Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 449
    • 450
    • 199 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8981
    205059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Το υποπτεύτηκα γι αυτό στο έβαλα. Το έχω σωσμένο από παλιά και είναι πολύ χρήσιμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        To 0w30 or not to 0w30?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Αυτό το ερώτημα νομίζω έχει απαντηθεί στο psclub .
          εγώ αν είχα την επιλογή για κάτι παχύτερο , θα προτιμούσα το παχύτερο but i am a thick guy .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Παχύτερο από το 0w30; 5w30 βάζω τώρα, το μοτέρ είναι το TU5JP4. Πλέον δεν του πίνω (πολύ) το αίμα και έχω σύντομες διαδρομές. Θερμοκρασίες περιβάλλοντος χαμηλές προς μέτριες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Πρώτο post παράγραφος 2 .
              viewtopic.php?f=6&t=6779&start=0

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Παχύτερο από το 0w30; 5w30 βάζω τώρα, το μοτέρ είναι το TU5JP4. Πλέον δεν του πίνω (πολύ) το αίμα και έχω σύντομες διαδρομές. Θερμοκρασίες περιβάλλοντος χαμηλές προς μέτριες.

                Αν το 30 σου κάνει το άλλο μέρος, το 0 ή 5 δεν θα με απασχολούσε ιδιαίτερα. Αρκεί το 30 να κάνει στον κινητήρα, τον τρόπο που οδηγείται και τις θερμοκρασίες που ανεβάζει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Ντάξει, αν ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να δουλεύει με σπορέλαιο , θα δουλέψει με σπορέλαιο. Αν είναι σχεδιασμένος για 20άρι, με 20άρι .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                    Παχύτερο από το 0w30; 5w30 βάζω τώρα, το μοτέρ είναι το TU5JP4. Πλέον δεν του πίνω (πολύ) το αίμα και έχω σύντομες διαδρομές. Θερμοκρασίες περιβάλλοντος χαμηλές προς μέτριες.

                    Αν το 30 σου κάνει το άλλο μέρος, το 0 ή 5 δεν θα με απασχολούσε ιδιαίτερα. Αρκεί το 30 να κάνει στον κινητήρα, τον τρόπο που οδηγείται και τις θερμοκρασίες που ανεβάζει.

                    Από καινούριο 5-30 μπαίνει, first fill 5-30 ήταν, απλά σκέφτομαι να το γυρίσω στο 0-30 εξαιτίας της χρήσης που κάνω πλέον.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      Πιστεύω πως και το 0w-40 της Mobil να βάλεις,μιά χαρά θά'σαι.........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        http://www.widman.biz/English/Calculators/Graph.html

                        Μπορείς να βάλεις στη θέση του oil 1 , oil 2 κτλ ό,τι ιξώδες θέλεις με τις αντίστοιχες τιμές σε 40C και 100C ,να αλλάξεις και την Temperature Minimum (Celsius) π.χ -15 και να παίξεις .

                        Όλα σχεδόν τα 5W30 σήμερα είναι group 3 , ενώ σε 0w30 μπορεί να πετύχεις και κάποιο με αρκετό PAO μέσα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          edmond last edited by

                          αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
                          http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx

                          3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
                          θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
                          λεει κατι ή just pipes?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης edmond έγραψε:
                            αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
                            http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx

                            3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
                            θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
                            λεει κατι ή just pipes?

                            πρωτη φορα τα βλεπω.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pique88 last edited by

                              Ξεπερασα πια τα 10000 με το twinair και τωρα που χρονιζει θα αλλαξω λαδια.Λετε ειναι καλυτερα να τα παραγγειλω συν το φιλτρο και να παω να μου τα αλλαξουν ή δε με συμφερει και τοσο.?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opc last edited by

                                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
                                http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx

                                3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
                                θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
                                λεει κατι ή just pipes?

                                πρωτη φορα τα βλεπω.......

                                Ο χορηγός του Kubica στο wrc!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  madwalker last edited by

                                  Ο χρήστης opc έγραψε:

                                  αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
                                  http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx

                                  3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
                                  θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
                                  λεει κατι ή just pipes?

                                  πρωτη φορα τα βλεπω.......

                                  Ο χορηγός του Kubica στο wrc!

                                  Χορηγός του Πολωνού Robert Kubica γτ η Lotos Group είναι Πολωνική!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    scrooge last edited by

                                    Σε Mitsubishi L200 (βενζίνη 2.400cc) 20-ετίας με σχεδόν 300.000 χλμ μπορεί να μπει πλήρως συνθετικό λάδι 5W30 ACEA C3 ; Δεν ρωτάω αν αξίζει τον κόπο να μπει τόσο καλό λάδι σε τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αν θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως θα το πίνει σαν βενζίνη ; Μήπως η προδιαγραφή ACEA C3 δεν είναι συμβατή με παλιά βενζινοκίνητα χωρίς (ενδεχομένως) καταλύτη ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Καλύτερα να αλλάζεις πιο συχνά ένα φθηνότερο λάδι.

                                      (και λιιίγο πιο χοντρό)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theosalas last edited by

                                        Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
                                        Σε Mitsubishi L200 (βενζίνη 2.400cc) 20-ετίας με σχεδόν 300.000 χλμ μπορεί να μπει πλήρως συνθετικό λάδι 5W30 ACEA C3 ; Δεν ρωτάω αν αξίζει τον κόπο να μπει τόσο καλό λάδι σε τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αν θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως θα το πίνει σαν βενζίνη ; Μήπως η προδιαγραφή ACEA C3 δεν είναι συμβατή με παλιά βενζινοκίνητα χωρίς (ενδεχομένως) καταλύτη ;

                                        Έχω ακούσει ότι υπάρχει κίνδυνος το καλό λάδι να παρασύρει μούργα που έχει κάτσει στα τοιχώματα και να σου βουλώσει κάποιο μικρό πέρασμα και λίπανση τέλος (και κινητήρας τέλος).

                                        ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Χθές που ήμουν χωριό βάλαμε αναγκαστικά σε ένα παρατημένο Hilux 1600 '81 με πάνω από 400.000χλμ και άδειο κάρτερ 1lt bp 15-50, 200ml 10άρι για αλυσίδα αλυσοπρίονου και περίπου 800ml cyclon sae30. Πήρε μπρος και σήμερα έμαθα ότι έκανε άνετα 40χλμ απόσταση για να πάει μάστορα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                                          Τσάμπα βάλατε τα λάδια που βάλατε........το συγκεκριμένο αμάξι και άδειο...πάει..πάει...πάει...!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alxnks last edited by

                                            Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:

                                            ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Χθές που ήμουν χωριό βάλαμε αναγκαστικά σε ένα παρατημένο Hilux 1600 '81 με πάνω από 400.000χλμ και άδειο κάρτερ 1lt bp 15-50, 200ml 10άρι για αλυσίδα αλυσοπρίονου και περίπου 800ml cyclon sae30. Πήρε μπρος και σήμερα έμαθα ότι έκανε άνετα 40χλμ απόσταση για να πάει μάστορα.

                                            Έτσι όπως το πήγαινες νόμιζα θα συνεχιζες λέγοντας...350ml τηγανολαδο από ψάρια, 250 από πατάτες τηγανιτές, 200 από κεφτεδάκια και το υπόλοιπο συμπλήρωμα με νεράκι να έρθει στη στάθμη του μίνιμουμ!

                                            Sent from my Neo V using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 199 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr