-
Χρέωση ανά χιλιόμετρο... έχει συζητηθεί πολλάκις και είναι φυσικά το σωστό (με πλευρικά διόδια σε κάθε είσοδο/έξοδο)
-
Το σωστό είναι τα διόδια να βρίσκονται μακριά από εκεί που μένουμε.
-
Θα αυξηθει η κινηση ομως ετσι κατακορυφα.Ειδικα σε εισοδους απο Περιστερι,Αχαρνων κλπ....
-
Δεν είναι αυτοκινητόδρομος εκεί, θα έχει μετωπικά διόδια πχ. στις Αφίδνες και μετά στα Μάλγαρα και σε όλο το υπόλοιπο πλευρικά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
αν το σχεδιο σου ειναι να την μετακινεις εσυ οταν το πουλησει, για να τη ριξεις ,μπορω να πω οτι ειναι φανταστικο και πανεξυπνο
Απαντάς μόνος σου στο σενάριο που έπλασες για εμένα με το μυαλό σου; Ειλικρινά όμως, την παλεύεις καθόλου;
Όταν εσύ επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις την Α.Ο ή την Γέφυρα μόνο όταν βιάζεσαι, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν σήμερα μπορείς να πας από τον αυτοκινητόδρομο στη Θήβα και αύριο από παράδρομους, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν επιλέγεις εσύ πότε και που θα πληρώσεις όπως κάνουν πάρα πολλοί συμφορουμίτες, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική.
Όταν απαγορεύεις εντελώς σε κάποιον να κυκλοφορεί σε οποιονδήποτε δρόμο στην Ελλάδα με ένα αυτοκίνητο για το οποίο τον χρέωσες 2 & 3 φορές πάνω από την πραγματική του αξία, αυτό ΔΕΝ είναι εναλλακτική, γιατί -πέρα από ένα σημείο στο οποίο ήδη φτάσαμε- δεν έχει να στα πληρώσει. Μόνο στο μυαλό του nintza είναι λογικό. Ακόμα και ο ίδιος ο Βενιζέλος όταν έβαλε το πρώτο χαράτσι το παραδέχτηκε μιλώντας για 'αδήριτη Εθνική ανάγκη που μας αναγκάζει να πάρουμε άδικα μέτρα'.
Άλλωστε αυτό που λέω σε τόσα μηνύματα είναι μια πραγματικότητα από την οποία δεν μπορείς να ξεφύγεις. Αντίθετα από το νέο σύστημα διοδίων με το οποίο το κράτος ΚΕΡΔΙΖΕΙ χρήματα και υποδομές, οι επιπλέον φόροι στο αυτοκίνητο κόστισαν χρήματα στο κράτος. ΧΑΣΑΜΕ όλοι από αυτούς, δεν κερδίσαμε. Lose lose για όλους. Και για το κράτος (εσένα και εμένα) που έχασε εκατομμύρια €€ σε φόρους, και για τους χιλιάδες ιδιοκτήτες που αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν πινακίδες και να παροπλίσουν τα αυτοκίνητα τους. Και πίστεψε με, οι περισσότεροι τα αγόρασαν με κόπους και θυσίες.
Eddie, για αυτό το πράγμα υπάρχει η εφορία και ο καθένας πληρώνει ανάλογα με τα εισοδήματα του. Το ότι τα 'τέλη κυκλοφορίας' μόνο στην κυκλοφορία δεν πηγαίνουν είναι προφανές. Για αυτό και οι δρόμοι που είναι στην ευθύνη του κράτους είναι όπως είναι. Είναι καιρός όμως να σταματήσει η καραμέλα του 'αφού πληρώνω τέλη, γιατί να έχω και διόδια;'
δε σου απαγορευει κανεις να κυκλοφορεις.
οταν αγορασες το αυτοκινητο σου ειχες απειρες εναλλακτικες απο οχηματα που ξεκινουσαν απο 600cc μεχρι 8lt
εσυ επελεξες να παρεις κατι 2.5lt για δικους σου λογους,δεν σε υποχρεωσε κανεις!
αντιθετως οταν περναω απο τα διοδια ειτε εχω smart 600cc ειτε lada 1500cc ειτε veyron 8lt θα πληρωσω το ιδιο ποσο,ασχετως με την αξια,τον κυβισμο την ταχυτητα την διαρκεια και την αποσταση το ιδιο θα πληρωσουν ολοι.
αν δεν εχεις να τα πληρωσεις τα τελη ειναι δικο σου προβλημα,μηπως να κανουμε και εναν ερανο για σενα καημενουλη που δεν εχεις να κυκλοφορησεις με το 2μισαλιτρο?
εχεις να πληρωνεις διοδια βενζινες ασφαλιστρα συντηρηση πλυσιμο,αλλα δεν εχεις για τα τελη?
πουλα το,η αμολα το σε χωραφι να το κανεις κοτετσι.
ακομα περιμενω την προηγουμενη οικονομοτεχνικη σου αναλυση για το 50% που παει στο κρατος,τωρα θα περιμενω αλλο τοσο για το πως κερδιζει το κρατος χρηματα και υποδομες
αφου το αγορασες με κοπους και θυσιες,κανε κι αλλους κοπους και θυσιες να μαζεψεις τα λεφτα για τα τελη.εκτος κι αν θες να κυκλοφορεις τσαμπα, και να παρκαρεις τσαμπα.
χαμενο το κρατος δε θα ειναι απο την καταθεση των πινακιδων σου,μονο εσυ θα εισαι χαμενος επειδη εδωσες τοσα λεφτα για μουρη και ξαφνικα τα βλεπεις να χαραμιζονται.
εγω παλι θα ειμαι χαρουμενος γιατι θα ειναι μειον ενα οχημα στο δρομο και λιγοτερη κινηση για μενα. -
Ειπώθηκε κάτι πολύ άστοχο. Τα δυομισάλιτρα δεν ρίχνουν γκόμενες. Τώρα όσο πιο yaris-micra-polo-smart έχεις, τόσο πιο πολύ σε γλυκοκοιτάζουν.
-
οταν εισαι ξεπλενης και βαζεις 72.000 δοσεις για να παρεις κατι που δε μπορεις να συντηρησεις και μετα κλαιγεσαι ειναι καταντια.
ποσο μαλλον οταν το κανεις επειδη ειναι ο μοναδικος λογος να γυρισει να σε κοιταξει γκομενα. -
Αυτά όλα που τα είδες γραμμένα;
Μπορεί να μην το έχεις πάρει χαμπάρι, αλλά γράφεις στο forum των 4 Τροχών, και οι περισσότεροι εδώ έχουμε ένα κοινό ενδιαφέρον, το καλό αυτοκίνητο. Μπορεί να μην σου αρέσει -διακρίνω και ένα κόμπλεξ για όσους αγόρασαν κάτι καλύτερο- αλλά όπως και να έχει, το ότι κάποτε αγόρασες καλό αυτοκίνητο δεν συνεπάγεται ότι μπορείς να πληρώνεις εσαεί όσα αποφασίσει ο υπουργός αύριο, ειδικά όταν μιλάμε για αυξήσεις 500% σε σχέση με τους φόρους που υφίσταντο όταν το αγόραζες.
Διαφορετικά, δεν σε χαλάει φαντάζομαι αν αύριο σου ζητηθεί ένα χαράτσι €1000 για το μηχανάκι (αφού το αγόρασες κόψε τον λαιμό σου να το πληρώνεις κλπ κλπ)
Η απλή αλήθεια είναι ότι χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αγόρασαν τα αυτοκίνητα τους με την φορολογία να είναι στα €500 και τώρα το κράτος τους ζητάει €3000+ (μαζί με τα μόνιμα πλέον χαράτσια 'πολυτελείας') χωρίς να εξετάζει αν αυτά αντικατοπτρίζουν έστω και στο ελάχιστο τα εισοδήματα τους. Δεν είναι απλά άδικο, είναι ανέφικτο και το μόνο αποτέλεσμα που έφερε ήταν να χαθούν εκατομμύρια €€ φόρων από πινακίδες που κατατέθηκαν.
-
κι εμενα μου αρεσει το καλο αυτοκινητο,αλλα πριν αγορασω κατι (οχι μονο αυτοκινητο αλλα γενικα) ζυγιζω τις αναγκες μου και προβλεπω και λιγο το μελλον και μετα ψωνιζω
γι αυτο οταν οι γνωστοι μου επαιρναν με το κιλο τα rx8 τους ελεγα οτι καινε πολυ,και αυτοι μου λεγανε σιγα ρε,0.70 εχει η βενζινη.
τωρα ολοι πανε με τα ποδια και εγω τους περναω με σουζα.
αμα εισαι χαζος αυτα παθαινεις
ξινιζεις για την αποφαση του υπουργου αλλα περιεργως ΜΟΝΟ για τα τελη
ουτε για την αποφαση να αυξησει βενζινη (ειχες πει οτι θα το παει οσο θελει) ουτε για την αποφαση να αυξησει διοδια,φπα,ασφαλιστρα,προστιμα κτλ κτλ.
αν μου ζητησει χαρατσι 1000 για το μηχανακι,θα πραξω αναλογα με το ποσο το χρειαζομαι και ποσα λεφτα εχω.
και στη τελικη ζω και με ενα glx στυλ μητρογλου.φυσικα με την αναλογη εξατμιση πρα πρα πραου.
εσυ μαλλον δε μπορεις εχεις συνηθισει στη χλιδη.δικαιωμα σου,αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν και αντιστοιχους κωλους.οποτε πλερωνε.
οι χιλιαδες ,που λες,ιδιοκτητες αυτοκινητων ειναι χαζοι.τοσο απλα. -
Προβλέπεις το μέλλον, μάλιστα. Πόσοι θα μπορούσαν να είχαν προβλέψει πριν 5 χρόνια ότι θα πενταπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώνουν στο αυτοκίνητο τους + ότι θα τριπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώσουν για τα σπίτια τους + ότι θα μειωθούν στο 1/2 ή και λιγότερο τα εισοδήματα τους;
Επικεντρώνω την κριτική μου στα τέλη για ένα απλό λόγο. Έχω μειώσει τις μετακινήσεις μου ανάλογα με τα οικονομικά ζόρια που τραβάω, ενώ οδηγώ τηρώντας τον ΚΟΚ και ξέρω ότι αποκλείεται να φάω πρόστιμο. Αποφεύγω τα διόδια όπου κρίνω ότι είναι καλός συμβιβασμός ανάμεσα στα χρήματα που εξοικονομώ και στον χαμένο χρόνο και βενζίνη.
Οι χιλιάδες ιδιοκτήτες δεν είναι χαζοί, αν και μάλλον για τέτοιους ψάχνεις. Για άτομα που θα πληρώνουν τις δικές σου μετακινήσεις. Στο φινάλε, ποιοι θέλουμε να πληρώνουν στην Ελλάδα; Αυτοί που βγάζουν χρήματα, ή αυτοί που έχουν καλά αυτοκίνητα; Και μην βιαστείς να απαντήσεις, γιατί τα δυο δεν είναι καθόλου αλληλένδετα πλέον.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
διακρίνω και ένα κόμπλεξ για όσους αγόρασαν κάτι καλύτερογι αυτο οταν οι γνωστοι μου επαιρναν με το κιλο τα rx8 τους ελεγα οτι καινε πολυ,και αυτοι μου λεγανε σιγα ρε,0.70 εχει η βενζινη.
τωρα ολοι πανε με τα ποδια και εγω τους περναω με σουζα.
αμα εισαι χαζος αυτα παθαινειςI rest my case MeLud.
-
nintza γατάκι ο Λάππας έχει τρίλιτρο...
-
nintza εχεις δωσει ποτε 'συνεντευξη' σε γκομενα πανω στο glx?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Προβλέπεις το μέλλον, μάλιστα. Πόσοι θα μπορούσαν να είχαν προβλέψει πριν 5 χρόνια ότι θα πενταπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώνουν στο αυτοκίνητο τους + ότι θα τριπλασιαστούν οι φοροι που πρέπει να πληρώσουν για τα σπίτια τους + ότι θα μειωθούν στο 1/2 ή και λιγότερο τα εισοδήματα τους;Επικεντρώνω την κριτική μου στα τέλη για ένα απλό λόγο. Έχω μειώσει τις μετακινήσεις μου ανάλογα με τα οικονομικά ζόρια που τραβάω, ενώ οδηγώ τηρώντας τον ΚΟΚ και ξέρω ότι αποκλείεται να φάω πρόστιμο. Αποφεύγω τα διόδια όπου κρίνω ότι είναι καλός συμβιβασμός ανάμεσα στα χρήματα που εξοικονομώ και στον χαμένο χρόνο και βενζίνη.
Οι χιλιάδες ιδιοκτήτες δεν είναι χαζοί, αν και μάλλον για τέτοιους ψάχνεις. Για άτομα που θα πληρώνουν τις δικές σου μετακινήσεις. Στο φινάλε, ποιοι θέλουμε να πληρώνουν στην Ελλάδα; Αυτοί που βγάζουν χρήματα, ή αυτοί που έχουν καλά αυτοκίνητα; Και μην βιαστείς να απαντήσεις, γιατί τα δυο δεν είναι καθόλου αλληλένδετα πλέον.
διακρίνω και ένα κόμπλεξ για όσους αγόρασαν κάτι καλύτερο
γι αυτο οταν οι γνωστοι μου επαιρναν με το κιλο τα rx8 τους ελεγα οτι καινε πολυ,και αυτοι μου λεγανε σιγα ρε,0.70 εχει η βενζινη.
τωρα ολοι πανε με τα ποδια και εγω τους περναω με σουζα.
αμα εισαι χαζος αυτα παθαινειςI rest my case MeLud.
δεν θες διδακτορικο για να καταλαβεις οτι η τιμη της βενζινης δε θα μεινει ιδια για παντα.αλλα ο νεοπλουτισμος του ελληνα με τα δανεικα γαμαει.τρεξανε ολοι να παρουνε 2λιτρα οταν τους ταζανε μηδενικα τεκμηρια οπως τρεξανε ολοι να χωθουνε στο χρηματιστηριο οταν τους ταζανε λεφτα απο το πουθενα.αν αυτους δε τους θεωρεις χαζους τοτε εισαι στη κατηγορια τους.
οσο ευκολα μπορεις να μειωσεις μετακινησεις,το στυλ οδηγησης και τα διοδια,τοσο ευκολα μπορεις να παρεις και ενα αυτοκινητο μικρο και οικονομικο
αν δεν βγαζεις αρκετα χρηματα και παρ ολα αυτα θες να εχεις καλο αυτοκινητο,λυπαμαι αλλα δε μπορεις
οπως δε μπορεις να εχεις ουτε βιλα,ουτε κοτερο ουτε ιδιωτικο αεροπλανο.
δε ζητησα σε κανεναν να μου πληρωσει τις μετακινησεις μου,αντι για σενα που θες να σου πληρωνουν τα τελη κυκλοφοριας για να εχεις 2.5λιτρο τσαμπα κινουμενο.nintza εχεις δωσει ποτε 'συνεντευξη' σε γκομενα πανω στο glx?
μια φορα ημουνα λιμανακια και ανοιγα 0-25 απο το φαναρι με το μητρογλα,αλλα ειχε βαλει κατοσταρα και 2πλο καρμπυρατερ και με περασε στη τελευταια στροφη,τοτε αποφασισα να το ανεβασω χιλιοστα και να το κανω τουρμπατο αλλα δεν εβρισκα νικελωμενη τουρμπινα και τελικα αναγκαστηκα να το πουλησω και να παρω διαρκειας για το γηπεδο.
-
2 λίτρα και άνω αυτοκίνητο = λεφτάς γα@ηστε τον...
vacheron constantin στο χέρι = σαν τον γύφτοΗ πρώτη εξίσωση την οποία και θεωρείς ως αξίωμα δεν στέκει στην εφαρμογή της 2ης εξίσωσης. Απλά κάποιοι βγάζουν μέσα από το μίσος προς το μεγάλο αυτοκίνητο το διαχρονικό τους κόμπλεξ.
Βέβαια εδώ μέσα αντίστοιχα....
Δρόμοι καραμανιόλες αλλά Δημόσιοι = Πληρώνουμε ευχαρίστως
Δρόμοι φτιαγμένοι αλλά υπό Ιδιωτική Διαχείριση = #ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΚλασσική πολιτική σχιζοφρενούς στις αντιδράσεις όχλου....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Βέβαια εδώ μέσα αντίστοιχα....
Δρόμοι καραμανιόλες αλλά Δημόσιοι = Πληρώνουμε ευχαρίστως
Δρόμοι φτιαγμένοι αλλά υπό Ιδιωτική Διαχείριση = #ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΚλασσική πολιτική σχιζοφρενούς στις αντιδράσεις όχλου....
Τους δρομου καρμανιολες ιδιωτες τους εφτιαξαν οπως και τους καινουργιους, εκτος απο οσους εφτιαξε η ΜΟΜΑ.
Γιατι οι πρωτοι ειναι καρμανιολες και οχι οι δευτεροι ?
Το κρατος δεν εκανε τον διαγωνισμο και στις 2 περιπτωσεις ?
Η μηπως το κρατος μας εμαθε τα τελευταια 10 χρονια πως πρεπει να ειναι οι σωστοι αυτοκινητοδρομοι ?ΥΓ: Διοδια πληρωνω γιατι θελω να παω Καλαματα σε 2:15 και οχι σε 4,5 ωρες και γιατι το κανω 4-5 φορες τον χρονο.
Αν επρεπε να το κανω καθε εβδομαδα, δεν ξερω τι θα εκανα... -
Nintza power!
Του εξηγείς ότι ο πενταπλασιασμός των τελών (εκτός του ότι ήταν άδικος και αναποτελεσματικός ως φόρος) ήταν αδύνατο να προβλεφθεί, σου απαντάει 'είσαι χαζός γιατί περίμενες η βενζίνη να μείνει ίδια'
Δεν θέλω να μου πληρώνει κανείς τα 'τέλη κυκλοφορίας' αγαπητέ. Θέλω απλά τα τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ να είναι πραγματικά τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι χαράτσια κατοχής.
Αυτός που κυκλοφορεί ένα αυτοκίνητο, πρέπει να επωμίζεται μεγαλύτερο ή έστω ίσο βάρος με αυτόν αυτόν που απλά κατέχει ένα αυτοκίνητο. Μπορεί να σου χαλάει την λαϊκιστικη σούπα, αλλά δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσική για να καταλάβεις ότι αυτός με το χρέπι που είναι κάθε μέρα στην κίνηση κοστίζει πολύ περισσότερο στον φορολογούμενο, στις υποδομές, στην ποιότητα ζωής όλων μας από αυτόν με ένα ακριβό αυτοκίνητο που το κινεί ελάχιστα, που το έχει σε κλειστό γκαράζ. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αντικατοπτρίζουν με κάποιο τρόπο την... κυκλοφορία, την φθορά στις υποδομές, την υποβάθμιση στην ποιότητα ζωής στις πόλεις, την κατάληψη θέσεων στάθμευσης, τις χαμένες εργατοώρες από την κίνηση που αυτός προκαλεί.
Αν αντίθετα πιστεύεις ότι τα τέλη πρέπει να είναι κατοχής και όχι χρήσης, υπάρχουν και άλλες ιδέες για να μαζέψουμε φράγκα. Οι εταιρίες κινητής για παράδειγμα να βλέπουν από τα ΙΜΕΙ των συσκευών ποιοι χρησιμοποιούν smartphones με 4 ίντσες οθόνη και πάνω και να τους χρεώνουν ένα επιπλέον €50άρι κάθε μήνα ΕΚΤΟΣ από την χρήση.
