Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γενικά περί βαφής αυτοκινήτου !
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γενικά περί βαφής αυτοκινήτου !
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    183
    8365
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Δηλαδή δεν έκανα καλά που έβαψα το καπό στο καινούργιο μου αυτοκίνητο που είχε αποκτήσει ένα ευμεγέθες σημάδι από κουτσουλιά και συνακόλουθο τρίψιμο με Scotch-Brite και δεν μπορούσα να το βλέπω ? Θα μου πουν τώρα πως είναι τρακαρισμένο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Δηλαδή δεν έκανα καλά που έβαψα το καπό στο καινούργιο μου αυτοκίνητο που είχε αποκτήσει ένα ευμεγέθες σημάδι από κουτσουλιά και συνακόλουθο τρίψιμο με Scotch-Brite και δεν μπορούσα να το βλέπω ? Θα μου πουν τώρα πως είναι τρακαρισμένο ?

        αν είναι βαμμένο ΜΟΝΟ το καπό, τότε αυτό δεν είναι απόδειξη τρακαρίσματος που να μειώνει την αξία του αυτοκινήτου

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          sirgus last edited by

          Βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με τις ζάντες αλλά προέκυψε ένας νέος σημαντικός προβληματισμός...

          Βρήκα το original χρώμα…το φτιάξαμε σε σπρέι αλλά μου είπε ο τύπος στο μαγαζί να πάρω και ένα σπρέι βερνίκι...να το βάλω στο τέλος...

          1)Κοστίζει 10 ευρώ ενώ οποιοδήποτε κοινό σπρέι σε μαγαζιά με χρώματα έχει το πολύ 5…Γιατί? Αξίζει να το πάρω από το μαγαζί που έχει μόνο χρώματα για αυτοκίνητα?

          2)Τι λέτε? Αξίζει η ζάντα να είναι σαν καθρέφτης ή θα είναι λίγο τσίρκο αν γυαλίζει τόσο πολύ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • B
            bit last edited by

            Υπάρχουν 2 τρόποι για να περάσεις χρώμα πάνω σε μια επιφάνεια αυτοκινήτου:

            1. περνάς πρώτα το χρώμα και μετά σε δεύτερη φάση το βερνίκι
            2. περνάς σε μια μόνο φάση ένα υλικό το οποίο περιέχει και το χρώμα και το βερνίκι

            Και οι 2 μέθοδοι έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.
            Όπως και να έχει μια επίστρωση βερνικιού απαιτείται να υπάρχει, με σκοπό να προστατεύεται το χρώμα από κάτω. Άρα αφού σου είπε ο τύπος να πάρεις βερνίκι, πάρτο.
            Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης bit έγραψε:
              Υπάρχουν 2 τρόποι για να περάσεις χρώμα πάνω σε μια επιφάνεια αυτοκινήτου:

              1. περνάς πρώτα το χρώμα και μετά σε δεύτερη φάση το βερνίκι
              2. περνάς σε μια μόνο φάση ένα υλικό το οποίο περιέχει και το χρώμα και το βερνίκι

              Και οι 2 μέθοδοι έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.
              Όπως και να έχει μια επίστρωση βερνικιού απαιτείται να υπάρχει, με σκοπό να προστατεύεται το χρώμα από κάτω. Άρα αφού σου είπε ο τύπος να πάρεις βερνίκι, πάρτο.
              Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ 😉

              Θα έχει διαφορά όμως αυτό που μου λέει με 10 ευρώ?
              Τα άλλα που έχουνε τα μαγαζιά με χρώματα με 3-4 ευρώ????

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • B
                bit last edited by

                Πάρε το βερνίκι που προτείνει ο κατασκευαστής του χρώματος. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που βερνίκια από διαφορετικές φίρμες είναι εντελώς ασύμβατα μεταξύ τους και μετά από 5 λεπτά ξεφλουδίζουν, αλλάζουν χρώματα, χάνουν την γυαλάδα τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thanos last edited by

                  Κώστα, είπες ότι βρήκες το χρώμα που θες όπου είναι σαν το εργοστασιακό...
                  Αν βρεις ολόιδιο χρώμα σε σπρέι του εμπορίου καλός αλλά αν δεν το βρεις, δεν νομίζω ότι τα 5 ευρώ παραπάνω κάνουν την τρελή διαφορά τιμής, ή επίπτωσης στην τσέπη σου.

                  Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με 5 ευρώ επιπλέον έχεις το χρώμα που θέλεις ακριβώς όχι κάτι το περίπου... πιστεύω ότι αξίζει, μιας και δεν χρειάζεται να φας όλη την Αθήνα να βρεις αν τυχών κανένα σπρέι εμπορίου είναι ακριβώς το ίδιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης bit έγραψε:
                    Πάρε το βερνίκι που προτείνει ο κατασκευαστής του χρώματος. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που βερνίκια από διαφορετικές φίρμες είναι εντελώς ασύμβατα μεταξύ τους και μετά από 5 λεπτά ξεφλουδίζουν, αλλάζουν χρώματα, χάνουν την γυαλάδα τους.

                    Σωστός

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • B
                      bit last edited by

                      Τώρα στο χρώμα του αυτοκινήτου σου είναι οι ζάντες; Γενικότερα να έχεις υπόψην ότι για να δείχνει ωραίο το σύνολο, θα πρέπει να υπάρχουν και κάποιες αντιθέσεις. Το να είναι όλα βαμμένα στο ίδιο χρώμα δεν φέρνει αναγκαστικά και οπτικά ωραίο αποτέλεσμα. Φυσικά το citroen σου το γνωρίζεις καλύτερα από μένα και άρα μπορείς να κρίνεις καλύτερα τι ταιριάζει και τι όχι. Απλά το ανέφερα για να μην βάψεις πρώτα και μετά δε σου αρέσει. Τπτ φωτογραφίες έχεις να θαυμάσουμε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης bit έγραψε:
                        Τώρα στο χρώμα του αυτοκινήτου σου είναι οι ζάντες; Γενικότερα να έχεις υπόψην ότι για να δείχνει ωραίο το σύνολο, θα πρέπει να υπάρχουν και κάποιες αντιθέσεις. Το να είναι όλα βαμμένα στο ίδιο χρώμα δεν φέρνει αναγκαστικά και οπτικά ωραίο αποτέλεσμα. Φυσικά το citroen σου το γνωρίζεις καλύτερα από μένα και άρα μπορείς να κρίνεις καλύτερα τι ταιριάζει και τι όχι. Απλά το ανέφερα για να μην βάψεις πρώτα και μετά δε σου αρέσει. Τπτ φωτογραφίες έχεις να θαυμάσουμε;

                        Το αυτοκίνητο είναι μπεζ και οι ζάντες γκρι ανοιχτό.
                        Ευτυχώς έχω βρει τον κωδικό οπότε θα είμαι γνήσιος!

                        Ευχαριστώ και πάλι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          mad_n last edited by

                          αυτό το τοπικ δεν το είχα πάρει είδηση!

                          Να ευχαρηστήσω όλους όσους έχουν προσφέρει σημαντικότατες πληροφορίες κ βοήθεια κ φυσικά όσους το επανέφεραν στα 'επίκαιρα'

                          Κώστα τώρα που έχεις κ εσύ εμπειρία θα 'σε χρειαστώ' γιατί όπως έχω πει μόλις βρω χρόνο (ελπίζω να...) θα ξεκινήσει το project εξωτερικό σουλούπωμα του GSA που μετά από 2 χρόνια στο δρόμο πολλοί έβαλαν την υπογραφή τους γύρω γύρω κ το χειρότερο τα περιστέρια (με τα περιττώματα τους) κ τα ρετσίνια από τα πεύκα έκαναν το θαύμα τους κ έχει ξεβάψει όλη η οροφή κ το καπώ βρίσκεται σε πορεία 'απολέπισης' επίσης
                          (τουλάχιστον δεν θα χρειαστεί κ τρίψιμο που κοροϊδεύει ένας φίλος ....)

                          Αλήθεια τα σημεία που τώρα έχουν αρχίσει να σκάνε υπάρχει κάποιος τρόπος να τα προστατεύσω κ κυρίως να επιβραδύνω το ξεφλούδισμα ή είναι καταδικασμένα?

                          Ευχαριστώ εκ των προτέρων
                          Φιλικά
                          Νικόλας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης bit έγραψε:

                            Υπάρχουν κάποιες γκάμες που δίνουν βερνίκι το οποίο ουσιαστικά είναι ματ και δε γυαλίζει καθόλου, αλλά δε βλέπω πρόβλημα στο να γυαλίζει λιγάκι η ζάντα. Δεν είναι δα και νικελ 😉

                            Πήγα στο μαγαζί με τα χρώματα και μου είπε ότι προτείνει βερνίκι όχι τελείως γυαλιστερό αλλά κάτι ενδιάμεσο ματ-γυαλιστερό.
                            Μου είπε ότι συνήθως δεν δίνουν γυαλιστερό για ζάντες..
                            Πήρα το ενδιάμεσο (σατινέ όπως μου είπε) και τελικά καλό φαίνεται.
                            Απλά δεν είναι όπως ένα πλυμένο αυτοκίνητο αλλά λίγο πιο ματ.

                            Καταλαβαίνεται λοιπόν πόσο δύσκολη κατάσταση περνάω.

                            Τι λέτε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης mad_n έγραψε:

                              Αλήθεια τα σημεία που τώρα έχουν αρχίσει να σκάνε υπάρχει κάποιος τρόπος να τα προστατεύσω κ κυρίως να επιβραδύνω το ξεφλούδισμα ή είναι καταδικασμένα?

                              Δεν νομίζω αλλά να δούμε τι λένε και οι άλλοι..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • M
                                manosk last edited by

                                Αν έχει σκουριά από μέσα, τρίψιμο με λεπτό γυαλόχαρτο μέχρι αυτή να εξαφανιστεί και βάψιμο πριν γίνει τρύπα/βγει η σκουριά από την άλλη μεριά της λαμαρίνας. Για επιβράδυνση, ίσως λίγο ψέκασμα με αντισκωριακό σπρέυ στις σχισμές να κάνει δουλειά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • M
                                  mad_n last edited by

                                  Σκουριά δεν έχει πουθενά! (ή τουλάχιστον δεν έχω δει )!

                                  Αλλά η οροφή από πράσινη έχει γίνει ασημί μιας κ χρώμα ούτε για δείγμα!!!
                                  Το καπώ τώρα αρχίζει κ ξεφλουδίζει αλλά αν μείνει με λάσπη κ το χτυπήσει κ ο ήλιος στο επόμενο πλύσιμό όλο κ κάτι... λείπει

                                  Για να δούμε.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    bts last edited by

                                    Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                                    Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης mad_n έγραψε:
                                      Σκουριά δεν έχει πουθενά! (ή τουλάχιστον δεν έχω δει )!

                                      Αλλά η οροφή από πράσινη έχει γίνει ασημί μιας κ χρώμα ούτε για δείγμα!!!
                                      Το καπώ τώρα αρχίζει κ ξεφλουδίζει αλλά αν μείνει με λάσπη κ το χτυπήσει κ ο ήλιος στο επόμενο πλύσιμό όλο κ κάτι... λείπει

                                      Για να δούμε.....

                                      Όλα θα τα βρούμε στο meeting του Citroen forum!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Οκ...ο ειδικός απάντησε

                                        *Hi Costas

                                        The original Citroen spec for wheels is Gris Rose
                                        (paint code AC136) in an eggshell or satin finish.

                                        cheers
                                        *

                                        Προφανώς Άγγλος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Ο χρήστης BTS έγραψε:
                                          Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                                          Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                                          Μια χρονια πιστεύω αντέχει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bts last edited by

                                            Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                            Αν θέλουμε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά (για motorsport καταστάσεις ), μπορούμε μετά την αμμοβολή, να μην περάσουμε αστάρι αλλά κατ' ευθείαν το χρώμα;

                                            Τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα τέτοιο βάψιμο πριν αρχίσει σκασίματα κλπ. ;

                                            Μια χρονια πιστεύω αντέχει.

                                            Μήπως να βάλω και λίγο αστάρι;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr