-
Bάζω ένα νέο topic (επειδή είχε αρχίσει να χάνετε η πορεία στο topic για το c3-pluriel και δεν είναι τόσο ευγενικό για αυτόν που το βάζει ) με θέμα αν τελικά η citroen κάνει προσπάθειες για επιστροφή στις παλιές καλές δόξες και αν ποτέ θα δούμε την παρακάτω σύγχρονη μορφή του θρύλου που λέγεται DS. (ή γιατί όχι και ένα νέο 2cv)
Βέβαια όπως ανέφερα αλλού τα δείγματα στα νέα αυτοκίνητα αλλά και στις διαφημίσεις της αυτό δείχνουν ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ !!!Γούστα είναι αυτά αλλά δεν ξεχνιέται εύκολα!
-
Bάζω ένα νέο topic (επειδή είχε αρχίσει να χάνετε η πορεία στο topic για το c3-pluriel και δεν είναι τόσο ευγενικό για αυτόν που το βάζει ) με θέμα αν τελικά η citroen κάνει προσπάθειες για επιστροφή στις παλιές καλές δόξες και αν ποτέ θα δούμε την παρακάτω σύγχρονη μορφή του θρύλου που λέγεται DS. (ή γιατί όχι και ένα νέο 2cv)
Βέβαια όπως ανέφερα αλλού τα δείγματα στα νέα αυτοκίνητα αλλά και στις διαφημίσεις της αυτό δείχνουν ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ !!!Γούστα είναι αυτά αλλά δεν ξεχνιέται εύκολα!
-
Bάζω ένα νέο topic (επειδή είχε αρχίσει να χάνετε η πορεία στο topic για το c3-pluriel και δεν είναι τόσο ευγενικό για αυτόν που το βάζει ) με θέμα αν τελικά η citroen κάνει προσπάθειες για επιστροφή στις παλιές καλές δόξες και αν ποτέ θα δούμε την παρακάτω σύγχρονη μορφή του θρύλου που λέγεται DS. (ή γιατί όχι και ένα νέο 2cv)
Βέβαια όπως ανέφερα αλλού τα δείγματα στα νέα αυτοκίνητα αλλά και στις διαφημίσεις της αυτό δείχνουν ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ !!!Γούστα είναι αυτά αλλά δεν ξεχνιέται εύκολα!
-
Δεν είμαι σίγουρος για το αν και πώς θα μπορούσε η DS να επιστρέψει στυλιστικά... Όμως η C6 Lignage θα μπορούσε να μας διαφωτίσει για τις προθέσεις της Citroen.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν είμαι σίγουρος για το αν και πώς θα μπορούσε η DS να επιστρέψει στυλιστικά... Όμως η C6 Lignage θα μπορούσε να μας διαφωτίσει για τις προθέσεις της Citroen.Ίσως τότε ένα νέο 2cv?
-
Μια και μιλάμε για Citroen. Είδατε τον αντικαταστάτη της Xsara. To C4.
Δεν μοιαζει λίγο με το Megane?
-
Ώπα!
Μου αρέσει που ξεχωρίζει!Όντως μοιάζει με το νέο Μεγκάν. Νέα Γαλλική σχολή;
Φωτογραφία από πίσω υπάρχει;
-
Δες το και από πίσω:
-
όπως και το C2, τον αντικαταστάτη του Saxo!!
Μοιάζει με kalos? -
Τη συρρόμενη την πορτούλα την είδες; Είναι το νέο στυλ για τα μικρά δίπορτα (όμοιο θα χρησιμοποιηθεί μάλλον και στο 107). Απλό και έξυπνο...
Όσο για το C4, νομίζω ότι προσαρμόζει καλύτερα το... κατακόρυφο κόνσεπτ του πίσω τζαμιού, σε σχέση με το Megane. Όχι ότι μου πολυαρέσει δηλαδή, αλλά περί ορέξεως...
-
Τη συρρόμενη την πορτούλα την είδες; Είναι το νέο στυλ για τα μικρά δίπορτα (όμοιο θα χρησιμοποιηθεί μάλλον και στο 107). Απλό και έξυπνο...
Όσο για το C4, νομίζω ότι προσαρμόζει καλύτερα το... κατακόρυφο κόνσεπτ του πίσω τζαμιού, σε σχέση με το Megane. Όχι ότι μου πολυαρέσει δηλαδή, αλλά περί ορέξεως...
-
Γιατί όμως συρρόμενη πόρτα? Να ήταν πίσω, καλώς, αλλά η μπροστινή σε τι εξυπηρετεί?
-
Εκτός της προφανούς ανετότερης εισόδου στο αυτοκίνητο, υπάρχει και ο παράγων 'στενότητα χώρου'. Πόσες φορές δεν έχουμε κολήσει δίπλα σε άλλο αυτοκίνητο, τοίχο και βέβαια στο φέρρυ ; Σκέψου πόσο βολεύει η συρρόμενη...
-
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Μακάρι οι Γάλλοι (PSA και Renault) να σπάσουν τη μονοτονία που επικρατεί στη σχεδίαση των αυτοκινήτων. Ευελπιστώ τα καινούρια γαλλικά αμάξια να έχουν και καλή ποιότητα κατασκευής.
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όσο για το C4, νομίζω ότι προσαρμόζει καλύτερα το... κατακόρυφο κόνσεπτ του πίσω τζαμιού, σε σχέση με το Megane. Όχι ότι μου πολυαρέσει δηλαδή, αλλά περί ορέξεως...Γούστα είναι αυτά. Ωστόσο, δεν ξέρω πόσο καλή ορατότητα παρέχει το πίσω τζάμι του C4. Μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτούν στη Citroen.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τη συρρόμενη την πορτούλα την είδες; Είναι το νέο στυλ για τα μικρά δίπορτα (όμοιο θα χρησιμοποιηθεί μάλλον και στο 107). Απλό και έξυπνο...το 107 στις πρώτες φωτογραφίες δεν φαίνεται να υπάρχει. Οι πόρτες είναι κανονικές.
Σόρρυ που το βάζω στο θέμα για την citroen, αλλά έτσι για να το δούμε.[/quote]
-
Το πίσω μέρος είναι χαρακτηριστικό Citroen. Βλέπω στοιχεία από το Ami, CX, XM, και βέβαια το SM:
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
το 107 στις πρώτες φωτογραφίες δεν φαίνεται να υπάρχει. Οι πόρτες είναι κανονικές.Σόρρυ που το βάζω στο θέμα για την citroen, αλλά έτσι για να το δούμε.
[/quote]
Αυτο ήταν το παλαιότερο κόνσεπτ για το 107.
Οι νεότερες φωτό δείχνουν τον 'κοινό τόπο' των C2 και 107
...κάτι που ισχύει και για τη μικρότερη κατηγορία πόλης, με το κωδικό όνομα... 'Σουσάμι'!!!
Πάρτε και μία ιδέα για το 207
Κόυκλα, ή μου φαίνεται;;;
-
Κούκλα σίγουρα!!! υπήρχε κι ένα προτζεκτ για το 'siecento' της PUG με το όνομα 007 αλλά δεν ξέρω τι απέγινε.
Αλήθεια το 107 rally πως θα είναι τώρα που το 107 είναι πολυμορφικουλη? -
Δε θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά έχω μία βάσιμη υποψία ότι το επίθεμα 'Rallye' μάλλον ανήκει πλέον στην ιστορία της Peugeot...
-
To C4 μου φαίνεται εξαιρετικά περίεργο από πίσω. Πιο περίεργο από ότι μου φάνηκε το νέο Μεγκαν αρχικά. Θυμίζει πολύ παλιές Σιτροέν. Το κακό είναι πως δεν μπορεί να πάρει πίσω υαλοκαθαριστήρα και το κάτω μέρος του πίσω τζαμιού μάλλον θα πρέπει να καθαρίζεται συχνά... (κακά νέα για μας τους βρωμιάρηδες! )
Το C2 είναι σαφώς πιο συμβατικό. Θυμίζει όντως Κάλος σε ένα βαθμό.
Οι συρόμενες πόρτες είναι μια καταπληκτική ιδέα! Έτσι μπορούν να κάνουν το άνοιγμα αρκετά μεγάλο. Θυμίζω πως οι πόρτες στα δίπορτα για να ανοίξουν Χ μοίρες εξέχουν περισσότερο λόγω μήκους. Εξαιρετική και ασφαλής ιδέα! Όχι πια τέστ αποφυγής πόρτας στα στενάκια! (το τέστ αυτό θυμίζει σε τούμπες από την χαρά της, της Α Class όταν έβλεπε ταράνδους! ) Και δεν θα παραπονιόμαστε (τουλάχιστον όχι τόσο) για τον γείτονα ή αυτόν που παρκάρισε κολλητά δίπλα μας στο σούπερ μάρκετ και γινόμαστε η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς για να βγάλουμε το αμάξι και ΜΕΤΑ να το φορτώσουμε!!! (Με γεμάτο πορτ μπαγκάζ ούτε η Κ.Ζ.Τ. μπορεί να τα καταφέρει!! )
Επιστροφή της Citroen?