Τι λες, δίκαιο;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
2 λίτρα και άνω αυτοκίνητο = λεφτάς γα@ηστε τον...
vacheron constantin στο χέρι = σαν τον γύφτοΗ πρώτη εξίσωση την οποία και θεωρείς ως αξίωμα δεν στέκει στην εφαρμογή της 2ης εξίσωσης. Απλά κάποιοι βγάζουν μέσα από το μίσος προς το μεγάλο αυτοκίνητο το διαχρονικό τους κόμπλεξ.
Βέβαια εδώ μέσα αντίστοιχα....
Δρόμοι καραμανιόλες αλλά Δημόσιοι = Πληρώνουμε ευχαρίστως
Δρόμοι φτιαγμένοι αλλά υπό Ιδιωτική Διαχείριση = #ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΔΕΝΠΛΗΡΩΝΩΚλασσική πολιτική σχιζοφρενούς στις αντιδράσεις όχλου....
το ξαναρωτησα αλλα δε πηρα απαντηση.
θεωρεις οτι η γκαρσονιερ 30τμ και η βιλα 400τμ θα πρεπει να πληρωνουν τον ιδιο φορο σε δημοτικα τελη/δεη?ΚΑΝΕΙΣ δε σε υποχρεωσε να παρεις 2λιτρο 3λιτρο 8λιτρο
γενικα κανεις δε σε υποχρεωσε να παρεις αμαξι ποσο μαλλον ακριβο.(η εδω θα μου πεις οτι σε υποχρεωσε ο αντρεας!!)
αν παρ ολα αυτα θες ακριβο αμαξι και τσαμπα συντηρηση κατι δε παει καλα με τον εγκεφαλο σου.εγω δε πληρωνω σε κανενα δρομο ειτε ιδιωτικο ειτε δημοσιο
Nintza power!
Του εξηγείς ότι ο πενταπλασιασμός των τελών (εκτός του ότι ήταν άδικος και αναποτελεσματικός ως φόρος) ήταν αδύνατο να προβλεφθεί, σου απαντάει 'είσαι χαζός γιατί περίμενες η βενζίνη να μείνει ίδια'
Δεν θέλω να μου πληρώνει κανείς τα 'τέλη κυκλοφορίας' αγαπητέ. Θέλω απλά τα τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ να είναι πραγματικά τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι χαράτσια κατοχής.
Αυτός που κυκλοφορεί ένα αυτοκίνητο, πρέπει να επωμίζεται μεγαλύτερο ή έστω ίσο βάρος με αυτόν αυτόν που απλά κατέχει ένα αυτοκίνητο. Μπορεί να σου χαλάει την λαϊκιστικη σούπα, αλλά δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσική για να καταλάβεις ότι αυτός με το χρέπι που είναι κάθε μέρα στην κίνηση κοστίζει πολύ περισσότερο στον φορολογούμενο, στις υποδομές, στην ποιότητα ζωής όλων μας από αυτόν με ένα ακριβό αυτοκίνητο που το κινεί ελάχιστα, που το έχει σε κλειστό γκαράζ. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αντικατοπτρίζουν με κάποιο τρόπο την... κυκλοφορία, την φθορά στις υποδομές, την υποβάθμιση στην ποιότητα ζωής στις πόλεις, την κατάληψη θέσεων στάθμευσης, τις χαμένες εργατοώρες από την κίνηση που αυτός προκαλεί.
Αν αντίθετα πιστεύεις ότι τα τέλη πρέπει να είναι κατοχής και όχι χρήσης, υπάρχουν και άλλες ιδέες για να μαζέψουμε φράγκα. Οι εταιρίες κινητής για παράδειγμα να βλέπουν από τα ΙΜΕΙ των συσκευών ποιοι χρησιμοποιούν smartphones με 4 ίντσες οθόνη και πάνω και να τους χρεώνουν ένα επιπλέον €50άρι κάθε μήνα ΕΚΤΟΣ από την χρήση.
Τι λες, δίκαιο;
οπως ειπες κι εσυ το κρατος θελει λεφτα,και θα τα παρει.
ειναι πιο λογικο και δικαιο να 5πλασιασει τον φορο στο 2λιτρο η στο χιλιαρι?
αν τον θεωρεις αδικο μπορεις να αντικαταστησεις το 2+ λιτρο σου με χιλιαρι.
πολυς κοσμος το κανει,το αν εχει χασει το 90% της αξιας του ειναι δικο σου θεμα,επαιξες και εχασες.
τα χαρατσια κατοχης τα επελεξε η κυβερνηση που επελεξες,αρα πρεπει να σεβαστεις το νομο και να πας να τα πληρωσεις για το καλο ολων μας και για την συντηρηση των δρομων (λαππας Mode)
τα τελη κυκλοφοριας ειναι τελη,το αν εσυ δε θες να το κινεις το αμαξι ειναι προβλημα σου.
πουλα το,πετα το,καντο κοτετσι.κανεις δε μπορει να ελενξει ποσα χλμ κανεις και ουτε τον ενδιαφερει -
Ποιος ζήτησε τσάμπα συντήρηση;
Δώσε τροφή για σκέψη στον λαό!!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ποιος ζήτησε τσάμπα συντήρηση;Δώσε τροφή για σκέψη στον λαό!!
προφανως δεν καταλαβαινεις τι εννοω
συντηρηση δεν ειναι μονο σερβις
εναι και ολα τα λεφτα που θες για να μπορεις να κυκλοφορεις στο δρομο,τελη,ασφαλιστρα καυσιμα κτλ -
Ε αυτό λέμε. ΥΠΑΡΧΕΙ τρόπος να δούμε ακριβώς πόσο επιβαρύνει κανείς τις υποδομές και την ποιότητα ζωής των συμπολιτών του. Να δούμε πόσο στοιχίζει ο nintza στον φορολογούμενο και πόσο ο Λάππας. Και αυτός ο τρόπος λέγεται κατανάλωση καύσιμου. Θέλεις/χρειάζεσαι να κυκλοφορείς πολύ; Θα πρέπει να πληρώσεις στον βαθμό που σου αναλογεί. Έχεις 8λιτρο αυτοκίνητο; Θα πληρώνεις συγκλονιστικά ποσά σε βενζίνη. Έχεις 50άρι παπάκι; Θα πληρώνεις πολύ λιγότερα. Έχεις 8λιτρο αυτοκίνητο το οποίο κυκλοφορείς ελάχιστα και δεν αποτελείς μέρος του προβλήματος στην κίνηση, δεν καταστρέφεις τους δρόμους; Θα πληρώνεις πολύ λιγότερα.
Φορολογία στην χρήση ναι. Στην κατοχή όχι. Ή τουλάχιστον όχι τόσο εξωφρενικά πολύ. Γιατί όταν πας να φορολογήσεις υπερβολικά την κατοχή χρόνια μετά την αγορά, χωρίς να εξετάζεις αν ο άλλος έχει τα χρήματα που του ζητάς, στο τέλος πραγματικά χάνεις. Και αυτό αποδείχτηκε με τα εκατομμύρια χαμένων φόρων από πινακίδες που κατατέθηκαν.
Για την ιστορία, εγώ όντως σέβομαι τους νόμους και αν τελικά τα χαράτσια αυξηθούν και άλλο, απλά θα αναγκαστώ να παραδώσω πινακίδες. Εσύ δηλώνεις με περίσσιο θράσος ότι δεν τους σέβεσαι, υπερηφανεύεσαι ότι δεν πληρώνεις το δικό σου μερίδιο, αλλά την ίδια στιγμή απαιτείς από τους άλλους να κόψουν τον λαιμό τους και να πληρώνουν ώστε να βρεθούν τα χρήματα για τις δικές σου ανάγκες μετακίνησης.
So much Win!
PS. Aν υπήρχε λίγο μυαλό και ελάχιστη κοινωνική συνείδηση από τους NaPlisosounOiAlloi, θα έπρεπε να ζητούν εξορθολογισμό των διοδίων και ειδικές τιμές για συχνούς χρήστες, όχι την κατάργηση τους.
Τότε θα με έβρισκαν σύμμαχο τους.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!