-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Έυκολο να ανακαλύψεις την μαμά ιπποδύναμη Απο τα μισά του 07 είναι με τα 184 άλογα, απο πρίν με τα 163Παιδια οπως ειπα πριν εχει AMG tunning το οποιο βγαζει παραπανω αλογα. Αρα ναι μεν ειναι προγενεστερο του 184 ιππ βγαζει δε περισσοτερα αλογα. Σε αυτη την περιπτωση παμε με τα αλογα η το μοντελο?
Επισης βλεπω 3 σετ με διαφορετικες τιμες χωρις προφανη διαφορα.
ΥΓ
Οι μηχανικες γνωσεις μου ειναι περιορισμενες
-
Ο χρήστης corden20000 έγραψε:
Έυκολο να ανακαλύψεις την μαμά ιπποδύναμη Απο τα μισά του 07 είναι με τα 184 άλογα, απο πρίν με τα 163
Παιδια οπως ειπα πριν εχει AMG tunning το οποιο βγαζει παραπανω αλογα. Αρα ναι μεν ειναι προγενεστερο του 184 ιππ βγαζει δε περισσοτερα αλογα. Σε αυτη την περιπτωση παμε με τα αλογα η το μοντελο?
Επισης βλεπω 3 σετ με διαφορετικες τιμες χωρις προφανη διαφορα.
ΥΓ
Οι μηχανικες γνωσεις μου ειναι περιορισμενες
με τον αριθμό WIN θα βρεις ακριβώς ποιό είναι.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Έυκολο να ανακαλύψεις την μαμά ιπποδύναμη Απο τα μισά του 07 είναι με τα 184 άλογα, απο πρίν με τα 163
Παιδια οπως ειπα πριν εχει AMG tunning το οποιο βγαζει παραπανω αλογα. Αρα ναι μεν ειναι προγενεστερο του 184 ιππ βγαζει δε περισσοτερα αλογα. Σε αυτη την περιπτωση παμε με τα αλογα η το μοντελο?
Επισης βλεπω 3 σετ με διαφορετικες τιμες χωρις προφανη διαφορα.
ΥΓ
Οι μηχανικες γνωσεις μου ειναι περιορισμενες
με τον αριθμό WIN θα βρεις ακριβώς ποιό είναι.
Ξερω ποιο ειναι. Ειναι αρχη του 07 αρα βαση αυτου το 163 ιπ . Το θεμα ειναι με το tunning ειναι υποτιθεται γυρω στα 190. Αρα ποιο θα επρεπε να επιλεξω
Επισης δεν καταλαβαινω τι διαφορετικο εχει καθε σετ. Ωστε το ενα να εχει 260 ε και το αλλο 500+
-
Δεν υπάρχει AMG tuning και λοιπές όμορφες ιστορίες
Με τον αριθμό πλαισίου θα βγάλεις το νούμερο των ανταλλακτικών που χρειάζεσαι και εάν θέλεις μετά για να μη πληρώνεις το σήμα της Merc θα ζητήσεις το αντίστοιχο LUK (το οποίο φυσικά παίζει να σου έρθει και με σηματάκι της Mercedes επάνω )Από τη στιγμή που θα κατεβάσεις κιβώτιο καλό θα ήταν να αλλάξεις και το τρομπάκι μέσα στο σαζμάν το οποίο πολλές φορές το δίνουν σετ μαζί με δίσκο πλατό
Ίδιο σετ με αυτό που ψάχνεις το είχα πληρώσει πριν 2 χρόνια περίπου 500E ενω τα 200Ε εργατικα μου ακουγονται υπερβολικα
Εαν μπορεις κοιτα σε Sachs ενισχυμενο, εγω οτι και να εκανα συνεχεια σκληρο συμπλεκτη ειχα ενω θελει και το βολαν αρκετη προσοχη, να το δειτε οταν κανεις την αλλαγη
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Δεν υπάρχει AMG tuning και λοιπές όμορφες ιστορίες
Με τον αριθμό πλαισίου θα βγάλεις το νούμερο των ανταλλακτικών που χρειάζεσαι και εάν θέλεις μετά για να μη πληρώνεις το σήμα της Merc θα ζητήσεις το αντίστοιχο LUK (το οποίο φυσικά παίζει να σου έρθει και με σηματάκι της Mercedes επάνω )Από τη στιγμή που θα κατεβάσεις κιβώτιο καλό θα ήταν να αλλάξεις και το τρομπάκι μέσα στο σαζμάν το οποίο πολλές φορές το δίνουν σετ μαζί με δίσκο πλατό
Ίδιο σετ με αυτό που ψάχνεις το είχα πληρώσει πριν 2 χρόνια περίπου 500E ενω τα 200Ε εργατικα μου ακουγονται υπερβολικα
Εαν μπορεις κοιτα σε Sachs ενισχυμενο, εγω οτι και να εκανα συνεχεια σκληρο συμπλεκτη ειχα ενω θελει και το βολαν αρκετη προσοχη, να το δειτε οταν κανεις την αλλαγη
Ευχαριστω για τις πληροφοριες
Εμενα συγκεκριμενα μου ειχε πει ο προκατοχος οτι εχει δευτερο σταδιο AMG. Αν μου ειπε δρακο, δρακο λεω και εγω. Ο μηχανικος που το ειδε δεν ειχε ενσταση αν και εγω εχω συμπερανει οτι κατι afternarket εχει παιξει απλα δεν μπορω να το αποδειξω. Δεν μπηκε σε μετρητη ιπποδυναμης αλλα και να βγαλει 195 παλι δεν ξερω που εγινε η μετατροπη
Τωρα οσο αφορα το συμπλεκτη. Οντως ειναι σκληρος και μου ειπε ο εξιδεικευμενος μηχανικος οτι θα ελαφρυνει αλλα να μην περιμενω μεγαλη διαφορα γιατι ετσι βγαινουν αυτοι
500 μου ειπε και εμενα το θεμα ομως ειναι τι θα βαλει με 500. Τον Sachs ενισχυμενο η αυτον με 250 ευρω LUK η κατι αντιστοιχο με 250?
Εχεις υποψιν σου καποιο εξειδικευμενο Αθηνα που να ειναι αξιοπιστος? Επισης αν ειναι στανταρντ δουλεια μπορω να το αγορασω εγω και να το εγκαταστησω σε συνεργειο της γειτονιας?
-
Γνωμη μου επειδη δεν εχεις και αυτοκινητο της πλακας, να ψαξεις καλα και να πλουτισεις τις γνωσεις σου αν ειναι να μπεις στη διαδικασια να αγορασεις μονος σου.
Για τον ιδιο λογο καλο θα ηταν λεω ενα εξειδικευμενο, ισως μπορουν να προτεινουν κατι οι συνφορουμιτες. -
Ο χρήστης corden20000 έγραψε:
Ενα λογικο κοστος εγκαταστασης ποσο ειναι ρε παιδια. Νομιζω το ανταλακτικο σε Luk ειναι γυρω στο 500 ρικο
αν εχω βαλει λαθος μοντελο, βαλε το σωστο
Το σωστο εβαλες. Με προβληματιζει το οτι η τιμη ειναι 50% κατω απο την τιμη που μου ειπε ο μηχανικος. Ειναι σιγουρα το original?
Το 50% είναι το κερδος του μηχανικου , απο κει θα το παρει και αυτός!!!
-
Αυτος μου ειπε οτι το σετ κανει 500 Ευρω και χρεωνει εργασια 200. Επειδη δεν ρωτησα ποιο θα βαλει δεν εχω εικονα αν θα βγαλει και απο το ανταλακτικο αν και ετσι που τα βλεπω ...
Και πες οτι μου πει οτι θα βαλει τοsachs performance με 520. Εγω πως μπορω να ξερω τι εχει βαλει στην πραγματικοτητα. Και αποδειξη να μου δειξει παραλαβης ακομα δεν ξερεις οτι μπηκε στο αυτοκινητο. Ακουγωμαι λιγο καχυποπτος και ειμαι. Εχουν δει πολλα τα ματια μου τα τελευταια χρονια
-
Ο χρήστης corden20000 έγραψε:
Εγω πως μπορω να ξερω τι εχει βαλει στην πραγματικοτητα.μόνο αν είσαι παρών, την ώρα της εργασίας
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
με τον αριθμό WIN θα βρεις ακριβώς ποιό είναι.
VIN
-
Το σετ της Sachs το performance όντως έχει γύρω στα 500άρικο, όποιο συμπλέκτη και να βάλειςστην αρχή θα σου φανεί πιο μαλακός επειδή θα είναι καινούργια τα χτένια του.
http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... _2071.html
-
http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... _2173.html
αυτος ειναι ο σωστός για το αμάξι του, η καλύτερη επιλογή όπως προτείνει ο μηχανικός, πάρτο αν το αντέχεις οικονομικά, να ευχαριστηθείς ''die Kupplung treten'' να πατάς συμπλέκτη δηλαδή, που λένε και οι Γερμανοί φίλοι μας. -
Ο χρήστης corden20000 έγραψε:
Επισης δεν καταλαβαινω τι διαφορετικο εχει καθε σετ. Ωστε το ενα να εχει 260 ε και το αλλο 500+Την ίδια απορία μου έλυσα κοιτάζοντας πιο προσεκτικά τι λέει για το καθένα σε κάποιο από τα προηγούμενα λινκ. Πατάς το κουμπάκι που λέει περιεχόμενα και βλέπεις ότι το ακριβό περιλαμβάνει το φτηνό και επιπλέον κι άλλα πράματα, λέει ποια. Οπότε πρέπει να δεις και αν σου χρειάζονται όλα ή μήπως μπορείς να βολευτείς με το φτηνό πακέτο.
-
http://www.x1-autoteile.de/index.php?si ... 3000951833
217 ευρω
εψαξα με το part numberXTend
Article criteria: Ø230 mm
Nabenprofil26, 5x28,7-26N
Zähnez.26
Technical information also available as a kit plus CSC Technical Information without releaser
Technical Information Only available as a setτι ειναι το 'releaser', ενα διχαλο ? (στο χιουνται μοιαζει με σφεντονα)
-
Υπάρχουν πολλά, ζήτα τιμές και από τα μαγαζιά με ανταλλακτικά εδώ στην Ελλάδα πχ spare.gr, πρέπει όμως να ξέρεις το μοντέλο ακριβώς από τον αριθμό ή τον τύπο του κινητήρα και αν το δκό σου φοράει απλό ρουλεμάν ή υδραυλικό ρουλεμάν.
Η ψάχνεις και γλυτώνεις 100-200€ ή το αφήνεις στο συνεργείο να το φτιάξει με ανταλλακτικά από Λευκορωσία, Ουκρανία, Κίνα και να στα χρεώσει για Γερμανικά.http://www.e-antallaktika.com.gr/kit-cl ... 6-170.html
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz ... 0792992760
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz ... 2992760%26
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχουν πολλά, ζήτα τιμές και από τα μαγαζιά με ανταλλακτικά εδώ στην Ελλάδα πχ spare.gr, πρέπει όμως να ξέρεις το μοντέλο ακριβώς από τον αριθμό ή τον τύπο του κινητήρα και αν το δκό σου φοράει απλό ρουλεμάν ή υδραυλικό ρουλεμάν.
Η ψάχνεις και γλυτώνεις 100-200€ ή το αφήνεις στο συνεργείο να το φτιάξει με ανταλλακτικά από Λευκορωσία, Ουκρανία, Κίνα και να στα χρεώσει για Γερμανικά.http://www.e-antallaktika.com.gr/kit-cl ... 6-170.html
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz ... 0792992760
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz ... 2992760%26
Το R171 εχει το παλληκαρι, αυτα που βαζεις ειναι το R170
-
καλο συνεγειο για merc-smart υπαρχει στον αλιμο.(εξειδικευμενο)
σε βολευει?
-
Ενημερωνω. Το πηγα σημερα στον εξειδικευμενο και ειπωθηκαν τα εξης
Καταρχην στην διαδρομη κολαγε στην απελευθερωση ο συμπλεκτης και μου λεει (μετα απο βολτα) οτι περιπου ειμαι και τυχερος που με εβγαλε και μεχρι εκει. Στην υπερβολη προφανως.
Αυτο μου ειπε αν καταλαβα καλα ειναι η αντλια με το release. Τουτεστιν ολο το πακετακι Luk 3 in 1 το απλο οχι το performance 570 + 200 εργατικα.
Δευτερον μου ειπε οτι Luk Sachs ειναι πλεον η ιδια εταιρια και οταν ρωτησα για το performance σαν επιλογη εναλακτικη μου ειπε οτι θα ειναι ακομα ποιο σκληρος και οτι ειναι αρκετα βιαιος στην οδηγηση.
Τονιζω ειναι γνωστο συνεργειο εξειδικευμενο οπου εχω παει συστημενος. Δεν πηγα πρωτη φορα. Τωρα οσο αφορα την τιμη των ανταλακτικων δεν ξερω με ποιο πακετακι να το συγκρινω αλλα σιγουρα θα υπαρχει καποια διαφορα
-
Μακάρι να βρείς καλή άκρη, αλλά πες στον μάστορα που τα έχει μπερδεμένα, πρώτα να μάθει καλά ποιός ανήκει που, και μετά να τα λέει στους πελάτες του γιατί έτσι φαίνεται άσχετος και υπάρχουν και ενήμεροι πελάτες που αν ακούσουν κάτι που δεν ισχύει την κάνουν με πλάγια πηδηματάκια από ανασφάλεια.
Είναι λοιπόν καλύτερα να μην επεκτείνωνται τα μαστόρια σε θέματα που δεν τα κατέχουν, για το καλό τους το λέω γιατί εκτείθενται.
Έτσι λοιπόν χοντρικά, η Luk ανήκει στο γρούπ της Schaeffler που έχει επίσης την ΙΝΑ και την FAG.http://www.luk.de/content.luk.de/en/com ... brands.jsp
Η Sachs τώρα ανήκει στο γρούπ της ZF που έχει ακόμα τις Boge και Lemforder, όχι πως όλα αυτά έχουν ιδιαίτερη σημασία, αλλά είναι θέμα ενημέρωσης που αν δεν ισχύει ότι λέει ο μηχανικός στον πελάτη, χάνει την αξιοπιστία του, τώρα θα μου πεις τι ψάχνεις ρε να βρείς πρωϊνιάτικα ? Έλα μου ντε ?
http://www.zf.com/brands/content/en/sac ... mepage.jsp
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μακάρι να βρείς καλή άκρη, αλλά πες στον μάστορα που τα έχει μπερδεμένα, πρώτα να μάθει καλά ποιός ανήκει που, και μετά να τα λέει στους πελάτες του γιατί έτσι φαίνεται άσχετος και υπάρχουν και ενήμεροι πελάτες που αν ακούσουν κάτι που δεν ισχύει την κάνουν με πλάγια πηδηματάκια από ανασφάλεια.
Είναι λοιπόν καλύτερα να μην επεκτείνωνται τα μαστόρια σε θέματα που δεν τα κατέχουν, για το καλό τους το λέω γιατί εκτείθενται.
Έτσι λοιπόν χοντρικά, η Luk ανήκει στο γρούπ της Schaeffler που έχει επίσης την ΙΝΑ και την FAG.http://www.luk.de/content.luk.de/en/com ... brands.jsp
Η Sachs τώρα ανήκει στο γρούπ της ZF που έχει ακόμα τις Boge και Lemforder, όχι πως όλα αυτά έχουν ιδιαίτερη σημασία, αλλά είναι θέμα ενημέρωσης που αν δεν ισχύει ότι λέει ο μηχανικός στον πελάτη, χάνει την αξιοπιστία του, τώρα θα μου πεις τι ψάχνεις ρε να βρείς πρωϊνιάτικα ? Έλα μου ντε ?
http://www.zf.com/brands/content/en/sac ... mepage.jsp
Πολυ καλα κανεις και επισημενεις οποια ανακουλουθια. Αλλωστε αυτοι την δουλεια τους και εμεις την δουλεια μας για αυτο ειμαστε εδω. Η αληθεια ειναι οτι ειδα μερικα σετ που ηταν χτυπημενο και το Luk και το Sachs (νομιζω το καθενα απο καθε πλευρα) ομως οντως τα περισσοτερα ειναι ξεχωριστα. Αν οντως εχει γινει εξαγορα μεταξυ Luk Sachs η μονη ερμηνεια που δινω οτι κραταει η μητρικη πλεον και τα δυο σηματα ειναι καθαρα για λογους product differentiation οπως κανουν πχ με τα απορυπαντικα.
Αλλαγη δισκο πλατω σε SLK 200.