-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
όταν σε πιάσουν θα πληρώσεις.**Αν **σε πιάσουν και με δόσεις, χωρίς προσαυξήσεις μετά από ούτεοθεόςξέρει πόσα χρόνια.
Δυστυχώς ο νομοταγής είναι συνώνυμο του μαλάκα σ' αυτή τη χώρα.
Πάω να πληρώσω το χαράτσι τώρα καθότι μαλ. εεε νομοταγής. -
απο την 'ΗΜΕΡΗΣΙΑ' σημερα.... γνωστο το στορυ ασχετοσυνησ τουσ
ΚΛΑΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Ελλειμμα ύψους 135 εκατ. ευρώ στο 5μηνο από τα Ι.Χ.
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@pegasus.gr«Βούλιαξαν» τα κρατικά έσοδα που προέρχονται από τον κλάδο του αυτοκινήτου στο πρώτο πεντάμηνο που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Τέλος Ταξινόμησης, το Φόρο Πολυτελείας, ενώ στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστεί το γεγονός πως μεγάλο μέρος των δημοσιονομικών εσόδων από τον ΦΠΑ και ασφάλιστρα προέρχονται επίσης από τον κλάδο του αυτοκινήτου.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα Δελτία Εκτέλεσης Προϋπολογισμού στο πρώτο πεντάμηνο τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας κατέγραψαν πτώση 104,3% καθώς κυμάνθηκαν σε μόλις 114 εκατ. ευρώ έναντι 233 εκατ. ευρώ, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί βάσει Μεσοπρόθεσμου ανέρχονταν σε 247 εκατ. ευρώ! Πρακτικά σημαίνει πως έχει δημιουργηθεί έλλειμμα 119 εκατ. ευρώ το οποίο όπως δείχνουν τα δεδομένα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες με αποκορύφωμα στο τέλος Δεκεμβρίου.
Οσον αφορά στο Τέλος Ταξινόμησης τα έσοδα στο πεντάμηνο κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρσι και ειδικότερα στα 21 εκατ. ευρώ, ωστόσο, ο στόχος που έχει θέσει το Μεσοπρόθεσμο ανέρχεται σε 23 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα πάντως με το Επικαιροποιημένο Μεσοπρόθεσμο τα δημοσιονομικά έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης εκτιμάται πως θα κυμανθούν στα 45 εκατ. ευρώ, ενώ τα αντίστοιχα από τα Τέλη Κυκλοφορίας στα 1,22 δισ. ευρώ. Τα αντίστοιχα ποσά του 2012 στα Τέλη Κυκλοφορίας ήταν 1,30 δισ. ευρώ και από το Τέλος Ταξινόμησης στα 53 εκατ. ευρώ.
Νέα αύξηση
Πάντως ο κλάδος του αυτοκινήτου βάσει στόχων του Επικαιροποιημένου Μεσοπρόθεσμου στο πεντάμηνο έχει δημιουργήσει έλλειμμα 135 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τους προσεχείς μήνες αναμένεται να αυξηθεί πολύ περισσότερο καθώς από την μία μεριά οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κάθε μήνα που περνά βυθίζονται ακόμη περισσότερο, ενώ από την άλλη μεριά τα υψηλά τεκμήρια, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης και η ανεργία θα οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας.Αν επιβεβαιωθούν οι παραπάνω προβλέψεις τότε το έλλειμμα που θα δημιουργθεί στον προϋπολογισμό θα είναι πολύ υψηλό και σίγουρα θα είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί από κάποια... ισοδύναμα!
-
Ο χρήστης ΗΜΕΡΗΣΙΑ έγραψε:
σύμφωνα με τα Δελτία Εκτέλεσης Προϋπολογισμού στο πρώτο πεντάμηνο τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας κατέγραψαν **πτώση 104,3% καθώς κυμάνθηκαν σε μόλις 114 εκατ. ευρώ έναντι 233 εκατ. ευρώ, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί βάσει Μεσοπρόθεσμου ανέρχονταν σε 247 εκατ. ευρώ! **Πρακτικά σημαίνει πως έχει δημιουργηθεί έλλειμμα 119 εκατ. ευρώ το οποίο όπως δείχνουν τα δεδομένα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες με αποκορύφωμα στο τέλος Δεκεμβρίου.Όταν οι 'αρμόδιοι' έχουν το IQ τσουγκράνας και &@%@$ την κότα που κάνει τα χρυσά αυγά για να της τα πάρουν μέσα απ' την κοιλιά της, να τι συμβαίνει.
-
Σιγά... θα τα βγάλουν από το μόνιμο φόρο πολυτελείας στα διλιτρα+
NOT -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σιγά... θα τα βγάλουν από το μόνιμο φόρο πολυτελείας στα διλιτρα+
NOT+50€ σε καθε 'μηχανακι' απο 45 εως 700 κ.εκ.
+100€ στα 'τροχοφορα απο 701 εως 1400 κ.εκ.
+150€ -//- -//- απο 1401 εως 1998 κ.εκ.απο 2000 και πανω εχουν φροντισει
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σιγά... θα τα βγάλουν από το μόνιμο φόρο πολυτελείας στα διλιτρα+
NOTΔε νομιζω Τακη ... έχουν μεινει λίγοι μαμακες πλέον (με >=2000cc) και θα λιγοστεψουν κατα χιλάδεεεςς κατα το Δεκέμβρη ,ετοιμάσου λοιπόν να δεις νεα μετρα για τα μικρότερα πετρελαιοκινητα & βενζινοκινητα
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
σύμφωνα με τα Δελτία Εκτέλεσης Προϋπολογισμού στο πρώτο πεντάμηνο τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας κατέγραψαν **πτώση 104,3% καθώς κυμάνθηκαν σε μόλις 114 εκατ. ευρώ έναντι 233 εκατ. ευρώ, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί βάσει Μεσοπρόθεσμου ανέρχονταν σε 247 εκατ. ευρώ! **Πρακτικά σημαίνει πως έχει δημιουργηθεί έλλειμμα 119 εκατ. ευρώ το οποίο όπως δείχνουν τα δεδομένα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες με αποκορύφωμα στο τέλος Δεκεμβρίου.
Όταν οι 'αρμόδιοι' έχουν το IQ τσουγκράνας και &@%@$ την κότα που κάνει τα χρυσά αυγά για να της τα πάρουν μέσα απ' την κοιλιά της, να τι συμβαίνει.
Η πτώση 104,3% μου βρωμάει ότι κάποιοι δεν έκαναν Μαθηματικά.
-
Και γιατί να μην έχουν τεκμήριο τα εν ακινησία αυτοκίνητα; Και τα σπίτια ακίνητα είναι αλλά έχουν τεκμήριο! Και γιατί να μην πληρώνουν κι ένα ποσοστό επί του τεκμηρίου ή επί της αντικειμενικής αξίας ή καλύτερα και επί των δύο!
Για να δούμε πότε θα το καταφέρουν κι αυτό! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και γιατί να μην έχουν τεκμήριο τα εν ακινησία αυτοκίνητα; Και τα σπίτια ακίνητα είναι αλλά έχουν τεκμήριο! Και γιατί να μην πληρώνουν κι ένα ποσοστό επί του τεκμηρίου ή επί της αντικειμενικής αξίας ή καλύτερα και επί των δύο!
Για να δούμε πότε θα το καταφέρουν κι αυτό!Ναι ρε συ βαλτους ιδεες τωρα,'ΤΕΛΟΣ ΤΡΟΧΟΦΟΡΟΥ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ',ΤΤΣΑ,χα χα χα...,
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και γιατί να μην έχουν τεκμήριο τα εν ακινησία αυτοκίνητα; Και τα σπίτια ακίνητα είναι αλλά έχουν τεκμήριο! Και γιατί να μην πληρώνουν κι ένα ποσοστό επί του τεκμηρίου ή επί της αντικειμενικής αξίας ή καλύτερα και επί των δύο!
Για να δούμε πότε θα το καταφέρουν κι αυτό!Γιατί τα αυτοκίνητα είναι για να κινούνται. Από τη στιγμή που δεν κινούνται είναι άχρηστα, γιατί να πληρώνεις κάτι το οποίο ναι μεν είναι στην κατοχή σου αλλά ουσιαστικά δεν χρησιμεύει σε κάτι?
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
σύμφωνα με τα Δελτία Εκτέλεσης Προϋπολογισμού στο πρώτο πεντάμηνο τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας κατέγραψαν **πτώση 104,3% καθώς κυμάνθηκαν σε μόλις 114 εκατ. ευρώ έναντι 233 εκατ. ευρώ, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί βάσει Μεσοπρόθεσμου ανέρχονταν σε 247 εκατ. ευρώ! **Πρακτικά σημαίνει πως έχει δημιουργηθεί έλλειμμα 119 εκατ. ευρώ το οποίο όπως δείχνουν τα δεδομένα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες με αποκορύφωμα στο τέλος Δεκεμβρίου.
Όταν οι 'αρμόδιοι' έχουν το IQ τσουγκράνας και &@%@$ την κότα που κάνει τα χρυσά αυγά για να της τα πάρουν μέσα απ' την κοιλιά της, να τι συμβαίνει.
Η πτώση 104,3% μου βρωμάει ότι κάποιοι δεν ξέρουν Μαθηματικά.
fixed
-
εχεισ δικηο σε αυτο που λες με τα ποσοστα και εκ πρωτης οψεωσ βγαζει ματι, αλλα εξαρταται πως το υπολογιζεις απο πανω προσ τα κατω η αντιστροφα...υπαρχουν σχολες.
Εν γενει 'πτωση -100%' σημαινει 50%...δηλαδη εννοει ο ποιητης το νουμερο επεσε εκει, που για να επανελθει, θελει αυξηση 100%.
Παντως εγω συμφωνω μαζι σου και οχι με το αρθρο... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και γιατί να μην έχουν τεκμήριο τα εν ακινησία αυτοκίνητα; Και τα σπίτια ακίνητα είναι αλλά έχουν τεκμήριο! Και γιατί να μην πληρώνουν κι ένα ποσοστό επί του τεκμηρίου ή επί της αντικειμενικής αξίας ή καλύτερα και επί των δύο!
Για να δούμε πότε θα το καταφέρουν κι αυτό!Γιατί τα αυτοκίνητα είναι για να κινούνται. Από τη στιγμή που δεν κινούνται είναι άχρηστα, γιατί να πληρώνεις κάτι το οποίο ναι μεν είναι στην κατοχή σου αλλά ουσιαστικά δεν χρησιμεύει σε κάτι?
Και τα σπίτια ερείπια στην ανωκάτω κοκκινομαγουλίτσα ή κάτι χαμένα και καταπατημένα χωράφια που έχεις φορτωθεί ή κληρονομήσει άχρηστα είναι αλλά πληρώνεις, γιατί όχι λοιπόν και για τα αυτοκίνητα....;; [δικηγόρος του διαβόλου mode off]
-
Το σπίτι δεν μπορεί να ξέρει πως το χρησιμοποιείς, μπορεί να το χεις κάνει αποθήκη, όπως και το χωράφι χώρο που πηγαίνεις και ψήνεις πχ. Βέβαια και το αυτοκίνητο μπορείς να το κάνεις κοτέτσι ή να κοιμάσαι σ αυτό οπότε έτσι έχεις ένα point.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Βέβαια και το αυτοκίνητο μπορείς να το κάνεις κοτέτσι ή να κοιμάσαι σ αυτό οπότε έτσι έχεις ένα point.λιγο ακριβο θα πεφτει για κοτετσι ομως...
-
Κοιμούνται οι κότες με τα φιμε?
Ξυπνάει το κοκόρι σωστά? -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
εχεισ δικηο σε αυτο που λες με τα ποσοστα και εκ πρωτης οψεωσ βγαζει ματι, αλλα εξαρταται πως το υπολογιζεις απο πανω προσ τα κατω η αντιστροφα...υπαρχουν σχολες.
Εν γενει 'πτωση -100%' σημαινει 50%...δηλαδη εννοει ο ποιητης το νουμερο επεσε εκει, που για να επανελθει, θελει αυξηση 100%.
Παντως εγω συμφωνω μαζι σου και οχι με το αρθρο...Η αύξηση από τα 114 στα 233 είναι 104,38%.
Η μείωση από τα 233 στα 114 είναι 51,07%.
Δεν έχει να κάνει με σχολές και υπολογισμούς. Ο σωστός υπολογισμός είναι ο παραπάνω. Η ερμηνεία ότι το νούμερο εκεί που έπεσε θέλει αύξηση 104,38%, είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά, προφανώς για να δώσει ένα 'τόνο' υπερβολής.
Και εγώ συμφωνώ μαζί σου, στο λάθος μόνο όμως, όπου συμφωνείς και με τον funkyreverend... -
εδω υπολογίζουν το ποσοστό του ποσοστού
που για μένα αυτό είναι μία αφαίρεση και όχι διαίρεση όπως κάνουμε με τα απόλυτα νούμερα
Δηλαδή από 10% μερίδιο αγορά πάμε στο 20%
Το σωστό είναι αύξηση 10% του μεριδίου.
Γράφουν 100% αύξηση του μεριδίου... που για μένα είναι λίγο κάπως.... -
Το μερίδιο διπλασιάζεται οπότε η αύξησή του είναι κατά 100%. Δεν είναι λάθος αρκεί να το εκφράσεις σωστά, με τρόπο που να μην δημιουργεί αμφιβολίες πχ Είχαμε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 100% από το 10% στο 20%. Όμως για λόγους χώρου και εντυπωσιασμού κόβεται ό,τι δεν βολεύει και το αποτέλεσμα είναι αμφιβολίες και αναξιοπιστία.
-
Εγω πιστεύω ότι στα ποσοστά δε πρέπει να χρησιμοποιείς ποσοστά για να τα εκφράσεις.
Τωρα αν κάποιος στο βιογραφικό του θέλει να γράψει 200% και 300% αντί να γράψει ότι διπλασίασε το μερίδιο... είναι δικό του θέμαΝομίζω όμως ότι δεν είναι ορθό
Τέλη κυκλοφορίας (merged)