Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 298
    • 305
    • 306
    • 296 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    63415
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nintza last edited by

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

      αν το σχεδιο σου ειναι να την μετακινεις εσυ οταν το πουλησει, για να τη ριξεις ,μπορω να πω οτι ειναι φανταστικο και πανεξυπνο

      Απαντάς μόνος σου στο σενάριο που έπλασες για εμένα με το μυαλό σου; Ειλικρινά όμως, την παλεύεις καθόλου;

      Όταν εσύ επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις την Α.Ο ή την Γέφυρα μόνο όταν βιάζεσαι, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν σήμερα μπορείς να πας από τον αυτοκινητόδρομο στη Θήβα και αύριο από παράδρομους, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν επιλέγεις εσύ πότε και που θα πληρώσεις όπως κάνουν πάρα πολλοί συμφορουμίτες, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική.

      Όταν απαγορεύεις εντελώς σε κάποιον να κυκλοφορεί σε οποιονδήποτε δρόμο στην Ελλάδα με ένα αυτοκίνητο για το οποίο τον χρέωσες 2 & 3 φορές πάνω από την πραγματική του αξία, αυτό ΔΕΝ είναι εναλλακτική, γιατί -πέρα από ένα σημείο στο οποίο ήδη φτάσαμε- δεν έχει να στα πληρώσει. Μόνο στο μυαλό του nintza είναι λογικό. Ακόμα και ο ίδιος ο Βενιζέλος όταν έβαλε το πρώτο χαράτσι το παραδέχτηκε μιλώντας για 'αδήριτη Εθνική ανάγκη που μας αναγκάζει να πάρουμε άδικα μέτρα'.

      Άλλωστε αυτό που λέω σε τόσα μηνύματα είναι μια πραγματικότητα από την οποία δεν μπορείς να ξεφύγεις. Αντίθετα από το νέο σύστημα διοδίων με το οποίο το κράτος ΚΕΡΔΙΖΕΙ χρήματα και υποδομές, οι επιπλέον φόροι στο αυτοκίνητο κόστισαν χρήματα στο κράτος. ΧΑΣΑΜΕ όλοι από αυτούς, δεν κερδίσαμε. Lose lose για όλους. Και για το κράτος (εσένα και εμένα) που έχασε εκατομμύρια €€ σε φόρους, και για τους χιλιάδες ιδιοκτήτες που αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν πινακίδες και να παροπλίσουν τα αυτοκίνητα τους. Και πίστεψε με, οι περισσότεροι τα αγόρασαν με κόπους και θυσίες.

      Eddie, για αυτό το πράγμα υπάρχει η εφορία και ο καθένας πληρώνει ανάλογα με τα εισοδήματα του. Το ότι τα 'τέλη κυκλοφορίας' μόνο στην κυκλοφορία δεν πηγαίνουν είναι προφανές. Για αυτό και οι δρόμοι που είναι στην ευθύνη του κράτους είναι όπως είναι. Είναι καιρός όμως να σταματήσει η καραμέλα του 'αφού πληρώνω τέλη, γιατί να έχω και διόδια;'

      δε σου απαγορευει κανεις να κυκλοφορεις.
      οταν αγορασες το αυτοκινητο σου ειχες απειρες εναλλακτικες απο οχηματα που ξεκινουσαν απο 600cc μεχρι 8lt
      εσυ επελεξες να παρεις κατι 2.5lt για δικους σου λογους,δεν σε υποχρεωσε κανεις!
      αντιθετως οταν περναω απο τα διοδια ειτε εχω smart 600cc ειτε lada 1500cc ειτε veyron 8lt θα πληρωσω το ιδιο ποσο,ασχετως με την αξια,τον κυβισμο την ταχυτητα την διαρκεια και την αποσταση το ιδιο θα πληρωσουν ολοι.
      αν δεν εχεις να τα πληρωσεις τα τελη ειναι δικο σου προβλημα,μηπως να κανουμε και εναν ερανο για σενα καημενουλη που δεν εχεις να κυκλοφορησεις με το 2μισαλιτρο?
      εχεις να πληρωνεις διοδια βενζινες ασφαλιστρα συντηρηση πλυσιμο,αλλα δεν εχεις για τα τελη?
      πουλα το,η αμολα το σε χωραφι να το κανεις κοτετσι.
      ακομα περιμενω την προηγουμενη οικονομοτεχνικη σου αναλυση για το 50% που παει στο κρατος,τωρα θα περιμενω αλλο τοσο για το πως κερδιζει το κρατος χρηματα και υποδομες
      αφου το αγορασες με κοπους και θυσιες,κανε κι αλλους κοπους και θυσιες να μαζεψεις τα λεφτα για τα τελη.εκτος κι αν θες να κυκλοφορεις τσαμπα, και να παρκαρεις τσαμπα.
      χαμενο το κρατος δε θα ειναι απο την καταθεση των πινακιδων σου,μονο εσυ θα εισαι χαμενος επειδη εδωσες τοσα λεφτα για μουρη και ξαφνικα τα βλεπεις να χαραμιζονται.
      εγω παλι θα ειμαι χαρουμενος γιατι θα ειναι μειον ενα οχημα στο δρομο και λιγοτερη κινηση για μενα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgepb last edited by

        Ειπώθηκε κάτι πολύ άστοχο. Τα δυομισάλιτρα δεν ρίχνουν γκόμενες. Τώρα όσο πιο yaris-micra-polo-smart έχεις, τόσο πιο πολύ σε γλυκοκοιτάζουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nintza last edited by

          οταν εισαι ξεπλενης και βαζεις 72.000 δοσεις για να παρεις κατι που δε μπορεις να συντηρησεις και μετα κλαιγεσαι ειναι καταντια.
          ποσο μαλλον οταν το κανεις επειδη ειναι ο μοναδικος λογος να γυρισει να σε κοιταξει γκομενα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-lappas last edited by

            Αυτά όλα που τα είδες γραμμένα;

            Μπορεί να μην το έχεις πάρει χαμπάρι, αλλά γράφεις στο forum των 4 Τροχών, και οι περισσότεροι εδώ έχουμε ένα κοινό ενδιαφέρον, το καλό αυτοκίνητο. Μπορεί να μην σου αρέσει -διακρίνω και ένα κόμπλεξ για όσους αγόρασαν κάτι καλύτερο- αλλά όπως και να έχει, το ότι κάποτε αγόρασες καλό αυτοκίνητο δεν συνεπάγεται ότι μπορείς να πληρώνεις εσαεί όσα αποφασίσει ο υπουργός αύριο, ειδικά όταν μιλάμε για αυξήσεις 500% σε σχέση με τους φόρους που υφίσταντο όταν το αγόραζες.

            Διαφορετικά, δεν σε χαλάει φαντάζομαι αν αύριο σου ζητηθεί ένα χαράτσι €1000 για το μηχανάκι (αφού το αγόρασες κόψε τον λαιμό σου να το πληρώνεις κλπ κλπ)

            Η απλή αλήθεια είναι ότι χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αγόρασαν τα αυτοκίνητα τους με την φορολογία να είναι στα €500 και τώρα το κράτος τους ζητάει €3000+ (μαζί με τα μόνιμα πλέον χαράτσια 'πολυτελείας') χωρίς να εξετάζει αν αυτά αντικατοπτρίζουν έστω και στο ελάχιστο τα εισοδήματα τους. Δεν είναι απλά άδικο, είναι ανέφικτο και το μόνο αποτέλεσμα που έφερε ήταν να χαθούν εκατομμύρια €€ φόρων από πινακίδες που κατατέθηκαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nintza last edited by

              κι εμενα μου αρεσει το καλο αυτοκινητο,αλλα πριν αγορασω κατι (οχι μονο αυτοκινητο αλλα γενικα) ζυγιζω τις αναγκες μου και προβλεπω και λιγο το μελλον και μετα ψωνιζω
              γι αυτο οταν οι γνωστοι μου επαιρναν με το κιλο τα rx8 τους ελεγα οτι καινε πολυ,και αυτοι μου λεγανε σιγα ρε,0.70 εχει η βενζινη.
              τωρα ολοι πανε με τα ποδια και εγω τους περναω με σουζα.
              αμα εισαι χαζος αυτα παθαινεις
              ξινιζεις για την αποφαση του υπουργου αλλα περιεργως ΜΟΝΟ για τα τελη
              ουτε για την αποφαση να αυξησει βενζινη (ειχες πει οτι θα το παει οσο θελει) ουτε για την αποφαση να αυξησει διοδια,φπα,ασφαλιστρα,προστιμα κτλ κτλ.
              αν μου ζητησει χαρατσι 1000 για το μηχανακι,θα πραξω αναλογα με το ποσο το χρειαζομαι και ποσα λεφτα εχω.
              και στη τελικη ζω και με ενα glx στυλ μητρογλου.φυσικα με την αναλογη εξατμιση πρα πρα πραου.
              εσυ μαλλον δε μπορεις εχεις συνηθισει στη χλιδη.δικαιωμα σου,αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν και αντιστοιχους κωλους.οποτε πλερωνε.
              οι χιλιαδες ,που λες,ιδιοκτητες αυτοκινητων ειναι χαζοι.τοσο απλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Προβλέπεις το μέλλον, μάλιστα. Πόσοι θα μπορούσαν να είχαν προβλέψει πριν 5 χρόνια ότι θα πενταπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώνουν στο αυτοκίνητο τους + ότι θα τριπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώσουν για τα σπίτια τους + ότι θα μειωθούν στο 1/2 ή και λιγότερο τα εισοδήματα τους;

                Επικεντρώνω την κριτική μου στα τέλη για ένα απλό λόγο. Έχω μειώσει τις μετακινήσεις μου ανάλογα με τα οικονομικά ζόρια που τραβάω, ενώ οδηγώ τηρώντας τον ΚΟΚ και ξέρω ότι αποκλείεται να φάω πρόστιμο. Αποφεύγω τα διόδια όπου κρίνω ότι είναι καλός συμβιβασμός ανάμεσα στα χρήματα που εξοικονομώ και στον χαμένο χρόνο και βενζίνη.

                Οι χιλιάδες ιδιοκτήτες δεν είναι χαζοί, αν και μάλλον για τέτοιους ψάχνεις. Για άτομα που θα πληρώνουν τις δικές σου μετακινήσεις. Στο φινάλε, ποιοι θέλουμε να πληρώνουν στην Ελλάδα; Αυτοί που βγάζουν χρήματα, ή αυτοί που έχουν καλά αυτοκίνητα; Και μην βιαστείς να απαντήσεις, γιατί τα δυο δεν είναι καθόλου αλληλένδετα πλέον.

                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                διακρίνω και ένα κόμπλεξ για όσους αγόρασαν κάτι καλύτερο

                γι αυτο οταν οι γνωστοι μου επαιρναν με το κιλο τα rx8 τους ελεγα οτι καινε πολυ,και αυτοι μου λεγανε σιγα ρε,0.70 εχει η βενζινη.
                τωρα ολοι πανε με τα ποδια και εγω τους περναω με σουζα.
                αμα εισαι χαζος αυτα παθαινεις

                I rest my case MeLud.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eddie_147 last edited by

                  nintza γατάκι ο Λάππας έχει τρίλιτρο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannik1977 last edited by

                    nintza εχεις δωσει ποτε 'συνεντευξη' σε γκομενα πανω στο glx?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nintza last edited by

                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                      Προβλέπεις το μέλλον, μάλιστα. Πόσοι θα μπορούσαν να είχαν προβλέψει πριν 5 χρόνια ότι θα πενταπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώνουν στο αυτοκίνητο τους + ότι θα τριπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώσουν για τα σπίτια τους + ότι θα μειωθούν στο 1/2 ή και λιγότερο τα εισοδήματα τους;

                      Επικεντρώνω την κριτική μου στα τέλη για ένα απλό λόγο. Έχω μειώσει τις μετακινήσεις μου ανάλογα με τα οικονομικά ζόρια που τραβάω, ενώ οδηγώ τηρώντας τον ΚΟΚ και ξέρω ότι αποκλείεται να φάω πρόστιμο. Αποφεύγω τα διόδια όπου κρίνω ότι είναι καλός συμβιβασμός ανάμεσα στα χρήματα που εξοικονομώ και στον χαμένο χρόνο και βενζίνη.

                      Οι χιλιάδες ιδιοκτήτες δεν είναι χαζοί, αν και μάλλον για τέτοιους ψάχνεις. Για άτομα που θα πληρώνουν τις δικές σου μετακινήσεις. Στο φινάλε, ποιοι θέλουμε να πληρώνουν στην Ελλάδα; Αυτοί που βγάζουν χρήματα, ή αυτοί που έχουν καλά αυτοκίνητα; Και μην βιαστείς να απαντήσεις, γιατί τα δυο δεν είναι καθόλου αλληλένδετα πλέον.

                      διακρίνω και ένα κόμπλεξ για όσους αγόρασαν κάτι καλύτερο

                      γι αυτο οταν οι γνωστοι μου επαιρναν με το κιλο τα rx8 τους ελεγα οτι καινε πολυ,και αυτοι μου λεγανε σιγα ρε,0.70 εχει η βενζινη.
                      τωρα ολοι πανε με τα ποδια και εγω τους περναω με σουζα.
                      αμα εισαι χαζος αυτα παθαινεις

                      I rest my case MeLud.

                      δεν θες διδακτορικο για να καταλαβεις οτι η τιμη της βενζινης δε θα μεινει ιδια για παντα.αλλα ο νεοπλουτισμος του ελληνα με τα δανεικα γαμαει.τρεξανε ολοι να παρουνε 2λιτρα οταν τους ταζανε μηδενικα τεκμηρια οπως τρεξανε ολοι να χωθουνε στο χρηματιστηριο οταν τους ταζανε λεφτα απο το πουθενα.αν αυτους δε τους θεωρεις χαζους τοτε εισαι στη κατηγορια τους.
                      οσο ευκολα μπορεις να μειωσεις μετακινησεις,το στυλ οδηγησης και τα διοδια,τοσο ευκολα μπορεις να παρεις και ενα αυτοκινητο μικρο και οικονομικο
                      αν δεν βγαζεις αρκετα χρηματα και παρ ολα αυτα θες να εχεις καλο αυτοκινητο,λυπαμαι αλλα δε μπορεις
                      οπως δε μπορεις να εχεις ουτε βιλα,ουτε κοτερο ουτε ιδιωτικο αεροπλανο.
                      δε ζητησα σε κανεναν να μου πληρωσει τις μετακινησεις μου,αντι για σενα που θες να σου πληρωνουν τα τελη κυκλοφοριας για να εχεις 2.5λιτρο τσαμπα κινουμενο.

                      nintza εχεις δωσει ποτε 'συνεντευξη' σε γκομενα πανω στο glx?

                      μια φορα ημουνα λιμανακια και ανοιγα 0-25 απο το φαναρι με το μητρογλα,αλλα ειχε βαλει κατοσταρα και 2πλο καρμπυρατερ και με περασε στη τελευταια στροφη,τοτε αποφασισα να το ανεβασω χιλιοστα και να το κανω τουρμπατο αλλα δεν εβρισκα νικελωμενη τουρμπινα και τελικα αναγκαστηκα να το πουλησω και να παρω διαρκειας για το γηπεδο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        2 λίτρα και άνω αυτοκίνητο = λεφτάς γα@ηστε τον...
                        vacheron constantin στο χέρι = σαν τον γύφτο

                        Η πρώτη εξίσωση την οποία και θεωρείς ως αξίωμα δεν στέκει στην εφαρμογή της 2ης εξίσωσης. Απλά κάποιοι βγάζουν μέσα από το μίσος προς το μεγάλο αυτοκίνητο το διαχρονικό τους κόμπλεξ.

                        Βέβαια εδώ μέσα αντίστοιχα....

                        Δρόμοι καραμανιόλες αλλά Δημόσιοι = Πληρώνουμε ευχαρίστως
                        Δρόμοι φτιαγμένοι αλλά υπό Ιδιωτική Διαχείριση = #ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩ

                        Κλασσική πολιτική σχιζοφρενούς στις αντιδράσεις όχλου....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikospappas last edited by

                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                          Βέβαια εδώ μέσα αντίστοιχα....

                          Δρόμοι καραμανιόλες αλλά Δημόσιοι = Πληρώνουμε ευχαρίστως
                          Δρόμοι φτιαγμένοι αλλά υπό Ιδιωτική Διαχείριση = #ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩ

                          Κλασσική πολιτική σχιζοφρενούς στις αντιδράσεις όχλου....

                          Τους δρομου καρμανιολες ιδιωτες τους εφτιαξαν οπως και τους καινουργιους, εκτος απο οσους εφτιαξε η ΜΟΜΑ.
                          Γιατι οι πρωτοι ειναι καρμανιολες και οχι οι δευτεροι ?
                          Το κρατος δεν εκανε τον διαγωνισμο και στις 2 περιπτωσεις ?
                          Η μηπως το κρατος μας εμαθε τα τελευταια 10 χρονια πως πρεπει να ειναι οι σωστοι αυτοκινητοδρομοι ?

                          ΥΓ: Διοδια πληρωνω γιατι θελω να παω Καλαματα σε 2:15 και οχι σε 4,5 ωρες και γιατι το κανω 4-5 φορες τον χρονο.
                          Αν επρεπε να το κανω καθε εβδομαδα, δεν ξερω τι θα εκανα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-lappas last edited by

                            Nintza power!

                            Του εξηγείς ότι ο πενταπλασιασμός των τελών (εκτός του ότι ήταν άδικος και αναποτελεσματικός ως φόρος) ήταν αδύνατο να προβλεφθεί, σου απαντάει 'είσαι χαζός γιατί περίμενες η βενζίνη να μείνει ίδια'

                            Δεν θέλω να μου πληρώνει κανείς τα 'τέλη κυκλοφορίας' αγαπητέ. Θέλω απλά τα τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ να είναι πραγματικά τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι χαράτσια κατοχής.

                            Αυτός που κυκλοφορεί ένα αυτοκίνητο, πρέπει να επωμίζεται μεγαλύτερο ή έστω ίσο βάρος με αυτόν αυτόν που απλά κατέχει ένα αυτοκίνητο. Μπορεί να σου χαλάει την λαϊκιστικη σούπα, αλλά δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσική για να καταλάβεις ότι αυτός με το χρέπι που είναι κάθε μέρα στην κίνηση κοστίζει πολύ περισσότερο στον φορολογούμενο, στις υποδομές, στην ποιότητα ζωής όλων μας από αυτόν με ένα ακριβό αυτοκίνητο που το κινεί ελάχιστα, που το έχει σε κλειστό γκαράζ. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αντικατοπτρίζουν με κάποιο τρόπο την... κυκλοφορία, την φθορά στις υποδομές, την υποβάθμιση στην ποιότητα ζωής στις πόλεις, την κατάληψη θέσεων στάθμευσης, τις χαμένες εργατοώρες από την κίνηση που αυτός προκαλεί.

                            Αν αντίθετα πιστεύεις ότι τα τέλη πρέπει να είναι κατοχής και όχι χρήσης, υπάρχουν και άλλες ιδέες για να μαζέψουμε φράγκα. Οι εταιρίες κινητής για παράδειγμα να βλέπουν από τα ΙΜΕΙ των συσκευών ποιοι χρησιμοποιούν smartphones με 4 ίντσες οθόνη και πάνω και να τους χρεώνουν ένα επιπλέον €50άρι κάθε μήνα ΕΚΤΟΣ από την χρήση.

                            Τι λες, δίκαιο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nintza last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              2 λίτρα και άνω αυτοκίνητο = λεφτάς γα@ηστε τον...
                              vacheron constantin στο χέρι = σαν τον γύφτο

                              Η πρώτη εξίσωση την οποία και θεωρείς ως αξίωμα δεν στέκει στην εφαρμογή της 2ης εξίσωσης. Απλά κάποιοι βγάζουν μέσα από το μίσος προς το μεγάλο αυτοκίνητο το διαχρονικό τους κόμπλεξ.

                              Βέβαια εδώ μέσα αντίστοιχα....

                              Δρόμοι καραμανιόλες αλλά Δημόσιοι = Πληρώνουμε ευχαρίστως
                              Δρόμοι φτιαγμένοι αλλά υπό Ιδιωτική Διαχείριση = #ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩ

                              Κλασσική πολιτική σχιζοφρενούς στις αντιδράσεις όχλου....

                              το ξαναρωτησα αλλα δε πηρα απαντηση.
                              θεωρεις οτι η γκαρσονιερ 30τμ και η βιλα 400τμ θα πρεπει να πληρωνουν τον ιδιο φορο σε δημοτικα τελη/δεη?

                              ΚΑΝΕΙΣ δε σε υποχρεωσε να παρεις 2λιτρο 3λιτρο 8λιτρο
                              γενικα κανεις δε σε υποχρεωσε να παρεις αμαξι ποσο μαλλον ακριβο.(η εδω θα μου πεις οτι σε υποχρεωσε ο αντρεας!!)
                              αν παρ ολα αυτα θες ακριβο αμαξι και τσαμπα συντηρηση κατι δε παει καλα με τον εγκεφαλο σου.

                              εγω δε πληρωνω σε κανενα δρομο ειτε ιδιωτικο ειτε δημοσιο

                              Nintza power!

                              Του εξηγείς ότι ο πενταπλασιασμός των τελών (εκτός του ότι ήταν άδικος και αναποτελεσματικός ως φόρος) ήταν αδύνατο να προβλεφθεί, σου απαντάει 'είσαι χαζός γιατί περίμενες η βενζίνη να μείνει ίδια'

                              Δεν θέλω να μου πληρώνει κανείς τα 'τέλη κυκλοφορίας' αγαπητέ. Θέλω απλά τα τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ να είναι πραγματικά τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι χαράτσια κατοχής.

                              Αυτός που κυκλοφορεί ένα αυτοκίνητο, πρέπει να επωμίζεται μεγαλύτερο ή έστω ίσο βάρος με αυτόν αυτόν που απλά κατέχει ένα αυτοκίνητο. Μπορεί να σου χαλάει την λαϊκιστικη σούπα, αλλά δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσική για να καταλάβεις ότι αυτός με το χρέπι που είναι κάθε μέρα στην κίνηση κοστίζει πολύ περισσότερο στον φορολογούμενο, στις υποδομές, στην ποιότητα ζωής όλων μας από αυτόν με ένα ακριβό αυτοκίνητο που το κινεί ελάχιστα, που το έχει σε κλειστό γκαράζ. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αντικατοπτρίζουν με κάποιο τρόπο την... κυκλοφορία, την φθορά στις υποδομές, την υποβάθμιση στην ποιότητα ζωής στις πόλεις, την κατάληψη θέσεων στάθμευσης, τις χαμένες εργατοώρες από την κίνηση που αυτός προκαλεί.

                              Αν αντίθετα πιστεύεις ότι τα τέλη πρέπει να είναι κατοχής και όχι χρήσης, υπάρχουν και άλλες ιδέες για να μαζέψουμε φράγκα. Οι εταιρίες κινητής για παράδειγμα να βλέπουν από τα ΙΜΕΙ των συσκευών ποιοι χρησιμοποιούν smartphones με 4 ίντσες οθόνη και πάνω και να τους χρεώνουν ένα επιπλέον €50άρι κάθε μήνα ΕΚΤΟΣ από την χρήση.

                              Τι λες, δίκαιο;

                              οπως ειπες κι εσυ το κρατος θελει λεφτα,και θα τα παρει.
                              ειναι πιο λογικο και δικαιο να 5πλασιασει τον φορο στο 2λιτρο η στο χιλιαρι?
                              αν τον θεωρεις αδικο μπορεις να αντικαταστησεις το 2+ λιτρο σου με χιλιαρι.
                              πολυς κοσμος το κανει,το αν εχει χασει το 90% της αξιας του ειναι δικο σου θεμα,επαιξες και εχασες.
                              τα χαρατσια κατοχης τα επελεξε η κυβερνηση που επελεξες,αρα πρεπει να σεβαστεις το νομο και να πας να τα πληρωσεις για το καλο ολων μας και για την συντηρηση των δρομων (λαππας Mode)
                              τα τελη κυκλοφοριας ειναι τελη,το αν εσυ δε θες να το κινεις το αμαξι ειναι προβλημα σου.
                              πουλα το,πετα το,καντο κοτετσι.κανεις δε μπορει να ελενξει ποσα χλμ κανεις και ουτε τον ενδιαφερει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-lappas last edited by

                                Ποιος ζήτησε τσάμπα συντήρηση;

                                Δώσε τροφή για σκέψη στον λαό!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nintza last edited by

                                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                  Ποιος ζήτησε τσάμπα συντήρηση;

                                  Δώσε τροφή για σκέψη στον λαό!!

                                  προφανως δεν καταλαβαινεις τι εννοω
                                  συντηρηση δεν ειναι μονο σερβις
                                  εναι και ολα τα λεφτα που θες για να μπορεις να κυκλοφορεις στο δρομο,τελη,ασφαλιστρα καυσιμα κτλ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Ε αυτό λέμε. ΥΠΑΡΧΕΙ τρόπος να δούμε ακριβώς πόσο επιβαρύνει κανείς τις υποδομές και την ποιότητα ζωής των συμπολιτών του. Να δούμε πόσο στοιχίζει ο nintza στον φορολογούμενο και πόσο ο Λάππας. Και αυτός ο τρόπος λέγεται κατανάλωση καύσιμου. Θέλεις/χρειάζεσαι να κυκλοφορείς πολύ; Θα πρέπει να πληρώσεις στον βαθμό που σου αναλογεί. Έχεις 8λιτρο αυτοκίνητο; Θα πληρώνεις συγκλονιστικά ποσά σε βενζίνη. Έχεις 50άρι παπάκι; Θα πληρώνεις πολύ λιγότερα. Έχεις 8λιτρο αυτοκίνητο το οποίο κυκλοφορείς ελάχιστα και δεν αποτελείς μέρος του προβλήματος στην κίνηση, δεν καταστρέφεις τους δρόμους; Θα πληρώνεις πολύ λιγότερα.

                                    Φορολογία στην χρήση ναι. Στην κατοχή όχι. Ή τουλάχιστον όχι τόσο εξωφρενικά πολύ. Γιατί όταν πας να φορολογήσεις υπερβολικά την κατοχή χρόνια μετά την αγορά, χωρίς να εξετάζεις αν ο άλλος έχει τα χρήματα που του ζητάς, στο τέλος πραγματικά χάνεις. Και αυτό αποδείχτηκε με τα εκατομμύρια χαμένων φόρων από πινακίδες που κατατέθηκαν.

                                    Για την ιστορία, εγώ όντως σέβομαι τους νόμους και αν τελικά τα χαράτσια αυξηθούν και άλλο, απλά θα αναγκαστώ να παραδώσω πινακίδες. Εσύ δηλώνεις με περίσσιο θράσος ότι δεν τους σέβεσαι, υπερηφανεύεσαι ότι δεν πληρώνεις το δικό σου μερίδιο, αλλά την ίδια στιγμή απαιτείς από τους άλλους να κόψουν τον λαιμό τους και να πληρώνουν ώστε να βρεθούν τα χρήματα για τις δικές σου ανάγκες μετακίνησης.

                                    So much Win!

                                    PS. Aν υπήρχε λίγο μυαλό και ελάχιστη κοινωνική συνείδηση από τους NaPlisosounOiAlloi, θα έπρεπε να ζητούν εξορθολογισμό των διοδίων και ειδικές τιμές για συχνούς χρήστες, όχι την κατάργηση τους.
                                    Τότε θα με έβρισκαν σύμμαχο τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nintza last edited by

                                      αρα αυτος που εχει το χρεπι πρεπει να πληρωνει ακομα πιο ακριβο καυσιμο,για να μη πληρωσεις εσυ τα ακριβα τελη κυκλοφοριας για αυτοκινητο πολυτελειας.
                                      καταλαβαινεις οτι δεν παιρνουν ολοι αμαξια για μοστρα οπως εσυ,αλλα για να κανουν τη δουλεια τους?
                                      αν επιμενεις φορολογια στη χρηση πρεπει να βρεις τροπο να μην εχεις φλατ χρεωση,αλλα κλιμακωτη.κατι το οποιο δε γινεται.
                                      επισης το 8λιτρο αυτοκινητο μπορει να ειναι ενα επαγγελματικο οχημα για συγκεκριμενη εργασια,και αν εσυ θες να πληρωνει 3πλασια απο την ηδη πανακριβη βενζινη/πετρελαιο γιατι εσυ θες ιση φορολογηση με το yugo,τοτε πρεπει να προετοιμαστεις να αγοραζεις ακομα πιο ακριβα τα πραγματα στο σουπερ μαρκετ(και οχι μονο),εκτος κι αν δε σε ενδιαφερει αυτο γιατι το μονο που θες ειναι να κοβεις μια φορα το μηνα βολτα (γιατι μεχρι εκει φτανουν τα λεφτα σου)και τις υπολοιπες μερες να πηγαινεις με το glx.

                                      αν θεωρεις υπερβολικη τη φορολογηση της κατοχης ενος οχηματος πολυτελειας,θα ηθελα να σε ρωτησω πως αισθανεσαι για την φορολογηση της κατοικιας.η ουτε αυτο σε νοιαζει?
                                      ποσο σιγουρος εισαι οτι σεβεσαι τους νομους?δεν εχεις παρει ουτε μια κληση στη ζωη σου?
                                      αν παραδωσεις πινακιδες δικο σου θα ειναι το προβλημα,εγω το δικο μου μεριδιο για τα τελη το πληρωσα,εσυ ξινιζεις για το δικο και σου φαινεται πολυ ενω την ιδια στιγμη θες να κυκλοφορεις με οχημα πολυτελειας χωρις να εχεις τα απαραιτητα λεφτα.

                                      PS. Aν υπήρχε λίγο μυαλό και ελάχιστη κοινωνική συνείδηση από τους NaPlisosounOiAlloi, θα έπρεπε να ζητούν εξορθολογισμό των διοδίων και ειδικές τιμές για συχνούς χρήστες, όχι την κατάργηση τους.
                                      Τότε θα με έβρισκαν σύμμαχο τους.

                                      εγω θεωρω τα διοδια κοροιδια και κλοπη,εσυ που τα βλεπεις φυσιολογικα μπορεις να κανεις οτι νομιζεις ωστε να αυξηθουν κι αλλο ωστε να μπορεις να κυκλοφορεις με ανεση και γαληνη αυτην την μια φορα το μηνα που θα εχεις λεφτα για βενζινη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-lappas last edited by

                                        Το να αγοράσω εγώ ένα αυτοκίνητο πολυτελείας και να το έχω στο γκαράζ χωρίς να το μετακινώ ιδιαίτερα δεν βλάπτει την δική σου τσέπη, το αντίθετο μάλιστα. Όταν αγόρασα το δικό μου, πάνω από €20.000 πήγαν σε φόρους.
                                        Το να κυκλοφορείς με οποιοδήποτε όχημα όμως στοιχίζει χρήματα στο κοινωνικό σύνολο. Γιατί κάθε μετακίνηση σου επιβαρύνει τις υποδομές, το περιβάλλον, την κίνηση. Για αυτό υπάρχουν -θεωρητικά- τα τέλη κυκλοφορίας, ώστε ο κάθε ένας μας που αποτελεί μέρος του προβλήματος να συμμετέχει στα συνολικά έξοδα.

                                        Το να έχουμε κλιμακωτή χρέωση είναι εφικτό. Όσο περισσότερο χρησιμοποιείς το όχημα σου, τόσο περισσότερη βενζίνη και διόδια θα πληρώνεις. Αν επίσης είχες διαβάσει λίγο πιο προσεκτικά αυτά που γράφω, θα είχες δει ότι υπάρχει τρόπος οι μεταφορές κλπ να απαλλάσσονται από μέρος του φόρου στα καύσιμα ως επαγγελματικό έξοδο, όπως απαλλάσσονται τώρα από το ΦΠΑ για συγκεκριμένες αγορές

                                        Η φορολόγηση της κατοικίας είναι επίσης δυσβάσταχτη. Αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είναι πιο βαριά από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει με τα αυτοκίνητα για τα οποία πληρώνουμε απίστευτα περισσότερα από τους άλλους λαούς.
                                        Κλήσεις έχω πάρει πολλές φορές και πάντα μου άξιζαν. Για υπερβολική ταχύτητα όλες εκτός από μια για παράνομη στάθμευση. Τις πλήρωσα χωρίς διαμαρτυρίες για... το κακό το κράτος. Ας μην παραβίαζα τον νόμο και ας ήμουν πιο ασφαλής οδηγός να μην τρώω κλήσεις.

                                        Όσο για το αν έχω τα απαραίτητα λεφτά για το αυτοκίνητο μου, θα σου απαντήσω ότι όταν το αγόρασα, είχα. Και υπολόγισα ακόμα και τριπλασιασμό των τελών, ακόμα και τεκμήρια και πάλι το κάλυπτα. ΆΝΕΤΑ. Αυτό που δεν μπορούσα να υπολογίσω ήταν ότι τα τέλη θα πενταπλασιαστούν, ότι το κράτος θα θέσει αυθαίρετα τεκμήρια (αλλά είπαμε τα καλύπτω) και ότι την επόμενη μέρα θα βάλει ένα χαράτσι 10% επί των τεκμηρίων που αυθαίρετα έθεσε! Αμ πως! Και όλα αυτά ενώ τα εισοδήματα μου έχουν μειωθεί στο μισό.

                                        Βλέπεις τον παραλογισμό εδώ; Το Ελληνικό κράτος δεν μου λέει 'Λάππα δεν μπορούμε να φτιάχνουμε και να συντηρούμε δρόμους για να κυκλοφορείς αν δεν μας δώσεις περισσότερα χρήματα'. Μου λέει 'δεν μας ενδιαφέρει αν κυκλοφορείς ή όχι. Αφού πριν από 5 χρόνια μάζεψες τα χρήματα για να αγοράσεις το 325 (δίνοντας πάνω από €20.000 σε φόρους), σήμερα θα σε αντιμετωπίσω σαν να είσαι πλούσιος, ανεξάρτητα από το αν βγάζεις ή όχι. Δεν μας ενδιαφέρει που έχασες την δουλειά σου, να χάσεις ΚΑΙ το αμάξι σου, να το πουλήσεις για ένα κομμάτι ψωμί'.

                                        Δικαιοσύνη nintza style λέμε.

                                        Συνοψίζοντας: Όλοι οι χρήστες των δρόμων πρέπει να μετέχουν στα συλλογικά βάρη, αλλά είναι κοινή λογική ότι δεν μπορείς να ζητάς από αυτούς που κυκλοφορούν ελάχιστα να πληρώνουν το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους των υποδομών. Επίσης, παρελθοντικές αγορές δεν μπορούν να αποτελούν τυφλοσούρτη για την φορολόγηση, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το πραγματικό κόστος κατοχής ενός αυτοκινήτου. Τα €20.000/έτος τεκμήριο για το 325 είναι ένα εντελώς ανεδαφικό νούμερο. Η πραγματική χρήση, η οποία εύκολα φορολογείται μέσω των καυσίμων μπορεί και πρέπει να είναι καθοριστικός παράγων κατανομής των βαρών. Και τα διόδια και η βενζίνη είναι από τους πιο αντικειμενικούς τρόπους να καθοριστεί αυτή η χρήση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nintza last edited by

                                          εσυ επελεξες τοσο μεγαλου κυβισμου οχημα,κατι που ηταν πολυτελεια για την ελλαδα και παντα θα ειναι.πλεον ειναι πολυτελεια τα πανω απο 1.6 οπως καταντησαμε,γιατι μερικοι θελουν να ζουν το αμερικανικο ονειρο με V8 και τζιπαρες χωρις λογο.
                                          και οι πραγματικα λιγοι που τα χρειαζονται αυτα αναγκαζονται να πληρωνουν εξτρα χωρις λογο

                                          τα τελη κυκλοφοριας ειναι κλιμακωτα κυριως για να αποτρεπουν τη χρηση μεγαλου κυβισμου οχηματων.
                                          αν θεωρεις αδικια το οτι πληρωνεις πολλα για το 3λιτρο σε σχεση με τα μικροτερου κυβισμου τι να πει κι αυτος που με το 1.4 πληρωνει διπλασια απο αυτον με το 1.3

                                          η χρεωση που λες δεν ειναι κλιμακωτη,ειναι φλατ,οσο προχωρας τοσο καις
                                          κλιμακωτη θα ηταν αν δεν ηταν γραμμικη,αλλα εκθετικη,οσο περισσοτερο προχωρας τοσο περισσοτερο αυξανεται η τιμη που θα πρεπει να πληρωνεις
                                          κατι σαν το συστημα με τους ρυπους που εχουν τωρα στα τελη κυκλοφοριας.πιο λογικο απο τα κυβικα που ειχαν παλιοτερα.αλλα ισχυει μονο για καινουρια οχηματα.
                                          πληρωνουμε απιστευτα λεφτα για τα αυτοκινητα γιατι θελουμε να εχουμε πολλα πραγματα χωρις να τα αξιζουμε,πρωτα καλυπτεις τις βασικες σου αναγκες και μετα τις πολυτελειες.

                                          συμφωνεις οτι εχεις παρει αρκετες κλησεις,αρα δεν εισαι και ιδιατερα νομιμος
                                          ειχες λεφτα για το αυτοκινητο,τωρα δεν εχεις,αρα δε μπορεις να το συντηρησεις,δε σου φταιει κανεις αλλος,αν θες να το πουλησεις για ενα κομματι ψωμι ειναι δικο σου θεμα,ξεχνας οτι ζεις σε καπιταλιστικο συστημα που υπαρχει ο νομος της προσφορας-ζητησης.
                                          τι να πουν και αλλοι που χανουν τα σπιτια τους,ενω εσυ κλαιγεσαι επειδη θα 'χασεις' το δικαιωμα στη φτηνη πολυτελεια.

                                          το κρατος ειναι πολυ σωστο,σου λεει τοσα χρονια χρειαζομασταν τοσα λεφτα,τωρα χρειαζομαστε περισσοτερα αν θες να συνεχισεις να εχεις το δικαιωμα να κυκλοφορεις σε δημοσιο δρομο,η αυξηση των τελων ειναι λογικοτατη να υπαρξει στα μεγαλου κυβισμου-πολυτελη αυτοκινητα παρα στα μικρου κυβισμου οικονομικα
                                          το οτι εχασες τη δουλεια σου ειναι δικο σου θεμα,το αυτοκινητο δε θα το χασεις,δε θα στο κλεψει κανεις,μπορεις να περιμενεις ειτε να μειωθουν τα τελη καποτε,ειτε να ξαναβρεις δουλεια με πολλα λεφτα.

                                          η φορολογηση δεν εχει σχεση με το ποσο κυκλοφορεις,εχει σχεση με το ποσα λεφτα εχεις(η στη περιπτωση σου στο ποσα λεφτα θες να δειχνεις οτι εχεις),αλλιως δε θα ειχαμε καθολου φορους,ολα θα ηταν ιδιωτικα και το κρατος δε θα ειχε νοημα.
                                          η 'πραγματικη' χρηση που λες μεσω των καυσιμων θα ηταν ακομα πιο αδικη,γιατι το 50% φορου που εχουν τα καυσιμα ειναι φλατ χρεωση ειτε αν εισαι φτωχος και καρμιρης ειτε αν εισαι πλουσιος και ανετος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-lappas last edited by

                                            Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                            εσυ επελεξες τοσο μεγαλου κυβισμου οχημα,κατι που ηταν πολυτελεια για την ελλαδα και παντα θα ειναι.πλεον ειναι πολυτελεια τα πανω απο 1.6 οπως καταντησαμε,γιατι μερικοι θελουν να ζουν το αμερικανικο ονειρο με V8 και τζιπαρες χωρις λογο.
                                            και οι πραγματικα λιγοι που τα χρειαζονται αυτα αναγκαζονται να πληρωνουν εξτρα χωρις λογο

                                            Μέσα σε 4 γραμμές όλο το κόμπλεξ ενάντια στο αυτοκίνητο.

                                            η χρεωση που λες δεν ειναι κλιμακωτη,ειναι φλατ,οσο προχωρας τοσο καις

                                            Είναι κλιμακωτή γιατί τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα καίνε πολύ περισσότερο. Θέλεις να πάμε μια διαδρομή Κέντρο-Αφίδνες εσύ με το δικό σου και εγώ με το 325 να δούμε τι θα κάψουμε; Δεν παραπονιέμαι όμως για την βενζίνη γιατί είναι επιλογή μου να κυκλοφορώ (ή όχι) με το BMW.

                                            συμφωνεις οτι εχεις παρει αρκετες κλησεις,αρα δεν εισαι και ιδιατερα νομιμος

                                            Τώρα πλέον είμαι. Αλλά εν πάση περιπτώσει, what's your point? Ότι πρέπει να παρανομούμε; Ότι όταν μας πιάσουν πρέπει να τα βάζουμε με την κακούργα κοινωνία;

                                            ειχες λεφτα για το αυτοκινητο,τωρα δεν εχεις,αρα δε μπορεις να το συντηρησεις,δε σου φταιει κανεις αλλος,αν θες να το πουλησεις για ενα κομματι ψωμι ειναι δικο σου θεμα,ξεχνας οτι ζεις σε καπιταλιστικο συστημα που υπαρχει ο νομος της προσφορας-ζητησης.

                                            Όποιος κατάλαβε τι νόημα έχει αυτή η πρόταση στο context της συζήτησης κερδίζει χρυσούν ωρολόγιο.

                                            το κρατος ειναι πολυ σωστο,σου λεει τοσα χρονια χρειαζομασταν τοσα λεφτα,τωρα χρειαζομαστε περισσοτερα αν θες να συνεχισεις να εχεις το δικαιωμα να κυκλοφορεις σε δημοσιο δρομο,η αυξηση των τελων ειναι λογικοτατη να υπαρξει στα μεγαλου κυβισμου-πολυτελη αυτοκινητα παρα στα μικρου κυβισμου οικονομικα
                                            το οτι εχασες τη δουλεια σου ειναι δικο σου θεμα,το αυτοκινητο δε θα το χασεις,δε θα στο κλεψει κανεις,μπορεις να περιμενεις ειτε να μειωθουν τα τελη καποτε,ειτε να ξαναβρεις δουλεια με πολλα λεφτα.

                                            Πάμε πάλι γιατί βλέπω ότι δυσκολεύεσαι λίγο στην κατανόηση: Το κράτος ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Η πράξη, οι ψυχροί αριθμοί (you know), μας έδειξαν ότι αυτό το σύστημα δεν απέδωσε γιατί απλούστατα οι ιδιοκτήτες δεν είχαν για να δώσουν. Απλά παρέδωσαν πινακίδες και γέμισαν τα γκαράζ παροπλισμένα αυτοκίνητα, σχεδόν σε κάθε piloti υπάρχουν πλέον 1-2. Ο φορολογούμενος ΔΕΝ ΩΦΕΛΗΘΗΚΕ από αυτή την κίνηση, έχασε χρήματα. Ο μόνος που κέρδισε ήταν ο λαϊκισμός.

                                            η φορολογηση δεν εχει σχεση με το ποσο κυκλοφορεις,εχει σχεση με το ποσα λεφτα εχεις(η στη περιπτωση σου στο ποσα λεφτα θες να δειχνεις οτι εχεις),αλλιως δε θα ειχαμε καθολου φορους,ολα θα ηταν ιδιωτικα και το κρατος δε θα ειχε νοημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 296 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr