Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tι θα κάνατε για τη F1 αν ήσασταν πρόεδρος της FIA;
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Tι θα κάνατε για τη F1 αν ήσασταν πρόεδρος της FIA;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Formula 1
    22
    89
    88
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_sigman last edited by

      Aς δούμε τις σκέψεις του καθενός

      Για εμένα

      1. Θα είχα περιορισμένες χρήσεις του DRS, το οποίο θα μπορεί να κάνει ο κάθε οδηγός όποτε θέλει.
      2. Θα έφερνα πίσω τις δοκιμές εξέλιξης, για μέχρι μέρες για την κάθε ομάδα.
      3. Κατατακτήριες δοκιμές μιας προσπάθειας. Απλά, θα υπάρχουν δυο κομμάτια, και ο χρόνος που που θα μετρά θα είναι ο ταχύτερος.
      4. Θα άφηνα τις ομάδες να βάζουν όσα μονοθέσια θέλουν (μέχρι 4).
      5. Θα έδινα στις ομάδες περισσότερα χρήματα για να μειωθούν οι pay drivers.

      Όλα αυτά υποθετικά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_sigman last edited by

        Aς δούμε τις σκέψεις του καθενός

        Για εμένα

        1. Θα είχα περιορισμένες χρήσεις του DRS, το οποίο θα μπορεί να κάνει ο κάθε οδηγός όποτε θέλει.
        2. Θα έφερνα πίσω τις δοκιμές εξέλιξης, για μέχρι μέρες για την κάθε ομάδα.
        3. Κατατακτήριες δοκιμές μιας προσπάθειας. Απλά, θα υπάρχουν δυο κομμάτια, και ο χρόνος που που θα μετρά θα είναι ο ταχύτερος.
        4. Θα άφηνα τις ομάδες να βάζουν όσα μονοθέσια θέλουν (μέχρι 4).
        5. Θα έδινα στις ομάδες περισσότερα χρήματα για να μειωθούν οι pay drivers.

        Όλα αυτά υποθετικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_sigman last edited by

          Aς δούμε τις σκέψεις του καθενός

          Για εμένα

          1. Θα είχα περιορισμένες χρήσεις του DRS, το οποίο θα μπορεί να κάνει ο κάθε οδηγός όποτε θέλει.
          2. Θα έφερνα πίσω τις δοκιμές εξέλιξης, για μέχρι μέρες για την κάθε ομάδα.
          3. Κατατακτήριες δοκιμές μιας προσπάθειας. Απλά, θα υπάρχουν δυο κομμάτια, και ο χρόνος που που θα μετρά θα είναι ο ταχύτερος.
          4. Θα άφηνα τις ομάδες να βάζουν όσα μονοθέσια θέλουν (μέχρι 4).
          5. Θα έδινα στις ομάδες περισσότερα χρήματα για να μειωθούν οι pay drivers.

          Όλα αυτά υποθετικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            Γιατι...νομίζεις πως ο Τοντ,μπορεί να παρεμβαίνει ή να 'πατάει πόδι' στις δουλειές του Μπέρνι; Ούτε έγινε ποτέ,ούτε πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο.........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Κάνεις λάθος. Η FIA κάνει κουμάντο στα αγωνιστικά και τεχνικά θέματα. Ο Bernie για παράδειγμα πολέμησε λυσσαλέα τους V6T αλλά ο Maχ τους πέρασε με το έτσι θέλω! Ο Bernie δεν ήθελε τις 3 κωλοομάδες αλλά ο Max τις έβαλε μέσα με το έτσι θέλω! Ο Bernie δεν είχε κόντρα με τον Dennis αλλά ο Max του έριξε $100 εκ. πρόστιμο και τον έστειλε και στα αποδυτήρια! Ο Bernie κανονίζει τα εμπορικά θέματα μόνο.

              ΥΓ: Κι ένα παραλειπόμενο. Θυμάμαι πριν καμιά 15αριά χρόνια συνεδρίαση μιας επιτροπής του αγγλικού κοινοβουλίου που έβλεπα στο BBC όπου είχαν κληθεί να καταθέσουν ο Max και ο Bernie για την υπόθεση του διαχωρισμού των εμπορικών δικαιωμάτων από το governing body αν θυμάμαι καλά. Παίρνει πρώτα τον λόγο ο Max και τους ζαλίζει όλους με την ρητορική του σε βαθμό που δεν του έκαναν καν ερωτήσεις στο τέλος. Μιλάει μετά ο Bernie και ήταν σαν να άκουγες τον κλητήρα του Max. Λέξη δεν μπορούσε να σταυρώσει. Λογικό βέβαια. Ο πρώτος είναι απόφοιτος νομικής της Οξφόρδης και ο δεύτερος πωλητής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                st-devote last edited by

                ... εγω θα έκανα ένα πάρτυ ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pik last edited by

                  Εγω παλι θα

                  1.εθετα οριο στις διαστάσεις των αυτοκιν.
                  2.κυβικα κινητηρα.
                  3.βαρος.

                  Ολα τα αλλα...ΟΛΑ ΟΜΩΣ θα τα αφηνα ελευθερα...στα αυτοκινητα.

                  Ακομα κ ελαστικα διαφορετικα θα μπορουσαν να εχουν.αλλες μαρκες.

                  Εκει θα εκλαιγαν πολλες μανουλες...

                  scritto con un Xiaomi!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Πολλοί τεχνικοί διευθυντές έχουν πει ότι αν αφήσουν όλα αυτά ελεύθερα Δημήτρη, οι ταχύτητες στις ευθείες θα αυξάνονταν κατά 50-60-70 χ.α.ω., ακόμα και πάνω από 100 στην Μόντσα και το γυρολόγιο θα ήταν τόσο γρήγορο που ο ανθρώπινος οργανισμός δεν θα είχε τα αντανακλαστικά για να οδηγήσει αλλά δεν θα άντεχε και τα g. Οπότε καλώς υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sv2 last edited by

                      Εγώ θα απαγόρευα τις πτέρυγες ώστε να μην υπάρχει αρνητική άντωση και να παλεύουν με ανάποδα να πάρουν τις στροφές όπως στην δεκαετία του 60.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geo-f1 last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Πολλοί τεχνικοί διευθυντές έχουν πει ότι αν αφήσουν όλα αυτά ελεύθερα Δημήτρη, οι ταχύτητες στις ευθείες θα αυξάνονταν κατά 50-60-70 χ.α.ω., ακόμα και πάνω από 100 στην Μόντσα και το γυρολόγιο θα ήταν τόσο γρήγορο που ο ανθρώπινος οργανισμός δεν θα είχε τα αντανακλαστικά για να οδηγήσει αλλά δεν θα άντεχε και τα g. Οπότε καλώς υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.

                        Μονο ο Αλονσο θα μπορουσε να τα οδηγησει

                        Tapatalk & SII

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                          Πολλοί τεχνικοί διευθυντές έχουν πει ότι αν αφήσουν όλα αυτά ελεύθερα Δημήτρη, οι ταχύτητες στις ευθείες θα αυξάνονταν κατά 50-60-70 χ.α.ω., ακόμα και πάνω από 100 στην Μόντσα και το γυρολόγιο θα ήταν τόσο γρήγορο που ο ανθρώπινος οργανισμός δεν θα είχε τα αντανακλαστικά για να οδηγήσει αλλά δεν θα άντεχε και τα g. Οπότε καλώς υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.

                          Μονο ο Αλονσο θα μπορουσε να τα οδηγησει

                          Tapatalk & SII

                          Σιγά τον πιλότο MiG 35!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                            Εγώ θα απαγόρευα τις πτέρυγες ώστε να μην υπάρχει αρνητική άντωση και να παλεύουν με ανάποδα να πάρουν τις στροφές όπως στην δεκαετία του 60.....

                            Εσύ θα μας πήγαινες 50 χρόνια πίσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_sigman last edited by

                              Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                              Πολλοί τεχνικοί διευθυντές έχουν πει ότι αν αφήσουν όλα αυτά ελεύθερα Δημήτρη, οι ταχύτητες στις ευθείες θα αυξάνονταν κατά 50-60-70 χ.α.ω., ακόμα και πάνω από 100 στην Μόντσα και το γυρολόγιο θα ήταν τόσο γρήγορο που ο ανθρώπινος οργανισμός δεν θα είχε τα αντανακλαστικά για να οδηγήσει αλλά δεν θα άντεχε και τα g. Οπότε καλώς υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.

                              Μονο ο Αλονσο θα μπορουσε να τα οδηγησει

                              Tapatalk & SII

                              ^^Aφού είναι έτσι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Από άποψη αντανακλαστικών μόνο ο Φέττελ, ο Χάμιλτον και ο Κίμι θα οδηγούσαν τέτοια κτήνη αλλά και πάλι μετά από 10 γύρους θα έβγαιναν off.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Από άποψη αντανακλαστικών μόνο ο Φέττελ, ο Χάμιλτον και ο Κίμι θα οδηγούσαν τέτοια κτήνη αλλά και πάλι μετά από 10 γύρους θα έβγαιναν off.

                                  Θα προσέθετα και τον Montoya.......

                                  Όσο για το άλλο....δε πιστεύω να είσαι από τους ανθρώπους που δε 'φιλτράρουν' τυχόν κινήσεις-αποφάσεις-ειδήσεις,ότι 'πασάρετε' δηλαδή......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Μετά από 25+ χρόνια εντατικής παρακολούθησης F1 αγαπητέ Mazda 3 νομίζω πως κάτι λίγα σκαμπάζω.
                                    Πάντως ο Bernie στα τεχνικά δεν έχει περάσει τίποτα που θα ήθελε. Γκρινιάζει έναν χρόνο τώρα για τον ήχο των V6...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Μετά από 25+ χρόνια εντατικής παρακολούθησης F1 αγαπητέ Mazda 3 νομίζω πως κάτι λίγα σκαμπάζω.
                                      Πάντως ο Bernie στα τεχνικά δεν έχει περάσει τίποτα που θα ήθελε. Γκρινιάζει έναν χρόνο τώρα για τον ήχο των V6...

                                      Για ποιό λόγο γκρινιάζει,ξέρεις;.....

                                      υγ.όσο για το 'εντατικής παρακολούθησης',μην ανησυχείς....άμα έρθει η ώρα να 'κατέβεις' για τη προεδρία του συνδικάτου φίλων υπέρ εντατικής παρακολούθησης(ΣΦΥΕΠ)...θα σε στηρίξω.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        silberpfeil last edited by

                                        Έχουμε και λέμε:
                                        Κινητήρες: Υποχρεωτικά ατμοσφαιρικοί μέχρι 6 λίτρα, V12. Επιστροφή ανεφοδιασμών. Κατάργηση του KERS. Ελεύθερη εξέλιξη.
                                        Αεροδυναμική: Να παραμείνει ως έχει.
                                        Ελαστικά: Τουλάχιστον δύο προμηθευτές (ανώτατο όριο=προσφορά). Ανταγωνισμός ώστε να εξασφαλίζετε η ύπαρξη κορυφαίων ελαστικών.Σκέψη, να αναφέρεται το όνομα της προμηθεύτριας εταιρίας στο Brand Name της αγωνιστικής ομάδας.

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Κάνεις λάθος. Η FIA κάνει κουμάντο στα αγωνιστικά και τεχνικά θέματα. Ο Bernie για παράδειγμα πολέμησε λυσσαλέα τους V6T αλλά ο Maχ τους πέρασε με το έτσι θέλω! Ο Bernie δεν ήθελε τις 3 κωλοομάδες αλλά ο Max τις έβαλε μέσα με το έτσι θέλω! Ο Bernie δεν είχε κόντρα με τον Dennis αλλά ο Max του έριξε $100 εκ. πρόστιμο και τον έστειλε και στα αποδυτήρια! Ο Bernie κανονίζει τα εμπορικά θέματα μόνο.

                                        ΥΓ: Κι ένα παραλειπόμενο. Θυμάμαι πριν καμιά 15αριά χρόνια συνεδρίαση μιας επιτροπής του αγγλικού κοινοβουλίου που έβλεπα στο BBC όπου είχαν κληθεί να καταθέσουν ο Max και ο Bernie για την υπόθεση του διαχωρισμού των εμπορικών δικαιωμάτων από το governing body αν θυμάμαι καλά. Παίρνει πρώτα τον λόγο ο Max και τους ζαλίζει όλους με την ρητορική του σε βαθμό που δεν του έκαναν καν ερωτήσεις στο τέλος. Μιλάει μετά ο Bernie και ήταν σαν να άκουγες τον κλητήρα του Max. Λέξη δεν μπορούσε να σταυρώσει. Λογικό βέβαια. Ο πρώτος είναι απόφοιτος νομικής της Οξφόρδης και ο δεύτερος πωλητής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων...

                                        Νομίζω πως η FIA έχασε την φωνή της, διώχνοντας τον Max.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                                          Βάρος....ίπποι....εταιρεία ελαστικών;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

                                            Μετά από 25+ χρόνια εντατικής παρακολούθησης F1 αγαπητέ Mazda 3 νομίζω πως κάτι λίγα σκαμπάζω.
                                            Πάντως ο Bernie στα τεχνικά δεν έχει περάσει τίποτα που θα ήθελε. Γκρινιάζει έναν χρόνο τώρα για τον ήχο των V6...

                                            Για ποιό λόγο γκρινιάζει,ξέρεις;.....

                                            υγ.όσο για το 'εντατικής παρακολούθησης',μην ανησυχείς....άμα έρθει η ώρα να 'κατέβεις' για τη προεδρία του συνδικάτου φίλων υπέρ εντατικής παρακολούθησης(ΣΦΥΕΠ)...θα σε στηρίξω.....

                                            Δεν καταλαβαίνω την ειρωνεία σου.

                                            Κινητήρες: Υποχρεωτικά ατμοσφαιρικοί μέχρι 6 λίτρα, V12. Επιστροφή ανεφοδιασμών. Κατάργηση του KERS. Ελεύθερη εξέλιξη.

                                            Θα έχεις κοντά 2000 άλογα. Θα είχαμε 10 θανάτους τον χρόνο.

                                            Νομίζω πως η FIA έχασε την φωνή της, διώχνοντας τον Max.

                                            Μόνος του έφυγε ο Μαξ. Το ότι ο Ζαν δεν μιλάει, δεν λαλάει είναι δικό του πρόβλημα. Επικεντρώνεται σε άλλα θέματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr