-
Δεν ξέρω δεν θέλω να φύγω πολύ απο το μαμά σετάπ αλλά δεν θέλω να βάλω και τα μαμά. Αυτός είναι και ο λόγος που κοιτώ τα Excel G
-
De Carbon βρίσκουμε;
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Delphi πλέον!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν ξέρω δεν θέλω να φύγω πολύ απο το μαμά σετάπ αλλά δεν θέλω να βάλω και τα μαμά. Αυτός είναι και ο λόγος που κοιτώ τα Excel GΓιατι δεν κοιτας σε λιγο σκληροτερο αλλα απο τον ιδιο κατασκευαστη που φτιαχνει τα 'μαμα';
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
To KAYABA or not to KAYABA?Έβαλα KYB (Excel-G μπροστά και Gas-a-Just πίσω) στο Clio πέρισυ και απλά νόμιζα, πως το αυτοκίνητο είχε ξαναγίνει καινούριο !
Βέβαια και τα πρώτης του τοποθέτησης KYB ήταν... -
Μάλλον χρειάζομαι καταλύτη, καμία πρόταση με καλό value for money (αλλά όχι φτηνιάρικο) για xantia activa '96;
-
Citrovag διαβαζει? για βοηθα τον κυριο.. απο καγκουριες με xantia ξερεις εσυ..
-
Αγαπητοί φίλοι,
Θα ήθελα τη γνώμη σας για τις παρακάτω δύο κυρίες :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036934/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1745641/
Απόψεις για την τιμή, κατάσταση, και αν αξίζει να τις 'ψάξω' και σε ποιά τιμή κτλ.
Ευχαριστώ! -
Εισαι και μακρια...Προτεινω μονοημερη εξορμηση Θεσσαλονικη οπου υπαρχει προσφορα να δεις οσες προλαβεις..
Να ξερεις γενικα.. Στα xantia δεν αρεσει η ακινησια..τα 'χτυπαει' στην αναρτηση.. αν ενα απο αυτα ειναι π.χ. 2 χρονια στην εκθεση κατι θα ζητησει μετα..σφαιρες πιθανα αφου η ακινησια κανει κακο στο διαφραγμα τους.. λογικο κοστος η 4αδα-των τροχων δλδ γυρω στα 130e με αγορα απο εσενα οχι απο συνεργειο..
Οταν τις δεις κοιτα ποσο γρηγορα σηκωνονται..ενδειξη της καταστασης του κυκλωματος της αναρτησης..λιγη ωρα τη θελει βεβαια αλλα μη περιμενεις και εναν αιωνα.. Αδυναμια μονο στους γρυλλους των ηλεκτρικων παραθυρων εχουν τα xantia.. αμα ερθει η ωρα σου χω και φτηνη λυση απο ebay και επισκευη σε οποιονδηποτε μαστορα με πολυ μικρο κοστος συνολο.. Οταν τη βαλεις μπρος και σηκωθει στησε αυτι στο μηχανοστασιο και δες καθε ποτε κανει 'τσαφ' απο την αναρτηση..το λογικο ειναι περιπου 10s αν εισαι ανα 4s-5s θα χρειαστεις συσσωρευτη αναρτησης συντομα..μπροστα αριστερα πισω απο το ψυγειο εχει ενα καπως στρογγυλο πραγμα με διαφορα λαστιχακια που φευγουν ακτινικα- στο περιγραφω ετσι μπακαλικα να καταλαβεις.. αυτη ειναι η τρομπα υψηλης πιεσης της αναρτησης.. δες αν εχεις διαρροες γυρω γυρω και αν εχει σταμπες και το δυναμο που ειναι απο κατω.. Επισης πιθανα να ειναι μερες στο σημειο που θα τη δεις παρκαρισμενη οποτε τσεκαρε το εδαφος κατω απο το μηχανοστασιο και περιμετρικα των πισω τροχων να δεις αν εχει καμια διαρροη!Η δευτερη δεν εχει περιγραφη της προκοπης..δε ξερει τι πουλαει... τσεκαρισμα καλο.. τα λεφτα ειναι μια χαρα.. ζητα βιβλιο service..δε θα τη κοιταζα..
Θα κοιταζα αυτη απο Θεσσαλονικη μ ενα μικρο παζαρακι ,στα 2 ειναι οκ..τα χιλιομετρα μη σε φοβιζουν..ρωτα τον και τι εχει αλλαξει.. ειναι και πολυ σπανια exclusive!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3621257/H πρωτη ειναι ακριβη σαφεστατα αλλα ειναι αστερι! Φαινεται απο τη γενικη εικονα.. απο τα μαυρα πλαστικα στους προφυλακτηρες που με τα χρονια θαμπωνουν..Παζαρακι καλο ,1800αρι 10ετιας+ ειναι δε θα το διωξει και ευκολα..2,5 χιλιαρικα του τα εδινα αν δε θελει το παραμικρο ομως και με τιποτα παραπανω! Τα λεφτα που ζηταει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...μη τα δωσεις σε καμια περιπτωση.Βρισκεις c5 μκ1 πια..
-
Καμία σχέση η μία με την άλλη. Η πρώτη, στα 3.3Κ είναι σίγουρα η καλύτερη ξανθιά του car και πολύ πιθανά από τις καλύτερες πανελλαδικά. Ακριβή και πολύ μάλιστα, για τους γνώστες τα αξίζει και με το παραπάνω. Είναι σχεδόν 1 χιλιάρικο πάνω από το Μ.Ο. των προσεγμένων 18άρων, αλλά τα είπαμε. Σχεδόν δίδυμη με τη δική μου, άνετα τη χτυπούσα αν μπορούσα. Ισως να κατέβει στα 2800-3000.
Η 2η έχει πολύ καιρό στο car και είναι λίγο επίφοβο το γεγονός ότι πιθανότατα κάθεται πάνω από χρόνο, με ότι συνεπάγεται αυτό σε μια υδροπνευματική κυρία. Είναι πολύ φτηνή, αλλά για να την κάνεις όπως πρέπει, φτάνεις άνετα στα 2Κ. Για αγορά υπολόγισε χιλιάρικο.Τη πράσινη που έβαλε ο Χρήστος την ξέρω. Από τον κύριο Κώστα αγόρασα τις ζάντες μου. Θυμάμαι, όμως, ότι έγραφε V6 και ακουγόταν έτσι. Ο κάτοχος μου το επιβεβαίωσε και μου είπε ότι έχει και 2η ίδια. Δεν ξέρω αν είναι και εκείνη 3λιτρη.
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
-
Σε υπερευχαριστώ νονέ !
Στη σαλονικιά exclusive με χαλάει πολύ το χρώμα και με απασχολούν η αλήθεια είναι τα χιλιόμετρα...
Σε πρώτη φάση θα πέσει τηλέφωνο στην Κομοτηνή για να δούμε πόσο κατεβαίνει στην τιμή...Αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά και πέσει ψαλίδι ίσως γίνει βόλτα για να δώ την (όντως εξαιρετική στις φωτογραφίες) κατάσταση της από κοντά!
Ο,τι άλλο σκεφτείς παρακαλώ ελεύθερα! -
Ο χρήστης linker-loader έγραψε:
Καμία σχέση η μία με την άλλη. Η πρώτη, στα 3.3Κ είναι σίγουρα η καλύτερη ξανθιά του car και πολύ πιθανά από τις καλύτερες πανελλαδικά. Ακριβή και πολύ μάλιστα, για τους γνώστες τα αξίζει και με το παραπάνω. Είναι σχεδόν 1 χιλιάρικο πάνω από το Μ.Ο. των προσεγμένων 18άρων, αλλά τα είπαμε. Σχεδόν δίδυμη με τη δική μου, άνετα τη χτυπούσα αν μπορούσα. Ισως να κατέβει στα 2800-3000.
Η 2η έχει πολύ καιρό στο car και είναι λίγο επίφοβο το γεγονός ότι πιθανότατα κάθεται πάνω από χρόνο, με ότι συνεπάγεται αυτό σε μια υδροπνευματική κυρία. Είναι πολύ φτηνή, αλλά για να την κάνεις όπως πρέπει, φτάνεις άνετα στα 2Κ. Για αγορά υπολόγισε χιλιάρικο.Τη πράσινη που έβαλε ο Χρήστος την ξέρω. Από τον κύριο Κώστα αγόρασα τις ζάντες μου. Θυμάμαι, όμως, ότι έγραφε V6 και ακουγόταν έτσι. Ο κάτοχος μου το επιβεβαίωσε και μου είπε ότι έχει και 2η ίδια. Δεν ξέρω αν είναι και εκείνη 3λιτρη.
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
Ευχαριστώ πολύ!!
-
Να ξερεις απλα οτι αυτο το μοτερ στη σειρα Ι εκαιγε λαδια σε καποιες περιπτωσεις..αν δε βρεις δλδ σειρα ΙΙ και στραφεις στην Ι πας για 8βαλβιδη να σαι σιγουρος εκτος αν ο αλλος σε διαβεβαιωσει κτλπ..ηταν απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων τα εργοστασιακα..με μια αλλαγη εστρωνε.. Στις σειρα ΙΙ δεν εχεις τετοιο θεμα.. Του Δημητρη παραπανω εχει γραψει 440.000km και δε ξερω καν αν τσιμπαει λαδακι που θα ναι και λογικοτατο.. Η δικια μας με 185.000km ουτε γραμμαριο.
Η σειρα ΙΙ γενικως ειναι βελτιωμενη στα σημεια..ακομα και στο σασσι! πιο σφικτη αναρτηση με λιγοτερο rebound, 15αρες ζαντες ,λιγο πιο φαρδια λαστιχα,6η σφαιρα αντιβυθισης πισω στην αναρτηση,λιγο καλυτερα υλικα μεσα κτλπ.. Εχουμε σειρα Ι και ΙΙ στα 1.8 οποτε τις διαφορες τις εχω βιωσει πια..Η ακριβη πραγματικα φαινεται αστερι..πρεπει να καταλαβει οτι ειναι πολλα ιδιως για 1800αρι της εποχης και με την κατασταση στην Ελλαδα ετσι.. παντως τριτη ασημι σειρα ΙΙ και 1.8 στο φορουμ παει πολυ..
-
450.000 πλέον..
Το μόνο που κουβαλάω μαζί μου είναι 1l lhm για τις μέρες που είναι αδιάθετη
Για λάδι ούτε λόγος.sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
-
Ε τοτε αλλαξε την υπογραφη τωρα!
-
Χρηστάκο,μαύρα μάτια ρε φίλε.......
Τζιμάκο η πράσινη είναι αυτή που είχα θέμα?
-
Δε χανομαστε..
Τι θεμα ? βρεθηκε ανθρωπος να σε περασει απο πανω? -
Είμαι από κινητό Νονέ μου. Θα το κάνω όταν βρω pc.
Edit: Αυτή είναι γείτονα..
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2 -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε χανομαστε..
Τι θεμα ? βρεθηκε ανθρωπος να σε περασει απο πανω?Κι όμως η τρίλιτρη ναί,με την Φραντσέσκα όμως,όχι με τον Φρανσουά.
-
Α πες οτι ηταν 3λιτρη..και με τον Φρανσουα θα σε δυσκολευε...'εχει πνευμονια' που λες κι εσυ..
CITROËN FORUM