-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ουγγαρια,Σπα και Μοντσα νομιζω οτι ειναι οι τελευταιες μας ελπιδες...Γιατι κατι Κορεοσιγκαπουροινδιες ο Φετ τις εχει ψωμοτυρι!!!
Τι να πω..Η συνεπεια της Ρεντ Μπουλ με την ταχυτητα και τις πρωτες θεσεις ειναι εκπληκτικη τα τελευταια χρονια.Μπορει να εχει κακους αγωνες οι κακες μερες ,αλλα παντα ειναι εκει ρε λουστη μου.
Δε μαζεύεται Γιώργο, δύσκολα πολύ.
Γιατί δεν χρειάζεται μόνο η ομάδα να στρωθεί, χρειάζεται και τύχη.
Βαθμολογικά πάντως και με βάση ότι δεν είμαστε καν στη μέση του πρωταθλήματος, το πρωτάθλημα έχει άπειρο ψωμί ακόμα.
-
Το 'κακό' (σε εισαγωγικά, κακό για την φερράρι) είναι ότι η Redbull ακόμα και στα κακά της τριήμερα μαζεύει πόντους (αρκετούς μάλιστα).
Κοιτάξτε την τελευταία 4ετία σε πόσους αγώνες δεν πήγε καλά. Είναι πραγματικά ελάχιστοι.
Σε μια πίστα που δε βολεύεται θα μπει στην 5άδα.
Συν του από τότε που έχει σταματήσει η εξέλιξη των κινητήρων οι εγκαταλείψεις από μηχανικές βλάβες είναι πολύ λίγες.
Οπότε ο Αλονσο θέλει νίκες. Δεν του αρκούν τα πλασαρίσματα και τα βάθρα, και τολμώ να πω ότι ούτε οι δεύτερες θέσεις. Και η ferrari απότι φαίνεται δεν έχει την δυναμική για καθαρές νίκες, μόνο συγκυριακές.
Δύσκολα θα χάσει ο Vettel to 4o. Για το κατασκευαστών δεν το συζητάω, το θεωρώ τελειωμένο με τα τωρινά δεδομένα. -
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
.... οι εγκαταλείψεις από μηχανικές βλάβες είναι πολύ λίγες.
.Δεν έχεις άδικο .... είδα τον ασπρο καπνό από τα λάδια (της Μαρρως ?) και τρόμαξα.
Πάντως υπάρχει θέμα με τα ελαστικά sthn Σκουντερω .... η διάρκεια του 1ου stint του Ναντο με τα λευκά ήταν οικτρή και σκηνές απείρου κάλους αποφεύθηκαν λόγο της εμφάνισης του SC ...
-
Μα να μπει νωριτερα ο Αλονσο με τα ασπρα σε σχεση με τον Γροζαν που ξεκινουσε με τα κιτρινα??Εκει εμεινα μαλαπας και κοιταζα απλα το πιτ στοπ!!!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ουγγαρια,Σπα και Μοντσα νομιζω οτι ειναι οι τελευταιες μας ελπιδες...Γιατι κατι Κορεοσιγκαπουροινδιες ο Φετ τις εχει ψωμοτυρι!!!
Τι να πω..Η συνεπεια της Ρεντ Μπουλ με την ταχυτητα και τις πρωτες θεσεις ειναι εκπληκτικη τα τελευταια χρονια.Μπορει να εχει κακους αγωνες οι κακες μερες ,αλλα παντα ειναι εκει ρε λουστη μου.
Δε μαζεύεται Γιώργο, δύσκολα πολύ.
Γιατί δεν χρειάζεται μόνο η ομάδα να στρωθεί, χρειάζεται και τύχη.
Βαθμολογικά πάντως και με βάση ότι δεν είμαστε καν στη μέση του πρωταθλήματος, το πρωτάθλημα έχει άπειρο ψωμί ακόμα.
Μαθηματικώς ναι, αλλά με το momentum που έχουν οι άλλες ομάδες δύσκολα μαζεύεται...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Δίκαιη κατάταξη πάντως
αν ήταν οντως δίκαιη τοτε θα κέρδιζε ο Χαμίλτον
Ακριβώς
Πάντως κάτι πρέπει να κάνουν με τα ελαστικά. Έχουν μετατρέψει την φ1 από αγώνες ταχύτητας σε αγώνες αντοχής
Ακριβώς
Γιατί ο Alonso συνεχίζει να είναι ο καλύτερος οδηγός? εγώ τον βλέπω ισάξιο το πολύ με Kimi, Vettel, Hamilton.
Ακριβώς..
Αυτοί είναι ισάξιοι, δε μπορούν να γίνουν ουσιαστικές συγκρίσεις. Βέβαια έχω την αίσθηση ότι ενώ πέρυσι ο Fern ήταν σε καλύτερη φόρμα φέτος Seb, Lewis, Kimi είναι αυτοί μπροστά (σε 'φόρμα' το τονίζω).
Πιστεύω πως έχει να κάνει με το πόσο ευκολοδήγητο αισθάνεται ο οδηγός το μονοθέσιο.Εκεί στην Ferrari τρία χρόνια που κυνηγάνε τον ανταγωνισμό δεν άνοιξε μύτη ακόμα να βρουν τον Τσοχατζόπουλό τους να γίνει η αρχή? Ο Αλόνσο μάλλον θα βγάλει βιβλίο 'My Scuderia Drama' σύντομα...
Γιατί να μην είναι ο Νο 1;....Ποιός άλλος ορμάει και κόβει με αυτόν το τρόπο τα S,όταν πάει για προσπέρασμα!!!!.....εκεί κάνει τη διαφορά!!
Όσο για την Ουγγαρία....δυστυχώς...βλέπω Μίμη με Λουδοβίκο....Το άθλημα kerbing ανήκει στον Kimi
Και νούμερα ένα δεν άξιζε να ήταν τουλάχιστον το '07- από κάποιον,
που τον έλεγχο του πίσω μέρους το έχει για την πλάκα,
και όταν του δοθεί το OK, δεν μένει ούτε ζάντα. *
- από κάποιον,
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Για μένα πάντως επειδή παρακολουθώ χρόνια Φόρμουλα 1, πραγματικά δε μου λέει τίποτα το ότι μια εταιρία ποτών παίρνει τα πρωταθλήματα... αν και ποτέ δεν υποστήριζα ομάδα αλλά οδηγό, αυτή τη στιγμή ένα είναι σίγουρο... η red bull παίρνει τα πρωταθλήματα λόγω newey και budget... αν η ομάδα είχε καθαρά το όνομα Renault τότε θα άλλαζε το πράγμα... γι' αυτό άλλωστε δεν έχει κάνει τόσο αίσθηση η επιτυχία του Vettel που πάει για το 4ο πρωτάθλημα της καριέρας του..
Δυο απο τις τρεις ιστορικότερες και πολυνίκεις ομάδες του θεσμού έχτισαν όνομα όντας τίποτα περισσότερο από ένα τσούρμο γκαραζιέρηδων.
Η F1 πολύ μικρή σχέση έχει με το automotive (3 κατασκευαστές κινητήρων...... εκ των οποίων μόνον ο ένας κάνει τα πάντα μόνος του)και δεν δικαιούται πλέον να παινεύεται ότι παράγει την κορυφαία τεχνολογία του.
Το 94-95 τον μικρόκοσμο της F1 αναποδογύρισε η ομάδα ενός κυρίου που κατασκευάζει πολύχρωμες ζακέτες και t shirts.
Kαλώς όρισε λοιπόν στην καθεστηκυία τάξη της F1 και η RB, η οποία, μολονότι δεν μου είναι συμπαθής, δεν παύει να ξοδεύει κατά τον καλύτερα δυνατό τρόπο τους μεγάλους προϋπολογισμούς της και πολύ έξυπνα έχει συνδέσει το core buiseness της με το χώρο των extreme sports, μέσω του θεσμού των χορηγιών, πολύ πριν εμπλακεί με την F1.Oι τίτλοι του Vettel δεν προκαλούν εντύπωση εξαιτίας του κορεσμού που έχει προκαλέσει στον θεατή ο καταιγισμός άχρηστης πληροφόρησης γύρω από την F1 (που δεν υπήρχε σε τέτοιο βαθμό προ δεκαπενταετίας), με μεγάλη έμφαση στην glamour πλευρά του θέματος και στο show.Ολό αυτό έχει προκαλέσει τη σχετικοποίηση πολλών πραγμάτων,την απομυθοποίησή τους και κάποιων μέχρι και τη γελιοποίηση.Δεν φταίει λοιπόν η 'μιαρή' RB για την ενδεχομένως μικρή σχετικά αίγλη των (δικαιότατων) τίτλων του Vettel.....o οποίος ειρήσθω εν παρόδω θα ξεπεράσει φέτος τους τίτλους του Senna.......τις νίκες του οποίου έχει ήδη ξεπεράσει ο Alonso (και όμως το πράγμα είναι........big deal).
Εκεί στην Ferrari τρία χρόνια που κυνηγάνε τον ανταγωνισμό δεν άνοιξε μύτη ακόμα να βρουν τον Τσοχατζόπουλό τους να γίνει η αρχή? Ο Αλόνσο μάλλον θα βγάλει βιβλίο 'My Scuderia Drama' σύντομα...
Όσες φορές στο παρελθόν προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν αντίστοιχα προβλήματα με σπασμωδικές κινήσεις (αποκεφαλισμός δυό τριών ατόμων)είχαν οικτρά αποτελέσματα.Η λύση απαιτεί ριζική αναδιοργάνωση σε πολλά επίπεδα (πχ. εξακολουθούν να υποτιμούν τη σημασία του simulation, ταλαιπωρώντας τον de la Rossa με απηρχαιωμένο προσομειωτή).Η μεταγραφή ενός τεχνικού που αποδίδει καλά στην Mc Laren..... δεν έπεται ότι θα λύσει αυτομάτως το πρόβλημα στο Maranello.
Εγώ προσωπικά πάντως βλέπω την κατάσταση αυτή πιστή με το παρελθόν και την ιστορική πορεία της φίρμας.Η Ferrari έχει 63 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο θεσμό, στον οποίο αναμφισβήτητα χαρίζει τη μεγαλύτερη αίγλη, αλλά με εξαίρεση μια δεκαετία συνολικά (4 χρόνια της περιόδου Lauda και 5-6 της περιόδου Schumacher),ήταν μονίμως αναγκασμένη να κυνηγά, συχνά μάλιστα υπό καθεστώς εσωτερικής κρίσης, τις εξελιξείς και τις επιτυχίες που επέβαλαν άλλοι (μικροί βιοτέχνες σε στυλ Lotus,Matra,Williams,Mc Laren,με λαμπρές ιδέες-πολλές φορές στα όρια των κανoνισμών-τους οποίους πατρονάριζαν οι τσιγαράδες και όχι το automotive).
Ουγγαρια,Σπα και Μοντσα νομιζω οτι ειναι οι τελευταιες μας ελπιδες...Γιατι κατι Κορεοσιγκαπουροινδιες ο Φετ τις εχει ψωμοτυρι!!!
Τι να πω..
Μη βιάζεσαι να κατεβάσεις πλερέζες.Στην ίδια ηλικία περίπου ο Schumacher αντιμετώπισε μια άνυδρη τετραετία στη Ferrari,που λίγο έλειψε να του στοιχίσει την καριέρα,χωρίς τίποτα να προοιωνίζει τη συνέχεια.Δεν λέω ότι αυτό θα επαναληφθεί,αλλά σημασία για μένα έχει η συνέπεια της προσπάθειας.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εγώ προσωπικά πάντως βλέπω την κατάσταση αυτή πιστή με το παρελθόν και την ιστορική πορεία της φίρμας.Η Ferrari έχει 63 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο θεσμό, στον οποίο αναμφισβήτητα χαρίζει τη μεγαλύτερη αίγλη, αλλά με εξαίρεση μια δεκαετία συνολικά (4 χρόνια της περιόδου Lauda και 5-6 της περιόδου Schumacher),ήταν μονίμως αναγκασμένη να κυνηγά, συχνά μάλιστα υπό καθεστώς εσωτερικής κρίσης, τις εξελιξείς και τις επιτυχίες που επέβαλαν άλλοι (μικροί βιοτέχνες σε στυλ Lotus,Matra,Williams,Mc Laren,με λαμπρές ιδέες-πολλές φορές στα όρια των κανoνισμών-τους οποίους πατρονάριζαν οι τσιγαράδες και όχι το automotive).Ήταν και άλλες χρονιές στην πρωτοπορία αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι πως η Ferrari έχει και τις περισσότερες επιτυχίες σε απόλυτα νούμερα (λογικό αφού εμπλέκεται από την αρχή της F1) αλλά και ως ποσοστό επί των αγώνων που έχει τρέξει. Αυτό δείχνει πως ναι μεν άλλοι έκαναν το μπαμ για μερικά χρόνια (άλλοτε η McLaren, άλλοτε η Williams, άλλοτε η Lotus, σήμερα η RBR κ.ο.κ.) αλλά συνολικά η Ferrari παραμένει η μόνη ομάδα που είναι (σχεδόν) πάντοτε μέσα στα πράγματα με 1 νίκη σε κάθε 4 αγώνες. Αν εξαιρέσουμε τα πέτρινα χρόνια (1984-1999), είναι από η ομάδα που πάντα κυνηγάει με αξιώσεις. Μπορείς να πεις πως μόνο η McLaren την πλησιάζει σε αυτόν τον τομέα.
Για το τι θα γίνει σήμερα... νομίζω πως αυτοί ξέρουν καλύτερα από εμάς τι πρέπει να γίνει.
-
εχει πολυ ψωμι ακομα και μαλιστα δεν εχει χαθει τιποτε για κανεναν.
Σιγουρα πιστευω οι τρεις πρωτοι εχουν σχεδον ιδιες πιθανοτητες.
Η Μonza einai ενα καλο σημειο να γινει ταμειο και να δουμε.Ομως ΟΛΑ ειναι ανοικτα.
το να μιλαμε για momentum δεν εχει σημασια γιατι και ο Αλονσο ηταν ετοιμος να τσιμπησει ενα πρωταθλημα στον τελευταιο αγωνα και ειχε momentum και τα εκαναν μανταρα.
-
Πάμε...
FIA announces F1 pitlane clampdown after German GP incident
By Pablo Elizalde T
uesday, July 9th 2013, 18:36 GMTFormula 1's ruling body, the FIA, has announced an immediate ban on anyone other than marshals and team personnel in the pitlane during qualifying and races following the incident during the German Grand Prix.
Formula One Management cameraman Paul Allen suffered broken ribs, a broken collarbone and concussion after he was hit by a loose tyre from Mark Webber's car which fell off following a botched pitstop. He is expected to make a full recovery.
As well as the new personnel restrictions, with the only exception being approved members of the media allowed on the pit wall, the FIA is also fast-tracking a reduction in pitlane speed limits and the mandatory wearing of helmets for team members involved in pitstops.
A statement issued by the FIA said that its president Jean Todt had requested the World Motor Sport Council approve the changes, which had already been planned for 2014, immediately.
The pitlane speed limit will be reduced from 100km/h to 80km/h, except in Australia, Monaco and Singapore, where it will be 60km/h.
Furthermore the speed limit may be amended by the stewards if the safety delegate recommends it.
The FIA said it is also expecting a written report from Red Bull about the causes of the pit lane incident to be submitted on Wednesday. The details of this will be shared with other teams in order to help improve safety.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108698
Το είχα γράψει και νωρίτερα, καλά κάνουν και άργησαν!
-
εντάξει μικρό το κακό, ούτως ή άλλως οι κάμερές τους έχουν τρελό ζούμ και δε θα χάσουμε νομίζω πολλά πλάνα.
-
Αφού δεν εδιάβη ο έρμος..πάλι καλά....
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108660
German GP: Fernando Alonso reckons Ferrari overachieved via tactics
(...)
Alonso started the final lap just over seven tenths of a second behind Grosjean, but lapped over a second slower than the Lotus driver and then stopped on the slow-down lap.
But team principal Stefano Domenicali confirmed that these were unrelated and that Alonso had simply lost time on the final lap once he realised it was not possible to pass the Lotus.
'At the end, we stopped because we wanted to make sure that we had the fuel needed for the regulation [sample],' said Domenicali. 'The fact he was not able to catch [Grosjean] on the last lap was not connected to the fuel.'Τελικα δεν καταλαβα τι εγινε. Του τελειωσαν τα μαλακα και δεν μπορουσε να φτασει τη Λοτους; Γιατι pace ειχε καλυτερο μεχρι τοτε, και την ειχε σχεδον φτασει. Ή ηταν θεμα με τα καυσιμα;
ΥΓ: Πως γινεται ο Αλονσο να εχει παλι overachieved, οταν τερματισε στην τελευταια 'πιθανη' θεση (με Γουεμπο εκτός ανταγωνισμου, Merc εκτός τόπου και χρόνου), δεν το καταλαβαίνω. Δεν περασε κανεναν και δεν τον περασε κανενας 'εκτος φυσιολογικου'.
Θελω να πω οτι εκανε και παλι αριστα τη δουλεια του και τερματισε εκει που του επετρεπε το αυτοκινητο του. Τα αλλα ειναι σαλτσες, για λαϊκη καταναλωση. -
.... όχι ... είδε ότι δεν φτάνει την Λότους και του είπαν να κόψει μην τυχόν κάτσει και καμια στραβή με την ελάχιστη ποσότητα καυσίμου που πρέπει να έχει στο τέλος του αγώνα ...
Θελω να πω οτι εκανε και παλι αριστα τη δουλεια του και τερματισε εκει που του επετρεπε το αυτοκινητο του
Αν δεν εμφανίζονταν το SC ο Αλόνσο θα ήταν πολύ πολύ πίσω ( ίσως όχι τόσο σε θέσεις , όσο σε χρόνο/συγκριση με τον ανταγωνισμό )....
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εκεί στην Ferrari τρία χρόνια που κυνηγάνε τον ανταγωνισμό δεν άνοιξε μύτη ακόμα να βρουν τον Τσοχατζόπουλό τους να γίνει η αρχή? Ο Αλόνσο μάλλον θα βγάλει βιβλίο 'My Scuderia Drama' σύντομα...
Όσες φορές στο παρελθόν προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν αντίστοιχα προβλήματα με σπασμωδικές κινήσεις (αποκεφαλισμός δυό τριών ατόμων)είχαν οικτρά αποτελέσματα.Η λύση απαιτεί ριζική αναδιοργάνωση σε πολλά επίπεδα (πχ. εξακολουθούν να υποτιμούν τη σημασία του simulation, ταλαιπωρώντας τον de la Rossa με απηρχαιωμένο προσομειωτή).Η μεταγραφή ενός τεχνικού που αποδίδει καλά στην Mc Laren..... δεν έπεται ότι θα λύσει αυτομάτως το πρόβλημα στο Maranello.
Εγώ πάντως βλέπω το ίδιο πρόβλημα των προηγούμενων χρόνων, ότι λείπει η δημιουργία, το ρίσκο, το stretching των κανονισμών. Πχ δες διπλούς διαχύτες, 'ευκαμπτες' πτέρυγες, αεραγωγό mclaren στο ρύγχος κλπ η ferrari τα τελευταία χρόνια απλά ακολουθούσε όταν οι άλλοι δημιουργούσαν... και φυσικά το γνωστό εδώ και 3 χρόνια (αν θυμάμαι καλά) πρόβλημα φόρτισης των ελαστικών στα quals. Πέρυσι χρησιμοποίησαν πολλές φορές την δικαιολογία του calibration της αεροδυναμικής σήραγγας... δικαιολογίες, λάθη και προχειρότητα μικρότερης ομάδας.
Φέτος ο Τομπάζης δήλωνε ότι θα ρισκάρουν περισσότερο, ότι θα είναι έτοιμοι κλπ Δηλώσεις βλέπουμε, αποτελέσματα δεν βλέπουμε. -
Με πολλη καθυστερηση διαβασα ολα τα σχολια σας. Αποκαρδιωτικη η εμφανιση για τη Ferrari. Ο δε Massa νομιζω οτι δεν θα κατσει πολυ.
Κατι που δεν διαβασα: Ο Webber αν δεν ειχε προβλημα με το pit stop του, μηπως πηγαινε για πρωτια και νικη; Νομιζω ιχε καθυστερησει πολυ ο Vettel εξω. Παλι ολα τελεια για το Γερμανο και προβληματα για τον Αυστραλο.
Παντως ο Vettel εξαιρετικος παντου και παντα. Μπραβο του.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Κατι που δεν διαβασα: Ο Webber αν δεν ειχε προβλημα με το pit stop του, μηπως πηγαινε για πρωτια και νικη; Νομιζω ιχε καθυστερησει πολυ ο Vettel εξω.Oυτε στις τσόντες δε γίνονται αυτά
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Κατι που δεν διαβασα: Ο Webber αν δεν ειχε προβλημα με το pit stop του, μηπως πηγαινε για πρωτια και νικη; Νομιζω ιχε καθυστερησει πολυ ο Vettel εξω.
Oυτε στις τσόντες δε γίνονται αυτά
Δε σε πιανω, εννοεις οτι δεν θα τον αφηνανε; Ή εχεις τους χρονους και βλεπεις οτι δεν προλαβαινε να βγει μπροστα απο Vettel ακομα και με ενα γρηγορο pit stop?
-
Με παρόντα τον Φέτελ ο Γουέμπερ δεν κερδίζει. Απλά πράματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ασχετο: Ripper εξω απο το Γουοκινγκ εχει κορνεδες;
Κορνέδες έχει μόνο όταν κερδίζουμε.
Αλλά εμείς φταίμε που διάφοροι ανύπαρκτοι έχουν αποθρασυνθει.Πιες ένα Red Bull τώρα να χαλαρώσεις.
ΥΓ:Γιατί δεν είχε 59 γύρους το GP;
2013 - Grosser Preis Santander Von Deutschland