-
Tί να πούμε για την τζημερίτιδα με τα Κοινωνικά Αγαθά
Ταψί ολόκληρο φούρνισες
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Βαριέμαι να εξηγώ -για μια ακόμα φορά- τη διαφορά μεταξύ σχετικού και απόλυτου.
Πχ το αυξήθηκε κατακόρυφα ένα μέγεθος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυξήθηκε πολύ αλλά με μεγαλύτερο ρυθμό από πριν.
Αυτό είναι ύλη Γ' Γυμνασίου, οπότε ΟΚ σας βάζω δύσκολα.Βλέπω πάντως ότι η Redgarlanιτιδα (πιάνομαι από μισή λέξη και φτιάχνω γιουβαρλάκια) είναι κολλητική.
Ουτε απολυτα, ουτε σχετικα αυξηθηκε η αποταμιευση, οταν μειωνεται ο μισθος και αυξανεται η ανεργια, τρως απο τα ετοιμα.
Ο μισθος παει στα καθημερινα και τα ετοιμα πληρωνουν φορους, τελη, χαρατσια.
Τουλαχιστον στην δικη μου και σε αλλες 6 οικογενειες φιλικες, εχουμε δε απο 1 ανεργο ολοι. -
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Μου θυμιζει συζητηση εν ετει 2010 με ξαδερφια. Ολοι ελεγαν σιγα δεν υπαρχει προβλημα ο κοσμος ειναι υπερβολικος τα κραταει ενω βγαζει λεφτα και τα λοιπα. Τους ελεγα οτι λενε παπαριες και οτι ο κοσμος εχει και θα εχει προβλημα στο μελλον περισσοτερο. Πριν λιγους μηνες μια εξ αυτων μου ελεγε '@@ ουτε το νοικι του σπιτιου δεν βγαζουμε απ τις δουλειες του γραφειου' (δικηγορος στο επαγγελμα)
Όταν Πάσχα του '10, σε οικογενειακή συγκέντρωση, έλεγα σε συγγενείς ότι μας περιμένουν τριτοκοσμικές μέρες τύπου πρώην ανατολικών χωρών, γέλαγαν, με χαρακτήριζαν απαισιόδοξο, 'αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα', 'είμαστε δυτική χώρα ', 'τόσες εκατοντάδες χιλιάδες φύγανε για Πάσχα' κλπ.Γιατί, εδω μέσα, δεν εχουν γραφτεί ανάλογα λόγια....? Εδω αρχές του '11 ήμαστε η '27η πλουσιότερη χώρα στον κόσμο' σύμφωνα με τις 'λίστες' και όπως μας ενημερώνανε κάποιοι συμφορουμίτες, εσυ λες να είχανε πάρει χαμπάρι τί έρχεται....? Κι όταν τους έλεγες εσυ, στραβώνανε κιόλας....! Δε βαριέσαι, τα καλύτερα έρχονται...!
(....ή μάλλον, κάτσε να έρθουν να σου πουν ειρωνικά ο ΙΚΕ και ο Koutsan 'και που ΄σαι ακόμα. Δεν έχουμε δει τίποτα....' ?). Αλλά χλωμό, έχουν σιγήσει τελευταία....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Tί να πούμε για την τζημερίτιδα με τα Κοινωνικά ΑγαθάΤαψί ολόκληρο φούρνισες
ΕΥΤΥΧΩΣ που επιβεβαίωσε τον ορισμό ο Garland για νερά κλπ γιατί ακόμα θα τραβάγαμε τις κωλότριχες μας με το θέμα.
-
Mωρέ μια χαρά σου απάντησαν κι ο Garland κι ο dimitris
viewtopic.php?f=13&t=50409&p=2800326&hilit=%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%B8%CE%AC#p2800326
αλλά εσένα μάλλον σε συνεπήρε το ενδιαμεσο ποστάρισμα του σπυρος απ την lifo
-
Το όλο ζουμί για να μην παιδευόμαστε είναι ότι η αβεβαιότητα και το αρνητικό outlook που είχε στο μυαλό του για την οικονομία και τις μελλοντικές ταμειακές ροές του ο μέσος καταναλωτής, επιτάχυνε κάτι το οποίο ήταν δεδομένο ότι θα συμβεί, δηλαδή ότι η αγορά θα έπεφτε στα τάρταρα. Άλλωστε τα έχουμε ξαναπεί η αγορά προεξοφλεί, δεν εξοφλεί. Ήτοι δεν περιμένει να φάει τα μούτρα της και μετά να αντιδράσει, αλλά αντιδρά μόλις 'μυριστεί' ότι επίκειται αλλαγή.
Καμιά 'καλή διάθεση' της αγοράς δεν μπορεί να κοντράρει τα fundamentals της οικονομίας.
Εάν όπως προτάθηκε, η κατανάλωση συνέχιζε περίπου* όπως πριν, αυτό απλά και μόνο θα καθυστερούσε για πολύ λίγο την κατάρρευση που θα επέρχετο έτσι κι αλλιώς.
Και φυσικά δεν είναι μόνο ο καταναλωτής σε αυτή την εξίσωση αλλά και ο παραγωγός ο οποίος σταματά τον κύκλο χρήματος γιατί προσδοκά ότι θα πάρει μικρότερο κέρδος πίσω εάν τα επανεπενδύσει στον επόμενο κύκλο(χρήματος).Προσωπικά δεν βλέπω γιατί γίνεται θέμα όλο αυτό.
-
Είπεν τότε ο Ιησούς εις τους μαθητές του
Το νερό και το ηλεκτρικό δεν είναι δημόσια αγαθά(σύμφωνα με τα Οικονομικά).
και εκείνοι του απάντησαν
ΜΟΚΟ
Τα άλλα του dimitris απαιτούν να μας ενημερώσει τι καλό πράμα πίνει για να μπορέσουμε να τα κοινωνήσουμε.
Κατά τ' άλλα πολύ ωραία τα γράφεις Garland
Εάν όπως προτάθηκε, η κατανάλωση συνέχιζε περίπου* όπως πριν, αυτό απλά και μόνο θα καθυστερούσε για πολύ λίγο την κατάρρευση που θα επέρχετο έτσι κι αλλιώς.
Γι αυτό και τονίζω τα περί κατάρρευσης (ίσως και αδικαιολόγητης στο βαθμό που έγινε), τον πρώτο χρόνο.
Από εκεί και πέρα το διαθέσιμο εισόδημα και οι προσδοκίες του καταναλωτή είναι πράγματα τελείως σχετικά και δεν έχουν καμία σχέση με το αν ο μπατζανάκης μας κέρδισε το τζόκερ ή αν η κουνιάδα μας έχασε τη δουλειά της (μεμονωμένα παραδείγματα).
Αυτό που πολλοί αντιλαμβάνονται ως αφραγκία, μπορεί στην ουσία να είναι ακόμα χειρότερες προσδοκίες, ακόμα περισσότερα καβούρια στην τσέπη.
Ο προσδιορισμός των προσδοκιών και της ψυχολογίας του καταναλωτή είναι κάτι πολύ σύνθετο και δεν μπορεί να βασιστεί σε ότι βγάζει από την κοιλούμπα του ο κάθε Panoss και ο κάθε Έντης.
-
Τγία 's' παγακαλώ...
Πάντως η ψυχολογία της αγοράς μετριέται, π.χ: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 013_502257 -
Ο χρήστης Red Garland έγραψε:
Το όλο ζουμί για να μην παιδευόμαστε είναι ότι η αβεβαιότητα και το αρνητικό outlook που είχε στο μυαλό του για την οικονομία και τις μελλοντικές ταμειακές ροές του ο μέσος καταναλωτής, επιτάχυνε κάτι το οποίο ήταν δεδομένο ότι θα συμβεί, δηλαδή ότι η αγορά θα έπεφτε στα τάρταρα. Άλλωστε τα έχουμε ξαναπεί η αγορά προεξοφλεί, δεν εξοφλεί. Ήτοι δεν περιμένει να φάει τα μούτρα της και μετά να αντιδράσει, αλλά αντιδρά μόλις 'μυριστεί' ότι επίκειται αλλαγή.
Καμιά 'καλή διάθεση' της αγοράς δεν μπορεί να κοντράρει τα fundamentals της οικονομίας.
Εάν όπως προτάθηκε, η κατανάλωση συνέχιζε περίπου* όπως πριν, αυτό απλά και μόνο θα καθυστερούσε για πολύ λίγο την κατάρρευση που θα επέρχετο έτσι κι αλλιώς.
Και φυσικά δεν είναι μόνο ο καταναλωτής σε αυτή την εξίσωση αλλά και ο παραγωγός ο οποίος σταματά τον κύκλο χρήματος γιατί προσδοκά ότι θα πάρει μικρότερο κέρδος πίσω εάν τα επανεπενδύσει στον επόμενο κύκλο(χρήματος).+1
-
'Η ψυχολογία της αγοράς' είναι μια έκφραση που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τους διάφορους... 'πρετεντέρηδες' και όχι μόνο, προκειμένου να αποφεύγονται σκληρότερες εκφράσεις όπως π.χ.: '...η αφραγκία χτύπησε κόκκινα!..'...
...κατά τα άλλα και σύμφωνα με την τελευταία μπολνταρισμένη και υπογραμμισμένη... 'ΕντιΔιαπίστωση', η αφραγκία δεν είναι πραγματική αφραγκία αλλά περισσότερα καβούρια στην τσέπη μας!!!Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό που πολλοί αντιλαμβάνονται ως αφραγκία, μπορεί στην ουσία να είναι ακόμα χειρότερες προσδοκίες, ακόμα περισσότερα καβούρια στην τσέπη....και άσε τί πίνει ο dimitris και πές μας τί πίνεις εσύ!..
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό που πολλοί αντιλαμβάνονται ως αφραγκία, μπορεί στην ουσία να είναι ακόμα χειρότερες προσδοκίες, ακόμα περισσότερα καβούρια στην τσέπη.
Πάντως, η αδυναμία πληρωμής των φορολογικών υποχρεώσεων, δεν είναι θέμα 'περισσότερα καβούρια στην τσέπη'. Μπορεί μεγαλοβιομήχανοι, μεγαλοεργολάβοι και διάφοροι μεγαλοοτιδήποτε να φεσώνανε την εφορία, αλλα ο μέσος πολίτης, ΔΕΝ άφηνε φορολογικές εκκρεμότητες ποτέ.....! (Εκτος απο λαμόγια και μπαταχτσήδες εννοείται). Αυτό έχει αλλάξει πλέον με τάσεις επιδείνωσης. Λάβε το κι αυτό υπ΄οψιν σου όταν εκτιμάς οτι ο Ελληνας 'έχει λεφτά στην τσέπη του', αλλά 'αυξήθηκαν κατακόρυφα και τα καβούρια που επίσης κατοικούν εκει....' (σαν τις καταθέσεις του το 2010...! )
EDIT...Εντυπωσιάστηκε και ο Liostemi με τη διαπίστωσή σου βλέπω...
-
Λιόστεμη όπως βλέπεις δεν έχω πρόβλημα να συζητήσω το οτιδήποτε με τον οποιοδήποτε, αλλά με την πάρτη σου δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω.
Πατάς πάνω σε μια βλακεία (λανθασμένη άποψη, προσωπική εκτίμηση, σκέτη παπάτζα) και επειδή εσένα σου φαίνεται ότι μπορεί να έχει ψήγματα ορθότητας την πέφτεις χύμα στον άλλο προσπαθώντας να βγεις και από πάνω.
Πριν 2 σελίδες αγνοούσες τι είναι η ψυχολογία καταναλωτή και τώρα με ρωτάς τι πίνω.
Πέφτει παντόφλα σπίτι και προσπαθείς να ξεδώσεις ή παίζει κάτι άλλο;
@Spartan
Γιατί θεωρείς ότι κάθε σχόλιο ή παρατήρηση που κάνω αφορά το σύνολο του πληθυσμού;
Είπα -αρκετά ξεκάθαρα νομίζω- ότι οι προσδοκίες του καταναλωτή είναι κάτι πολύ σύνθετο που δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε από το στομάχι μας ο καθένας.Απλά έχε υπόψη σου ότι αντικειμενική αδυναμία κάλυψης αναγκών σημαίνει ότι αν σου πέσουν 5 ευρώ από την τσέπη θα πεινάσεις μια μέρα γιατί δεν θα μπορείς να αντικαταστήσεις τα 5 αυτά ευρώ (τυχαίο νούμερο) για να φας.
Θα μου πεις ότι γενικά παίζει η τσόντα από συντάξεις παππούδων-μπαμπάδων (που τη βγάζουν με μισό παξιμάδι και μια αγελαδίτσα) αλλά όπως και να χει και αυτό εισόδημα είναι που μπορούν να το ξοδέψουν και το οποίο πλέον έχει τσεκουρωθεί πολύ.
Με λίγα λόγια γιατί κλασσικά η κουβέντα εκτροχιάστηκε: Υπάρχει τόσο η αντικειμενική αδυναμία κατανάλωσης (δεν έχω μισό ευρώ να πάρω μια φρατζόλα ψωμί) αλλά και η μείωση κατανάλωσης που προκύπτει από αρνητικές προσδοκίες.
Αν η πρώτη υπερίσχυε της δεύτερης θα βλέπαμε κόσμο έξω από τους φούρνους να ζητάει ψιλά για μια φρατζόλα (υπάρχουν και αυτά τα φαινόμενα).
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Λιόστεμη όπως βλέπεις δεν έχω πρόβλημα να συζητήσω το οτιδήποτε με τον οποιοδήποτε, αλλά με την πάρτη σου δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω.Πατάς πάνω σε μια βλακεία (λανθασμένη άποψη, προσωπική εκτίμηση, σκέτη παπάτζα) και επειδή εσένα σου φαίνεται ότι μπορεί να έχει ψήγματα ορθότητας την πέφτεις χύμα στον άλλο προσπαθώντας να βγεις και από πάνω.
Πριν 2 σελίδες αγνοούσες τι είναι η ψυχολογία καταναλωτή και τώρα με ρωτάς τι πίνω.
Πέφτει παντόφλα σπίτι και προσπαθείς να ξεδώσεις ή παίζει κάτι άλλο;
@Spartan
Γιατί θεωρείς ότι κάθε σχόλιο ή παρατήρηση που κάνω αφορά το σύνολο του πληθυσμού;
Είπα -αρκετά ξεκάθαρα νομίζω- ότι οι προσδοκίες του καταναλωτή είναι κάτι πολύ σύνθετο που δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε από το στομάχι μας ο καθένας.Απλά έχε υπόψη σου ότι αντικειμενική αδυναμία κάλυψης αναγκών σημαίνει ότι αν σου πέσουν 5 ευρώ από την τσέπη θα πεινάσεις μια μέρα γιατί δεν θα μπορείς να αντικαταστήσεις τα 5 αυτά ευρώ (τυχαίο νούμερο) για να φας.
Θα μου πεις ότι γενικά παίζει η τσόντα από συντάξεις παππούδων-μπαμπάδων (που τη βγάζουν με μισό παξιμάδι και μια αγελαδίτσα) αλλά όπως και να χει και αυτό εισόδημα είναι που μπορούν να το ξοδέψουν και το οποίο πλέον έχει τσεκουρωθεί πολύ.
Με λίγα λόγια γιατί κλασσικά η κουβέντα εκτροχιάστηκε: Υπάρχει τόσο η αντικειμενική αδυναμία κατανάλωσης (δεν έχω μισό ευρώ να πάρω μια φρατζόλα ψωμί) αλλά και η μείωση κατανάλωσης που προκύπτει από αρνητικές προσδοκίες.
Αν η πρώτη υπερίσχυε της δεύτερης θα βλέπαμε κόσμο έξω από τους φούρνους να ζητάει ψιλά για μια φρατζόλα (υπάρχουν και αυτά τα φαινόμενα).
EDDIE, δεν έχω κουράγιο ρε φίλε, είναι δύσκολη μέρα σήμερα.....Γάμα το....Εχεις δίκιο.
-
-
...αλλανταλλων...
...όντως γίνεται συζήτηση τουρλουμπούκι... κι εγώ παραδίνομαι!.. δίκιο έχεις!.. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τα άλλα του dimitris απαιτούν να μας ενημερώσει τι καλό πράμα πίνει για να μπορέσουμε να τα κοινωνήσουμε.Νερο βρυσης. Οταν ημουνα μικρος ειχα πεσει στη μαρμιτα και δεν χρειαζεται να πινω κατι τωρα.
Αυτο που σου ειχα απαντησει ειναι : H λογικη του δημοσιου (ή κοινωνικου) αγαθου σχετιζεται με τη εννοια του κοινωνικου δικαιωματος που βαζει η ιδια η κοινωνια (δλδ σαν εκφραση της βουλησης των ανθρωπων). Ειναι η εκφραση των κυριαρχων (καθε φορα) κοινωνικων και πολιτισμικων αντιληψεων για το τι συνιστα 'κοινοτητα' . Και αυτο ειναι μια διαδικασια πολιτικη και μονο πολιτικη. Το 'πολιτικο' ειναι αυτο που καθοριζει και ονοματιζει το τι ειναι δημοσιο και τι ιδιωτικο.
Δηλαδης, οι κοινωνικες εννοιες/ιδεες/καταστασεις (οπως πχ τα δημοσια ή κοινωνικα αγαθα) καθοριζονται σαν μια ιστορικα συγκεκριμενη μορφη και οχι με υπερ-ιστορικους και εξω-κοινωνικους ορισμους. Σε ολη τη γνωστη ανθρωπινη ιστορια δεν υπηρξε τιποτα που να ειναι διαχρονικο εκτος κι’ αν μιλαμε για πραγματα τυπου «οι ανθρωποι παντα πηδιοντουσαν».
Οπως ειδες , μετα απο ενα γκουγκλαρισμα στα γρηγορα, σου παρουσιασα δυο αλλους ορισμους (για το τι οριζεται ως δημοσιο αγαθο) , διαφορετικους μεταξυ τους και διαφορετικους με αυτον που ειχες παρουσιασει εσυ (απο το βιβλιο της Γ Λυκειου ? ).
Το να επιδεικνυεις με σιγουρια την αγνοια σου κατανταει κουραστικο.
Ριξε , τωρα, κανα τζιφακι (ως απαντηση) να με αποστομωσεις.
-
H λογικη του δημοσιου (ή κοινωνικου) αγαθου σχετιζεται με τη εννοια του κοινωνικου δικαιωματος που βαζει η ιδια η κοινωνια (δλδ σαν εκφραση της βουλησης των ανθρωπων). Ειναι η εκφραση των κυριαρχων (καθε φορα) κοινωνικων και πολιτισμικων αντιληψεων για το τι συνιστα 'κοινοτητα' . Και αυτο ειναι μια διαδικασια πολιτικη και μονο πολιτικη. Το 'πολιτικο' ειναι αυτο που καθοριζει και ονοματιζει το τι ειναι δημοσιο και τι ιδιωτικο.
-
Ο χρήστης dimitris_f έγραψε:
Ριξε , τωρα, κανα τζιφακι (ως απαντηση) να με αποστομωσεις.
...πήγαινες γυρεύοντας, σαν το πρόβατο που ξύνεται στη γκλίτσα του τσοπάνη!..
-
όσο μπορεί ο καθένας.
Την παραίτηση του ευρωπαίου επιτρόπου Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων Όλι Ρεν, με αφορμή τις δηλώσεις περί «πλήρους λάθους» του ΔΝΤ στην πρόσφατη εκτίμησή του για τις παθογένειες του προγράμματος διάσωσης της Ελλάδας ζητεί, σε άρθρο το οποίο φιλοξενεί ο ηλεκτρονικός Telegraph, ο οικονομικός συντάκτης της βρετανικής εφημερίδας, Άμπροουζ Έβανς – Πρίτσαρντ.
Ο κ. Πρίτσαρντ χαρακτηρίζει τον κ. Ρεν «αξιοπρεπή άνθρωπο, ο οποίος ανέλαβε ένα αδύνατο στην εκπλήρωσή του καθήκον, αναλαμβάνοντας την ευθύνη χωρίς αντίστοιχη εξουσία».
Παρά το γεγονός ότι ο γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, έκανε για πρώτη φορά το βήμα της αναφοράς σε πιθανή έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, σύμφωνα με τον κ. Πρίτσαρντ, ο Όλι Ρεν είναι ο τυπικά υπεύθυνος, καθώς «η Τρόικα είναι δικό του τέκνο».
«Εάν ήταν υπουργός Οικονομικών ενός δημοκρατικού κράτους, θα είχε σίγουρα παραιτηθεί μετά από το μέγεθος της κατεδάφισης την οποία επέφεραν τα πεπραγμένα της θητείας του», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο άρθρο.
«Η Τρόικα είχε δηλώσει αρχικά ότι η ελληνική οικονομία θα συρρικνωθεί κατά 2,6% το 2010, πριν επιστρέψει σε ανάπτυξη 1,1% το 2011 και 2,1% το 2012. Στην πραγματικότητα, το ελληνικό ΑΕΠ παρέμεινε σε μια διαρκή ελεύθερη πτώση.
Συρρικνώθηκε κατά 7,1% το 2011 και κατά 6,4% το 2012. Κοινώς, η Τρόικα έπεσε έξω κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες σε ό,τι αφορά την εξέλιξη του ελληνικού ΑΕΠ. Η συνολική του συρρίκνωση θα φθάσει το 25%, κάτι που σίγουρα ισοδυναμεί με οικονομική κρίση τύπου δεκαετίας του ‘30», υπογραμμίζει ο βρετανός συντάκτης.
Ο βρετανός δημοσιογράφος τονίζει ότι μια παραίτηση του φιλανδού επιτρόπου θα «αποκάθαιρε τον αέρα» και θα άνοιγε το δρόμο για πλήρη αλλαγή πολιτικής η οποία θα επέτρεπε μια πορεία ανάκαμψης για την Ευρωζώνη.
Ο Α.Ε. Πρίτσαρντ σημειώνει ότι μολονότι έχει γίνει κατανοητό και στην ίδια την ευρωπαϊκή επιτροπή ότι το ύψος των φορολογικών δεικτών μετά από μια πανευρωπαϊκή οικονομική κρίση κάνει ακόμη μεγαλύτερη ζημιά στην οικονομία, κανείς δεν έχει τη διάθεση να αλλάξει γραμμή πλεύσης.
Σε περίπτωση μη παραίτησης του επιτρόπου, ο οικονομικός συντάκτης κάνει λόγο για συνέχιση του «Τρόμου Ρεν» (λογοπαίγνιο στα αγγλικά με τη «Βασιλεία του Τρόμου») και πρόσθεση 100.000 ανέργων κάθε μήνα στις λίστες των κρατών της Ευρωζώνης.
Η ανεργία των νέων, η οποία έχει αγγίξει το 58,3%, σημειώνει ο κ. Πρίτσαρντ, αποτελεί γλαφυρή αποτύπωση του λάθους ΕΕ – ΔΝΤ στην περίπτωση της Ελλάδας.
Συμπληρώνει δε ότι το «mea culpa» του ΔΝΤ για το ελληνικό πρόγραμμα σημαίνει ανοικτή παραδοχή ότι η Τρόικα θυσίασε την Ελλάδα για να σώσει το ευρώ.
Ο συντάκτης του Telegraph κατηγορεί την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα για την άρνησή της να παίξει το ρόλο του τελευταίου καταφυγίου ως δανειστής, θεωρώντας ότι με τη συγκεκριμένη στάση διακύβευσε την ευστάθεια του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος.
«Σαν τους Σπαρτιάτες, τους Θηβαίους, τους Θεσπιείς στις Θερμοπύλες, οι Έλληνες θυσιάστηκαν για να αγοράσουν χρόνο για τη συμμαχία της Ευρωζώνης. Στη συνέχεια, αντί για εύσημα, κακολογήθηκαν για τις ηρωικές τους προσπάθειες από ανενημέρωτους και ιδιοτελείς ολλανδούς, φιλανδούς, αυστριακούς και γερμανούς πολιτικούς. Πρόκειται για ένα άθλιο επεισόδιο» καταλήγει ο κ. Πρίτσαρντ
tvxs
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
όσο μπορεί ο καθένας.Η ανεργία των νέων, η οποία έχει αγγίξει το 58,3%, σημειώνει ο κ. Πρίτσαρντ, αποτελεί γλαφυρή αποτύπωση του λάθους ΕΕ – ΔΝΤ στην περίπτωση της Ελλάδας.
tvxs
αυτο εχει συμβει λογω αντικειμενικων αιτιων η εξαιτιας κακης ψυχολογιας της αγορας;
ΔΝΤ - Η ζωή μετά... (το Μνημόνιο 3)