Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    audi tt ή civic vtec?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. audi tt ή civic vtec?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    23
    151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bounisios last edited by

      καλησπερα!!! ειμαι καινουριος και θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με το θεμα. Πριν απο καποιες μερες ειχα μια συζητηση με εναν κατοχο civic 170 hp ο οποιος ισχυριζεται οτι τρωει στο χαλαρο ενα tt 180 hp λεγοντας οτι στην 3η ταχυτητα τον περνα σαν σταματημενο. τι λετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bounisios last edited by

        καλησπερα!!! ειμαι καινουριος και θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με το θεμα. Πριν απο καποιες μερες ειχα μια συζητηση με εναν κατοχο civic 170 hp ο οποιος ισχυριζεται οτι τρωει στο χαλαρο ενα tt 180 hp λεγοντας οτι στην 3η ταχυτητα τον περνα σαν σταματημενο. τι λετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bounisios last edited by

          καλησπερα!!! ειμαι καινουριος και θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με το θεμα. Πριν απο καποιες μερες ειχα μια συζητηση με εναν κατοχο civic 170 hp ο οποιος ισχυριζεται οτι τρωει στο χαλαρο ενα tt 180 hp λεγοντας οτι στην 3η ταχυτητα τον περνα σαν σταματημενο. τι λετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αν η 3η του ενός είναι πιο κοντή από του άλλου αρχίζει να στέκει άνετα. Βάλε και το βάρος....
            Βέβαια έχει σημασία και αν μιλάμε για ψόφια 3η ή γεμάτη τρίτη.
            Γενικά αυτού του τύπου οι συγκρίσεις χάνουν από πολλές μεριές, είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις συμπέρασμα. Ανάλογα με τις συνθήκες που επιλέγονται πάντα ευνοείται ο ένας ή ο άλλος.

            Και για να καταλάβεις κι εγώ με 3η ταχύτητα κι ας είχα μόνο 34 άλογα έχω περάσει Φερράρι σαν σταματημένη..... ήταν σταματημένη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bounisios last edited by

              μαμα και τα δυο αυτοκινητα το ενα ειναι το civic ΄92 και το αλλο tt μπροστοκινητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bounisios last edited by

                χαχαχαχαχα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aggelooos2000 last edited by

                  Διαφορετικά αποδίδει το κάθε αυτοκίνητο. Το civic έχει μίκρο φάσμα στροφών όπου αποδίδει καλά και αυτό πολύ ψηλά. Αν τώρα τα συγκρίνεις αποκλειστικά στις στροφές εκεινες ίσως υπερισχύει το civic σε νορμάλ όμως συνθήκες και το tt λογικά είναι πολύ πιο γρήγορο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tifo45 last edited by

                    Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                    Το civic έχει μίκρο φάσμα στροφών όπου αποδίδει καλά και αυτό πολύ ψηλά.

                    Όπως και τα περισσότερα γιαπωνέζικα μοτέρ άλλωστε και πολυ περισσότερο στη προηγούμενη δεκαετία. Αν ισχύει πάντως κάτι τέτοιο μόνο απο καλό ξεκίνημα το χοντα ή ρολαριστο με 80-90 χλμ και κουμπωμένη 2α μέσα. Πουθενά αλλού δεν έχει τύχη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Από ότι βλέπω στη βιβλιοθήκη των 4Τ, το vti του 1993(δεν έχει κάποιο τεύχος με μεταγενέστερο μοντέλο) για το χιλιόμετρο θέλει 28,9s και το προσθιοκίνητο ΤΤ των 180 ίππων 28,5s. Οπότε μάλλον δύσκολο με αυτά τα δεδομένα να το περνάει σαν σταματημένο μετά την 3η. Από την άλλη το τετρακίνητο με τους 180 ίππους(135 κιλά βαρύτερορ) ή το προσθιοκίνητο με τους 150 πάνε κοντά στα 30s, οπότε αν ήταν κάποιο από αυτά ίσως είναι λογική διαφορά. Επίσης θυμάμαι παλιότερα, κατά το 2005-2006 ένας κολλητός μου είχε ένα προσθιοκίνητο 180άρι TT, το οποίο φορούσε ένα πολύ light πρόγραμμα της ΜΤΜ, με το οποίο και καλά πήγαινε στους 195 ίππους και τη ροπή στα 30kgrm. Μου είχε πει πως πήγαινε καλύτερα και από το πρώτο type-r, πράγμα που τότε δεν το πολυπίστευα, αλλά τελικά βλέποντας τα νούμερα για το στοκ 180άρι(7,5 για τα 0-100 και 28.5 για το χιλιόμετρο) ίσως και να είναι έτσι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Το πρώτο Type R είχε 0-100 6.7 οπότε πάλι δύσκολα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mark last edited by

                          Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν και δεν τον πολυπίστευα. Αλλά τελικά έχουν το ίδιο βάρος(1200 κιλά). Άμα είναι το ένα 200 άλογα που βγαίνουν ψηλά με 20kgrm ροπή και το άλλο 195 με 30, ίσως να γίνεται. Εν κινήσει δε θα είναι δύσκολο να υπερέχει το TT, αλλά αυτός μου έλεγε πως και σταματημένοι που δοκίμαζε το πέρναγε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            joe-bar-team last edited by

                            καλά όλα αυτά και ειδικότερα εάν είναι σε κατάσταση 100% το αουδί...

                            πράγμα όχι και τόσο συχνό δλδ.

                            λατρεύουμε αουδί

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iroc last edited by

                              Σωστος!!!ενω τα ταπερ τα εχουν αφήσει οι ειδικές εισφορές του 'κρατους'να συντηρηθούν σωστά.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mark last edited by

                                Είχα μπει και μέσα, και η αλήθεια είναι πως πήγαινε αρκετά καλά αλλά δεν έτυχε να κάνει κάτι με άλλον όσο ήμουν μέσα. Αλλά γενικά αργότερα φοβόμουν να ξαναμπώ. Είναι από τους ανθρώπους που είχανε 'κακομάθει' από τη ροπή και έκανε διάφορα πράγματα στο δρόμο αρκετά επικίνδυνα. Το αποκορύφωμα ήταν όταν είχε το ΤΤ για σέρβις και του δώσανε για αντικατάσταση ένα golf 1.4 fsi, και είχε δοκιμάσει προσπέραση σε ανηφορικό δρόμο βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα με τον άλλον να έρχεται απέναντι στα 20 μέτρα και από θαύμα να μην τρακάρουμε. Μου είπε μετά πως με το άλλο δεν έχει τέτοια θέματα. Sorry για το offtopic....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης Mark έγραψε:
                                  και το προσθιοκίνητο ΤΤ των 180 ίππων 28,5s. Οπότε μάλλον δύσκολο με αυτά τα δεδομένα να το περνάει σαν σταματημένο μετά την 3η. Από την άλλη το τετρακίνητο με τους 180 ίππους(135 κιλά βαρύτερορ) ή το προσθιοκίνητο με τους 150 πάνε κοντά στα 30s

                                  γιατι ρε πστη μου κανεις δε κανει καλες εκκινησεις με τετρακινητο σε αυτη τη χωρα ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    bounisios last edited by

                                    αρα ρε παιδια στην κοντρα ποιο νικαει γιατι μπερδευτηκα με τα δεδομενα που σας εδωσα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iroc last edited by

                                      ο λιγοτερο κουλος γιατι το καθε ενα αμαξι εχει το δικο του φασμα λειτουργιας, αν δεν παει ο καθε ενας συμφωνα με αυτο θα ειναι πισω αρκετα. καλα για στροφες και λοιπα δεν μιλαμε δεν εχει ουσια, το ττ ξεφευγει αρκετα εκει λογο 4κινησης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                        καλα για στροφες και λοιπα δεν μιλαμε δεν εχει ουσια, το ττ ξεφευγει αρκετα εκει λογο 4κινησης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                                          καλα για στροφες και λοιπα δεν μιλαμε δεν εχει ουσια, το ττ ξεφευγει αρκετα εκει λογο 4κινησης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mark last edited by

                                            Το vti ήταν με 160 άλογα. Είναι πειραγμένο για να βγάζει 10 παραπάνω;
                                            Αν μιλάμε για στοκ αμάξια, το FWD 180άρι ΤΤ πρέπει να είναι ταχύτερο. Όπως έγραψα και πιο πάνω, τα νούμερα για τα 100 και το χιλιόμετρο λένε 7,5 και 28,5 για το Audi και 8 και 28,9 για το Honda. Τώρα βλέπω πως το 3θυρο vti έχει τελική 207 ενώ το sedan 218(λόγω αεροδυναμικής προφανώς). Το TT έχει 228. Δηλαδή, μάλλον δε δικαιολογείται μετά την 3η να φεύγει το Civic σαν να είναι το άλλο σταματημένο. Από εκεί και έπειτα όπως σωστά είπανε οι φίλοι, παίζει ρόλο και το θέμα της συντήρησης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr