-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όπου ξεκινάει ο βρασμός, σταματάει η αύξηση θερμοκρασίας, μέχρι τελικής εξάτμισης του υγρού!.
Α.Ερώτηση προς όλους (μας την έκανε ο δάσκαλος στο σχολείο): Που μαγειρεύεις πιο γρήγορα φασολάδα, δίπλα στη θάλασσα ή στην κορυφή του Ολύμπου; Αποκλείεται η χύτρα ταχύτητος.
Δίπλα στη θάλασσα.
Α......σωστόοοοοοοοος!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και συμβουλή: μόνον ίδιες τάπες που βάζει σαν πρώτη τοποθέτηση ο κατασκευαστής. Το κάνει γνωρίζοντας την κατασκευή του, για να υπάρχει εκτόνωση της πίεσης, προστατεύοντας την!.
Α.πολλοι επισημοι βελτιωτες προσφερουν ταπες ψυγειου που ανοιγουν σε μεγαλυτερη πιεση.
Για να γλιτώνουν την εκροή σε εξτριμ περιπτώσεις. Σωστά!. Μα έχουν βάλει κατάλληλα κολάρα , με περισσότερα λινά.
Α.και χωρις κολαρα με περισσοτερα λινα δεν εχει προβλημα.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
σε αυτοκινητα με ταπα 0.9 αμα ηταν + την ατμοσφαιρικη θα επρεπε να εχουμε στο κυκλωμα ψυξεως εως 1.9 bar, νομιζετε οτι τα κολλαρα νερου αντεχουν τετοια πιεση? σαν συγκριση τα ελαστικα εχουν 2.2 bar συνηθως.
Και η πίεση των ελαστικών είναι σχετική. Όταν το πιεσόμετρο δείχνει 2.0bar, η απόλυτη πίεση του αέρα στο εσωτερικό του είναι 2+η ατμοσφαιρική=περίπου 3bar. Σκέψου πως στο σκασμένο λάστιχο το όργανο γράφει 0. Όμως μέσα του δεν επικρατεί κενό. Επικρατεί ατμοσφαιρική πίεση (~1bar).
Άρα, μη συγκρίνεις το 1,9 του κυκλώματος ψύξης με το 2.0 των ελαστικών. Ή θα συγκρίνεις απόλυτες πιέσεις (1,9 με 3bar) ή τις σχετικές (ως προς την ατμοσφαιρική), δηλαδή 0,9 με 2bar.
σωστα τα λες.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
και χωρις κολαρα με περισσοτερα λινα δεν εχει προβλημα.Και τα κολάρα του ψυγείου έχουν αλλάξει και το ψυγείο έχουν αλλάξει (αλουμινίου χωρίς πλαστικά καπάκια) και το καλοριφέρ έχουν καταργήσει (και όλα τα μικρά σωληνάκια που ζεσταίνουν την εισαγωγή κλπ).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
και χωρις κολαρα με περισσοτερα λινα δεν εχει προβλημα.
Και τα κολάρα του ψυγείου έχουν αλλάξει και το ψυγείο έχουν αλλάξει (αλουμινίου χωρίς πλαστικά καπάκια) και το καλοριφέρ έχουν καταργήσει (και όλα τα μικρά σωληνάκια που ζεσταίνουν την εισαγωγή κλπ).
το δικο μου με ταπα ραλλιαρτ,μαμα κολλαρα εδω και 8 χρονια δεν εχει παθει κατι.Το ιδιο και καμια 20αρια φιλων.Οπως επισης και απειρα grN evo χρονια τωρα.Και με μαμα ψυγειο με πλαστικα καπακια,με μαμα κολαρα,με μαμα καλοριφερ ολα μαμα λογω κανονισμων.
-
Μαθαμε και κατι σημερα!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
σε αυτοκινητα με ταπα 0.9 αμα ηταν + την ατμοσφαιρικη θα επρεπε να εχουμε στο κυκλωμα ψυξεως εως 1.9 bar, νομιζετε οτι τα κολλαρα νερου αντεχουν τετοια πιεση? σαν συγκριση τα ελαστικα εχουν 2.2 bar συνηθως.
Και η πίεση των ελαστικών είναι σχετική. Όταν το πιεσόμετρο δείχνει 2.0bar, η απόλυτη πίεση του αέρα στο εσωτερικό του είναι 2+η ατμοσφαιρική=περίπου 3bar. Σκέψου πως στο σκασμένο λάστιχο το όργανο γράφει 0. Όμως μέσα του δεν επικρατεί κενό. Επικρατεί ατμοσφαιρική πίεση (~1bar).
Άρα, μη συγκρίνεις το 1,9 του κυκλώματος ψύξης με το 2.0 των ελαστικών. Ή θα συγκρίνεις απόλυτες πιέσεις (1,9 με 3bar) ή τις σχετικές (ως προς την ατμοσφαιρική), δηλαδή 0,9 με 2bar.
σωστα τα λες.
**Αυτήν την στιγμή, μιλάμε για απαγωγή θερμοκρασίας από μηχανή, μην μπερδεύουμε της σούτσες με της βούρτσες!!!! Τα κάναμε μπάχαλο!. Αλλάξατε τερέν , σκάκι με τένις!!!!!!!
Α.
Αυτήν την στιγμή, μιλάμε για απαγωγή θερμοκρασίας από μηχανή, μην μπερδεύουμε της σούτσες με της βούρτσες!!!! Τα κάναμε μπάχαλο!. Αλλάξατε τερέν , σκάκι με τένις!!!!!!!
Α. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μαθαμε και κατι σημερα!
Μα δεν έμαθες ότι τα άψογα κολάρα που παρέθεσαν, κανουν3 φόρες περισσότερα χρήματα!. Όπως και έχω κόκκινα με πυρίμαχη σιλικόνη, με ανθρακώνιμα, 15 φόρες την αντοχή των κλασικών!!!!!...... μα δεν τα βάζω στους ιδιώτες, μα σε αυτούς που κερδίζουν 150000ε σε κάθε κόντρα…………
Ξεφύγαμε φίλοι μου, οριοθετήσαμε το επίπεδο της μ@λ@κι@ς...... Να είστε καλά, καλή σας νύχτα, αύριο τα σπουδαία…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
**Αυτήν την στιγμή, μιλάμε για απαγωγή θερμοκρασίας από μηχανή, μην μπερδεύουμε της σούτσες με της βούρτσες!!!! Τα κάναμε μπάχαλο!. Αλλάξατε τερέν , σκάκι με τένις!!!!!!!
Α.Κακώς μας μαλώνεις κ. Αντώνη. Διότι η αντίληψις της πιέσεως υπακούει στους ίδιους κανόνες, ανεξαρτήτως εάν αναφερόμεθα σε κολάρα με paraflu, ελαστικά επίσωτρα με αέρα στο εσωτερικό των, ή χύτρες ταχύτητος με φασολάκια λαδερά!
-
Ενα ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ σε θερμοκρασιες ~90 βαθμων κελσιου, νερων, σκονης κλπ σωληνακι αμολυβδης βενζινης, rated στα 12bar working pressure με εσωτερικη διαμετρο 7mm - 8mm ... που θα βρω;;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ενα ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ σε θερμοκρασιες ~90 βαθμων κελσιου, νερων, σκονης κλπ σωληνακι αμολυβδης βενζινης, rated στα 12bar working pressure με εσωτερικη διαμετρο 7mm - 8mm ... που θα βρω;;Αν είσαι Θεσσαλονίκη, κάνε μια δοκιμή στη Διοικητηρίου, στο Βαρδάρη. Ανάμεσα στα ανταλλακτικατζίδικα έχει και μερικά μαγαζιά τέτοια νομίζω.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ενα ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ σε θερμοκρασιες ~90 βαθμων κελσιου, νερων, σκονης κλπ σωληνακι αμολυβδης βενζινης, rated στα 12bar working pressure με εσωτερικη διαμετρο 7mm - 8mm ... που θα βρω;;
Αν είσαι Θεσσαλονίκη, κάνε μια δοκιμή στη Διοικητηρίου, στο Βαρδάρη. Ανάμεσα στα ανταλλακτικατζίδικα έχει και μερικά μαγαζιά τέτοια νομίζω.
Ψαχνω κατι επωνυμο, αφου το σωληνακι θα ειναι εκτεθειμενο σε θερμοκρασιες παρατεταμενα υψηλες κατα τη διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα οπως επισης και σε καποια σημεια βρεχεται (spray νερου) αλλά και σκονιζεται...
Δοκιμασα καποια Parker, αλλα στη 2ετια επανω, εξωτερικα εγιναν πετρα και σαν στρωσεις δεν εχει αρκετες για να προστατευτει με καποιο τροπο, εχει μονο μια, μονοκομματη.
Ντυσιμο με λινο λοιπον, οπως καποια εργοστασιακα ή κατι σαν αυτα εδω...
http://i33.photobucket.com/albums/d51/H ... ods3-9.jpg
ή
http://www.flexiducting.co.uk/images/Barricade.jpg?37
Ειμαι απο Λάρισα, οποτε εαν καποιος γνωριζει καταστημα που μπορει να στειλει εδω κατοπιν επικοινωνιας θα ημουν ευγνωμων...
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
**Αυτήν την στιγμή, μιλάμε για απαγωγή θερμοκρασίας από μηχανή, μην μπερδεύουμε της σούτσες με της βούρτσες!!!! Τα κάναμε μπάχαλο!. Αλλάξατε τερέν , σκάκι με τένις!!!!!!!
Α.Κακώς μας μαλώνεις κ. Αντώνη. Διότι η αντίληψις της πιέσεως υπακούει στους ίδιους κανόνες, ανεξαρτήτως εάν αναφερόμεθα σε κολάρα με paraflu, ελαστικά επίσωτρα με αέρα στο εσωτερικό των, ή χύτρες ταχύτητος με φασολάκια λαδερά!
Αναμφίβολα φίλε μου, μα κάλο είναι να ξεκαθαρίζουμε τα τεχνικά ανά θέμα. Έτσι θα αποκτήσουμε μια πλέρια ενημέρωση!. Όσο για τα φασολάκια, θα τα φτιάξω για το βράδυ!!!!!!.......
Α. -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ενα ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ σε θερμοκρασιες ~90 βαθμων κελσιου, νερων, σκονης κλπ σωληνακι αμολυβδης βενζινης, rated στα 12bar working pressure με εσωτερικη διαμετρο 7mm - 8mm ... που θα βρω;;
Αν είσαι Θεσσαλονίκη, κάνε μια δοκιμή στη Διοικητηρίου, στο Βαρδάρη. Ανάμεσα στα ανταλλακτικατζίδικα έχει και μερικά μαγαζιά τέτοια νομίζω.
Ψαχνω κατι επωνυμο, αφου το σωληνακι θα ειναι εκτεθειμενο σε θερμοκρασιες παρατεταμενα υψηλες κατα τη διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα οπως επισης και σε καποια σημεια βρεχεται (spray νερου) αλλά και σκονιζεται...
Δοκιμασα καποια Parker, αλλα στη 2ετια επανω, εξωτερικα εγιναν πετρα και σαν στρωσεις δεν εχει αρκετες για να προστατευτει με καποιο τροπο, εχει μονο μια, μονοκομματη.
Ντυσιμο με λινο λοιπον, οπως καποια εργοστασιακα ή κατι σαν αυτα εδω...
http://i33.photobucket.com/albums/d51/H ... ods3-9.jpg
ή
http://www.flexiducting.co.uk/images/Barricade.jpg?37
Ειμαι απο Λάρισα, οποτε εαν καποιος γνωριζει καταστημα που μπορει να στειλει εδω κατοπιν επικοινωνιας θα ημουν ευγνωμων...
Δυστυχώς δε γνωρίζω περισσότερα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μαθαμε και κατι σημερα!
Μα δεν έμαθες ότι τα άψογα κολάρα που παρέθεσαν, κανουν3 φόρες περισσότερα χρήματα!. Όπως και έχω κόκκινα με πυρίμαχη σιλικόνη, με ανθρακώνιμα, 15 φόρες την αντοχή των κλασικών!!!!!...... μα δεν τα βάζω στους ιδιώτες, μα σε αυτούς που κερδίζουν 150000ε σε κάθε κόντρα…………
Ξεφύγαμε φίλοι μου, οριοθετήσαμε το επίπεδο της μ@λ@κι@ς...... Να είστε καλά, καλή σας νύχτα, αύριο τα σπουδαία…..
Α. -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ενα ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ σε θερμοκρασιες ~90 βαθμων κελσιου, νερων, σκονης κλπ σωληνακι αμολυβδης βενζινης, rated στα 12bar working pressure με εσωτερικη διαμετρο 7mm - 8mm ... που θα βρω;;
Αν είσαι Θεσσαλονίκη, κάνε μια δοκιμή στη Διοικητηρίου, στο Βαρδάρη. Ανάμεσα στα ανταλλακτικατζίδικα έχει και μερικά μαγαζιά τέτοια νομίζω.
Ψαχνω κατι επωνυμο, αφου το σωληνακι θα ειναι εκτεθειμενο σε θερμοκρασιες παρατεταμενα υψηλες κατα τη διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα οπως επισης και σε καποια σημεια βρεχεται (spray νερου) αλλά και σκονιζεται...
Δοκιμασα καποια Parker, αλλα στη 2ετια επανω, εξωτερικα εγιναν πετρα και σαν στρωσεις δεν εχει αρκετες για να προστατευτει με καποιο τροπο, εχει μονο μια, μονοκομματη.
Ντυσιμο με λινο λοιπον, οπως καποια εργοστασιακα ή κατι σαν αυτα εδω...
http://i33.photobucket.com/albums/d51/H ... ods3-9.jpg
ή
http://www.flexiducting.co.uk/images/Barricade.jpg?37
Ειμαι απο Λάρισα, οποτε εαν καποιος γνωριζει καταστημα που μπορει να στειλει εδω κατοπιν επικοινωνιας θα ημουν ευγνωμων...
Δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι θελεις να βαλεις κατι πιο ενισχυμενο οταν ολα αυτα που αναφερεις τα αντεχουν και τα μαμα σωληνακια βενζινης.Και αυτα βρεχονται-σκονιζονται,και αυτα δουλευουν μεσα σε περιβαλλον καυτο στο μηχανοστασιο.
Οτι καλυτερο υπρχει παντως ειναι τα μεταλικα aeroquip για βενζινη της Goodridge με τα ρακορ.http://www.goodridge.net/webapp/wcs/sto ... 0551_67434
οταν θα σου πει τιμες,κατσε σε καρεκλα ομως.
-
Dim, δεν ειναι εργοστασιακη η κατασκευη.
Αυτο που γινεται με τα υπαρχοντα σωληνακια (αντεχουν την πιεση 7bar) ειναι οτι με τον καιρο, περιπου 8 μηνες ... σκληραινουν, στο σημειο που καμπτεται εμφανιζονται 'σκασιματα' (μικρες ρωγμες, που αν πιεσεις λιγο να κανει μικροτερη ακτινα η καμπη, φαινονται πιο βαθιες)...
Ειναι δηλαδη η φθορα εμφανης, διαρροη μεχρι στιγμης δεν υπαρχει αλλα οσο να 'ναι ειναι επιφοβο.
Ρακορ κλπ δε θελω να μπλεξω, το κουμπωμα δεν ειναι προβλημα, αφου με τα σφικτηρακια της Norma που αγκαλιαζουν το σωληνακι, γινεται παρα πολυ καλη δουλεια.
Απλα θελω σωληνακι το οποιο θα ειναι ανθεκτικο, και δε θα διαβρωνεται εξωτερικα τοσο ευκολα ή να εχει γυρω γυρω προστασια λινων. Να ειναι δηλαδη ντυμενο.
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Dim, δεν ειναι εργοστασιακη η κατασκευη.Αυτο που γινεται με τα υπαρχοντα σωληνακια (αντεχουν την πιεση 7bar) ειναι οτι με τον καιρο, περιπου 8 μηνες ... σκληραινουν, στο σημειο που καμπτεται εμφανιζονται 'σκασιματα' (μικρες ρωγμες, που αν πιεσεις λιγο να κανει μικροτερη ακτινα η καμπη, φαινονται πιο βαθιες)...
Ειναι δηλαδη η φθορα εμφανης, διαρροη μεχρι στιγμης δεν υπαρχει αλλα οσο να 'ναι ειναι επιφοβο.
Ρακορ κλπ δε θελω να μπλεξω, το κουμπωμα δεν ειναι προβλημα, αφου με τα σφικτηρακια της Norma που αγκαλιαζουν το σωληνακι, γινεται παρα πολυ καλη δουλεια.
Απλα θελω σωληνακι το οποιο θα ειναι ανθεκτικο, και δε θα διαβρωνεται εξωτερικα τοσο ευκολα ή να εχει γυρω γυρω προστασια λινων. Να ειναι δηλαδη ντυμενο.
Ένα δεύτερο πιο μεγάλο απο έξω δεν θα το προστάτευε;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Dim, δεν ειναι εργοστασιακη η κατασκευη.Αυτο που γινεται με τα υπαρχοντα σωληνακια (αντεχουν την πιεση 7bar) ειναι οτι με τον καιρο, περιπου 8 μηνες ... σκληραινουν, στο σημειο που καμπτεται εμφανιζονται 'σκασιματα' (μικρες ρωγμες, που αν πιεσεις λιγο να κανει μικροτερη ακτινα η καμπη, φαινονται πιο βαθιες)...
Ειναι δηλαδη η φθορα εμφανης, διαρροη μεχρι στιγμης δεν υπαρχει αλλα οσο να 'ναι ειναι επιφοβο.
Ρακορ κλπ δε θελω να μπλεξω, το κουμπωμα δεν ειναι προβλημα, αφου με τα σφικτηρακια της Norma που αγκαλιαζουν το σωληνακι, γινεται παρα πολυ καλη δουλεια.
Απλα θελω σωληνακι το οποιο θα ειναι ανθεκτικο, και δε θα διαβρωνεται εξωτερικα τοσο ευκολα ή να εχει γυρω γυρω προστασια λινων. Να ειναι δηλαδη ντυμενο.
Morx εξηγησε μας τι περναει διπλα του ή μια φωτο καλυτερα αν ειναι ευκολο για να καταλαβουμε.Περναει κοντα απο πολλαπλη εξαγωγης-εξατμιση? Παραξενο να κοβεται σε 8 μηνες!
Πολλοι φιλοι με βελτιωμενα εβο και αλλα οχηματα,οταν αντιμετωπιζουν θεματα θερμοκρασιων σε σωληνακια και κολαρα νερου τα τυλιγουν με ειδικο θερμομωνοτικο υλικο που αντανακλα την θερμοκρασια.Υπαρχει σε πολλες διαστασεις που καλυπτει πρακτικα οτι σωληνακι εχεις να μονωσεις.Κατι τετοιο λεωhttp://www.heatshieldproducts.com/produ ... eld/102/43
-
Το σωληνακι ειναι απο μοτοσυκλετα.
Θα ανεβασω φωτογραφια του, για να καταλαβετε τι εννοω οταν ειμαι σπιτι σε λιγη ωρα.
Περναει περιπου 20cm πανω απο λαιμους εξαγωγης αν και η θερμοκρασια που αναπτυσσεται εκει δεν ειναι τοσο μεγαλη που να το καθιστα επικινδυνο.
Δεν σκιζεται σε σημειο να προκαλεσει διαρροη, αλλα βαση φθορας ετησιως, δεν πιστευω οτι θα τη βγαλει παραπανω απο 2 χρονια... μεχρι ν'αρχισει να τρωει λινα και να σκιζεται μεχρι μεσα.
Ειναι ιδιοκατασκευη, με πιεση λειτουργιας στα 8bar στιγμιαια και γυρω στα 7,5 για μερικα δευτερολεπτα κατα το fuel cut off.
Σε κανονικη λειτουργια οπως το παρακολουθησα λειτουργει στα 6,8 με 7barΕαν βαλω σωληνακι εξωτερικα θα πρεπει αν θυμαμαι καλα να 'χει εσωτερικη διαμετρο γυρω στα 11mm και εξωτερικη τοση οση να το προστατευει αλλα και να ΜΗΝ γινεται ιδιαιτερα παχυ για να μπορει να χωρεσει και να ακολουθησει τη διαδρομη χωρις να βρισκει καπου η να πιεζεται.
Μονωτικο το σκεφτηκα να τοποθετησω αλλα δεν βρηκα σαν αυτο που εβαλες στο λινκ. Εαν ειναι αρκετα ευκαμπτο και 'σφραγιζει' οταν τοποθετηθει για να μην μαζευτουν αναμεσα νερα και σκονες, τοτε θα μου κανει μια χαρα!
Τι τιμες εχει πανω κατω και που μπορω να το προμηθευτω η να ρωτησω;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........