Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]
    • 1
    • 2
    • 357
    • 358
    • 359
    • 360
    • 361
    • 603
    • 604
    • 359 / 604
    Αντίλογος
    56
    12065
    111403
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arrowsfa1 last edited by

      Σε αυτό δε διαφωνώ.
      Το σχόλιο μου αφορά αποκλειστικά στο γεγονός ότι με στοκ ψύκτρες οι θερμοκρασίες της Intel φτάνουν στο θεό σε σχέση με αυτές της AMD, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

      Δε σημαίνει ότι ο i7 θα πάθει κάτι στους 80+...αλλά σημαίνει ότι για να τον κλοκάρεις πιο ψηλά σχεδόν σίγουρα θέλεις aftermarket ψύκτρα, ενώ στην AMD έχεις περιθώρια και με στοκ...και επίσης σημαίνει ότι εκ των πραγμάτων η θερμοκρασία εντός του κουτιού θα είναι αυξημένη.

      @Qsis - περίπου τι θερμοκρασίες πιάνει η 7950 σου υπό πλήρες φορτίο; Φίλος που την έχει απέκτησε ξαφνικά πρόβλημα..ενώ παλιά ήταν 67-78 C τώρα χτυπάει 90+ για πλάκα...υποψιάζεται αποκόλληση της ψύκτρας...θα κάνει επέμβαση σήμερα..καθάρισμα, νέα πάστα κλπ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        στους 64-67 είμαι κι εγώ

        Αν είχε τόσο ξαφνική αύξηση να το κοιτάξει οπωσδήποτε, δεν είναι φυσιολογικό

        Ποιά υλοποίηση έχει; και ποιο κουτί;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          arrowsfa1 last edited by

          Asus Z87 Pro
          i7-4770k
          Corsair VX650
          Κουτί Fractal Design Define R4

          Μικρό μέρος του προβλήματος οφείλεται στην H80i...δυστυχως λόγω των VRM heatsinks της motherboard, δεν μπορεί να βάλει τον ανεμιστήρα της υδρόψυξης στο πάνω μέρος του κουτιού. αναγκαστικά πάει πίσω, αφαιρώντας τον αρχικό ανεμιστήρα του κουτιού, κ έτσι ελαφρώς χαλάει η ροή κρύου ρεύματος αέρα μεταξύ μπροστινού και πίσω τμήματος του κουτιού..

          όμως αυτό ευθύνεται μόνο για μικρό μέρος του προβλήματος, καθώς στην αρχή δούλευε ΟΚ και κάναμε και το τεστ με το κουτί ανοιχτό...το πρόβλημα δημιουργήθηκε χθες-προχθές..μάλλον κάτι ξεχαρβαλώθηκε λίγο, γιατί σφίγγοντας τις βίδες της ψύκτρας με ένα κατσαβίδι υπήρξε πρόσκαιρη βελτίωση
          Το πρόβλημα έγινε αντιληπτό καθώς στιγμιαία έπεφτε η core clock frequency ακόμα και υπό 100% φορτίο...

          ίδωμεν..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tm last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            Επειδή βαριέμαι να περνάω καλώδια πάλι, αυτά τα μαντζαφλάρια που μπαίνουν στην πρίζα 2 ή περισσότερα και δημιουργούν δίκτυο με έξοδο ethernet κάνουν τίποτα; Δηλαδή, πιάνουν στην πράξη καμιά σοβαρή ταχύτητα;

            Είναι ασφαλή ή οποιοσδήποτε στο κτίριο μπουκάρει μέσω μιας πρίζας;

            εχουν πολλους περιορισμους στο να δουλεψουν (πρεπει να ειναι στην ιδια φαση και διαφορα τετοια).
            Τα εχω δει να δουλευουν απιστευτα καλα και τα εχω δει σε διπλανες πριζες να μη βρισκει το ενα το αλλο..
            απο θεμα ασφαλειας, υπαρχει δυνατοτητα κλειδωματος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
              Asus Z87 Pro
              i7-4770k
              Corsair VX650
              Κουτί Fractal Design Define R4

              Μικρό μέρος του προβλήματος οφείλεται στην H80i...δυστυχως λόγω των VRM heatsinks της motherboard, δεν μπορεί να βάλει τον ανεμιστήρα της υδρόψυξης στο πάνω μέρος του κουτιού. αναγκαστικά πάει πίσω, αφαιρώντας τον αρχικό ανεμιστήρα του κουτιού, κ έτσι ελαφρώς χαλάει η ροή κρύου ρεύματος αέρα μεταξύ μπροστινού και πίσω τμήματος του κουτιού..

              όμως αυτό ευθύνεται μόνο για μικρό μέρος του προβλήματος, καθώς στην αρχή δούλευε ΟΚ και κάναμε και το τεστ με το κουτί ανοιχτό...το πρόβλημα δημιουργήθηκε χθες-προχθές..μάλλον κάτι ξεχαρβαλώθηκε λίγο, γιατί σφίγγοντας τις βίδες της ψύκτρας με ένα κατσαβίδι υπήρξε πρόσκαιρη βελτίωση
              Το πρόβλημα έγινε αντιληπτό καθώς στιγμιαία έπεφτε η core clock frequency ακόμα και υπό 100% φορτίο...

              ίδωμεν..

              η 7950 του δε μου είπες όμως ποια είναι και αυτό είναι το πιο βασικό

              επίσης το να λύσει τη ψύκτρα και να αλλάξει πάστα δεν είναι και το ποιο απλό γιατί σε κάποια σημεία πχ μνήμες μπορεί να θέλει thremal pads, όχι πάστα

              αν έχει εγγύηση και υπάρχει όντως πρόβλημα, καλύτερα να κάνει χρήση της εγγύησης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                arrowsfa1 last edited by

                Α ναι
                Έχει την ίδια με σένα, γι' αυτό άλλωστε σε ρώτησα (Gigabyte 3 GB, factory OC'ed).
                Κάπως έτσι είναι από μέσα
                http://www.vortez.net/articles_pages/gi ... iew,7.html
                Μου φαίνεται έχει όντως pads για τις μνήμες. Κι αυτά πάντως την ίδια δουλειά με την πάστα κάνουν, αν είσαι προσεκτικός μπορείς να τα αντικαταστήσεις με πάστα no problem.

                update η εγχείριση έγινε αλλά οι θερμοκρασίες παραμένουν υψηλές
                πάμε για 2ο χειρουργείο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  κοιτα τι γινεται.. σε τετοια συστηματα ψυξης πρεπει πρωτα απο ολα το κουτι σου να ειναι σε θεση να βγαζει εξω το ζεστο αερα, γιατι δε το κανει η καρτα οπως γινεται στις reference

                  το windforce της gigabyte, οπως και αλλα συγχρονα συστηματα ψυξης για να ειναι αποδοτικα αμολανε το ζεστο αερα μεσα στο κουτι σου και μετα αυτο πρεπει να ειναι σε θεση να τον βγαλει εξω

                  λογω κουτιου λοιπον πιστευω οτι ο φιλος σου ειχε 78αρια (και οχι μονο αυτα, ο ζεστος αερας που παγιδευεται μεσα του ζεσταινει και τα υπολοιπα part) τα οποια ειναι αρκετα υψηλα για τη συγκεκριμενη καρτα, τα 90αρια παρα τις καλοκαιρινες θερμοκρασιες ειναι υπερβολικα υψηλα

                  εγω στη θεση του θα κοιτουσα να τη στειλω πισω, παρα να λυνω τη ψυξη και να εχω ενδεχομενως θεμα με την εγγυηση

                  δεν εχω ασχοληθει με thermal pads παντως, ομως απο οσο ξερω πρεπει να μπαινουν τετοια για συγκεκριμενους λογους, η παστα ειναι ακαταλληλη

                  επισης θερμοκρασιες μνημων δε μπορεις να ξερεις , μονο πυρηνα και vrm

                  τελος για να εχει κοντα στα 90 πυρηνα, τα vrm θα ανεβαζουν αρκετα πανω απο 100, οποτε δεν ειναι καλα τα πραγματα..
                  rma..

                  καρτα με windforce αντε να πηγαινει 70λιγο το καλοκαιρι, κοντα στους 90 ειναι αφυσικο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arrowsfa1 last edited by

                    Ζει στη Σουηδία όποτε θέμα θερμοκρασίας δεν τίθεται
                    Κι εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα έγινε χειρότερο από τότε που έβαλε υδρόψυξη στον επεξεργαστή, γιατί πλέον ο ανεμιστήρας του kit υδρόψυξης αναλαμβάνει τόσο την εξαγωγή θερμού αέρα από το κουτί γενικά, όσο και την ψύξη του ίδιου του επεξεργαστή.
                    όμως το τεστ έγινε κ με το κουτί ανοιχτό κ με ένα ακόμη fan να βαράει μέσα, κ πάλι υπήρχε πρόβλημα.

                    η νεκροψία θα δείξει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        αυτο το κουτακι δεν εχει και πολλες τρυπες για εξαερισμο, αν τις επανω τις καταλαμβανει το ψυγειο δε ξερω πώς θα φευγει ο ζεστος αερας απο κει μεσα

                        ξαναλεω παντως οτι το σωστο για μια τετοια καρτα θα ηταν να ανεβαζει γυρω στους 65-66 (τοσο εχω εγω με ελληνικο καλοκαιρι και αν κανει αρκετη ζεστη και δε βαλω a/c το πολυ παω 71) , αντε να πουμε το 78 ειναι οκ λογω κουτιου

                        αλλα σχεδον 90 ειναι προβλημα κατι δε δουλευει καθολου σωστα

                        επισης εγω εχω εως 67 με κλοκαρισμενη καρτα και ταση 1.25 , μου κανει τρομερη εντυπωση να ακουω τοσο μεγαλα νουμερα

                        εμενα παντως ολη τη δουλεια την κανει ο επανω 200αρης ανεμιστηρας (φαινεται και λιγο η καρτα απο κατω)

                        οταν παιζω νιωθω το ζεστο αερακι να φευγει απο ψηλα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          arrowsfa1 last edited by

                          Επειδή υπήρχε πρόβλημα με τη χωροθέτηση του ψυγείου και της μητρικής, δυστυχώς το ψυγείο έχει τοποθετηθεί πίσω..εκεί που κανονικά είναι ο standard 120mm exhaust fan. Γι αυτό κ έχει μειωθεί η ικανότητα εξαγωγής θερμού αέρα...

                          Update μετά από 2ο χειρουργείο η θερμοκρασία κορυφώνεται στους 79, πολύ καλύτερα. Τώρα θα κάνουμε μερικά πειράματα με 1 side panel intake fan + 1 top exhaust fan για να βελτιωθεί η ροή.

                          Υ.Γ. ποιο κουτί έχεις; Αγαπάω μεγάλους (και αθόρυβους) ανεμιστήρες..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-s last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            στους 64-67 είμαι κι εγώ

                            Αν είχε τόσο ξαφνική αύξηση να το κοιτάξει οπωσδήποτε, δεν είναι φυσιολογικό

                            Ποιά υλοποίηση έχει; και ποιο κουτί;

                            64-67 εννοείς μάξιμουμ υποθέτω, σε πλήρες φόρτο...
                            φαντάσου συγκριτικά ότι εγώ δουλεύω στους 50-55 στα περισότερα παιχνίδια και μια ζεστή μέρα πρόσφατα έφτασα στους 62 στο metro last light...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              haf 922 , θα ηθελα καποιο ακομα μεγαλυτερο (haf x συγκεκριμενα) , αλλα ηθελα να κρατησω χαμηλα το κοστος

                              και 2 φωτογραφιουλες που φαινεται η κοκκινη led καγκουρια (εχω και εναν 3ο 200αρη εμπρος) και το εσωτερικο

                              Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                              64-67 εννοείς μάξιμουμ υποθέτω, σε πλήρες φόρτο...
                              φαντάσου συγκριτικά ότι εγώ δουλεύω στους 50-55 στα περισότερα παιχνίδια και μια ζεστή μέρα πρόσφατα έφτασα στους 62 στο metro last light...

                              ναι πληρες φορτο, idle ειμαι στους 33

                              μην ξεχνας ομως οτι ειμαι και ελαφρως ανεβασμενος και η ταση μου αρκετα υψηλη σε σχεση με αλλες 7950

                              εγω για σενα κραταω το 62αρι παντως, γιατι ειναι ισως το πιο βαρυ πραγμα που μπορει να τρεξει η καρτα σου

                              πιο βαρυ απο οποιοδηποτε benchmark και παιχνιδι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                έχεις δίκιο σε αυτό...
                                οι κάρτες μας είναι εργοστασιακά ανεβασμένες και εσύ την ανέβασες περαιτέρω...λογικό να έχεις και παραπάνω θερμοκρασίες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cabala10 last edited by

                                  IDE

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    οπως εχω δεσει τα 6πινα μοιαζουν με ide

                                    επισης ειχα ide στο συγκεκριμενο μηχανημα τον πρωτο καιρο γιατι ηθελε ο πατερας μου ακομα να χρησιμοποιει δισκετες
                                    τωρα το πεταξα αυτο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      λοιπον λυστε μου την απορια

                                      το πολυμηχανημα μου εβγαλε ειδοποιηση για toner και τυπωσα τα στατιστικα του να δω τι γινεται

                                      εχουμε 1900 σελιδες που τυπωθηκαν και αλλες 500 που φωτοτυπηθηκαν συνολο κοντα στο 2400αρι , το toner υποτιθεται οτι βγαζει εως 2500 σελιδες

                                      ΕΡΩΤΗΣΗ: οι σελιδες που λεει οτι τυπωθηκαν ειναι απο την αρχη που πηρα το συγκεκριμενο μηχανημα γενικα ή απο τη στιγμη που εβαλα το υπαρχον toner (το οποιο οπως φαινεται μπηκε το σεπτεμβριο του '11)

                                      αν ειναι να εχω 2400 σχεδον σελιδες με ενα toner ειμαι οκ, αν ειναι να μου μετραει και αυτες που ειχε μεσα το δοκιμαστικο εχω προβλημα..

                                      για πειτε μου σας παρακαλω

                                      οριστε και εικονα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        arrowsfa1 last edited by

                                        Η ονομαστική χωρητικότητα των toner είναι για σελίδες με μικρό ποσοστό κάλυψης...π.χ. 5% της σελίδας να είναι καλυμμένο με μαύρα στοιχεία (!)

                                        Αν τυπώνεις πυκνογραμμένα κείμενα κλπ δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να αντέξει τόσες σελίδες το toner σου.

                                        Κατά τα λοιπά, στα στατιστικά εμφανίζεται ο συνολικός αριθμός σελίδων που έχεις τυπώσει από γενέσεως κόσμου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ξενερωσα τωρα.. λογικα θα το τσεκαρω ξανα μολις αλλαξω toner και φυσικα θα περιμενω να δω και ποτε θα τελειωσει πραγματικα γιατι σιγουρα θα αντεξει για 100+ σελιδες ακομα αν κρινω απο το δοκιμαστικο..

                                          ευχαριστω για την απαντηση

                                          ΥΓ το δικο μου μονο μαυρο ειναι, ενα μονο toner , ειναι καθαρα για δουλειες γραφειου, οχι γενικων καθηκοντων εκτυπωτης

                                          η μαλακια ειναι οτι κανει ενα 85αρι ευρω το καινουριο αυθεντικο, αλλα για σχεδον 2 χρονια πες καλα ειναι

                                          ΥΓ2 το sides on kart τι ειναι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arrowsfa1 last edited by

                                            Έχω την αίσθηση ότι το sides on cart(ridge) είναι ο αριθμός των σελίδων που έχει τυπώσει το παρόν toner...έψαξα κ λίγο στο net και βρήκα συναφείς πληροφορίες αλλά όχι κάποιον ορισμό δυστυχώς..
                                            ..όταν το αλλάξεις, θα πρέπει να σου δείξει 0. Τύπωσε μερικές σελίδες και δες αν αναπροσαρμόζεται αναλόγως...

                                            από site lexmark:
                                            'Sides on cart: the default value for a newly installed brand-new genuine Lexmark toner cartridge is zero (0)
                                            Note: If 'Sides on Cart' is not zero (0), then that machine has been printing with that toner cartridge and the toner level will be less than 100%.'

                                            Edit: και πληροφορίες για το πώς υπολογίζουν την χωρητικότητα των toner
                                            http://www1.lexmark.com/en_US/products/ ... ndex.shtml

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 603
                                            • 604
                                            • 359 / 604
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr