-
Υπάρχει χρήστης στο 4TF φόρουμ που δεν μας έχει ανακαλύψει ακόμα διαδικτυακά;;;
-
Αφήστε τα Lotus παιδια, έχουμε κριση ...
Αγοραστε MR2 που ειναι πιο οικονομικα και πιο γρηγορα με κλασμα του κοστους
ΥΓ: sig
-
Με την ίδια αναλογία, συμφεροτερο το Subaru Vivio και με κέρδος την 4κίνηση ... λόγω κρίσης!
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Αφήστε τα Lotus παιδια, έχουμε κριση ...Αγοραστε MR2 που ειναι πιο οικονομικα και πιο γρηγορα με κλασμα του κοστους
Ε όχι δα....
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Αφήστε τα Lotus παιδια, έχουμε κριση ...
Αγοραστε MR2 που ειναι πιο οικονομικα και πιο γρηγορα με κλασμα του κοστους
Ε όχι δα....
4000€ αγορά MR2
4200€ 2zz swap
800€ BC Coilover
500€ Τoyo R888
500€ Εξτα κόστη ...Συνολο 10,000€, αποτέλεσμα 1:07 χαμηλο στα μεγαρα, 1:31 Σέρρες, 0-100 σε 5,2 και 400αρι σε 13,4
Σε αυτο το κοστος, you can't beat that with your lotus που να χτυπιεσαι Theo ...
YΓ: Τα MR2 εχουν ποτηροθηκες (3), AC, ντουλαπάκι, οδηγας χωρις να σε ακουμπαει ο συνοδηγος και παρ'ολα αυτα, ειναι πιο ελαφρυ απο μια 111R
-
Παιδάκια απο τα δυο club τις φαγωμαρες σας στα club σας
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Παιδάκια απο τα δυο club τις φαγωμαρες σας στα club σαςSent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Ελα ρε συ, πλακιτσα κανουμε, νομιζω ειναι προφανες ... Αλλωστε εγω ανοιξα εξαρχης το τοπικ, λες να κραζω τωρα τα λοτους ;
Αν ειναι δυνατον να συγκρινουμε αλλωστε τις λιζες με τα MR2
Aντε μην ζητησω σαν topic founder, να με κανεις προεδρο σαν τον Δια
-
+1000
-
-
-
Λέτε να δούμε να δημιουργείται ανταγωνισμός με τις Ducati & KTM;
Δύσκολο το κόβω και δεν νομίζω να είναι κι ο σκοπός τους. Αλλωστε και με ποδήλατα και soapboxes είχαν ασχοληθεί και στο παρελθόν, αλλα μονο σε επίπεδο επίδειξης τεχνογνωσίας χωρίς να δοθεί εμπορική συνέχεια.Παντώς υπήρχε, μέχρι και πριν ξεσπασει το credit crunch στην Αγγλια, ανάμεσα στα στελέχη της Λοτους, έλληνας με διατριβή σε θέματα μοτοσικλέτας και στησίματος. Λέτε να δει συντομα το παγκόσμιο στερέωμα κι άλλο μηχανολογικό θαύμα στο οποίο εμπλέκεται ελληνικό μυαλό πέρα απο το εντυπωσιακότατο αμάξι του Κορρε;;;
Ελπίζω να δούμε πάντως κάτι καλο, μιας και ο σχεδιαστης που εμπλέκεται δεν εχει δώσει ποτέ απογοητευτικά δείγματα...
Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
-
Για όποιον ενδιαφέρεται να έχει στο iDevice του το parts manual για κάθε αμάξι της Lotus, ιδού η λύση στο AppStore της Apple:
Lotus Parts by Pixel Genesis LLC
https://itunes.apple.com/gr/app/lotus-p ... 02100?mt=8Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Λέτε να δούμε να δημιουργείται ανταγωνισμός με τις Ducati & KTM;
Δύσκολο το κόβω και δεν νομίζω να είναι κι ο σκοπός τους. Αλλωστε και με ποδήλατα και soapboxes είχαν ασχοληθεί και στο παρελθόν, αλλα μονο σε επίπεδο επίδειξης τεχνογνωσίας χωρίς να δοθεί εμπορική συνέχεια.Παντώς υπήρχε, μέχρι και πριν ξεσπασει το credit crunch στην Αγγλια, ανάμεσα στα στελέχη της Λοτους, έλληνας με διατριβή σε θέματα μοτοσικλέτας και στησίματος. Λέτε να δει συντομα το παγκόσμιο στερέωμα κι άλλο μηχανολογικό θαύμα στο οποίο εμπλέκεται ελληνικό μυαλό πέρα απο το εντυπωσιακότατο αμάξι του Κορρε;;;
Ελπίζω να δούμε πάντως κάτι καλο, μιας και ο σχεδιαστης που εμπλέκεται δεν εχει δώσει ποτέ απογοητευτικά δείγματα...
Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
Lotus Motorcycles was established to design and build the first motorcycle of the iconic car manufacturer. The bike will be named Lotus C-01 and will be the most impressive appearance on public roads on two wheels. It will reflect a combination of lifestyle, design and high end technology.
Lotus Motorcycles is a joint project of Kodewa, car designer Daniel Simon and the Holzer Group. The Lotus C-01 will be a hyper bike with integrated racing technology. It will be manufactured of materials like carbon, titanium and aerospace quality steel, which are also used in Formula 1. Safety, ergonomics and design are the most important factors the design team has put emphasis on. It will be a state of the art motorbike powered by an approximately 200 horsepower engine.
Kodewa has recently built the new sports car Lotus T128 LMP (Le Mans Prototype) and is running the Lotus LMP2 program in the FIA World Endurance Championship. The team of Kodewa comprises of experts with a lot of knowledge and experience not only in endurance racing but also Formula 1, DTM and lower formulas.
The unique shapes of Lotus Motorcycles will be penned by renowned designer Daniel Simon. Simon, a former designer for Bugatti Automobiles, has lately been responsible for some of the most sophisticated concept vehicles in Hollywood film history. Amongst his most recognizable contributions are the ‘Lightcycle’ in the 2010 Disney motion picture ‘Tron: Legacy’ and the ‘Bubbleship’ used by Tom Cruise in the recent Universal Sci-Fi hit ‘Oblivion’. The German was also designing the famous black and gold livery of the Lotus LMP2 sports cars.
Daniel Simon is known for his clean and holistic concepts. The designer says: 'With the Lotus C-01, we have only one ambition: to create a unique state-of-the-art machine that carries its brutal forces with elegance and style, a high-tech monster in a tailored suit. The C-01, with all its top notch components and materials, is first and foremost emotional, heartbreaking, at times playfully retro, and always clearly a Lotus. Lotus is a glamorous name with a rich history, and the C-01 celebrates it proudly: the shapes of the marvelous Lotus 49 were a main inspiration, and all color schemes pay homage to iconic Lotus racing liveries, such as the dashing black and gold. The intersection of past and future never fails to fascinate, and so does the unique idea of the C-01.”
Within the Holzer Group, the Performance GmbH is involved in the development process. The components made of titanium, carbon fibre and aerospace steel will be produced by RPC GmbH, which is also part of Holzer Group and Kodewa. Latest CNC machines linked with CAM workstations ensure highest precision and optimal workflow of the complex procedures. Because of quality inspections before, during and after the production process, a safety-related and faultless production is ensured.In the next few weeks, images of Lotus Motorcycles will be released and will give a first insight into what to expect from the new Lotus C-01.
Εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Αναμένουμε όλοι τις πρώτες φωτογραφίες...
Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Λέτε να δούμε να δημιουργείται ανταγωνισμός με τις Ducati & KTM;
Δύσκολο το κόβω και δεν νομίζω να είναι κι ο σκοπός τους. Αλλωστε και με ποδήλατα και soapboxes είχαν ασχοληθεί και στο παρελθόν, αλλα μονο σε επίπεδο επίδειξης τεχνογνωσίας χωρίς να δοθεί εμπορική συνέχεια.Παντώς υπήρχε, μέχρι και πριν ξεσπασει το credit crunch στην Αγγλια, ανάμεσα στα στελέχη της Λοτους, έλληνας με διατριβή σε θέματα μοτοσικλέτας και στησίματος. Λέτε να δει συντομα το παγκόσμιο στερέωμα κι άλλο μηχανολογικό θαύμα στο οποίο εμπλέκεται ελληνικό μυαλό πέρα απο το εντυπωσιακότατο αμάξι του Κορρε;;;
Ελπίζω να δούμε πάντως κάτι καλο, μιας και ο σχεδιαστης που εμπλέκεται δεν εχει δώσει ποτέ απογοητευτικά δείγματα...
Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
Lotus Motorcycles was established to design and build the first motorcycle of the iconic car manufacturer. The bike will be named Lotus C-01 and will be the most impressive appearance on public roads on two wheels. It will reflect a combination of lifestyle, design and high end technology.
Lotus Motorcycles is a joint project of Kodewa, car designer Daniel Simon and the Holzer Group. The Lotus C-01 will be a hyper bike with integrated racing technology. It will be manufactured of materials like carbon, titanium and aerospace quality steel, which are also used in Formula 1. Safety, ergonomics and design are the most important factors the design team has put emphasis on. It will be a state of the art motorbike powered by an approximately 200 horsepower engine.
Kodewa has recently built the new sports car Lotus T128 LMP (Le Mans Prototype) and is running the Lotus LMP2 program in the FIA World Endurance Championship. The team of Kodewa comprises of experts with a lot of knowledge and experience not only in endurance racing but also Formula 1, DTM and lower formulas.
The unique shapes of Lotus Motorcycles will be penned by renowned designer Daniel Simon. Simon, a former designer for Bugatti Automobiles, has lately been responsible for some of the most sophisticated concept vehicles in Hollywood film history. Amongst his most recognizable contributions are the ‘Lightcycle’ in the 2010 Disney motion picture ‘Tron: Legacy’ and the ‘Bubbleship’ used by Tom Cruise in the recent Universal Sci-Fi hit ‘Oblivion’. The German was also designing the famous black and gold livery of the Lotus LMP2 sports cars.
Daniel Simon is known for his clean and holistic concepts. The designer says: 'With the Lotus C-01, we have only one ambition: to create a unique state-of-the-art machine that carries its brutal forces with elegance and style, a high-tech monster in a tailored suit. The C-01, with all its top notch components and materials, is first and foremost emotional, heartbreaking, at times playfully retro, and always clearly a Lotus. Lotus is a glamorous name with a rich history, and the C-01 celebrates it proudly: the shapes of the marvelous Lotus 49 were a main inspiration, and all color schemes pay homage to iconic Lotus racing liveries, such as the dashing black and gold. The intersection of past and future never fails to fascinate, and so does the unique idea of the C-01.”
Within the Holzer Group, the Performance GmbH is involved in the development process. The components made of titanium, carbon fibre and aerospace steel will be produced by RPC GmbH, which is also part of Holzer Group and Kodewa. Latest CNC machines linked with CAM workstations ensure highest precision and optimal workflow of the complex procedures. Because of quality inspections before, during and after the production process, a safety-related and faultless production is ensured.In the next few weeks, images of Lotus Motorcycles will be released and will give a first insight into what to expect from the new Lotus C-01.
Εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Αναμένουμε όλοι τις πρώτες φωτογραφίες...
Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
-
Ποια η σχέση της εταιρίας που στήθηκε στη Γερμανία με το Hethel δεν έχω πιάσει ακριβώς.
-
Από τη μια μεριά θα μπορούσε να απαντήσει κάποιος 'Ότι σχέση έχει και τo τωρινό Hethel με την Lotus Team F1' τιμώντας την έννοια του μισογεμάτου ποτηριού σχετικά με το 'on F1 car advertisement' (ασχέτως της απάντησης που δίνει επ'αυτού η ίδια η εταιρία: ), και από την άλλη θα μπορούσε να απαντήσει 'Ό,τι σχέση έχει το Hethel μέσω της Lotus Engineering με το 10% της τωρινής παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας σε κάθε επίπεδο έρευνας και εφαρμογής νέων τεχνολογιών'....
Στο προκείμενο τώρα, η Kodewa έχει πολύ στενή σχέση με τη Λότους σε επίπεδο LMP2 αγωνιστικού και κινητήρα*****. Στην LMP2 ο Daniel Simon έχει αναλάβει το στυλιστικό και διακοσμητικό κομμάτι, κι ΟΧΙ αεροδυναμικό κομμάτι του αμαξιού, κάτι που άπτεται των γνώσεων άλλων σχεδιαστών-μηχανικών...
Οπότε σε ό,τι αφορά την ανακοινωθείσα C-01 μοτοσυκλέτα της Lotus έχουν εμπλακεί συνεργάτες και σχεδιαστές που είχαν και έχουν σχέση με τη εταιρία.
Η Λότους δεν είναι πια το μαγαζάκι που τα έφτιαχνε όλα μόνη της, (βγάζοντας βέβαια κινητήρες, κιβώτια, και εσω/εξωτερικά εξαρτήματα από το trash bin άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών... ). Αντιθέτως, αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα με διάφορους συνεργάτες ώστε και να προσφέρει τεχνογνωσία σε τρίτες εταιρίες (βλ. ακόμα και Porsche...) αλλά και να διαδίδει το brand της σε επίπεδα που μέχρι πρότεινος της ήταν αδιανόητο με βάση τα οικονομικά της (κι αυτό πρέπει να είναι ένα από τα ελάχιστα θετικά που άφησε πίσω του ο πρώην Τούρκο-ελβετός CEO Dany Bahar που άλλωστε είχε διατελέσει και στη Ferrari Global Marketing Brand Manager, οπότε και το αντικείμενο του ήταν οικείο...), και τα οποία ήταν θετικά μόνο στο επίπεδο της Lotus Engineering και εξόχως αρνητικά από κάθε άλλη εμπορική άποψη.Προσωπικά δεν πιστεύω πως θα κυκλοφορήσουν κάτι εκλεκτικά εμπορικό, τύπου Ducati ή KTM, αλλά κάτι το οποίο θα λειτουργήσει ως engineering statement για την Lotus ή οποία θα το μετακυλήσει εμπορικά προς ΚΑΘΕ κατεύθυνση. Αυτός είναι άλλωστε ο κόσμος στον οποίο ζουμε, αυτοί είναι οι κανόνες με τους οποίους κινείται η αγορά, η βιομηχανία και οι πελάτες, με αυτούς καλείτας να παίξει και αυτή η μικρή εταιρία. Τώρα αν καταφέρει να εισπράξει κάποιο όφελος ο στρατηγικός επενδυτής-ιδιοκτήτης της Lotus σε άλλες αγορές του κόσμου και σε άλλα υποδεέστερα προϊόντα μετακίνησης προσωπικού (ας το πω εύσχημα και πολιτικά ορθώς! ) δεν το γνωρίζω. Φαντάζομαι όμως πως μακροπρόθεσμα εκεί θα αποσκοπεί, και τόσο Donato Coco, o Karl-Heinz Kalbfell (τωρινός COO, πρώην διευθυντής στις BMW, Rolls-Royce & Alfa Romeo) όσο και ο Wolf Zimmerman (ex-AMG COO & engine designer και τωρινός CTO του Lotus Group) μπορούν να το υποστηρίξουν ακόμα και εντός των τοιχέων του Group Lotus, κι ας τους έχουν δεθεί λίγο τα χέρια με την κρίση και την αλλαγή διοικήσεων, ιδιοκτησιακού καθεστώτος κλπ....
Πάντως από την πώληση κάθε αντιτύπου C-01 δεν προβλέπω να βγάζει ούτε μια πένα κέρδος!
*****: Λέτε ο V8 κινητήρας που εξέλιξε o Zimmerman για την επερχόμενη (σαν χελώνα ελέω κρίσης και των εξελίξεων...) Esprit να βρήκε βάση για περαιτέρω endurance εξέλιξη στο πίσω μέρος της LMP2;;; Άλλωστε ενδείκνυται τέτοιο αμάξι και τέτοια αγωνιστική χρήση
Υ.Γ.
Λέτε ο κινητήρας της C-01 να είναι το ένα από τα 2 cylinder banks του υπό εξέλιξη V8, σε πιο ελαφριά μοτοσυκλετάτη έκδοση;;;; Μου πέρασε σαν ιδέα μιας και σχεδιάζουν ούτως ή άλλως να περάσουν το μισό κομμάτι στην παραγωγή των επόμενων μοντέλων (όταν και εφόσον βέβαια...)Αν διανοηθώ πως ο Wolf κατάφερε με τα διαμαντένια κοφτερά μυαλά των παιδιών που απαρτίζουν την Lotus Engineering ένα τέτοιο engine fusion & cross-platform transplantation, θα τρελλαθώ!
-
Το αγγλικό Autocar δοκίμασε τη νέα Lotus Exige V6 Roadster!
Sent from my Lotus-powered iPad 2 using Tapatalk 2 Cup 300+
-
Βαρετοί έχουν καταντήσει οι μαλάκες με ολες τις παραλλαγές Elise Exige κλπ. Τη ριμάδα την Esprit ακόμα την περιμένουμε. Και λένε οτι ήταν/είναι σχεδόν έτοιμη.
Ήταν στραβό το κλήμα το δάγκωσε και ο Dani
-
Είμαι ο πρώτο που φωνάζω στην Λωτο-κοινότητα περί της ανάγκης ανάπτυξης νέας πλατφόρμας και την ανάγκη να ξεκολλήσει η εταιρία από την δεκάχρονη και βάλε αλουμινομπανιέρα!
Μόλις βρεις προσωπικά εσύ τα λεφτά και τις άκρες όμως για να συνεχίσουν την εξέλιξη και την ανάπτυξη στην εταιρία, στείλε μου pm για να πούμε στους 'μαλάκες' τί ακριβώς να κάνουν, μιας και κατά πώς φαίνεται έχουν κολλήσει στο ένα και μόνο σασί (βγάλε έξω την Εβόρα...) και μας περιμένουν πώς και πώς να δουν προκοπή!
Πάντως η νέα Exige V6 είναι άλλο αμάξι (σε κάθε της μορφή...ανοιχτή/κλειστή) σε στήσιμο παρά την κοινή μπανιέρα και το εσωτερικό που μετά από τόσα χρόνια δεν εμπνέει πολύ ούτε τους πολύ φανατικούς της εταιρίας. Το πράγμα όμως στο δρόμο και τη πίστα απλά δεν παίζεται και ανεβάζει τον πήχυ για το υφιστάμενο σασί σε άλλο επίπεδο, πολύ πιο κοντά σε άλλα αντίστοιχου βεληνεκούς και επιδόσεων αυτοκίνητα... Σίγουρα δεν έχει τα luxuries εκείνων, αλλά κι εκείνα δεν έχουν το feeling που προσφέρει αυτό το αμάξι. Και όσοι το έχουν οδηγήσει στο εξωτερικό έχουν ξετρελλαθεί, κάνοντας τη γραμμή παραγωγής να πάρει φωτιά και δημιουργώντας ήδη μακρόχρονη λίστα αναμονής! Πόσο μάλλον τώρα που ανακοινώθηκε και η πιο ευέλικτη Roadster και το order book δεν περιορίζεται στην απλή Exige S V6 και της Cup & Cup R αγωνιστικές υπο-εκδόσεις της...
Γνωρίζω δε για την εξέλιξή της από 'μέσα' εδώ και πάααρα πολύ καιρό, μιας και στο Vehicle Dynamics Dept υπήρχε μεταξύ των περίπου 10 μελών του κι ένας Έλληνας ο οποίος ασχολούταν (και) με το endurance testing της, όπως και άλλων εκδόσεων (και αγωνιστικών) της Lotus. Το παρατσούκλι του μάλιστα (παραφράζοντας λίγο το επώνυμό του), όπως μου το ανέφερε και προσωπικά ο Becker σε κατ'ιδίαν κουβέντα μας ήταν...Stig-opoulos!
Ο Dani δεν στράβωσε κάποιο 'κλήμα'. Απλά 'μασούσε'περισσότερο από όσο έπρεπε και ενώ είχε ένα αρχικό όραμα, η 'πείνα' που τον έπιασε διοικώντας μια εταιρία με περιορισμένους σε κάθε περίπτωση πόρους κι όχι μια Φερράρι όπου και μια βόλτα με πολυθέσιο ελικόπτερο κρύβεται μέσα σε ένα ποταπό press event invoice, ανάγκασε το ΔΣ να τον στείλει πάραυτα σπιτάκι-φτωχοκαλυβάκι του, κι ας απάντησε μέσω νομικής οδού για λόγους εντυπωσιασμούς. Μαρκετίστας βλέπεις το τουρκο-ελβετόπουλο...
Υ.Γ.
Άντε και την περιμένεις την Εσπρίτ. Για αφίσα σε (μετ)εφηβικό δωμάτιο & το FB timeline , ή για toy for big'n'serious boy στο petrolhead γκαράζ σου ;Εγώ πάντως τελευταία ¨κοζάρω' μια ειδική έκδοση της Evora! Πολύ special όμως...
Ο επόμενος καιρός θα δείξει τι μέλλει γεννέσθαι & τί 'Λωτός' θα τσουλήσει επί ελληνικής ασφάλτου... -
Μιλάμε έχω πεθάνει στα γέλια, πολύ δυνατή πένα theoM5, μαγκιόρικα ποστ
--> LOTUS Forum