Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    22
    65
    169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      logikos last edited by

      Ο χρήστης agisd έγραψε:
      Ο τρόπος που δουλεύουν οι ασφάλειες στο Τορόντο είναι ότι η Μερσέντες θα πληρώσει τα ίδια ή και λιγότερα από το το Πουντο (ή το Χιουντάι Κουπέ) γιατί θεωρείται ότι υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να προκαλέσει ατύχημα ο κατοχος της Μερσ. από τον κάτοχο του Πούντο.

      Σας φαίνετε λογικό;

      Αν κάποιος κατέχει και Μερσέντες και Πούντο, θα πληρώνει περισσότερα ασφάλιστρα για το Πούντο, επειδή θα θεωρείται 'επικίνδυνος' οδηγός, και λιγότερα για τη Μερσέντες, γιατί τότε θα θεωρείται 'προσεχτικός' οδηγός; Τελικά ο παραλογισμός των ασφαλιστικών εταιριών είναι ένα φρούτο που ευδοκιμεί σε όλες τις χώρες (και τις ηπείρους).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        Όχι μόνο αυτό Λογικέ, αλλά όπως όλα δείχνουν είναι κι αυτό φρούτο... εισαγωγής.
        Μπλιάχ. Προτιμώ τα εγχώρια πορτοκάλια...

        Αλήθεια γιατί πρέπει σώνει και ντε βάσει νόμου να ασφαλίζω το αυτοκίνητό μου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kamarian last edited by

          [/quote]
          Αν κάποιος κατέχει και Μερσέντες και Πούντο, θα πληρώνει περισσότερα ασφάλιστρα για το Πούντο, επειδή θα θεωρείται 'επικίνδυνος' οδηγός, και λιγότερα για τη Μερσέντες, γιατί τότε θα θεωρείται 'προσεχτικός' οδηγός; Τελικά ο παραλογισμός των ασφαλιστικών εταιριών είναι ένα φρούτο που ευδοκιμεί σε όλες τις χώρες (και τις ηπείρους).[/quote]

          Απ’ ότι ξέρω γι’αυτά τα ζητήματα γίνονται λεπτομερείς στατιστικές αναλύσεις. Δηλαδή, αν π.χ. σ’ένα δείγμα 1000 οδηγών Punto οι 100 είχαν τουλάχιστον 1 ατύχημα στα 2 χρόνια ενώ στους 1000 με Merc οι 20 είχαν τουλάχιστον 1 ατύχημα στα 2 χρόνια, οι πρώτοι πληρώνουν μεγαλύτερο ασφάλιστρο. Βέβαια στην Ελλάδα δεν πάει έτσι. Έχει να κάνει με την ηλικία τα χρόνια από την απόκτηση διπλώματος και την κατηγορία οχήματος. Η κατασκευή δίκαιου ασφαλιστικού συστήματος δεν είναι εύκολο ζήτημα – οι άνθρωποι που εμπλέκονται στην διαδικασία είναι κυρίως οι λεγόμενοι αναλογιστές, με σπουδές πιθανοθεωρίας και στατιστικής. Το 1999 είχα παρακολουθήσει πάντως μια μεταπτυχιακή εργασία σ’ένα πανεπιστήμιο η οποία αξιολογούσε τα ασφαλιστικά συστήματα της Ευρωπαϊκής ένωσης. Η Ελλάδα ήταν μέσα στις τρεις τελευταίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:
            Όχι μόνο αυτό Λογικέ, αλλά όπως όλα δείχνουν είναι κι αυτό φρούτο... εισαγωγής.
            Μπλιάχ. Προτιμώ τα εγχώρια πορτοκάλια...

            Αλήθεια γιατί πρέπει σώνει και ντε βάσει νόμου να ασφαλίζω το αυτοκίνητό μου;

            Γιατί ασφαλίζεσαι? Γιατί αν προκαλέσεις ατύχημα και ευθύνεσαι και είσαι ανασφάλιστος θα πας φυλακή.
            Αν για παράδειγμα αφήσεις κάποιον ανάπηρο του πληρώνεις νοσήλεια αποζημιώσεις κ.λ.π 100 εκ. δρχ. δεν σου φθάνουν.
            Δεν είναι τυχαίο ότι οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης στην Ελλάδα και μπαίνουν μέσα στον κλάδο αυτοκινήτων.
            Επίσης να ξέρεις ότι αν ξηλώσεις μπαριέρες με το αυτοκίνητο σου ή κατεβάσεις καμμιά κολώνα πληρώνεις στο κράτος την επανατοποθέτηση τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              macker last edited by

              PANTOS EGW OLO GALLIKA VLEPW (saxo-rally) NA MAZEUOUNE LIOMENA KAI NA SKOTONONTAI NEA PAIDIA!! KAI TELOS PANTON OI PERISSOTEROS KOSMOS THELEI ENA AUTOKINHTO NA PIGENEI SIGOURA AXIOPISTA OIKONOMIKA KAI ANETA STIN DOULEIA TOU
              KAI KANENA TAXIDI. GIATI THA PREPEI NA GINOUME OLOI SOUMAXER NA KANOUME EPIKINDINES PROSPERASEIS GIA NA POUME (PWS PAEI)
              NA PERNOUME STROFES ME XILIA ! DYSTIXOS OUTE DROMOUS EXOUME GIA NA KINITHEIS ME ASFALEIA ME NORMAL ODHGISH! KAI DISTIXOS DEN VLEPW NA ALAZEI TIPOTA EKTOS APO TIS TRIPES POU KLEISANE LOGO PROEKLOGIKHS PERIODOU!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petros last edited by

                Γκρρρρρρρρρ!
                Επιτέλους ρε παιδιά, τι νοοτροπία είναι αυτή!
                Σας απαγόρεψε κανείς να αποκτήσετε Γερμανικό άρμα για να πηγαίνετε σπίτι-δουλειά-ψώνια-σπίτι??? Δηλαδή εγώ που θέλω να χαμογελάω στα χιλιάδες βουνά της χώρας μου γιατί πρέπει να είμαι ευχαστημένος με το 'καράβι' Astra; Επιτέλους ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ??? Ανεφέρθηκα εγώ πουθενά για φανάρια, λιμανάκια, Κηφισίας κ.ο.κ;
                ΓΙΑ ΒΟΛΤΕΣ ΜΙΛΑΩ!!!!

                Αμάν αυτή η αποστειρωμένη νέα τάξη!

                Υ.Γ. Τα τσογλανάκια που σκοτώνονται με Punto, Saxorally-α αλλά και Golf, Polo είναι τα ίδια ανεγκέφαλα, όχι τα αυτοκίνητά τους!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Τώρα βρε macker, είσαι 4τροχικός ή 'δεν είμαι ραλλίστας'; Δε φταίνε τα σαξόραλλα ή τα πούντο για τους πιτσιρικάδες που σκοτώνονται, αλλά οι ίδιοι οι οδηγοί. Έχω οδηγήσει 106 Rallye και σε πληροφορώ πως από τη μάνα του είναι φοβερά υπάκουο αυτοκίνητο και με καταπληκτική συμπεριφορά. Μόνο που κάνει ό,τι του πεις.

                  Τι να κάνουμε, δεν ταιριάζει με την ηλίθια νοοτροπία των VDC/ESP/TCS/ASR/το-κέρατό-μου-το-τράγιο συστημάτων που 'προστατεύουν' τους πανάσχετους.

                  Όσον αφορά το άλλο που είπες... Τι αξιόπιστο και οικονομικό ταξίδι με οικογένεια και κολοκύθια με τη ρίγανη; Άμα είσαι κουλομαρίας, κάτσε στ'αυγά σου ή πάρε το ΚΤΕΛ ή το τρένο. Μάθανε τώρα όλοι όσοι δεν ξέρουν πού είναι η μηχανή του αυτοκινήτου και μου θέλουν να οδηγήσουν και τουτού.

                  Όσον αφορά δε τους οδηγούς που θέλουν άρμα μάχης εξοπλισμένο με 80 αερόσακους και ηλεκτρονικά με την επεξεργαστική ισχύ του Jet Propulsion Laboratory της NASA, ένα έχω να πω:

                  ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Ο χρήστης Petros έγραψε:
                    Γκρρρρρρρρρ!
                    Επιτέλους ρε παιδιά, τι νοοτροπία είναι αυτή!
                    Σας απαγόρεψε κανείς να αποκτήσετε Γερμανικό άρμα για να πηγαίνετε σπίτι-δουλειά-ψώνια-σπίτι??? Δηλαδή εγώ που θέλω να χαμογελάω στα χιλιάδες βουνά της χώρας μου γιατί πρέπει να είμαι ευχαστημένος με το 'καράβι' Astra; Επιτέλους ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ??? Ανεφέρθηκα εγώ πουθενά για φανάρια, λιμανάκια, Κηφισίας κ.ο.κ;
                    ΓΙΑ ΒΟΛΤΕΣ ΜΙΛΑΩ!!!!

                    Αμάν αυτή η αποστειρωμένη νέα τάξη!

                    Υ.Γ. Τα τσογλανάκια που σκοτώνονται με Punto, Saxorally-α αλλά και Golf, Polo είναι τα ίδια ανεγκέφαλα, όχι τα αυτοκίνητά τους!

                    Δηλαδή οι νέες επαναστατικές ιδέες εγείρουν θέματα για το αν θα πρέπει να ασφαλίζουμε τα αυτοκίνητα?
                    Μην ξεχνάς ότι κάποιος πατέρας είχε βγει στα κανάλια και έκανε αγωγές στην Citroen γιατί σκοτώθηκε το παιδί του με Saxo VTS σον Καρέα. Και αυτός βόλτα πήγαινε. Δεν φταινε τα αυτοκίνητα, τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για συγκεκριμένη χρήση αυτό που φταιει είναι η νοοτροπία αυτών που τα οδηγούν. Τώρα αν κάποιος παει και αγοράζει ένα αμαξάκι και το κάνει δεν ξέρω και εγώ πόσα άλογα είναι δικό του πρόβλημα αυτό. Δεν του φταιει η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Ξέρει από πριν και τι αγοράζει και τι πληρώνει. Για να δεις όμως την νοοτροπία που επικρατεί στην χώρα μας καλύτερα, πήγαινε μια βόλτα σε αντιπροσωπίες εταιρειών όπως Peugeot, Citroen, VW, Opel κ.λ.π. και δες τι γίνεται στα φανοποιεία τους. Παρεμπιπτόντως άμα θέλεις ρώτα και ηλικία οδηγών στα διαλυμένα αυτοκίνητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petros last edited by

                      Τελικά μου φαίνεται φίλε cpp μιλούμε... παράλληλα. Ουσιαστικά δε διαφωνούμε πουθενά σε ό,τι αφορά το τελευταίο σου post.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης Petros έγραψε:
                        Τελικά μου φαίνεται φίλε cpp μιλούμε... παράλληλα. Ουσιαστικά δε διαφωνούμε πουθενά σε ό,τι αφορά το τελευταίο σου post.

                        ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
                        ΤΩΡΑ ΑΜΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ MERCEDES ΚΑΙ ΔΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ RESEARCH ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
                        ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ NIGHT VISION H NA EXEI NAVIGATION ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΣΤΕΡΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΦΡΟΙ. (ΕΔΩ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                          Μην ξεχνάς ότι κάποιος πατέρας είχε βγει στα κανάλια και έκανε αγωγές στην Citroen γιατί σκοτώθηκε το παιδί του με Saxo VTS σον Καρέα. Και αυτός βόλτα πήγαινε.

                          Αν δεν με απατά η μνήμη μου ο πατέρας εκείνος έκανε μήνυση στην εταιρεία που τοποθετεί διαφημίσεις στον δρόμο, γιατί ο γιός του προσέκρουσε σε ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΑ ΒΑΣΗ - ΚΟΛΩΝΑ στην οποία στηριζόταν πολύχρωμη φωτεινή διαφήμιση και σκοτώθηκε στο τσιμέντο.

                          Τρέχων ΚΟΚ. Κεφάλαιο Β Άρθρο 11 παράγραφος 2.

                          Απαγορεύεται γενικά η τοποθέτηση επιγραφών ή διαφημίσεων ή η εγκατάσταση οποιασδήποτε πινακίδας, αφίσας, διαγράμμισης ή συσκευής, σε θέση ή κατά τρόπο που μπορεί να έχει οποιεσδήποτε αρνητικές επιπτώσεις στους χρήστες της οδού ή να επηρεάσει καθ' οιονδήποτε τρόπο την κυκλοφορία . Ιδίως απαγορεύεται η τοποθέτηση ή εγκατάσταση των ανωτέρω σε τέτοιες θέσεις, ώστε να παρεμποδίζεται η θέα των πινακίδων κατακόρυφης σήμανσης ή φωτεινών σηματοδοτών ή να δημιουργείται σύγχυση με πινακίδες σήμανσης ή με κυκλοφοριακή διαγράμμιση ή με άλλη συσκευή ρύθμισης της κυκλοφορίας ή να τις καταστήσει λιγότερο ορατές ή αποτελεσματικές ή να προκαλέσει θάμβωση στους χρήστες της οδού και γενικά να αποσπάσουν την προσοχή τους κατά τρόπο που μπορεί να έχει δυσμενή επίδραση στην οδική ασφάλεια γενικά.

                          Τον ΚΟΚ μπορείτε να τον βρείτε εδώ:[url]
                          http://www.yme.gr/trans/kok/kok.html[/url]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Driving for Pleasure!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              macker last edited by

                              Symfono.den eipa oti ftaine ta saxoralla apla h asxetosinh merikon kai oi dromoi mas!! oso gia to rally symfono oti exei poli kali simperifora poli kala frena akoma kai to 1,1 ews to 1,6 alla egw pisteuw oti meta ta 140 xaneis tin esthisi me ton dromo diladi poli elafri timoni. Twra oute oikogenia exw oute me tis kotes paw oute ston sklaveniti gia psonia. aplos trexw otan xerw 1on to dromo kai otan thelw na to kanw kai oxi gia kontres sta fanaria

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petros last edited by

                                Επειδή έχω και 106 Rallye 1.3 και Opel Astra SW Elegance 1.6, μπορώ να σου πω ότι το Rallye σε ότι αφορά την αίσθηση και την 'ευθυβολία' στα 190 είναι μακράν καλύτερο από το Astra (μπορείτε για μία στιγμή να ξεχάσετε την απόλυτη τιμή του βάρους και του μεγέθους του αυτοκινήτου; ). Επιπλέον έχω φρενάρει από τα 180 στα 70 με το Rallye και ΔΕΝ ΨΑΡΩΣΕ Η ΜΟΥΡΗ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.

                                Αντιθέτως, εκεί που πρέπει κανένας να σεβαστεί τις 'μικρές βολίδες' είναι οι ανοικτές καμπές, όπου το χαμηλότερο βάρος σε συνδυασμό με το μικρό μεταξόνιο δε συγχωρούν. Αλλά τελικά, μήπως ο ανεγκέφαλος που στούκαρε το πρωί στην κολώνα του Ροσινιόλ αυτόν και τη γυναίκα του, οδηγούσε SaxoRallo; Μερτσέντα 'οδηγούσε'...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης macker έγραψε:
                                  Symfono.den eipa oti ftaine ta saxoralla apla h asxetosinh merikon kai oi dromoi mas!! oso gia to rally symfono oti exei poli kali simperifora poli kala frena akoma kai to 1,1 ews to 1,6 alla egw pisteuw oti meta ta 140 xaneis tin esthisi me ton dromo diladi poli elafri timoni. Twra oute oikogenia exw oute me tis kotes paw oute ston sklaveniti gia psonia. aplos trexw otan xerw 1on to dromo kai otan thelw na to kanw kai oxi gia kontres sta fanaria

                                  Και το 1300 και το 1600 16V Rallye που οδήγησα (μαμίσια, έτσι; ΠΡΙΝ τα κάνουμε αγωνιστικά) έχουν καλύτερη (ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ) σαφήνεια τιμονιού από το θωρηκτό της μάνας μου (Γκολφ 4). Δεν μιλάω για το 1300 που δεν είχε υδραυλικό τιμόνι (άρα βαρύ εξ ορισμού), αλλά το 1600 με υδραυλικό είναι βαρύτερο από το αντίστοιχο του Γκολφ (και του Ίμπιζα που έχω, αλλά και του C5) με πολύ καλύτερη αίσθηση.

                                  Τις 2 τελευταίες μέρες οδηγώ ένα Τολέδο 1800 τούρμπο (180 ίππων) με 17άρες (225/45/17 potenza). ΔΕΝ έχει καλύτερο τιμόνι και αίσθηση από το ραλί. Κι ας είναι 1300 κιλά (μαμά μου, ο Γκοντζιλα!! ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    macker last edited by

                                    KATARXIN O KATHE O ODHGOS ZHTAEI DIAFORETIKA PRAGRMATA APO ENA AUTOKINITO. OSO AFORA TO RALLY EINAI ENA KALO GRHGORO ME LOGIKA LEFTA AUTOKINITO ME POLI KALITERI ODIKI SIMPERIFORA AKRIVOTERON MONTELON, KAI SIGOURA TO KALITERO STI KATIGORIA oso afora ton tomea auton!! apo ekei kai pera omos tipota perissotero kai den xreiazete pisteuw afou einai autokinito gia ena sigekrimeno skopo, diladi poiotita asfaleia axiopistia. Oso afora ta frena htan gia mena ta apolita mexri na parw to leon to 1,8 ekei eida diafora kai sta frena kai sto timoni kai xwris na frenari me tin mouri . kai einai logiko to rally exei hlektroudrauliko timoni. pantos stin polli einai kalitero giauto to zitaw apo tin aderfi mou stin ethniki mou zitaei auth to diko mou .. pantos paidia !!! hrema ola ta lefta mas theloun !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης macker έγραψε:
                                      KATARXIN O KATHE O ODHGOS ZHTAEI DIAFORETIKA PRAGRMATA APO ENA AUTOKINITO. OSO AFORA TO RALLY EINAI ENA KALO GRHGORO ME LOGIKA LEFTA AUTOKINITO ME POLI KALITERI ODIKI SIMPERIFORA AKRIVOTERON MONTELON, KAI SIGOURA TO KALITERO STI KATIGORIA oso afora ton tomea auton!! apo ekei kai pera omos tipota perissotero kai den xreiazete pisteuw afou einai autokinito gia ena sigekrimeno skopo, diladi poiotita asfaleia axiopistia. Oso afora ta frena htan gia mena ta apolita mexri na parw to leon to 1,8 ekei eida diafora kai sta frena kai sto timoni kai xwris na frenari me tin mouri . kai einai logiko to rally exei hlektroudrauliko timoni. pantos stin polli einai kalitero giauto to zitaw apo tin aderfi mou stin ethniki mou zitaei auth to diko mou .. pantos paidia !!! hrema ola ta lefta mas theloun !

                                      Το ραλί είναι αυτοκίνητο για συγκεκριμένο σκοπό, ο οποίος είναι (το γνωστό γερμανικό τρίπτυχο) ποιότητα ασφάλεια και αξιοπιστία;

                                      Και έχει και ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι;

                                      Μπας και λες για το νέο Ίμπιζα;

                                      Για το ίδιο Ραλί μιλάμε και έχω χάσει επεισόδια;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris_ last edited by

                                        Spastiko ine oti poles eteries bgazoun oximata pou se pososto 40%-30% ine omia ola metaksi tous (p.x mercedes-benz peugot k.a) balte 40 autokinita to ena dipla sto allo kai kitakste tis fatses tous ine ola pano kato idia ti thelo na po me auto oti den iparxi pikilia se sxediasmo re pedia....

                                        Dimitris...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kilo last edited by

                                          Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
                                          Spastiko ine oti poles eteries bgazoun oximata pou se pososto 40%-30% ine omia ola metaksi tous (p.x mercedes-benz peugot k.a) balte 40 autokinita to ena dipla sto allo kai kitakste tis fatses tous ine ola pano kato idia ti thelo na po me auto oti den iparxi pikilia se sxediasmo re pedia....

                                          Dimitris...

                                          Κάποτε πρίν απο 15-20 χρόνια, κάθε αυτοκίνητο είχε την προσωπικότητά του. Το ξεχώριζες απο όποια γωνία και αν το έβλεπες. Σήμερα η αυτοματοποιημένη παραγωγή, καί η αεροδυναμική τα κάνανε όλα αχταρμά. Αν πρίν απο χρόνια αγόραζες το τάδε μοντέλο γιατί είχε το κάτι το ξεχωριστό στο σχεδιασμό του. Τώρα ότι και να αγοράσεις το ίδιο είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Και τώρα με τις νέες οδηγίες για την ασφάλεια των πεζών και την τοποθέτηση των προφυλακτήρων και των φώτων σε συγκεκριμένη απόσταση από τον δρόμο, όλα θα αρχίζουν να μοιάζουν με Honda.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr