-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Spastiko ine oti poles eteries bgazoun oximata pou se pososto 40%-30% ine omia ola metaksi tous (p.x mercedes-benz peugot k.a) balte 40 autokinita to ena dipla sto allo kai kitakste tis fatses tous ine ola pano kato idia ti thelo na po me auto oti den iparxi pikilia se sxediasmo re pedia....Dimitris...
Λίγοι ξεφευγουν σχεδιαστικά ακόμη, που σίγουρα δεν απευθύνονται σε υψηλές μαζικές πωλήσεις. Μιλάω βέβαια για την Alfa Romeo.
ΥΓ Δημήτρη γράφε και κανένα ελληνικό να μην βγάζουμε τα μάτια μας.
-
to rally exei to triptuxo (kratima, roph,epidoseis,stisimo) an eixe opws les to germaniko triptyxo (poiotita asfaleia axiopisteia) den tha eixe 4,000,000 (1,6) kai me tosa aloga. oso gia to timoni... diavase to manual tou autokinitou kai des an einai ilektroydrauliko.
-
Ο χρήστης macker έγραψε:
KATARXIN O KATHE O ODHGOS ZHTAEI DIAFORETIKA PRAGRMATA APO ENA AUTOKINITO. OSO AFORA TO RALLY EINAI ENA KALO GRHGORO ME LOGIKA LEFTA AUTOKINITO ME POLI KALITERI ODIKI SIMPERIFORA AKRIVOTERON MONTELON, KAI SIGOURA TO KALITERO STI KATIGORIA oso afora ton tomea auton!! apo ekei kai pera omos tipota perissotero kai den xreiazete pisteuw afou einai autokinito gia ena sigekrimeno skopo, diladi poiotita asfaleia axiopistia. Oso afora ta frena htan gia mena ta apolita mexri na parw to leon to 1,8 ekei eida diafora kai sta frena kai sto timoni kai xwris na frenari me tin mouri . kai einai logiko** to rally exei hlektroudrauliko timoni**. pantos stin polli einai kalitero giauto to zitaw apo tin aderfi mou stin ethniki mou zitaei auth to diko mou .. pantos paidia !!! hrema ola ta lefta mas theloun !to rally exei to triptuxo (kratima, roph,epidoseis,stisimo) an eixe opws les to germaniko triptyxo (poiotita asfaleia axiopisteia) den tha eixe 4,000,000 (1,6) kai me tosa aloga. oso gia to timoni... diavase to manual tou autokinitou kai des an einai ilektroydrauliko.
Διάβασε αυτά που γράφεις. Διάβασε μόνο τα μπλέ συνεχόμενα, πηδώντας τα ενδιάμεσα (δεν αλλοιώνεται το νόημα) και μετά τα έντονα μαύρα.
Πες μου μετά: Κάνεις πλάκα, ή απλώς αλλάζεις γνώμη μονά ζυγά;
Ε, ρε γλέντια ΛΕΜΕ!!Και γράφε ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
-
Μας γκάστρωσαν και με τους νόμους για την προστασία των πεζών. Άμα γίνει το ατύχημα, ας πρόσεχαν πεζός και οδηγός! Και είναι βλακώδες να περιμένουμε ότι ένα αυτοκίνητο θα πέσει πάνω σ' έναν πεζό με 50 χλμ/ώρα και δε θα τον σκοτώσει.
Θέλουν λιγότερους θανάτους πεζών;
Ιδού μια απλούστατη και ανέξοδη δέσμη μέτρων:
- Σεβασμός σε φανάρια, διαβάσεις και προτεραιότητες τόσο από πεζούς όσο και από οδηγούς.
- ΠΟΛΛΗ προσοχή στους πεζούς εκ μέρους των οδηγών.
- Οι πεζοί κι αυτοί να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα και να μην κάνουν ταρζανιές του στυλ 'πετάγομαι ξαφνικά και δεν πειράζει, ο οδηγός θα σταματήσει για να μην πάει φυλακή μετά το ατύχημα).
- Τα δικαστήρια να αθωώνουν οδηγούς που χτύπησαν πεζούς που πέρασαν με κόκκινο (όχι αν μόλις έγινε κόκκινο την ώρα που ο πεζός πέρναγε - εκεί πρέπει ο οδηγός να περιμένει λίγο, δε θα πέσουν έξω τα καράβια του).
- Να σταματήσουν οι λιγότερο προστατευμένοι χρήστες του δρόμου να εξαρτούν την επιβίωσή τους από το φόβο φυλάκισης ή την προσοχή του άλλου και να φέρονται λογικά και με βάση το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.
Τα άλλα είναι τρίχες.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Είμαι 27 χρονών και είμαι ανύπαντρος.
Νο 1 για μένα η οδική ασφάλεια.
Δεν μπορούν να κυκλοφορούν στο δρόμο επικίνδυνοι και προκλητικοί οδηγοί (αλήθεια γιατί πάνε όλοι με τους προβολείς ομίχλης συνέχεια αναμμένους τι νομίζουν ότι κάνουν) που είναι για τα σίδερα.
Θρηνούμε κάθε χρόνο χιλιάδες νεκρούς και τα νοσοκομεία είναι γεμάτα.
Εύχομαι κανείς σας να μην έχει χάσει γνωστό του στους άθλιους ελληνικούς δρόμους όπου κυκλοφορούν αρκετοί άθλιοι οδηγοί (μεθυσμένοι, έχουν λαδώσει για το δίπλωμα, κ.λ.π.) με άθλια αυτοκίνητα.
Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να παραδεχθούμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει προοδεύσει σημαντικά (Στην Ελλάδα δεν απολαμβάνουμε τα επιτεύγματα της αυτοκινητοβιομηχανίας), έστω και αν αυτό λειτουργεί εις βάρος της οδηγικής ευχαρίστησης όπως την αντιλαμβάνονται κάποιοι. Για μένα οδηγική ευχαρίστηση είναι να πηγαίνω και να οδηγώ kart. Δεν κάνω αναβάσεις σε δημόσιους δρόμους με ανοικτή την κυκλοφορία. Δεν υστερούν σε τίποτα αυτοί που έχουν 1,300 ή 1,400. Ίσα ίσα μπορεί να είναι και εξυπνότεροι γιατί χρησιμοποιούν το σωστό αυτοκίνητο για την Ελλαδίτσα. Απλά, πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι και να αντιλαμβάνονται τι οδηγούν. Για μένα για παράδειγμα ότι αυτοκίνητο δρόμου είναι κάτω από 1,800 κυβικά είναι κουβάς. Δεν θέλω να συμφωνήστε. Έχω ένα 1,800cc το οποίο το θεωρώ ικανό να μεταφέρει με ασφάλεια και έχω και ένα κουβά 1,300cc για την Αθήνα (τον οποίο ξέρω καλά γιατί τον αγόρασα και δεν ζητάω τίποτα παραπάνω)*Φίλε Νίκο δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου, αλλά δεν θα ήταν ωραία να κλείνει η τροχαία τον δρόμο από το τελεφερικ μέχρι την Πάρνηθα μια φορά τον μήνα για να δοκιμάσει όποιος θέλει το όχημα του (με κράνος ξέροντας πάντα τις συνέπειες). Στην τελευταία ανάβαση Βαρνάβα αν θυμάμαι καλά που πήγα να δω κάτι φίλους που έτρεχαν με έχει περάσει πριν τη διαδρομή ένα αυτοκίνητο με απίστευτα χιλιόμετρα μες στις στροφές. Λίγο παρακάτω έφυγε σε γκρεμό 100 μέτρων. Δεν είναι για τα σίδερα αυτός? Άμα μείνει στο καροτσάκι για μια ζωή τι θα λεει μετά? *
φιλ cpp.. αν η δευτερη παραγραφος αναφερεται σε εμενα, τοτε απλα να πω οτι σαφως και δεν εχω καποιο προβλημα μαζι σου ουτε εγω (και γιατι να εχω αλλωστε?.. Αποψεις ειναι αυτες..)
Περα του οτι με τη 2η παραγραφο συμφωνω απολυτα! Ειναι πολυ σωστα οσα λες! Τωρα με την πρωτη... Τα χαλαμε λιγακι, αλλα δε πειραζει..Οσο για το rallye κλπ.. Ας μην μενουμε στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, και μην εστιαζουμε το προβλημα εκει.
Καποτε μια γυναικα ειχε κανει μυνηση στη SUZUKI επειδη τουμπαρε με 40χλμ/ωρα με ενα Samurai, και επειδη τυχαινει να ειχαμε το SJ410, δεν θεωρω υπερβολη αυτο που εκανε (τη μυνηση).
Τωρα πια, τα αυτοκινητα ειναι όλα (αντε.. κατα 99,9%) ασφαλη στην συμπεριφορα τους. Λεω 'ασφαλη'απο την αποψη οτι δεν ειναι επικινδυνα και δεν αντιδρουν 'ηλιθια' . Το αν καποιο αυτοκινητο αντιδρα πιο αμεσα σε οτι ο οδηγος κανει, δε νομιζω οτι μπορει να θεωρηθει επικινδυνο. Επικυνδυνα μπορουν να θεωρηθουν τα περιοδικά που θεοποιουν ένα αυτοκινητο, και δεν δινουν στους αγοραστες να καταλαβουν ακριβως πως εχει η κατασταση.
Τελος παντων.. παρασυρθηκα και αναφερθηκα κι εγω στο 106 εμμεσα..Για να επανελθουμε στο θεμα μας...
Τωρα πια, θα ηθελα ενα αυτοκινητο με ολες τις ηλεκτρικες - ηλεκτρονικες ευκολιες, ΑΠΛΑ για να ΜΕ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ. Θα ηθελα ενα τετοιο ανετο αυτοκινητο, ΑΦΟΥ ειχα ομως πρωτα ένα αυτοκινητο ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΩ.
Συνεπως, σαφως και δεν ειμαι κατα των αυτοκινητων που προσφερουν υψηλα επιπεδα ανεσης, αφου καλυπτουν καποιες συγκεκριμενες αναγκες. Ομως θεωρω αδιανοητο οτι ισως καποια στιγμη χειραγωγηθουμε σαν οδηγοι, ισως καποια στιγμη γινουμε 'προβατα' οχι από δική μας επιλογή, αλλα επειδη η ευρυτερη αγορα θα το θέλει.Και προς το παρον (και σιγουρα και στο μελλον), επειδη πολλοι απο αυτους που συμφωνουν με την τελευταια μου προταση δεν εχουν ισως την ευκαιρια-δυνατοτητα να αγορασουν ενα γρηγορο, μεγαλο και με περισσοτερα κυβικα αυτοκινητο, που να προσφερει ΚΑΙ καποια παθητικη ασφαλεια (και ΣΙΓΟΥΡΑ και για αλλους, πιο συνειδητοποιημενους λογους), ειμαστε fun καποιων μικρων GTi, που μπορουν ανετα να προσφερουν την οδηγικη ευχαριστηση που θέλουμε.
Το αν υστερουν σε αλλα θεματα, και δε μιλω μονο για την ανεση, αλλα για την ποιοτητα κατασκευης μερικων μηχανικωμ μερων, ειναι αλλο θεμα, και γνωμη την οποια συμμεριζομαι πληρως. -
Δεν νομίζω πως μας λείπουν τα fun cars. Το λέω αυτό έχοντας οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα και βρίσκοντας τα όλα ενδιαφέροντα.
Μας λείπουν οι fun διαδρομές.
Ποιός δεν έχει τύχει να νοικιάσει ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΤΕΝΕΚΕ στις διακοπές. Κάτι ο άδειος δρόμος, κάτι η έλλειψη άγχους για την μακροχρόνια φθορά του αυτοκινήτου, κάτι το όλο πνεύμα χαράς... ΞΕΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ.
Στην Αθήνα των 3 εκατομυρίων οχημάτων, ό,τι θεϊκό και να οδηγάς δεν μπορεί να σου δώσει την ίδια ευχαρίστηση που έιχε το φιατάκι πριν 30 χρόνια όταν μοιραζόσουν τους ΙΔΙΟΥΣ δρόμους με τα υποδεκαπλάσια αυτοκίνητα.Το αυτοκίνητό μου είναι 1300kg και έχει 100hp. Αργό, ε; ΟΧΙ , ΔΕΝ μπορείς να κινηθείς πιο γρήφορα με ασφάλεια σε τόσο πυκνή κίνηση.
Όλα στο μυαλό μας είναι...
ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...