Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φώτα Ομίχλης?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φώτα Ομίχλης?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    39
    173
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      odiki_asfaleia last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Re paidia egw opote brhka omixli anapsa ta kolofwta alla den eida sxedon kamia diafora ??

      Giati kapios na dwsei 100euro gia nabalei fwta omixlis ???

      Eseis blepete diafora STIN OMIXLI ???

      Ti akribws kanoun ta fwta omixlis parapanw apo ta kanonika fwta ? pantws den einai pio isxyra apo tin megali skala

      Στην ομίχλη δεν πρέπει να χρησιμοποιείς τα μεγάλα φώτα διότι η ομίχλη αντανακλά τα φώτα και δεν βλέπεις τίποτε. Μερικές φορές μάλιστα βλέπεις καλύτερα αν σβήσεις και τα μεσαία (ανάλογα με το πόσο πυκνή και χαμηλά είναι η ομίχλη).

      Προφανώς τα φώτα ομίχλης είναι τόσο εκτυφλωτικά (και γιαυτό τόσο ενοχλητικά χωρίς ομίχλη) και για να βλέπουμε εμείς αλλά και για να μας βλέπουν οι άλλοι μέσα από την ομίχλη (τα πίσω μάλιστα είναι μόνο για αυτό το λόγο).

      Προσωπικά η καλύτερη χρήση που έχω βρει για τα φώτα ομίχλης είναι αν πηγαίνω σβέλτα νύχτα στο βουνό (αυτό που ο ΚΟΚ λέει 'στενούς ελικοειδείς οδούς' όπως παρατήρησε ο GeorgeTabs) οπότε βλέπω καλύτερα την επιφάνεια και τις άκρες του δρόμου.

      Ετσι ακριβως ειναι. Ποτε δεν αναβεις μεσαια η μεγαλα φωτα σε πυκνη ομιχλη, γιατι ειναι χειροτερα. Και φυσικα το πισω παντα αναμμενο σε ομιχλη και καλο ειναι και σε καταρακτωδη βροχη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης Dev έγραψε:
        Re paidia egw opote brhka omixli anapsa ta kolofwta alla den eida sxedon kamia diafora ??

        Giati kapios na dwsei 100euro gia nabalei fwta omixlis ???

        Eseis blepete diafora STIN OMIXLI ???

        Ti akribws kanoun ta fwta omixlis parapanw apo ta kanonika fwta ? pantws den einai pio isxyra apo tin megali skala

        Σε ομίχλη που βλέπεις ελάχιστα, από το να μην βλέπεις απολύτως καθόλου βλέπεις επαρκώς για να πας με ρελαντί πρώτης. Εναλλακτικά μπορείς να χαμηλώσεις όσο παίρνει τα μεσαία σου φώτα. Ποτέ δυνατά γιατί σε στραβώνουν από την αντανάκλαση στην ομίχλη, όπως πολύ σωστά παρατήρησαν πολλοί φίλοι.

        Σίγουρα με τα φώτα ομίχλης βοηθιέσαι, αλλά όχι και πως διαλύεται η ομίχλη... Δοκίμασε με ΜΟΝΟ τα φώτα ομίχλης να κινηθείς νύχτα με ασφάλεια. Δεν θα πας με πάνω από 40 χ.α.'ω. γιατί δεν φέγγουν αρκετά μακριά. Οπότε με δεδομένο πως η ομίχλη εμποδίζει, δεν θα μπορούσε παρά να είναι για ακόμα μικρότερες ταχύτητες. Όσο μπορείς με τα μεσαία να κινείσαι ταχύτερα, σημαίνει πως τα ομίχλης χρησιμεύουν μόνο για να σε βλέπουν οι απένεντι. Ίσως έχεις παρατηρήσει πως πρώτα φαίνονται τα ομίχλης των απέναντι και μετά τα μεσαία.

        Πάντως η αλήθεια είναι πως με υπομονή και αν τα χαμηλώσεις σε ύψος, και με τα μεσαία πας σχεδόν παντού. Οπότε αν δεν μένεις σε μέρος που πιάνει ομίχλες συχνά, καλύτερα να πάρεις κάτι άλλο αντί των προβολέων ομίχλης!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Ο χρήστης Dev έγραψε:
          Re paidia egw opote brhka omixli anapsa ta kolofwta alla den eida sxedon kamia diafora ??

          Giati kapios na dwsei 100euro gia nabalei fwta omixlis ???

          Eseis blepete diafora STIN OMIXLI ???

          Ti akribws kanoun ta fwta omixlis parapanw apo ta kanonika fwta ? pantws den einai pio isxyra apo tin megali skala

          ΜΠΟΥΜ!!!!!!!!

          Ωχ μα το Δία, τι τούβλο ήταν αυτό που πέταξες; Δηλαδή πας με τα κανονικά φώτα αναμμένα στην ομίχλη; Δε σου μάθανε πως στην ομίχλη βάζεις τη μικρή, άντε και τη μεσαία σκάλα, σε συνδυασμό με τους προβολείς ομίχλης για να έχεις καλύτερη ορατότητα, και πάλι όμως χωρίς να περιμένεις ότι θα μπορείς να οδηγήσεις πραγματικά γρήγορα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            asenna last edited by

            Τα φώτα ομίχλης πολώνουν οριζόντια τη δέσμη ακριβώς για να ελαχιστοποιείται η ανάκλαση στην ομίχλη. Είναι ισχυροί με αποτέλεσμα να είναι ορατοί από μεγάλη απόσταση. Λόγω της πόλωσης σε μια διεύθυνση δεν φωτίζουν καθόλου παραβολικά γι’αυτό και δεν βλέπουμε παρά σε μικρή απόσταση μόνο με αυτούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kilo last edited by

              Απίθανο!!!!!

              Ολα αυτά τα κάνουν τα δύο μικρά φώτα που είναι τοποθετημένα χαμηλά στον προφυλακήτρα?

              Σύγουρα ρε παιδιά, εγώ πάντως τα βλέπω περισότερο για κλεφτοφάναρα παρά για ότι άλλο συζητάτε. Αλλά μπορεί και να είναι έτσι όπως τα λέτε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Με την χρήση των προβολέων ομίχλης διευκολύνεται ο οδηγός να βλεπει τις λωρίδες κυκλοφορίας και την δεξιά οριογραμή του δρόμου. Με τον πίσω προβολέα γίνεται αντιληπτός απο κάποιον που ερχεται πίσω του, Ανάλογα με την πυκνώτητα της ομίχλης εκτιμάς και κανονίζεις πόσο γρήγορα θα πάς. Αυτό το τελευταιο σημαίνει ότι πας όσο γρήγορα σου επιτρέπουν τα αντανακλαστικά σου να αντιδρασεις βλεποντας ξαφνικά κάποιο εμπόδιο η προπορευόμενο όχημα. Το γεγονός ότι δεν εμπιστεύεσαι τον προπορευόμενο οτι έχει ανάψει το δικό του φώς ομίχλης ( το πίσω ) σε κάνει ακόμη πιό προσεκτικό στο θέμα της Ταχύτητας που θα αποφασίσεις να τηρήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  kilo, δεν έχεις προσέξει ποτέ ότι σε θαμπώνουν όταν τα έχει αναμμένα ο απέναντι;

                  224.v, υπάρχουν και driving lights που βοηθούν ακριβώς σε αυτό που είπες, αλλά δεν είναι φανοί ομίχλης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Φυσικά εννοούσα οτι σε βοηθαν να βλέπεις τις δαγραμμησεις σε συνθήκες ομίχλης ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΗ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dev last edited by

                      Ωχ μα το Δία, τι τούβλο ήταν αυτό που πέταξες; Δηλαδή πας με τα κανονικά φώτα αναμμένα στην ομίχλη; Δε σου μάθανε πως στην ομίχλη βάζεις τη μικρή, άντε και τη μεσαία σκάλα, σε συνδυασμό με τους προβολείς ομίχλης για να έχεις καλύτερη ορατότητα, και πάλι όμως χωρίς να περιμένεις ότι θα μπορείς να οδηγήσεις πραγματικά γρήγορα;

                      An gyriseis to koumpaki wste ta mesaia fwta na deixnoun terma katw tote pas aneta...

                      Otan elega oti i megali skala einai pio dynati aporousa se afta poy grafontoustan prin oti ta fwta omixlis einai pio isxyra apo ta alla fwta kai oti xrisimevoun gia na se doun oi alloi...
                      Syfmwnw oti i megali skala kanei xeiroteri tin katastasi gia esena alla den kserw an se blepoun oi alloi kalytera...[/quote]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης Dev έγραψε:
                        Otan elega oti i megali skala einai pio dynati aporousa se afta poy grafontoustan prin oti ta fwta omixlis einai pio isxyra apo ta alla fwta kai oti xrisimevoun gia na se doun oi alloi...

                        Για την ισχύ των λαμπτήρων:
                        Τόσο τα μεσαία, όσο και τα ομίχλης, αλλά και τα μεγάλα είναι 55 Βατ.

                        ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                          Otan elega oti i megali skala einai pio dynati aporousa se afta poy grafontoustan prin oti ta fwta omixlis einai pio isxyra apo ta alla fwta kai oti xrisimevoun gia na se doun oi alloi...

                          Για την ισχύ των λαμπτήρων:
                          Τόσο τα μεσαία, όσο και τα ομίχλης, αλλά και τα μεγάλα είναι 55 Βατ.

                          ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

                          Κι εγώ 55άρια έχω βάλει, αλλά οι εργοστασιακές προδιαγραφές λέγανε για λιγότερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spg last edited by

                            Αν το να ανάψεις εμπρός φώτα ομίχλης είναι έγκλημα, τότε το να ανάβεις το πίσω είναι δέκα (να μην πώ 100) φορές έγκλημα.

                            Όποιος έχει αναμένο το πίσψ φώς είναι @#%$%!!!
                            Πάντως εγώ δεν αφήνω κανένα να ξεφύγει. Δεν κορνάρω. Πάω δίπλα και του το λέω. Οι περισσότεροι τα κλείνουν. Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που με βλέπουν σαν εξωγήινο! Τί μας λες τώρα? Δεν καταλαβαίνω.

                            ΥΓ: Συνήθως αυτοί που έχουν αναμμένο πίσω φως ομίχλης πηγαίνουν αριστερά και με 60!!! Τί σύμπτωση, ε?

                            Αγαπητέ SYELE πλανάσαι πλάνην οικτράν ! Δοκίμασε να τον ρωτήσεις εν μέσω έθνικής οδού και θα δεις ότι είναι σίγουρος ότι ΑΥΤΟΣ είναι ο ΕΝΑΣ έξυπνος ανάμεσα σε ΧΙΛΙΟΥΣ λακαμάδες . Λυπάμαι , αλλά δε συμφωνώ σχετικά με το ότι '*δεν πολυκαταλαβαίνουν τι είναι αυτό το λαμπάκι που ανάβει στο ταμπλό' * .Ξέρουν και παραξέρουν ότι στραβώνουν τους πίσω και ακριβώς αυτός είναι ο στόχος τους : να μην τους πλησιάζει κανένας !
                            Ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης είναι κατά τη γνώμη μου αυτός που ακολουθώ απαρεκλήτως : Μπαίνω μπροστά τους στα πέντε μέτρα (είπαμε , με 60 πάνε ούτως ή άλλως....) ανάβω τα πίσω ομίχλης και ταυτόχρονα κρατάω με το αριστερό ίσα-ίσα το φρενάκι για να μένουν αναμένα και τα STOP . Τους πηγαίνω , λοιπόν ένα τόσο ευχάριστο καροτσάκι για μερικές εκατοντάδες μέτρα , όπου πραγματικά είναι απόλαυση να παρακολουθείς τις αντιδράσεις τους . Θυμίζουν έντομο που έχει παγιδευτεί σε ιστό αράχνης και παλεύει απεγνωσμένα να απαγκιστρωθεί . Τι να ανάβουν φώτα , τι να κορνάρουν , τι να αλλάζουν λωρίδα (πάντα με 60 ....) τρελλαίνονται πραγματικά ! Συνήθως πιάνει το κόλπο , αφού τα κλείνουν φοβούμενοι 'ποιος ξέρει τι μπορεί να μας κάνει ο τρελλός' . Δοκιμάστε το , φίλοι μήπως καταφέρουμε να κάνουμε το φαινόμενο να εκλείψει .
                            Υ.Γ.: Αν δείτε σε κάποια εθνική ασημί LEONτα να εκτελεί το ως άνω νούμερο μη μείνετε αμέτοχοι . Ελάτε και σεις από πίσω , κολλήστε στον μπάρμπα που έχει αναμμένα τα πίσω ομίχλης , ρίχτε του ότι έχετε και δεν έχετε σε φώτα και νοιώστε την χαρά της συμμετοχής !....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης spg έγραψε:
                              Μπαίνω μπροστά τους στα πέντε μέτρα (είπαμε , με 60 πάνε ούτως ή άλλως....) ανάβω τα πίσω ομίχλης και ταυτόχρονα κρατάω με το αριστερό ίσα-ίσα το φρενάκι για να μένουν αναμένα και τα STOP . Τους πηγαίνω , λοιπόν ένα τόσο ευχάριστο καροτσάκι για μερικές εκατοντάδες μέτρα , όπου πραγματικά είναι απόλαυση να παρακολουθείς τις αντιδράσεις τους .

                              Να και κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με ηλεκτρονικό γκάζι!!!
                              Όταν πατάω γκάζι και φρένο μαζί για πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα περιπου το πανέξυπνο σύστημα καταλαβαίνει πως ΔΕΝ θέλω να πατήσω γκάζι ΚΑΙ φρένο, αλλά φρένο ΜΟΝΟ!!! Έτσι μου κόβει το γκάζι...

                              Στο Λέον δεν έχεις ηλεκτρονικό, ή δεν σου το κάνει; Στο Τολέδο με τα 180 άλογα που μόλις ήρθε και το είχα 48ωρη δοκιμή το έκανε πάντως...

                              Συμφωνώ πως η πλειονότητα το κάνει από 'εξυπνάδα'. ΙΔΙΩΣ στην εθνική!!! (μαλλον το 100% εκεί...) Στην πόλη όμως είναι αλλιώς... Εκεί είναι ΟΝΤΩΣ ΤΟΣΟ άσχετοι!!! Πάλι καλά που φοβούνται να βγούν παραέξω!!! Παλιότερα φοβόντουσαν την οδήγηση γενικά, τώρα βγήκαν στην πόλη, σύντομα και η εθνική θα γεμίσει φοβιτσιάρηδες ολκής. (τώρα έχουμε μόλις φοβιτσιάρηδες Β' διαλογής στην εθνική...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexastrag last edited by

                                κατι ακομα που βοηθαει πολυ οχι μονο στην οδηγηση με ομιχλη αλλα γενικοτερα οταν υπαρχουν κακες συνθηκες φωτισμου π.χ επαρχιακοι δρομοι η και εθνικη οδος χωρις φωτισμο η οταν ξημερωνει η σουρουπωνει εναι τα γυαλια κιτρινου χρωματος ειδικα για νυχτερινη οδηγηση.
                                ενισχυουν το υπαρχων φως ,ξεκουραζουν τα ματια,δεν σε στραβωνουν τα φωτα των αλλων αυτοκινητων και γενικα ειναι οτι καλυτερο για το βραδυ.
                                δοκιμαστε τα και δεν θα ξαναοδηγησετε νυχτα χωρις αυτα........

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  syele last edited by

                                  Ο χρήστης spg έγραψε:

                                  Αγαπητέ SYELE πλανάσαι πλάνην οικτράν ! Δοκίμασε να τον ρωτήσεις εν μέσω έθνικής οδού και θα δεις ότι είναι σίγουρος ότι ΑΥΤΟΣ είναι ο ΕΝΑΣ έξυπνος ανάμεσα σε ΧΙΛΙΟΥΣ λακαμάδες . Λυπάμαι , αλλά δε συμφωνώ σχετικά με το ότι '*δεν πολυκαταλαβαίνουν τι είναι αυτό το λαμπάκι που ανάβει στο ταμπλό' * .Ξέρουν και παραξέρουν ότι στραβώνουν τους πίσω και ακριβώς αυτός είναι ο στόχος τους : να μην τους πλησιάζει κανένας !
                                  Ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης είναι κατά τη γνώμη μου αυτός που ακολουθώ απαρεκλήτως : Μπαίνω μπροστά τους στα πέντε μέτρα (είπαμε , με 60 πάνε ούτως ή άλλως....) ανάβω τα πίσω ομίχλης και ταυτόχρονα κρατάω με το αριστερό ίσα-ίσα το φρενάκι για να μένουν αναμένα και τα STOP . Τους πηγαίνω , λοιπόν ένα τόσο ευχάριστο καροτσάκι για μερικές εκατοντάδες μέτρα , όπου πραγματικά είναι απόλαυση να παρακολουθείς τις αντιδράσεις τους . Θυμίζουν έντομο που έχει παγιδευτεί σε ιστό αράχνης και παλεύει απεγνωσμένα να απαγκιστρωθεί . Τι να ανάβουν φώτα , τι να κορνάρουν , τι να αλλάζουν λωρίδα (πάντα με 60 ....) τρελλαίνονται πραγματικά ! Συνήθως πιάνει το κόλπο , αφού τα κλείνουν φοβούμενοι 'ποιος ξέρει τι μπορεί να μας κάνει ο τρελλός' . Δοκιμάστε το , φίλοι μήπως καταφέρουμε να κάνουμε το φαινόμενο να εκλείψει .
                                  Υ.Γ.: Αν δείτε σε κάποια εθνική ασημί LEONτα να εκτελεί το ως άνω νούμερο μη μείνετε αμέτοχοι . Ελάτε και σεις από πίσω , κολλήστε στον μπάρμπα που έχει αναμμένα τα πίσω ομίχλης , ρίχτε του ότι έχετε και δεν έχετε σε φώτα και νοιώστε την χαρά της συμμετοχής !....

                                  Φίλε spg θα διαφωνήσω μαζί σου ως προς τον τρόπο αντίδρασης. Επειδή, τουλάχιστον στην πόλη αυτοί που το κάνουν είναι άσχετοι, μπορεί να τους φοβίσεις σε τέτοιο σημείο που να βγουν από το δρόμο και να έχουμε άλλο. Προτιμώ το δικό μου τρόπο αντιμετώπισης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Δεν πειράζει syele, ας στουκάρουν. Αρκετά τους ανεχτήκαμε. Ίσως να τρομάξουν και να μην ξαναοδηγήσουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spg last edited by

                                      Αγαπητέ SYELE νομίζω πως ήμουν σαφής αναφερόμενος ΜΟΝΟ σε εθνική οδό και κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες . Σε καμία περίπτωση δε θα έπραττα ούτε θα συνιστούσα τέτοιες χαριτωμενιές εντός των τοιχών . Συνήθως μέσα στην πόλη τους διπλαρώνω και τους φωνάζω απλώς *' καλό χιόνι ! *' ή κάτι παρεμφερές .... Φυσικά και δεν συμμερίζομαι τις απόψεις του SKULLONE στο συγκεκριμένο και σε όσα θέματα γυαλίζει το μάτι του και στάζει αίμα στο πηγούνι του ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spg last edited by

                                        Φίλε GEORGETABS όχι, το LEON δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι . Είναι κανονικό και επιτρέπει και μύτη-τακούνι
                                        Αυτό που πραγματικά με εκπλήσσει από τα γραφόμενά σου, αφού δεν έχει τύχει να οδηγήσω αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό γκάζι , είναι το πόσο παρεμβατικά λειτουργεί ! Δηλαδή , έστω και ανεπαίσθητα να πατάς το φρενάκι για 1-2'' σε κόβει έτσι στεγνά ?!! Πρέπει να είναι πολύ περίεργη αίσθηση το να προσπαθεί να σε *' φέρει *' το αυτοκίνητο ενώ έχεις συνηθίσει να το *' φέρνεις *' εσύ ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης spg έγραψε:
                                            Φίλε GEORGETABS όχι, το LEON δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι . Είναι κανονικό και επιτρέπει και μύτη-τακούνι
                                            Αυτό που πραγματικά με εκπλήσσει από τα γραφόμενά σου, αφού δεν έχει τύχει να οδηγήσω αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό γκάζι , είναι το πόσο παρεμβατικά λειτουργεί ! Δηλαδή , έστω και ανεπαίσθητα να πατάς το φρενάκι για 1-2'' σε κόβει έτσι στεγνά ?!! Πρέπει να είναι πολύ περίεργη αίσθηση το να προσπαθεί να σε *' φέρει *' το αυτοκίνητο ενώ έχεις συνηθίσει να το *' φέρνεις *' εσύ ....

                                            Μάλλον είσαι τυχερός και το ΔΙΚΟ σου Λεόν δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι!!!
                                            Έτσι είμαστε τυχεροί κι εμείς που το δικό μας Γκολφ έχει ντίζα και όχι ηλεκτρονικό. Όμως όλα τα νεότερα Γκόλφ (άρα και τα Λεόν φαντάζομαι)έχουν πλέον ηλεκτρονικό.

                                            Το Γκολφ μας με μηχανικό είναι Δεκέμβριος 99, ενώ το Ίμπιζα με ηλεκτρονικό είναι Σεπτέμβριος 2000.

                                            Αν πατήσεις στιγμιαία φρένο (πολύ κοφτά) δεν σου κόβει το γκάζι. Αν όμως το πατήσεις για λίγο παραπάνω στο κόβει... Γενικά είναι κατι που θα προτιμούσα να μην έχω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr