές λεπτομέρειες (ας είναι καλά ο Σάκης με τα λινκ) αλλά δε με 'φτιάχνει'.Ίσως επειδή πίστευα τόσο καιρό οτι τελικά θα βγάλουν την 8C την οποία προσωπικά θεωρώ όχι μόνο ομορφότερη, αλλά και ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχω δει!Και νομίζω οτι πίσω κάτι της λείπει, κάτι δε της ταιριάζει..Δε ξέρω!Αν δε κάνω λάθος στο πρωτότυπο δεν υπήρχε μικρό τζάμι πίσω από τις πόρτες.΄Νομίζω πως εκεί είναι που δε μ αρέσει.Το τζάμι μου φαίνεται πολύ μικρό για την πίσω κολώνα-θα προτιμούσα να μην έχει καθόλου!!εκεί μου θυμίζει Α3.
          Βέβαια δε θα κάτσω να κρίνω τη δουλειά του Giugaro...ο άνθρωπος (αλλά και το IDEA) κάνουν μαγικά πράγματα...
          Καλημέρα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by

            Ikare αντιγραφω το μηνυμα του 8c που εξηγει αναλυτικα τους ανταγωνιστες της Αλφα.Ελπιζω να κατατοπιστηκες...

            Η Brera στις εκδόσεις 2.2JTS,2.4JTDm και τη μελοντική 3.0JTDm με μήκος 4,41m τοποθετείται ανάμεσα σε SLK και CLK, Ζ4 και 4....δεν υπάρχει ένας απευθείας ανταγωνιστής.
            Η Brera στις εκδόσεις 3.2JTS Q4 260 ίππων και στο μέλλον 3.6JTS Q4 320 ίππων είναι άμεσος ανταγωνιστής των μελλοντικών Porsche Cayman 3.2 260 ίππων και Cayman S 3.4 295 ίππων.
            Η Brera στην έκδοση GTA 405 ίππων έχει ουσιαστηκά ως πιο κοντινό ανταγωνιστή σε επιπεδο τυπολογίας διαστάσεων μετάδοσης και κόστους την μελλοντική Carrera 4S 355 ίππων.
            -H Spider 2.2JTS ουσιαστηκά δεν έχει απευθείας αντίπαλο λόγω ότι έχει πιο μεγάλες διαστάσεις 439x183....αλλά συγκρίνεται με Z4 και SLK αν και όπως είπα είναι κατα 30 εκατοστά πιο κοντύτερες και κατα 5 εκατοστά πιο στενές βασικά η spider είναι πιο φαρδιά ακόμα και απο την SL η τη νέα 911 Carrera Cabrio...
            -H Spider 3.2JTS Q4 είναι απευθείας αντίπαλος της Boxster που είναι η πιο πλησίων σαν αναλογίες στην ιταλίδα καλονή.
            -H Spider GTA θα είναι απευθείας αντίπαλος της μελλοντικής 911 carrera 4 S Cabrio.
            Η Gt είναι αντίπαλος της C sportcoupe' και της μελλοντικής σειράς 2.

            H Quattroporte είναι ένα fullsize f-segment αυτοκίνητο με διαστάσεις μεγαλύτερες απο την 7αρα...είναι αστείο να συγκριθεί μα τη πολύ μικρότερη σε διαστάσεις και λιγότερο πολυτελή M5....θεωρητικά η ανανεωμένη 750i/750Li της BMW είναι αντίπαλος της Quattroporte V8, σύντομα θα είναι διαθέσιμη η Quattroporte V12 με το σύνολο 5,75λτ της 612 Scaglietti 540 ίππων και θα είναι αντίπαλος της Bentley Continental Flying Spur.Aπό το 2007 μόλις συμπληρώσει 3 χρόνια ζωής ο V8 400 ίππων θα αντικατασταθεί απο ένα σύνολο 5 λίτρων με 470 ίππους που θα δούμε αυτο το φθινόπωρο στην νέα Maserati Spyder η οποία θα έχει σκληρή ανδιπλούμενη οροφή και στοχεύει άμεσα στην SL 55 AMG και την 911 Τurbo Cabrio.Να αναμένεται όμως και μια αύξηση της τιμής του 30-40% σε σχέση με το σημερινό μοντέλο...η νέα παραμένει διθέσια αλλά έχει αυξημένες διαστάσεις και είναι 10 εκατοστά φαρδύτερη και 20 μακρύτερη σε σχέση με τη σημερινή...
            Το νέο κουπέ η 5000GT που θα δούμε το 2006 θα έχει και αυτό αρκετά μεγαλύτερο μέγεθος κοντά σε αυτό της DB9 της Μ6 και της Continental GT και πάντα τον ανανεωμένο V8 5 λίτρων με 470 ίππους.
            H 169 η ναυαρχίδα της Alfa μια τετράπορτη sport-limousine λίγω κάτω απο τα 5 μέτρα με κινητήρα σε σε θέση εμπρός-κέντρο(δλδ πίσω απο τον μπροστινό άξονα) και κιβώτιο στον πίσω άξονα transaxle) αποκλειστικά διαθέσιμη με 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες αναμένεται στο 2ο εξάμηνο του 2007...ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει η GTA με τον 5λιτρο V8 κινητήρα της 5000GT βελτιωμένο απο τους τεχνικούς Alfa με απευθείας ψεκασμό JTS και κυρίως σύστημα ελέγχου τον βαλβίδων Uniair με περισσότερους απο 500 ίππους.Η Alfa 169 θα είναι αντίπαλος της CLS αλλα και της τετράπορτης Porsche Panamera που θα δούμε στα τέλη της δεκαετίας.

            δλδ
            Alfa Brera------4/Z4,CLK/SLK,TT
            Alfa Brera V6-----Porsche Cayman/Cayman S
            Alfa Brera GTA----Porsche Carrera 4S
            Alfa Spider----TT/SLK/Z4
            Alfa Spider V6---- Porsche Boxster
            Alfa Spider GTA---Porsche Carrera 4S Cabrio
            Alfa 8c Competizione----F430 CS,911 GT2
            Maserati Spyder '5000'------SL55AMG/911 turbo/911 turbo cabrio/V8 Vantage/V8 Vantage Volante
            Maserati 5000GT------DB9/M6/CL55 AMG
            Alfa 169 V6------------MB CLS350
            Alfa 169 V8 & GTA-----MB CLS500/CLS AMG/Porsche Panamera
            Maserati Quattroporte------Jaguar XJR/BMW 750i/750Li/MB S500/S500L
            Maserati Quattroporte V12----Bentley Continental Flying Spur
            Maserati MC12 ----Enzo Ferrari/F60(2007),Carrera GT,SLR

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gskarmou last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              ¼ðùò ðïëý óùóôÜ ëåò ÁÍ. Êáíåßò äåí ôï îÝñåé áõôü, ãé' áõôü êáé ëÝù Üóôï íá âãåé êáé âëÝðïõìå.

              ¼ðùò ôüóá ÷ñüíéá ôçí Alfa ôç äéáôñÝ÷åé ç öÞìç ôïõ 'áíáîéüðéóôïõ æçìéÜñéêïõ éôáëéêïý' ôþñá ôï '÷åé ãõñßóåé óôï 'lifestyle çëåêôñïíéêü'

              ÏñéóìÝíåò äéáöçìßóåéò (âë. GT) ðñïò ôá êåé ðÜíå, êÜôé ðïõ äåí ôéìÜ êáèüëïõ ôçí Alfa. Äéáöùíåßò;

              ...Åãþ êáèüëïõ

              ÊáëÜ ãéá áõôÞ ôçí äéáöÞìéóç ðïõ äåß÷íåé ôï æåõãÜñé ðïõ Ý÷åé âãåß âüëôá ìå ôéò ößëåò ôçò êõñßáò êáé åðéóôñÝöåé ôüóï áñãÜáá þóôå ðñïëáâáßíåé êáé ôçí ìéêñÞ ôïõò îýðíéá
              Ôáîß äéáöçìßæáíå ????

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gskarmou last edited by

                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                Ikare áíôéãñáöù ôï ìçíõìá ôïõ 8c ðïõ åîçãåé áíáëõôéêá ôïõò áíôáãùíéóôåò ôçò Áëöá.Åëðéæù íá êáôáôïðéóôçêåò...

                Ç Brera óôéò åêäüóåéò 2.2JTS,2.4JTDm êáé ôç ìåëïíôéêÞ 3.0JTDm ìå ìÞêïò 4,41m ôïðïèåôåßôáé áíÜìåóá óå SLK êáé CLK, Æ4 êáé 4....äåí õðÜñ÷åé Ýíáò áðåõèåßáò áíôáãùíéóôÞò.
                Ç Brera óôéò åêäüóåéò 3.2JTS Q4 260 ßððùí êáé óôï ìÝëëïí 3.6JTS Q4 320 ßððùí åßíáé Üìåóïò áíôáãùíéóôÞò ôùí ìåëëïíôéêþí Porsche Cayman 3.2 260 ßððùí êáé Cayman S 3.4 295 ßððùí.
                Ç Brera óôçí Ýêäïóç GTA 405 ßððùí Ý÷åé ïõóéáóôçêÜ ùò ðéï êïíôéíü áíôáãùíéóôÞ óå åðéðåäï ôõðïëïãßáò äéáóôÜóåùí ìåôÜäïóçò êáé êüóôïõò ôçí ìåëëïíôéêÞ Carrera 4S 355 ßððùí.
                -H Spider 2.2JTS ïõóéáóôçêÜ äåí Ý÷åé áðåõèåßáò áíôßðáëï ëüãù üôé Ý÷åé ðéï ìåãÜëåò äéáóôÜóåéò 439x183....áëëÜ óõãêñßíåôáé ìå Z4 êáé SLK áí êáé üðùò åßðá åßíáé êáôá 30 åêáôïóôÜ ðéï êïíôýôåñåò êáé êáôá 5 åêáôïóôÜ ðéï óôåíÝò âáóéêÜ ç spider åßíáé ðéï öáñäéÜ áêüìá êáé áðï ôçí SL ç ôç íÝá 911 Carrera Cabrio...
                -H Spider 3.2JTS Q4 åßíáé áðåõèåßáò áíôßðáëïò ôçò Boxster ðïõ åßíáé ç ðéï ðëçóßùí óáí áíáëïãßåò óôçí éôáëßäá êáëïíÞ.
                -H Spider GTA èá åßíáé áðåõèåßáò áíôßðáëïò ôçò ìåëëïíôéêÞò 911 carrera 4 S Cabrio.
                Ç Gt åßíáé áíôßðáëïò ôçò C sportcoupe' êáé ôçò ìåëëïíôéêÞò óåéñÜò 2.

                H Quattroporte åßíáé Ýíá fullsize f-segment áõôïêßíçôï ìå äéáóôÜóåéò ìåãáëýôåñåò áðï ôçí 7áñá...åßíáé áóôåßï íá óõãêñéèåß ìá ôç ðïëý ìéêñüôåñç óå äéáóôÜóåéò êáé ëéãüôåñï ðïëõôåëÞ M5....èåùñçôéêÜ ç áíáíåùìÝíç 750i/750Li ôçò BMW åßíáé áíôßðáëïò ôçò Quattroporte V8, óýíôïìá èá åßíáé äéáèÝóéìç ç Quattroporte V12 ìå ôï óýíïëï 5,75ëô ôçò 612 Scaglietti 540 ßððùí êáé èá åßíáé áíôßðáëïò ôçò Bentley Continental Flying Spur.Aðü ôï 2007 ìüëéò óõìðëçñþóåé 3 ÷ñüíéá æùÞò ï V8 400 ßððùí èá áíôéêáôáóôáèåß áðï Ýíá óýíïëï 5 ëßôñùí ìå 470 ßððïõò ðïõ èá äïýìå áõôï ôï öèéíüðùñï óôçí íÝá Maserati Spyder ç ïðïßá èá Ý÷åé óêëçñÞ áíäéðëïýìåíç ïñïöÞ êáé óôï÷åýåé Üìåóá óôçí SL 55 AMG êáé ôçí 911 Ôurbo Cabrio.Íá áíáìÝíåôáé üìùò êáé ìéá áýîçóç ôçò ôéìÞò ôïõ 30-40% óå ó÷Ýóç ìå ôï óçìåñéíü ìïíôÝëï...ç íÝá ðáñáìÝíåé äéèÝóéá áëëÜ Ý÷åé áõîçìÝíåò äéáóôÜóåéò êáé åßíáé 10 åêáôïóôÜ öáñäýôåñç êáé 20 ìáêñýôåñç óå ó÷Ýóç ìå ôç óçìåñéíÞ...
                Ôï íÝï êïõðÝ ç 5000GT ðïõ èá äïýìå ôï 2006 èá Ý÷åé êáé áõôü áñêåôÜ ìåãáëýôåñï ìÝãåèïò êïíôÜ óå áõôü ôçò DB9 ôçò Ì6 êáé ôçò Continental GT êáé ðÜíôá ôïí áíáíåùìÝíï V8 5 ëßôñùí ìå 470 ßððïõò.
                H 169 ç íáõáñ÷ßäá ôçò Alfa ìéá ôåôñÜðïñôç sport-limousine ëßãù êÜôù áðï ôá 5 ìÝôñá ìå êéíçôÞñá óå óå èÝóç åìðñüò-êÝíôñï(äëä ðßóù áðï ôïí ìðñïóôéíü Üîïíá) êáé êéâþôéï óôïí ðßóù Üîïíá transaxle) áðïêëåéóôéêÜ äéáèÝóéìç ìå 6êýëéíäñïõò êáé 8êýëéíäñïõò êéíçôÞñåò áíáìÝíåôáé óôï 2ï åîÜìçíï ôïõ 2007...Ýíá ÷ñüíï áñãüôåñá èá áêïëïõèÞóåé ç GTA ìå ôïí 5ëéôñï V8 êéíçôÞñá ôçò 5000GT âåëôéùìÝíï áðï ôïõò ôå÷íéêïýò Alfa ìå áðåõèåßáò øåêáóìü JTS êáé êõñßùò óýóôçìá åëÝã÷ïõ ôïí âáëâßäùí Uniair ìå ðåñéóóüôåñïõò áðï 500 ßððïõò.Ç Alfa 169 èá åßíáé áíôßðáëïò ôçò CLS áëëá êáé ôçò ôåôñÜðïñôçò Porsche Panamera ðïõ èá äïýìå óôá ôÝëç ôçò äåêáåôßáò.

                äëä
                Alfa Brera------4/Z4,CLK/SLK,TT
                Alfa Brera V6-----Porsche Cayman/Cayman S
                Alfa Brera GTA----Porsche Carrera 4S
                Alfa Spider----TT/SLK/Z4
                Alfa Spider V6---- Porsche Boxster
                Alfa Spider GTA---Porsche Carrera 4S Cabrio
                Alfa 8c Competizione----F430 CS,911 GT2
                Maserati Spyder '5000'------SL55AMG/911 turbo/911 turbo cabrio/V8 Vantage/V8 Vantage Volante
                Maserati 5000GT------DB9/M6/CL55 AMG
                Alfa 169 V6------------MB CLS350
                Alfa 169 V8 & GTA-----MB CLS500/CLS AMG/Porsche Panamera
                Maserati Quattroporte------Jaguar XJR/BMW 750i/750Li/MB S500/S500L
                Maserati Quattroporte V12----Bentley Continental Flying Spur
                Maserati MC12 ----Enzo Ferrari/F60(2007),Carrera GT,SLR

                ÌÝ÷ñé ôçí 8c ôá ðåñéóóüôåñá ôá ðåñíÜåé êáé Ýíá áðëï Áïõíôé RS4 áðï ðÜíù ,ãéá fun to drive Bmw Ì3 Ì4 Þ üðùò áëëéþò ôçí ðïýí êáé ãéá ôá õðüëïéðá âëÝðïõìå Üëëùóôå êáé ôï ÍéóóÜí Óêáéëáéí (åëÝù Ãêüóí)Ýñ÷åôáé êáé áñéóôåñïôßìïíï ïóïíïýðù

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                  Εννοείται δε δε το πήρα έτσι!Αλίμονο να μην δεχόμαστε αντίλογο!Δεν το πήρα έτσι γιατί ήταν ξεκάθαρος ο τρόπος της απάντησης σου.
                  Προφανώς η Μπρέρα
                  ...
                  μαγικά πράγματα...
                  Καλημέρα..

                  ok! : ))

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfista last edited by

                    Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                    Καλά για αυτή την διαφήμιση που δείχνει το ζευγάρι που έχει βγεί βόλτα με τις φίλες της κυρίας και επιστρέφει τόσο αργάαα ώστε προλαβαίνει και την μικρή τους ξύπνια
                    Ταξί διαφημίζανε ????

                    Εσένα για ταξί σου φάνηκε; Μήπως να γίνω ταρίφας;

                    Υ.Γ. Επιπλέον πιο σημαντικό δεν είναι το πόσο γρήγορα θα φτάσεις, αλλά να ευχαριστηθείς το ταξίδι για την Ιθάκη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gmak last edited by

                      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                      όπως είδες το ΤΤ το άφησα εκτός, γιατί δεν είναι roadster όπως είναι τα υπόλοιπα.

                      Το S2000 έχει μία και μοναδική έκδοση, 240 ίππων η Brera cabrio θα έχει από 1.900 (ακόμα και diesel συζητάνε!!), άρα -θεωρητικά- συγκρίνεται. Η Ζ4 επίσης τα 231 έχει όριο για την ώρα, γιατί την έβαλες μέσα;

                      Τα roadster είναι εξ' ορισμού πισωκίνητα και εσύ θα πρεπε να το ξέρεις καλύτερα, ως ΟΠΑΔΟΣ της Alfa

                      Η Brera ξεκιναει μονο απο 2.2 και μονο με full extra εξοπλισμο.Οι ιταλοι φτιαχνουν τους πιο συγχρονους diesel και καλα θα κανουν να την εφοδιασουν με τον 2.4-200hp,3.0-250hp και απο το 2008 με το Uniair οι ιπποδυναμη θα αυξηθει και η καταναλωση θα μειωθει καθως επισης θα ερθουν οι νεοι Twin Turbo(1.9-200hp,2.4-220hp,4.0-380hp...)Δεν καταλαβαινω την αναφορα σου στο deisel που αντιπροσωπευει τα 7/10 των μεγαλυτερων ευρωπαικων χωρων.

                      Φοβερο επιχειρημα αυτο για την πισω κινηση...οποτε αποτυχια ετσι?
                      Η τετρακινηση της Αλφα με τα τρια διαφορικα τριτης γενιας που μπορει να φτασει απο 43/57 που ειναι αρχικα ρυθμισμενη σε 20/80 εμπρός/πίσω(σε σχεση με το αρχικο 50/50 της Audi,Subaru...) θα αποδειχτει εξισου διασκεδαστικη με την πισωκινηση και φυσικα με την προσφυση της τετρακινησης ταυτοχρονα και πιο ασφαλης παντα στα κορυφαια στανταρ της αλφα.

                      δύο σελίδες αργοπορημένος, αλλά δεν κρατιέμαι...

                      roadster= fun car

                      αν δεχτούμε πως τα Q4 είναι εντελώς RWD biased τότε τι γίνεται με τις βασικές εκδόσεις non-Q4? not so fun i say

                      και ο ήχος του diesel δεν λέει, ακόμα και αυτός των JTD. Aλλά ας πούμε πως δεν παίζει ρόλο [εδώ idle στο κροτάλισμα του κλασσικού TS με δουλεύουν πως είναι diesel]

                      άρα μας μένει για 'fun car' η εμφάνιση και το στήσιμο, χμ...

                      συνεχίζω το τροπάρι της έλλειψης RWD πλατφόρμας επειδή όταν έχεις κάποια χρήματα στα χέρια σου για κάτι fun θες to get the most out of it...

                      στην τελική ο 2.2 και οι diesel εκδόσεις θα είναι συμβιβασμός!! Αυτό είναι και η ουσία της άποψής μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Ο χρήστης alfista έγραψε:

                        ÊáëÜ ãéá áõôÞ ôçí äéáöÞìéóç ðïõ äåß÷íåé ôï æåõãÜñé ðïõ Ý÷åé âãåß âüëôá ìå ôéò ößëåò ôçò êõñßáò êáé åðéóôñÝöåé ôüóï áñãÜáá þóôå ðñïëáâáßíåé êáé ôçí ìéêñÞ ôïõò îýðíéá
                        Ôáîß äéáöçìßæáíå ????

                        ÅóÝíá ãéá ôáîß óïõ öÜíçêå; ÌÞðùò íá ãßíù ôáñßöáò;

                        Õ.Ã. ÅðéðëÝïí ðéï óçìáíôéêü äåí åßíáé ôï ðüóï ãñÞãïñá èá öôÜóåéò, áëëÜ íá åõ÷áñéóôçèåßò ôï ôáîßäé ãéá ôçí ÉèÜêç.

                        ÐÞëéï ðÜôå ?

                        Ôï áõôïêßíçôï åßíáé ìéá ÷áñÜ üìïñöï Ýõç÷ï êáé ïõäåìßá óêÝøç ãéá ôáîß (êßôñéíç ðñÝðåé íá åßíáé áðáßóéá) êáé ôçñïõìÝíùí ôùí áíáëïãéþí åõÝëéêôï ,óôáèåñü êáé ãñÞãïñï.

                        ÁëëÜ ç äéáöÞìéóç êáé ôï üëï ðñüôæåêô ,ó÷Ýäéï ìïíôßöá Þ üðùò áëëßùò ëÝãåôáé ôï óåíÜñéï ìéáò äéáöÞìéóçò åßíáé ãéá ðïëëÜ ãéáïýñôéá ..
                        **Áí äåí åß÷á áó÷ïëçèåß ìå ôï áõôïêßíçôï ãåíéêÜ âëÝðïíôáò ôçí äéáöÞìéóç áõôÞ èá ðßóôåõá üôé ôï áõôüêßíçôï áõôü åßíáé ãéá íÝïõò ïéêïãåíåéÜñ÷åò ìå 1-2 ðáéäéÜ ðïõ áðëÜ èÝëïõí Ýíá üìïñöï áõôïêßíçôï ãéá ôóÜñêá åíôüò ïñßùí ôïðéêþí (åíôüò ðüëçò ãéá äéáóêÝäáóç ) êáé ÷ñïíéêþí (áíôå íá ðñïëÜâïõìå êáé ôá ðáéäéÜ îýðíéá) .

                        Åóý ìÜëëïí Ý÷åéò êáôá íïõ ôï ôáîßäé êáé ôçí ÉèÜêç ïé ìáíáôæáñÝïé üìùò Ï×É

                        Ådit by myself
                        Äåò ðïõ óå êáôåõèýíåé ôï üëï óåíÜñéï ....êáé óýãêñéíåôï ìå ôï óåíÜñéï ôçò 147 (Ìå åêåßíï ôïí áðßèáíï ôýðï ðïõ ðåñßìåíå ôïí ôõöþíá êáé ìüëéò ôïí Ýâëåðå üñìáãå ....)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                          Ikare αντιγραφω το μηνυμα του 8c που εξηγει αναλυτικα τους ανταγωνιστες της Αλφα.Ελπιζω να κατατοπιστηκες...

                          Ναι κατατοπιστικότατο!

                          Έχεις(τε) μπερδευτεί εντελώς Εκτός και αν συγκρίνουμε μήλια/πορτοκάλια/καρπούζια, αφού είναι φρούτα

                          Υ.Γ.: για το V12 στην 4porte μην είσαι σίγουρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sakiss last edited by

                            Ο χρήστης gmak έγραψε:

                            αν δεχτούμε πως τα Q4 είναι εντελώς RWD biased τότε τι γίνεται με τις βασικές εκδόσεις non-Q4? not so fun i say

                            και ο ήχος του diesel δεν λέει, ακόμα και αυτός των JTD. Aλλά ας πούμε πως δεν παίζει ρόλο [εδώ idle στο κροτάλισμα του κλασσικού TS με δουλεύουν πως είναι diesel]

                            άρα μας μένει για 'fun car' η εμφάνιση και το στήσιμο, χμ...

                            Εξυπνο συμπερασμα...Αρα 1+1=......?Φιλε εγω τα οδηγησα στον υπνο μου και διαπιστωσα οτι η πισωκινητη τετρακινηση της αλφα ειναι εξισου fun to drive με μια μπεμπα και ταυτοχρονα κραταει σαν αλφα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                              Μέχρι την 8c τα περισσότερα τα περνάει και ένα απλο Αουντι RS4 απο πανω

                              Ποσα αλογα βγαζει το Rs4?
                              Η Brera Gta θα αποδιδει περιπου 405hp δηλαδη θα υπολυπεται 15αλογακια και ακομα δεν ξερουμε τιποτα για ροπες,αναλογιες,βαρος...η μηπως το audi με το μολις ενα μπλοκε διαφορικο για πρωτη φορα κεντρικο...(επρεπε να περασουν σχεδον 20χρονια απο το 1982 απο την εμφανιση του πρωτου quattro.....η audi εξελισεται...η πολυδιαφημισμενη ''τετρακινητη''
                              εταιρια που μετα το μετριο handlex με το ενα torsen σταθερης κατανομης εξοπλισανε το rs4 με δευτερης γενιας μπλοκε που μεταβαλει την ροπη μπρος πισω και μπορει να φτασει 30/70 απο 50/50 .. ....ενω η Brera ακομα και στις φτωχες εκδοσεις θα εχει και δευτερο μπλοκε στον πισω αξονα για ξεχωριστη ροπη στους δυο τροχους και φυσικα θα ειναι και τα δυο τριτης γενιας ενω θα μπορει να φτανει 20/80 απο 43/57 ).......... θα περναει καλυτερα τη δυναμη στο δρομο?Δυστυχως τα lifestyle περιοδικα με τους πηγαιους τιτλους τυπου autocar-drive εχουν καψει τον εγκεφαλο σε μερικους με αποτελεσμα να συγκρινουν σαν τα παιδακια επιφανειακα ενα αυτοκινητο με βαση το ποιο εχει τα περισσοτερα αλογα......η μηπως θα βαλουν καμια αεροτομη τυπου Audi TT για να βελτοιωσουν την σταθεροτητα και να μην φτασουμε παλι στα τραγελαφυκα ατυχηματα και τον αδικο χαμο ανθρωπων επειδη καποιοι ειναι φιδωλοι στην εξελιξη των μηχανικων μερων?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss last edited by

                                Οσο για την διαφημηση της Gt παω πασο οταν τα γουστα μερικων ειναι επιπεδου γελοιων διαφημησεων τυπου seat-toyota-honda-mazda-ολων των γαλλικων και λοιπων εκτρωματων που ασχημαινουν τους δρομους μας......ενας αλλος μπορει να ερμηνευσει διαφορετικα την διαφημηση της ιταλιδας ντιβας........

                                Ένας Boheme τύπος βολτάρει επιδεικτικά με την Alfa Gt σε κακόφημες συνοικίες της Ιταλίας
                                έχοντας στο δεξί κάθισμα μια αιθέρια ύπαρξη που φοράει τα απολύτως απαραίτητα. Με το ηχοσύστημα να παίζει στη διαπασών θα περάσει έξω από παρακμιακά στριπτιζάδικα
                                κοιτώντας επιβλητικά τις βιτρίνες με τις δίμετρες καλλονές, αδιαφορώντας για την συνοδηγό. Στη συνεχεία η Alfa Gt φτάνει μπροστά σε μια πολυτελή έπαυλη, η μουσική
                                από το ηχοσύστημα δεν ακούγεται πλέον και το περιβάλλον χλιδής είναι προφανές.
                                Mία οικιακή βοηθός ανοίγει την πόρτα και ένα παιδί τρέχει να αγκαλιάσει τους γονείς του,
                                που μόλις αποβιβάστηκαν από την Alfa Gt. Μόλις γίνατε μάρτυρες του προφίλ των αγοραστών της Alfa Gt μέσω του έξυπνου διαφημιστικού spot που προβάλλεται στους
                                τηλεοπτικούς δέκτες. Άνθρωποι με έντονη κοινωνική ζωή που δεν τους εμποδίζουν ακόμη
                                και οι οικογενειακές υποχρεώσεις να συνεχίσουν να βιώνουν δυνατές συγκινήσεις και
                                να χαίρονται την κάθε στιγμή. Γι’αυτούς η ελκυστική ιταλίδα είναι ο τελευταίος σταθμός
                                στην εποχή της νεότητας, ένα κερδισμένο στοίχημα με το χρόνο που έφυγε και τους υποχρεώνει πλέον να εγκλωβίσουν το συναίσθημα τους σε ώριμες γερμανικές (…το απόλυτο χασμουρητό) κατασκευές. Η Alfa Gt είναι η απέλπιδα μορφή αντίστασης στην κοινωνική-οικονομική ανέλιξη και τις ανιαρές επιταγές της.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Ικανοποιηση πελατων Γερμανιας συμφωνα με το AMS.de...ειπατε τιποτα?.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                    Ποσα αλογα βγαζει το Rs4?
                                    Η Brera Gta θα αποδιδει περιπου 405hp δηλαδη θα υπολυπεται 15αλογακια και ακομα δεν ξερουμε τιποτα για ροπες,αναλογιες,βαρος...η μηπως το audi με το μολις ενα μπλοκε διαφορικο για πρωτη φορα κεντρικο...(επρεπε να περασουν σχεδον 20χρονια απο το 1982 απο την εμφανιση του πρωτου quattro.....η audi εξελισεται...η πολυδιαφημισμενη ''τετρακινητη''
                                    εταιρια που μετα το μετριο handlex με το ενα** torsen σταθερης κατανομης **εξοπλισανε το rs4 με δευτερης γενιας μπλοκε που μεταβαλει την ροπη μπρος πισω και μπορει να φτασει 30/70 απο 50/50 .. ....ενω η Brera ακομα και στις φτωχες εκδοσεις θα εχει και δευτερο μπλοκε στον πισω αξονα για ξεχωριστη ροπη στους δυο τροχους και φυσικα θα ειναι και τα δυο τριτης γενιας ενω θα μπορει να φτανει 20/80 απο 43/57 ).......... θα περναει καλυτερα τη δυναμη στο δρομο?Δυστυχως τα lifestyle περιοδικα με τους πηγαιους τιτλους τυπου autocar-drive εχουν καψει τον εγκεφαλο σε μερικους με αποτελεσμα να συγκρινουν σαν τα παιδακια επιφανειακα ενα αυτοκινητο με βαση το ποιο εχει τα περισσοτερα αλογα......η μηπως θα βαλουν καμια αεροτομη τυπου Audi TT για να βελτοιωσουν την σταθεροτητα και να μην φτασουμε παλι στα τραγελαφυκα ατυχηματα και τον αδικο χαμο ανθρωπων επειδη καποιοι ειναι φιδωλοι στην εξελιξη των μηχανικων μερων?

                                    torsen σταθερής κατανομής; Το εξηγείς λίγο γιατί είμαι άσχετος;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                      Ικανοποιηση πελατων Γερμανιας συμφωνα με το AMS.de...ειπατε τιποτα?.....

                                      Μετέφρασε το 'Ich mag meine marke'

                                      Δεν έχει να κάνει με ικανοποίηση πελατών, αλλά το πόσο μου αρέσει η μάρκα ΜΟΥ. Δες το σαν brand loyalty. Ούτε με αξιοπιστία έχει να κάνει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Ποσα αλογα βγαζει το Rs4?
                                        Η Brera Gta θα αποδιδει περιπου 405hp δηλαδη θα υπολυπεται 15αλογακια και ακομα δεν ξερουμε τιποτα για ροπες,αναλογιες,βαρος...η μηπως το audi με το μολις ενα μπλοκε διαφορικο για πρωτη φορα κεντρικο...(επρεπε να περασουν σχεδον 20χρονια απο το 1982 απο την εμφανιση του πρωτου quattro.....η audi εξελισεται...η πολυδιαφημισμενη ''τετρακινητη''
                                        εταιρια που μετα το μετριο handlex με το ενα** torsen σταθερης κατανομης **εξοπλισανε το rs4 με δευτερης γενιας μπλοκε που μεταβαλει την ροπη μπρος πισω και μπορει να φτασει 30/70 απο 50/50 .. ....ενω η Brera ακομα και στις φτωχες εκδοσεις θα εχει και δευτερο μπλοκε στον πισω αξονα για ξεχωριστη ροπη στους δυο τροχους και φυσικα θα ειναι και τα δυο τριτης γενιας ενω θα μπορει να φτανει 20/80 απο 43/57 ).......... θα περναει καλυτερα τη δυναμη στο δρομο?Δυστυχως τα lifestyle περιοδικα με τους πηγαιους τιτλους τυπου autocar-drive εχουν καψει τον εγκεφαλο σε μερικους με αποτελεσμα να συγκρινουν σαν τα παιδακια επιφανειακα ενα αυτοκινητο με βαση το ποιο εχει τα περισσοτερα αλογα......η μηπως θα βαλουν καμια αεροτομη τυπου Audi TT για να βελτοιωσουν την σταθεροτητα και να μην φτασουμε παλι στα τραγελαφυκα ατυχηματα και τον αδικο χαμο ανθρωπων επειδη καποιοι ειναι φιδωλοι στην εξελιξη των μηχανικων μερων?

                                        torsen σταθερής κατανομής; Το εξηγείς λίγο γιατί είμαι άσχετος;

                                        Ούτε εγώ καταλαβαίνω τί εννοεί

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          Ikare αντιγραφω το μηνυμα του 8c που εξηγει αναλυτικα τους ανταγωνιστες της Αλφα.Ελπιζω να κατατοπιστηκες...

                                          Το να λέμε ότι η Βrera ανταγωνίζεται μία...Carrera,
                                          είναι μεγάλη κουβέντα.

                                          Γιατί, στο άκουσμα και μόνο ότι η -άγνωστη μέχρι στιγμής-Brera- ανταγωνίζεται την 911,
                                          απαιτεί προσοχή......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alfista last edited by

                                            Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                            Εσύ μάλλον έχεις κατα νου το ταξίδι και την Ιθάκη οι μανατζαρέοι όμως ΟΧΙ

                                            Εdit by myself
                                            Δες που σε κατευθύνει το όλο σενάριο ....και σύγκρινετο με το σενάριο της 147 (Με εκείνο τον απίθανο τύπο που περίμενε τον τυφώνα και μόλις τον έβλεπε όρμαγε ....)

                                            Και η εξήγηση είναι προφανής και την είπε περίπου και ο Σάκης. Η διαφήμιση προβάλει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που πρέπει, και άσχετως αν μας αρέσει ή όχι στην περίπτωση της GT επιτυγχάνει τον σκοπό της και με το παραπάνω όπως φαίνεται και από τις πωλήσεις. Η διαφήμιση της 147 προφανώς προβάλει το πιο δυναμικό-fun to drive (κατά τον ΣΧ) αυτοκίνητο της κατηγορίας του, ενώ η GT είναι ένα GT και όχι ένα σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο για ταρζανιές κτλ κτλ κτλ.
                                            Όσο για τους μανατζαρέους ας έχουν ότι θέλουν στο κεφάλι τους, αρκεί εγώ να συνεχίσω να απολαμβάνω το κάθε km.

                                            Y.Γ. Πλέον αυτή η συζήτηση sakis vs everybody για ένα αμάξι που δεν βγήκε ακόμα, χάνει το χιούμορ της και καταντάει κουραστική. Δεν πιστεύω ότι είναι δύσκολο να το καταλάβουν και οι 2 πλευρές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 17 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr