-
-
ΔΥΝΑΜΗ τα λοτακια
-
Αφήστε τα λοτάκια, και ας στηρίξουμε την ντόπια παραγωγή --> korrescar
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Είμαι ο πρώτο που φωνάζω στην Λωτο-κοινότητα περί της ανάγκης ανάπτυξης νέας πλατφόρμας και την ανάγκη να ξεκολλήσει η εταιρία από την δεκάχρονη και βάλε αλουμινομπανιέρα!Μα έχουν νέα πλατφόρμα (VVA) που βρήκε πρώτη εφαρμογή στην Evora και θα ηταν -υποτίθεται- η βάση για τις επόμενες Esprit και Elise, Exige.
Αμα εννοείς για carbon modular πλατφόρμα χλωμό ως κατάχλωμο.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αφήστε τα λοτάκια, και ας στηρίξουμε την ντόπια παραγωγή --> korrescarΈτερον εκάτερον InFiNiTy! Απαντάς σ'ένα thread αφιερωμένο στα Lotus. Στο Korrescar forum (υπάρχει αλήθεια; ) μπορούμε να συζητήσουμε ό,τι θες, μιας και είναι ομολογουμένως πολύ ενδιαφέρον project. Πόσο αμάξι παραγωγής μπορεί να γίνει το αγνοώ, εύχομαι όμως αν όχι όλο το αμάξι, τουλάχιστον κάποια στοιχεία του να τα δούμε να περνούν στην παραγωγή, και μάλιστα από ελληνική εταιρία (αν ευωδώσει η γραφειοκρατία του Ελληνικού Δημοσίου και επιτρέψει στον Κορρέ και οποιονδήποτε στρατηγικό partner του να κατασκευάσει κάτι στον τόπο αυτό!)
Εδώ όμως είναι το νησί των... Λωτοφάγων και θα συνεχίσουμε (θες δε θες) να μιλάμε για τους στριφτερότατους και πολυστροφότατους Λωτούς του Χέθελ!
Σωστά ΙΚΕ;
-
Οι πολυστροφότατατοι ποιοί είναι?
Αν θυμάμαι καλά ο 3.5άρης, ο 1.8 και ο 1.6 δεν στροφάρουν και τόσο ψηλά όπως κάποτε
ο 2ZZ-GE ή και η Lotus εκδοχή του 2ZZ-GZE.και ένα πρώτο drive απο το αμαξάκι που ανέφερες πρωτύτερα
http://www.autocar.co.uk/car-review/lot ... ive-review
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Είμαι ο πρώτο που φωνάζω στην Λωτο-κοινότητα περί της ανάγκης ανάπτυξης νέας πλατφόρμας και την ανάγκη να ξεκολλήσει η εταιρία από την δεκάχρονη και βάλε αλουμινομπανιέρα!
Μια πλατφόρμα δεν φέρνει σώνει και ντε την 'εμπορική' άνοιξη. Άλλο η τεχνολογία, η τεχνογνωσία, κι άλλο η εμπορική εφαρμογή, και η διάθεσή της στην καταναλωτική βάση στην οποία απευθύνεται. Σωστά;;;;
Ενώ η Εβόρα αναπτύχθηκε πάνω στην πολλά υποσχόμενη VVA (έχω και παρουσίαση-ανάλυση της VVA αν σας ενδιαφέρει...), το κοινό δεν ανταποκρίθηκε (δίκαι θα έλεγα αρχικώς, παρά την εντυπωσιακή κατ'εμέ έκδοσή της σε StormTitanium χρώμα...) στο πακέτο που λέγεται Lotus Evora ως αυτοκίνητο που πάει να χτυπήσει τον υφιστάμενο γερμανο-βρεταννικό ανταγωνισμό. Κι αναφέρομαι περισσότερο στο θέμα του όχι τόσο εντυπωσιακού εξωτερικού σχεδιασμού, της ποιότητας του εσωτερικού, και λιγότερο στο θέμα του χαλαρού/ασαφούς κιβωτίου το οποίο για άλλη μια φορά κατέβηκε από ένα Τογιότα (και δη ντήζελ )...
Όλα όμως τα βασικά μειονεκτήματα των πρώτων Εβόρα περιορίστηκαν, κυκλοφόρησε και το S αλλά το προϊόν-αυτοκίνητο 'κάηκε', και μαζί του χάθηκε κι οποιοδήποτε έσοδο το οποίο θα μετακυλυόταν επιτυχώς σε επένδυση σε άλλες εκδόσεις και άλλα μοντέλα. Οι διάφορες παραλλαγές πάνω στο ίδιο θέμα στο οποίο είδες ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, είναι απλά ένα ημίμετρο για να μην πάει αύτανδρη μια εταιρία στον πάτο της ιστορίας των βρεταννικών αυτοκινήτων. Το παλεύουν με ελάχιστους πόρους, και καταφέρνουν παρ'όλα αυτά να πουλούν τεχνολογία σε τρίτες εταιρίες και να εισπράττουν κάτι φραγκοδίφραγκα που τους επιτρέπουν να κρατούν τις γραμμές παραγωγής και να κυκλοφορούν τα διάφορα variation των ίδιων θεμάτων σε άλλες μορφές, κρατώντας το brand στην επιφάνεια και στο μυαλό μας. Ευτυχώς...Είπαμε όμως...
Μόλις βρεις τα λεφτά, μου το λες και να είσαι σίγουρος πως θα σε βρουν να σε αναδειξουν σε στρατηγικό επενδυτή, μιας και οι Ινδοί με τα εκατομύριά τους δεν στάθηκαν ικανοί να τα καταφέρουν.Όσον αφορά το ανθρακόνημα, δεν εννοούσα τίποτα περί αυτού, οπότε και δεν το σχολιάζω. Έχουν δείξει πως με το 'φτηνό' αλουμίνιο ξέρουν να κάνουν θαύματα, ακόμα και τώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία μετατρέπεται σταδιακά σε κλωστοϋφαντήρια ανθρακονημάτινων ινών διαφόρων πλέξεων, χρωμάτων και τεχνικών!
Το αν αγοράζονται και το πόσο ελκυστικά γίνονται αυτά τα οδηγικά θαύματα στο πόπολο της αυτοκίνησης (που τελικώς έχει και τα χρήματα ως το επιθυμητό τσουβάλι-λίρες για κάθε εταιρία) όμως είναι μια άαααλλη ιστορία για την οποία ο χρόνος μόνο θα δείξει αν το να είσαι προσκολλημένος σε ιστορικά θέσφατα 50ετίας -βλ. τους χρησμούς του Chapman και το πώς κατασκεύαζε την εποχή των hippies αμάξια από τους part bin άλλων εταιριών- και δεν εξελίσσεται με βάση το παρών και το εμπορικά βιώσιμο μέλλον είναι ο σωστός δρόμος και προοπτική για να συνεχίσει να υφίσταται το όνομά σου στο roster του automotive industry.Δυστυχώς ακόμα έν έτει 2013 το μυαλό όσων γνωρίζουν έστω και εκ του μακρώθεν τη Λότους (κι όχι απλά ο πτωχο-tracktard) έχει κολλήσει 20-30-40-50 χρόνια πίσω στην ιδέα πως τα γρήγορα αμάξια για το λαό δεν έχουν ανάγκη ABS, δεν χρειάζεται να τηρούν κανόνες ασφάλειας της παγκόσμιας εφαρμόσιμης νομοθεσίας, δεν χρειάζονται ανέσεις και ως εκ τούτου είναι φτερά στον άνεμο δλδ πανάλαφρα. Το στοιχειό του βάρους έχει καταδυναστεύσει ΚΑΘΕ προσπάθεια ανάπτυξης αυτής της μικρής εταιρίας κάνοντας μια Εβόρα από μια ασύλληπτα έξυπνη και ευέλικτη πλατφόρμα να δείχνει υπέρβαρη όταν απλά δεν είναι για τα τωρινά μέτρα και σταθμά!
Επειδή ήταν Λότους δλδ, έπρεπε να είναι ανέφικτα ελαφριά, έπρεπε να ζυγίζει λιγότερα από 800 κιλά δλδ, επειδή 1000 βρεταννοί έχοντας πιεί τον άμπακο στις παμπ ξεστομίζουν την ανούσια (εμπορικά) άποψή τους περί του επιχειρηματικού μέλλοντος μιας εταιρίας που απευθύνεται πλέον σε όλο τον κόσμο και πρέπει και αύριο να υπάρχει, όχι για να πίνει το πόπολο την μπύρα και να συζητάει αλλά για να κατασκευάζει ευπώλητα προϊόντα και να έχει κέρδος;Η άποψή μου είναι όποιος θέλει τέτοιο αμάξια ας ψάξει να τα βρει στα site με τα μεταχειρισμένα. Οι εταιρίες προχωρούν μπροστά (ακόμα και με βήματα πίσω, όταν αυτά δεν καθορίζονται από εκείνες αλλά από διεθνείς νομοθεσίες) και αφήνουν τους ελάχιστους νοσταλγούς και αρχαιολάγνους να ασχολούνται μεταξύ τους και με τα τεφτέρια των μαντράδων...
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Οι πολυστροφότατατοι ποιοί είναι?Αν θυμάμαι καλά ο 3.5άρης, ο 1.8 και ο 1.6 δεν στροφάρουν και τόσο ψηλά όπως κάποτε
ο 2ZZ-GE ή και η Lotus εκδοχή του 2ZZ-GZE.και ένα πρώτο drive απο το αμαξάκι που ανέφερες πρωτύτερα
http://www.autocar.co.uk/car-review/lot ... ive-review
-
Για λόγους που άπτονται της αρχαιότητας του 2ZZ (βλ Toyota Celica μοτερ) και των συνεπακόλουθων υψηλών ρύπων που παρήγε σχετικέ με την αντίστοιχη απόδοση, ο 2ΖΖ εγκαταλήφθηκε λόγω της υπαγωγής στις τωρινές κατηγορίες ρύπων για τα αμάξια παραγωγής.
Τώρα το αν είναι ψηλόστροφα ή όχι, ας το κρίνει κανείς με βάση το πόσο στροφάρουν γενικά πλέον οι 'καθημερινοί' κινητήρες (κι όχι τύπου Φερραρι, GT3 κλπ) και ας αναλογιστούμε τελικά πόσο σημασία έχει κιόλας κάτι τέτοιο όταν βλέπουμε τα τούρμπο να προσφέρουν την επιθυμητή απόδοση πολύ χαμηλότερα, πολύ πιο απλωμένα, με χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους... -
Το λινκ που ανέφερες έχει αναρτηθεί νωρίτερα....
-
-
Δεν είναι υψηλόστροφοι, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη σύνολα που προανέφερα, είτε για χθες, σήμερα, ανταγωνισμός κλπα.
Μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα.
Για μένα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εφόσον πάλι ακούγεται αρκετά καλά για έναν σχετικά
απλό εμπορικό V6.
(H Toyo είχε και καλύτερο να δώσει αλλά μάλλον η τιμή ήταν πιο ζόρικη).YΓ my bad για το link
-
MIND = BLOWN
-
Ανακοίνωση της Lotus Cars σε σχόλιο περί Esprit στο facebook:
For competitive reasons, we will not talk about specific vehicles.
The DRB Chairman recently commented, '[The Exige, Evora and Elise] represent the best that Lotus has to offer right now, and I can truly say that the best is yet to come. For Lotus to remain competitive and relevant, it will be necessary for us to introduce more and more exciting products to our customers in the future. The way for Lotus moving forward is to launch products sensibly, and with due regards to proper compliance of quality, cost and delivery.'
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δεν είναι υψηλόστροφοι, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη σύνολα που προανέφερα, είτε για χθες, σήμερα, ανταγωνισμός κλπα.Μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα.
Για μένα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εφόσον πάλι ακούγεται αρκετά καλά για έναν σχετικά
απλό εμπορικό V6.
(H Toyo είχε και καλύτερο να δώσει αλλά μάλλον η τιμή ήταν πιο ζόρικη).YΓ my bad για το link
To video τέλειο ηχητικά. Μας πόρωσε πάλι, κι ας βασίζεται η εφαρμοσμένη ηχομηχανική πάνω του σε ένα ταπεινό Toyota μοτέρ σειράς, απευθείας κατεβασμένο από το ράφι παραγωγής του...
Έχεις δίκιο για τις εναλλακτικές και τα πιθανώς αυξημένα εμπλεκόμενα κόστη σε επίπεδο royalties κλπ...
Εύχομαι πάντως το καλύτερο σε αυτή την περίεργη νέα εποχή, και ελπίζω να δούμε κι άλλα όμορφα πράγματα από την εταιρία αυτή, που όπου της ζητάται να επέμβει κάνει θαύματα.
Ακόμα και το στήσιμο του GT-R λέγεται πως οφείλεται σε τεχνογνωσία προσφερθείσα (με το αζημίωτο φυσικά! ) από την Lotus Engineering... -
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Ακόμα και το στήσιμο του GT-R λέγεται πως οφείλεται σε τεχνογνωσία προσφερθείσα (με το αζημίωτο φυσικά! ) από την Lotus Engineering...
Αυτά μόνο από κάποιον που έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ inside info μπορούμε να τα ακούσΩμε, ισχύει?!
-
Επίσημα έχει αναφερθεί οτι η lotus βοήθησε με την αεροδυναμική αν θυμάμαι καλά. Κάτι είxe αναφέρει και ο Jezza οταν το παρουσίαζε στην πιστα στη γιαπωνία.
AERODYNAMICS Redefining downforce.
– For supercars, air is the enemy, to be avoided as much as possible. But Nissan took a unique philosophy to win this battle. Building on Nissan's extensive racing experience, the GT-R spent 2 years at the rolling-road wind tunnel at Group Lotus in Europe and 1.5 years in Yoshitaka Suzuka in Japan fine-tuning the secrets of bringing racecar aerodynamics to the street. Continuing study has brought even greater results for 2012, with a reduction to an incredibly slippery 0.26 coefficient of drag, 10% greater downforce at the wheels for added traction and control, and a larger grille opening for enhanced airflow and cooling.
http://www.nissanusa.com/digital-brochu ... 2012.enus/
-
Θα κοιτάξω να σας το επιβεβαιώσω στο μέλλον, εάν κι εφόσον θα μου προσφέρουν την δυνατότητα να δημοσιοποιήσω τις πληροφορίες. Έχω μάθει στο παρελθόν πολλά που προφανώς και δεν έπρεπε να μαθευτούν παρα-έξω προτού επιτρέψει το marketing dept την διάδοση της πληροφορίας.
Ούτε εξειδικευμένος δημοσιογράφος να ήμουν γι'αυτή την υπέροχη εταιρία...
Υ.Γ.
Πάντως καπνός χωρίς φωτιά ΔΕΝ υπάρχει. Και για να αναφέρεται αυτή η πληροφορία ακόμα και μέσω του πλακατζίδικου Top Gear κάποια σοβαρή δόση αλήθειας θα υπάρχει. Σε τί βαθμό και σε τί επίπεδο εμπλοκής ίσως να μην είμαστε σε θέση να μάθουμε και να μας εμπιστευτούν την πληροφορία, όμως πιστεύω πως θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε έστω κι ένα μικρό cross check!**Edit: **Μαζί γράφαμε τις απαντήσεις μας με τον j.marr.
Απλά φαίνεται πως πάτησε το υποβολή λίιιιγο νωρίτερα! -
Πάντως εδώ γράφουν το εξής:
Projects undertaken by Lotus Engineering
Examples of work undertaken by Lotus Engineering include:
-Lotus has worked on the suspension and handling of the Nissan GT-R3ο απ'το τέλος: http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Cars ... ngineering
-
Μετά το εύρημα και του Νικου, καλέ μου ΙΚΕ θα σου γράψω την απάντησή μου στα αγγλικά για να απολαύσω την αγγλική της έκδοση:
Dear IKE,
Following all the abovementioned clues, bits and facts provided by our chaps, namely Mr. Sherlock Nickolas Holmes aka the Greek cart raider, and j.marr, please consider hereinafter the 'GT-R love treatment by Lotus engineering' supposed rumour as a mere fact residing in the extreme rational and truthful side of pure Hethel engineering science, rather than an urban Lancashire myth! ouahahahahahΚαλό σας βράδυ!
-
βρε παίδες
ΤΙ ΦΑΣΗ!
-
-
your space button is stuck mate!
--> LOTUS Forum