-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
... και θα σκορπίσει μπουνιές στα pits της ομάδας ο ΓΙΝΕ γιατί ως γνωστόν είναι μεγαλόκαρδος άνθρωποςhttp://grandprix247.com/2013/06/10/punc ... ualifying/
(το 'χω ξαναβαλει) -
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Εγραψα και σε προηγουμενο post οτι η Pirelli περσι στην ιδια πιστα ειχε μαλακα και σκληρα. Αρα οντως οταν σχεδιαζαν οι ομαδες τα μονοθεσια τους τα φετινα, αυτην την τακτικη ειχαν στο μυαλο τους.Κι απο οτι φαινεται και για τους επομενους αγωνες, η επιλογη θα ειναι διαφορετικη απο την 'αναμενομενη' (με βαση τουλαχιστον τα προηγουμενα χρονια). Και προφανως αυτο δεν ευνοει τη Ferrari και ευνοει τη Red Bull ειναι φως φαναρι. Χρονια τωρα η Ferrari εχει θεμα με τις σκληροτερες γομες.
+1
Ενταξει, αμα πρεπει να συζηταμε και τα αυτονοητα...
Οταν σχεδιαζεις το αυτοκινητο με τα λαστιχα που σου εχουν δωσει, υπολογιζεις να βγαλεις ολους τους αγωνες, με ΟΛΕΣ τις γομες που υπαρχουν και με τις επιλογες (ανα πιστα) των προηγουμενων ετων (μεσες-ακρες).
Αν σε ΟΛΕΣ τις πιστες επιλεγουν μονο τις 2 σκληροτερες γομες, τοτε αλλοιωνεται εντελως η ισορροπια. Ειναι χειροτερο και απο το να αλλαζαν λιγο τα λαστιχα, και εμμεσος τροπος να ξεπεραστει το 'βετο' της Λοτους, και να ευνοηθουν RBR-Μερκ σε βαρος Φερραρι-Λοτους. -
Αυτές οι βλακείες πάντα συμβαίνουν όταν έχεις έναν μοναδικό προμηθευτή ελαστικών. Ο στόχος του δεν είναι η εξέλιξη των ελαστικών αλλά το μαγείρεμά τους. Όποιος λοιπόν δεν τα πάει καλά θεωρεί ότι είναι ριγμένος. Απλά τώρα αυτό το θεωρεί η σκουντέρω για αυτό και γίνεται ο κακός χαμός.
Για αυτό πρέπει να έχεις τουλάχιστον δύο προμηθευτές ελαστικών που και εξέλιξη και ανακάτεμα της τράπουλας προσφέρουν.
Λουστείτε τον λοιπόν τον μοναδικό προμηθευτή σας. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Εγραψα και σε προηγουμενο post οτι η Pirelli περσι στην ιδια πιστα ειχε μαλακα και σκληρα. Αρα οντως οταν σχεδιαζαν οι ομαδες τα μονοθεσια τους τα φετινα, αυτην την τακτικη ειχαν στο μυαλο τους.
Κι απο οτι φαινεται και για τους επομενους αγωνες, η επιλογη θα ειναι διαφορετικη απο την 'αναμενομενη' (με βαση τουλαχιστον τα προηγουμενα χρονια). Και προφανως αυτο δεν ευνοει τη Ferrari και ευνοει τη Red Bull ειναι φως φαναρι. Χρονια τωρα η Ferrari εχει θεμα με τις σκληροτερες γομες.
+1
Ενταξει, αμα πρεπει να συζηταμε και τα αυτονοητα...
Οταν σχεδιαζεις το αυτοκινητο με τα λαστιχα που σου εχουν δωσει, υπολογιζεις να βγαλεις ολους τους αγωνες, με ΟΛΕΣ τις γομες που υπαρχουν και με τις επιλογες (ανα πιστα) των προηγουμενων ετων (μεσες-ακρες).
Αν σε ΟΛΕΣ τις πιστες επιλεγουν μονο τις 2 σκληροτερες γομες, τοτε αλλοιωνεται εντελως η ισορροπια. Ειναι χειροτερο και απο το να αλλαζαν λιγο τα λαστιχα, και εμμεσος τροπος να ξεπεραστει το 'βετο' της Λοτους, και να ευνοηθουν RBR-Μερκ σε βαρος Φερραρι-Λοτους.Επισης ειναι τροπος να μην διαλυονται τα λαστιχα μεσα σε 5 γυρους και γινεται ρεζιλι η Πιρελλι. Για το δικο της ιματζ το κανει. Δεν την ενδιαφερει ποιος κερδιζει αφου ολοι δικα της λαστιχα φορανε.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγραψα και σε προηγουμενο post οτι η Pirelli περσι στην ιδια πιστα ειχε μαλακα και σκληρα. Αρα οντως οταν σχεδιαζαν οι ομαδες τα μονοθεσια τους τα φετινα, αυτην την τακτικη ειχαν στο μυαλο τους.
Κι απο οτι φαινεται και για τους επομενους αγωνες, η επιλογη θα ειναι διαφορετικη απο την 'αναμενομενη' (με βαση τουλαχιστον τα προηγουμενα χρονια). Και προφανως αυτο δεν ευνοει τη Ferrari και ευνοει τη Red Bull ειναι φως φαναρι. Χρονια τωρα η Ferrari εχει θεμα με τις σκληροτερες γομες.
+1
Ενταξει, αμα πρεπει να συζηταμε και τα αυτονοητα...
Οταν σχεδιαζεις το αυτοκινητο με τα λαστιχα που σου εχουν δωσει, υπολογιζεις να βγαλεις ολους τους αγωνες, με ΟΛΕΣ τις γομες που υπαρχουν και με τις επιλογες (ανα πιστα) των προηγουμενων ετων (μεσες-ακρες).
Αν σε ΟΛΕΣ τις πιστες επιλεγουν μονο τις 2 σκληροτερες γομες, τοτε αλλοιωνεται εντελως η ισορροπια. Ειναι χειροτερο και απο το να αλλαζαν λιγο τα λαστιχα, και εμμεσος τροπος να ξεπεραστει το 'βετο' της Λοτους, και να ευνοηθουν RBR-Μερκ σε βαρος Φερραρι-Λοτους.Επισης ειναι τροπος να μην διαλυονται τα λαστιχα μεσα σε 5 γυρους και γινεται ρεζιλι η Πιρελλι. Για το δικο της ιματζ το κανει. Δεν την ενδιαφερει ποιος κερδιζει αφου ολοι δικα της λαστιχα φορανε.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ε τότε με συγχωρείς ποιος ο λόγος δλδ να μην το έκαναν αυτό όλοι και να έγραφαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τις προσταγές της FIA; Γιατί κακά τα ψέματα το να βολεύουμε την μία ή την άλλη ομάδα κάποτε εδώ μέσα κατακρινόταν όσο δεν έπαιρνε και κάποιοι μίλαγαν για FIA(T). Τώρα βέβαια ποιούν τη νήσσα. Αυτό τώρα που κάνει η Pirelli που τις 4 επιλογές ελαστικών τις κάνει 2 δεν είναι προσβολή του sport.
Εντάξει σε ονειρικό κόσμο ζούμε. Ο κόσμος θέλει RB + SV και η FIA δεν έχει κανέναν λόγο να χαλάσει τη συνταγή. Έχει τους Βρετανούς να μην φωνάζουν και τελειώνει το παιγνίδι. Βάλε και τη Merc που είναι ευχαριστημένη (η μόνη σοβαρή παρουσία εργοστασίου) η Ferrari που έχει ειδική συμφωνία και στα @@ της αν θα πάρει πρωτάθλημα οδηγών ή κατασκευαστών και έχει δέσει το γλυκό. Βάλε μετά ότι δεν μπορείς να πειράξεις το αγαπημένο σου παιδί (βλέπε RossB). Ας πρόσεχε η Scuderia να μην χάσει τις επαφές με τη FIA. Τώρα άσε τον Ισπανό να κλαίει....
-
Χρήστο η Ferrari υπάρχει για να κερδίζει. Το να λες ότι δεν θέλει πρωτάθλημα είναι σαν να λες ότι ο Μπένυ δεν θέλει να γίνει Πρωθυπουργός!
Η Pirelli ήρθε σε αυτή την δύσκολη θέση επειδή της ζήτησαν να φτιάξει λάστιχα που δεν θα διαρκούσαν πολύ για να δίνουν ενδιαφέρον στους αγώνες. Το κακό είναι ότι για τον Χ (έλλειψη δοκιμών) ή Ψ (κακό υπολογισμό) λόγο, το παράκαναν και έτσι αναγκάζονται να φέρνουν τα πιο σκληρά σε κάθε αγώνα για να μην γίνονται κομμάτια μέσα σε 5 γύρους. Γιατί το να δείχνει η TV το λογότυπο PIRELLI P ZERO να κόβεται γράμμα-γράμμα είναι PR disaster! Από την στιγμή λοιπόν που όποια γόμα και να φέρει, αυτοκίνητο με Pirelli θα κερδίσει, φέρνει λάστιχα που να μην την δυσφημίζουν. Άδικο για μερικούς; Ίσως. Δόλιο; Δεν νομίζω! Βέβαια δεν μπορείς να πεις ότι ευνοεί κάποια συγκεκριμένη ομάδα στον αγώνα (γιατί στα δοκιμαστικά σίγουρα φέρνει σε μειονεκτική θέση τις Ferrari και Lotus) καθώς βλέπουμε πως συνήθως οι Mercedes φυτιλιάζουν ακόμα και τα πιο σκληρά λάστιχα και ο ρυθμός αγώνα της Ferrari δεν είναι κακός.
Το φταίξιμο για μένα πάει στο Maranello. Τα τελευταία πέντε χρόνια δεν μπορούν να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο που να τα πηγαίνει καλά στα δοκιμαστικά. Η δικαιολογία τους είναι πως τα σχεδιάζουν για να είναι πιο ευγενικά προς τα λάστιχά τους επ' ωφέλειά του ρυθμού στον αγώνα. Βλέπουν όμως ότι αυτό δεν αποδίδει. Ας ξεκολλήσουν λοιπόν από αυτά και ας φτιάξουν ταχύτερο μονοθέσιο που θα ζεσταίνει ταχύτερα τα λάστιχα του. Όπως είπε όμως και ο ίδιος ο Νάντο, οι εξελίξεις που φέρνουν σε κάθε αγώνα δεν δουλεύουν. Οι εξελίξεις που φέρνουν οι άλλοι λειτουργούν όμως και έτσι αυξάνεται το κενό. Κάπως έτσι πάμε για 5ο συνεχόμενο χρόνο που θα το ρίξουμε στον κουβά.
-
Τώρα βλέπω τα quali σε επανάληψη από το otetv.
Γελάει ο κόΖμος με τη Ferrari!
Νομίζω ότι οι Ιταλοί είδαν στην αρχή ότι πήγαιναν καλά και επαναπαύτηκαν.
Σε λίγο θα είμαστε πιο αργοί και από τις McLaren...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το φταίξιμο για μένα πάει στο Maranello. Τα τελευταία πέντε χρόνια δεν μπορούν να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο που να τα πηγαίνει καλά στα δοκιμαστικά. Η δικαιολογία τους είναι πως τα σχεδιάζουν για να είναι πιο ευγενικά προς τα λάστιχά τους επ' ωφέλειά του ρυθμού στον αγώνα. Βλέπουν όμως ότι αυτό δεν αποδίδει. Ας ξεκολλήσουν λοιπόν από αυτά και ας φτιάξουν ταχύτερο μονοθέσιο που θα ζεσταίνει ταχύτερα τα λάστιχα του. Όπως είπε όμως και ο ίδιος ο Νάντο, οι εξελίξεις που φέρνουν σε κάθε αγώνα δεν δουλεύουν. Οι εξελίξεις που φέρνουν οι άλλοι λειτουργούν όμως και έτσι αυξάνεται το κενό. Κάπως έτσι πάμε για 5ο συνεχόμενο χρόνο που θα το ρίξουμε στον κουβά.
Με Δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και επιλογή των αφεντικών μέσα από την ομάδα δεν πρόκειται να δούμε προκοπή. Αν δεν πέφτουν σε κάθε λάθος κεφάλια....
Άλλωστε γνωστό ήταν ότι οι Τεχνικοί της Φερράρι είχαν σεβασμό για τον MS αλλά πότε δεν τον αγάπησαν. Γιατί αυτός ο Todt και ο Ross ήταν δικτάτορες με όλη τη σημασία της λέξης.
-
Τι λες ρε Δία; Με την ίδια λογική κακώς η γκαζόζα δεν 'φροντίζει' τα μαλακά. Τι είδους λογική είναι αυτή. Υπήρχαν κάποια δεδομένα και με βάση αυτά τα δεδομένα, δηλαδή α) διαχείριση ελαστικών στον αγώνα, β) ευκολία προσπεράσματος, και γ) χρήση ΜΗ διαδοχικών γομών, η Φερράρι έκανε ένα μονοθέσιο που από αγωνιστικα συμβάντα και μόνο δεν ήταν στην κορυφή της βαθμολογίας επιστρέφοντας Ευρώπη. Τωρα αν αυτό είναι λόγος κριτικής, αυτό είναι κάτι που με ξεπερνάει ως λογική.
Πάντως προς ώρας είμαι πολύ ξενερωμένος, με βαριά καρδιά θα δω τον αγώνα
-
Καλώς κακώς, η γκαζόζα μας ρίχνει στα αυτιά σε ταχύτητα και με τα σκληρά και με τα μαλακά. Και η Μερκ το ίδιο αλλά ευτυχώς για εμάς καταστρέφεται στον αγώνα. Προς ώρας επίσης απίστευτα ξενερωμένος με τις αναβαθμίσεις μας είναι και ο Αλόνσο και πρέπει να αφήσει τα νεύρα του να ξεθυμάνουν.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τι λες ρε Δία; Με την ίδια λογική κακώς η γκαζόζα δεν 'φροντίζει' τα μαλακά. Τι είδους λογική είναι αυτή. Υπήρχαν κάποια δεδομένα και με βάση αυτά τα δεδομένα, δηλαδή α) διαχείριση ελαστικών στον αγώνα, β) ευκολία προσπεράσματος, και γ) χρήση ΜΗ διαδοχικών γομών, η Φερράρι έκανε ένα μονοθέσιο που από αγωνιστικα συμβάντα και μόνο δεν ήταν στην κορυφή της βαθμολογίας επιστρέφοντας Ευρώπη. Τωρα αν αυτό είναι λόγος κριτικής, αυτό είναι κάτι που με ξεπερνάει ως λογική.Πάντως προς ώρας είμαι πολύ ξενερωμένος, με βαριά καρδιά θα δω τον αγώνα
+1
-
Που ακριβώς τα είδες τα μαλακά Δία, να τα δούμε κι εμείς;
-
Τελευταία φορά στο Μονακό είδαμε τα μαλακά και τα πολύ μαλακά αλλά δεν είχαμε ούτε εκεί χαΐρι... 1' φάγαμε από τις Μέρκες στα δοκιμαστικά και 0.9' από τις γκαζόζες. Στον δε αγώνα τερματίσαμε πίσω από Μερκ, Γκαζόζα, Φορσε (Κορόβυλας ΤΜ) Ίντια, ακόμα και από τα λιμά της ΜακΛάρεν!!!
-
Kαλά τώρα, με το μπαρδόν αλλά ότι να'ναι. Πρώτη φορα βλέπω να κρίνεται απόδοση μονοθεσίου στο Μονακό.
-
Προβλέπω τσόντα και βαρετό αγώνα.
Who's with me?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Προβλέπω τσόντα και βαρετό αγώνα.Who's with me?
Τσόντα σίγουρα. Αλλά ίσως δεν είναι βαρετός αν έχουμε μάχη Μερκ-ΡΒ.
Τώρα για την ταχύτητά μας, αν νομίζουμε ότι μας φταίνε τα λάστιχα και ο ανάδρομος Ερμής, μάλλον εθελοτυφλούμε.
-
Πιθανόν οι υψηλότερες θερμοκρασίες να ευνοήσουν Lotus-Ferrari..
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Πιθανόν οι υψηλότερες θερμοκρασίες να ευνοήσουν Lotus-Ferrari..Οντως, θα φυγει εμπρος ο Vettel, ο Webber θα παλεψει μονος του την 2η θεση και οι Ferrari-Lotus θα ανεβουν 2 θεσουλες για damage limitation...
-
Καλησπέρα σε όλους!!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προβλέπω τσόντα και βαρετό αγώνα.
Who's with me?
Τσόντα σίγουρα. Αλλά ίσως δεν είναι βαρετός αν έχουμε μάχη Μερκ-ΡΒ.
Τώρα για την ταχύτητά μας, αν νομίζουμε ότι μας φταίνε τα λάστιχα και ο ανάδρομος Ερμής, μάλλον εθελοτυφλούμε.
Μόνο τα λάστιχα δε φταίνε για την εικόνα της Ferrari...
2013 - Santander British Grand Prix