-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!
Χμμμμ
Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες...Πρώτος εγώ θα σου αναφέρω προβλήματα για τα γερμανικά, αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει πρόβλημα με ιταλικό? Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά...
Αυτό σε τιμά γιατί δεν δείχνει «κολλημένο» άνθρωπο.
Εγώ έχω γαλλικό (C4 και Saxo VTS πριν) o πατέρας μου Αlfa από 20 χρονών (τώρα την 166) και η αδελφή μου κάποτε Golf IV 1,4.Στα γαλλικά δεν αντιμετώπισα προβλήματα πλην μιας τσιμούχας στροφάλου που άλλαξα στο 6ετές Saxo μου.
Στα ιταλικά, παλιά άστα βράστα.Από την 147/156 και μετά ΤΕΡΑΣΤΙΑ βελτίωση.
Το Golf-άκι το οποίο πήραμε για να ΜΗΝ τρέχουμε στα συνεργεία...ελέω αδελφής ...τραγικά τα πράγματα!
Εκαιγε 1 λιτρο λάδι στα 3-4000 χλμ, παράθυρα κ γρύλοι, κιβώτιο που δεν έλεγε να πάρει την όπισθεν, ξέφτισμα των πλαστικών του εσωτερικού, το Α/C που δεν άνοιγε κ.α.
Δεν λέω ότι όλα τα Golf είναι αναξιόπιστα αλλά ο γερμανικός μύθος καταρρίπτεται ...και από ακριβότερα μοντέλα όπως τα Mercedes.Tι θέλω να πω:
Το αμάξι είναι λαχείο...τέρμα η χώρα προέλευσης!Ότι ο όμιλος VAG περνάει κρίση αξιοπιστίας το παραδέχομαι.
Όπως επίσης και το ότι έχουν αμβλυνθεί οι διαφορές.
Αλλά πάλι, δεν έχουν εξαλειφθεί.Τα αυτοκίνητα που τυχαίνουν στον καθένα μας δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του συνόλου τελικά. Σε έναν άλλο συνφορουμά έτυχε πρόβλημα στο Corolla. Αυτό τι πάει να πει? Ότι τα Corolla έχασαν την αξιοπιστία τους?
-
...αυτό σου λέω το αυτοκίνητο είναι ΛΑΧΕΙΟ!
End offtopic από μένα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Doblo 1,9D που οδήγησα βγάζει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια 17,7km/L. Έχει πολύ έξυπνες λύσεις για μικροαντικείμενα στην καμπίνα.
Από αξιοπιστία είναι μια χαρά και μην ακούς βλακείες. Ενδεικτικά έχει **ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ περιστροφική αντλία **καυσίμου χωρίς πολύπλοκα μέρη. O ίδιος επιχειρηματίας έχει και ένα Jumper που θέλει να το ξεφορτωθεί γιατί δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από το αυτοκίνητο ούτε από τα service και φανοποιείο της αντιπροσωπείας.
Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.
Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις.Δεν είναι και τόσο συμβατική, EPIC Ph III είναι και μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσε να την επισκευάσει κανείς -εγγυημένα- στην Ελλάδα. Να μην αναφέρω τι ιστορίες υπήρξαν με μερικά αυτοκίνητα.
Σε σχέση με το CR που έχουν όλοι τώρα είναι συμβατική λύση η περιστροφική αντλία άσχετα αν βάλαν λίγα ηλεκτρονικά.
Δεν έχει καν turbo.Κατα συνέπεια λιγότερα μηχανικά μέρη. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Σε σχέση με το CR που έχουν όλοι τώρα είναι συμβατική λύση η περιστροφική αντλία άσχετα αν βάλαν λίγα ηλεκτρονικά.
Δεν έχει καν turbo.Κατα συνέπεια λιγότερα μηχανικά μέρη.Και οι CR περιστροφικές είναι. Δεν έχει turbo, δεν είναι CR κι απλά δεν έχει απόδοση και δεν περνάει Euro IV
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε σχέση με το CR που έχουν όλοι τώρα είναι συμβατική λύση η περιστροφική αντλία άσχετα αν βάλαν λίγα ηλεκτρονικά.
Δεν έχει καν turbo.Κατα συνέπεια λιγότερα μηχανικά μέρη.Και οι CR περιστροφικές είναι. Δεν έχει turbo, δεν είναι CR κι απλά δεν έχει απόδοση και δεν περνάει Euro IV
Συμβατική Περιστροφική χωρίς ηλεκτρικά μπεκ.
-
Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι την αξιοπιστία των σύγχρονων Γερμανικών και Γαλλικών θα προτιμήσω τον Γάλλο...
Όσον αφορά το δίλημα του φίλου μεταξύ Doblo - Berlingo, μάλλον κλίνω προς τον Ιταλό. Από αξιοπιστία δεν νομίζω να τίθεται θέμα για κανένα (και τα δύο είναι πολύ δημοφιλή σε μία τόσο δύσκολη κατηγορία, οπότε τόσοι επαγγελματίες κάτι ξέρουν), οπότε μετράει η 5ετής εγγύηση της FIAT. Αλήθεια, δεν είναι για απεριόριστα χλμ;;;
Έχω την εντύπωση όμως ότι στα 1,6 ο Γαλλικός κινητήρας είναι οικονομικότερος... (αλλά αν είναι ο ίδιος ακριβώς με του 206 μου, κάτω από τις 1800σαλ, απλά ανύπαρκτος... και αυτό μετράει σε επαγγελματικό που θα κινηθεί φορτωμένο συχνά... πάνω από τις 1800 'σκοτώνει' βέβαια...)
-
Τι λετε για ** FORD TRANSIT CONNECT και το CADDY**??
-
-
E και συ, Caddy vs Transit;
Ας ρωτούσες κάτι μεταξύ Enzo vs Veyron και θα χε ξεσπάσει 3ος παγκόσμιος
Transit λόγω επιλογών κινητήρα. Αν λέει κάτι βγήκε και van of the year πέρσι νομίζω
-
Θα σου πρότεινα το tranit, εκτός εάν στο νέο caddy έχουν λύσει τα προβλήματα που είχε το παλιό. (Χλωμό το βλέπω)
esy ti tha dialeges?