Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΙΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΙΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    2242
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      john-boy last edited by

      ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΕΡΑΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.
      ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ 'Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ;
      ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΕΙ ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        john-boy last edited by

        ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΕΡΑΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.
        ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ 'Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ;
        ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΕΙ ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          john-boy last edited by

          ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΕΡΑΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.
          ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ 'Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ;
          ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΕΙ ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Φυσιολογικό είναι. Το 1ο σου αυτοκίνητο είναι να φανταστώ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Βγάζει αέρα ή τραβάει;
              Σου σβήνει η μηχανή σε ανύποπτες στιγμές;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Μπιλ έτσι πως το γράφει συμπεραίνω ότι απλά βγαίνουν οι αναθυμιάσεις. Δεν είπε ότι τραβάει αέρα. Όλα καλά λοιπόν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gakost last edited by

                  Τι αυτοκίνητο είναι; Σε Κάποια accent λόγω κακής τοποθέτησης του φίλτρου κάνιστρου βούλωνε από λάσπες για πλάκα και αν δεν το καθάριζες / άλλαζες σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης όταν άνοιγες την τάπα ρουφούσε αέρα. άλλα συμπτώματα επίσης αν δεις το τεπόζιτο είναι ρουφηγμένο και ακούγεται ένα τακ ..... τακ όταν σβήσεις το αυτοκίνητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης john boy έγραψε:
                    ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΕΡΑΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.
                    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ 'Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ;
                    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΕΙ ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gakost last edited by

                      καλά βρε το διάβασα μην βαράς όταν ανοίγεις την τάπα και ακούς τον αέρα μπορεί να μπερδέψεις το ρουφάει με το βγαίνει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης gakost έγραψε:
                        καλά βρε το διάβασα μην βαράς όταν ανοίγεις την τάπα και ακούς τον αέρα μπορεί να μπερδέψεις το ρουφάει με το βγαίνει

                        Για κανε το λιανα αυτο με το καθαρισμα, γιατι κατι μου λεει οτι το χρειζομαι. Το τακ τακ που κανει πρεπει να το ακουσεις για να το πιστεψεις, και φυσικα ακουγεται φυσημα. Δεν μπορω να καταλαβω αν φυσαει η ρουφαει. Μπορω να το κανω μονος μου το καθαρισμα??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          βλέπω έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο από την υπογραφή σου (εμένα είναι 1.3) και είναι κλασικό σύμπτωμα. Το φίλτρο κάνιστρου είναι πίσω αριστερά ένα μεγάλο τετράγωνο κουτί μπροστά από τον πίσω προφυλακτήρα και θέλει ανυψωτικό για να μην παιδευτείς. Βουλώνει με τις λάσπες που πετάει ο τροχός. Στην δικιά μου περίπτωση το έβγαλε ο μηχανισμός το έλυσε και το έπλυνε στην βούτα και όλα οκ. Το βίβλίο σέρβις λέει αντικατάσταση κάθε (νομίζω 30κ). Το τακ τακ ειναι από την δημιουργία υποπίεσης μιας και τραβάει η αντλία καύσιμο αλλά δεν μπορεί να μπει αέρας με αποτέλεσμα να ρουφιέται το τεπόζιτο που είναι πλαστικό και κάνει καμπούρα προς τα πάνω. Το στράβωμα είναι εμφανές και με το μάτι από κάτω τουλάχιστον στην περίπτωση μου. Μετά το καθάρισμα αμέσως σταμάτησε ο θόρυβος ίσιωσε εμφανώς αλλά όχι τελείως το τεπόζιτο και με τον καιρό ήρθε στα ίσια του.

                          Σε ένα εξειδικευμένο μου έδειξαν το πρόβλημα γιατί σε γενικό συνεργείο που πήγαινα ούτε που το είχανε δει. Προφανώς όταν ανοίγεις την τάπα ρουφάει τον αέρα που λείπει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης john boy έγραψε:
                            ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΕΡΑΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.
                            ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ 'Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ;
                            ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΕΙ ;

                            Το αφήνεις να αδειάσει αρκετά για να του βάλεις βενζίνη;

                            Ή μήπως οποιαδήποτε στιγμή αν το δοκιμάσεις βγαίνει αέρας υπό πίεση;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ο χρήστης gakost έγραψε:
                              βλέπω έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο από την υπογραφή σου (εμένα είναι 1.3) και είναι κλασικό σύμπτωμα. Το φίλτρο κάνιστρου είναι πίσω αριστερά ένα μεγάλο τετράγωνο κουτί μπροστά από τον πίσω προφυλακτήρα και θέλει ανυψωτικό για να μην παιδευτείς. Βουλώνει με τις λάσπες που πετάει ο τροχός. Στην δικιά μου περίπτωση το έβγαλε ο μηχανισμός το έλυσε και το έπλυνε στην βούτα και όλα οκ. Το βίβλίο σέρβις λέει αντικατάσταση κάθε (νομίζω 30κ). Το τακ τακ ειναι από την δημιουργία υποπίεσης μιας και τραβάει η αντλία καύσιμο αλλά δεν μπορεί να μπει αέρας με αποτέλεσμα να ρουφιέται το τεπόζιτο που είναι πλαστικό και κάνει καμπούρα προς τα πάνω. Το στράβωμα είναι εμφανές και με το μάτι από κάτω τουλάχιστον στην περίπτωση μου. Μετά το καθάρισμα αμέσως σταμάτησε ο θόρυβος ίσιωσε εμφανώς αλλά όχι τελείως το τεπόζιτο και με τον καιρό ήρθε στα ίσια του.

                              Σε ένα εξειδικευμένο μου έδειξαν το πρόβλημα γιατί σε γενικό συνεργείο που πήγαινα ούτε που το είχανε δει. Προφανώς όταν ανοίγεις την τάπα ρουφάει τον αέρα που λείπει

                              Ευχαριστω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gakost last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tpakis last edited by

                                  Και εγώ accent έχω και έχω παρατηρήσει το ίδιο φαινόμενο. Το κάνει χρόνια τώρα χωρίς προβλήματα, αν δεν το διάβαζα εδώ θα συνέχιζα να πιστεύω πως είναι φυσιολογικό

                                  Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gakost last edited by

                                    Μάλλον δεν γεμίζεις ποτέ (όπως όλος ο κόσμος νομίζω πλέον) γιατί από όσο μου είπανε στο συνεργείο αν γέμιζα μέχρι τον λαιμό δεν θα είχε περιθώριο να μαζευτεί - συμπιεστεί το τεπόζιτο και δεν θα υπήρχε ροή καυσίμου οπότε θα έμενα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Θυμάμαι σε ένα αυτοκίνητο μου τύχαινε καθώς ξεβίδωνα την τάπα αυτή να μου πετιέται στο χέρι. Σαφώς λοιπόν εκεί είχε περίσσεια αέρα (φύσαγε και δεν ρούφαγε). Νομίζω το έκανε περισσότερο το καλοκαίρι με τη ζέστη. Δεν είχα πρόβλημα και δεν ασχολήθηκα (παλιό ιταλικό, αφού δουλεύει δεν το πειράζουμε).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kon5 last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        .. (παλιό ιταλικό, αφού δουλεύει δεν το πειράζουμε).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr