-
Ο χρήστης j.marr πρίν κάμποσες σελίδες έγραψε:
Για ρίξε και μια ανάλυση για το που πλεονεκτεί σε σχέση με το σύστημα της Teneko πχ ή με κάτι το υδροπνευματικό και self leveling.
Απο το να διαβάζουμε καββαθίστικα κατεβατά για το μεγαλείο της φυλής και τις αδικίες της πολιτείας με λίγη απο γαματοσύνη του δημιουργού μια απάντηση στο παραπάνω μπορώ να έχω.
μΠόνουνς απο το autoblog.gr
Το κιβώτιο του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με 3 τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ/ώρα.
Και μετά λέμε
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Για ρίξε και μια ανάλυση για το που πλεονεκτεί σε σχέση με το σύστημα της Teneko πχ ή με κάτι το υδροπνευματικό και self leveling.
Απο το να διαβάζουμε καββαθίστικα κατεβατά για το μεγαλείο της φυλής και τις αδικίες της πολιτείας με λίγη απο γαματοσύνη του δημιουργού μια απάντηση στο παραπάνω μπορώ να έχω.
Προσωπικά δεν έχω τις γνώσεις να κάνω μια τέτοια σύγκριση αλλά γιατί δε δοκιμάζεις ο ίδιος να μας πεις που υπερτερεί το ένα σύστημα σε σχέση με το άλλο αντί να ζητάς από τους άλλους ?
-
Respect,πρεπει να λεμε σε οποιαδηποτε προσπαθεια,γινεται στη Ελλαδα του τπτ οπως πολυ σωστα εγραψε καποιος παραπανω,απο τον τυπο που κατασκευασε τους ξυλινους σκελετους για γυαλια,τον παραγωγο που καλλιεργει τα gourmet βιολογικα προϊοντα του,μεχρι την υπερτατη προσπαθεια του κ.Κορρε...
Αρνητικα σχολια,υπαρχουν οπως ειναι φυσικο,αφου ειναι στο DNA μας,να 'φαμε' το κεφαλι που παει να σηκωθει απο το κοπαδι μας...
Το οχημα αυτο,ασχημο ομολογουμενως,δεν εχει σκοπο να μας ξεδιπλωσει τις χάρες του automotive design,οπως πχ μια 8C,αλλα να μας δειξει τις τεχνολογικες του δυνατοτητες εντος-εκτος δρομου,που δειχνουν εντυπωσιακες,σε ενα πακετο supercar...
Ο κ.Κορρες θα μπορουσε ανετα να φτιαξει-αντιγραψει ενα εμπορικο mini diesel πολης,σε χαμηλη τιμη που πιθανα να ξεπουλουσε τρελα,αλλα δεν ηταν αυτο το ζητουμενο του,οπως φαινεται και στα προησουμενα project του.Θελει να καινοτομησει και οχι να αντιγραψει οπως ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστες,και μονο για αυτο ειναι αξιεπαινος,και θα επρεπε να εχει την στηριξη τους κρατους τουλαχιστον...αλλα θυμηθηκα ξαφνικα οτι και αυτος ο ερμος ζει στο Ελλαδισταν...Οι επικριτες να προσπαθησετε να καινοτομηστε εστω στο 1%,στη δουλεια σας,και μετα σχολιαζετε...
ΣΕΒΑΣΜΟΣ λοιπον...
-
Και γιατί δεν δοκιμάζουν αυτοί που μιλάνε για πρωτοποριακή ανάρτηση να το κάνουν.
kolokithia level 10+
-
Γιατί εσύ έθεσες θέμα σύγκρισης μήπως ? Ενώ δεν είδα κανέναν να έγραψε 'η καλύτερη ανάρτηση' ?
-
viewtopic.php?f=15&t=54205&start=15#p2832025
Το έκανε (στο περίπου) ο leonp και είπε -μετα την ερώτηση μου- οτι δεν τον ενδιαφέρει να αναλύσει κλπ. Σεβαστό.
-
Οποιος ξέρει να διαβάζει ξέρει ποιός έθεσε θέμα σύγκρισης και τώρα κάνει
Ασε δεμπειράζει -
mjaobnass
#denpeirazei
-
Η ανάρτηση του Κορρέ έχει 1 μέτρο διαδρομή σε κάθε τροχό, όταν ο ένας τροχός ανέβει σε εμπόδιο αυτού του ύψους οι άλλοι 3 τροχοί πατάνε στο έδαφος.
Αυτή η ανάρτηση δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση με τα ημιενεργητικά αμορτισέρ της Tenaco που απλά διαμορφώνουν τον έλεγχο των αμορτισέρ σε σφιχτό / μαλακό στις υπάρχουσες αναρτήσεις των αυτοκινήτων, όπως και οι αναρτήσεις τύπου self leveling που επίσης αναφέρθηκαν χάριν εντυπωσιασμού.Εδώ έχουμε μια κινητική της ανάρτησης έντελώς έξω από τα παραδοσιακά σχήματα και λειτουργία, τις ταλευταίες πινελιές στο fine tuning της, αλλά και σε άλυτα προβλήματα που είχαν προκύψει στα προηγούμενα project, έβαλε ο Μιχάλης Ζώτος, ποιός είναι αυτός ?
Σίγουρα όχι ο καναπεδάτος κριτής επί παντός επιστητού, έτσι για να έχουμε να λέμε. Επίσης εκφράστηκε ειρωνικά κάποιος για το θεωρητικό της ταχύτητας των 600 χλμ, σίγουρα εντυπωσιακό και σίγουρα δεν περνάνε από το μυαλό του οδηγού του κορεάτικου κουβά αυτά τα νούμερα, όμως αν γινότανε μια αναγωγή στις στροφές του κινητήρα στον κόφτη, με τις σχέσεις του σαζμάν και του κιβωτίου, ακόμα και το κορεάτικο χρέπι των 170 χλμ τελική, θεωρητικά θα έβλεπα ίσως και πάνω από 250 χλμ, είναι προτιμότερο λοιπόν να μασάμε αντί να μιλάμε.Να ο Ζώτος, σκίστε τον και αυτόν, ξέρετε εσείς.
http://www.onsports.gr/Auto-moto/Rally- ... as-sto-WRCΌσο για τα ξέκωλα, θα μπορούσαν αυτά τα κοριτσάκια να είναι οι φοιτήτριες κόρες μας ή οι αδελφές μας, ή οι γειτόνισες απέναντι που ψάχνουν το 50άρικο και το 100ρικο για να την βγάλουν, ίσως να είναι και πουτανάκια ποιός ξέρει, και γιατί να μας ενδιαφέρει άλλωστε ?
Αλλά φού δεν μπορούμε να κρίνουμε το αντικείμενο, κρίνουμε την προβολή του, τον τρόπο που παρουσιάστηκε, και κάνουμε και υποδείξεις για το πώς θα έπρεπε να είναι, άρες μάρες κουκουνάρες δηλαδή, ξεπεράσαμε το ίδιο το προϊόν και κολλήσαμε στο promotion του σαν πλέον οι πλέον ειδικοί.
Μας αρέσει να κρίνουμε αλλά να μην κριθούμε, ποιός έχει το κουράγιο από όσους διαφωνούςν να καλέσει τον Κορρέ να εξηγήσει γιατί το έκανε, τι είναι αυτό, που αποσκοπεί, γιατί το παρουσίασε με τα ξέκωλα, και όλα αυτά τέλος πάντων τα χαριτωμένα που ειπώθηκαν και που θα ειπωθούν ακόμα, γιατί η λάσπη και η χλέβη δεν κοστίζει, και αν τα κείμενα είναι Καββαθακικού στύλ, δε φταίει ο Καββαθάς ούτε και τα κείμενα, αλλά η ρημάδα η γλώσα που πρέπει να αναλύσει τα όποια σκατά συμβαίνουν γύρω μας, γιατί δεν γίνεται να απαντηθούν ορισμένα πράγματα με λεζάντες και τσιτάτα του στύλ, έλα μωρέ μια ξεβράκωτη μαλακία είναι, και να καθαρίζουμε έτσι απλά, γιατί είναι ντροπή πρώτα στο πρόσωπό μας και μετά στον όποιο δημιουργό.
Αιδώς Αργείοι. -
Ρε συ Κουάντρα έλεος.
Μη ψάχνεις να βρεις εχθρούς παντού.Όσο ευφυές και αν είναι το συγκεκριμένο σχέδιο (δεν ξέρω, δεν το κρίνω) ο τρόπος που επιλέχθηκε να προβληθεί ήταν λανθασμένος ως άκυρος.
Τα κοριτσάκια μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους.
Το λάθος ήταν αυτού που επέλεξε το ντύσιμο τους.Σχετικά με την Ελλάδα μην αρχίζετε τη γνωστή μίρλα.
Αν τεχνικά είναι όντως τόσο πρωτοποριακό και επαναστατικό αυτό το όχημα μπορεί με ελάχιστο κόστος να προσεγγίσει επενδυτές από όλο τον κόσμο.
Απλά στις παρουσιάσεις που θα κάνει ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. -
Δεν με ενοχλούν οι εχθροί, ούτε μίλησα για εχθρούς, οι εχθροί αντιμετωπίζονται, ούτε μίλησα για κανένα μεγαλείο της Ελλάδας, για την κατάρα της μίλησα, και μίλησα για μικρόνοες και για τη βλακεία στη νιοστή που είναι ανίκητη.
-
Καθενας εχει δικαιωμα να πουλαει ο,τι θελει,οπου θελει.Στο κατω κατω το δημιουργημα κ ο δημιουργος αδικουνται με παρουσιασεις οπως η προχθεσινη ειτε το εκθειασουμε ειτε οχι.
Θεωρω πως αδικο εχουν κ οσοι θεωρουν de facto τα συγχαρητηρια για την προσπαθεια.Ειναι λογικο και εχω διαβασει σε αρθρα διαφορων πρωτοτυπων πως για να πας μπροστα τη δημιουργια και εξελιξη ενος οχηματος θες πολλα χρηματα και χρονο σε πολλους τομεις.Το να το κανεις με περιορισμενο μπατζετ και χωρις χορηγους δε σε καθιστα απαραιτητα ηρωα,αλλα πιθανα δημιουργο ενος αυτοκινητου που καποιος αλλος στον κοσμο θα μπορουσε να κανει 50 φορες καλυτερα γιατι θα ειχε τα χρηματα(και την πιστη των επενδυτων).
Και εξισου ακυρη ειναι η δικιολογια 'δε βιδωσες ουτε βιδα,τι να πεις κ εσυ για τον κορρε',για προφανεις λογους.
My 2c,αλλα ας μη τσουβαλιαζονται οσοι δεν ειπαν μπραβο ως κομπλεξικοι/ζηλιαρηδες/τεμπελιδες.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η ανάρτηση του Κορρέ έχει 1 μέτρο διαδρομή σε κάθε τροχό, όταν ο ένας τροχός ανέβει σε εμπόδιο αυτού του ύψους οι άλλοι 3 τροχοί πατάνε στο έδαφος.
Αυτή η ανάρτηση δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση με τα ημιενεργητικά αμορτισέρ της Tenaco που απλά διαμορφώνουν τον έλεγχο των αμορτισέρ σε σφιχτό / μαλακό στις υπάρχουσες αναρτήσεις των αυτοκινήτων, όπως και οι αναρτήσεις τύπου self leveling που επίσης αναφέρθηκαν χάριν εντυπωσιασμού.Εδώ έχουμε μια κινητική της ανάρτησης έντελώς έξω από τα παραδοσιακά σχήματα και λειτουργία...
Αν δεν ξέρουμε τι ακριβώς θέλει να καταφέρει με την ανάρτηση αυτή και πού απευθύνεται, άκρη δεν βγαίνει. Γιαυτό ζητάω design brief ή pds εδώ και καιρό από άτομα που τυχόν έχουν συνεργαστεί με τον κ Κορρέ. Πχ, τι να το κάνω το *υπερτέλειο *μοτέρ αν θέλει άλλο ένα αμάξι για περιφερειακά;
Αλλά φού δεν μπορούμε να κρίνουμε το αντικείμενο, κρίνουμε την προβολή του, τον τρόπο που παρουσιάστηκε, και κάνουμε και υποδείξεις για το πώς θα έπρεπε να είναι, άρες μάρες κουκουνάρες δηλαδή, ξεπεράσαμε το ίδιο το προϊόν και κολλήσαμε στο promotion του σαν πλέον οι πλέον ειδικοί.
Η προβολή ενός αντικειμένου πλέον δεν είναι καθόλου ανεξάρτητη από το αντικείμενο.
ΥΓ: τα σεντόνια που γράφεις τελευταία και καταφέρεσαι εναντίον ανεμόμυλων έχουν γίνει *ελαφρώς *κουραστικά.
-
Τα κορίτσια στα βρακάκια τους γράφανε ducati, δε νομίζω ότι τα έφεραν εκεί για το πρωτότυπο.
Η γνώμη μου είναι ότι είναι μια αξιέπαινη προσπάθεια, με πολλές έξυπνες και πρωτοποριακές λύσεις.
Σε αντίθεση με ό,τι ακούγεται εδωμέσα, οι άνθρωποι στο Τατόι δε μίλησαν για το επόμενο σούπερκαρ αλλά μας το παρουσίασαν σαν 'αγωνιστικό' αυτοκίνητο με βλέψεις στους αγώνες rally raid, πράγμα που δεν ακούγεται απίθανο και πιστεύω ότι έχει πιθανότητες να πάει καλά. Δεν καταλαβαίνω, δλδ τι παραπάνω είχε, πχ ο J.L. Schlesser με τις περίεργες αλλά άκρως αποτελεσματικές κατασκευές του.Για την ταμπακιέρα, τώρα, καταρχήν να συμφωνήσω ότι υπάρχουν αρκετά φωτισμένα μυαλά (όπως ήταν και ο Θ.Λέφας, άλλωστε) και στη χώρα μας με πολλές και ωραίες ιδέες. ΌΜΩΣ, στην βιομηχανία δεν έχουν τόση πολλή σημασία οι ιδέες όσο η τεχνοοικονομική προσαρμογή τους σε προϊόν, το οποίο θα το αγοράσει ο πελάτης και θα φέρει λεφτάκια στην εταιρεία. Επίσης, ακόμα και πολύ εντυπωσιακές ιδέες που κατακαιρούς έχουν εφαρμοστεί εγκαταλείφθηκαν όταν κρίθηκαν σε βάθος χρόνου ότι είναι ασύμφορες από πλευράς συντήρησης και δημιουργούν επιπλέον προβλήματα (πολλά παραδείγματα μπορώ να σας πω αλλά δεν είναι της παρούσης- έχει κανείς σήμερα αντί για βαλβίδες θυρίδες πχ; ). Μένει λοιπόν να δοκιμαστεί η ανάρτηση αυτή και αν, πράγματι, αποδειχτεί καλή, ελπίζω και εύχομαι ολόψυχα να καταφέρουν να πουλήσουν την πατέντα κάπου που να εισπράξουν, αν μη τι άλλο, τους κόπους τους πίσω (σε χρήμα και αναγνώριση).
Η προσωπική μου εντύπωση μόνο θετική μπορεί να είναι. Ασφαλώς πρόκειται για κάποιους τρελούς Μηχανικούς/Μηχανουργούς που αποφάσισαν να επενδύσουν στην τρέλα τους και όπου βγει, αντί να πάρουν από μια φεράρι ο καθένας και να ξημεροβραδιάζονται στο σκυλάδικό ή να πάρουν ένα 'σκάφος¨και να πάνε διακοπές κάθε καλοκαίρι στη Μύκονο.
Δυστυχώς, λίγοι τέτοιοι από μόνοι τους δεν κάνουνε τίποτα... αν όμως παραδειγματιστούν και κολλήσουν περισσότεροι κάτι γίνεται. -
Έλα ρε παιδιά...τα κοριτσάκια ήταν της Ducatti και ήταν ιδέα κάποιου που ήταν εκεί...δεν ήταν καθορισμένο, προγραμματισμένο, πληρωμένο...ηταν τυχαίο...Το ότι παρουσιάζεται όμως κάτι τόσο πρωτοποριακό και κάποιος κοιτά τα κοριτσάκια...Εεεε δεν φταίει ο Κορρές...
Δεν ήταν καν δική του ιδέα και αν προσέξετε το έκανε και αγγαρία το να φωτογραφηθεί...Φαίνεται και σε ένα απο τα Βίντεο εδώ:
http://www.carscoops.com/2013/06/korres ... er-to.htmlΚαι έχει πολλά βίντεο αμοντάριστα και αρετουσάριστα...
Εδώ καταντήσαμε να το παρομοιάζουν με το μόρφωμα του Κεραμπού. Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον γιατρο και τον γύφτο αυτή η κακόβουλη παρομοίωση...Γιατί και έλλειψη ποιοτικού χιούμορ υπήρχε και κακοπροαίρετο ήταν...Να πω επίσης ότι δεν τον ξέρω προσωπικά τον άνθρωπο, θα ήθελα να έχω γνωρίσει κάποια τέτοια προσωπικότητα στα 20 μου...είμαι δυστυχής που δεν έτυχε, αλλά δεν θα το βγάλω σε κόμπλεξ...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Εδώ καταντήσαμε να το παρομοιάζουν με το μόρφωμα του Κεραμπού.
O Κεραμπός είναι αυτός με τα αποκεφαλισμένα μίνι, Αργύρη;
Αν ναι, οϊ οϊ μανα'μ... -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Καθενας εχει δικαιωμα να πουλαει ο,τι θελει,οπου θελει.Στο κατω κατω το δημιουργημα κ ο δημιουργος αδικουνται με παρουσιασεις οπως η προχθεσινη ειτε το εκθειασουμε ειτε οχι.
Θεωρω πως αδικο εχουν κ οσοι θεωρουν de facto τα συγχαρητηρια για την προσπαθεια.Ειναι λογικο και εχω διαβασει σε αρθρα διαφορων πρωτοτυπων πως για να πας μπροστα τη δημιουργια και εξελιξη ενος οχηματος θες πολλα χρηματα και χρονο σε πολλους τομεις.Το να το κανεις με περιορισμενο μπατζετ και χωρις χορηγους δε σε καθιστα απαραιτητα ηρωα,αλλα πιθανα δημιουργο ενος αυτοκινητου που καποιος αλλος στον κοσμο θα μπορουσε να κανει 50 φορες καλυτερα γιατι θα ειχε τα χρηματα(και την πιστη των επενδυτων).
Και εξισου ακυρη ειναι η δικιολογια 'δε βιδωσες ουτε βιδα,τι να πεις κ εσυ για τον κορρε',για προφανεις λογους.
My 2c,αλλα ας μη τσουβαλιαζονται οσοι δεν ειπαν μπραβο ως κομπλεξικοι/ζηλιαρηδες/τεμπελιδες.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Νομίζω ότι όποιος ασχολείται με κάτι επί τόσο χρόνο ( πολύ ) και έχει ξοδέψει τόσα δικά του λεφτά ( πολλά ) ξέρει τις δυσκολίες, ξέρει μέχρι που μπορεί να φτάσει, πως να ανοίξει τα ανδιαφερόμενα κανάλια χρηματοδότησης, και προσπαθεί να προχωρήσει, μην παραγνωρίζουμε ότι ο άνθρωπος είναι επιστήμονας και όχι κάποιος αμόρφωτος σιδεράς σαν και εμένα.
Να πω επίσης ότι εδώ κανείς δεν λιδώρησε όσους δεν είπαν μπράβο, δεν είχαν υποχρέωση άλλωστε, αλλά ούτε και παρότρυνση να το πούν, ένα ωραία προσπάθεια και πρωτότυπη σκέψη για την ανάρτηση ήταν υπεραρκετό, η συζήτηση έχει προχωρήσει ( δυστυχώς όχι επί του αντικειμένου ) και αισθάνομαι αρκετά άβολα αλλά το κάνω γιατί θεωρώ άδικο αυτό που γίνεται από λίγους ευτυχώς οι οποίοι εξακολουθώ να πιστεύω πως απλά είναι εκτός του πνεύματος της δημιουργίας του Κορρέ και δεν έχουν να μοιράσουν κάτι μαζί του, ούτε είναι κακοί άνθρωποι, νομίζω βιάστηκαν, και είμαι σίγουρος ότι αν ασχοληθούν σε βάθος θα ανακαλέσουν στη σκέψη τους όσα απαξιωτικά έγραψαν.
Με ενόχλησε η κριτική που έγινε χωρίς καμμία προηγούμενη διεργασία για το αντικείμενο και για τον δημιουργό του, ο οποίος ποτέ δεν αναφέρθηκε σε τίποτα και για κανέναν, ότι έχει ειπωθεί είναι από το περιβάλλον του, φίλους και συνεργάτες, που με δική τους θέληση έγραψαν, διέδωσαν, ασχολήθηκαν, ο ίδιος ο Κορρές ακολουθεί τον δρόμο του, τον μοναχικό του δρόμο, νομίζω ότι η τελευταία φορά που ήρθε σε επαφή με πιθανούς Έλληνες ενδιαφερόμενους ήταν με τη συνεργασία της Mevaco που δέχθηκε να επενδύσει ο διευθύνων σύμβουλος αλλά δεν ήθελαν οι μέτοχοι και εκεί έληξε το θέμα.
Τώρα αν υπάρχουν μικροχρηματοδότες / οραματιστές / δον κιχώτηδες που πίστεψαν σε κάτι, δεν γνωρίζω επί τούτου, εγώ προσωπικά ( σαν δημιουργός και σκατά στο στόμα μου που το λέω ) τον καταλαβαίνω απόλυτα, είμαι φάν του και μαζί του και θα τον υπερασπίζομαι γιατί μπορώ να διακρίνω το σπουδαίο από το ευτελές και το τίποτα.
Μακάρι να υπάρξει επικοδομητική κριτική, γιατί αυτό να είναι έτσι και όχι αλλιώς, αυτό το καταλαβαίνω και είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε δημιουργός, αυτό που δεν χρειάζεται είναι η απαξία χωρίς γνώση του αντικειμένου, η απαξία μόνο για την απαξία, αυτό είναι σφάλμα μέγα και δεν τιμά κανένα, τις στιγμές αυτές δεν έχουμε την πολυτέλεια της μεταξύ μας κόντρας για οτιδήποτε, ακόμα και για τόσο μικρά πράγματα όπως είναι τα του Κορρέ τα πεπραγμένα.
ΟΚ Κωσταντίνε, από εσένα περίμενα κάτι καλύτερο μιας και ζείς κατά κάποιο τρόπο αντίστοιχες καταστάσεις ψαξίματος, λύσεις εκεί που δεν υπάρχουν κλπ, σταματάω να γράφω αφού το θέλετε και ενοχλώ, συνεχίστε ω Illuminati.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Εδώ καταντήσαμε να το παρομοιάζουν με το μόρφωμα του Κεραμπού.
O Κεραμπός είναι αυτός με τα αποκεφαλισμένα μίνι, Αργύρη;
Αν ναι, οϊ οϊ μανα'μ... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Εδώ καταντήσαμε να το παρομοιάζουν με το μόρφωμα του Κεραμπού.
O Κεραμπός είναι αυτός με τα αποκεφαλισμένα μίνι, Αργύρη;
Αν ναι, οϊ οϊ μανα'μ...Και όχι μόνο...εκτός του Fiorino safari που ήμουν και πελάτης του, έχει καταπιαστεί και με smart trial
-
Korres Project 4